9/3/11

Στις επάλξεις για το 1821

Επιχείρηση διαστρέβλωσης της νεώτερης ιστορίας της Ελλάδας καταγγέλλει η εκκλησία της Ελλάδος. Ανήμερα της εθνικής μας εορτής θα μοιραστεί φυλλάδιο στους πιστούς. Στόχος η υπεράσπιση της προσφοράς της Εκκλησίας και η αντιμετώπιση της "παραπληροφόρησης"
Για επιχειρούμενη προσπάθεια διαστρέβλωσης της Νεολληνικής ιστορίας κάνει λόγο η Ελλαδική Εκκλησία, στο φυλλάδιο προς τον Λαό που συντάχθηκε και θα διαβαστεί στους ναούς της χώρας στις 25 Μαρτίου.

Πρόκειται για το τρίτο φυλλάδιο "Προς τον Λαόν" που εκδίδεται σε διάστημα λίγων μηνών.
Είχε προηγηθεί η κυκλοφορία φυλλαδίου το Δεκέμβριο του 2010 και αφορούσε την οικονομική κρίση και τις ευθύνες των πολιτικών (με ιδιαίτερα αιχμηρά σχόλια μάλιστα) για την κατάσταση, στην οποία έχει βρεθεί η χώρα, ενώ προ ολίγων ημερών κυκλοφόρησε ένα ακόμα "Προς τον Λαόν" με τις θέσεις της διοίκησης της Εκκλησίας για το φιλανθρωπικό της έργο.
Όπως επισημαίνεται στο φυλλάδιο της εκκλησίας:
“Είναι υποχρέωση, αλλά και δικαίωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος να ενημερώνει το ποίμνιό Της για ορισμένα σοβαρά ζητήματα. Πνευματικά, κοινωνικά, εθνικά, εκπαιδευτικά. Ο λαός μας δεν πρέπει να παραπληροφορείται ή να πέφτει θύμα ιδεολογικών προπαγανδών και μονομερών θεωρήσεων της Ιστορίας μας, στην οποία η προσφορά της Εκκλησίας υπήρξε σημαντική. Γι’ αυτό και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος εκφράζει την έντονη ανησυχία της για την επιχειρούμενη προσπάθεια διαστρεβλώσεως της Νεοελληνικής Ιστορίας με διάφορους τρόπους.
Στην εποχή μας παρουσιάζεται ένα κίνημα μοντέρνου αθεϊσμού, το οποίο διαστρέφει τα γεγονότα και επιχειρεί να σβήσει τον ιστορικό ρόλο της Εκκλησίας και να αμφισβητήσει την ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας. Ειδικότερα, εμφανίζεται μια προσπάθεια καταγραφής και αποτυπώσεως μιας άλλης ’’ιστορίας’’ σχετικά με την επανάσταση του 1821. Μιας ιστορίας διαφορετικής ως προς τα γενεσιουργά αίτια και αλλότριων προσεγγίσεων ως προς τα πρόσωπα και τους πρωταγωνιστές της εποχής. Μια άλλη καταγραφή η οποία επιδιώκει την επικοινωνιακή της επιτυχία μέσα από την προβολή μιας ιδεολογικής ερμηνείας των γεγονότων και των προσώπων, διατυπώνοντας μια άλλου είδους προοπτική και προσεγγίζοντας μονόπλευρα τα γεγονότα.
Όλα αυτά τα τεχνάσματα δεν είναι ιστορία, γιατί ιστορία είναι αυτό που προέρχεται, καταγράφεται και διασώζεται μέσα αλλά και διαμέσου της διαχρονικής συνειδήσεως του Έθνους. Θεωρούμε λοιπόν χρήσιμο να υπενθυμίσουμε ορισμένες αλήθειες για την Τουρκοκρατία, την επανάσταση του 1821 και την Ελληνορθόδοξη ταυτότητα του Γένους”.
Στο πολυσέλιδο φυλλάδιο η Σύνοδος εξιστορεί τη συμμετοχή εκκλησιαστικών προσώπων στον εθνικό αντιστασιακό αγώνα από την εποχή της Αλώσεως μέχρι και την απελευθέρωση, ενώ αν και δεν υπάρχει καμία άμεση αναφορά στο ντοκιμαντέρ 1821 του ΣΚΑΪ, όπου πολλοί μητροπολίτες έχουν εκφράσει δημοσίως τις διαφωνίες τους με κάποιες αναφορές τόσο για την εκκλησία όσο και για το πατριωτικό φρόνημα των Ελλήνων και των πρωτεργατών της επανάστασης.
Πηγή: news247.gr

23 σχόλια:

  1. Παρακαλώ, κάνετε ένα Google search:

