8/5/10

Η κριτική μας στη γλωσσική και εκφραστική δεινότητα του κ. Παπανδρέου


του Σάββα Καλεντερίδη
Με αφορμή σχόλια και κριτική που δεχτήκαμε για τη σκοπιμότητα της ανάρτησης "Όταν ο παραλογισμός γίνεται πολιτικό επιχείρημα!", κρίνουμε σκόπιμο να κάνουμε μια εξήγηση με τους φιλους και αναγνώστες μας.
Η ιστορία ξεκίνησε με μια εντελώς υποκριτική υπερασπιστική γραμμή που ακολούθησε ο πρωθυπουργός, για να καλύψει τη γλωσσική και εκφραστική του ανεπάρκεια, η οποία, σημειωτέον, δεν οφείλεται στο ότι είναι Έλληνας της Διασποράς, όπως υποκριτικά είπε ο ίδιος, αλλά στο ότι η μητρική του γλώσσα και παιδεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Όσον αφορά τη σκοπιμότητα της ανάρτησης.
Ναι, είναι πρόβλημα όλων των Ελλήνων πολιτών το ζήτημα του χειρισμού της γλώσσας απο τον πρωθυπουργό της Ελλάδας, όσο τουλάχιστον υφίσταται ακόμα ως χώρα, γιατί ο τρόπος με τον οποίο μιλάμε και εκφραζόμαστε για ζητήματα που αφορούν τον τόπο, αποτελεί επέκταση της σκέψης και της εθνικής μας συνείδησης.
Η υποκριτική επίκληση από τον πρωθυπουργό της έντονα αμφιλεγόμενης ιστορίας της οικογένειας Παπανδρέου (ο Ανδρέας εξορίστηκε δυο φορές με παρέμβαση των ιμπεριαλιστών -ΗΠΑ- που ο ίδιος υποτίθεται ότι πολεμούσε, ο Γεώργιος ήταν ο εκλεκτός των Βρεττανών, για ένα διάστημα τουλάχιστον), για να καλύψει τη γλωσσική και εκφραστική του ανεπάρκεια, που σημειωτέον ενοχλεί ακόμα και τους πιο σκληρούς οπαδούς του ΠΑΣΟΚ, είναι πολιτικό ζήτημα και γι' αυτό το αναφέρουμε εδώ.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν είμαστε διχαστικοί, γιατί αυτό δείχνει η ιστορία μας και οι αγώνες που κάναμε για καθαρή και έντιμη ενημέρωση αυτά τα χρόνια.
Αποτελεί υποχρέωση του κάθε συνειδητοποιημένου πολίτη η κριτική σε φαινόμενα υποκρισίας και εκφυλισμού και τέτοιο ήταν και το επιχείρημα του πρωθυπουργού περί Έλληνα της Διασποράς.
Ξέρουμε όλοι άλλωστε τί θα πει Μαργαρίτα Τσάντλερ-Παπανδρέου και αν η γυναίκα αυτή αγάπησε και εκφράστηκε ποτέ θετικά για οτιδήποτε ελληνικό.
Να τα πει αλλού λοιπόν ο κ. πρωθυπουργός αυτά περί Έλληνα της Διασποράς, οι οποίοι Έλληνες της Διασποράς δίνουν πολλά για να κρατήσουν την ελληνική γλώσσα ζωντανή γεννιές και γεννιές εκεί που ζουν.
Και επιτέλους, ο Παπαδρέου είναι ένας άνθρωπος που ζει στην Ελλάδα αδιάλειπτα από το 1980 και εντεύθεν, έχει χρηματίσει υπουργός και τώρα είναι πρωθυπουργός και δεν έχει μάθει ακόμα να μιλά καλά τη γλώσσα του λαού που κυβερνά;
Είναι δυνατόν σε κάθε δημόσια εμφάνιση και ομιλία του τα σαρδάμ και οι ανακολουθίες να ακολουθούν το ένα το άλλο και να αυτό να μην προβληματίζει τους Έλληνες πολίτες;
Αυτό δεν είναι ένα θέμα που άπτεται και των γενικών του ικανοτήτων, από τη στιγμή μάλιστα που οι Αλβανοί έρχονται στην Ελλάδα και μέσα σε ένα-δυο χρόνια μιλάνε και εκφράζονται καλύτερα από τον κ. Γ. Παπανδρέου;
Άλλο να αγαπάμε ένα κόμμα και άλλο να τυφλωνόμαστε.
Η κριτική μας είναι δίκαιη και καλόπιστη και πιστεύουμε ότι κάνει καλό στη Δημοκρατία και τη χώρα.
Άλλωστε η κριτική είναι η μήτρα της εξέλιξης.
Και εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε κριτική, όταν πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε τη χώρα και τη Δημοκρατία μας.

51 σχόλια:

  1. Ασπράκι άρνο καί παχύ τής κάμας του μανάρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς φυσικά να θέλω να συγκρίνω ανομία μεγέθη, πολλοί εκ των πνευματικών πατέρων της ελληνικής επανάστασης είχαν γεννηθεί στο εξωτερικό, έλαβαν δυτική παιδία και είχαν τα ρωσικά ή τα ιταλικά σαν μητρική τους γλώσσα.

    Υπάρχουν τόσα πολλά που μπορεί κανείς να προσάψει στον ΓΑΠ, κυρίως για τις διεθνιστικές του θέσεις και πολιτικές, ή, ακόμα χειρότερα, για το πρόσφατο ξεπούλημα της χώρας. Και σας το λέει κάποιος που τον ψήφισε στις τελευταίες εκλογές.

    Όμως το να προσπαθείτε να με πείσετε ότι η γλωσσική του ανεπάρκεια είναι απόδειξη μειωμένης εθνικής συνείδησης, προσβάλει νομίζω κάθε νοήμονα άνθρωπο. Ουκ ολίγοι από τους φανατικούς πατριώτες - σχολιαστές του blog είναι ανορθόγραφοι και ασύντακτοι. Σημαίνει κάτι αυτό ως προς το πατριωτισμό τους?

