20/3/11

Η ΠΕΝ προσκαλεί τον Σάββα Καλεντερίδη στη Νίκαια

Η Πνευματική Εστία Νίκαιας [ Π.Ε.Ν. ] οργανώνει αυτή τη Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011 στις 20:15, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη εκδήλωση με θέμα “Η Ελλάδα Πολιτιστική Υπερδύναμη. Η Ιστορία και ο Πολιτισμός ως εργαλεία άσκησης πολιτικής και διπλωματίας”.
Της ομιλίας θα προηγηθεί μουσικο-φωτογραφικό οδοιπορικό στη Θράκη-Κωνσταντινούπολη-Πόντο-Καππαδοκία-Μικρά Ασία.
Περισσότερα το ιστολόγιο Χαλκηδόνα.

34 σχόλια:

  1. Αν ομιλειτε για την Αρχαια Ελλαδα καλως κανετε,αν ομιλειτε για την σημερινη να πατε να σας δει κανενας ψυχολογος.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ελλάδα είναι ένας πολιτισμικός ουρανοξύστης, με θεμέλια διαχρονικά και πανίσχυρα. Μας έλαχε να είμαστε στο ρετιρέ που δέρνεται αλύπητα από ανέμους και θύελλες σήμερα, αλλά και ανέκαθεν, υπάρχουν όμως όλοι οι ενδιάμεσοι όροφοι με πολύτιμα κειμήλια δόξας αλλά και πολλά συντρίμια οδύνης που πρέπει να αναγνωριστεί και να αποκατασταθεί η αξία και λειτουργία τους, για να είμαστε ασφαλείς εκεί ψηλά, αλλά και για να μπορέσουμε να χτίσουμε κι άλλους ορόφους. Υποχρέωσή μας η τιμή στο πρόσωπο των ενδιάμεσων «κατοίκων», και η διεκδίκηση και προστασία της κληρονομιάς τους, για να έχουμε το δικαίωμα ύπαρξης στον ουρανοξύστη του πολιτισμού, και να προχωράμε προς τα πάνω.

    Αυτή η δύσκολη εκστρατεία ενημέρωσης και ουσιαστικής αφύπνισης και αντίστασης σε αυτό το κακό που ζούμε σήμερα, είχα την τύχη να παρακολουθήσω την αρχική ομιλία του κ. Skal στον Παρνασσό, έχει πραγματικά καίρια μηνύματα ιστορικής αλήθειας και ερεθίσματα αντίστασης να δώσει σε όποιον έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοικτά, με μια προϋπόθεση, να αγαπάει πραγματικά την ζωντανή Ελλάδα και να μην την βλέπει απλά ως έναν χώρο κατοικίας, ούτε σαν μια νεφελώδη ιδέα στην οποία μπορεί να πηγαινοέρχεται μεταξύ των εποχών με μια επιλεκτική χρονομηχανή.

    Να αναγνωρίζει την ανεκτίμητη αξία όλων των ορόφων και, κυρίως, ότι το ρετιρέ θα είχε καταρρεύσει χωρίς την παρουσία τους και δεν θα είμασταν τώρα εδώ να σχολιάζουμε και να αναρωτιόμαστε τι μέλλει γενέσθαι. Τώρα, αν κάποιος δεν αντέχει τις δυσκολίες και επιθυμεί να πάρει το ασανσέρ της άρνησης και της λήθης και να κατεβεί να κατοικήσει στα θεμέλια, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, κινδυνεύει όμως να μην έχει σήμα όταν χρειαστεί να καλέσει τον ψυχίατρό του.

    Εύχομαι θερμά καλή επιτυχία στην εκδήλωση.
    Καλησπέρα σε όλους τους κατοίκους – με Δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο/Η Ρίκα Κ. είπε...
    Η Ελλάδα είναι ένας πολιτισμικός ουρανοξύστης, με θεμέλια διαχρονικά και πανίσχυρα. Μας έλαχε να είμαστε στο ρετιρέ

