23/9/13

Φυλετικά δεν είμαστε Έλληνες!

«Φυλετικά δεν είμαστε Έλληνες«, γράφει ένας γνωστός Έλληνας διανοούμενος, τον οποίο συμπληρώνει ένας επόμενος με τη φράση: «Πρέπει να απαλλαγούμε από τον κακό μας εαυτό, ήλθε η ώρα να απελευθερωθούμε από τον Έλληνα«.

Η απίστευτη παρακμή της σημερινής, δήθεν προοδευτικής διανόησης, ολοκληρώνεται με την υβριστική έκφραση μίας καθηγήτριας, σύμφωνα με την οποία «Οι σύγχρονοι Έλληνες, με τις αναφορές τους στην Αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το άσχημο και γενετικά νόθο εθνικό τους πρόσωπο«.
Υπάρχουν δυστυχώς πολλές άλλες αναφορές ενός μεγάλου αριθμού δήθεν διανοούμενων –  πάντοτε με στόχο τους Έλληνες, το γενετικό τους κώδικα, την ιστορία τους και τον πολιτισμό τους. Το γεγονός αυτό μας δίνει την εντύπωση ότι, οι συνεχείς εξευτελισμοί και οι αδιανόητες προσβολές που υφιστάμεθα εκ μέρους των ξένων τα τελευταία χρόνια, με αιτία την άσχημη οικονομική κατάσταση της πατρίδας μας, ωχριούν απέναντι σε αυτές που προέρχονται από το εσωτερικό της.
Στα προβλήματα λοιπόν που προκάλεσε στη χώρα μας η διεφθαρμένη πολιτική της ηγεσία των τελευταίων δεκαετιών, καθώς επίσης η ενδοτικότητα, η ανικανότητα και η ανεπάρκεια ορισμένων κομμάτων, σε συνδυασμό με το πελατειακό κράτος και τα διατεταγμένα ΜΜΕ, έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα: οι υποτιμητικές αναφορές μία μερίδας διανοούμενων οι οποίοι, εάν δεν έχουν παρεισφρήσει λαθραία στην Ελλάδα, έχουν μάλλον αναλάβει επ’ αμοιβή να ισοπεδώσουν τους Έλληνες, βυθίζοντας τους βαθιά στο βούρκο.
Διαπιστώνοντας δε κανείς με βαθιά θλίψη ότι, οι άθλιες συγκρίσεις του εθνικιστή Γερμανού οικονομολόγου, ο οποίος παρομοίαζε την Ελλάδα με τη γενέτειρα του, με τη Μογγολία, βρήκαν χιλιάδες Έλληνες υποστηρικτές στο διαδίκτυο, κατανοεί πόσο πολύ έχουν επηρεασθεί οι Πολίτες της χώρας μας, από τις πάσης φύσεως επιθέσεις εναντίον του έθνους και της προσωπικότητας τους.
Η κατάσταση αυτή θυμίζει κυριολεκτικά εκείνο το παιδί, ο πατέρας του οποίου του λέει από το πρωί έως το βράδυ πως είναι ανίκανο να επιτύχει οτιδήποτε στη ζωή του – ότι είναι δηλαδή άχρηστο, ανόητο, ανεύθυνο, τεμπέλης, απατεώνας κοκ. Όλοι γνωρίζουμε την κατάληξη του, αν και υπάρχουν ευτυχώς εξαιρέσεις, ελάχιστες δυστυχώς στον αριθμό.
Είναι αλήθεια δυνατόν, κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις, να ξεφύγει η Ελλάδα από το τέλμα, στο οποίο έχει οδηγηθεί; Μπορεί ο Έλληνας Πολίτης να ανακτήσει την εθνική του ανεξαρτησία, την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια του, χωρίς τα οποία είναι αδύνατον ποτέ να λειτουργήσει δημιουργικά, όταν βάλλεται με τέτοιον τρόπο από όλες τις πλευρές;
Βουλή

Με την πολιτική του εξουσία να είναι πλέον πιστός υπηρέτης των ξένων συμφερόντων, με την παραγωγική του βάση να χρεοκοπεί ή να εξαναγκάζεται να μεταναστεύσει στο εξωτερικό, με τα παιδιά του να εγκαταλείπουν την πατρίδα τους, με αρκετά ΜΜΕ πλήρως υποταγμένα στους ξένους εισβολείς, με την απίστευτη χειραγώγηση που βιώνει (άρθρο), με τη συλλογικότητα στο ναδίρ, με την εγωκεντρική ιδιοτέλεια στο ζενίθ, καθώς επίσης με ένα μεγάλο μέρος της πνευματικής του ηγεσίας εντελώς αλλοτριωμένο, είναι ποτέ δυνατόν να αντιδράσει ορθολογικά;
«Πολύ δύσκολα«, θα απαντούσε κανείς, ενώ οι ελπίδες για να τα καταφέρουμε γίνονται όλο και λιγότερες – αφού είναι αντιστρόφως ανάλογες των τεραστίων πιέσεων, οι οποίες μας ασκούνται, σε καθημερινή σχεδόν βάση.
Όσο και αν θεωρούμε λοιπόν υπεύθυνο τον κακό μας εαυτό, για τα προβλήματα της χώρας μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να επαναφέρουμε στη θέση του τον καλό μας εαυτό, για να ξεφύγουμε από την απίστευτη οικονομική και κοινωνική καταστροφή που διαγράφεται πλέον ολοκάθαρα στον ορίζοντα.



37 σχόλια:

  1. Δευτέρα, 11 Μάρτιος 2013 11:53
    | Συντάκτης/τρια: ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ | |
    Επισημάνσεις...

    Να στηρίξουμε τις Ελληνικές έδρες σπουδών στο εξωτερικό!