    Democracy Is the Very Essence of Heresy, Polytheism, and Error

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάκος Αθανάσιος(τό πραγματικό του όνομα Γραμματικός Αθανάσιος,1788-1821,Μουσουνίτσα Δωρίδος).
    Στά 17 χρόνια γίνεται καλόγηρος καί ύστερα από λίγο χειροτονείται Διάκος στό μοναστήρι τού Άη-Γιάννη τού Προδρόμου τής Αρτοτίνας.Ο Διάκος γιά ν'αποφύγει τίς ατιμωτικές προθέσεις τού βοεββόδα! εγκατέλειψε τό μοναστήρι καί πήγε στόν ξακουσμένο κλεφτοκαπετάνιο Σκαλτσοδήμο.Μετά πήγε στόν Αλή Πασά τών Ιωαννίνων καί έγινε Τζοχαντζάρης.Τό 1816 έγινε βοηθός τού Ανδρούτσου...καί αργότερα τόν διαδέχθηκε ως αρχηγός τής περιοχής..Στήν Αλαμάνα,πάνω στήν γέφυρα,ο λαικός τραγουδιστής μάς δίνει τήν εικόνα:
    "Τρία πουλάκια κάθονται στού Διάκου τό ταμπούρι/Τόνα κοιτάει τή Λειβαδιά καί τ'άλλο τό Ζητούνι/Τό τρίτο τό καλύτερο μοιρολογάει καί λέει:Πολλή μαυρίλα πλάκωσε,μαύρη σάν καλιακούδα/ο Ο μέρ Βρυώνης πλάκωσε μέ δεκαχτώ χιλιάδες..."
    Εδώ γίνεται η σύγκρουση τών δυνάμεων τής ελευθερίας,τών λίγων,μέ τίς δεσποτικές δυνάμεις τού σκότους...τής σκλαβιάς!
    Ως άλλου Σπαρτιάτες τού Λεωνίδα...έχει σκοτωθεί ο αδελφός τού Διάκου,ο Μήτρος.Τόν κάνει πρόχωμα καί πολεμάει...Είναι τραυματισμένος στόν ώμο,τό σπαθί του έχει σπάσει,καί ο ιπποκόμος του Μπισμπιρίγκος τού φέρνει τήν "Αστέρω"τό αλογό του γιά νά φύγει."Ο Διάκος δέν φεύγει"καί συνεχίζει νά μάχεται....Εχουν σκοτωθεί πάνω από 300 συμμαχητές του,καί αυτός μάχεται μέ σπασμένο σπαθί...τραυματισμένος καί πνιγμένος στά αίματα...καί τά πτώματα τών Τούρκων έχουν γίνει σωρός μπροστά από τό ανάχωμά του..Αλλά μέ ένα πισώπλατο ...άλμα ένος Αλβανού-έχει μείνει πιά μόνος-ο Διάκος πιάνεται αιχμάλωτος.Τόν παρουσιάζουν αλυσοδεμένο καί τραυματία στόν Ομέρ Βρυώνη καί στόν Κιοσσέ Μεχμέτ:"Προσκύνα βρέ",τού λένε"καί τό βιλαέτι είναι δικό σου"!
    -Όχι,π α σ ά δ ε ς...απαντά
    -Θά σέ σκοτώσουμε...
    -Η Ελλάδα έχει πολλούς Διάκους,απαντά...Κάθε Έλληνας καί ένας Διάκος...
    Καί στίς 24 τ'Απρίλη τού 1821,ο Διάκος "παλουκώνεται"καί σουβλίζεται,περιπεζόμενος...Η παράδοση τού έβαλλε στό στόμα τό τραγούδι πού είπε λίγο πρίν ξεψυχήσει!"Γιά δές καιρό πού διάλεξε/ο χάρος νά μέ πάρει/τώρα π'ανθίζουν τά κλαριά/καί βγάζει η γή χορτάρι".
    Αγιοι Πατέρες αυτόν τόν Διάκο!...δέν τόν έχετε στίς καταστάσεις τών "ιερομαρτύρων"τής εκκλησίας!γι'αυτό ,αλλά καί γιά πολλές παραλείψεις τού ελληνικού Κράτους,φθάσαμε στό σημείο,νά τούς ξεχάσουμε...δηλαδή τούς συμβολισμούς τών "αγώνων"πού έδωσαν, γιά τήν ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΤΉΝ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΚΑΊ ΤΉΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ!
    Τά κλάματα....τάχα δέν βοηθάνε.
    Οι λίγοι,χαλιναγωγούν τούς Έλληνες Πολίτες,αλλάζοντας τούς στόχους καί τά οράματά τους...γι'αυτό υποφέρουμε καί ο Θεός ξέρει τά μέλλοντα,πού μάς περιμένουν!
    Ο Διάκος πολέμησε τόν Δεσποτισμό τής Ανατολής,τούς μπέηδες, τούς αγάδες...τούς κοτσαμπασί...
    ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ
    Πολύβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κύρια διαφορά μεταξύ απόψεων Βερέμη & Σια και εκκλησίας είναι ότι οι πρώτοι προσπαθούν να παρουσιάσουν την Επανάσταση του ’21 ως προϊόν του Γαλλικού Διαφωτισμού, πράγμα που ασφαλώς δεν είναι έτσι. Ο Διαφωτισμός ήταν ο εμπνευστής της Γαλλικής Επαναστάσεως του 1789, αλλά όχι και της Ελληνικής Εθνεγερσίας του 1821, στην οποία δεν έπαιξε κανέναν απολύτως ρόλο.
    Άλλωστε, είναι ατυχές να συγκρίνεται μία καθαρά πολιτική επανάσταση, η γαλλική, η οποία σκοπό είχε την ανατροπή ενός καθεστώτος, της απολύτου μοναρχίας, με μία εθνική επανάσταση (εθνεγερσία), η οποία είχε σκοπό την αποτίναξη ξένου ζυγού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο μας εχει φαει! το google search!! ανοιχτε ρε κανα βιβλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η εκκλησία έπαιξε σε κάποιες περιπτώσεις αρνητικό ρόλο κατά την διάρκεια της Τουρκοκρατίας και ακόμα πιο αρνητικό κατά την διάρκεια του Βυζαντίου.
    Δεν μπορεί όμως κανείς να παραγνωρίσει ότι σημαντικό ρόλο στην ενότητα των Ελλήνων έπαιξε η θρησκεία..
    Τώρα κατά τα άλλα η επανάσταση ήταν προϊόν πολλών παραγόντων και συγκυριών και φυσικά έπαιξε μεγάλο ρόλο ο Γαλλικός διαφωτισμός και οι ιδέες που μεταφέρθηκαν στους Έλληνες της εποχής...
    Σχεδόν πάντα κάθε εθνική εξέγερση έχει μέσα της και ένα ποσοστό κοινωνικής εξέγερσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Alkiviadis

    Τα μπαϊράκια πολλών καπεταναίων έγραφαν "ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ". Η θρησκεία έπαιξε πρωταρχικό ρόλο. Άλλωστε και στα πρώτα συντάγματα (μέχρι τον Όθωνα νομίζω) υπήρχε ο ορισμός "Έλληνες είναι οι εις Χριστόν πιστεύοντες".

    Ο Γαλλικός Διαφωτισμός δεν έπαιξε κανέναν ρόλο στην Εθνεγερσία, διότι δεν χρειαζόταν και να παίξει. Δεν συνέβαλε σ' αυτήν, δεν την υποκίνησε. Μην το μπερδεύεις με τον ρόλο που έπαιξε μετά την Επανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!»(Γεννάδιος)

    Το 1804 ο ζάμπλουτος πατριάρχης του Φαναρίου Καλλίνικος ο Δ΄ πρόδωσε στους Τούρκους εταίρους του τις πρώτες προεπαναστατικές κινήσεις στην Πελοπόννησο. Ταυτόχρονα εξέδωσε αφορισμό, που διαβάστηκε σε όλες τις εκκλησίες της επικράτειας και καλούσε όλους τους ραγιάδες υπηκόους του να εξοντώσουν ή να προδώσουν τους «καταραμένους επαναστάτες» στους Τούρκους.

    Το χειμώνα του 1805 πάνω από δύο χιλιάδες κλέφτες κι αρματωλοί προδόθηκαν απ΄ τους συγχωριανούς τους και δολοφονήθηκαν απ΄ τους Τούρκους, όλοι θύματα του Καλλινίκιου αφορισμού. Ο ίδιος ο Κολοκοτρώνης σώθηκε μαζί με πέντε έξι πρωτοπαλίκαρά του την ύστατη στιγμή, ενώ το ασκέρι του αριθμούσε περί τους πεντακόσιους πολεμιστές. Ο μικρός αδελφός του Γιάννης Κολοκοτρώνης μαζί με δέκα περίπου παλικάρια έπεσαν θύματα της προδοσίας των καλογήρων της μονής των Αιμυαλών, όπου είχαν πάει εκεί για να ξεφύγουν απ' τους διώκτες τους. Οι καλόγεροι ειδοποίησαν τους Τούρκους και αυτοί τούς σκότωσαν όλους.