    Θα ηθελα αν μπορεις να διευκρινησεις οταν αναφερεσαι σε Ελλαδα τι εννοεις.
    Εννοεις τους κυριολεκτικα αισθανομενους,συμπεριφερομενους και
    παλλομενους στους συμπαντικους ηχους του...Ορφεα και αυτοι ειναι δικαιοι,κοσμοπολιτες,διαχρονικοι.
    Η εννοεις τους απογονους των ορδων του Αλη Πασσα,χριστιανο-Αλβανους-Αρβανιτες που τους επεισαν οτι ειναι απογονοι του μεγαλειου και της οικουμενικοτητας της Αρχαιας Ελλαδος και αυτοι ειναι η πλειοψηφια των κατοικων της σημερινης Ελλαδος.
    Και μετα απο αυτο θα ηθελα να τονισεις ποιοι απο τους δυο που αναφερομαι πιστευεις οτι ειναι οι προνομιουχοι κατοικοι του "ρετιρε"
    οπως εγραψες.
    Ο... Απορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η Ρίκα Κ. είπε...
    Και για να σε βοηθησω να ξεδιπλωσεις τις σκεψεις σου.Θεωρεις
    οτι στο ρετιρε κατοικει αυτη η πλειοψηφια-μαζα των εχοντων ελλαδικη ταυτοτητα και περιφερομενων υβριζοντων τους παντες που δεν συμφωνουν με το αθλιο δικο τους προτυπο η κατοικει μια προς το παρων μοναχικη μειονοτητα αυτου του τοπου.Και σου υπενθυμιζω και μια φραση.
    « Ο όχλος έχει μεν μάτια και αυτιά, δεν έχει, όμως, σχεδόν τίποτε άλλο πέραν τούτων. Κρίσεως, μάλιστα, στερείται σχεδόν ολοκληρωτικά, η δε μνήμη του είναι και αυτή περιορισμένη». Arthur Schopenhauer
    Ο ...Απορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ρητορικές «απορίες» 5:38 μ.μ. @ 8:16 μ.μ.
    Ειλικρινά πιστεύεις ότι θα σου απαντήσω στα σοβαρά ; Δεν είμαι σε θέση να απαντώ σε ρ η τ ο ρ ι κ ά ερωτήματα. Έχεις ήδη βγάλει τα συμπεράσματά σου, ζήσε με αυτά. Στην 1η κατηγορία αποκλείεται να ανήκεις, εκτός αν είσαι φάντασμα... Αν πάλι θεωρείς ότι ανήκεις στην 2η, περαστικά σου. Βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην μένεις στο «ρετιρέ», αλλά στις καλύβες τριγύρω του ουρανοξύστη.

    Περαιτέρω, σε ευχαριστώ για την βοήθεια στο ξεδίπλωμα των σκέψεών μου, όμως απλά μου επιβεβαιώνεις το που κατοικείς. Κανείς Έλληνας που σέβεται τον εαυτό του δεν αναφέρεται με αυτόν τον τρόπο στους συνέλληνές του, αλλά τους βλέπει, τους ιδίους και τις τωρινές συμπεριφορές τους, με κατανόηση και αναγνώριση των τραγωδιών και των παραπλανήσεων που έχουν υποστεί. Όλοι οι Έλληνες είναι κάτοικοι του «ρετιρέ», ίσως μια μοναχική μειονότητα να κατάλαβε πρώτα το παραμύθι, αλλά είναι θέμα χρόνου να το καταλάβουν και οι υπόλοιποι. Αν πάλι είσαι κι εσύ Έλληνας, διάβασε προσεκτικά το ρητό που μου ανέφερες.

    Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει μια σούπερ υπερπαραγωγή πολιτισμικής αφύπνισης στον σκάι, όπου, υπό τους ήχους της κουδουνιστής φωνής του τατσόπουλου, με την ευγενική χορηγία βερέμη, παπαχελά και σια, θα πάρεις όλες τις επιβεβαιώσεις που επειγόντως έχεις ανάγκη. Δεν είμαι σε θέση να σου πω μέρα και ώρα μετάδοσης, σέβομαι τον χρόνο μου και αρνούμαι να κάνω το κεφάλι μου σκουπιδοντενεκέ. Είμαι σίγουρη μπορείς να την βρεις, αν δεν την ξέρεις ήδη. Καλό σου Βράδυ και πάλι περαστικά.

    Υ.Γ. Κάνε κάτι με το συντακτικό και την ορθογραφία σου, κρίμα είναι ένας «γνήσιος Έλληνας» να γράφει έτσι. Και μην το συνεχίσεις άλλο, είναι ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 20 Μαρτίου 2011 10:11 μ.μ.
    Ρίκα Κ

    Χαιρετω ακομα μια κατοικο του ...ρετιρε
    Ο...Απορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. « Ο όχλος έχει μεν μάτια και αυτιά, δεν έχει, όμως, σχεδόν τίποτε άλλο πέραν τούτων. Κρίσεως, μάλιστα, στερείται σχεδόν ολοκληρωτικά, η δε μνήμη του είναι και αυτή περιορισμένη». Arthur Schopenhauer
    Ο ...Απορων

    20 Μαρτίου 2011 8:16 μ.μ.
    ------------------

    Μεγάλος φιλολαϊστής ο Arthur Schopenhauer, ε, Απορών;

    Αυτός, όμως, ο λαϊκός όχλος απελευθέρωσε την Ελλάδα, για να μπορείς τώρα εσύ να του ασκείς "κριτική"!

