12/2/11

Μια άλι πρότασι για τιν ελινικί γλόσα


Της ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ


Ζησαμε να το ακούσουµε κι αυτό! Ο κύπριος γιατρός και ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης ζήτησε την «απλοποίηση» της ελληνικής γλώσσας µε σχετική εισήγηση που κατέθεσε στον υπουργό Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα ∆ηµητρίου. Την ίδια ακριβώς πρόταση ο κύριος Ματσάκης κοινοποίησε σε όλους τους έλληνες ευρωβουλευτές. Και τονίζει ότι πρέπει να συσταθεί µια ολιγοµελής επιτροπή γλωσσολόγων η οποία θα καταθέσει µια πρόταση για τον «εκσυγχρονισµό» και την «απλοποίηση» της ελληνικής γραφής. 
Πιο συγκεκριµένα ο κ. Μάριος Ματσάκης προτείνει:

1. Κατάργηση των γραµµάτων «η» και «υ» κι αντικατάσταση από το γράµµα «ι» (π.χ. καθεστικιία τάξι).

2. Κατάργηση του γράµµατος «ω» και αντικατάσταση από το γράµµα «ο» (π.χ.

εγό οργανόνο, εγό πάσχο από κόφοση).

3. Κατάργηση των εξής συνδυασµών γραµµάτων κι αντικατάσταση ως εξής:

«αι» σε «ε», «ει» σε «ι», «οι» σε «ι», «υι» σε «ι», «αυ» σε «αβ», «ευ» σε «εβ» (π.χ. ερετικός, εξέρεσι, εξικίοσι, αβγό, εβαρέσκια).

4. Κατάργηση της χρήσης του «γγ» κι αντικατάσταση από το «γκ» (π.χ. αγκούρι, γάγκρενα).

5. Κατάργηση του τελικού γράµµατος «ς» και αντικατάσταση από το γράµµα «σ» (π.χ. ο κύριοσ).

Ως αποτέλεσµα, η ελληνική γλώσσα θα έχει µόνο 21 γράµµατα (α, β, γ, δ, ε, ζ, θ, ι, κ, λ, µ, ν, ξ, ο, π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ) και ένα µόνο δίψηφο (ου)... Στο λιµάνι του αποχωρισµού θα κουνήσουµε το µαντίλι στα γράµµατα «η», «υ», «ω»!

Ο κ. Ματσάκης υποστηρίζει ότι «η απλοποίηση της ελληνικής γραφής καθίσταται αναγκαία µέσα στα πλαίσια µιας τάσης ενωτικής πορείας των γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Επιπλέον, µια τέτοια αλλαγή θα καταστήσει την ελληνική γραφή πιο απλή και πολύ πιο εύχρηστη. Ιδιαίτερα όσον αφορά τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σε σχέση µε µεγάλο αριθµό ατόµων που έχουν διάφορες µορφές δυσλεξίας».

ερωτημα ΠΡΩΤΟ: Υπάρχει η λέξη «κώλυµα» και η λέξη «κόλληµα». Αν τις γράψουµε και τις δύο «κόλιµα», τι µέλλει γενέσθαι… (ουπς, συγγνώµη, τι µέλι γενέσθε, ίθελα να γράψο!).

ερωτημα ΔΕΎΤΕΡΟ: Αντε, κι εµείς να καταστρέψουµε τη γλώσσα για τα όµορφα µάτια της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Αγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι και λοιπές δηµοκρατικές δυνάµεις θα καταστρέψουν κι εκείνοι τις δικές τους; Ή µόνο εµείς θα περάσουµε τα ελληνικά από στεγνό καθάρισµα;

ερωτημα ΤΡΙΤΟ: «Η απλοποίηση θα βοηθήσει τα άτοµα µε δυσλεξία». Πάµε καλά, κύριε ευρωβουλευτά µου; Εχοντας δυσλεκτικό άτοµο στο περιβάλλον µου, σας διαβεβαιώνω ότι αυτό που θα βοηθήσει δεν είναι η καταστροφή της ελληνικής γλώσσας! Αυτό που θα τα βοηθήσει πραγµατικά είναι η σωστή ενηµέρωση των εκπαιδευτικών, οι σοβαροί φορείς διάγνωσης, κατανόησης και στήριξης, η αποδαιµονοποίηση του δυσλεκτικού ατόµου, η κατανόηση – κάποτε – ότι η δυσλεξία δεν είναι παρά µια διαφορετική λειτουργία του εγκεφάλου!

Ολα αυτά βέβαια δεν είναι καινούργια.

Στην «Ιστορία του Γλωσσικού µας Ζητήµατος» του Κορδάτου, αποτυπώνονται οι προτάσεις του Μένου Φιλήντα το 1923:

α) Κατάργηση τ~ων η, υ, ει, οι, υι· ’ αντ ` ις γι’ α ’ υτ ` α τ ` ο ι ε~ ’ ιναι ’ αρκετό. β) Κάτω τ ` ο ω, δ ` ε χρειάζεται· ‘` ενα ο φτάνει. γ) Τ ` ο υ τ~ ων αρχαίων διφθόγγων γράφεται όπως προφέρεται φ ’` η β = αφτός, άβριο, εφτ ` ις κ.λπ. δ) Τ ` ο αι δ ` ε χρειάζεται, τ ` ο ε φτάνει. ε) Τ ` ο ξ κα ` ι τ ` ο ψ σήµερα ε~ ’ ιναι ’` αχρηεχουµε στα, ν ` α τ ` α ’ αντικαταστήσουµε µ ` ε τ ` ο κς κα ` ι πς. στ) Ν ` α λείψουν τ ` α δίψηφα ου, τς, τζ (γι ` α τ ` ο ου ’` εχουµε τ ` ο φθόγγο u). ζ) Ν ` α καταργηθε~ι τ ` ο διπλο γράψιµο το~υ σ (σ κα ` ι ς), ‘` ενα ε~ ’ ιναι ’ αρκετό. Κα ` ι η) ν ` α καταργηθο~ υν τ ` α πνεύµατα κα ` ι ο ‘ ι τόνοι (δασεία, ψιλή, περισπωµένη, ’ οξεία, βαρεία).

