9/3/11

Ανοίξτε και «χτίστε σχολειά»

«Λιτά χτίστε τα, απλόχερα,
μεγάλα/ γερά θεμελιωμένα, από
της χώρας/ ακάθαρτης, πολύβοης,
αρρωστιάρας/ μακριά μακριά
τ’ ανήλιαγα σοκάκια/ τα σχολειά χτίστε»
Κωστής Παλαμάς

Ερώτηση: υπάρχει εν Ελλάδι έστω και ένας πολίτης, με κοινό βέβαια νου και όχι κομματικός λακές, που να πιστεύει ότι η νυν ανθυποκυβέρνηση - οι μαριονέτες της τρόϊκας - εξαγγέλλει κάτι, λαμβάνει ένα μέτρο υπέρ του λαού; Είναι δυνατόν όλες αυτές οι γλίτσες, με τα σπαστά ελληνικά και με το γυάλινο βλέμμα, τα «κωλόπανα» ( Μακρυγιάννης) του ΔΝΤ να μοχθούν και να εργάζονται προς το συμφέρον της δύσμοιρης χώρας μας; Ας το καταλάβουμε όλοι.
Η πατρίδα βρίσκεται σε έσχατο κίνδυνο, λεηλατείται και εξαθλιώνεται ένας ολόκληρος λαός. Όταν ξεκουμπιστούν, θα μείνουν αποκαΐδια, ρημαγμένες ψυχές. Διαλύουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας, δεν ορρωδούν προ ουδενός.
Προτίθεται το υπουργείου διά βίου αμάθειας να εφαρμόσει το σχέδιο «Καλλικράτης» και στα σχολεία. Τα κριτήρια, όπως υποστηρίζουν οι «διαβιούτοι», δεν είναι οικονομικά, αλλά παιδαγωγικά. Μάλιστα. Για το καλό των παιδιών. Να κλείσουν μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία, η ζωή και η χαρά των εγκαταλελειμμένων και απομακρυσμένων χωριών, και να συγχωνευτούν σε πολυδύναμα (πολυθέσια) σχολικά κέντρα. Το υπουργείο για να φιμώσει αντιδράσεις δημάρχων, ρίχνει το δέλεαρ: με το κλείσιμο των σχολείων εξοικονομούνται πόροι. Οι ενστάσεις των γονέων και κηδεμόνων θα απαντηθούν με τις γνωστές, γυαλιστερές «χάντρες και τα ασήμαντα «καθρεφτάκια» που επιδαψιλεύουν οι άποικοι τους ανίδεους ιθαγενείς. Τα παιδιά θα φοιτούν σε μια τάξη, καταργείται η συνδιδασκαλία, θα καλύπτεται η ύλη (οι ψυχές τους να δούμε πότε θα καλυφθούν), θα απολαμβάνουν ευρύτερες δραστηριότητες – ξένες γλώσσες, θεατρικές αγωγές, ηλεκτρονικούς υπολογιστές – αυτά τα ωραία και άκρως παιδαγωγικά προγράμματα, που μορφώνουν, «απογειώνουν» τα σημερινά παιδιά. Αυτά περίπου είναι τα επιχειρήματα του υπουργείου. Τινάζοντας όμως την χρυσόσκονη από το «σχέδιο», σπάζοντας το κέλυφος της παφλάζουσας ωραιολογίας, αναδίδονται οι αναθυμιάσεις.
Πρώτον: Τα σχολεία κλείνουν, γιατί δόθηκε εντολή από την τρόϊκα, τους πραγματικούς αυθέντες και κυρίαρχους της χώρας. Κάθε φορά που έρχονται, όπως προσέξαμε, εγκαινιάζεται και μια νέα επίθεση κατά του λαού μας (κόψιμο επιδομάτων, δώρων, απολύσεις υπαλλήλων).
Δεύτερον: Κλείσιμο σχολείων συνεπάγεται και κατάργηση οργανικών θέσεων δασκάλων. Όταν και αν ξανάρθουν οι εκτελεστές του ΔΝΤ, θα διατάξουν πάγωμα των προσλήψεων. Το 1 προς 5 είναι για τους αφελείς και ευκολόπιστους.
Τρίτον: Καταφεύγω, εν πρώτοις, σε ένα κείμενο του Ιωάννη Καποδίστρια. Το 1831 στέλνει μια επιστολή στον φίλο του Μουστοξύδη: Γράφει ο συνετός Κυβερνήτης: «Τα σχολεία δεν είναι απλώς τόποι προσκτήσεως γνώσεων, αλλά κυρίως φροντιστήρια ηθικής, χριστιανικής και εθνικής αγωγής». Τώρα βέβαια οι λέξεις, τα επίθετα ηθικός, χριστιανικός και εθνικός τελούν υπό διωγμό. Αν μιλήσεις για εθνική αγωγή οι χαυνοπολίτες (Αριστοφάνης) της προοδομανίας θα σκούζουν και θα σαλιαρίζουν για χούντες και δικτατορίες. Γι’ αυτούς η ιστορία αρχίζει μετά την πτώση της Δικτατορίας, η οποία στο συγχυσμένο τους μυαλό υποδύεται τον ρόλο της Τουρκοκρατίας. Το κράτος δεν συγκροτήθηκε το ’21, αλλά το 1974. Κάποιοι «αντιστασιακοί» των γαλλικών «μπιστρό» θεωρούν εαυτούς και ανώτερο των ενδόξων καπεταναίων της Παλιγγενεσίας. Τι ήταν ο Κολοκοτρώνης, ο Μάρκος, ο Οδυσσέας και η Μαυρογένους μπροστά στη χαριτόβρυτο Μαρία του Πολυτεχνείου; Το σχολείο, όμως, δεν είναι συνοικιακό μπακάλικο, που δεν πάει καλά και του βάζεις λουκέτο. Το σχολείο, ιδίως για ένα μικρό χωριό, είναι πνευματικός φάρος. Τα χωριά, τα ακριτικά κυρίως, έχουν ρημαχτεί. Αν φύγει και το σχολειό, αν εκλείψει η παιδική, όλο δροσιά και χάρη φωνή, η ελπίδα της νιότης, τα μετατρέπεις σε γηροκομεία. Είναι βέβαιο ότι οι γονείς θα αναγκαστούν «να αποδημήσουν» στις πόλεις. Στην νυν συγκυρία, εθνικοί λόγοι, επιβάλλουν, όχι να κλείσουν, αλλά να ανοίξουν σχολεία σε τέτοιες περιοχές.