    Του ΛΕΥΤΕΡΗ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ

    * Τον τελευταίο καιρό, έχει γίνει μεγάλη κουβέντα με πολλές αντιδράσεις σχετικά με το σχέδιο «Αθηνά». Έχουν ακουστεί διάφορα καθώς κανείς επίσημος δεν έχει δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση για το τι ισχύει και τι δεν ισχύει σχετικά με αυτό το σχέδιο. Παράλληλα όμως η ελληνική παιδεία και η Ελλάδα δέχονται σοβαρά χτυπήματα για τα οποία κανείς δεν μας ενημερώνει.
    Ο λόγος για μια δυσάρεστη συγκυρία – λόγω της οικονομικής κρίσης βασικά- σύμφωνα με την οποία τα ξένα πανεπιστήμια καταργούν τις έδρες των Νέων Ελληνικών. Για να ξεκινήσουμε όμως να εξετάζουμε το θέμα πρέπει να έχουμε κάποιες απαραίτητες γνώσεις. Eίναι αληθινά εντυπωσιακός ο κατάλογος του υπουργείου Παιδείας που απαριθμεί τις χώρες όπου υπάρχουν πανεπιστημιακές έδρες ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης. Kαι στις πέντε ηπείρους υπάρχουν συνολικά 344 έδρες ελληνικών σπουδών. Oι περισσότερες βρίσκονται στις χώρες της Eυρώπης (179), ενώ 63 έδρες έχουν καταμετρηθεί στις HΠA, οι περισσότερες σε ένα κράτος.
    Όλη η αμερικανική ήπειρος αριθμεί 82 έδρες, εάν σε αυτές των HΠA προστεθούν οι 10 έδρες στις χώρες της Λατινικής Aμερικής και οι 9 στον Kαναδά. Στις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν 34 έδρες, στην Aσία 22, στην Aυστραλία 16 και στην Aφρική 11 έδρες. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε πως πρόκειται για πανεπιστήμια διεθνώς αναγνωρισμένα. Ορισμένα πανεπιστήμια που σχεδιάζουν να καταργήσουν τις έδρες νέων ελληνικών είναι η Σορβόννη, το Cambridge, το King’s College, το πανεπιστήμιο της Λειψίας. Όπως λένε όλοι, κοινός παρονομαστής είναι οι οικονομικές δυσκολίες και το χαμηλό ενδιαφέρον για τις έδρες αυτές από πλευράς σπουδαστών. Όπως είναι φυσικό, τα πανεπιστήμια του εξωτερικού που δεν είναι κρατικοδίαιτα, ούτε λειτουργούν σαν τσιφλίκια πολιτικών, μεγαλοκαθηγητών και κομματικών παρατάξεων, κρίνουν πως η λειτουργία των τμημάτων αυτών είναι ασύμφορη οικονομικά για τα ιδρύματα. Έχουμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε την… σμίκρυνση ενός γίγαντα!
    Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για αυτό; Φαινομενικά όχι και πολλά. Εκτός από κάποιες πρωτοβουλίες για συλλογή υπογραφών για παράδειγμα, δεν υπάρχουν πολλές επιλογές. Αυτό όμως δεν ισχύει και για την κυβέρνηση. Και πολύ λογικά θα ισχυριστεί κανείς πως, ενώ καθημερινά κόβονται βασικές παροχές και ενώ ελληνικά ιδρύματα παραπαίουν, πώς μπορούμε να ενισχύσουμε έδρες του εξωτερικού;
    Η απάντηση έρχεται με ειρωνικές διαθέσεις από το παρελθόν. Το 1920, ο Ελευθέριος Βενιζέλος ιδρύει την έδρα «Αδαμάντιος Κοραής» στην Μεγάλη Βρετανία με την βοήθεια επιφανών Ελλήνων του Ηνωμένου Βασιλείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ομοιότητες εκείνης της εποχής με την σημερινή είναι πολλές. Χρήματα δεν υπήρχαν, ενώ γενικότερα ήταν δύσκολη περίοδος για την χώρα μας, η οποία δεν είχε πολλές συμμαχίες στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως, υπήρχε ένας θαυμασμός για τον ελληνικό πολιτισμό, υπήρχε ένας ικανός και χαρισματικός ηγέτης και υπήρχαν οι πλούσιοι Έλληνες του εξωτερικού. Εύκολα συμπεραίνει κανείς πως τα επιχειρήματα περί οικονομικών δυσκολιών είναι άκυρα. Αυτό που χρειάζεται είναι ένα σχέδιο δράσης, βούληση και να συνασπιστούν οι εύποροι Έλληνες κάτω από έναν κοινό σκοπό. Επίσης το κράτος πρέπει να αναθεωρήσει την λειτουργία του καθώς δεν γίνεται Έλληνας ομογενής με πτυχίο στις Νεοελληνικές Σπουδές του πανεπιστημίου του Σίδνεϋ, να αντιμετωπίζει προβλήματα αναγνώρισης με το ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ!
    Ο Μιχάλης Μόσχος, αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Λονδίνου, ο οποίος ασχολείται τα τελευταία τριάντα χρόνια με την παρουσία του ελληνικού πολιτισμού σε βρετανικά πανεπιστημιακά ιδρύματα προτείνει την δημιουργία μιας εθνικής πρωτοβουλίας με όραμα και σωστό σχεδιασμό, που θα θεραπεύσει τη δυσπιστία των ομογενών και την απροθυμία τους να συμβάλουν με δωρεές. Φορολογικές ελαφρύνσεις σε όσους αποφασίσουν να βοηθήσουν και ταυτόχρονη προώθηση ταλαντούχων νέων Ελλήνων ακαδημαϊκών, είναι κάποια βήματα. Σημείο - κλειδί είναι η θεματολογική και χρονική αλληλοκάλυψη ανάμεσα στις έδρες, για να προβάλλεται και η σύγχρονη Ελλάδα από την Επανάσταση του 1821 και μετά. «Έτσι θα ωθήσει τα βρετανικά πανεπιστήμια να μη βλέπουν τα τμήματα Ελληνικών Σπουδών ως εύκολα θύματα στον βωμό της λιτότητας», συμπληρώνει.
    Αντί επιλόγου, θα παραθέσω την πρόταση του συγγραφέα και φιλέλληνα Tom Holland: «Δεν έχει σημασία πώς και γιατί πυροδοτείται το ενδιαφέρον κάποιου για μια χώρα, μια κουλτούρα ή μια ιστορία. Ακόμα και αν ήταν το μιούζικαλ “Μamma Mia” ή το “Μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι”. Προσθέστε και εκείνους που λατρεύουν την αρχαία Ελλάδα και θα δείτε ότι υπάρχει γόνιμο έδαφος. Είμαι πεπεισμένος ότι οι σωστές κινήσεις θα φέρουν καλά αποτελέσματα και ότι σύσσωμη η κοινότητα των ακαδημαϊκών που ασχολείται με την αρχαία Ελλάδα θα στηρίξει κάθε προσπάθεια που αφορά τα νέα ελληνικά».

    Y.Γ.: http://www.uoi.gr/files/news/attachments /5313.doc. Στο link αυτό μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να υπογράψει για την μη κατάργηση της έδρας Νέων Ελληνικών στο πανεπιστήμιο του Cambridge

    http://www.proinoslogos.gr/component/content/article/35/17422

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε ''κύριε'' Βερέμη που ιευκολύνετε το έργο μας. Τέτοιες καθυστερημάδες να λέτε, να καταλάβει ο λαός πόσο γραφικός και γελοίος είστε.

    Με τέτοιους άθλιους ''Ιστορικούς'', όπως εσάς και την συμμορίτισσα την Ρεπούση, ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή θα πάει στο 25%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://hellas-diaggeleas.blogspot.gr/search/label/%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%91%CE%9C%CE%95%CE%A0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://aienaristeyein.com/2011/02/08/%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB-5-%CE%BF-%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82/
    http://ethnomedenismos.blogspot.gr/2011/01/blog-post_14.html
    http://skandaloblog.blogspot.gr/2012/02/blog-post_24.html
    http://politikes-paremvaseis.blogspot.gr/2009/11/blog-post_2146.html
    http://enthemata.wordpress.com/2011/03/13/stathis/
    http://cacofonix-cacofonix.blogspot.gr/2007/05/blog-post_6269.html
    http://parallhlografos.wordpress.com/2011/12/13/mazitafagame/
    http://ethniki-paideia.blogspot.gr/2011/03/1821-7-12.html
    http://gdailynews.wordpress.com/2011/05/05/%CE%B8%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B2%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9/
    http://psthermopilai.blogspot.gr/2008/08/blog-post_7397.html
    http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2011/04/blog-post_5220.html
    http://parratiritis.blogspot.gr/2011/03/blog-post_25.html
    http://amethystosbooks.blogspot.gr/2011/03/blog-post_4079.html
    http://www.anixneuseis.gr/?p=4482

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.pee.gr/wp-content/uploads/praktika_synedrion_files/pr_syn/s_nay/b/nikodimos.htm
    http://www.ixotisartas.gr/newspaper/index.php?option=com_content&view=article&id=15131:l-r-------&catid=40:-a-&Itemid=62
    http://www.rodiaki.gr/article.php?id=228684&catid=37&maincatid=1
    http://manitaritoubounou.wordpress.com/2010/04/26/xgiann-dosilog-ekp/
    http://www.thermopilai.org/content/orgio-philotourkikes-propagandas-apo-ton-skai-0
    http://e-ptolemeos.gr/?p=28277

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.ilialive.gr/%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/item/%CE%B7-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CE%B4%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%AC%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CF%84.html
    http://nirvana247.wordpress.com/tag/%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1/
    http://voukino.wordpress.com/
    http://ektosgrammis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1869:------1821&catid=107:istoria&Itemid=492
    http://prokopion.wordpress.com/2011/02/02/%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CF%89%CF%81%CE%B5/
    http://www.tideon.org/index.php/2012-02-03-08-49-48/1821/2150--1821--v15-2150

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΙΣ

    Τετοιου ειδους τσογλανια πρεπει να μπαινουν αμεσως στην θεση τους. Οι κοπριτες αυτοι που αρεσκονται να αυτοβαφτιζονται 'αντιρατσιστες' αμεσως ξεχνουν αυτη τους την θεση οταν ειναι για να κατηγορησουν την Ελλαδα και ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΥΤΑ ΣΚΑΤΟΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ (που δηθεν δεν μας ενωνει με τους αρχαιους Ελληνες)ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ....Επειδη ομως ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ παρακαλω τριψτε τα κατωθι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΥΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ και να του πειτε να βγαλει τον σκασμο απο εδω και περα..