Κλείνοντας, ας θυµηθούµε τη ρήση του Χένρι Κίσινγκερ:

«Ο ελληνικός λαός δεν κυβερνιέται εύκολα! Γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουµε βαθιά στις πολιτισµικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετιστεί».

σε απλα ελληνικα (δικά µας, όχι του κυρίου Ματσάκη), να εξουδετερώσουµε τον ελληνισµό πλήττοντας τη γλώσσα, τη θρησκεία, την ιστορία και την πνευµατική του κληρονοµιά!

Κι έτσι θα έχουµε µια Ελλάδα «φιλική προς το περιβάλλον». Κε µια ίδι ριµαγµένι ελινικί γλόσα εκσιγχρονισµένι! Σιγχαριτίρια, κίριε εβροβουλεφτά! 

tanea

41 σχόλια:

  1. Μας εχουν ζαλισει με τις συνεχεις αλλαγες...και τις υποδομες...
    Εγω προτεινω να καταργησουμε και την γραφη...
    Τι να την κανουμε εξαλλου;
    Aφου επικοινωνουμε με skype πια
    και οι "βιβλιοθηκες" ειναι BD με ψηφιακο ηχο...
    Το προβλημα ειναι οτι ο ανθρωπινος εγκεφαλος εχει αναγκη να βλεπει, περαν του να ακουει...
    Οση φαια ουσια θα χρειαστει να καταναλωσουμε για να προσαρμοσθουμε στην νεα γραφη πολυ λιγοτερη θα χρειαστει να γραφουμε σωστα.
    Η γραφη ειναι μορφη καλλιτεχνηματος.Μαλλον κατι σαν μερακι.Κατι σαν το πρωινο καφε.
    Αποφασισαμε μετα την αρχαιζουσα ,την καθαρευουσα και την δημοτικη να προσαρμοστουμε στην καθομιλουμενη με στοιχεια "μαλλιαρης".
    Μετα το πολυτονικο φθασαμε στο μονοτονικο.
    Καποιοι θεωρουμε λογικο το ατονικο,
    μιας και το πολυτονικο εφευρεθηκε στην Ελληνιστικη περιοδο για να εξηγησει τους ιδιωματισμους της ελληνικης γλωσσας στους μη ελληνες.
    Καποιοι μιλησαν για το λατινικο αλφαβητο για ναναι συμβατη η γλωσσα με τους υπολογιστες.
    Αλλα και να υποστηριζεται και η ανορθρογραφια δηλαδη η αγγραματοσυνη ε δεν παει πολυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνον κάποιος σάν τόν Ματσάκη θά μπορούσε νά πεί κάτι τέτοιο.
    Ας μήν τόν πάρουμε στά σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουν ισχυρές αμφιβολίες για το αν ο Κισσινγκερ είπε πράγματι την φράση αυτή.

    Πρώτη το έφερε η Λιάνα Κανέλη αφού το "αναπαρήγαγε" από άρθρο τουρκικής εφημερίδας κάπου το 1995.

    Αφού πέρασε καιρός κάποιοι δημοσιογράφοι έψαξαν την συγκεκριμένη εφημερίδα τα αρχεία της και δεν βρέθηκε τέτοιο άρθρο ή κάποιος τούρκος δημοσιογράφος που να θυμάται την περίπτωση.
    Επίσης ρωτήσανε και τον ίδιο τον Κίσσινγκερ ο οποίος είπε ότι ουδέποτε είπε ή έγραψε κάτι τέτοιο.
    Το οποίο είναι και λογικό. Γιατί ένας έμπειρος διπλωμάτης κτλ να αποκαλύψει τα σχέδιά του, και ιδίως σε μία τουρκική εφημερίδα.

    Το θέμα δεν είναι όμως αν το είπε ή δεν το είπε ο Κίσσινγκερ, αλλά ότι εφαρμόζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα γιατί να έχουμε ελληνικούς χαρακτήρες;
    Αυτό είναι που θέλει και η Άννα Διαμαντοπούλου!
    Θα έχουμε μόνο λατινικό πληκτρολόγιο στους Η/Υ για οικονομία.
    Μαλάκες ήταν οι Τούρκοι που το γύρισαν στο Λατινικό;
    Στην τελική να μαθαίνουμε αγγλικά ή εσπεράντο (τεχνιτή γλώσσα πολύ απλή με λατινικά γράμματα, χωρίς τονισμούς, απλό συντακτικό και γραμματική χωρίς ανωμαλίες, ήταν πολύ τρέντυ σε ανθρώπους των γραμμάτων και της τέχνης).

    Βέβαια αν γίνουν όλα αυτά θα γίνουμε και περισσότερο βλάκες αφού δεν θα χρειάζεται να σκεφτόμαστε ...

    Σοβαρά τώρα. Θα πρέπει να μάθουμε Αρχαία Ελληνικά και να γίνει επίσημη γλώσσα του κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύγε στον διαχειριστή που θίγει το γλωσσικό ζήτημα σε αυτό το ιστολόγιο.

    Ως επιστήμονας στο αντικείμενο αρνούμαι να δεχτώ την 'απλοποίηση' για άπειρους λόγους,που δεν είναι επί του παρόντος.
    Με προσβάλλει ως Έλληνα η επιμονή του Ματσάκη και γεννά πολλά ερωτήματα:
    Θα πρέπει να αποκόψουμε κάθε σχέση με τους Σωκράτη,Μέγα Αλέξανδρο, Μέανδρο,Αριστοφάνη κτλ...;

    Υπονοείται εντέχνως ότι η απλοποίηση της γλώσσας γίνεται για τη διευκόλυνση της εκμάθησής της από τις νέες γενιές;
    Δηλαδή σαν να δεχόμαστε de facto ότι αυτές είναι πνευματικά υποδυέστερες και για το καλό τους θα 'διευκολύνουμε' την παιδεία τους, απολοποιώντας (παραποιώντας) την Ελληνική.

    ...Ή μήπως η 'απλοποίηση' της γλώσσας προωθείται,ώστε να εξισωθούμε σιγά σιγά γλωσσικά (αρχικά) με τους μετανάστες που δεν γνωρίζουν φυσικά ελληνικά ως μητρική γλώσσα.