    Εσείς ο ίδιος κύριε Καλεντερίδη ασπαστήκατε τη θέση του μονόδρομου του ΔΝΤ-ΕΕ. Εγώ που τον ψήφισα, είμαι αντίθετος στην πολιτική αυτή, που κατά τη γνώμη μου είναι αντεθνική. Αυτό μου αρκεί. Δε χρειάζομαι κάτι άλλο για να τον κρίνω.

    Φοβάμαι ότι απεμπολήσατε την δυνατότητα της κριτικής επί των πολιτικών και καταφεύγετε σε φθηνό εντυπωσιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι πάσι θεού............

    Pro από Συμβασιλεύουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ:Για να γίνης εκπαιδευτικός πρέπει εκτός από τίτλους και επιτυχία στο ΑΣΕΠ να προσκομίσης και πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, ενώ για να γίνης πρωθυπουργός, αρκεί να είσαι Έλληνας της διασποράς για να σου συγχωρηθή κάθε γλωσσική ανεπάρκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρία πουλάκια κάθονταν...

    Εντάξει παιδιά, επειδή δεν χειρίζεται απταίστως την ελληνική δεν κάνει για πρωθυπουργός.
    Μας πείσατε, όλοι Antonis στις εκλογές τον νέο Ισοκράτη..


    Κρίμα κύριε Καλεντερίδη.

    Από ένα Ελληνικό μπλογκ, έχει καταντήσει σε ένα Νεοδημοκράτικο ό,τι νάναι, μπλογκ.

    Κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως μιλάει καλά αγγλικά η σουηδικά;;
    Το πρόβλημα του ΓΑΠ είναι θέμα IQ<90.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα έχουν την ερμηνεία τους :
    http://1453-2009.pblogs.gr/2010/05/sto-myalo-toy-jeffrey-giorgo-papandreou.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 10:36 για να καταλάβεις τι σημαίνει η άγνοια της έλληνικής γλώσσας
    "..Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα λόγια του "Υμνου !.."Γιατί Ελληνας γενιέσσαι και γίνεσαι.Και Ελληνας σημαίνει αγαπώ την Ελλάδα και σέβομαι την Ιστορία και την πατρίδα μου.Οπως είπε ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Παρέλαβα Κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «Κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα.Ο Παπανδρέου παρέλαβε μια Ελλάδα με ένα Αιγαίο Ελληνικό τι θα παραδώσει; παρέλαβε μια Θράκη Ελληνικότατη τι θα παραδώσει; Παρέλαβε μαι Μακεδονία Ελληνική τι θα παραδώσει;


    Οδυσσέας Ελύτης
    Από το Άξιον Εστί:
    Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική

    Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική.
    το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου...

    Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

    Εκεί σπάροι και πέρκες
    ανεμόδαρτα ρήματα
    ρεύματα πράσινα μες στα γαλάζια
    όσα είδα στα σπλάχνα μου ν' ανάβουνε
    σφουγγάρια, μέδουσες

    με τα πρώτα λόγια των Σειρήνων

    όστρακα ρόδινα με τα πρώτα μαύρα ρίγη...

    Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα μαύρα ρίγη...

    Εκεί ρόδια, κυδώνια
    θεοί μελαχροινοί, θείοι κ' εξάδελφοι
    το λάδι αδειάζοντας μες στα πελώρια κιούπια.
    Και πνοές από τη ρεμματιά ευωδιάζοντας
    λυγαριά και σχίνο

    σπάρτο και πιπερόριζα

    με τα πρώτα πιπίσματα των σπίνων

    ψαλμωδίες γλυκές με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι...

    Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα-πρώτα Δόξα Σοι!..

    Εκεί δάφνες και βάγια
    θυμιατό και λιβάνισμα

    τις πάλες ευλογώντας και τα καριοφίλια

    στο χώμα το στρωμένο με τ' αμπελομάντιλα ,

    κνίσες, τσουγκρίσματα

    και Χριστος Ανέστη

    με τα πρώτα σμπάρα των Ελλήνων!
    Αγάπες μυστικές με τα πρώτα λόγια του Ύμνου...

    Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα λόγια του "Υμνου !..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΥΠΗΡΧΕ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ - ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ - ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ;
    ΠΟΤΕ.
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε, ρε γλέντια... Εδώ ο κόσμος καίγεται και οι ΝΔκράτες κοιτάνε το αν ο Παπανδρέου χειρίζεται τέλεια τη γλώσσα!
    Μια χαρά τα λέει ο Γιώργος. Και αν κάνει κανένα σαρδάμ που και που, τι έγινε; Και ποιος δεν κάνει σαρδάμ;

    Τι υποκρισία, Θεέ μου! "Όποιος δεν μιλάει σαν τον Ζουράρη, δεν κάνει για πρωθυπουργός"! Έλεος ρε Infognomon, έλεος! Φτάνει πια το κομματικό σου παιγνιδάκι!

    (Ψηφίζω ΛΑ.Ο.Σ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εξ απαλών ονύχων, ως είθισται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. (Ψηφίζω ΛΑ.Ο.Σ.)

    ετσι εξηγείται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέρει κανείς εάν κάνει τα ίδια λάθη στα αγγλικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε 08 Μαΐου 2010 1:05 μ.μ.
    νομίζω ότι δεν βρήκες και τον καταλληλότερο άνθρωπο να κάνεις προπαγάνδα.
    Δεν ασχοληθήκαμε ποτέ με τα σαρδάμ του Παπανδρέου.
    Το κάναμε όταν ο ίδιος συνέδεσε υποκριτικά τη γλωσσική του ανεπάρκεια με πράγματα που δεν ισχύουν.
    Ούτε Έλληνας της Διασποράς είναι, ούτε κυνηγήθηκε από το ελληνικό κράτος.
    Τουναντίον, ο ίδιος και το συνολο της οικογένειάς του ζει από το ελληνικό κράτος και από τους Έλληνες φορολογούμενους.
    Τον κοματισμό κράτα τον για τον εαυτό σου.
    Εμείς δεν θα πάρουμε.
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήταν που ήταν, κομματοποιήθηκε τελείως το ιστολόγιό σας τους τελευταίους μήνες. Λυπούμαι, διότι έμπαινα να διαβάσω άρθρα με βαρύτητα σε θέματα εξωτερικής πολιτικής που ίσως μου διέφυγαν στις εφημερίδες, αλλά πλέον το μόνο που δεν είναι γαλάζιο εδώ μέσα είναι τα γράμματα στις αναρτήσεις και τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Δεν ασχοληθήκαμε ποτέ με τα σαρδάμ του Παπανδρέου.
    Το κάναμε όταν ο ίδιος συνέδεσε υποκριτικά τη γλωσσική του ανεπάρκεια με πράγματα που δεν ισχύουν."