    Άλλωστε ο Κολοκοτρώνης, έχοντας επίγνωση της αμάθειας του (λόγω της σοφίας του), είπε στους μαθητές στον λόγο του στην Πνύκα, ότι εμείς δεν ξέρουμε πολλά, ούτε μορφωθήκαμε εξαιτίας της σκλαβιάς, όμως εσείς (οι νέοι μαθητές) πρέπει να μορφωθείτε και να προκόψετε για το καλό της Ελλάδας, να μάθετε για τους αρχαίους προγόνους μας και να πιάσετε πάλι την θέση στο "ρετιρέ" του πολιτισμού!
    Όσοι περισσότεροι Έλληνες μορφώνονται, τόσοι περισσότεροι θα είναι οι κάτοικοι του ρετιρέ!
    Πολλά πέρασαν οι Έλληνες, αλλά ποτέ δεν ξέχασαν!

    Μην είσαι λοιπον τόσο απόλυτος στην αρνητική κρίση σου για το απλό λαό!

    Για να είσαι Απορών.....και όχι άπορος!

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 21 Μαρτίου 2011 11:30 π.μ.

    Καιγεσαι για το "ρετιρε" αλλα δεν ειναι ο φυσικος σου χωρος.Και δεν θα ανοιξω μαζι σου διαλογο βασει του ιστορικου σου και των γραπτων σου προς πολλους σχολιαστες.Εσυ αποφασισες να επιλεξεις συνομιλητες και εγω το επικυρωνω.Αλλα οχι με εμενα συνομιλια διοτι αλλου απευθυνθηκα και οχι στο ατομο σου.Δεν επιθυμω διαλογο μαζι σου.Βρισε με τωρα να ξεθυμανεις δεν θα απαντησω.
    Ο...Απορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε μου φαινεται κουδουνιστή η φωνή που ακούγεται στο "1821". Μάλλον με τσαπί που χτυπάει σοβάδες μοιάζει.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αναρωτιέμαι αν έχει σημασία ποιος είναι περισσότερο Έλληνας ή αν είναι κάποιος Έλληνας με βάση τις πράξεις του το ήθος του και την ιστορία που τον ακολουθεί....
    Ο Κολοκοτρώνης είπε περί παιδείας αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα εννοούσε αυτό το κατάντημα που έχουν οι περισσότεροι ...
    Η ιστορία πολλά διδάσκει, ένα εξ αυτών είναι ότι η φιλοπατρία δεν βασίζεται σε πτυχία και γνώσεις αλλά σε ψυχή και ανδρεία.
    Κάτι που κάποιοι έχοντας πολλές γνώσεις, κάπου στη διαδρομή , την έχουν απωλέσει με αποτέλεσμα να μπλέκονται σε βαρύγδουπες εκφράσεις που δεν έχουν κανένα αντίκρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο...Απορων είπε...
    21 Μαρτίου 2011 11:30 π.μ.

    Καιγεσαι για το "ρετιρε" αλλα δεν ειναι ο φυσικος σου χωρος.Και δεν θα ανοιξω μαζι σου διαλογο βασει του ιστορικου σου και των γραπτων σου προς πολλους σχολιαστες.Εσυ αποφασισες να επιλεξεις συνομιλητες και εγω το επικυρωνω.Αλλα οχι με εμενα συνομιλια διοτι αλλου απευθυνθηκα και οχι στο ατομο σου.Δεν επιθυμω διαλογο μαζι σου.Βρισε με τωρα να ξεθυμανεις δεν θα απαντησω.
    Ο...Απορων
    21 Μαρτίου 2011 12:22 μ.μ.
    -------------------

    Βρισε με τωρα να ξεθυμανεις δεν θα απαντησω.
    Ο...Απορων

    ----------------

    (;;;;;;;;;!!!!!!!!)

    Να σε βρίσω;
    Εγώ που σου έγραψα:

    Φιλικά

    21 Μαρτίου 2011 11:30 π.μ.

    Όποιος δεν έχει επιχειρήματα και τα κότσια να τα υπερασπίσει, αμολάει μελάνι σαν την σουπιά και εξαφανίζεται...από "ανωτερότητα"!!

    Σε ψυλλιάστηκε όμως η Ρίκα:

    "Στην 1η κατηγορία αποκλείεται να ανήκεις, εκτός αν είσαι φάντασμα...


    Τελικά είσαι ένας άπορος απορών. (είναι βρισιά αυτό;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πετρος...ετσι...απλα!21 Μαρτίου 2011 στις 5:29 μ.μ.

    Γραψτε οτι προλαβετε και πριν επιστρεψει ο ...κυκλωπας(Απελλης) στην σπηλια του που εχει βγει για βοσκη δηλαδη γλυψιμο στον Σκαλ στην ομιλια του καπου στην Νικαια.
    Μολις επιστρεψει θα τα ακουσετε τα βρισιδια απο τον θεματοφυλακα των παραδοσεων της κατινιας.Και εσυ Απορουντα ετοιμασου να...μη απαντησεις αν τον αντεξεις.
    Πετρος...ετσι ...απλα!
    (σκανδαλιαρη Πετρο βρηκες βλακες και βαρας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πετρος...ετσι...απλα!