    Ο πλούτος της γλώσσας υποδηλώνει πλούτο της σκέψης,ως γνωστό, και η απλοποίηση της Ελληνικής είναι σίγουρα άκρως επικίνδυνη.

    ΥΓ
    Κάνας βουλευτής μας θα κάνει καμιά ερώτηση για τις ξενόγραφες πινακίδες των καταστημάτων;Το κακό παράγινε.Σε πρόσφατη επίσκεψή μου σε κατάστημα ηλεκτρονικών -κυρίως- συσκευών (αυτό που καθημερινά στις 11 παρουσιάζει από μία υπερ- προσφορά,υποτίθεται)πολύ γνωστού ομίλου που τυχαίως απαρτίζεται από εβραίους κατά παράδοση στα ανώτερα κλιμάκια ιεραρχίας,μου δόθηκε από τον καταστηματάρχη-υπάλληλο η business card του που ήταν όλη στα αγγλικά, ακόμα και το όνομά του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην αμφιβάλλετε για το αν το έχει πει ο Κίσσινγκερ ή όχι.
    Το έχει διαβεβαιώσει και ο π. Μεταλληνός από τον καιρό που ήταν φοιτητής στην Γερμανία. Επικαλείται μάλιστα μεγάλο αριθμό μαρτύρων συμφοιτητών του.

    Όσο για τον Ματσάκη, τι να πει κανείς! Βαπτίζει ως «εκσυγχρονισµό» και «απλοποίηση» της ελληνικής γραφής τον πλήρη αφανισμό της. Θα καταλήξει η 4000 ετών γλώσσα μας απλά φωνητική. Ό,τι ακούς θα γράφεις, όπως οι γλώσσες καθυστερημένων λαών και διαλέκτων του τρίτου κόσμου. Πάει το έτυμον και η ριζική προέλευση εννοιών και λέξεων βάσει της ετυμολογίας.
    Πλήρης οπισθοδρόμηση που βαπτίζεται "πρόοδος". Ο παράδεισος των ανορθόγραφων!!!!
    Ο τύπος είναι Εφιάλτης και Δούρειος Ιππος!!

    Αι σιχτίρ κέρατο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και ι πτοσι, γιατι διατιρο πτοσι; Δε διμιουργο προβλιμα αμα κρατο πτοσι; Δε δισκολεβο παιδι μαθο γραμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι παλιό αυτο,το θέμα με την γλώσσα δεν ειναι μονο τα γράμματα ως τέτοια,ειναι και η μουσικότητα αυτών κανονικά,αλλιώς προφέρεται το Ο και αλλιώς το Ω και ούτω καθ'εξής...
    γιαυτό πλέον μιλάμε Γερμανοαγγλικα και οχι ελληνικά,εχει χαθεί η μουσική της γλώσσας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Ματσάκης έχει δικαιο. Το αλφάβητο είναι ένα εργαλείο που έφτιαξαν οι αρχαίοι έλληνες για πιο εύκολη επικινωνία. Έχουν αλλάξη οι καιροί και πρέπει να εκσυγχρονιστή και το αλφάβητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ἔτσι δουλεύει ἡ μαλακὴ ἰσχύς, προσπαθοῦν νὰ ἐξαγοράσουν τοὺς πάντες καὶ τὰ πάντα.. Ὅλα καὶ κάποια κορόιδα θὰ βρίσκονται.
    Μετὰ τὸ ἧτα στὴν ὑποτακτικὴ καὶ τὰ πνεύματα καὶ τοὺς τόνους, τί ἄλλο μποροῦμε νὰ ἀποδομήσουμε;
    Ὅτι μποροῦμε, θὰ κάνουμε. Ἐγὼ προτείνω αὐτὸ ποὺ εἶπε ἡ νὺν ὑπουργὸς παιδείας, ἐπηυξημένο: Ἐπίσημη γλῶσσα τοῦ κράτους ἡ ἀγγλική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O Ματσάκης είναι ιατροδικαστής και από επαγγελματική διαστροφή τα θέλει όλα ...πεθαμένα !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σιμφονο απολιτα με το φιλο πος πρεπι να μιλαμε αρχεα αλινικα κε να γινι επισιμι γλοσα του κρατους.δεν γινετε να λει ο καθενας οτι θελι.ινε προφανες πος αφτι που μας κιβερνανε θελουν μονο τι διαλισι τις χορας.(πες μου εσυ τωρα ποσο χρονο εκανες να διαβασεις το παραπανω κειμενο)μετα απο τοσες χιλιαδες χρονια ακομα παλευουν καποιοι να μας εξοντοσουν.σκεφτειτε τι πλουτο ειχε καποτε η ελλαδα απο χρυσο απο εργα τεχνης απο βιβλια που ενω τα εχουν κλεψει ολα ακομα και σημερα εχουν να παιρνουν και απο την αλλη τα δικα μας μπουμπουκια δεν κανουν τιποτα αντιθετως τους βοηθανε .γιατι τους αφηνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλές εφημερίδες, από άγνοια θέλω να πιστεύω, χρησιμοποιούν γραμματοσειρές με το τελικό σίγμα "ς", να μοιάζει με το λατινικό "s"...
    Δείτε δίπλα στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "δημοκρατία", στο επάνω δεξιά μέρος που γράφει: "ποιέs περιοχέs"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από την σιστοσελίδα "Νοιάζομαι". Τα πιο κάτω ισχύον; Αν ναι, εμείς τι κάνουμε;

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ!

    Απίστευτο και όμως αληθινό Πραξικόπημα εκδηλώθηκε μέσα στην Αθήνα, όταν κατά τη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, η Τρόικα και όχι η Έλληνική Κυβέρνηση, ανακοίνωσε γιγάντια εκποίηση της Εθνικής Περιουσίας ύψους 50 ολόκληρων δισεκατομμυρίων ευρώ!!!

    Το ποσό αυτό είναι τεράστιο, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι είναι το μισό του συνολικού "δανείου" της Τρόικας των 110 δις!