Τέταρτον: Φοίτησα σε μονοθέσιο δημοτικό σχολείο, στην Πιερία. Ένας δάσκαλος με 30 και 40 παιδιά. Αυτό δεν εμπόδισε κανένα παιδί, που είχε ζήλο και μεράκι για τα γράμματα, να μορφωθεί και να συνεχίσει στις ανώτερες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Καλό σχολείο δεν σημαίνει άριστος κτιριακός και εποπτικός εξοπλισμός ούτε χίλιες δυο δραστηριότητες που ξεθεώνουν τα παιδιά. «Σχολείο ίσον δάσκαλος» (Παλαμάς). Όλοι μας θυμόμαστε έναν δάσκαλό μας (ή καθηγητή), αναπολούμε με συγκίνηση το φιλότιμό του, την φλόγα της ψυχής του, την αγάπη που μας έδειχνε, την εντιμότητα του, τις σπουδαίες γνώσεις του. Εκείνοι οι παλιοί, ωραίοι δάσκαλοι αγωνίζονταν σε μονοθέσια ή διθέσια με 70 και 100 μαθητές, χωρίς πολλά εποπτικά μέσα, χωρίς υπολογιστές, με πενιχρότατους μισθούς, πολλές φορές σε ετοιμόρροπες αίθουσες. Και όμως ξεσκόλιζαν μαθητές με ήθος και γνώσεις. Τώρα όλα τα καλά του Θεού έχουμε, μπαινοβγαίνουν στις τάξεις 10 ειδικότητες, καλωδιώσαμε τα παιδιά, όμως… μηδέν στο πηλίκιο. Καταλήψεις, καταστροφές και απέχθεια για το σχολείο. «Ο κοινός νους βεβαιώνει πως δεν λείπουν απλώς αίθουσες διδασκαλίας ή διδακτικό προσωπικό, τα οποία θα λείπουν και θα συμπληρώνονται αενάως. Λείπει κάτι χρησιμότερο ο μαθητής δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο είναι μαθητής (το «καταλαβαίνει» ολέθρια στο ινστιτούτο ξένων γλωσσών και στο φροντιστήριο), ο δάσκαλος για ποιο λόγο είναι δάσκαλος, η πολιτεία τι θέλει απ’ το σχολείο, ο γονιός τι θέλει από τον εαυτό του, το κράτος, το παιδί και τον δάσκαλο. Δεν πρόκειται για κάποια επιγενόμενη κρίση αξιών, πρόκειται περί κρίσεως του νοήματος, όχι δηλαδή τι αξίζει και τι όχι, αλλά τι σημαίνει και που αποσκοπεί τούτο ή εκείνο. (Στ. Ράμφου: «Αγωνία και ελπίδα για την παιδεία μας», στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο», 12 Νοε 1992).
Πέμπτον: Τα πειθήνια ενεργούμενα του ΔΝΤ και της Γ.Ε.Ε. (Γερμανικής Ευρωπαϊκής Ένωσης) προτίθενται να περικόψουν τα οικογενειακά επιδόματα. Ο δημογραφικός όλεθρος της πατρίδας μας επιτείνεται. Αν συνδυαστεί αυτό με την τρομακτική, καταστρεπτική ανεργία των νέων και το κλείσιμο σχολείων σε μικρά χωριά οδεύουμε ολοταχώς σε εκμηδένιση του οικογενειακού θεσμού. Και αυτήν την δημογραφική απίσχνανση θα την αναπληρώσουν, με βάση την λογική των συγκοινωνούντων δοχείων, οι παράνομοι μετανάστες και οι καιροφυλακτούντες όμοροι «φίλοι» μας
Έκτον, συναφές με τα προηγούμενα. Το σχολείο, τα γλυκά χρόνια του δημοτικού, «δένουν» ένα παιδί με τον τόπο, την γη των προγόνων του. Το σπίτι που γεννήθηκα, το σχολείο που πρωτόμαθα γράμματα, η εκκλησιά που βαφτίστηκα, είναι οι ρίζες που μας αρδεύουν ολοζωής. Και τότε καυχόμαστε ότι είμαστε γέννημα και θρέμμα μιας αγαπημένης γωνιάς της πατρίδας. Κλείνοντας το σχολείο, μεταφέροντας το παιδί, σε άλλη γη και σ’ άλλα μέρη, χάνεται το αίσθημα της εντοπιότητας. Οι πόλεις κατάντησαν σήμερα ανυπόφορες, αρρωστιάρες και ακάθαρτες, γιατί οι περισσότεροι είναι ξένοι, πάροικοι και παρεπιδημούντες, δεν είναι ο τόπος τους.
Έβδομον και τελευταίο: Σχολείο και Εκκλησία πιστοποιούν και μαρτυρούν, δια βίου, την ελληνικότητα και την ιστορική συνέχεια ενός τόπου. Το κουδούνι του σχολείου και η καμπάνα της εκκλησίας διαλαλούν ότι τούτη η πατρίδα ελευθερώθηκε από φριχτά δεσμά, γιατί κάποτε ένα αγιασμένο πετραχήλι δίδασκε στα σκλαβόπουλα το σπουδαιότερο μάθημα του Γένους μας: Ελευθερία ή θάνατος.
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς

10 σχόλια:

  1. Μα τί λέει; Πάει καλά; !!!

    Αν το παιδί μεγαλώσει σωστά και είναι ευτυχισμένο, πώς θα θέσει ως μοναδικό στόχο της ζωής του τη συμμετοχή σε κάθε τηλεδιαγωνισμό; Το μόντελινγκ; Το σπόνσορσιπ; Την αδιαφορία για την πατρίδα και τον συνάνθρωπο; Τον απόλυτο φιλοτομαρισμό; Τις διακοπες στη Μύκονο και την Αράχωβα;

    Πώς θα γίνει νομοτελειακά ένα σκουπίδι; Με αυτά που λέει θα υπάρξει ο κίνδυνος να θελήσει να κάνει μια σωστή οικογένεια αύριο-μεθαύριο, αντί να ψαρεύει για πήδημα μέσω του ίντερνετ...

    Δεν σέβεται καθόλου τη βασική αρχή του μάνιουαλ κάποιας γνωστής υπηρεσίας:
    "Άσε τις αλλοδαπές υπηρεσίες να κάνουν ότι θέλουν σε επίπεδο ψυχολογικών επιχειρήσεων, αρκεί να μην ενοχλήσουν την εναλλασόμενη κομματική εξουσία του κάθε κολλητού σου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα μωρέ δάσκαλε τι μας γράφεις τώρα. Πρέπει να ξυπνήσεις και να δείς το φώς που έχουν δεί οι πολιτικοί μας που μας οδηγεί στην Ελλάδα που θα μεγαλουργήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, το έλλειμμα παιδείας δεν περιορίζεται στην πολιτική, είναι γενικότερη και θα πάρει δεκαετίας, αν φυσικά μπουν κάποιες βάσεις κοινά αποδεκτές (τι λες τώρα), κάτι που φευ … απαιτεί συναίνεση κι ενδεχομένως και κάποια ένεση, μέσα στον εγκέφαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Παναγιώτης.Γεννήθηκε στήν Ανδρίτσαινα Αρκαδίας,καί σέ ηλικία 15 ετών ταξιδεύει στή Σμύρνη καί μετ'ολίγον στήν Οδησσό.Προσλαμβάνεται ως υπάλληλος σε ένα εμπορικό τού Σέκερη καί ο Σκουφάς τό 1816 τόν μυεί στήν Φιλική Εταιρεία.Μετά τόν θάνατο τού Σκουφά γίνεται τό τ έ τ α ρ τ ο
    μέλος τής Ανωτάτης Αρχής.
    Παίρνει μέρος σέ πολλές μάχες όπως στήν πολιορκία τής Τριπολι τσάς,τής Κορίνθου,του Ναυπλίου,Ακροκορίνθου,στή Στερεά Ελλάδα,στήν καταστροφή τού Δράμαλη καί στά Δέρβενα.Τό 1826 γίνεται μέλος τής Εθνικής Συνέλευσης καί τό 1827 ανέλαβε δύσκολη αποστολή μεταφέρονας έγγραφα στόν Τσάρο τής Ρωσίας,γιά νά βοηθήσει τήν επαναστατημένη Ελλάδα.Τό 1828 γένεται νομάρχης στήν Πελοπόννησο(Ηλείας),καί στή συνέχεια σέ διάφορες κυβερνητικές θέσεις.Δημοσιογραφεί μέ τόν Ξάνθο γιά τήν Φιλική Εταιρεία...Πέθανε τό 1854 π ά μ π τ ω χ ο ς από χολέρα...
    ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ!


    *Τί σύμπτωσις!
    Όσοι ήταν ΠατριώτεςΠρωτεργάτες,γιά τήν Λευτεριά μας!τήν Πατρίδα μας!τούς Έλληνες Απανταχού!...
    εναντίον τών Δεσποτών-Εξουσιαστών!
    Αγάδων!Πασάδων!Σουλτάνων!Κοτσαμπασί δων!.....
    Δικών μας καί ξένων...
    Π έ θ α ν α ν στήν ψΆΘΑ!
    (καί οι οικογένειές τους υπέφεραν από τ ρ α γ ω δ ί ε ς!φοβερές...
    Πολύβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Ανδρίτσαινα είναι στην Ηλεία.