    Με την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης το ΄21 το Πατριαρχείο στάθηκε πάλι προδοτικά έναντι των επαναστατών, υποστηρίζοντας την άρρηκτη συμμαχία του με τους Τούρκους. Ο Γρηγόριος ο Ε΄ επί της πρώτης πατριαρχίας του αφόρισε τον Ρήγα Φερραίο, τον Αλέξανδρο Υψηλάντη και τον Μιχαήλ Σούτσο, ενώ επί της τρίτης πατριαρχίας του εξέδωσε τις τρεις γνωστές πλέον αφοριστικές εγκυκλίους του εναντίον όλων των επαναστατών.

    Και επειδή «την προδοσία πολλοί ηγάπησαν, μα τον προδότη ουδείς» αρκετές φορές ακόμη και οι στενότεροι συνεργάτες του σουλτάνου όπως ο Γρηγόριος ο Ε΄ έχασαν το κεφάλι τους απ΄ το τούρκικο γιαταγάνι, όταν το απαιτούσε η εξυπηρέτηση των ευρύτερων τουρκικών συμφερόντων.

    Έτσι τον Απρίλιο του 1821 ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄ απαγχονίσθηκε δημόσια στην κεντρική πύλη του Πατριαρχείου. Η περίπτωση της εκτελέσεώς του επ' ουδενί δεν αποτελεί θύμα πατριωτισμού όπως σήμερα λέγεται, παρά θύμα αλλαξοπατριαρχίας απ' τις διαβολές και τις κατηγορίες του άσπονδου εχθρού του Ευγένιου προς τον σουλτάνο.

    Επίσης η εκτέλεση είχε να κάνει με αντίποινα για την σφαγή χιλιάδων αμάχων μουσουλμάνων κατά την διάρκεια της απελευθέρωσης της Τρίπολης, αλλά και για να τρομοκρατηθούν όλοι οι ραγιάδες επαναστάτες, που ζητούσαν ελευθερία. Έτσι τα όσα η νεοελληνική παραϊστορία μάς διδάσκει στα σχολεία, για τον δήθεν εθνομάρτυρα και επαναστάτη Γρηγόριο τον Ε΄ αποτελούν τα γνωστά ελληνοχριστινικά ψεύδη.

    Επτά ολόκληρα χωριά της Κυνουρίας είχε αφορίσει -εκτός των άλλων- ο Γρηγόριος Ε΄ λίγο πρίν την Επανάσταση του ΄21, γιατί είχαν ιδιοποιηθεί την περιουσία ενός μοναστηριού (γεγονός, το οποίο αποσιωπάται από τη σύγχρονη ιστοριογραφία, προκειμένου να μην αλλοιωθεί το προφίλ του «εθνομάρτυρα» πατριάρχη.)

    Οι σημερινοί όμως, μεταμεληθέντες ευσεβείς κάτοικοι των χωριών αυτών, «βαρέως φέροντες τον εν λόγω αφορισμόν» αιτήθηκαν πρόσφατα μέσω του τοπικού μητροπολίτη τους από τον νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, Βαρθολομαίο, να άρει τον αφορισμό, το οποίο και τελικά έγινε, ο Βαρθολομαίος ήρε τον αφορισμό κατά των επτά χωριών, που είχε επιβάλει δύο σχεδόν αιώνες πρίν ο Γρηγόριος Ε΄.

    Γιατί λοιπόν δεν προχωρεί -έστω και σήμερα, δύο αιώνες μετά- ο Βαρθολομαίος στην άρση των αφορισμών κατά της Επανάστασης, όπως έκανε και με τους αφορισμούς κατά των κατοίκων των χωριών της Κυνουρίας;

    «Και εγώ αδελφοί μου, όπου αξιώθηκα και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν, δια την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέταξα πρώτον δια λόγου σας και έμαθα πώς με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού, δεν είσθενε Έλληνες, δεν είσθενε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είσθενε ευσεβείς ορθόδοξοι χριστιανοί…».
    (Κοσμάς ο Αιτωλός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν μαινόταν η επανάσταση στην Κρήτη, οι εκεί ιεράρχες, σε απόλυτη σύμπνοια με την αντεθνική δράση του Πατριαρχείου, γύριζαν στα χωριά, και προσπαθούσαν να κάμψουν το ηθικό του πληθυσμού, λέγοντας πως οι επαναστάτες είναι αφορισμένοι, και πως πρέπει να παρατήσουν τα όπλα,

    προς το τέλος του 1823 ο μητροπολίτης Κρήτης, Καλλίνικος Γ΄ ο εξ Αγχιάλου, διαμήνυε στο ποίμνιό του:

    Παράθεση:
    Χριστιανοί, τέκνα εν Κυρίω!

    Γνωστόν έστω υμίν ότι ο ενδοξώτερος αρχιστράτηγος Χασάν Πασάς από φιλανθρωπίαν κινηθείς απεφυλάκισε πολλούς άλλους αδελφούς ημών και εμέ τον ίδιον. Ευρισκόμενος εγώ τώρα υπό την ευνοϊκήν προστασίαν του, ως περί τούτου θέλει σας πληροφορήσει και ο διάκονός μου, δεν δύναμαι από ευγνωμοσύνην να κρύψω την προαίρεσιν και την δικαιοσύνην του. Έρχομαι όμως να παρακαλέσω υμάς, χριστιανοί, να έλθετε πλέον εις συναίσθησιν και να γνωρίσατε με ποίαν ισχυράν δύναμιν του Αντιβασιλέως της Αιγύπτου έχετε να κάμετε.

    Όθεν σας συμβουλεύω να ρίψητε τα όπλα και να προσπέσητε εις τοιούτον φιλάνθρωπον αρχιστράτηγον, τον οποίον επίτηδες ο ενδοξώτατος Μεχμέτ Αλής έστειλεν τοιούτον, διά να ειρηνεύση τον τόπον μας…

    Ούτω πράξητε χριστιανοί μου προτιμώντες τον ειρηνικόν βίον παρά τας τόσας ζημίας, τας οποίας καθ’ εκάστην λαμβάνετε υμείς αυτοί, τα τέκνα σας και τα κτήματά σας...


    Λίγα χρόνια αργότερα, το 1827, ο επίσκοπος Κυδωνίας (Κρήτης) Αρτέμιος, κοινοποίησε την ακόλουθη εγκύκλιο, με την οποία συνιστούσε στους επαναστατημένους Κρητικούς την υποταγή στον φιλάνθρωπο Τούρκο άρχοντα:

    Παράθεση:
    Χριστιανοί, ευρισκόμενος εις Γραμβούσαν, σας εύχομαι.
    Λυπούμαι, αδελφοί μου, ότι σας μωραίνει η τύχη, ώστε να επιμένετε ασυλλογίστως εις το ολέθριον φρόνημα της αποστασίας, το οποίον μέλλει δυστυχώς να επιφέρει και τον τέλειον αφανισμόν σας, εάν δεν μεταμεληθήτε, εωσότου έχετε καιρόν, και αποστραφήτε την οδόν ταύτην της πλάνης σας. Δεν πρέπει κατ’ ουδένα τρόπον να φροντίζετε, τι κάμνουν εις άλλα μέρη οι αποστάται. Σεις χρεωστείτε να φροντίζετε περί της ιδικής σας σωτηρίας και περί της ζωής των τέκνων σας.
    ....
    Ο Μουσταφά βέης είναι φιλάνθρωπος και γνωρίζω καλώς ότι δεν θέλει το κακόν σας όθεν από χριστιανικήν αγάπην κινούμενος σας συμβουλεύω και εγώ να προλάβητε τα φρικτά δυστυχήματα, τα οποία σας περιμένουν, εάν πρότερον εκουσίως δεν καταθέσητε τα όπλα και υποταχθήτε εις τον Υψηλότατον βέην μας. Και αυτοί οι ίδιοι φυλακισμένοι καπεταναίοι με παρεκάλεσαν να σας γράψω περί τούτου και προς τούτοις να λάβητε συμπάθειαν εις τα βάσανα, τα οποία σήμερον υποφέρουν εξαιτίας σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η θρησκεία έπαιξε θετικό ρόλο.
    Συγκεκριμένοι παπάδες, διάκοι κλπ έπαιξαν θετικό ρόλο.
    Η εκκλησία ως επίσημος θεσμός ήταν δοσίλογη και εγκληματική όπως ήταν και είναι και στη σύγχρονη Ελλάδα. Από το "ο Θεός θέλει τον καλό χριστιανό υποταγμένο (στους τούρκους)" μέχρι το "Δεν ήξερα για την χούντα, εγώ τότε ήμουν αφοσιωμένος στις σπουδές μου" και μέχρι το "Η εκκλησία δεν έχει περιουσία..."
    Ο χριστιανισμός είναι καλός και άγιος, οι τύποι που διεκδικούν την αποκλειστική αντιπροσωπία του επί γης (λες και είναι μάρκα αυτοκινήτου ή franchise) είναι μαυρόψυχοι σαν τα ράσα που φοράνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο αφορισμός της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας από τον πατριάρχη Γρηγόριο Ε’

    Παράθεση:
    Γρηγόριος ελέω Θεού Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικός Πατριάρχης.

    Ιερώτατε Μητροπολίτα Ναυπλίου και Άργους και υπέρτιμοι, ευλαβέστατοι ιερείς, τιμιώτατοι κοτζαμπασίδες και χρήσιμοι προεστώτες της επαρχίας ταύτης και της νήσου Σπέτζης, χάρις είη υμίν και ειρήνη παρά Θεού. ... Αποφαινόμεθα συνοδικώς μετά των περί ημάς ιερωτάτων Αρχιερέων και υπερτίμων, των εν αγίω Πνεύματι αγαπητών ημών αδελφών και συλλειτουργών, ίνα η ρηθείσα Λασκαρίνα, αν μη, άμα το ακούσαι και ιδείν το παρόν ημών συνοδικόν γράμμα, τον Θεόν φοβηθείσα και την αιώνιον κόλασιν εν νω θεμένη, ... και οι γιγνώσκοντες τους έχοντας και κρύπτοντας πράγματα ή άσπρα του αποθανόντος, ... οποίοι αν ώσιν, άνδρες η γυναίκες, συγγενείς η ξένοι, ομού αφωρισμένοι υπάρχωσι, και κατηραμένοι, και ασυγχώρητοι, και μετά θάνατον άλυτοι, και τυμπανιαίοι· αι πέτραι και ο σίδηρος λυθείησαν, αυτοί δε μηδαμώς· κληρονομήσειν την λέπραν του Γιεζή και την αγχόνην του Ιούδα, στένοντες είεν και τρέμοντες επί της γης ως ο Κάιν, η οργή του Θεού είη επ’ αυτούς, έχοντες και τας αράς πάντων των απ’ αιώνος αγίων και των οσίων τριακοσίων δέκα και οκτώ θεοφόρων Πατέρων. Η δε ρηθείσα Λασκαρίνα προφανώς ελεγχομένη και τη πεισμονή αυτής εμμένουσα υπάρχοι και έξω της του Χριστού Εκκλησίας, μηδείς εκκλησιάσοι αυτήν, η αγιάσοι, η θυμιάσοι, η αντίδωρον αυτή διδώ, έως ποιήση ως γράφομεν και τότε συγχωρηθήσεται.

    αωκ (1820) εν μηνί Οκτωβρίω· ινδικτιώνος θ.

    Ο Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος.

    Ο Καισαρείας Μακάριος.
    Ο Νικαίας Μακάριος.
    Ο Θεσσαλονίκης Ιωσήφ.
    Ο Τυρνάβου Ιωσήφ.
    Ο Κυζίκου Γρηγόριος.
    Ο Σίφνου Σαμουήλ

    ----

    Δεκαετίες πριν την Επανάσταση η εξάπλωση των αρχαίων ελληνικών ονομάτων ήταν μεγάλη. Όπως αναφέρει ο ιστορικός Δημ.Φωτιάδης ο Αλή Πασάς, ο τύραννος της Ηπείρου, είχε υποψιαστεί ότι κάτι ετοίμαζαν οι υπόδουλοι Έλληνες, μόνο και μόνο από το γεγονός ότι βάφτιζαν τα παιδιά τους με αρχαία ελληνικά ονόματα. «Εσείς οι Ρωμιοί, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο νου σας. Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε».

    Γενικά η τάση που φαίνεται ότι επικρατούσε ήταν αυτή που εκφράζεται από τον Διονύσιο Πύρρο:

    "Ερ. Πώς πρέπει να ονομαζώμεθα ημείς, Έλληνες ή Ρωμαίοι;

    Απόκρ. Ποτέ να μη θελήσετε να ονομάζεσθε Ρωμαίοι, αλλά Έλληνες, διότι οι Ρωμαίοι, ήγουν οι Ρωμάνοι, εβαρβάρωσαν και ηφάνισαν την Ελλάδα την γλυκυτάτην μας πατρίδα. Και αν τινάς νέος έχη όνομα ή Ρωμαϊκόν, ή Εβραϊκόν, ή Ρωσσικόν, ή Αραβικόν, πρέπει ευθύς να το αλλάξη, και να ονομάζηται με όνομα Ελληνικόν, τουτέστιν ή Μιλτιάδης, ή Θεμιστοκλής, ή Αχιλλεύς, ή Θησεύς, ή Αλέξανδρος, ή Πλάτων, ή Δημοσθένης, κ.τλ. και τότε ένας νέος αλλάζων το όνομά του θέλει εντρέπεται να μην έχη και τα έργα των προγόνων του"

    Ο Διονύσιος Πύρρος ήταν κληρικός (αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού Θρόνου=από τις λιγοστές εξαιρέσεις Ελλήνων που όμως κυνηγήθηκαν, Διονύσιος Σκυλόσοφος ή έριξαν ασβέστη μέσα στο σώμα του, Καίρης κτλ όπου δείχνει τον ανθελληνισμό του ιουδαιοχριστιανισμού)) και γιατρός (πρώτος πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας Αθηνών). Το απόσπασμα είναι από το έργο του "Χειραγωγία των Παίδων" (Βενετία, 1810).