    Aυτό μάλιστα. Συμφωνώ, ΑΝ τα γράφετε με αφορμή τα περί "διασποράς". Καλά κάνατε.

    Όμως, ο τρόπος που το κάνετε, γενικά και αόριστα (χωρίς να το αναφέρετε), είναι επιπέδου "Ράδιο Αρβύλα" και "Θέμου Αναστασιάδη".

    Επίσης, τον κομματισμό, φυσικά και τον κρατάω για τον εαυτό μου. Ανέφερα τι ψηφίζω, γιατί θα αρχίζατε τα "να ο Πασόκος" κτλ.

    Αλλά, κ. Σάββα, τη συμβουλή σας να την έχετε κι εσείς στο νου σας. Τον κομματισμό σας κρατήστε τον για λογαριασμό σας. Γιατί, στο μπλογκ σας ο κόσμος δεν μπαίνει να διαβάσει γελοία επιχειρήματα κατά του Γιωργάκη, ούτε για την μεγάλη και τρανή ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και ο Καραμανλής με ποιου τα λεφτά κάνει διακοπές τώρα?? Η Νατάσα ποιου σπουδαστή έκοψε τη διατριβή για να μεταπηδήσει από νηπιαγωγός σε χειρούργο?

    Τελικά τα κομματικά πάθη μας εκθέτουν όλους, μηδενός εξαιρουμένου. Καλά να πάθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλτατε skal,ειδαμε και τον χοντρομακακα που ειχε ρητορικες ικανοτητες και θα εξοντωνε τους νταβατζηδες.Δουλεια θελουμε απο αυτους και οχι παπαρολογια.
    Υ.Γ. Αυτα στα λεω εγω που πιστευω οτι εχεις καταλαβει πως νοιωθω.Φιλικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 08 Μαΐου 2010 1:25 μ.μ.
    Όταν ο Καραμανλής και η οικογένειά του εκφράσουν παράπονα για τη μεταχείρηση που είχαν από το ελληνικό κράτος, θα έχουν ανάλογη αντιμεπώπιση.
    Μην ανησυχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μην αδικείτε τον εαυτό σας κύριε Καλεντερίδη. Με το άκουσμα και μόνο της λέξης Καραμανλή εξάπτεστε.

    Μα τι παράπονα να εκφράσει για το ελληνικό κράτος. Διακοπές δε κάνει ο άνθρωπος? Δε χτίσανε βίλες οι υπουργοί του?

    Μη μπερδεύεται τον καραμανλισμό με τον ανύπαρκτο ανιψιό.

    Φιλική συμβουλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συνεχίστε εσεις οι Νεοδημοκρατες αυτο το "βιολί" και θα ξαναδειτε εξουσια τον επόμενο αιώνα!Ειδικα "αν σπασει ο διάολος το ποδαρι του" και μας "ξελασπώσει" ο "ΓΑΠ", προσθέστε ακόμα εναν αιώνα!


    Μίνως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. .... Αν λάβετε υπ' όψιν σας ότι ο εθνικός μας ποιητής, ο μέγιστος Διονύσιος Σολωμός, μιλούσε σαν μητρική γλώσσα τα ιταλικά, στα οποία έγραψε και τα πρώτα του ποιήματα και ότι ενεθαρρύνθη από τον Σπυρίδωνα Τρικούπη και άλλους να προσπαθήσει να γράψει ελληνικά, καταλαβαίνετε ότι η γλωσσική ανεπάρκεια δεν μπορεί να είναι κριτήριο πατριωτισμού. Ο "Ύμνος εις την Ελευθερίαν" εστάλη από τον Σολωμό στον Χαρ. Τρικούπη, για να ... ελέγξει ο τελευταίος την πρόοδό του στα ελληνικά!!!! Ήταν ένα τέστ δηλαδή... Άλλωστε, στο επάνω μέρος, όταν ο Τρικούπης του είπε ότι αυτό δεν είναι "άσκησις", αλλά αριστούργημα που δεν χρειάζεται αλλαγή, πρόσθεσε τους στίχους του Δάντη "Liberta vo cantando, ch’e si cara / Come sa chi per lei vita rifiuta", χωρίς να τους μεταφράσει.

    Μήπως ο πρίγκηπας Αλέξανδρος Υψηλάντης ήξερε να γράφει ελληνικά; Ίσως ελάχιστα. Ο κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας έγραψε το διάγγελμά του προς τον ελληνικό λαό στην Γαλλική. Άπειρα τα παραδείγματα.

    Και ας δούμε τώρα την εταίρα πλευράν του πατριωτισμού:

    α) Ο Τσολάκογλου μιλούσε καλά ελληνικά.
    β) Ο Σημίτης, παρά τα σαρδάμ του λόγω ελλείψεως ευφραδείας, καθηγητής ελληνικού Πανεπιστημίου ήταν, ελληνική παιδεία έλαβε, άρα, κατά τεκμήριο, μάλλον ήξερε ελληνικά.
    γ) Οι καθηγήτριες Ρεπούση, Δραγώνα, Φραγκουδάκη και όχο μόνο, μάλλον καλά χειρίζονται την ελληνική, όπως και ο Θάνος Βερέμης.