    Όσο για το τέλος των πατριωτών, μη βιάζεσαι: αναμένεται ΠΟΛΥ καλύτερο από το τέλος των προδοτών, το οποίο θα είναι κακό και έρχεται σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα καί η Φυγαλεία καί η Αρκαδιά(Κυπαρισσία), καί η Μεσσήνη!!!Είναι Αρκαδικά τοπία!!!Αλλά καί η Πίσσα στήν Ηλεία...έξοδος πρός τόν Ασφειό τών Αρκάδων από αρχαιοτάτων χρόνων.
    Οι διοικητικές διαιρέσεις είναι έργο τών μετέπειτα .....παλιανθρώπων,γιά νά διχάσουν τούς Έλληνες!Τά Λύκαια,πανάρχαια γιορτή καί πρίν τούς Ολυμπιακούς αγώνες...αλλά καί ο" ΕΡΜΗΣ "τού Πραξιτέλους είναι δώρο τών Αρκάδων τό 345 π.χ.στήν Ολυμπία!
    "Επικούρειος Ναός Απόλλωνος!"...Βάσσες..διαβάστε τό βιβλίο τού Παναγιώτη Κυριακόπουλου,"Αρκαδία,η μυστική βίβλος τής γενέσεως τών Ελλήνων,εκδ.ΕΥΑΝΔΡΟΣ"
    καί τό ωραίο βιβλίο τής αρχαιολόγου Μαρίας Βλασσοπούλου-Καρύδη "ΑΡΚΑΔΕΣ"ARCADIANS.
    "Ευδαίμων Αρκαδία,τόν
    φιλέλληνα,Πέδρο Ολάγια!Παυσανία!
    O Κολοκοτρώνης υπέγραφε ως ο "Αρχηγός τών Πελοποννησιακών Αρμάτων".....
    "Φοβού τό μίσος τού δασκάλου,καί τήν μανία τού καλόγερου".
    Αλήθεια αγαπητέ δάσκαλε,πού είναι οι νέοι-οι περισσότεροι άνεργοι-νά διαμαρτυρηθούν;
    Μόνο στούς ποδοσφαιρικούς αγώνες τούς βλέπουμε νά υποστηρίζουν τούς"πράσινους"καί τούς "βένετους",αλλά καί τούς "ξένους!",γιά τήν ανεργία κανένας,γιά τήν αποδοκιμασία τών πολιτικών πράξεων ατόμων τής εξουσίας ,ελάχιστοι νέοι...
    Τί δέν έγινε καλά στήν εκπαίδευση;
    Τί πήγε στραβά;
    Κάποιοι φταίνε,πού αποπροσανατόλισαν τήν νεολαία,καί φωνάζει μόνον στά γήπεδα υπέρ ξένων ποδοσφαιριστών!!!
    Γιά τίς Αρετές πού κάποιοι θυσιάστηκαν,όπως τής ελευθερίας,δικαιοσύνης,αλληλεγγύης,δημοκρατίας,ανδρείας...οι νέοι μας πέρα βρέχει!!!Τώρα καταργούνται δικαιώματα εργασιακά,κοινωνικά,δέν θά μπορούν νά δημιουργήσουν οικογένεια(γενοκτονία!)....
    Τόση "τσίμπλα"στά μάτια μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν δασκαλε τιμουσατε το σχολειο και δεν το φασκιωνατε με τα ρασα της εκκλησιας να εισαι σιγουρος οτι κανενας δεν θα μπορουσε να το βλαψει.Φροντισατε ομως να το κανετε σαν τον εσωτερικος σας κοσμο που θελει λιγο τη μιζα ,λιγο το φροντηστηριο,λιγο τον παπα ,λιγο τον ταξιτζη,λιγο τον επιδοτουμενο καλιτεχνη και βαλε που δεν θελει ομως ελευθερια σκεψης και πνευματος με τιποτα και συνεπως Αριστοτελης ,Θουκιδηδης ...ειναι στο πυρ το εξωτερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αποψη μου:
    Σωστα ολα αυτα.
    Ο χριστιανισμος αφορα την θρησκεια.
    Η θρησκεια δεν ειναι παιδεια.