    Σφόδρα αντίθετο με αυτήν την πρακτική ήταν ως γνωστόν το Πατριαρχείο ΚΠόλεως. Ο πατριάρχης Γρηγόριος Ε’ εξέδωσε πατριαρχική εγκύκλιο εν έτη 1819 που ουσιαστικά απαγορεύει στους Έλληνες «ευλογημένους επαρχιώτας», να βαπτίζουν με αρχαία ελληνικά ονόματα τα παιδιά τους (χαρακτηρίζοντας αυτή την τακτική, ως…καινοτομία!), γιατί κάτι τέτοιο αποτελεί «ανάρμοστον» πράξη, και «καταφρόνησιν» της χριστιανικής ονοματοδοσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα πολεμικά εμβατήρια που συνθέθηκαν κατά την διάρκεια της Επανάστασης,
    τα αποσπάσματα που ακολουθούν είναι από τα «Ἅπαντα Παναγιώτη Κάλα-Τσοπανάκου – Ἡ ζωὴ καὶ τὸ πνευματικὸ ἔργο τοῦ Τυρταίου τῆς Ἐθνεγερσίας» τοῦ Καρόλου Μωραΐτη (ἔκδ. «Νέες Ἰδέες», Ἀθήνα 1989):

    «Ἀπ’ τὸ τουφέκι τὸ πολὺ
    στὸν ᾍδη πῆγεν ἡ βοή,
    καὶ τ’ ἀκοῦσαν οἱ ἀνδρειωμένοι
    κ’ ἐχαρῆκαν οἱ καημένοι.
    Ὁ ᾍδης ἐπωδύρετο,
    οἱ ἀνδρειωμένοι ’σύροντο
    νὰ συντρίψουνε τὰς πύλας,
    νὰ βρεθοῦν στὰς Θερμοπύλας.
    Ὦ Ἀχιλλέα κι Ἡρακλῆ
    καὶ θαυμαστὲ Θεμιστοκλῆ
    σηκωθῆτ’ ἀπὸ τάφους,
    νὰ ἰδῆτε νέους ἄθλους»
    ...
    «Ποιός εἶναι ἄξιος, βρὲ παιδιά,
    νὰ πάγῃ μὲ ἀναφορὰ
    στὸν Πλούτωνα στὸν ᾍδη
    καὶ νὰ ἔλθῃ ταχὺ βράδυ;
    νὰ φανερώ σ’ στὸν Ἡρακλῆ,
    τὸν θαυμαστὸν Θεμιστοκλῆ
    τὸ Ἀνάπλι πὼς ’λυτρώθη
    κι ἡ Ἑλλὰς ὑπερυψώθη»
    ...
    «Σένα πρέπει, ὦ Μιαούλη,
    τῆς θαλάσσης βασιλεῦ,
    τὸ δικόν σου τὸ καράβι
    ὀνομάζεται Ἀχιλλεύς,
    πολεμεῖ μὲ τὴν ἀρμάτα
    εἰς τῆς Σκιάθου τὰ νερά,
    Ποσειδῶν θεὸς θαλάσσης
    βοηθεῖ σε φανερά»
    ...
    «Ὅσοι κάμνουν ταῖς φατρίαις
    θέλουν δικασθῆ σφοδρά,
    ὅτι ’φέραν τῆς πατρίδος
    καθεκάστην τὴν φθορά.
    Ὦ Ἑλλάς, παρακαλέσου
    στὴ θεὰ τὴν Ἀθηνᾶ
    νὰ παιδεύσῃ τοὺς αἰτίους,
    γιὰ νὰ παύσουν τὰ δεινά»
    ...
    «Πατρίδα, ἔχεις πάλιν,
    ἔχεις θεὸν τὸν Ἄρην καὶ σὲ βοηθεῖ,
    ἔ χεις καὶ τὴν σοφίαν,
    τὴν Ἀθηνᾶ τὴ θείαν, καὶ σὲ νουθετεῖ.
    Τότ ἡ πατρίδα κράζει
    καὶ τοῦ Διὸς φωνάζει,
    π’ εἶναι εἰς τοὺς οὐρανούς,
    τὸν κεραυνὸν νὰ ρίψῃ,
    σημάδι γιὰ νὰ δείξῃ
    στοὺς πλάνους τοὺς κρυφούς.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τοσο οι παπαδες οσο και οι βερεμης και ΣΙΑ θελουν την ιστορια κατα πως γεμιζουν τις τσεπες τους!Ευτυχως ομως υπαρχει και η αληθινη ιστορια που δεν ειναι γραμμενη ουτε απο την εκκλησια ουτε απο το βερεμη ουτε και απο το υπουργειο χαριν παιδειας!Αυτη την ιστορια δεν μπορειτε να την αλλαξετε με τιποτα γιατι τη μεταδιδουμε στα παιδια μας και απο γενεα σε γενεα θα υπαρχει!Α και τον βερεμη η εκκλησια τον χρηματοδοτει μεσω εθνικης τραπεζας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα συγχαρητηρια μου στον Ελλην!Ειναι καιρος να ειπωθουν τα πραγματα με το ονομα τους και συγχρονως αναγκη για να βγει ο τοπος απο το τελμα που τον οδηγησαν οι καπηλευτες του Ελληνισμου και συναμα διωκτες του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Κάρπος.Κατά πώς λένε γεννήθηκε στόν Αίνο τής Θράκης,αλλά δέν γνωρίζουμε τήν ακριβή χρονολογία .Πέθανε στό Μεσολόγγι τό 1866.Ήταν ένας από τούς κορυφαίους Φιλικούς καί λαικούς αγωνιστές καί πολέμησε τό 1821 στό πλευρό τού φοβερού Οδυσσέα Ανδρούτσου,μέ τό τραγικό καί άδοξο-προδωτικό τέλος.Ο Κάρπος έγινε Αντισυνταγματάρχης στόν τακτικό ελληνικό στρατό,αλλά στάθηκε απέναντι στό προνόμιο καί στούς ανθρώπους τής εθνικής μειοδοσίας,πάντα αλύγιστος στο πλευρό τού λαού,πού ήθελε τήν ελευθερία του!Έχει βρεθεί μέσα σέ κάποια ντουλάπια τών απογόνων του ,χειρόγραφο αληθινό κόσμημα καί μεγάλης ιστορικής σημασίας,γραμμένο τό 1858 στό Μεσολόγγι καί μέ τόν τίτλο "Απάνθισμα τού Ιστορικού Αγώνα τών Ελλήνων,υπό τού Αντισυνταγματάρχου τής Γραμμής Κάρπου Παπαδόπουλου,έν Μεσολογγίω τή 6 Ιανουαρίου 1858".Τό ανέκδοτο αυτό υλικό δέν δημοσιεύτηκε,γιατί όπως γράφει ο ίδιος δέν ήτο δυνατόν νά το δημοσιεύσει"επειδή δέν μάς περισσέβουν λεπτά από τήν διατροφή μας".Ιδού ένα μικρό απόσπασμά του...
    ""Τό πρώτον καί δεύτερον έτος τής Επαναστάσεως,καθ'όν καιρόν εσφάγησαν οι εντόπιοι Τούρκοι καί οι φρουροί τής εξουσίας αυτών,καί συνεκροτήθη Ελληνική κυβέρνησις εν Κορίνθω,διεδόθη φήμη περί τής επιτυχίας τού Ελληνικού επιχειρήματος εις τήν Ανατολήν καί Δύσιν.Ενεύθεν ούν,συνέρευσαν εκ τής Ευρώπης καί αλλαχόθεν άπειροι Έλληνες καί Φιλέλληνες,ίνα συναγωνισθώσι καί ούτοι εν Ελλάδι,υπέρ τής ελευθερίας αυτής.Αλλ'εντός τών επικουρικών σωματείων αυτών,δέν ήσαν ά π α ν τ ε ς μέ καθαρά αισθήματα φιλελληνισμού.Τινές μέν,ήλθον πρός καταδίωξιν τύχης,ίνα εύρωσι πόρον ζωής...
    "Έτεροι δέ,καταδιωκόμενοι ως εγκληματίαι από τούς Νόμους τής πατρίδος αυτών,υπεξέφυγον καί έδραμον πρός ανεύρεσιν ασύλου εν Ελλάδι,μέ τό πρόσχημα τού φιλελληνισμού.Καίτινες υψηλοφρονούντες να΄επιτεθώσι άρχοντες επί τού ελληνικού
    τ ρ α χ ή λ ο υ.Έξ ών,έφθασαν εσπευσμένως καί δύο Φαναριώται,ο Θ.Νέγρης καί ο Α.Μαυροκορδάτος.Η φυλή τών Φαναριωτών αύτη συνηθισμένη πρό πολλών ετών,νά
    δ ε σ π ό ζ η τόν λαόν τής Βλαχομπογδανίας,καί επιρεπής ούσα επι τής ανευρέσεως πολιτικών μέσων τοιούτων διά νά δεσπόζουν,εθήρευσαν καί οι δύο ούτοι άνδρες,διά νά τύχουσι εις τήν επαναστατηθείσαν Ελλάδαν τοιούτον έν θ ή ρ α μ α* ..."