    στοιχειο πρωτο = http://www.youtube.com/watch?v=hJ-URm7vuhU&feature=youtu.be

    στοιχειο δευτερο = http://1.bp.blogspot.com/_Ish7688voT0/TSTEeI6-xHI/AAAAAAAADJQ/P3mCyQYGqAk/s1600/%25CE%2588%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BD%25CE%25B5%25CF%2582%2B%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25AC%25CE%25BC%25CE%25B5%25CF%2583%25CE%25B1%2B%25CF%2583%25CE%25B5%2B%25CE%2591%25CE%25BD%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25AE%2B%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9%2B%25CE%2594%25CF%258D%25CF%2583%25CE%25B7.png

    στοιχειο τριτο = http://1.bp.blogspot.com/_Ish7688voT0/TSTFhqBg6kI/AAAAAAAADJY/9U-8Pr9CYv0/s1600/%25CE%2588%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BD%25CE%25B5%25CF%2582%2B%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25BD%2B%25CE%259A%25CF%258C%25CF%2583%25CE%25BC%25CE%25BF.png

    Αυτα για το γελοιο υποκειμενο που κανεις δεν υπολογιζει αλλα και δυστυχως κανεις δεν μηνυει για τα συνεχη αντεθνικα του κηρυγματα... αφου ηθελε αποδειξη ανθρωπολογικη να του την δωσετε να την εχει ο λουστρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλέπω πολὺ ἐμπάθεια, χωρὶς λόγο. Γιατὶ νὰ εἴμαστε φυλετικὰ κάτι; Ἔχει νόημα;

    Ἔλεος παῖδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιπροσθετως των στοιχειων που εδωσα , ας δουμε ποιος ειναι ο ΒΕΡΕΜΗΣ (πληροφοριες απο ιστοσελιδα 'ΔΙΑΝΟΗΜΑ )..
    Οπως ήδη θα έχουν υποψιαστεί πολλοί από σας, το «Βερέμης» δεν είναι ελληνικό επίθετο. Προέρχεται, πράγματι, από την τουρκική λέξη verem, που σημαίνει «χτικιό», «φθίση». Βερέμης δηλαδή είναι ο «χτικιάρης». Οι εν λόγω χτικιάρηδες όμως, μόλις εγκαταστάθηκαν στην Ελεύθερη Ελλάδα βρήκανε στο πι και φι την υγειά τους και πνίγηκαν στα λεφτά. Θέλετε την απόδειξη; Μπείτε σε ένα ασανσέρ πολυκατοικίας στην Αθήνα «μας» και δείτε τον μεγαλοπρομηθευτή ανελκυστήρων. Ποιος είναι;

    Μπράβο σας, το βρήκατε: ΒΕΡΕΜΗΣ! Ο γιος του Βερέμη των ασανσέρ λοιπόν, αυτός ντε, ο Θάνος, που πιάνει στο στόμα του τον Κολοκοτρώνη, επειδή δεν μπορούσε (πριν από τη διάλυση των πανεπιστημίων από τους Τουρκοτζόγλου/Τούρκογλου, Κουλουμπή και Σβολόπουλο) να μπει σε ελληνικό πανεπιστήμιο, πήγε με τα λεφτά του μπαμπά του... πού αλλού; Στην Αμερική. Και αφού τέλειωσε τις «σπουδές» του στην Αμερική, πήγε στην Αγγλία, κατάφερε να πλασαριστεί στην Οξφόρδη και μετά, αφού συμπλήρωσε την «εκπαίδευσή» του στο Λονδίνο, ήρθε στην Αθήνα και τακίμιασε με τον Γιάννη Κολιόπουλο (αλλο ταλεντο..).
    Ένα το πάθος του, ένας ο καημός του: το Τανζιμάτ (ναι, όπως το ακούτε), δηλαδή ο εξευρωπαϊσμός της οθωμανικής αυτοκρατορίας, που άρχισε το 1856 και θα έκανε την Τουρκία σύγχρονο κράτος δικαίου, όπου όλοι θα ζούσανε ευτυχισμένοι κ.λπ. Αυτα τα λιγα για τον ανθελληνα αυτον, αλλωστε ολοι τον 'καμαρωσαμε' στις καταπτυστες εκομπες του ΣΚΑΙ περι του 1821... οπου με τον αλλο βαρεμενο Τσατσοπουλο (γραφικο αστερα της Βουλης σημερα με τα χρωματα των γιαλαντζι κομμουνιστων της Συριζας..) να κακοποιουν την ιστορια μας και να καθυβρισουν τους ηρωες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε με πειράζει που έχουν την άποψη αυτή ! Με πειράζει που όσους διαφωνούμε μας βγάζουν φασίστες.Είχα παραθέσει τη φυλετική μέσω DNA ανάλυσης του Πανεπιστημίου της Πάντοβα σε έναν μία φορά που μου είπε κάτι τέτοιο και λίγο έλειψε να με δείρει.Ρε άνθρωπε εσύ δεν άνοιξες τη συζήτηση ? Να ακούσεις την αντίθετη άποψη.Στα πανεπιστήμια δεν ακούγεται η αντίθετη άποψη δυστυχώς.Επαναλαμβάνω δεν έχω τίποτα με τον κύριο ,τη Ρεπούση και τους υπολοίπους αλλά ως δημοκράται να ακούν και την αντίθετη άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Bερεμη ΕΣΥ δεν είσαι Ελληνας
    Είσαι σκουπίδι εργαλείο ξένων σκοπών
    Αγνοεις τα γεγονότα
    Η Ελλάδα δείχνει μεγάλη ανοχή και μεγάλο ανθρωπισμό για τουρκοφιλα, γερμανοφιλα σκουλήκια σαν και εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι σίγουροι οι Χρυσαυγίτες οτι θέλουν να σπάνε τα μούτρα πακιστανών, και οχι κάτι τύπων σαν τους ομιλιτές????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I have many times challenged anti-Hellenic literature and views, but usually my opponents had the basic skills to defend their opinion.

    "Είναι αλήθεια δυνατόν, κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις, να ξεφύγει η Ελλάδα από το τέλμα, στο οποίο έχει οδηγηθεί; Μπορεί ο Έλληνας Πολίτης να ανακτήσει την εθνική του ανεξαρτησία, την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια του, χωρίς τα οποία είναι αδύνατον ποτέ να λειτουργήσει δημιουργικά, όταν βάλλεται με τέτοιον τρόπο από όλες τις πλευρές;"

    According to the intellectual in question who is using the term Greek more times than one would expect from someone who doesn't believe its existence, Greece is experiencing an precedent crisis, both financial and cultural, leaving the average Greek citizen at the edge of extinction.

    In case like that people usually search deep inside themselves to draw strength and courage to move on.

    If you find a Spartan warrior in your heart or a stoic philosopher, that struggle becomes more manageable. Our past and our identity are all we have left worth preserving and fight for.

    Veremis, who claims he is so concerned with the situation of his fellow Greeks wants to remove that option.

    There are numerous studies about the DNA of Greeks and of people who share a high genetic material with Greeks that I deem it unnecessary to repeat.

    BUT I would like to ask Veremi, first, if we are not genetically Greek, what are we? If we use his argument no other race exists either and secondly, can we exist as "Greeks" culturally without sharing a Greek genetic material?

    On a personal note, Mr. Veremi, my wife is not genetically Greek, but here you a pray my 5 year old son and 6 year old daughter say EVERY morning

    "Oh Son creator of all, eternal source of beauty and knowledge. We beg you never to stop raising removing the darkness of this world and most of our keep shinning on our beloved Greece..."

