12/2/11

Δημοκρατία 12/2/11

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα σε όλους.
    Παρακολουθούσα ειδήσεις χθές το βράδυ. Έμεινα άφωνος. Τα μηλίγγια μου φούσκωσαν. Με έπιασε ταχυπαλμία. Έσφιξα τα δόντια απο την οργή. 50 δισ περιουσία που ανήκει σε εμάς και υπάρχει μετά απο τόσο αίμα που χύθηκε για την ελευθερία αυτής της χώρας.Το αίμα του προπάππου σου και του δικού μου. Χώρια το φόρο που πληρώνει η γεννιά μου 35-40 σε αυτοκτονίες και κατοχική ζωή. Άκουσα χθές απο τους 3 αλήτες της Τροικας ότι αποτύχανε.Ότι κάνανε λάθος και η οικονομική στρατηγική που ακολουθήθηκε είναι λάθος.Ότι η κυβέρνηση εφάρμοσε άδικα καταμερισμένα τα φοροεισπρακτικά μέσα.Άκουσα ότι οι απεργοί δεν έπρεπε να εναντιώνονται και ότι είναι προνομιούχοι και βολεμένοι. Άκουσα ότι μέχρι τον Ιούνιο πρέπει να αλλάξει η μισθοδοσία στον ιδιωτικό τομέα. Αυτά αδέρφια μου μας τα είπε χθές η επιτροπή της Τροικας.Όχι η εκλεγμένη κυβέρνηση μας. Αυτοί κρυφτήκανε.Δεν κάνανε ούτε ανακοίνωση.Είναι η πρώτη φορά που νιώθω οργή αντί για πίκρα. Όλες οι αποκρατικοποιήσεις που έχουν γίνει έως σήμερα είναι 10 δις. Και αυτοί απαιτούν 8 δισ μόνο για φέτος. Δηλαδή ΔΕΗ<ΟΠΑΠ<ΟΤΕ<ΑΓΡΟΤΙΚΗ<ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ καιδεν ξέρω αν θα φτάσουν.Τα άλλα 42 δισ μέχρι το 2015 που θα βρεθούνε?Τί θα πουλήσουμε? Αδέρφια μου μην ανυησυχείτε! Μας επιτρέπουν να κρατήσουμε τα εθνικά μας μνημεία.Μην αυταπατάστε. Μας το επιτρέπουν για να μας θυμίζουν το λάθος που κάναμε να ψηφίσουμε Παπανδρέου. Για να ντρεπόμαστε που τον θεωρήσαμε τίμιο,αφελή και μέτριας διανοητικής αντίληψης. Να ντρεπόμαστε που τον λέγαμε Γιωργάκη. Με την μορφή προβάτου βάλαμε στην εξουσία ένα λύκο. Η κυβέρνηση μας δεν είναι αφελής, είναι επικίνδυνη.Θα ξεπουλήσουν τα νησιά μας και ότι άλλο μπορούν αλλιώς 42 δις δεν μαζέυονται. Θα αγοράσουν όλα τα στρατηγικά μας εκείνα σημεία τα οποία θα αποβούν μοιραία για την εθνική μας κυριαρχία. Έχω τρία παιδιά. Είμαι επιχειρηματίας που ψάχνω δεύτερη εργασία για να στηρίξω το σπίτι μου. Εγώ είμαι εσείς και εσείς εγώ. Διημουργείται μια έννιαία συνείδηση στην γενιά μου στην παρέα μου στην γειτονιά μου. Η πίκρα γίνεται οργή και απελπισία σθένος. Έχω τρία παιδιά και υπομένω γιατί πίστευα ότι καλύτερα να τα περάσω εγώ και τα παιδιά μου να ζήσουν σε μια άλλη Ελλάδα. Δεν υπομένω πιά θα αντισταθώ όπου μπορώ. Δεν πρέπει να επιτρέψω ξεπουλήσουν την περιουσία και την Ελλάδα των παιδιών μου. Όποιος με κατάλαβε σαν αριστερό η δεξιό η ότι άλλο να ξέρει ότι είμαι εσύ. Είμαιαπλά Έλληνας. Έχω ευθύνη να διορθώσω το λάθος που έκανα στις προηγούμενες εκλογές. Έχω ευθύνη απέναντι στα παιδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ 12 Φεβρουαρίου 2011 9:29 π.μ.

    Τρεις και ο κούκος είμαστε που αρχίσαμε να σκεφτόμαστε έτσι, και ακόμα λιγότεροι που θα κάνουμε τα λόγια μας πράξη. Οι περισσότεροι ακόμα αναζητούν μέσο για βόλεμα σε δημόσιο και δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα ή δεν τους νοιάζει το ξήλωμα των πάντων.
    Ελπίζω να παιδιά σου να ξέρουν τη σημαίνει Περικλής, Λεωνίδας, Παλαιολόγος, Κολοκοτρώνης και οι στρατιές παρόμοιων Ελλήνων του παρελθόντος. Αν δεν το ξέρουν τότε δεν νομίζω να αξίζει να αγωνιστείς για ένα καλύτερο μέλλον. Προσωπικά πιστεύω ανήκω στη τελευταί αγενιά που παρήγαγε Έλληνες, εγώ μόνο μέσα από προσωπικό ενδιαφέρον ξέρω όσα ξέρω για του ςπρογόνους μου,τα μικρότερα αδέρφια μου που έμειναν σε όσα τους σέρβιραν στο σχολείο δεν ξέρουν που πάν τα τέσσερα(αμφιβάλω αν ο μικρός ξέρει τον Εθνικό Ύμνο... θα πρέπει να το τσεκάρω αυτο). Οι συμφοιτητές μου ...άστο καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=JEAJiqDVsds
    Me lene Popi 1

    Panousis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.