    Είναι πρότυπα πατριωτισμού αυτά;

    Δεν θέλω να υπερασπιστώ τον ολίγιστο Γιωργάκη, αλλά το ότι δεν ξέρει ελληνικά δεν τον κάνει άπατρι. Πολλοί εκ των Αγωνιστών της Επαναστάσεως του '21 μιλούσαν αρβανίτικα και ο Μακρυγιάννης ήταν αγράμματος.

    Πού θέλετε να καταλήξετε;

    @ skal

    >Ούτε Έλληνας της Διασποράς είναι, ούτε κυνηγήθηκε από το ελληνικό κράτος.<

    Κυνηγήθηκε, Σάββα, από την δικτατορία. Αναγκάστηκε να φύγει στο εξωτερικό κι έτσι δεν έλαβε ελληνική παιδεία. Ας μην λέμε ό,τι θέλουμε. Όμως, δεν είναι ο λόγος αυτός που τον κάνει άπατρι κι αυτό θέλησα να αποδείξω με τα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι η γλωσσική ικανότητα του ΓΑΠ αλλά η προδοτική ενάντια στον ελληνικό λαό πολιτική του. Ο Κολοκοτρώνης και ο Μακρυγιάννης ήταν αγράμματοι αλλά αγωνίστηκαν υπέρ της Ελλάδας και του λαού της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από τότε που έγινε πρωθυπουργός είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τον ΓΑΠ να μιλά και στα ελληνικά και στα αγγλικά. Πράγματι, τα αγγλικά τα κατέχει καλύτερα, πλην όμως η ένδεια των ιδεών και η αφέλεια της σκέψης, επιπέδου παιδιού του νηπιαγωγείου, είναι η ίδια σε οποιαδήποτε γλώσσα και αν εκφράζεται ο άνθρωπος. Μου δίνει την εντύπωση ότι έχει μάθει (του έχουν μάθει;) πέντε - έξι "πιασάρικες" εκφράσεις ("πράσινη ανάπτυξη", "ευνομούμενη πολιτεία", "το βιος του 'Ελληνα", "είμαστε η πιο διαφανής χώρα" και... "μεσογειακή διατροφή", βεβαίως βεβαίως!) και τις επαναλαμβάνει όπου σταθεί και όπου βρεθεί, είτε στην Ελλάδα είτε έξω, ανεξαρτήτως του τι τον ρωτούν οι συνομιλητές του. Σαν εκείνο το ανέκδοτο με τον Τοτό, που του ζήτησαν να γράψει έκθεση για το δάσος, και αυτός έγραψε για τη χρησιμότητα των ψαριών, γιατί αυτό το θέμα είχε διαβάσει.

    Ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν κυβερνά αυτός. Εκείνος που κυβερνά είναι ο πολύς... συγγραφέας και οι πραιτωριανοί. Ή μάλλον αυτοί κυβερνούσαν μέχρι χτες, γιατί από χτες κυβερνά το ΔΝΤ. Η όλη κατάσταση μου θυμίζει George Bush Jr, μόνο που η Αμερική είναι υπερδύναμη και μπορούσε να αντέξει μια περίοδο κακής διακυβέρνησης. Η φτωχή Ελλάδα, που "κατοικεί" σε τόσο άγρια "γειτονιά", σε τι έχει να προσβλέπει από έναν τέτοιο αδύναμο και άβουλο άνθρωπο;

    Βασίλης Χ.

    ΥΓ: Τον λυπήθηκε η ψυχή μου όμως προχτες το Γιωργάκη. Τι πρέπει να τράβηξε το καημένο το παιδί, εκεί στα ξερονήσια της Μινεσόττας και στα Γκούλαγκ της Στοκχόλμης, ε; Ίσως γι' αυτό τους έχει τόσο άχτι τους κ...λοέλληνες (Βασίλη!;!; Πιπέρι στο στόμα!), και έχει βαλθεί να τους κάνει τη χώρα one stop shop για κάθε λαθραίο που είδε φως και μπήκε :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. (Ψηφίζω ΛΑ.Ο.Σ.)

    Μαλλον ψηφιζεις Kadima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο σωστός ο Έλληνας, πρέπει να είναι γυμνασμένος και αθλητής. Νους υγιής εν σώματι υγιεί. Πόσο μάλλον ο Πρωθυπουργός.

    Όχι να πηγαίνει να παίξει ποδόσφαιρο και να σπάει το πόδι του, όπως ο ΚΑΚ! Ενώ ο ΓΑΠ, είναι φιτ!


    ΥΓ: Ειρωνικό σχόλιο, στο ίδιο επίπεδο των κατηγορών του ΓΑΠ.

    ΥΓ2: Πολύ σωστά τα λένε όσοι αναφέρουν Μακρυγιάννη, Δραγώνα κτλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Re Pasoktzhdes ths katastrofhs kai loipoi paratrexamenoi, tone yposthrizete ton Geoffrey sas, as einai kai entelws ksenos, kai opoion parei o xaros, e fragokotes? Giati tote mas vrizete nyx8hmeron p.x. ton vasilia ton Kwnstantino, ton "Glyksmpourk", opws taxa ypotimhtika ton onomazete, pou sto katw-katw, kai poly kalytera ellhnika milaei apo ton avaptisto (an kai 43 xronia sto metaksy eksoristos apo thn Ellada kai to Ellhniko "Kratos", kai "Xountas" kai "Dhmokratias" LOL!!), kai Xristianos Or8odoksos einai, kai sta paidia kai sta eggonia tou ma8ainei sto ekswteriko Ellhnika, kai ston Ellhniko Strato kai stous treis kladous twn Enoplwn Dynamewn yphrethse 2-3 xronia, kai o propappous tou - o "Ksenos", o "Kwlodanos" - epese yper patridos (o malakas tsampa phge, o Geoffrey 8a tous ta dwsei ola pisw...) sth 8essalonikh to 1912, kai o pappous tou htan arxistrathgos tou Ellhnikou Stratou epi dekaetiwn.
    Ax, kala sas leei o Savvopoulos re: KWLOELLHNES, deite twra tou kwlou sas thn trypa, fate twra, re "Dhmokrates" Die8nes Nomismatiko Tameio, evraious Strauss-Kahn, Cohn (Goldman Sachs) kai Merkel sth mapa, fate twra Erntogan, fate O8wmaniko Dikaio opis8ogemes, fate MAKEDONIA re sth mapa sas, tipote kalytero den aksizate, oute aksizete, oute kai 8a aksizete pote. Edw karavia xanontai, kai seis ...stravarmenizete, re oute swvrako den sas emeine, den toxete parei prefa, re Graeculi-Graikyloi kai tolmate kai milate kai apo panw re kseftiles sans-culottes...