    Are you SON OF A BITCH telling me they are not Greek?

    I would love to hear your comments. Here is my email, nikoapelles@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υποχρεωτικα στη διαδρομη των αιωνων και με τις διαφορες εισβολες επηλθον επιμειξιες. Θα ειναι κουτο να μην το παραδεχτουμε. Επομενως οι σημερινοι κατοικοι του Ελλαδικου χωρου αποκλειεται να ειναι αμιγεις αρχαιοι Ελληνες γονιδιακως. Το χειροτερο ομως ειναι οτι δεν εχουν κανει αποδοχη της κληρονομιας τους (πχ εξαφανισαν τιο πολυτονικο)!!! Αφησαν το προνομιο αυτο στους Αγγλοσαξωνες που τους ανεσυραν (αναγεννηση)απο τη ληθη, οι ιδιοι δε, εβραιζουν στη σκεψη. Εκει ειναι το προβλημα και η παρακμη....Η οπως θα ελεγε καιο Λιαντινης ειμαστε εβραιοελληνες, δηλαδη ενα μουλαρι, που οπως ξερετε ειναι στειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τις επίμαχες δηλώσεις του ο λαμπρός καθηγητής, θα έπρεπε να τις συνοδεύει και με τις σχετικές τεκμηριωτικές αναλύσεις αίματος.
    Φασισμός και ρατσισμός από την ανάποδη. Νεοφιλελεύθερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εντάξει άμα το είπε ο Βερέμης έτσι θα είναι, άλλωστε είναι γνωστό, πως οι "διανοούμενοι" σαν και του λόγου του υποστηρίζουν πως όλοι οι άλλοι λαοί γύρω γύρω είναι "καθαροί" και όλοι επηρέασαν εμάς, ενώ κανείς δεν επηρεάστηκε από εμάς! Παρά το ότι οι περισσότεροι δεν ήξεραν να γράφουν πριν φτάσουν εδώ ή και να μιλάνε μερικοί! Μην ασχολείστε ρε παιδιά έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ὅταν ἡ πολιτικὴ ὀρθότητα καὶ ἡ κρατικόδιαιτη σαπίλα καθίστανται "ἐθνικὴ" ἰδεολογία συνεπικουρουμένη ἀπὸ ἰδιωτικὰ κεφάλαια καὶ οἰκονομικὴ ἐξάρτηση, κάτι τὸ ὁποῖο ἔχει ἐπιβληθεῖ ἐδῶ καὶ κάποιες δεκαετίες σιγὰ σιγὰ καὶ σὺν τῷ χρόνῳ, δὲν πρέπει νὰ μᾶς ἀφῄνουν ἐμβροντήτους ἀντίστοιχες θέσεις καὶ συγκεκριμένα ἀπὸ παράσιτα τοῦ γνωστοῦ διεθνιστικοῦ συναφιοῦ. Ὁ ἐν λόγῳ σάπιος καὶ ἐπὶ παντὸς ἐπιστητοῦ ὁμιλοῦντος δασκαλάκος τοῦ συστημικοῦ-συνταγματικοῦ τόξου ἔχει κάθε δικαίωμα νὰ πιστεύει καὶ νὰ διατρανώνει τὴν οἰκογενειακὴ του ἐθνικὴ ἢ τὴν προσωπικὴ του ἔστω ταυτότητα καὶ καταγωγή. Ἔχει κάθε δικαίωμα λόγῳ ἐθνικὴς καταγωγῆς καὶ ἀσθενείας (φυματίωση=verem) νὰ λέει ὅ,τι θέλει γιὰ τὸν ἑαυτὸν του. Ἡ ταύτιση ὅμως τῆς δικῆς του ἰδεοληψίας καὶ ἐπίγνωσης τῆς καταγωγῆς μὲ τοὺς Ἕλληνες ἀποτελεῖ ἴδιον προσωπικῆς ψυχιατρικῆς ἀῤῥώστειας! Δὲν πειράζει ὅμως. Τόσα χρόνια τοῦς ταΐζαμε γιὰ νὰ λένε ταὶς ἀβελτηρίας τους καὶ πολλοὶ ἐξ ὑμῶν τοῦς χειροκροτοῦσαν. Ἴσως ἦρθε ὁ καιρὸς γιὰ μία πνευματικὴ ἐκκαθάριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. >…μίας καθηγήτριας…<

    Δεν έχει όνομα η καθηγήτρια;

    ” Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το άσχημο και μπάσταρδο εθνικό τους πρόσωπο." (Άννα Φραγκουδάκη, Πανεπιστήμιο Αθηνών,2007).

    Τα περί φυλετικής καθαρότητας έχουν νομίζω πολλάκις απαντηθεί και δεν καταλαβαίνω την όλη αναφορά. Έχουν αξία π.χ. για ένα καθαρόαιμο σκύλο, αλλά καμμία για … καθαρόαιμο (sic) έθνος.

    «Θεωρῶ τὴν πολιτισμικὴ συνέχεια τοῦ ἑλληνισμοῦ ὡς ἕνα δυναμικὸ φαινόμενο μὲ διαφορετικὲς φάσεις. Δὲν πιστεύω βέβαια στὴ φυλετικὴ συνέχεια. Δὲν κάνω ζωολογία, κάνω ἱστορία. Δὲν ξέρω τί εἶναι ἀνθρωπολογικὰ ἡ ἑλληνικὴ φυλὴ ἢ ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἢ τὸ ἑλληνικὸ ἔθνος. Εἶναι ἀνακατεμένα, ὅπως συμβαίνει μὲ ὅλους τους ἱστορικοὺς λαοὺς τοῦ κόσμου. Γιὰ τὸ ὅτι ὑπάρχει, ὅμως, ἀπὸ παλιά, πολὺ παλιά, ἕνας ἑλληνικὸς λαὸς ποὺ ἔχει συνείδηση τῆς ἑνότητάς του καὶ τῆς διαφορᾶς ἀπὸ τοὺς ἄλλους λαούς, καὶ ἔχει συνείδηση τῆς ἰδιαιτερότητάς του καὶ τῆς πολιτισμικῆς του συνέχειας, δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία….» (Νίκος Σβορώνος, Συνέντευξη στὸ περιοδικὸ Σύγχρονα θέματα, τεῦχος 35-37, Δεκέμβριος 1988).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ώρα της μεγάλης κρίσεως για τον Ελληνισμό
    http://www.sarantoskargakos.gr/content/%CE%B7-%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς = Adonios

    Με τι στοιχεια φιλε και τι επιχειρηματα λες αυτο που λες ? Επειδη το φανταζεσαι ? Εχεις καμμια επιστημονικη αποδειξη ? Γιατιεγω εχω και την παραθετω πιο πανω στα λινκς που προσθετω... ακομη μπορεις να δεις και μελετες γενετικης στο = http://greekgenetics.blogspot.gr/ , ακομη στο = http://www.youtube.com/watch?v=gEdmk_z7qzc . και τελος στο http://dienekes.blogspot.gr/ .

    ΕΚΕΙ ΦΙΛΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ...

    Οσο για το φθηνο οτιπροσμιχθηκαμε με ξενους , ειναι μερικως αληθεια ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΙΧΘΗΣΑΝ ΕΧΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (οι περισσοτεροι Ιταλοι και αρκετοι Τουρκοι ειναι γενετικα Ελληνες..) ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΙΧΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΘΗΣΑΝ....

    Γιαυτο αγαπητε φιλε οταν μιλας για αυτο το θεμα να μην κανεις στρογγυλευσεις και λογοτεχνικες προσεγγισεις ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΚΥΒΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ και μετα να βγαζεις πορισμα..