    -------------

    Καλή μου Πετρούλα!!!!

    Τι έπαθες και βράχνιασε η φωνή σου;

    Δεν πέτυχε η εγχείρηση;

    Ορμονικό θα είναι. Σε λίγο να δεις που θα αρχίσουν να μεγαλώνουν και οι τρίχες σου στην μασχάλη.

    Φτυστός ο Αρχέλαος θα γίνεις!!


    ...έτσι.... απλά!



    ΥΓ: ο Απορών πήρε χαρτί απορίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Χριστίνα

    Και η γνώση, από τις δονήσεις της ψυχής ξεκινάει.
    Πολλά εξαρτώνται από την ψυχή και πολλά δεινά έρχονται όταν νεκρώνει.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 21 Μαρτίου 2011 6:33 μ.μ.
    Καλο το λιγολογο και περιεκτικοτατο σχολιο.


    21 Μαρτίου 2011 6:06 μ.μ.
    Και οσον αφορα τον μονοφθαλμο κυκλωπα που μπηκε στην σπηλια και πεσανε πετρες απο τον θολο της μολις αυτος ο τραμπακουλας...ρευθηκε ξαναγραφω λιτα για χαρη του ."Σκανδαλιαρη Πετρο βρηκες βλακες και βαρας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 21 Μαρτίου 2011 6:06 μ.μ.Απελλης
    Στερεισε στοιχειωδους χιουμορ βλακα και σε κανουνε ρομπα.Τι ειναι αυτα που γραφεις,μηπως τα θεωρεις πνευματωδη και εξυπνα.Για κοιταξου στο καθρεφτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΕΛΛΗΣ είπε ... «Όσοι περισσότεροι Έλληνες μορφώνονται, τόσοι περισσότεροι θα είναι οι κάτοικοι του ρετιρέ! Πολλά πέρασαν οι Έλληνες, αλλά ποτέ δεν ξέχασαν!»

    Χριστίνα είπε .... «η φιλοπατρία δεν βασίζεται σε πτυχία και γνώσεις αλλά σε ψυχή και ανδρεία.»

    Ελίνα Γαληνού είπε .... «η γνώση, από τις δονήσεις της ψυχής ξεκινάει.»

    Πόσο συμφωνώ με αυτές τις διατυπώσεις... Είναι θέμα παιδείας, όχι εκπαίδευσης, ο πολιτισμός είναι θέμα ψυχικής καλλιέργειας, κάτι τόσο δύσκολο να αποκτηθεί, και τόσο παρεξηγημένο.. Ταυτίσαμε την μόρφωση με τα πτυχία, μπερδέψαμε την παιδεία με την εξειδίκευση, με την υποχρεωτική εκπαίδευση. Δεν έχει να κάνει με αυτό. Ο πολιτισμός στην καθημερινότητά μας εκφράζεται με την συμπεριφορά μας προς την φύση, προς τους αδυνάτους, πόσο σεβόμαστε τους προγόνους μας, κι εκεί μπαίνει και η έννοια της Πατρίδας. Ποιος σέβεται την ψυχή του, πως δονείται αυτή η ψυχή, με βάση ποια ερεθίσματα μας έλκει μια ιδέα ή μας απωθεί.

    Η μόρφωση είναι μια πολύ προσωπική υπόθεση, δεν έχει να κάνει με επιστημονικές περγαμηνές, οι «μορφωμένοι» του συστήματος μας οδήγησαν στα βράχια. Έχω παρατηρήσει μέχρι τώρα στην ζωή μου ότι οι πραγματικά καλλιεργημένοι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν ουσιαστική επαφή με την Φύση, ή με την Τέχνη, ή αυτοί που αγαπούν και υπηρετούν μια Ιδέα. Για τις 2 πρώτες κατηγορίες είναι πιο ικανοποιητική η πρόσβαση στην ψυχική καλλιέργεια, γιατί η Φύση και η Τέχνη ικανοποιούν και τις σωματικές αισθήσεις, αυτοί που παλεύουν για τις Ιδέες χρειάζονται περισσότερα ίσως ψυχικά αποθέματα, μιας και αγωνίζονται για κάτι πιο ασαφές και αόρατο.

    ΑΠΕΛΛΗ έχεις δίκιο, οι Έλληνες δεν ξέχασαν, μπερδεμένοι είναι, η επιφάνεια μας φαίνεται να έχει σκληρύνει από την λήθη, το ψυχικό μας όργανο όμως είναι πανίσχυρο και έχει την Αλήθεια αποθηκευμένη. Το ρετιρέ το χρησιμοποίησα ως όρο για να περιγράψω το ΤΩΡΑ, σε αυτό ανήκουμε ΟΛΟΙ, απλά όσο περισσότεροι αποκτήσουμε γνώση και επίγνωση του τι συμβαίνει, τόσο πιο γρήγορα θα φύγει ο κίνδυνος. Είναι ένα ρετιρέ διαρκώς μεταβαλλόμενο, μη στατικό, με απεριόριστο δικαίωμα υψούν, αλλοίμονο αν η Ζωή της Ελλάδας σταματούσε σε εμάς και με εμάς.