    Αυτό σημαίνει πως οι ξένοι βάζουν σε εφαρμογή το Σχέδιο Ξεπουλήματος, πολύ νωρίτερα από ότι αναμενόταν, με σκοπό, αφού ξεπουληθούν στρατηγικές επιχειρήσεις, νησιά, ακίνητα, λιμάνια, αεροδρόμια, βουνά με ορυκτό πλούτο, σιδηρόδρομοι, ενέργεια και άλλα, να υποχρεωθεί στη συνέχεια η Κατεχόμενη Αθήνα, με τα λεφτά της Εκποίησης, να ξαναγοράσει τα δικά της Ομόλογα στην Δευτερογενή Αγορά, να σώσει δηλαδή τους δανειστές μας και να τους απαλλάξει από χαρτιά, δίνοντας γη και ύδωρ! ΔΕΗ, ΕΛΤΑ, ο κερδοφόρος ΟΠΑΠ θα γίνουν χαρτιά χωρίς αξία, με το πρόσχημα της δήθεν μείωσης του χρέους μέσω της επαναγοράς Ομολόγων, τα οποία δεν συνιστούν Χρέος, καθώς ο αγοραστής-επενδυτής αποδέχεται με την αγορά τους το ρίσκο της αξίας ή απαξίας τους!

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΠΠΙΝΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ, ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΥ!!!

    Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ!

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ!!!

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!



    Εκτός όλων των άλλων όμως, σήμερα η Τρόικα προχώρησε και σε ΠΛΗΡΗ και ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΟΠΕΡΕΤΑ - που υπέγραψε την παράδοση του κράτους στους ξένους - τους παρέδωσε τα κλειδιά και την εξουσία, καθώς απέφυγε η ίδια να ανακοινώσει το ξεπούλημα, φοβούμενη την Οργή του λαού, τον οποίο τρέμει, καθώς οι πράξεις της είναι αυθαίρετες, παράνομες και αντισυνταγματικές!



    Είναι ώρα να σταματήσουμε το εθνικό έγκλημα εν τη γένεσει του! Όσοι ζωντανοί! Όσοι ακόμη Έλληνες, Ελληνίδες και Ελληνόπουλα!



    Και τέλος ας μάθουμε όλοι τα ονόματα της νέας "Αντιβασιλείας", της νέας αληθινής Κυβέρνησης που κυβερνάει πια τον άγιο και ιερό μας τόπο:

    ΣΕΡΒΑΣ ΝΤΕΡΟΥΖ (Ε.Ε) - ΚΛΑΟΥΣ ΜΑΖΟΥΧ (ΕΚΤ) - ΠΟΟΥΛ ΤΟΜΣΕΝ (ΔΝΤ)

    Αυτά τα αφεντικά μας έφερε ο Γιωργάκης!



    ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ - ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΗΣ

    ΖΗΤΩ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ



    Η ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η πρώτη σύγκρουση κυβέρνησης και τρόϊκας - Αληθινή ή σικέ; - Ζητάνε αποψίλωση των Ε.Δ. Εκτύπωση E-mail
    12-02-2011 13:33:38

    ImageΜια ιδιαίτερα έντονη απάντηση σε όσα ζήτησε η τρόικα αναφορικά με ιδιωτικοποιήσεις ύψους 50 δισ. ευρώ ως το 2015 δόθηκε τα ξημερώματα με γραπτή κυβερνητική ανακοίνωση και ο καιρός θα δείξει κατά πόσο αυτή η διαφοροποίηση είναι ουσιαστική ή γίνεται "για τα μάτια του κόσμου" και για να κατευναστούν οι αντιδράσεις ειδικά στο εσωτεριό του κυβερνώντος κόμματος. Παράλληλα την παραίτηση του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου ζήτησε σήμερα η Νέα Δημοκρατία, με αφορμή τη συνέντευξη Τύπου των επικεφαλής της τρόικας.

    Η ανακοίνωση που έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής, σχετικά με τη σημερινή συνέντευξη τύπου των εκπροσώπων της ΕΕ, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ έχει ως εξής:

    "Η συμπεριφορά των εκπροσώπων της ΕΕ, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ, κατά τη σημερινή τους συνέντευξη, ήταν απαράδεκτη. Τους ζητήσαμε να βοηθήσουν και τιμάμε στο ακέραιο τις δεσμεύσεις μας. Δεν ζητήσαμε όμως από κανένα να παρεμβαίνει στα εσωτερικά της χώρας. Θα πρέπει όλοι να αντιληφθούν τον ρόλο τους. Και αυτό θα το καταστήσουμε σαφές σε όλους τους εταίρους μας.

    Έχουμε ανάγκη αλλά έχουμε και όρια. Και τα όρια της αξιοπρέπειάς μας δεν τα διαπραγματευόμαστε με κανέναν. Εντολές παίρνουμε μόνο από τον ελληνικό λαό.

    Ακόμη, η κυβέρνηση επανειλημμένως έχει τοποθετηθεί για την ανάγκη αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου, με όρους διαφάνειας, ώστε αυτή να συνεισφέρει στην ανάπτυξη αλλά και στη μείωση του δημόσιου χρέους. Επ’ αυτού έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις καθώς και λεπτομερής σχεδιασμός σε βάθος πολλών ετών. Είναι προφανές βέβαια ότι η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει εκποίηση δημόσιας γης. Εξίσου προφανές είναι ότι για τη λήψη αυτών των αποφάσεων μόνη αρμόδια είναι η ελληνική κυβέρνηση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ους ένωσε όλους ο Μίλτος μετά θάνατον... Εκτύπωση E-mail
    12-02-2011 13:39:12
    ImageΤο τελευταίο αντίο στον Μιλτιάδη Έβερτ είπε σήμερα ο πολιτικός κόσμος της χώρας. Η κηδεία του πρώην προέδρου της ΝΔ έγινε το μεσημέρι στο Α' Νεκροταφείο, δημοσία δαπάνη.

    Στην τελετή παραβρέθηκε ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου, ο πρόεδρος της Βουλής κ. Φίλιππος Πετσάλνικος ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κωστής Στεφανόπουλος, ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης αλλά και το σύνολο της κεντροδεξιάς και δεξιάς παράταξης. Εκτός από τον κ. Αντώνη Σαμαρά και τον πρώην πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή παραβρέθηκαν η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη, ο κ. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ,ο Γεώργιος Σουφλιάς όπως επίσης και δεκάδες βουλευτές, πρώην βουλευτές και κομματικά στελέχη της ΝΔ αλλά και πολλοί απλοί πολίτες.

