11/2/16

Στους Έλληνες φορολογούμενους τα χρέη του Μεγάρου Μουσικής

Στους φορολογούμενους τα χρέη του Μεγάρου Μουσικής
Με μια σκανδαλώδη τροπολογία (που είχε εισαχθεί στις δύο κυρώσεις των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου, οι οποίες αναρτήθηκαν σε ΦΕΚ την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών) η οποία έρχεται προς ψήφιση αύριο το μεσημέρι, η κυβέρνηση επιχειρεί να φορτώσει τα χρέη του Μεγάλου Μουσικής στους έλληνες φορολογούμενους.
Σύμφωνα με την τροπολογία, το ελληνικό δημόσιο:

αναλαμβάνει την εξόφληση του συνόλου των ληξιπρόθεσμων λειτουργικών υποχρεώσεων του Μεγάρου, ύψους 14,39 εκατ. ευρώ,
παραιτείται από τη διεκδίκηση βεβαιωμένων οφειλών 43,41 εκατ. ευρώ,
αναλαμβάνει το σύνολο των δανειακών υποχρεώσεων του Μεγάρου,
απαλλάσσει το Μέγαρο «από κάθε φύσεως φόρους, τέλη, εισφορές και δικαιώματα ή οποιαδήποτε άλλη επιβάρυνση υπέρ του Δημοσίου, για πράξεις που σχετίζονται με την ανάληψη των ανωτέρω δανειακών του υποχρεώσεων» από το ελληνικό Δημόσιο.
Αναφέρεται χαρακτηριστικά στο κείμενο της τροπολογίας:
"(...) με το παρόν σχέδιο νόμου προβλέπεται πλέον ρητώς η πλήρης και ευθεία ανάληψη της υποχρεώσεως αποπληρωμής των τοκοχρεωλυτικών δόσεων των δανείων του ΟΜΜΑ από το Ελληνικό Δημόσιο. Τα δάνεια αυτά, 25ετούς διαρκείας, ανέρχονται (...) σε 245 εκατομμύρια ευρώ και το υπολειπόμενο κατά κεφάλαιο ποσό προς αποπληρωμή, εκτός τόκων, ανέρχεται σε 226,33 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το ποσό του συνόλου των υπολειπομένων τοκοχρεωλυτικών δόσεων, περιλαμβανομένων δηλαδή των τόκων, ανέρχεται σε 326,33 εκατομμύρια ευρώ. Η ανάληψη της υποχρεώσεως αυτής είναι δημοσιονομικά ουδέτερη, δεν επιβαρύνει δηλαδή περαιτέρω ούτε το χρέος ούτε το έλλειμμα αφού έχει ήδη μέχρι τώρα συνυπολογισθεί".
Όλα αυτά, με αντάλλαγμα την παραχώρηση στο ελληνικό Δημόσιο του συνόλου των κτιριακών εγκαταστάσεων του Μεγάρου, παλαιών και νεότερων. Μόνο που… τα κτίρια αυτά θα παραμείνουν (έλεγχος, διαχείριση και διοίκηση) στον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (ΟΜΜΑ) για διάστημα 30 ετών! Διάστημα, μάλιστα, για το οποίο το ελληνικό Δημόσιοπαραιτείται και από την είσπραξη τιμήματος...
Δείτε ολόκληρη την τροπολογία ΕΔΩ
Πηγή: Λίμπεραλ

11 σχόλια:

  1. Παλιά, αμαρτωλή ιστορία είναι αυτή των χρεών τού "Μεγάρου", που έγινε με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και όχι τού εμπνευστή του, Χρίστου Λαμπράκη.
    Σήμερα καλούνται να πληρώσουν οι φορολογούμενοι, που στην συντριπτική των πλειονότητα, ούτε ενέκριναν την δημιουργία του, ούτε ελέγχουν την διαχείρισή του και ούτε έχουν σχέση μ' αυτό. Από πού κι ως πού να πληρώσουν οι μη δημότες Αθηνών, οι οποίοι, κατά τεκμήριον, δεν πηγαίνουν εκεί, εκτός τού ότι και από τούς Αθηναίους δημότες, πολλοί λίγοι είναι πελάτες του.
    Αυτά γίνονται στα κατ' ευφημισμόν δημοκρατικά κράτη και όταν οι λαοί σκύβουν το κεφάλι και δεν αντιδρούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " Από πού κι ως πού να πληρώσουν οι μη δημότες Αθηνών, οι οποίοι, κατά τεκμήριον, δεν πηγαίνουν εκεί, εκτός τού ότι και από τούς Αθηναίους δημότες, πολλοί λίγοι είναι πελάτες του."