    Με εκτιημηση,

    Εκτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ακριβώς όπως το περιγράφει ο Έκτωρ
    Όταν είπα πιο πάνω "" αγνοούν τα γεγονότα " εννοούσα ακριβώς αυτό
    Επιστημονικές αποδείξεις DNA
    Το αίμα μου είναι Ελληνικό και προέρχεται από τους αρχαίους μου προγόνους
    Και υπάρχουν και άλλοι λόγοι γιατί δεν αναμειχθηκε με άλλους κατώτερους λαούς
    Συμπέρασμα : εάν δεν ξέρεις για τι μιλας βούλωσε το
    Να είσαι υπερήφανος Το αίμα σου είναι 95% καθαρό ελληνικό
    Δεν υπάρχει άλλος λαός με τόσο μεγάλο ποσοστό
    Ακουμπά τις ρίζες σου και ξαναπαρε όλα αυτά που σου ανήκουν
    Ο καραγκιόζης στο video δεν έχει θέση ανάμεσα στους Ελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Κος Βερεμης εχει αγορασει εδω και καιρο σπιτι στο Μοντρε της Ελβετιας ας παη να μινη εκει, για να μην ενοχλειται τοσο συχνα ας παρη δε μαζι του και την Κα. Ρεπουση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδή, στο πνεύμα του Φαλμεράυερ πάμε..
    Τουλάχιστον όμως, ο Φαλμεράυερ (που εκτός των άλλων ήταν και ξένος...) όταν βρήκε στην Μαρκιανή βιβλιοθήκη τον κώδικα του Βησσαρίωνα, είπε "και όμως, το ελληνικό πνεύμα είναι τελικά αθάνατο.."
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Αυτά είναι βλακείες".
    Μέθοδος χαρακτηρισμού.
    Υπάρχουν αντίθετες έρευνες(ιστορικές, βιολογικές) όμως που μπορούν εκ των πραγμάτων να βγάλουν βλάκες άλλους. Αλίμονο αν στην επιστημονική διαφωνία κάποιοι που είναι και καθηγητές κιόλας καταφεύγουν στη μέθοδο του χαρακτηρισμού.
    Σεβαστός κάθε πολιτισμός. Σεβαστός κάθε άνθρωπος. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα και ένας περίπατος στο πράσινο της φύσης μας δείχνει τι ωραίος είναι ο πλανήτης.
    Οι ντομάτες όμως είναι ντομάτες και τα μήλα είναι μήλα. Μπορούν να συνυπάρχουν αλλά είναι διαφορετικά και εκεί είναι η μαγεία του πλανήτη. Δεν θα τρελαθούμε εδώ πέρα να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε. Βασικά συστατικά ενός Έθνους:
    1) Όμαιμον
    2) Ομόγλωσσον
    3) Ομόθρησκον
    4) Ομότροπον

    Παράγοντες 1,2,3,4 ίσχυαν πάντα στον Ελληνισμό. Αρχικά στην αρχαία Ελλάδα, αργότερα στα χρόνια της Βυζαντινής αυτοκρατορίας(που ήταν βέβαια η πιο πολυεθνική φάση που γνώρισε ποτέ ο Ελληνισμός επειδή ήταν αυτοκρατορία και τα όρια του δεν ήταν τα "παραδοσιακά" Ελληνικά )και μέχρι σήμερα που είμαστε ένα.Ακόμα όμως και τότε και σε επιδρομές, πολέμους κτλ ο Ελληνισμός πάντα και στους 4 παράγοντες μπορούσε να αφομοιώνει. Όταν το 80%-90% δέχεται ένα 10%(επιδρομή σλάβων) σε δύο γενιές είναι σαν να μην υπήρξε συμβάν και στους 4 παράγοντες. Αποτέλεσμα: Οι παράγοντες 1,2,3,4 μένουν ανέπαφοι.
    Κάποιοι λαοί αντιλαμβάνονται αλλιώς την έννοια του Έθνους πχ ΗΠΑ(ή πχ η Αγγλία στη σημερινή εποχή). Πολεμήσανε τους ιθαγενείς, ήρθαν μετανάστες από διάφορα κράτη και αποκαλούν τον εαυτό τους Έθνος. Γιατί αντιλαμβάνονται αλλιώς την έννοια του Έθνους.Δικαίωμα τους. Εμείς εδώ και χιλιάδες χρόνια την αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά. Δικαιώμα μας. Δεν "γεννηθήκαμε" ξαφνικά το 1821.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι τα διάφορα Έθνη δεν μπορούν να ναι φίλοι και σύμμαχοι.
    Κάποιοι είναι μεταναστευτικό μείγμα και κάποιοι άλλοι όχι ή σε μικρό ποσοστό. Που είναι το πρόβλημα?
    Δεν θα αλλάξουμε την πραγματικότητα επειδή "αυτό είναι το σωστό".
    Κι ας φτάσουμε στο λεγόμενο "πολυπολιτισμικό όραμα".
    Θα σεβαστούμε κάθε άνθρωπο που θα ζητήσει ένα ποτήρι νερό ταλαιπωρημένος. Θα του δώσουμε και ζεστό φρέσκο φαγητό. Θα τον βοηθήσουμε. Δεν θα τον μαχαιρώσουμε όπως πχ κάνουν άλλοι. Ως εκεί όμως.Δεν θα μείνουν όλοι εδώ. Θα μείνουν όσους έχει ανάγκη ο τόπος. Όσους αντέχουν οι υποδομές.Είμαστε Έλληνες και μάθαμε πχ τη καμπάνα της εκκλησίας. Κανένας δεν θα μας επιβάλλει με το έτσι θέλω τον Ιμάμη σε κάθε γειτονιά.Οι επισκέπτες πρέπει να αποδέχονται τα ήθη έθιμα κτλ του τόπου στον οποίο πηγαίνουν. Η αλλαγή της πολιτισμικής μας ταυτότητας, το συστηματικό χτύπημα στις ρίζες του Έθνους, με το έτσι θέλω κάποιων είναι ο ορισμός του φασισμού. Οι πρόγονοι πολέμησαν, χύθηκαν ποταμοί αίματος με μια φράση στα χείλη("Ζήτω η Ελλάς") ξεψυχώντας για να φύγει ο Ιμάμης, ο Βεζίρης, ο Σουλτάνος και τα τότε μεχμετζίκ του από τον ιερό αυτό τόπο ιστορίας χιλιάδων ετών. Από κάτω μέχρι τη Μακεδονία,τη Θράκη και το Αιγαίο. Δεν είναι "φασιστικό"(μέθοδος χαρακτηρισμού) αλλά ρεαλιστικό και θέμα Εθνικής επιβίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα πρέπει κάποιος να ενημερώσει τον βερέμη, ότι μόνον οι ανθρωπολόγοι και οι βιολόγοι-αιματολόγοι είναι σε θέσει να αποφανθούν [και να εξάγουν συμπεράσματα] εάν ένα έθνος έχει βιολογική και ανθρωπολογική συνέχεια μέσα στους αιώνες."ιστορικοί" τύπου βερέμη, ρεπούσης, δραγώνας κλπ κλπ --αλλά και γενικώτερα οι επιστήμονες ιστορικοί-- δεν είναι σε θέση (λόγω τις ειδικότητας-επιστήμης τους) να εξάγουν τέτοια συμπεράσματα ανθρωπολογικής/βιολογικής φύσεως. Για τους ενδιαφερόμενους προτείνω μελέτη ανθρωπολογικών-βιολογικών βιβλίων επιφανών ελλήνων αλλά και ξένων καθηγητών πανεπιστημίου όπως του Άρη Πουλιανού, Δημητρίου Δημόπουλου, Ι. Κούμαρη, Θ.Κ. Πίτσιου, Carleton S. Coon, Joseph Deniker, Ilse Schwidetzky, Hans Gunther, William Ripley, Jean Philippe Rushton, Giuseppe Sergi όπου με επιστημονικό τρόπο αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο απο τα λεγόμενα του ανωτέρω «ιστορικού» ότι το ελληνικό έθνος-γένος το διακρίνει αξιοσημείωτη φυλετική-αιματολογική συνέχεια μέσα στους αιώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Από τέτοια παραδείγματα έχει ανδρωθή η κάθε είδους συμμορία ‘στην Ελλάδα,η πάσης φύσεως αντιδραστικότητα,εις βάρος πάντοτε του ελληνικού πολιτισμού.Αυτή είναι (και) η αφετηρία,το έναυσμα,η αφορμή,το εναρκτήριο λάκτισμα και ράπισμα:ένας μεταμοντερνι(στι)κός καθωσπρεπισμός,ένας εξωραϊσμός και μια εξιδανίκευση,μια τυπολατρεία,μια προλείανση του εδάφους προς αποχαλίνωση των πάντων ‘στη χώρα,τη χώρα μας.Χρειάζεται,απαιτείται,επιβάλλεται ιδιαίτερη προσοχή το,ιδεολογικοπολιτισμικής υφής αυτό,φαινόμενο και για το,ιδεολογικοπολιτισμικής υφής αυτό,φαινόμενο με μιαν ευθεία αντιπαράθεση και αντιμετώπιση,αντιμετώπισή του προς αποκατάσταση του πληγέντος,κατατρωθέντος εθνικού φρονήματος όταν και όπου πρέπει,όπου και εκεί που δεῖ,χρῄζεται,κρίνεται απολύτως αναγκαίο από τις συνθήκες και περιστάσεις.Εχθροί μας προς αυτήν την κατεύθυνση του αγώνα,ενός αγώνα έχουν αποκαλυφθή,αναδειχθή και αποδειχθή η ευμάρεια και ῥᾳστώνη,η αδιακρισία και προκατάληψη,η έλλειψη και το έλλειμμα εθνοταυτοτικής/εθνοτικής συνείδησης,η Λερναία Ύδρα (του εξωραϊσμού) της ισοπέδωσης και ομογενοποίησης της Παγκοσμιοποίησης με τους διευρυμένους κατά πολύ,σήμερα,διαύλους επικοινωνίας και ενδοεπικοινωνίας της,εγχωρίους και αλλοχωρίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ενδιαφέροντα τα σχόλια ... των απόλυτα δικαιολογημένα εξαγριωμένων φίλων του Ιστολογίου!