    Ελίνα Γαληνού είπε .... «Δε μου φαινεται κουδουνιστή η φωνή που ακούγεται στο "1821". Μάλλον με τσαπί που χτυπάει σοβάδες μοιάζει.»
    Πολύ ωραία η παρομοίωση, βασικά με οτιδήποτε γελοίο μοιάζει αυτό το κλαψούρισμα - νιαούρισμα (συγγνώμη ζητώ από τις αγαπημένες ψιψίνες) που προσπαθεί να μας πείσει ότι ο γάϊδαρος πετάει. Όπου νά’ ναι θα πέσουν οι σοβάδες στο κεφάλι αυτών των ανεκδιήγητων τύπων που νομίζουν ότι η συνείδησή μας είναι το χαλάκι της εξώπορτάς τους. Το κουδούνισμα της φωνής ίσως και να είναι από τα κουδούνια που τους έχουν κρεμάσει οι εντολείς τους εκεί στον σκάϊ και στα παρεμφερή ιδρύματα-συμφέροντα, ίσως είναι και από το κουδούνισμα των 30 αργυρίων. Σε κάθε περίπτωση αδυνατώ και ούτε και θέλω να τους κατανοήσω, είναι αυτοί που θα φύγουν νύχτα από το ρετιρέ, ως άλλη Μαίρη Πόπινς, αν προλάβουν να ανοίξουν τις ομπρέλες τους.

    Καλό ξημέρωμα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 22 Μαρτίου 2011 1:28 π.μ. Ρίκα Κ.

    Η δεν θελεις η δεν μπορεσες να ερμηνευσεις το υπεροχο σχολιο που στο ξαναμεταφερω.Αφησε τα πληκτρα για λιγο,βγαλε τον εαυτο σου νοητα απο ολα και μεινε στο παρακατω κειμενο χωρις να επιρεαστεις εστω για λιγο απο παθη καλα κρυμμενα και μετα ξαναγραψε και θα σου απαντησω μονο αν δω οτι καταλαβες τι γραφει,διαφορετικα δεν χρειαζεσαι απαντηση διοτι τα ...ξερεις ολα!

    Ελίνα Γαληνού είπε...
    @ Χριστίνα
    Και η γνώση, από τις δονήσεις της ψυχής ξεκινάει.
    Πολλά εξαρτώνται από την ψυχή και πολλά δεινά έρχονται όταν νεκρώνει.
    Ελίνα
    21 Μαρτίου 2011 6:33 μ.μ.

    Ελινα
    Εχεις γραψει το "κομματι της ζωης σου" ουτε εγω το πιστεψα αρχικα και ετριβα τα ματια μου.

    Ο Απορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Απορούντα 22 Μαρτίου 2011 12:29 μ.μ.

    Τι σε ενόχλησε πάλι ; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να μου πεις, και γιατί με κρίνεις έτσι. Εννοείται δεν τα ξέρω όλα, εκφράζομαι όπως νιώθω και μόνο στους δικούς μου ανθρώπους και στους φίλους μου δίνω το δικαίωμα – και απαιτώ – να με κρίνουν. Και σε εκείνους προς τους οποίους απευθύνομαι επιτρέπω να κρίνουν τις απόψεις μου.

    Ίσως μου κάκιωσες για τον προγενέστερο διάλογό μας, ίσως έπρεπε να σε καταλάβω καλύτερα, αλλά πίστεψέ με δεν μπορώ. Αλήθεια σου λέω, δεν σε ειρωνεύομαι. Τώρα σχετικά με «τα πάθη καλά κρυμμένα», ξέρεις εσύ κανέναν που να μπορεί να μην επηρεάζεται από αυτά ; Ειδικά τα καλά κρυμμένα μας κάνουν ότι θέλουν, γιατί ούτε εμείς τα γνωρίζουμε. Ας κοιτάξει όμως ο καθένας τα δικά του.

    Μάλλον δεν έχουμε χημεία, συμβαίνουν αυτά, δεν είναι απόδειξη κακίας ούτε δικής μου ούτε δικής σου. Και δεν έχω ούτε χρόνο ούτε διάθεση για κουβέντες περίεργες, αψιμαχίες και στενοχώριες. Άστο καλύτερα, δεν μας θέλει. Τουλάχιστον όχι τώρα. Ίσως σε ένα άλλο θέμα, με άλλες διαθέσεις.
    Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ..Το κακό θα έλθη από τους διαβασμένους». Δεν είπε ότι θα έλθη από τους μορφωμένους. Γιατί ο λαός μας, κάποιον που ξέρει πολλά, τον λέει πολύξερο∙ κάποιον, ο οποίος έχει προχωρήσει κι έχει χωνέψει αυτά που ξέρει, έχει γνώσι, τον λέει γνωστικό. Άλλος είναι ο πολύξερος κι άλλος ο γνωστικός...Κοαμάς Αιτωλός

    Αυτό θα βοηθήσει πολλούς οι οποίοι έχουν απορίες

    Ρίκα:Μην αργήσεις να ξεριζώσεις τα ζιζάνια μόλις τα δεις να την έχεις δραγάτη στην σκέψη σου τούτη την παροιμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρίκα Κ. 22 Μαρτίου 2011 1:40 μ.μ.