      Αυτά που γράφεις τα εννοείς; Πόθεν γνωρίζεις εσύ ότι είναι έτσι; Έκανες δημοσκόπηση για το ποιοί επισκέπτονται το Μέγαρο και διαπίστωσες ότι δεν το επισκέπτονται "μη δημότες Αθηνών"; Καλά, είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια πράγματα;

      Διαγραφή
    2. Πόσοι Βολιώτες, Χιώτες, Χανιώτες κλπ. πάνε τον χρόνο στο Μέγαρο, ρε σαΐνι, διότι αν κρίνω από τις δύο ερωτήσεις που μού έχει κάνει σήμερα μόνο, πραγματικά είσαι μεγάλο σαΐνι. Δημοσκόπηση πρέπει να κάνω, για να ξέρω το αυτονόητο; "Καλά, είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια πράγματα";

      Διαγραφή
    3. Είναι αστεία και αυτά που γράφεις και η επιμονή σου σε αυτά. Αυτοί που αναφέρεις δεν πάνε ή δεν έχουν πάει;

      Καλύτερα γύρνα πλευρό και συνέχισε να κοιμάσαι.

      Διαγραφή
    4. >Αυτοί που αναφέρεις δεν πάνε ή δεν έχουν πάει;<
      Το ερώτημα είναι ΠΟΣΟΙ απ' αυτούς έχουν πάει και πόσες φορές. Μα τόσο βλάκας είσαι, που δεν καταλαβαίνεις το γράφω; Ακόμη και πόσοι Αθηναίοι πηγαίνουν, ρώτησα εγώ. Πόσοι ενδιαφέρονται, γενικά, για την κλασσική μουσική (κυρίως αυτό) και πόσοι να πληρώνουν για να πάνε;

      Διαγραφή
    5. Βρίζεις, ανίδεο ανθρωπάκι, αλλά δεν σκέφτεσαι ότι είσαι άσχετος με το αντικείμενο. Πρέπει να ενδιαφέρεσαι για την κλασσική μουσική για να πας, ίχνος της ανθρώπινης πανίδας;

      Διαγραφή
    6. Δεν μπορείς να αντικρούσεις αυτό που λέω, διότι έχει λογική βάση, άλλως πες μου πόσοι από την επαρχία πηγαίνουν στην Αθήνα, για (ή και για) να πάνε στο Μέγαρο και συνεχίζεις να φλυαρείς ασκόπως.

      Διαγραφή
    7. Η όλη σου παρουσία είναι μια αδολεσχία. Πρόσεχε να μην πέσεις καθώς αλλάζεις πλευρό, ταλαίπωρε.

      Διαγραφή
    8. Απορία ψάλτου, βηξ. Ο όλος "αντίλογος" είναι για τον αντίλογο και ειδικά κάτω από δικά μου σχόλια (έχομε τίποτε να μοιράσομε;), χωρίς να προσφέρεις τίποτε. Οι λοιπές βλακείες που γράφεις, απλώς επιβεβαιώνουν την αρχική μου εκτίμησή.

      Εννοείται ότι δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σου.

      Διαγραφή
    9. Παρ´το από την αρχή. Λοιπόν, γράφεις ότι στο Μέγαρο Μουσικής δεν πάνε μη δημότες Αθηνών. Σε ρωτάω πού το ξέρεις και μου αντιστρέφεις το ερώτημα,αν ξέρω εγώ πόσοι Χανιώτες και άλλοι έρχονται. Λες μια παρόλα και όταν σου ζητάω απόδειξη μου ζητάς εσύ, λες και ήμουν εγώ που είπα την μπούρδα. Αλλά εγώ γράφω βλακείες και όχι εσύ,ε;

      Αυτό που εσύ βλέπεις ως αντίλογο,αντίστροφα, είναι αποτέλεσμα της δικής σου αχαρακτήριστης ισχυρογνωμοσύνης.

      Όσον αφορά τα μεταξύ μας σχόλια (έχω ανταλλάξει απόψεις χθες, μετά από καιρό,με άλλους σχολιαστές, με τους οποίους ο διάλογος είναι κόσμιος, αρκεί να ανοίξεις τα μάτια σου και να δεις κι άλλες αναρτήσεις) στραβώνουν, διότι όταν κάποιος σε αποκαλύπτει και εκτίθεσαι αντιδράς σαν κακομαθημένο παιδί.

      Και λες εμένα βλάκα. Σου το ξαναείπα, πάψε την αυτοαναφορά.

      Διαγραφή
  2. Κρατικοποιουμε τις ζημιες και ιδιωτικοποιουμε τα κερδη. Αυτο ειναι σιγουρα καπιταλισμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.