    Η οποιαδηποτε θρησκεια ειναι μεσον
    χειραγωγησης-εξουσιας επι των μαζων
    που δεν εχουν παιδεια.
    Ετσι λοιπον ο μουσουλμανισμος χρησιμοποιει τον υπερτατο φοβο του
    ταπεινου,πρωτογονου ανθρωπου απεναντι στον θανατο,στον χαμο,στο
    ανεξηγητο πονο της ψυχης,σαν εργαλειο υποταγης του στην μεγαλη μουσουλμανικη κοινοτητα,δινοντας του μια στεγη ,εναντι της οποιας ο Αλλαχ ζηταει αντιπαροχη τζιχαντ...
    Ο χριστιανισμος χρησιμοποιει τα δικα του θεολογικα στοιχεια για αναλογη χρηση:Tην ενταξη των προβατων στο μαντρι.
    Ας χορευουν οι αυτοκρατοραιοι κιας σφαζονται οι δεσποταδες,φτανει ναναι τα προβατα στο μαντρι.
    Το σχολειο στο οποιο αναφερεται ο Καποδιστριας ειναι μια μεθοδος κοινωνικης οργανωσης.
    Το σημερινο σχολειο θα πρεπει ναχει αλλο ρολο:
    Περαν της εκπαιδευσης θα πρεπει ναχει το ρολο της παιδειας.
    Ποιας παιδειας ομως των ξεβυζων πρωιναδικων;
    Της παπαρηγας που στελνει την κορη της στο Yale;
    Tης "αρχουσας" ταξης που το "παιζει" φιλανθρωπος με την πονηρια διαρκως στο πισω μερος της σκεψης και την μιζα στην κωλοτσεπη;
    Toυ παπα που αδιαφορει για το "ποιμνιο" του εκτελωντας θεαρεστες βουτες στο παγκαρι με την ταυτογχρονη εξυπηρετηση των αμφιβολων πολιτικων κοινωνικου κατακερματισμου ,εντασσoντας στην κοινωνια με ζηλο αλλοτρια στοιχεια εντελως ξενα στα ιστορικα δεδομενα του τοπου,υποστηριζοντας την παραλλαξη της ιστοριας και οδηγωντας την κοινωνια στην ουσια στο τιποτα;
    Για να δωσουν τα σχολεια παιδεια πρεπει οι δασκαλοι πρωτιστως ναχουν παιδεια που θαντλουν απο το κοινωνικο περιγυρο.
    Αλλα ολοι εμεις κιοι παλαιοτεροι ποιας παιδειας ειμαστε μετοχοι ; Tης τρεχουσας ;
    O K.Mητσοτακης ποιας παιδειας ηταν μετοχος αραγε;
    O K.Σημιτης;
    O K.Kαραμανλης;
    Πολυ δυσκολο θεμα...
    Η παιδεια ειναι ο τροπος που μια κοινωνια αντιμετωπιζει σαν συνολο την ζωη...και μονη της καθοριζει αυτον τον τροπο...
    Εμεις την αντιμετωπιζουμε και την καθοριζουμε σαν πιθηκοι...
    Κοιταμε τι κανουν οι αλλες κοινωνιες(;) και φτιαχνουμε ενα κακεκτυπο,γαρνιρισμενο με μπολικη απατεωνια,παλιανθρωπια,κουτοπνηρια και αρκετη "εκκλησια"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "...Τό σύνολο τού παρελθόντος είναι πάντα εν ζωή καί εν λειτουργία μέσα στό παρόν,ακόμα καί άν εμείς σήμερα δέν τό θυμούμαστε πιά..."
    RNOLD TOYNBEE,"ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΊ ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ"Α.ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ.