    Τους επικήδειους εκφώνησαν ο κ. Σαμαράς, ο κ. Πετσάλνικος και ο κ. Καμίνης. Ο κ. Σαμαράς μίλησε για την πληθωρική προσωπικότητα του Μιλτιάδη Έβερτ και τόνισε ότι ήταν αγωνιστής, ασυμβίβαστος και πολιτικός που δεν μάσαγε τα λόγια του και πάντα αφοσιωμένος στις αρχές του ιδρυτή του κόμματος Κωνσταντίνου Καραμανλή.

    Ο κ. Πετσάλνικος στάθηκε στην μακρά κοινοβουλευτική παρουσία του εκλιπόντος και επισήμανε ότι δεν περιορίστηκε στην διεκπεραίωση όταν ανέλαβε κυβερνητικά πόστα, εξασφάλισε την ενότητα της ΝΔ και τον χαρακτήριζε πάντα η συνέπεια, ο δυναμισμός, η εντιμότητα και το ήθος.

    Ο κ. Καμίνης υπογράμμισε ότι ο Μιλτιάδης Έβερτ διεκδίκησε ρόλο καινοτόμο στην πολιτική ζωή του τόπου και συνέβαλε στην αλλαγή του επικοινωνιακού τοπίου με την ίδρυση του 9,84.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ματσάκης όπως Μάτσας; Ρωτάω δεν ξέρω.Αρτέμης Μάτσας;

    Ειναι σίγουρα Έλληνας ή γραικύλος απο τους οποίους υπάρχουν πολλοί στο πολιτικό σύστημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. KALA AYTON TON LENE KAI KRYPTOBRETTANO
    AFOY SPOUDASE EKEI...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα γράψω τεράστιο «σεντόνι». Όποιος έχει κουράγιο διαβάζει. Όποιος δεν έχει την υπομονή δεν πειράζει. Αυτός χάνει :). Θα μιλήσω για την δυσλεξία(ως δυσλεκτικός) που ανέφερε ο κύριος Ματσάκης (που δεν ξέρει τι του γίνεται) γι’ αυτό θα ναι κατεβατό.
    Η Ελληνική γλώσσα είναι μια χαρά.
    Οι μετατροπές που προτείνει ο συγκεκριμένος κύριος καταστρέφουν τη γλώσσα. Δεν είδα κανένα παιδί να διαμαρτύρεται με τη υπάρχουσα γλώσσα. Ας είμαστε σοβαροί.
    Έκανε και μια αναφορά στη δυσλεξία και ότι η απλοποίηση της γλώσσας θα βοηθούσε. Μεγαλύτερη «πατάτα» δεν υπάρχει! Κατηγορηματικά όχι. Δεν θα βοηθήσει Το αντίθετο! Η γλώσσα ως έχει καθώς και η εκμάθηση Αρχαίων Ελληνικών βοηθούν πολύ! Ήμουν ήπια προς μέτρια δυσλεκτικός(είχε αντιμετωπιστεί Τετάρτη δημοτικού πάρα πολύ το θέμα και στο γυμνάσιο υπήρχε πρόβλημα μόνο μαθηματικά και αγγλικά) και με τα Αρχαία στο γυμνάσιο ήμουν πολύ καλός! Με βοήθησαν ως μάθημα και τα αγάπησα από την αρχή! Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί.
    Νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω για την εμπειρία μου ως πρώην δυσλεκτικός. Για την ακρίβεια ως δυσλεκτικός διότι η δυσλεξία δεν φεύγει άσχετα αν δεν φαίνεται κάποιες φορές. Είναι η κατασκευή του εγκεφάλου και ο τρόπος που αυτός αντιλαμβάνεται. Πολυδιάστατα...θα μπορούσαμε να πούμε σε μορφή 3D όπως λένε οι ειδικοί με μια λέξη. Αν θυμούνται κάποιοι είχαμε κάνει μια πολύ ωραία συζήτηση παλιά σχετικά με την δυσλεξία σε ένα παλιό άρθρο εδώ μέσα.
    Τι είναι όμως δυσλεξία?
    Καταρχήν, δεν υπάρχουν διάφορες μορφές δυσλεξίας. Ο κύριος Ματσάκης τα μπερδεύει λίγο ή μάλλον δεν τα έμαθε καλά.
    Μην μπερδεύουμε τη δυσλεξία με άλλα πράγματα και τα βαφτίζουμε όλα μαζί δυσλεξία. Η δυσλεξία είναι μια και εκφράζεται στο άτομο που την έχει με διάφορα συμπτώματα που καθορίζουν τη βαρύτητα της (ήπια, μέση, υψηλή). Αυτό κάποιοι το μπερδεύουν με "διάφορες μορφές" της όπως λένε. Λάθος. Η σωστή έκφραση είναι "ο βαθμός της"(που καθορίζεται από το ποια, πόσα συμπτώματα και σε τι βαθμό παρουσιάζονται στο παιδί που εξετάζει ο ειδικός).
    Μερικά από τα κλασσικά συμπτώματα της δυσλεξίας (που καθορίζουν και σε τι βαθμό έχει δυσλεξία ένα δυσλεκτικό παιδί) είναι τα παρακάτω που θα αναφέρω. Θα γράφω τα συμπτώματα και δίπλα αν το είχα ή όχι. Θα μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας για ακόμα μια φορά όπως σε παλαιότερο άρθρο.
    Τα βασικά συμπτώματα της δυσλεξίας λοιπόν:

    1)Αντιστροφές γραμμάτων - αριθμών (ε αντί για 3).
    Ναι, το είχα σε υψηλό βαθμό. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα μου.

    2) Αντιμεταθέσεις ή παραλείψεις ή προσθήκες γραμμάτων (ή συλλαβών) στην ίδια λέξη (πότι ή πι ή τοτόπι αντί για τόπι).
    Ναι. Το είχα σε ήπιο έως μέτριο βαθμό.

