16/3/11

Είμαι μόνος μου φίλοι μου, είμαι μόνος μου, μόνος!!!



Ιμπραήμ Τατλισές
Μεγάλος Κούρδος τραγουδιστής που χαροπαλεύει στην εντατική μετά από δολοφονική επίθεση που δέχτηκε προχθές στην Κωνσταντινούπολη.
Δέχτηκε σφαίρα στον εγκέφαλο και υπάρχει περίπτωση να μην ξανατραγουδήσει!
Το τραγούδι που παρουσιάζουμε έχει τίτλο: Είμαι μόνος μου φίλοι μου, είμαι μόνος μου, μόνος!!! 
Το αφιερώνουμε στον ίδιο, ευχόμενοι καλή ανάρρωση.
Το αφιερώνουμε και σε όλους τους Έλληνες που έχουν γευθεί τους μουσικούς καρπούς της Ανατολής.

7 σχόλια:

  1. Αυτό είναι τό πραγματικό πρόσωπο της Τουρκίας.

    Αφιερωμένο στούς φίλους των εγκληματιών, στούς φίλους των γενοκτόνων, στούς προσκυνημένους στόν Νταούτογλου.

    Αφιερωμένο στά κανάλια μέ τίς τούρκικες σειρές, αφιερωμένο στά 3 κόμματα πού ήταν υπέρ του σχεδίου Ανάν, αφιερωμένο στούς πολιτικούς πού ξεπουλάνε τό Αιγαίο.

    Αφιερωμένο σέ όσους ξέχασαν τήν εθνοκάθαρση στήν Πόλη, αφιερωμένο σέ όσους υποδέχονται τούς εποίκους πού στέλνει η Τουρκία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις πριν από λίγο η αστυνομία συνέλαβε τον μαφιόζο Ουτσμάκ, που βρίσκεται πίσω από την απόπειρα δολοφονίας του Τατλισές.
    Ο Ουτσμάκ είναι αποδεδειγμένα άνθρωπος του βαθέος κράτους και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Ανορθοδόξου Πολέμου του τουρκικού ΓΕΕΘΑ.
    Αυτό για τα 'παπαγαλάκια' των Νέων και της Καθημερινής, που αναπαρήγαγαν αμάσητη την προπαγάνδα του τουρκικού κράτους στην Ελλάδα, για εμπλοκή του ΡΚΚ στη δολοφονική απόπειρα.
    Αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι ο Θεός (Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ) να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία, ώστε να τον ξαναδούν γερό οι δικοί του άνθρωποι, πάνω απ΄όλα!!!

    Αυτή είναι η Τουρκία παιδιά!!!
    Η Τουρκία του Νταβούτογλου που μιλούσε, στην "ιδιωτική" περιοδία που έκανε στη Β. Ελλάδα, για θρησκευτικές ελευθερίες και άλλες παπαριές!!!

    Εγώ θέλω να αφιερώσω το τραγουδάκι και όλο το συμβάν σε όσους θέλουν την Τουρκία στην Ε.Ε!!!

    Επίσης το τραγουδάκι πάει γάντι σε μας τους Θρακιώτες που νιώθουμε μόνοι μέσα στην ίδια μας την πατρίδα, ιδίως μετά τις τελευταίες δημ/περιφ. εκλογές και την προδοσία που παίχτηκε (βλέπε Δήμος Ιάσμου)!!! Ιδίως μετά την τελευταία επίσκεψη του ΓΑΠ στην περιοχή και τα γνωστά ξεπουλήματα στους μουσουλμάνους!!!

    ΥΠΟΜΟΝΗ & ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!

    "Γιασεμής"

    Υ.Γ: Γιατί όπως είπε ο αείμνηστος Γέρων Παϊσιος... "Τα κόλυβα τα΄χουν στο ζωνάρι τους" ... κι ας τα πράγματα φαίνονται αλλιώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Σάββα,εκτός από το ιστολόγιό σου, προτείνω να αποστείλεις την πληροφορία αυτή στις έν λόγω εφημερίδες.
    CIATICTINOC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιασεμή, με την υπομονή και την προσευχή δεν λύνονται, όπως έχει αποδείξει η ιστορία, όλα τα προβλήματα.

    Ήρθε η ώρα για κάτι πιο δυνατό, ούτως ώστε οι προδότες να έχουν κακό τέλος πολύ σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΣΕΙ!!!

    "Γιασεμής"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. {Αυτή είναι η Τουρκία παιδιά!!!

    Η Τουρκία του Νταβούτογλου που μιλούσε,

    στην "ιδιωτική" περιοδία που έκανε στη Β. Ελλάδα,

    για θρησκευτικές ελευθερίες και άλλες παπαριές!!!

    "Γιασεμής" }


    ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.