    Οπωσδήποτε, ο εν λόγω "καθηγητής Πανεπιστημίου" έχει τις απόψεις του.

    Όμως δεν μπορεί να τις τεκμηριώσει επιστημονικά αλλά καταφέρεται εναντίον μας.

    Εμείς όμως πληρώνουμε τους φόρους μας και πληρούμε τις υποχρεώσεις μας προς την Πατρίδα.

    Ο κ. καθηγητής τι κάνει .. συμμετέχει ή την κάνει αλλά γαλλικά;

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 16
    MAR
    Ταυτότητες και Πολυπολιτισμικότητα

    Αγαπητοί φίλοι,
    Αναλαμβάνοντας την ευθύνη μιας παρουσίασης με το θέμα της σημερινής ημερίδας πρέπει να ομολογήσω ότι είχα δύο κυρίως προβλήματα να αντιμετωπίσω. Το πρώτο ήταν το ακροατήριο, ένα ακροατήριο άγνωστο σε μένα, άρα και αδήλων απαιτήσεων από τον ομιλητή. Και το δεύτερο ήταν το θέμα αυτό καθαυτό, εφόσον οι διαστάσεις και οι πτυχές του είναι περίπου άπειρες. Για την ακρίβεια είναι το μείζον θέμα της σύγχρονης εποχής. Καθώς λοιπόν δεν είμαι και αυτός που θα λέγαμε ο καθ’ ύλην αρμόδιος, ένας πολιτικός επιστήμονας λ.χ., παρακαλώ για την επιείκειά σας και ελπίζω ότι ο διάλογος που θα ακολουθήσει θα θεραπεύσει τις τυχόν αναπηρίες της εισήγησης. Οι απόψεις που ακολουθούν είναι βεβαίως προσωπικές μου αλλά ταυτόχρονα τις συμμερίζεται ο πυρήνας του εντύπου μας, του «Αντιφωνητή».