    Me lyph alla kai me ikanh dosh XAIREKAKIAS gia to katanthma ths "Dhmokratias" sas, pou den 8elate re axreioi diktatores, vasileis kai loghs-loghs ksenous,giati eseis PANTA ta kserete OLA KALYTERA,

    Enas ELLHN (oxi Graikylos san to synafi sas) tou Ekswterikou (Doksa tw 8ew, dhladh)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μια εκπληκτική φωτογραφία από τα παλιά

    http://makiavelis.blogspot.com/2010/05/blog-post_1812.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το προκλητικό είναι πως στα Αγγλικά όχι μόνον δεν κάνει σαρδάμ αλλά έχει και μεγαλύτερη ευγλωττία.

    Οπωσδήποτε ο ανθελληνισμός του αποδεικνύεται περισσότερο από άλλα "διαμάντια" που έχει πετάξει κατά καιρούς. Όπως το αμίμητο "καλύτερα κάποια λιγότερα στρέμματα γης και να κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδυα".

    Ή το ότι έβαλε Σκοπιανή (την Todorka Tzakri)να χειριστεί το ζήτημα των Σκοπιανών που απαιτούν Ελληνική υπηκοότητα και αποζημιώσεις.

    Ή το ότι χαρίζει το Αιγαίο στους Τούρκους.

    Ή το ότι εξαφανίζει το Στρατό με καίριες "χειρουργικές επεμβάσεις".

    κλπ κλπ κλπ

    Αλλά, συγγνώμην, μπορεί να φανταστεί κανείς τον Πολωνοεβραιογάλλο Σαρκοζί να κυβερνά τη Γαλλία εαν δεν μιλούσε άριστα Γαλλικά?

    Ή τον ΥΠΕΞ της Βρετανίας επίσης Πολωνοεβραίο Μίλιμπαντ να ήταν ΥΠΕΞ εαν δεν μιλούσε άριστα Αγγλικά?

    Μην τρελλαθούμε κιόλας.

    Κι ο Βενιζέλος από ουσιαστικά ξένο κράτος προήλθε (Την Κρητική Πολιτεία) πλην όμως τα Ελληνικά του ήταν άριστα.

    Μην ανατρέχουμε στο '21 που δεν υπήρχε καν Ελληνικό κράτος για 400 χρόνια ώστε να αναπτυχθεί Ελληνική Γλωσσική παιδεία.

    Η σύγκριση με το σήμερα είναι επιεικώς ατυχής.

    Κι ας μην ξεχνάμε πως ο κατά μόλις 25% Έλληνας ΓΑΠ, βαπτίσθηκε Χριστιανός Ορθόδοξος και πήρε το όνομα Γιώργος (από Jefrey που λεγόταν) μόλις στα 13 του.

    ΔΕΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΘΗΚΕ, ούτε εκπαιδεύτηκε ως Έλληνας από τη μάνα του.

    Απλά, ο Λαός μας αρνείται να διδαχτεί από την ιστορία του.

    Και του αρέσει να διδάσκεται με τον "δύσκολο τρόπο".

    Αυτό θα συμβεί και τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αφελής ερώτηση:

    Γιατί τον λέτε όλοι Jefrey;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τρικυμία εν κρανίω!!!

    Άλλος γουστάρει χούντα, άλλος βασιλιά, άλλος καραμαλικός, άλλος παπαντρεικός, άλλος είναι μεν κατά των κομμουνιστών αλλά και κατά του γέρου παπαντρέου γιατί τι σόι νεοδημοκράτης θαναι αν πει κατι καλο για τον παπανδρεου, αλλος ειναι πατριωτης και θαυμαζει τον εθναρχη αλλα ξεχνα το η κυπρος ειναι μακρια, αλλος θυμαται τη μαργκαρετ, ολοι βριζουνε τον γιωργο για τα οικονομικα ΧΩΡΙΣ να εχουν ιδεα και κυριως χωρις να εχουν μια αντιπροταση, αλλοι τον βριζουν αν μιλαει καλα ελληνικα, αλλος ειναι υπερ του ΔΝΤ αλλος κατα, αλλος βλεπει τον σαμαρα ηγετη κτλ κτλ κτλ


    Ε,ναι, είμαστε τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ λαος που τα θέλει ο κωλος μας ότι και να πάθουμε! Μας αξίζει! Τέτοι που ειμαστε τέτοιους πολιτικούς έχουμε!

    Και μιλάω πρώτο πληθυντικό όχι όπως ο κύριος ΕΛΛΗΝ του εξωτερικού, που μας διαχωρίζει. Αμα δεν γουσταρεις μην γυρίσεις ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οτι και να πουμε τωρα ειναι αργα, το λαθοs εγινε στιs 4 Οκτωβριου. Αν δεν φυγει το ΠΑΣΟΚ απο την κυβερνηση, με μια παραιτηση Παπουλια ισωs;;; και μια νεα κυβερνηση που δεν θα αναγνωρισει οποιεσδηποτε συμφωνιεs κλειστηκαν τουs τελευταιουs 7 μηνεs, τοτε λυπαμαι αλλα η Ελλαδα τελειωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Κι ας μην ξεχνάμε πως ο κατά μόλις 25% Έλληνας ΓΑΠ, βαπτίσθηκε Χριστιανός Ορθόδοξος και πήρε το όνομα Γιώργος (από Jefrey που λεγόταν) μόλις στα 13 του."