    *Ισως αυτός είναι ο λόγος πού κανένας Πελοποννήσιος καπετάνιος δέν έγινε "μόνιμος"αξιωματικός τού νεοσυσταθέντος ελληνικού στρατού!
    Ένας λόγος πιστεύω ήταν ότι φοβόνταν έναν "Νικηταρά",εναν "Γέρο"..τούς άλλους Καραισκάκη,Οδυσσέα,κ.ά τούς ξέκαναν νωρίς!
    Στά χαρτιά μόνο Υποστράτηγος καί Γερουσιαστής ο Νικήτας,αλλά ούτε φράγκο γιά νά επιβιώσει!!!
    Εγινε συνταγματάρχης ο "Χατζηχρηστο"πού τόν γλύτωσε στήν απελευθέρωση τής Τριπολιτσάς-υπηρετούσε τότε τό "σεράι"τών Τούρκων-.Ο Νικηταράς τόν έκανε καπετάνιο του....μετά όμως άλλαξε πάλιν στρατόπεδο καί υπηρέτησε τούς Βαυαρούς,καί έγινε ο διώκτης τού σωτήρα του...Νικηταρά!...καί τόν βασάνισαν άγρια οι Βαυαροί κατακτητές!!!
    Καί ο άλλος λόγος ήταν οι πολιτικοί Φαναριώτες!
    Ήλθαν ως θ η ρ ε υ τ έ ς!!!
    Δύσμοιρη Ελλάδα!καυμένοι Έλληνες!
    Αυτά πληρώνουμε μέχρι σήμερα!
    Μάς κυβερνούν "κληρονομικώ δικαιώματι"!!!
    Πολύβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

    το έχουμε αποδείξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οσον αφορά την εκπομπή είναι χορηγία της εθνικής τράπεζας που ο κύριως μέτοχος είναι η εκκλησία. Αν θέλουν να κόψουν την χορηγία για αρχή και μετά κάνουν δηλώσεις. Οταν πληρώνουν να ξέρουν τι πληρώνουν και μην μας λένε μετά βλακείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ 5:18 μ.μ.

    Πριν από έναν χρόνο, η Εκκλησία της Ελλάδος είχε το 1,5% της ΕΤΕ(*) και ζητούσε θέση στο Δ.Σ. Δεν ξέρω αν τώρα έχει την θέση αυτή, όμως με μία ψήφο τι μπορεί να αλλάξει; Μήπως κάποιος άλλος λέει βλακείες και όχι η Εκκλησία;

    (*) http://news.in.gr/economy/article/?aid=1094330

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ιστορία γράφεται από τον λαό, όσο και αν λυσσιάζει ο κάθε Βερέμης να τη διαστρεβλώσει.

    Δεν πάω εκκλησία, αλλά πως να μην αναγνωρίσω το ρόλο της εκκλησίας στην εθνική μας αναγέννηση; Μόνο φανατισμένοι ΚΚΕ εδες δεν το βλέπουν!

    -Πολλὰ τουφέκια πέφτουνε στοῦ μπέη τὸ σεράγι.

    Σκότωσαν τὸν καλόγηρο τὸν καπετὰν Ἀλέξη,


    -Πάργα Τουρκιὰ σ’ ἐπλάκωσε, Τουρκιὰ σὲ τριγυρίζει·

    Δὲν ἔρχεται γιὰ πόλεμο, μὲ προδοσιὰ σὲ πέρνει·



    Ἔφευγαν Τοῦρκοι σὰ λαγοὶ τὸ Παργηνὸ τουφέκι

    Κ’ οἱ Λιάπιδες δὲν ἤθελαν νἄρτουν νὰ πολεμήσουν

    ….

    Πάρτε μανάδες τὰ παιδιά, παπάδες τοὺς ἁγίους,

    Ἆστε λεβέντες τ’ ἅρματα, ἀφῆστε τὸ τουφέκι,

    Σκάψτε πλατειά, σκάψτε βαθυὰ ὅλα σας τὰ κιβούρια,

    Καὶ τ’ ἀντρειωμένα κώκαλα ξεθάψτε τοῦ γονιοῦ σας.

    Τούρκους δὲν ἐπροσκύνησαν· Τοῦρκοι μὴν τὰ πατήσουν.»

    Τὸ μυρολόγι τῆς Πάργας, 18

    Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, γκρέμιζε εκκλησιές για να χτίσει σχολεία. Αυτός πρώτος πήρε το σφυρί να γκρεμίσει εκκλησιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παλιότερα υπήρχε εδώ μέσα ένας με το ψευδώνυμο "Εις Έλλην"!
    Τώρα εμφανίστηκε και ένας άλλος με σκέτο το "Ελλην"!!!