    Αναρωτιέμαι, τι σημαίνει η λέξη ταυτότητα για τον άνθρωπο; Είναι, θα λέγαμε, ο τρόπος με τον οποίον υπάρχει και πορεύεται στη σύντομη ζωή του. Είναι επίσης κι ο τρόπος με τον οποίον αντιλαμβάνεται ο ίδιος την ύπαρξή του μέσα στον χώρο και στον χρόνο που του δόθηκε. Είναι όμως και ο τρόπος με τον οποίο ταυτίζεται κανείς με τους άλλους ανθρώπους και με το περιβάλλον του. Είμαστε λοιπόν νέοι ή μεσήλικες, Έλληνες ή Κινέζοι, άνδρες ή γυναίκες, ορθόδοξοι ή προτεστάντες. Κι επίσης είμαστε αριστεροί ή δεξιοί, πατριώτες ή κοσμοπολίτες, πιστοί ή άθεοι, παοκτζήδες ή αρειανοί κτλ κτλ. Στα μεγάλα ή στα μικρά ζητήματα του βίου έχει καθένας μια τοποθέτηση και μιαν αντίληψη, που την κληρονόμησε ή την διαμόρφωσε και η οποία τον χαρακτηρίζει, συγκεφαλαιώνοντας το ανθρώπινο πρόσωπό του.
    Όλα τούτα ήταν λίγο πολύ δεδομένα μέχρι την εποχή της αποδόμησης. Μέχρι δηλαδή τις μέρες μας, στις οποίες μια σχολή που πρεσβεύει τον απόλυτο σχετικισμό και την αδυναμία οποιασδήποτε βεβαιότητας και αξιολογίας έχει κυριαρχήσει σε κάθε έκφανση του δημοσίου λόγου. Η αποδόμηση είναι βέβαια μία έννοια που εισήχθη από τον Ντεριντά ήδη στη δεκαετία του ’60 και είχε τις ρίζες της στον Χάιντεγκερ. Μπορούμε να πούμε ότι είναι η λογική κατάληξη της δυτικής φιλοσοφίας του μηδενισμού, μάλιστα η Τέχνη είχε προηγηθεί με κινήματα όπως το Νταντά. Το τι ακριβώς πρεσβεύει δεν μας το είπε ούτε ο ίδιος ο Γάλλος εισηγητής της, αντιλαμβανόμενος την δυσκολία να ορίσεις κάτι το οποίο εξ αρχής αμφισβητεί κάθε ορισμό. Ο ισχυρισμός ότι το νόημα των λέξεων είναι εντελώς αυθαίρετο και ότι, στο βάθος, η πραγματικότητα είναι κάτι το οποίο κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει προφανώς αποτελεί μιαν επίθεση στη γλώσσα και στη σκέψη, στην ίδια την ιδέα της αλήθειας και, φυσικά, σε κάθε αξία και παράδοση.
    Πώς όμως ένα ρεύμα φιλοσοφικό έφτασε να καλύψει όχι μόνο τις περιοχές της Ιστορίας, της Πολιτικής επιστήμης, της Κοινωνιολογίας, της Νομικής, της Αρχιτεκτονικής, αλλά τελικά κι αυτής της ίδιας της καθημερινότητας; Είναι φανερό ότι το πνευματικό κλίμα ευνοούσε κάτι τέτοιο. Μήπως όμως δεν ήταν μόνο το πνευματικό κλίμα; Μήπως ήταν – από ένα χρονικό σημείο και πέρα – και το πολιτικό κλίμα εξαιρετικά ευνοϊκό; Μιλώ για το χρονικό ορόσημο του 1989-1990, για την οριστική κατάρρευση του κομμουνιστικού κόσμου και την αποχαλίνωση του καπιταλισμού. Κάπου εκεί φαίνεται να διαμορφώνονται οι κατάλληλες συνθήκες που θα επέτρεπαν την πλήρη διάλυση κάθε νοήματος και την βολική για τους θριαμβεύοντες κρατούντες την πλήρη εξάρθρωση των δυτικών κοινωνιών. Γιατί τι θα σημαίνει πλέον στα χρόνια της Παγκοσμιοποίησης να είναι κάποιος «Γάλλος» ή «Ρώσος»; Τι σημαίνει στη Νέα Εποχή «Καθολικός ή Ορθόδοξος», αναρωτιέται η κυρίαρχη προπαγάνδα. Δεν είναι όλα αυτά «κατασκευάσματα» που κάποιοι για τους δικούς τους λόγους μας τα επέβαλαν στο πρόσφατο παρελθόν; Δεν πρόκειται για κάποιες κοινότητες, εξίσου φαντασιακές με όλες τις άλλες; Επίσης, τι σημαίνει «άνδρας» και τι «γυναίκα»; Δεν είναι αυτά σεξουαλικές επιλογές μας που τις κάνουμε στη διάρκεια της ζωής μας, από την εφηβεία και μετά; Και τι θα πει νέος και ηλικιωμένος, δεν έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα στη χαρά, στην κατανάλωση, στον έρωτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η καλύτερη ανάγνωση αυτών των μηνυμάτων που στέλνουν τα αφεντικά στο πόπολο είναι μέσα από τα τηλεοπτικά και κινηματογραφικά προϊόντα της μαζικής (υπο)κουλτούρας. Παντού κυρίαρχους, κεντρικούς ρόλους ηρώων έχουν κάποιοι ξένοι, κάποιοι περιθωριακοί, κάποιοι ομοφυλόφιλοι… Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να παρατεθούν παραδείγματα, η κοινή εμπειρία όλων το επιβεβαιώνει περίτρανα. Η εξαίρεση αποθεώνεται για να υπονομευτεί η πίστη στον κανόνα. Ταυτόχρονα κάθε ουσιώδης διαφορά ισοπεδώνεται. Όλους (πρέπει να) τους συνέχει μια καταναλωτική αντίληψη της ζωής, μιας ζωής που δεν έχει καμμία μεταφυσική διάσταση, καμμία μη εμπορική πτυχή, καμμία έγνοια για συλλογικότητες. Τα πάντα τίθενται υπό αμφισβήτηση και γελοιοποίηση, με μια κατεδαφιστική μανία που ξεπερνά κάθε αυτοκαταστροφική εξήγηση. Η Ιστορία κάθε λαού είναι ένα άθροισμα τυχαίων συμβάντων, τα έθνη κατασκευάστηκαν πριν λίγα χρόνια, οι θρησκείες – μάλλον όχι οι θρησκείες γενικά αλλά ειδικά ο χριστιανισμός είναι μεσαιωνικό απολίθωμα, οι ήρωες του παρελθόντος ήταν ανάξια ανθρωπάκια της βάρβαρης, προεπιστημονικής εποχής, οι ενστάσεις για τον ρόλο των κυρίαρχων τάξεων είναι παλαιοκομμουνιστικά απολιθώματα κτλ κτλ.
    Το μόνο που δεν αμφισβητεί η κυρίαρχη ιδεολογία είναι η παντοδυναμία της Αγοράς. Αντιθέτως γι’ αυτήν η ορολογία που επικρατεί σχετικά με αυτήν περιέχει μόνο λέξεις όπως «απελευθέρωση», «κυριαρχία», «δυναμισμός», «νέα οικονομία» και άλλα παρόμοια, όλα με θετικό περιεχόμενο. Έστω κι αν η πραγματικότητα, όχι η εικονική αλλά η γνήσια, δεν έχει μόνο θετικές πλευρές στη ζωή των ανθρώπων, και τα ασύλληπτα κέρδη από την έκρηξη της οικονομίας τα καρπούνται όλο και λιγότεροι άνθρωποι στον κόσμο.
    Έτσι, στον μονοπολικό και μονοδιάστατο κόσμο που προέκυψε πριν 20 χρόνια, οι ποικίλες ανθρώπινες ταυτότητες αποτελούν εμπόδιο στην οικονομική, πολιτική και πνευματική άλωση της ανθρωπότητας. Αυτοί που έχουν συσσωρεύσει άπειρα πλούτη από το τίποτε, αυτοί που προσπαθούν να ελέγξουν την πορεία της υφηλίου, τους πολέμους, τις κρίσεις και τις ανακατατάξεις έχουν ανάγκη έναν πολτό ατόμων μιας αδιαφοροποίητης μάζας. Η ιδεολογία της εξατομίκευσης, η λαίλαπα της κατανάλωσης, ο αντιεθνικιστικός οίστρος, η μηδενιστική πολεμική στις θρησκείες, ο καταστατικός αντικληρικαλισμός, η θετική υπερπροβολή κάθε ανωμαλίας δεν είναι σημάδια μιας ανεκτικής κοινωνίας. Είναι σημάδια της αποσύνθεσης της κοινωνίας στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον του σήμερα. Είναι η πολεμική των κρατούντων με βάση την οποία πλήττεται το ηθικό και η αυτοπεποίθηση των ανθρώπων. Πρέπει όλοι να πειστούμε ότι δεν είμαστε τίποτε παραπάνω από «κατά φαντασίαν άνθρωποι» κι όλα όσα θεωρούμε σημαντικά στη ζωή μας είναι ένα τίποτε. Αν δεν βάλει καθένας από μάς την κατανάλωση και μόνον αυτήν στο κέντρο του βίου του, μηδενίζοντας κάθε αναφορά σε οικογένεια, έθνος, πατρίδα, εκκλησία κτλ δεν θα ησυχάσουν. Με αντίστοιχο τρόπο, εργαζόμενοι στο διεθνές σκηνικό, διαλύουν κάθε κράτος που δεν το ελέγχουν και παραλαμβάνουν τα συντρίμμια του για να τα εντάξουν στα ευρύτερα σύνολα που τα χειραγωγούν άνετα. Έτσι δεν είναι μόνο η Γιουγκοσλαβία που έγινε βίαια επτά κομμάτια, από τα οποία τα πρώτα ήδη εντάσσονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και η πρώην Τσεχοσλοβακία, η πρώην Σοβιετική Ένωση… Πρώτα λοιπόν κάθε εθνική οικογένεια αποσπάται από τον φυσικό της χώρο κι έπειτα επανασυγκολλάται τεχνητά μέσα σε μία πολυπολιτισμική ολότητα όπου πλέον δεν ελέγχει τίποτε απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι σημαίνει όμως πολυπολιτισμικότητα; Είναι η αποδοχή όλων των πολιτισμών στα πλαίσια μιας ευρύτερης κοινωνίας, με όρους ισότητας κι ελευθερίας. Ακούγεται αρχικά ωραίο, ιδίως όταν κανείς δεν έχει επαφή με τις κοινωνικές και πολιτικές πραγματικότητες. Όμως τι γίνεται στην πράξη; Όλα ξεκίνησαν από τις Νέες Χώρες, δηλαδή από τις χώρες των μεταναστών, όπου ίσως μια τέτοια αρχή θα είχε κάποια βάση. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα πρώτα χρόνια το 90% του δημόσιου λόγου περί πολυπολιτισμικότητας προερχόταν από την Αμερική και συναντούσε ισχυρότατες αντιστάσεις στον υπόλοιπο κόσμο (π.χ. στη Γαλλία). Και πώς αλλιώς θα μπορούσε να συμβεί, όταν το ίδιο αυτό μοντέλο είναι πια αποδεκτό ότι απέτυχε οικτρά. Ότι δημιούργησε γκέτο στην αμερικανική κοινωνία, διαλύοντας τους όποιους κοινωνικούς δεσμούς (βλ. και πρόσφατη μεταβολή των θέσεων του θεωρητικού της, του Πούτναμ). Αυτό λοιπόν το κοινωνικό μοντέλο που διέλυσε τις ΗΠΑ, συνεχίζει να πλασάρεται στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, δηλαδή σε κοινωνίες έντονα χρωματισμένες με εθνικά, θρησκευτικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Παράλληλα βεβαίως γίνεται και συστηματική προσπάθεια να υπονομευτούν τα χαρακτηριστικά αυτά, αφενός με την αποσύνθεση της τοπικής κοινωνίας κι αφετέρου με την μαζική λαθρομετανάστευση. Όταν φτάσουμε, για παράδειγμα στην Ελλάδα, να μετράμε κάθε 2-3 ελληνόπουλα και ένα προσφυγόπουλο από το Πακιστάν, την Αλβανία ή τη Σομαλία, πώς θα νομιμοποιούμαστε να μιλάμε για ελληνική και ορθόδοξη παιδεία; Ποιαν ταυτότητα θα μπορεί κάποιος να επικαλεστεί για την κοινωνία της πατρίδας μας, όταν αυτή θα έχει μετατραπεί σε εθνολογικό πάρκο; Αν μάλιστα συνδυάσει κανείς την αρρώστεια της πολιτικής ορθότητας που απαγορεύει κάθε λόγο για ανώτερους και κατώτερους πολιτισμούς κι αν βάλει δίπλα και την λυσσαλέα επίθεση κατά παντός προτύπου και υποδείγματος – έχουμε τρελλαθεί να διαβάζουμε για τις «σκοτεινές πλευρές» όλων των μεγάλων ανδρών της Ιστορίας, ελληνικής και ξένης – γίνεται σαφές ότι δεν μένουν πολλά χρόνια ζωής στην Ελλάδα που ξέρουμε. Ήδη η ίδια η ελευθερία του λόγου έχει σχεδόν εξοβελιστεί από τα κατεστημένα ΜΜΕ, αφού κάθε λόγος περί ιδιοπροσωπείας χαρακτηρίζεται ως ρατσιστικός, ακροδεξιός, σκοταδιστικός και άλλα παρόμοια. Κι όσο βλακώδεις κι αν είναι οι αιτιάσεις των εθνομηδενιστών, όσο γελοία κι αν είναι τα επιχειρήματα των προπαγανδιστών, δυστυχώς η ισχύς τους είναι τέτοια που επιβάλλονται. Κι επιβάλλονται γιατί το επιτρέπει η γενικευμένη δική μας άγνοια και αδιαφορία, η δική μας ανεπάρκεια και η ενσωμάτωσή μας στον κόσμο που μας έχουν ετοιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η σύγχρονη (λέμε, τώρα) επιστήμη, είναι ένα κρεββάτι του Προκρούστη στο οποίο τίθενται όλα τα ιστορικά γεγονότα και τα εξέχοντα πρόσωπα που αποτελούν τους θεμέλιους λίθους του παρελθόντος μας. Δεν είναι κάτι που γίνεται μόνο στην Ελλάδα, αλλά εμάς αυτή μας ενδιαφέρει και σ’ αυτήν αναφερόμαστε. Βγάζοντας τον Μακρυγιάννη τοκογλύφο, τον Κολοκοτρώνη λαφυραγωγό, τον Ελύτη φασίστα και τον Σεφέρη νεκρόφιλο ξεθεμελιώνουν την εθνική μας αυτοπεποίθηση. Μιλώντας για γέννηση του ελληνικού έθνους στα 1821 ή και στα 1830 (!) κόβουν τις υπερχιλιόχρονες ρίζες μας – ή έστω 6 αιώνες νεοελληνικής ιστορίας. Όλα γίνονται προκειμένου να ενδώσουμε σε μια συγχρονική θεώρηση της ιστορίας, να πειστούμε ότι δεν είμαστε τίποτε το ιδιαίτερο κι απλώς έτυχε να μιλάμε την κορυφαία γλώσσα του κόσμου, να ζούμε στα χώματα του μεγαλύτερου ανθρώπινου πολιτισμού. Κτλ κτλ… Και δεν είναι βέβαια μόνο η εθνική ταυτότητα που δέχεται λυσσαλέες επιθέσεις. Το ίδιο συμβαίνει με την θρησκευτική ταυτότητα, όπως θα μας αναλύσει διεξοδικά ο Νεκτάριος Δαπέργολας σε λίγο. Το ίδιο συμβαίνει με την σεξουαλική ταυτότητά μας, όπου ο διαχωρισμός των δύο φύλων είναι πια «παλιομοδίτικος» και πλέον παντού το πρότυπο είναι μία θολούρα μεταξύ της ομοφυλοφιλίας και του πανσεξουαλισμού, με κεντρικό στόχο την υπονόμευση των ανδρικών αξιών και προτύπων. Η εκθήλυνση των αρρένων και ο εκτραχηλισμός των γυναικών είναι μια κατάσταση που ίσως έχει και άλλες αιτίες (τις υπερβολές του φεμινισμού ή την μόλυνση του περιβάλλοντος με πλαστικές ουσίες οιστρογόνας δράσης) όμως είναι κι αυτή ενταγμένη στον ίδιο σχεδιασμό. Το ίδιο λυσσαλέες επιθέσεις δέχεται ο θεσμός της οικογένειας από την προώθηση μιας αυτάρεσκης ατομικότητας που δεν πρέπει να ορρωδεί προ ουδενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το ερώτημα είναι πού πάμε και πώς μπορούμε να μην πάμε εκεί που μας πάνε. Έχουμε όλοι ευθύνη για όσα γίνονται σήμερα. Κανείς δεν μπορεί να μιλά για ευθύνες και σχεδιασμούς άλλων όταν δεν πράττει το δικό του καθήκον απέναντι στην αλήθεια και στην πατρίδα του. Οφείλουμε όλοι να πληροφορούμαστε τις εξελίξεις και να διακρίνουμε πίσω από τα επιφαινόμενα το τι πραγματικά διακυβεύεται. Πρέπει να διαβάζουμε πίσω από τις αερολογίες περί «πολυπολιτισμικότητας» την καταστροφή της ελληνικότητας. Να βλέπουμε ότι η φλυαρία για τα δήθεν «ανθρώπινα δικαιώματα» αποσκοπεί στην υπονόμευση της εθνικής μας κυριαρχίας. Να αντιλαμβανόμαστε ότι η «παγκοσμιοποίηση» δεν έχει καμμία σχέση με την αγαπητική συνάντηση των ανθρώπων αλλά αφορά μόνο την παντοδυναμία των πολυεθνικών εταιρειών. Και να θυμόμαστε ότι η φιλολογία περί «Νέας Εποχής» είναι απλώς η συγκάλυψη της προσπάθειας για κατάργηση του ανθρωπίνου προσώπου. Όπως πολύ σωστά το έχει εκφράσει ο καθηγητής Χρήστος Γιανναράς, ο Μάικλ Τζάκσον ήταν το απόλυτο σύμβολο της εποχής μας: ούτε παιδί ούτε ενήλικας, ούτε άνδρας ούτε γυναίκα, ούτε μαύρος ούτε λευκός. Το πού κατέληξε είναι βέβαια γνωστό…
    Αν λοιπόν δεν θέλουμε για την κοινωνία και την πατρίδα μας ένα αναλόγως τραγικό τέλος, δηλαδή έναν ταπεινωτικό εξευτελισμό και έναν πρόωρο θάνατο, οφείλουμε να γρηγορούμε. Η ελπίδα πάντα υπάρχει. Οι σημερινές κυρίαρχες δυνάμεις και αντιλήψεις δεν θα είναι ίδιες εσαεί. Κι από την άλλη, η φύση δεν έχει διαστραφεί, η λογική δεν έχει εκλείψει, οι άνθρωποι παραμένουν πάντα άνθρωποι, δηλαδή εν δυνάμει θεοί. Ο μόνη μάχη που χάνεται είναι εκείνη που δεν τη δίνουμε!

    Κώστας Καραΐσκος
    (Από ομιλία στο πνευματικό κέντρο Αγίου Δημητρίου, Σέρρες 27-2-10)


    http://antifonitis.gr/online/?p=2194

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.