    Προφανώς κάποιοι στήν Ελλάδα έχουν μέ τήν δράση τους,καταστρέψει τον Νού τών Ελλήνων!
    Τήν Μνήμη τους!
    Μάλλον γιά νά μάς φέρουν σέ αυτήν τήν υποταγή τής "παγκοσμιοποιησης",τής "Νέας Τάξης Πραγμάτων"!
    Όχι γιά τό δικό μας συμφέρον,αλλά γιά τό δικό τους!
    Όταν άνεργοι Έλληνες διαπληκτίζονται γιά τίς ποδοσφαιρικές ομάδες καί γιά ξένους παίχτες!καί όχι γιά τήν
    "Α Ν Ε Ρ Γ Ι Α "τήν δική τους καί άλλων!!...τότε κάτι δέν πάει καλά!
    Λένε γιά τούς απανταχού κυνηγημένους Έλληνες..:
    Στήν Νότιο Αφρική έγινε πόλεμος!καί τούς έδιωξαν τούς Έλληνες,πίσω στήν Ελλάδα...
    Στήν Αίγυπτο λέει ο Νάσερ επαναστάτησε καί έδιωξε όλους τούς Έλληνες,αδέλφια ρχόμαστε στήν Ελλαδα μας...
    Τώρα στήν Λιβύη...Τυνησία...ξανά μανά Αίγυπτος...Αρμενία Ναγκόρνο Καραμπάχ(τούς έδιωξαν καί τώρα μένουν μουσουλμάνοι στά σπίτια τους!),πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες ...ελάτε όλοι στήν μεγάλη αγκαλιά τής Πατρίδας μας Ελλάδας...Τούς έδιωξαν όλους εδώ οι Τούρκοι..όσους δέν γενοκτόνησαν....καί τώρα στέλνουν καί άλλους!!!
    Οι Έλληνες γηγενείς πού θά πάνε;
    Στήν Αλβανία!!!χα χα χα χα!!!
    Χάκες ελληναράδες.....
    Όσοι παρανομούν...δέν τιμωρούνται...,αλλά φτιάχνουμε νόμους γιά νά καλύψουμε τήν παρανομία!!!!(αλλά ο Νόμος δέν έχει αναδρομική Ισχύ!)
    Γι'αυτό μήν μού ξαναμιλήσετε γιά Έλληνες ΑΝΕΡΓΟΥΣ,ούτε γιά τό επίδομα ανεργίας,πού πληρώνουν οι νόμιμοι εργαζόμενοι Έλληνες,καί τό αρπάζουν οι "μάγκες"!!!Μακάκες Έλληναράδες!!!
    ΣΑΡΚΑΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ 9 Μαρτίου 2011 3:15 μ.μ.