    3) Καθρεφτική ανάγνωση ή γραφή (εμ αντί με)
    Ναι. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα μου. Σε μέτριο βαθμό αλλά με το που έκανα το λάθος το έλεγα μόνος μου πριν μου το πούνε και το διόρθωνα άμεσα. Νευρίαζα όταν μου βγαινε και ήθελα με πείσμα να το διορθώσω πράγμα που πετύχαινα κάθε φορά.

    4)Αντικαταστάσεις λέξεων με άλλες παρεμφερούς σημασίας (διαβάζουν ή γράφουν κοντός αντί για χαμηλός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όχι, δεν το είχα ή ας πούμε ότι το είχα σε πολύ ήπιο βαθμό ισοδύναμο όλων των συνομήλικων παιδιών.

    5) Έχουν δυσανάγνωστα γραπτά.

    Ναι. Το είχα σε υψηλό βαθμό. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα μου. Σταδιακά βελτιώθηκε κι έφτασα στο άλλο άκρο του πλήρους καθαρού και οργανωμένου γραπτού. Ωστόσο στα πρόχειρα γραπτά μου, παραμένει. Για παράδειγμα όταν λύνω μια άσκηση στο πρόχειρο (πχ κληρονομικότητα γονιδίων στο μάθημα της γενετικής που ήταν και είναι από τα αγαπημένα μου) σε πρόχειρο χαρτί τα γράφω μπερδεμένα χωρίς σειρά(ή μάλλον με την ανέκαθεν δική μου δυσλεκτική σειρά), τα γράμματα χάλια που αν κάποιος καθηγητής τα δει θα πει από μέσα του σίγουρα: "Αυτός κάνει μουτζούρες και σχεδιάκια. Τεμπελιάζει, πετάξτε τον έξω. Ντροπιάζει την Γεωπονία. Που είσαι Χούντα!" :) .
    Όταν τα γράφω όμως στο επίσημο γραπτό μπορεί αυτός που θα τα διαβάσει να δει μια λογική σειρά και ένα οργανωμένο γραπτό. Τα μεταφράζω δηλ με λίγα λόγια στη "γλώσσα των άλλων για να με καταλάβουν".

    6) Δυσκολεύονται να μάθουν πίνακες, σειρές ονομάτων (π.χ. ημέρες της εβδομάδας, μήνες του χρόνου).
    Ναι, το είχα σε υψηλό βαθμό/ Έφτασα όμως(το ξεπέρασα πολύ γρήγορα) στο άλλο άκρο. Θυμάμαι από μικρός απ’ έξω ημερομηνίες, αριθμούς τηλεφώνων, μήνες, ημέρες. Κατεβατά. Μέχρι και τι μέρα είχε πριν δυο Μήνες στις τάδε του Μηνός. Επίσης αν δω έναν χάρτη(για λίγο δεν θέλω πολύ…έμαθα να λειτουργώ λόγω δυσλεξίας σε γρήγορους ρυθμούς πλέον…πιο γρήγορους από έναν μη δυσλεκτικό) ή μια φωτογραφία το μάτι μου πάει απευθείας στη λεπτομέρεια βάση της οποίας θα θυμάμαι απ’ έξω όλη τη φωτογραφία ή τον χάρτη τον οποίο θα μπορώ να ζωγραφίσω με κάθε λεπτομέρεια αν με ρωτήσει κάποιος μετά από καιρό κιόλας. Απέκτησα δηλ έντονη παρατηρητικότητα. Ήταν το πρώτο όπλο μου απέναντι στη δυσλεξία. Υπήρχε αντίδοτο δηλ έναντι της δυσλεξίας μου με το οποίο η ίδια η φύση με είχε εφοδιάσει όπως μου δωσε την δυσλεξία(που είναι χάρισμα νοημοσύνης όπως θα αιτιολογήσω παρακάτω με ιστορικά πρόσωπα και επιστημονική αιτιολόγηση).

    7) Δυσκολεύονται να αντιγράψουν από τον πίνακα ή από σημειώσεις.
    Ναι. Το είχα σε υψηλό βαθμό. Επιπλέον, πάντα δεν μου έφτανε ο χρόνος γιατί οι δυσλεκτικοί πολλές φορές είναι παράλληλα και τελειομανείς επειδή αντιλαμβάνονται ότι με την οργάνωση το μυαλό τους αποδίδει εξαιρετικά.

    8) Έχουν προβλήματα προσανατολισμού στο χώρο(μπερδεύουν αριστερό με δεξιό, λάθος εκτίμηση απόστασης κ.α.) και στο χρόνο.