    Αλήθεια, είσαι Έλλην;
    Οι υπόλοιποι τι είναι δηλαδή, Ιταλοί ή μήπως Τούρκοι;
    Είναι έξυπνο αλήθεια να παίρνει κανείς ένα τέτοιο "ψευδώ"νυμο, ώστε να διασφαλίζει εκ προοιμίου την εγκυρότητα και την αποδοχή των λεγομένων του.
    Κρίμα, λοιπόν, που τόσο κόπο έκανες για να μας παραθέσεις όλα αυτά τα στοχεία. Ιστορικά μεν, αλλά πολύ φοβάμαι τελείως υποκειμενικά ως ερμηνείες των γεγονότων.
    Για παράδειγμα. Ιστορικό γεγονός είναι ο αφορισμός της Επανάστασης από τον Πατριάρχη. Όπως ιστορικό γεγονός είναι και ο απαγχονισμός του!
    Έχουμε δηλαδή δύο ιστορικά γεγονότα που έρχονται σε πλήρη αντίθεση. Ο "συνεργάτης" των Τούρκων εκτελείται λίγες ημέρες μετά την "προδοσία".
    Τώρα έρχεται ο "Ελλην" και μας προσφέρει μια ερμηνεία επί των ιστορικών γεγονότων, που όμως δεν είναι ιστορικά αποδεδειγμένη, αλλά απλά είναι δική του ή την πήρε από άλλους καλοθελητές!!!
    Και αρχίζει διάφορες θεωρίες περί Πατριαρχικοδιαδοχής, περί Τριπολιτσάς κλπ και κλπ.
    Και ενώ το κακό μυαλό του πάει σε χίλιες-δυο αιτίες και προφάσεις για να εξηγήσει την στάση του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε΄, δεν πάει όμως στο πιο απλό!
    Να σκεφτεί δηλαδή την θέση του Πατριάρχη στην Κωνσταντινούπολη. Μόνος του, ανυπεράσπιστος στα χέρια των Τούρκων, εκβιαζόμενος ως πρόβατο στα χέρια των δημίων!!!

    Ωραίος ως "Έλλην" και ως απατεών ο "Έλλην".

    Για να μη τρώμε και περισσότερο χρόνο με όλα αυτά (για τον εθνικό και ταυτόχρονα ηρωϊκό σε πολλές περιπτώσεις ρόλο των κληρικών και των τοπικών Εκκλησιών) που η ιστορία τα έχει καταγράψει επαρκώς και με αδιάσειστα στοιχεία, ας έρθουμε στο προκείμενο!

    Ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός του "Ελλην"; Τι κρύβεται πίσω από όλο αυτόν τον κόπο που κατέβαλλε για να μας πείσει; Η αγάπη του για την αλήθεια και την Ελλάδα; Μια αγνή ιδεολογία;
    Ας μας πει λοιπόν τι προτείνει για την Ελλάδα ως θρησκεία, από την στιγμή που θα απαρνηθούμε την Ορθοδοξία;
    Να γίνουμε άθεοι; Να γίνουμε Μουσουλμάνοι; Να γίνουμε τι;
    Όταν θα βρούμε "Ελλην" αυτό το ΤΙ, τότε θα καταλάβουν όλοι επαρκώς το βρώμικο και σιχαμερό παιχνίδι που παίζεις!
    Γιατί βρώμικο και σιχαμερό είναι να χτυπάς αυτό που μισείς, έμμεσα και όχι ευθέως, χρησιμοποιώντας προσχήματα και προφάσεις και ευάλωτα επιχειρήματα, θαρρώντας ότι μπορείς πίσω από όλα αυτά να κρύψεις τις αληθινές σου προθέσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αποσπάσματα από τό βιβλίο τού Θ.παναγόπουλου,"Τά ψιλά Γράμματα τής Ιστορίας".

    "Οι Έλληνες σζήτησαν καί πήραν από τούς Άγγλους ,γιά τίς ανάγκες τού Αγώνα,δυό δάνεια,συνολικού ύψους 2.800.000 λιρών.
    Τό πρώτο συνομολογήθηκε τό 1823 γιά 800.000 λίρες,από τίς οποίες οι Έλληνες πήραν στά χέρια τους μόλις 278.700 λίρες.Τό δέυτερο συνομολογήθηκε τό 1825 γιά 2.000.000 λίρες καί πήραν μόνο 816.000 λίρες.Η διαφορά κρατήθηκε από τούς Αγγλους δανειστές αδελφούς Ρικάρντο,γιά προκαταβολές τόκων,έξοδα,προμήθειες καί μεσιτείες τών διαφόρων επιτήδειων.Τά δάνεια αυτά,καθαρώς τοκογλυφικά καί ληστρικά δέν είχαν προηγούμενο στίς διεθνείς συναλλαγές καί δέν χρησίμευσαν καθόλου γιά τούς σκοπούς γιά τούς οποίους συνομολογήθηκαν.Τό γεγονός αυτό επισημαίνει ο Κοραής,σέ επιστολή του πρός τόν Κουντουριώτη:"Τό δάνειον τό γινόμενον από τό Αγγλικόν έθνος δέν πρέπει νά τό στοχάσεσθε ως ευεργεσίαν.Καί αυτόν τόν διάβολον ήθελαν ούτοι μετά χαράς δανείσει αργύρια,άν ο διάβολος είχε νά τούς ασφαλίσει τά ενέχυρα".Τό πρώτο κατασπαταλήθηκε στόν εμφύλιο πόλεμο γιά τήν εξαγορά τών Ρουμελιωτών καί τήν εξόντωση τών καπεταναίων τού Μωριά,καί τό μεγαλύτερο μέρος του καρπώθηκαν οι Υδραίοι καί οι Σπετσιώτες.Τό μεγαλύτερο μέρος του πρώτου δανείου γράφει ο Georges Finlay,καταναλώθηκε από τούς πλοιοκτήτες καί τούς ναύτες "καί η μερίδα τού λέοντος έπεσε στούς Αρβανίτες τής Ύδρας καί τών Σπετσών".Τό δεύτερο δάνειο ποοριζόμενο γιά τή δημιουργία τακτικού στρατού καί σύγχρονου πολεμικού ναυτικού,χάθηκε σέ κερδοσκοπικές παραγγελίες πλοίων,πού δέν ηλθαν ποτέ στήν Ελλάδα καί σέ μεσιτείες,αμοιβές καί προμήθειες.Ο ρόλος πού έπαιξαν στίς διαπραγματεύσεις,στή σύναψη καί ακόμη στή διαχείρηση αυτών τών αισχρών δανείων,ο Ορλάνδος καί ο Λουριώτης,θεωρήθηκε μεγάλη επιτυχία,γιά τήν οποία τό Έθνος,έπρεπε νά τούς οφείλει ε υ γ ω ν ο μ ο σ ύ ν η.
    Μ ό ν ο ς αντίθετος στά αγγλικά δάνεια ο Κολοκοτρώνης.Γι'αυτό ούρλιαζε από τό Λονδίνο ο Ορλάνδος καί ζητούσε "εδώ καί τώρα "νά τόν κρεμάσουν,γιατί αυτή ήταν η επιθυμία τών Άγγλων δανειστών.
    Έτσι όλα εξηγούνται.Καί ο κατατρεγμός τού Γέρου καί η φυλάκισή του...Οσο αυτός ήταν ζωντανός ή ισχυρός δεν θά μπορούσαν να φθάσουν οι λίρες στις υδραίικες καί σπετσιώτικες τσέπες.Καί γιά τού λόγου τό αληθές,φυλακίζεται στήν Ύδρα ο Κολοκοτρώνης στίς 2 Φεβρουαρίου 1825,καί πέντε μέρες αργότερα,στίς 7 Φεβρουαρίου υπογράφεται η συμφωνία γιά τό δεύτερο δάνειο.......Έτσι στίς 21 Απριλίου 1825 καταφθάνει στό λιμάνι τού Ναυπλίου τό αγγλικό πλοίο "Lively"μέ 60.000 λίρες.Η κυβέρνηση με τυμπανοκρουσίες....."Ζητω ο Γεώργιος!Ζήτω ο βαιλιάς τής Αγγλίας!"...γιατί;Επειδή καταδέχθηκαν οι άνρωποι τούβασιλιά
    νά μας στείλουν 60.000 λίρες ,ενώ υπογράψαμε γιά 2.000.000 καί οι υπόλοιπες πήγαν στίς τσέπες τών δανειστών,τών κερδοσκόπων καί στά κεμέρια(ζώνες)τών Αρβανίτικων οικογενειών!.......".Είκοσι (ξόδεψε η Κυβέρνηση)γιά νά τσακίσει τόν Κολοκοτρώνη....πέντε ώς έξι γιά τούς αποστόλους στήν Ευρώπη καίγιά τό δάνειο καί τά υπολοιπα στούς ναυτικούς καί στούς Ρουμελιώτες πού λεηλάτησαν τόν Μωριά καί νέκρωσαν τούς κατοίκους....."Φαβιέρος συνταγματάρχης τού Φιλελληνικού κομιτάτου Παρισιού.....
    Τό αγγλικό δάνειο ήταν ο Δούρειος Ίππος άλωσης,τής κομματικοποίησης,τής διαίρεσης καί τής εξάρτησης τού Έθνους,από τά αγγλικά συμφέροντα........"
    ***Σάν νά μήν πέρασε μιά μέρα!
    Πολύβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς "ΑΠΕΛΛΗΝ",