    @ Ηλίας
    9 Μαρτίου 2011 4:18 μ.μ.


    ---------------

    Η αντικειμενικότητα σας σπάει κόκκαλα!!!!
    Εμ, βέβαια! Αυτή η άτιμη η Εκκλησία φταίει για τα χάλια της Παιδείας και των σχολείων!!
    Η Ορθοδοξία τα κάνει όλα, όπως μας λέει συχνά -πυκνά και ο "φωστήρας" του ιστολογίου ο Ηλίας.
    Η Ορθοδοξία φταίει που εμποδίζει τον Ελληνισμό να πετάξει στα Ολύμπια ύψη των προγόνων του!!

    Η Εκκλησία λοιπόν διόρισε την Δραγώνα, γέμισε τα σχολεία με μουσουλμανάκια, σκέφτηκε να βγάλει τις εικόνες από τις τάξεις, υποκινεί τους καθηγητές του Σύριζα σε απεργίες και τους μαθητές στις καταλήψεις, χρηματοδοτεί τα ανιστόρητα βιβλία της Ιστορίας, διορίζει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και κλείνει αίθουσες διδασκαλίας σε ορεινά χωριά!!!!

    Εύγε Ηλία μας!!!
    Πες μας και άλλα από αυτά τα ωραία που λες!!


    ΥΓ:
    Γεια σου φίλε Σαρκαστή!!!
    Φωνή βοώντος εν τη ερήμω, αλλά δεν πειράζει!!
    Λέγε τα εσύ με τον ωραίο σου τρόπο, τίποτα δεν πάει χαμένο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.