    Ναι το είχα σε υψηλό βαθμό. Ειδικά στο χώρο και πιο πολύ μπέρδευα μέχρι το Γυμνάσιο(!) το δεξιά με το αριστερά. Μπέρδευα κατευθύνσεις κτλ. Σήμερα το αντίθετο. Άνθρωπος-GPS :). Πλέον έφτασα στο άλλο σημείο να εκτιμώ με ακρίβεια αποστάσεις, κατευθύνσεις, ίχνη στο έδαφος, θορύβους φύσης κτλ. Ένας έτοιμος ιχνηλάτης για τον στρατό :) Βοήθησε πολύ η ενασχόληση με την ορειβασία από 13 χρονών και οι γνώσεις του παππού μου Γιώργου σχετικά με πορείες, κυνήγι κτλ όπου με έπαιρνε μαζί του. Βρήκα δηλ για κάθε σύμπτωμα μου τρόπο αντιμετώπισης όπως αντιλαμβάνεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 9) Σοβαρά προβλήματα στην ορθογραφία.
    Όσο κι αν ακούγεται παράξενο όχι δεν το είχα καθόλου. Τα ορθογραφικά λάθη που έκανα(άλλο ο κακός γραφικός χαρακτήρας) ήταν όπως όλων των παιδιών. Τίποτα το ιδιαίτερο. Μάλιστα από Τρίτη δημοτικού ήμουν ο καλύτερος στην ορθογραφία. Επειδή από μικρός στην Α’ είδα κι από μόνος μου ότι κάτι τρέχει και επειδή η μάνα μου το πρόλαβε όταν ξεκινούσε. Το κατάλαβε ότι το είχα επειδή από νήπιο είχα το σύμπτωμα της έλλειψης προσανατολισμού. Μπέρδευα πολύ το αριστερά με δεξιά και το αντίστροφο. Γενικά πρόβλημα με τις κατευθύνσεις κτλ. Αρχικά είχαν φοβηθεί για την όραση μου. Τελικά όταν είπε ο οφθαλμίατρος ότι δεν τρέχει κάτι η μάνα μου είπε ότι είναι δυσλεξία. Το κατάλαβε αμέσως και περίμενε να εκδηλωθεί λίγο στην Α’ για να λάβει τα αναγκαία μέτρα. Μικρό παιδάκι δημοτικού αλλά καταλάβαινα κι εγώ ο ίδιος ότι κάνω λάθη, τα διόρθωνα αμέσως. Της έκανε εντύπωση της δασκάλας: «Έχει υψηλή νοημοσύνη. Δεν τίθεται θέμα νοημοσύνης. Είναι δυσλεκτικός(εξαιρετική δασκάλα, διαβασμένη που λέμε) αλλά μου κάνει εντύπωση ότι με το που κάνει το λάθος το λέει πριν προλάβω να τον διορθώσω». Η μάνα μου θυμάται πάντα τη φράση της. Με πήγαν και για τεστ δυσλεξίας. Αποδείχθηκε ότι έχω. Ήπιο προς μέτριο βαθμό. Πέρασα στη συνέχεια τεστ νοημοσύνης όπου σημείωσα υψηλή βαθμολογία(επιβεβαιώθηκε η δασκάλα) για την τότε ηλικία μου. Αυτό δεν είναι παράξενο αν σκεφτούμε ότι συνήθως(σύμφωνα με μελέτες) οι δυσλεκτικοί στα τεστ νοημοσύνης πετυχαίνουν υψηλή βαθμολογία(εντός φυσιολογικών ορίων αλλά υψηλή). Στη χειρότερη, τον μέσο όρο.
    10) Δυσκολίες στα μαθηματικά, ειδικά στην αφομοίωση συμβόλων και μορφών όπως οι πίνακες πολλαπλασιασμού.
    Επίτηδες το άφησα στο τέλος. Ναι το είχα. Σε υψηλό βαθμό. Πρόβλημα στα μαθηματικά και ειδικά στον πολλαπλασιασμό(η παλιά μεγάλη μου αδυναμία). Έμαθα πολλαπλασιασμό ένα απόγευμα στην Πέμπτη δημοτικού. Έγινε το κλικ στον δυσλεκτικό ξαφνικά. Τα έμαθα όλα μαζεμένα περί πολλαπλασιασμού με τη μία. Μέχρι τότε χρησιμοποιούσα την πρόσθεση και διάφορα κόλπα μου. Στη συνέχεια, στη τρίτη γυμνασίου έφτασα να γράψω 19 στα μαθηματικά(από το 10-11 που έγραφα στην πρώτη στα μαθηματικά) και έκτοτε στο λύκειο είχα καλές σταθερές επιδόσεις στα μαθηματικά(από 15- 17) αλλά όχι όπως εκεί που είχα ιδιαίτερη κλίση ως μαθητής: Βιολογία 20. Κορυφαίος μαθητής του Λυκείου στη Βιολογία και «της καριέρας του»(επί λέξη) που έληγε τον επόμενο χρόνο σύμφωνα με όσα είπε ενθουσιασμένος ο καθηγητής του μαθήματος στη mother. Ένας καταπληκτικός καθηγητής(της παλιάς σχολής αλλά καταπληκτικός) κι άνθρωπος. Πριν καν πάει η μάνα μου να τον ρωτήσει βγήκε στο διάδρομο(ποτέ δεν φανταζόμουν ότι ένας καθηγητής ένα χρόνο πριν από τη σύνταξη του μπορεί και περπατάει…τρέχει κυριολεκτικά τόσο γρήγορα) όταν μας είδε και κατάλαβε ότι ήταν η μητέρα μου (της έλεγα που θα βρει τον κάθε καθηγητή/τρια να μιλήσει-ρωτήσει κτλ) και ήμουν έτοιμος να προχωρήσω σιγά σιγά έξω να βρω κάτι συμμαθητές μου. Ήταν μέσα σε τάξη με πόρτα ανοιχτή φυσικά, μιλούσε με άλλη μάνα παιδιού, μας είδε, την παράτησε την άλλη, ήρθε με πολύ γρήγορο βήμα. εγώ την έκανα αμέσως, της έκανε θερμή χειραψία(την ταρακούνησε μιλάμε ήμουν στην άλλη άκρη) και άρχισε να της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μιλάει δυνατά ενθουσιασμένος για μένα . Χημεία 19-20. Ιστορία 20. Κορυφαίος του λυκείου στην ιστορία σύμφωνα με την Διευθύντρια φιλόλογο-ιστορικό.
