3/3/16

Σενέρ Λεβέντ πρός Ερντογάν: Είσαι μοναδικός…

Μου άρεσε πολύ αυτό, το λάτρεψα. Μπράβο κύριε Ταγίπ! Δεν αναγνωρίζεις την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου, έτσι δεν είναι; Τι ωραία. Μην την αναγνωρίζεις. Και εγώ ακριβώς αυτό περίμενα από εσένα. Πολύ μπράβο σου! Ζήτω! Να είσαι καλά! Μήπως είναι άνθρωποι μωρέ αυτοί; Έγραψαν δύο βιβλία, έσκασαν και ένα άρθρο και έγιναν προφέσορες συνταγματολόγοι; Χτύπα τη γροθιά σου στο τραπέζι, δείξε τους.
Τι καταλαβαίνουν αυτοί από τρομοκράτες, τι καταλαβαίνουν από δημοσιογράφους; Μήπως έχουν τόσο μυαλό αυτοί ώστε να ξεχωρίζουν τον τρομοκράτη από τον δημοσιογράφο; Ο καθένας γράφει ό,τι θέλει. Λιώσε τους. Μην τους αφήσεις να δουν ξανά τον ήλιο. Πακέταρέ τους να πάνε στο καλό! Όλους τους πακέταρες, αυτούς γιατί δεν μπόρεσες να τους πακετάρεις δεν το κατάλαβα. Αυτό στ’ αλήθεια δεν αρμόζει στη φήμη σου. Δεν θεωρώ ότι αρμόζει. Εγώ σε ξέρω τον μόνο ικανό και το λέω. Όπως είπες, ο πιο αληθινός κατηχητής στη ζωή είναι τα θρησκευτικά σχολεία και όχι η επιστήμη. Πιστεύω και εγώ όπως εσύ στον χότζα, ο οποίος λέει ότι δεν είναι αρμόζουσα η σεξουαλική σχέση τις Τετάρτες και τις Κυριακές. Ο χότζας είναι το είδωλό μου! Δεν πίστεψα καθόλου και δεν πιστεύω στον μέθυσο Μουσταφά! Τον λάτρη της ρακής και των ξηρών καρπών! Ακόμα δεν γκρέμισες τα αγάλματά του; Γκρέμισέ τα, ισοπέδωσέ τα! Να ξυπνήσει από τον αιώνιο ύπνο του και να δει πώς ισοπεδώθηκαν. Α, παρά λίγο να το ξεχάσω. Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου που πέρασαν. Ήπια ένα ποτήρι αϊράνι στην υγεία σου. Τι καλά που έκανες και ανακήρυξες τα γενέθλιά σου επίσημη αργία. Θυμιάτισα, έκανα τάμα. Να απαλλαγείς από τους διαβόλους.
Οι μιναρέδες είναι το ξίφος μου…
Οι θόλοι τους το κράνος μου…
Τα τζαμιά το στρατόπεδό μου! 

Τι είναι το Συνταγματικό Δικαστήριο. Μην το αναγνωρίσεις βεβαίως. Ποιος ξέρει; Εκείνοι ή εσύ; Άντε, πιάσε τον Τζαν Ντουντάρ απ’ το αφτί. Χώσε τον μέσα. Αν δεν τον χώσεις δεν είσαι άντρας. Δεν παραιτούμαι του δικαιώματός μου. Κοίτα και η αδελφή σου η Σαζιγιέ σε χαιρετά, λέει και αυτή να τον βάλεις μέσα. Η αδελφή σου Σαζιγιέ προσεύχεται για σένα μέρα-νύχτα. Πέντε φορές στο ναμάζι, στη δέηση. Περιμένει με ανυπομονησία την ημέρα που θα σώσεις και την Κύπρο. «Παλικάρι μου γιε μου», σου λέει. Περιμένει με μεγάλη ανυπομονησία το νερό. Από την ημέρα που μας σύνδεσες με αγωγό λέει τραγούδια για τον αγωγό:
«Κοίτα τον αγωγό μου, τον αγωγό μου
Να δείξουμε στον Ρωμιό
Να τρέξει γάργαρο νερό στην πεδιάδα
Να το πιούμε να ξεδιψάσουμε»… 

Να μείνει μεταξύ μας αυτό, αλλά το γεγονός ότι δεν αναγνώρισες την απόφαση του δικαστηρίου μου έδωσε θάρρος, μα την αλήθεια. Δεν δίνω δεκάρα έστω και αν πεθάνω. Σιγουρεύτηκα για άλλη μια φορά ότι δεν θα χάσουμε την Κύπρο. Απαλλάχτηκα από τις ανησυχίες, τις έγνοιες μου. Λένε ότι είμαστε πολύ κοντά στη λύση και με πνίγουν οι εφιάλτες κάθε βράδυ. Λένε ότι δώσαμε τη Μόρφου και μου ανάβουν τα λαμπάκια. Δεν επαναλαμβάνουν και το τροπάρι ότι θα φύγει και ο στρατός; Είναι σαν να με λούζουν με ζεματιστό νερό! Δεν θα αντέξω καθόλου ειδικά άμα δώσουμε το Βαρώσι. Αλλά τώρα είμαι ήσυχος. Χάρις σε εσένα αποκαταστάθηκε η ησυχία μου. Όπως δεν αναγνωρίζεις την απόφαση εκείνου του δικαστηρίου, δεν θα αναγνωρίσεις και τη συμφωνία που θα επιτευχθεί εδώ, έτσι δεν είναι; Μην την αναγνωρίσεις! Μην τυχόν και την αναγνωρίσεις! Άσε τους να φλυαρούν όσο θέλουν σε εκείνο το τραπέζι. Ο Νίκος με τον Μουσταφά. Να πίνουν καφέ, να λένε ανέκδοτα ο ένας στον άλλον. Δεν ξέρουν ότι ο Φεβρουάριος δεν παίζει 31, δεν τραβάει μαλακία! Να πιουν ζιβανία και να σαχλαμαρίσουν. Εσύ κοίτα το κέφι σου. Άμα πεις δεν την αναγνωρίζω, τελειώνει η υπόθεση. Σταματάνε τα νερά που τρέχουν.

Κάποιοι σε αποκαλούν τρελό. Όμως, είσαι ο πιο έξυπνος άνθρωπος του κόσμου. Ο κυπριακός λαός σε θαυμάζει! Ειδικά κάποιοι Ελληνοκύπριοι φίλοι μου σε θαυμάζουν περισσότερο απ’ ό,τι εγώ! Συνέχισε να στέλνεις όπλα και φασούλια στους αδελφούς μας τους τζιχαντιστές. Αλλά μην ξεχνάς. Αν δεν βάλεις μέσα τον Τζαν, χαράμι σου αυτό το άρθρο!

Πηγή: Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ»

1 σχόλιο:

  1. Νομιζω πως δεν θα εντυπωσιαστω και πολυ αν μια μερα μαθω πως τον βρηκαν νεκρο απο ....οξεια παρανυχιτιδα !. Αλλα ουτε κι αν τον δω σαν υπαρχηγο της ΜΙΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.