    Εσύ που το ξέρεις; ήσουν στα βαφτήσια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ Γ. Ανεστόπουλο

    >Κι ο Βενιζέλος από ουσιαστικά ξένο κράτος προήλθε (Την Κρητική Πολιτεία) πλην όμως τα Ελληνικά του ήταν άριστα.<

    Τώρα, αυτό είναι ψιλοκοτσάνα, έτσι;
    Στην Κρήτη ελληνικά μάλλον μιλάνε... :)

    Κι ο Τάσσος Παπαδόπουλος από ουσιαστικά ξένο κράτος προήλθε (Την Κυπριακή Δημοκρατία) πλην όμως τα Ελληνικά του ήταν άριστα (για όσους βεβαίως καταλαβαίνουν το κυπριακό accent, το οποίο μιλούσε λίγο ο αείμνηστος). "Ότεν εκάναμεν τους αγώνες με την ΕΟΚΑν, μας ελέγασιν βαρελώτους. Τώρα μας λέγουσιν ήρωες" (τότε που ο Χριστόφιας έκανε τρισάγιο για τους πεσόντες της ΕΟΚΑ και τους είπε ήρωες). ΑΝΑΖΗΤΙΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κύριε Καλεντερίδη γιατί χάνετε την ουσία? Αυτό σας πείραξε τώρα για τον ΓΑΠ? Διαφωνώ με την άποψη σας. Να του προσάψουμε όλοι μαζί τόσα και τόσα άλλα, αλλά για τα σαρδάμ ρε παιδιά, να το κάνουμε και θέμα συζήτησης? Είδαμε και τον Κώστα Καραμανλή ο οποίος - κατά γενική ομολογία - χειριζόταν τον λόγο άψογα και αριστουργηματικά, τι κατάφερε για τον τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μια και μιλαμε για τα ελληνικα καποιος Γεωργιος Παπαδοπουλος ποσο καλα χειριζοτανε τον λογο αυτον προτιματε κυριε Σαββα.
    Μπαιναμε σε σοβαρο μπλοκ μεχρι τωρα μην το καταντησετε μεσημεριανη εκπομπη.
    Φιλικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΑΣ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΟΙ ''ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ΄΄ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΩΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ 22. ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΑ ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ.
    Η ΓΝΩΣΗ ΣΑΝ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ, ΒΕΒΑΙΩΣ.

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ, ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ.

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

    Ο ΔΕΞΑΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και να μην ξεχναμε οτι στις εκλογες ο λαος καταψιφισε και ταπεινωσε την χειροτερη κυβερνηση της μεταπολιτευσης του καθιστου Βουδα .Τι και αν επαιζε το λογο στα δακτυλα αερα κοπανιστο παρηγαγε και προσφερε στην Σλλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Και ο τέως Πρεσβευτής της Ελλάδος στην Κένυα κ. Κωστούλας ήταν Έλλην της διασποράς ...., γεννήθηκε στην Μαδαγασκάρη, σπούδασε στην Γαλλία, ανδρώθηκε όμως στις βουνοκορφές της Ηπείρου και στην Αθήνα.

    Αν διαβάσετε την συμπεριφορά αυτού του θαυμάσιου Έλληνα της Διασποράς, όταν αποχαιρετούσε το προσωπικό και την σημαία της Πρεσβείας, μετά από την προδοσία και την παράδοση του Öcalan στους Ισραηλινούς πράκτορες της Μοσάντ .... από τους ήρωες ..... της παράδοσης των Ιμίων, θα συγκλονιστείτε(*).

    Και ο θρυλικός Πύρρος Δήμας γεννήθηκε στην μαρτυρική Βόρειο Ήπειρο και ήταν Έλλην της διασποράς, όπως ήταν και Βούλα Πατουλίδου και τόσοι άλλοι Έλληνες.

    Κανείς τους όμως δεν έπαψε να σκέφτεται και να δρα, παρά μόνον ως Έλλην!

    Υπάρχουν βέβαια και πολλοί άλλοι που γεννήθηκαν μεν Έλληνες , αλλά εν τω μεταξύ έγιναν πράκτορες ..... της διεθνούς διασποράς ......

    Ευμένης ο Καρδιανός

    (*) Από το βιβλίο του Συνταγματάρχη Σάββα Καλεντερίδη "Παράδοση Οτσαλάν - Η Ώρα της Αλήθειας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εχουμε κι ενα παιδι τηs διασποραs που λεγεται Στηβ Λαλαs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ 08 Μαΐου 2010 10:59 μ.μ.

    Και είχαμε και άλλα δυο παιδιά της Διασποράς:
    Τον William Kampiles, χαμηλόβαθμος της CIA που όταν απορρίφθηκε η αίτησή του για πράκτορας πεδίου, εξοργίστηκε τόσο που παραιτήθηκε αφού έκλεψε άκρως απόρρητα έγγραφα. Επέστρεψε στην Ελλάδα και τα πούλησε στους Ρώσους, έναντι 3.000 δολαρίων.
    Μετά επέστρεψε στην Αμερική, ξαναέκανε αίτηση στη CIA για διπλός πράκτορας.
    Και μια καταπληκτική γυναίκα ελληνικής καταγωγής, η οποία εργαζόταν στη CIA στον σοβιετικό τομέα, η Vivian Psachos ήταν αυτή που τον υποψιάστηκε. Τον ανέκρινε και σε μιάμιση μέρα τον έκανε να ομολογήσει τα πάντα.

    Νομίζω ότι η έκρηξη οργής του κατοχικού πρωθυπουργού τον κατατάσσει αυτόματα σε ποιά κατηγορία από τις παραπάνω ανήκει.