    Α)"Μάλλον δεν έχουμε χημεία, συμβαίνουν αυτά, δεν είναι απόδειξη κακίας ούτε δικής μου ούτε δικής σου."

    Ακριβως και χαιρομαι οτι το διαπιστωσες.Ειμαστε διαφορετικοι.

    Β)"...εκφράζομαι όπως νιώθω και μόνο στους δικούς μου ανθρώπους και στους φίλους μου δίνω το δικαίωμα – και απαιτώ – να με κρίνουν. Και σε εκείνους προς τους οποίους απευθύνομαι επιτρέπω να κρίνουν τις απόψεις μου."

    Το ιδιο ακριβως και εγω αλλα δεν γραφεις σε λευκωμα στο Γυμνασιο για να το δειχνεις στις φιλες σου.
    Εφ οσον σχολιαζεις δημοσια θα υποστεις την κριτικη που θα ακολουθησει και δεν θα σε βγαλει εκτος κριτικης οποιαδηποτα αλλη ιδιοτητα σου.
    ΥΓ
    "...Ίσως μου κάκιωσες..."

    Πλανη σου.Δεν με απασχολεις για να φοκαρω προσωπικα και να..."κακιωσω"!!!Απλως οταν σχολιαζεις δημοσια θα εισπραξεις αυτο που σου αναλογει σε αυτα που εγραψες χωρις..."κακιωσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Γρέγο
    Σ’ ευχαριστώ.


    @ Απορούντα 22 Μαρτίου 2011 5:33 μ.μ.
    Δεν σε απασχολώ, αλλά μου επιτίθεσαι (όπως φάνηκε) άμεσα ή έμμεσα, 5 (!) φορές. Αποκαλείς τον εαυτό σου «Ο Απορών» αλλά δεν έχεις καμία απορία, μόνο βεβαιότητες, ενώ μου έλυσες την δική μου απορία, ομολογώ γρηγορότερα απ’ ότι θα μπορούσες. Για τους λόγους αυτούς, σε χαιρετώ για τελευταία φορά.
    Και σταματώ εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή Ρίκα,

    Εύγε!!

    Δέχτηκες την πρώτη επίθεση και άντεξες μια χαρά!
    Ευγενικότατη απέναντι σε έναν ασαφή και αναίτιο λόγο που πετάει ρητά του Σοπενχάουερ, δίχως να λέει τίποτα!!
    Μοναδική πρόθεση η επίθεση!

    Πήρες τώρα μια γεύση, από τα διάφορα "ζωάκια" της ζούγκλας που κυκλοφορούν ανάμεσα μας και επιτίθενται σε ό,τι εναντιώνεται στις φασιστικές και νεοταξικές απόψεις τους.
    Μέχρι τώρα που έγραφες με κάποια ανώδυνη γενικότητα τα πράγματα, δεν σε ενοχλούσαν. Τώρα όμως που άρχισες να γίνεσαι πιο ουσιαστική και αιχμηρή τους μπήκες στο μάτι!!
    Μην μασάς!!
    Κάπως έτσι μας την πέφτουν όλων όταν θίγουμε ζητήματα "ευαίσθητα" για την δική τους ιδεολογία, όπως είναι η αξία της ελληνικότητας, την οποία απεχθάνονται έως δαιμονισμού!

    Για αυτό, συμφωνώ με τον Γρέγο που σου έγραψε για τα ζιζάνια!!
    Δεν χρειάζονται τίποτα άλλο από ξερίζωμα!

    Τώρα, κάτι Πετράκηδες και κάτι Νικολάκηδες, που εμφανίζονται δυο-δυο...
    έτσι απλά...
    ....σαν Χιώτες

    θα θεωρείς και εσύ πιστεύω, ότι είναι ανάξιοι σχολιασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΠΕΛΛΗ καλημέρα και σε ευχαριστώ,
    για μια ακόμη φορά ...

    Αφιερωμένο σε όλους όσοι ΑΓΑΠΟΥΜΕ αυτήν την ΠΑΤΡΙΔΑ που είχαμε την ΕΥΛΟΓΙΑ και την ΤΥΧΗ να έχουμε δική μας :

    http://www.youtube.com/watch?v=icZZ9benFBg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ταιριαξατε απολυτα (+)& (-)και ...γεωμετρικα,Απελλης και αλλοι.Γιαυτο "Ρικα Κ" "δεν με απασχολεις" το ηξερα με τα πρωτα που εγραψες.