    το ποιός είναι ...απατεών και όλα τα λοιπά όμορφα που με στολίζεις, φαίνεται από το ύφος του κειμένου σου. Δυστυχώς αυτά σας μαθαίνουν στα ..."κρυφά σχολιά" σας.

    Έχω ξαναγράψει και έχω τονίσει είμαι ΕΛΛΗΝ στο Ήθος και στο Έθος, Τιμώ Προγόνους και Θεούς ΈΛΛΗΝΑΣ κι ουχί αλλοδαπούς!

    Πατρίδα δεν είναι ένας σωρός από πέτρες, χώματα και νερό, αλλά η Ίερή Προγονική Εθνική γραμμή, που περιλαμβάνει Προγόνους, Θεούς, Ιδέες, Αρετές και τρόπο ζωής και σκέψης των ΕΛΛΗΝΩΝ.

    Από τα εν ισχύ ιερά σας βιβλία (Το Πηδάλιον) φαίνεται κι η αγάπη σας για τους Έλληνας:
    http://briefcases.pathfinder.gr/zoom/dix/21325/260417
    http://briefcases.pathfinder.gr/zoom/dix/21325/260415
    http://briefcases.pathfinder.gr/zoom/dix/21325/260416
    http://briefcases.pathfinder.gr/zoom/dix/21325/260418
    http://briefcases.pathfinder.gr/zoom/dix/21325/260419
    Πως είμαι ...απατεών, αφού εσείς τα γράφετε, μήπως είμαι κι ανθέλλην επειδή δεν ασπάζομαι τας εβραϊκάς γραφάς που προσκυνάτε;
    Θα χάσουμε και την λίγη Λογική που μας έχει απομείνει στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!»(Γεννάδιος)


    Αν όμως είμαι Έλλην, ποιος μου απαγορεύει, αν θέλω, να είμαι χριστιανός;
    ΕΣΥ;;;;;!!!!
    Η με ποιον τρόπο η οποιαδήποτε θρησκευτική αντίληψη αλλάζει την εθνική μου καταγωγή; Αυτό κατάλαβες εσύ ότι εννοούσε ο Γεννάδιος;

    Όμως, θα ήταν καλύτερα να απαντούσες σε αυτά που σου έγραψα:


    1. Για παράδειγμα. Ιστορικό γεγονός είναι ο αφορισμός της Επανάστασης από τον Πατριάρχη. Όπως ιστορικό γεγονός είναι και ο απαγχονισμός του!
    Έχουμε δηλαδή δύο ιστορικά γεγονότα που έρχονται σε πλήρη αντίθεση. Ο "συνεργάτης" των Τούρκων εκτελείται λίγες ημέρες μετά την "προδοσία"(!!).

    2. Ας μας πει λοιπόν τι προτείνει για την Ελλάδα ως θρησκεία, από την στιγμή που θα απαρνηθούμε την Ορθοδοξία;
    Να γίνουμε άθεοι; Να γίνουμε Μουσουλμάνοι; Να γίνουμε τι;


    Αδίκως κοπιάζεις!
    Σας έχει προσπεράσει η ιστορία (και εννοώ ΕΣΑΣ συγκεκριμένα) όχι τους Έλληνες!
    Πολύ κακώς δε και εξαιρέτως καταχρηστικά μονοπωλείς το όνομα του Έλληνα!

    Επιμένω ότι είσαι ΑΠΑΤΕΩΝ!!!!


    Και επίσης ότι είσαι όργανο (εκούσιο ή ακούσιο) της ΝΤΠ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο συνεργάτης τον Τούρκων δεν κατάφερε να κάνει την δουλειά του καλά... Δεν πάει να αφορίσει και όλο το γένος; η επανάσταση έγινε. Γι αυτό και τον κρέμασαν οι τούρκοι. Θα του την χάριζε ο Σουλτάνος? Ίσα ίσα που βρήκε και κάποιο μεγάλο κεφάλι των Ελλήνων να σκοτώσει για αντίποινα.

    Η επανάσταση ευτυχώς ξεκίνησε, λίγο έλειψε να αποτύχει από την φαγωμάρα μας (όπως γίνεται και στις μέρες μας με την διχόνοια μας), αλλά βέβαια ποτέ δεν καθόμαστε όλοι μαζί να τα δούμε ήρεμα και σοβαρά τα πράγματα. Λέει ο ένας "μαύρο" πετάγεται ο άλλος και υποστηρίζει το "άσπρο" επειδή έτσι το άκουσε ή είναι φανατισμένος τόσο που δεν βλέπει...


    Σχετικά με τον Χριστιανισμό: Υπάρχουν Παπάδες με @ρχ..α και @..δια παπάδες… Ακόμα χρεώνουμε στον Θεό και τον Χριστό τις ραδιουργίες των ανάξιων εκπροσώπων τους με τα μαύρα… Υπήρχαν παπάδες που βοήθησαν και άλλοι που δεν ήθελαν την επανάσταση γιατί προφανώς δεν ήθελαν να χάσουν περιουσία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.