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Oυδέποτε βαπτίστηκε Χριστιανός Ορθόδοξος. Αυτοτιτλοφορείται "Γιώργος". Το κανονικό του όνομα είναι Jeffrey και έχει σοβαρό πρόβλημα με τη θρησκεία των Ελλήνων. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δειτε τον τότε υπουργό εξωτερικών και νυν πρωθυπουργό να στέλνει την αστυνομία σε εκκλησία επειδή ενοχλείται από τις καμπάνες.

    http://www.youtube.com/watch?v=JgBUd0N8N1k


    Για το πόσο σχέση έχει αυτό το άτομο με την Ελλάδα και την ορθοδοξία μπορεί κανείς να δει εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=OTE4WSg4_AI

    και εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=ewvhb8EnDkg&feature=related


    @ΝΕΜΟ

    Μας δουλεύεις; Επειδή έφυγε στο εξωτερικό δε μπόρεσε να πάρει ελληνική παιδεία; Τα ελληνικά σχολεία των μεταναστών τι ακριβώς κάνουν;
    Δε πήρε ελληνική παιδεία επειδή δεν ήθελε η μάνα του.
    Η οποία επίσης είναι κοντά μισό αιώνα στην Ελλάδα και δε μπορεί να μιλήσει ελληνικά. Όχι γιατί δεν μπορεί, αλλά γιατί μισεί τη γλώσσα και τον τόπο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εμένα μου χτύπησε αρνητικά το γεγονός ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, θέτει εαυτόν με το "έτσι θέλω" στο απυρόβλητο και υπεράνω πάσης κριτικής. Η στάση του να θυμώσει και να εκφραστεί έτσι προ της κριτικής για την γνώση της γλώσσας, δηλώνει μεγάλο αυταρχισμό, σερβιρισμένο με μπόλικη δημοκοπία. Χρησιμοποίησε την γνωστή του αδυναμία στην ελληνική γλώσσα για να αυτοχρηστεί ηρωικά αυτός και η οικογένειά του. Και μια που τα λέμε, γιατί επικαλέστηκε τον "απόδημο" ελληνισμό, τέτοιες ώρες; Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Άσχετα με τη μέτρια χρήση της Ελληνικής, προσωπικά τον Παπανδρέου πραγματικά τον λυπήθηκα (ειλικρινά και όχι ειρωνικά) όταν βγήκε στον κήπο και μίλησε μετά τη συνάντηση με τον Ομπάμα. Δεν ξέρω τι του ζήτησε ο άλλος εκεί μέσα και με τι τρόπο τον αντιμετώπισε, όμως το ύφος του τα έλεγε όλα. Δεν ξέρω επίσης τι περιθώρια αντίστασης έχει ο Παπανδρέου, αλλά πολύ φοβάμαι ότι αν δεν αλλάξουμε ρότα, αργά ή γρήγορα όλοι θα έχουμε το ίδιο ύφος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λεει ο σοφωτατος Ελληνικος Λαος:
    "Ο ζητιανος τα μπροστινα σακκουλια βλεπει οχι τα πισινα".
    Ο εβραιος "Galia" κατακρινει Ελληνες "πρακτορες" της CIA.
    Γκουχ-γκουχ!!!!
    Για πες αλευρι εβραιε!
    Ο (Pollard) Πολαρντ σε γυρευει!
    Και ο Ben-Ami Kadish, και ο Naor Gilon, και ο Steve J. Rosen, και ο Keith Weissman, και ο.... και ο..... και ο......
    Παρε μια χοντικη γευση εδω:
    http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/motherofallscandals.html




    Omadeon
    Ανατολικη Ιερουσαλημ
    κατεχομενη απο γενοκτονους εβραιους, Παλαιστινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
    Ντροπή σας που ξεχνάτε, τόσα κι άλλα τόσα και τόσο γρήγορα και βγήκατε όλοι να μιλήσετε τώρα. Το ότι πρόδοσε και προδίδει καθημερινά την πατρίδα δεν σας πειράζει ;
    Ντροπή σας γιατί είστε το ίδιο προδότες και συνυπεύθυνοι για όλα όσα κάνει στην πατρίδα μας ο ανθέλληνας, ο ψεύτης, υποκριτής και γλύφτης των ’συμπατριωτών’ του.
    Ντροπή σας γιατί ο μόνος αντίλογος σε όλα αυτά είναι, ’και ο Κωστάκης...’, ’και η ΝΔ.....’, ’και η δεξιά.....’. Ποιός μίλησε για αυτούς ; Που είσαστε όταν όλοι εδώ μέσα τα έχωναν στους δεξιούς όταν ήταν κυβέρνηση ; Που είσαστε όταν σχολιάζαμε τον Πάκη, την Ντόρα χανούμ και τους υπόλοιπους ’γελοίους’ της ΝΔ ; Μέχρι στιγμής μόνο οι αριστεροί μιλούσαν με ’μηδενικά επιχειρήματα’ και ’ταξικές αρλούμπες’ και ’ξύλινη γλώσσα’ και αμέσως ξεφτύλιζαν την όποια συζήτηση με συνθήματα και διάφορους ...... χαρακτηρισμούς και πότε κάτι χειροπιαστό.
    Ντροπή τους στο ΠΑΣΟΚ και σε εσάς που ξεχνάτε ότι ζήτησαν από τους τρεις ’αποστάτες’ την βουλευτική τους έδρα. Που τους διέγραψαν επειδή τόλμησαν α.....διαφωνήσουν. Αυτή είναι η δημοκρατία που επικαλείσθε ; Μα αυτό είναι ’στυγνός φασισμός’ !!!
    Θα μπορούσα νυχθημερόν να κάθομαι και να γράφω, να γράφω αλλά με εσάς.....δεν έχει νόημα. Δεν καταλαβαίνετε τι σημαίνει ’αποδέχομαι το σφάλμα μου’ και ’ζητάω συγνώμη από τον Ελληνικό λαό’ που ψήφησα λάθος και συμμετέχω σε αυτό το έγκλημα που συντελείτε εις βάρος των παιδιών μας αυτή την ύστατη στιγμή.
    Πάλι τα γράφω τώρα και πάλι μετά από καιρό, που θα έχουμε νιώσει καλά στο πετσί μας τι εστί ΔΝΤ, δεν θα είστε εδώ για να πείτε.....’πόσο λάθος είχα’, όπως και πριν τις εκλογές (τα ίδια λέγαμε και τότε).
    Μία είναι η λύση κύριοι. Επειδή τουλάχιστον εγώ, δεν τους εμπιστεύομαι ότι θα καλύτερέψουν τα πράγματα μετά από τόσες θυσίες και θα τα ...... ξανακάνουν σαν τα μούτρα τους, ΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΜΜΕΣΑ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΥΣ. ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΚΕΝΤΡΩΟΥΣ, ΔΕΞΙΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΩΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ......ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ !!!!