    "Για τους λόγους αυτούς, σε χαιρετώ για τελευταία φορά. Ρικα Κ."

    Ελα τωρα μη κανεις και τιποτα στον εαυτο σου.Δεν μας αρκει ο "αρσενικος"Απελλης,χρειαζεται εδω και το αρνητικο φιλμ για να ξερουμε ολοι οτι θα μπορουμε να βγαλουμε κοπιες αν χρειαστει.Ολοι χρειαζεστε σε αυτο το παιχνιδι.Και κυριολεκτω.Τα εκτυπωμενα ειναι αναλωσιμα,τα αρνητικα φιλμς μας χρειαζονται.Και κυριολεκτω.Θελει μεγαλο κοπο να τα ξαναπαραγεις και χρονο μπολικο δεν εχουμε πλεον.ΟΛΑ ΤΡΕΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. και βασικά είσαι "απορούσα" και όχι "απορών"!!

    Για αυτό να έχεις πάντα κατά νου και την αποτρίχωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παγοθραυστικο η Ρικα.Τοσες επιθεσεις και αντεξε.Εγω δεν θα αντεχα Απελλη μου παλι καλα που την βοηθησες λιγο.Μονο εσυ φιλοτιμηθηκες να παρεμβεις για να την βοηθησεις.Μεγαλη καταντια.
    Περσεφονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Περσεφονη

    23 Μαρτίου 2011 7:17 μ.μ.
    ----------------



    Πάλι καλά που είσαι η.....Περσεφόνη!

    και δεν είσαι ο τρικέφαλος σκύλος που φυλάει τον Άδη!!

    Με τόσο δηλητήριο, μάλλον και για Μέδουσα θα σου πήγαινε!

    Θα σου περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 23 Μαρτίου 2011 9:58 μ.μ.

    Εγω κυριε Απελλη δεν σας εφταιξα τιποτα και μου επιτιθεστε γιατι ομως.Δεν πιστευω οτι σας συμβαινει κατι προσωπικο και αν συμβαινει τοτε κουραγιο.Παντως δεν φαινεστε και πολυ συνεργασιμος στο ιστολογιο ουτε και με τους φιλους σας.Το σχολιο μου εγινε λογω αλληλεγγυης μεταξυ εμου και της Ρικας Κ.Βλεπεις εμεις οι γυναικες θεωρουμαστε το αδυναμο φυλο και πρεπει να αλληλουποστηριζομαστε απο τις επιθεσεις των "αρσενικων"
    Περσεφονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Περσεφονη

    24 Μαρτίου 2011 11:17 π.μ.
    -------------

    Με πολύ παράξενο τρόπο εκφράζεις την "αλληλεγγύη" σου Περσεφόνη!

    Η ειρωνική διάθεση γίνεται άμεσα αντιληπτή από τον καθέναν!
    Ποτέ δεν θεώρησα τις γυναίκες "ως αδύναμο φύλο" ή ανθρώπους με "ειδικές ανάγκες".
    Τις αντιμετωπίζω ισότιμα και με το σεβασμό που αρμόζει σε έναν άνθρωπο ανεξάρτητα από το φύλο του.
    Τέλος, η Ρίκα δεν είχε καμία απολύτως ανάγκη από την βοήθεια μου. Ούτε την ζήτησε.
    Τα καταφέρνει και μόνη της πολύ καλά.
    Της εξέφρασα μόνο την ικανοποίηση μου για τη στάση της και την προϊδέασα για το τι θα αντιμετωπίσει, ένεκα των πατριωτικών απόψεων της, από ορισμένους σχολιαστές αυτού του ιστολογίου.
    Λες ότι σε παρεξήγησα! Αφήνω ένα μικρό ενδεχόμενο να είναι όντως έτσι...

    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πραγματι Απελλη μου εμεις οι γυναικες ειμαστε η θελουμε να θεωρουμαστε το αδυναμο φυλο και να θεωρουμε εσας σαν το ισχυρο φυλο αν και στην πραγματικοτητα συμβαινει το αντιθετο.Μονο εμεις ξερουμε ποιοι ειστε εσεις οι αντρες γιατι εμεις σας μεγαλωσαμε και ξερω οτι παντα παραμενετε παιδια που για να αντοροπισετε αυτην την αδυναμια σας θελετε να το παιζετε μεγαλοι και τρανοι.Και εμεις σας ανεχομαστε
    γιατι σας αγαπαμε σαν μεγαλα παιδια που ειστε.
    περσεφονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σύμμαχε ΑΠΕΛΛΗ γεια σου και πάλι !
    Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη. Έχεις καταλάβει καλά πως λειτουργώ, και ότι στην ζωή θέλω να έχω και έχω συμμάχους, δεν αναζητώ σωτήρες.