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ντροπή σας όλοι εσείς που σχολιάζετε τον κ. Καλεντερίδη. Ουδέποτε υπερασπίστηκε τη ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ ή οτιδήποτε άλλο. Πάντοτε σχολίαζε και τους σχολιάζει όλους (όχι αδίκως).
    Ντροπή σας που δεν μπορείτε να ξεφύγετε από τις κομματικές παρωπίδες και να δείτε την αλήθεια.
    Ντροπή σας που βγαίνετε και μιλάτε για αυτόν που δεν ξέρει να αρθρώσει λέξη και που ένας Αλβανός όντως σε 2 χρόνια μιλάει καλύτερα Ελληνικά από αυτόν.
    Ντροπή σας που συμφωνείτε με αυτά που λέει. Θυμήθηκε τους Ελληνες της διασποράς τώρα αλλά όταν έπρεπε να τους δώσει δικαίωμα ψήφου, ήταν αλλού.
    Ντροπή του γιατί συνεχίζει ακόμη να ψεύδεται ασύστολα. Κανένας δεν τους έδιωξε, κανένας δεν τους φυλάκισε, δεν πήγαν ποτέ να υπηρετήσουν στον Ελληνικό στρατό (οι ηλικιωμένοι) και πάντοτε ήταν με τους.....δεξιούς και τους Αγγλους (τώρα με τους Αμερικάνους).
    Ντροπή σας που ξεχάσατε τόσο γρήγορα όλα όσα ασύστολα ψεύδη, με τα οποία μας βομβαρδίζει καθημερινώς και στο μόνο που τολμήσατε να αρθρώσετε μία λέξη ήταν στα αισχρά Ελληνικά του. Αυτό σας πείραξε ; Η υποδούλωση των παιδιών μας στην ΕΕ, στο ΔΝΤ και στους Αμερικάνους είναι ΟΚ ; Το ξεπούλημα στους Τούρκους Αιγαίου και Θράκης είναι ΟΚ ; Το ξεπούλημα της μακεδονίας είναι ΟΚ ; Πόσο εύκολα ξεχνάτε !!!!
    Ντροπή σας που ξεχάσατε τι είχε πει ως υπουργός εξωτερικών στον Καναδά σε ανύποπτο χρόνο ’Καλύτερα μερικά στρέμματα γης λιγώτερα...’. Αυτό σαφώς είναι δείγμα του πατριωτισμού του, έτσι ; Οπως επίσης δείγμα πατριωτισμού είναι και οι δηλώσεις του αδελφού του Νίκου (Είμαι ένας καμουφλαρισμένος Ελληνας με αμερικανική καρδία. Καταραμένη χώρα η Ελλάδα). Τα Ελληνικά τα χρήματα όμως .... τα παίρνει.
    Ντροπή του, που κόβει χρήματα από όλο τον Ελληνικό λαό, αλλά από τις ΜΚΟ που ο ίδιος δημιούργησε από όταν ήταν υπουργός εξωτερικών, και χρηματοδοτεί το υπουργείο, δεν έχει κόψει την κρατική επιχορήγηση. Γιατί άραγε ;
    Ντροπή του γιατί έλεγε για....ανοιχτή διακυβέρνηση, internet και διορισμούς γενικών γραμματέων και δεν τήρησε τίποτε από όλα αυτά.
    Ντροπή του που το παίζει και χριστιανός, ο άθεος, άπιστος και ψεύτης. Ντροπή του που πήγε και σε εκκλησία και έκανε το σταυρό του (εφόσον είσαι άθεος, δεν προσποιείσαι).
    Ντροπή του που έχει το θράσος και μιλάει, αυτός που ο Obama απεκάλεσε ως ’compatriot’. Το ξεχάσατε αυτό ;
    Ντροπή του που θέλει να ελληνοποιήσει με το ζόρι και να αλλοιώσει τον Ελληνικό πληθυσμό με εκατομύρια λαθραίους και να μας δημιουργήσει μύρια προβλήματα σε μερικά χρόνια. Ντροπή του γιατί το χαρακτήρισε και ως ’ανθρώπινο δικαίωμα’. Πάλι φάουλ.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο κύριος ΓΑΠ δικαιολογείται τάχα ως Έλληνας της διασποράς και κυνηγημένος.
    Τι να πούμε οι πραγματικά κυνηγημένοι; αυτοί που δεν έπεσαν εδώ στην Ελλάδα από πολιτική αγκαλιά σε πολιτική αγκαλιά; Δεν κρίνω τον κύριο ΓΑΠ κομματικά – άλλωστε δεν υπάρχουν σοβαρά Ελληνικά κόμματα στον τόπο, παρά μόνο σύλλογοι εκλογής πρωθυπουργών και μοιράσματός θέσεων.
    Ως γόνος από Έλληνα της διασποράς, δις διωγμένο πόντιο και δημοκράτη, δε μπορώ παρά μόνο να εκφράσω την αγανάκτηση για την κατάντια του τόπου, και την ανοχή των πολιτών στο πολιτικό θέατρο του παραλόγου. Κρίμα που με αυτές τις πρακτικές δίνεται το δικαίωμα σε κάθε πικραμένο του εξωτερικού να γελάει εις βάρος των Ελλήνων.
    Βλέπετε, στην υπόλοιπο κόσμο θεωρούν ότι κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αξίζει. Αν αληθεύει αυτό…. καλά κρασιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.