    Συμφωνώ με τα σχόλιά σου, είδα πρόσφατα σε μια φωτογραφία ένα άγαλμα της Θεάς Αθηνάς με την Μέδουσα πάνω στην ασπίδα της, και θυμήθηκα κάπου είχα ακούσει ότι συμβολίζει την Δύναμη που αποκτούμε όταν νικήσουμε την σκιά μας, σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο. Η σκιά στον καθρέφτη παίρνει φως και τερματίζει την ύπαρξή της. Κάθε σκιά. Όπως η σκοτεινή και απειλητική αντανάκλαση της Μέδουσας στην λαμπερή ασπίδα της Αθηνάς προστάτεψε τον Περσέα από το φονικό βλέμμα της και έτσι μπόρεσε να την αποκεφαλίσει. Καθρέφτης και αδιάψευστος μάρτυρας της Αλήθειας όλων μας είναι τα έργα και τα λόγια μας, πιστή αντανάκλαση των σκέψεών μας.

    Πολύ σωστά λες :
    «Ποτέ δεν θεώρησα τις γυναίκες "ως αδύναμο φύλο" ή ανθρώπους με "ειδικές ανάγκες". Τις αντιμετωπίζω ισότιμα και με το σεβασμό που αρμόζει σε έναν άνθρωπο ανεξάρτητα από το φύλο του.»

    Αντίστοιχα σου λέω ότι δεν θα υποβίβαζα ποτέ τους άντρες σε σωτήρες τύπου «σώσε με» ή σε «εχθρούς» που μου επιτίθενται, αν είναι δυνατόν, ούτε θα έπρεπε να «αγαπούμε» κάποιον για να τον αντέξουμε. Η αγάπη ενδυναμώνει και βοηθά τους ανθρώπους να ενηλικιωθούν, με σεβασμό και ελευθερία, και να βρουν τον εαυτό τους. Απελευθερώνει, δεν υποχρεώνει. Διαφορετικά δεν έχει νόημα.

    Να ξέρεις ότι οι πατριωτικές μου απόψεις, όπως είπες, είναι η αλήθεια μου και δεν θα πάψω να την υπερασπίζομαι. Η Πατρίδα είναι η οικογένειά μας, και έχουμε χρέος, ειδικά σήμερα αλλά και πάντα να την έχουμε ψηλά μέσα μας. Με σεβασμό σε αυτούς που προηγήθηκαν αλλά και στους ερχόμενους Έλληνες.

    Είναι γεγονός ότι έχουμε μια πραγματικά σπουδαία Πατρίδα που όλοι θέλουν δική τους, ο καθένας για τους δικούς του λόγους και σύμφωνα με το επίπεδο αντίληψής του, υπάρχει όμως ένα «μικρό» εμπόδιο. ΕΜΕΙΣ. Σίγουρα κάτι Μεγάλο μας φυλάει, αν σκεφτείς τι έχει περάσει και τι περνάει αυτός ο λαός και αυτός ο τόπος, λογικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουμε, ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ. Και θα προχωρήσουμε. Με Δύναμη.

    Είναι ιδιαίτερη μέρα η αυριανή, για τον Ελληνισμό αλλά και την Ορθοδοξία, αν θυμηθούμε τι συμβολίζει, το μέλλον είναι δικό μας. Χρόνια Πολλά σε όλους ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. «Ποτέ δεν θεώρησα τις γυναίκες "ως αδύναμο φύλο" ή ανθρώπους με "ειδικές ανάγκες". Τις αντιμετωπίζω ισότιμα και με το σεβασμό που αρμόζει σε έναν άνθρωπο ανεξάρτητα από το φύλο του.»Απελλης

    Megali kardia o apelis gia na pisteyi tetia anaxronistika pragmata.Ala apeli an ikseres pos se vlepun autes.san skia ston kathrepti.
    mia fili sou apeli mou leventi mou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η γεωγραφική θέση , το κλίμα, το έδαφος και υπέδαφος βοηθούν μια περιοχή να αναπτυχθεί σε πολλά επίπεδα, εκτός από ένα.
    Την αίσθηση του κοινού καλού προς το έθνος.
    Στην Ελλάδα δεν θα μπορέσουμε ποτέ να υπερβούμε το χαμηλό επίπεδο το οποίο βρισκόμαστε γιατί αντί να βρούμε λόγους για να συμμαχούμε με σκοπό την πρόοδο , ευημερία , είτε βρίσκουμε είτε δημιουργούμε λόγους και αιτίες για να διαιρούμαστε, αντιμαχόμαστε ο ένας τον άλλον ακόμα και όταν δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος.
    Είναι προφανές λοιπόν , για μένα ότι δεν αξίζουμε πραγματικά αυτό που έχουμε και πιθανόν να ήταν καλύτερο να το χάσουμε μήπως και αναρωτηθούμε αν μη τι άλλω τις αιτίες ...(πράγμα απίθανο)

    Καλημέρα καλή εβδομάδα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.