    Όπως βλέπετε λοιπόν οι δυσλεκτικοί μπορούν και μάλιστα πιο πολύ από άλλα άτομα. Φτάνουν στο σημείο να παίρνουν απολυτήρια Λυκείου με βαθμό ανάμεσα στους 3 πρώτους(με πολύ μικρή διαφορά από τον πρώτο) και μάλιστα εξεταζόμενοι πάντα γραπτά όπως όλοι για να μην τους κατηγορήσουν. Όχι προφορικά. Έχουν πείσμα. Να σημειώσω ότι η δυσλεξία μου είχε βγει έντονη και στην εκμάθηση αγγλικών. Δυστυχώς δεν είχα μέχρι το γυμνάσιο καθηγητές που να καταλάβουν ότι απλώς έχω όπως όλοι οι δυσλεκτικοί διαφορετικό εγκέφαλο. Ότι δεν ήμουν βλάκας ή αδιάφορος για το μάθημα αλλά απλώς ήθελα μια μικρή βοήθεια όχι στη βαθμολογία αλλά στην εκμάθηση. Στο ιδιωτικό δημοτικό είχα μια μ@λ γεροντοκόρη καθηγήτρια αγγλικών και στο ιδιωτικό γυμνάσιο έναν κομπλεξικό μ@λ που νόμιζε ότι αδιαφορώ για το μάθημα του. Έβλεπε τις βαθμολογίες μου στα άλλα μαθήματα που ήταν καλές έως Άριστες (πλην μαθηματικών που μέχρι μέσα γυμνασίου ήταν χαμηλές όπως των αγγλικών αλλά ένας νέος μαθηματικός στο σχολείο με βοηθούσε στην εκμάθηση με αποτέλεσμα με προσπάθεια και σταδιακά να ανέβει πολύ το επίπεδο μου και τελευταία τάξη γυμνασίου να γράψω..19). Αποτέλεσμα να με απομονώνει στη τάξη ο κομπλεξικός καθηγητής αγγλικών κι εγώ έβγαζα για σπάσιμο το βιβλίο της βιολογίας Γυμνασίου πάνω στο θρανίο και διάβαζα βιολογία όλη την ώρα των αγγλικών! Εν ώρα αγγλικών βιολογία! Η πλήρης ρήξη. Μια μέρα του τελευταίου τριμήνου με έστειλε ποινολόγιο γι’ αυτό το λόγο αλλά του είπα: «Να πείτε όμως στον γυμνασιάρχη ότι δεν με βοηθάτε(δεν εννοούσα βαθμολογικά) στα αγγλικά!». Μου είπε κοφτά να καθίσω και τελικά περιορίστηκε μετά το μάθημα σε μια έντονη παρατήρηση. Έλεγα από μέσα μου με πείσμα αλλά και στεναχωρημένος η αλήθεια: «Έτσι ρε μ@λ? Φάε ρε π…η! Δεν ασχολούμαι άλλο με το κ..λομάθημα σου. Μόνο για ένα 10-12 θα προσπαθώ. Βιολογία θα διαβάζω που να χτυπιέσαι». Η μάνα μου αν και πολύ υπομονετική ως άνθρωπος όταν γύρισε σπίτι ήταν πάρα πολύ νευριασμένη μαζί του που πήγε να τον ρωτήσει. Ο άνθρωπος ήταν για ξύλο. Τελικά μέσα σε τρία χρόνια(Δευτέρα γυμνασίου μέχρι Α λυκείου) έμαθα όσα αγγλικά δεν είχα μάθει από μικρός. Μια φίλη της μάνας μου καθηγήτρια αγγλικών με έκανε να μιλάω και να γράφω πολύ καλά αγγλικά. Απλώς ήθελα έναν άνθρωπο να με καταλάβει, την δυσλεξία μου να καταλάβει και έμαθα πολύ καλά αγγλικά! Ήταν απλό. Στα γαλλικά δεν μου είχε βγει η δυσλεξία. Μόνο στα αγγλικά.
    Σύμφωνα με ειδικούς, οι δυσλεκτικοί:
    1)Έχουν γρήγορη αντίληψη,
    2) Συχνά ξαφνιάζουν με την οξυδέρκεια των παρατηρήσεων τους,
    3) Έχουν ικανότητες συνδυαστικές
    4) Κρίνουν και οδηγούνται σε λογικά συμπεράσματα μετά από επεξεργασία δεδομένων
    5) Έχουν έφεση στην μηχανολογία, στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
    6) Έχουν γόνιμη φαντασία, χιούμορ και επινοητικότητα.
    7) Είναι πολλές φορές οργανωτικοί και τελειομανείς
    8) Έχουν υψηλή ή κανονική ευφυΐα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πετυχημένοι και διάσημοι δυσλεκτικοί:
    Leonard Da Vinci, Tom Cruise, Albert Einstein, Whoopi Goldberg, Keanu Reeves, Oliver Reed, Harry Anderson, Thomas Edisson, Pablo Picasso, Richard Branson, Jay Leno, Walt Disney, Robin Williams, Ann Bancroft, Alexander Graham Bell, Michael Faraday, George Patton, Cher, John Lennon, Muhammad Ali, Magic Johnson, Greg Louganis, Steve Redgrave, Winston Churchill, King Carl XVI, Gustaf of Sweden, Thomas Jefferson, John F. Kennedy, Nelson Rockefeller, George Washington, William Hewlett, Hewlett-Packard, Henry Ford, F. Scott Fitzgerald, Gustave Flaubert, Agatha Christie, William Butler Yeats.
    Υπάρχουν απόψεις επιστημόνων ειδικών περί δυσλεξίας ότι ο Έρβιν Ρόμελ ήταν δυσλεκτικός. Αυτό το υποστηρίζουν από τον γραφικό του χαρακτήρα. Δεν είναι επιβεβαιωμένο 100%. Για τους άλλους όμως είναι.
    Εγώ ρωτάω τώρα τον κύριο Μαϊντανόπουλο… συγνώμη…Ματσάκη ήθελα να πω, τι σου φταίει η Ελληνική γλώσσα?! Γιατί άνθρωπε μου? Έφτασες στο σημείο να πεις ότι μέχρι και τους δυσλεκτικούς θα βοηθούσε η «απλοποίηση», δολοφονία της λέω εγώ. Τι άλλο θα ακούσουμε! Κοίτα τους Τούρκους που τους έχεις στο 40% του νησιού σου και νησιού μας(γιατί η Κύπρος είναι Ελλάδα), μετά διάβασε για την δυσλεξία και μετά πες μας για την «απλοποίηση» της γλώσσας. Τα αρχαία Ελληνικά και η σύγχρονη δημοτική βοηθάνε πολύ τον δυσλεκτικό και αυτό το λέει ένας δυσλεκτικός! Έλεος! Καταψηφίστε τον εκεί κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. έλεος...


    ΑΛΗΘΕΙΑ,γιατί δεν προτείνει την απλοποίηση της γραφής της ΑΓΓΛΙΚΗΣ γλώσσας(που δεν έχει και καθόλου κανόνες κι αυτό δυσκολεύει περισσότερο),

    που τη μιλά όλος ο κόσμος,να ανακουφιστούμε όλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΙΤΕ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ,ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ.ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ .ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ..... Α Τ Ι Θ Α Σ Ο Σ....ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λογω συγγενειας με την Κυπρο,σας αναφερω οτι μεχρι προτινος ο Ματσακης ηταν ενας αγωνιστης εναντια σε καθε κατακτητη τουρκο η εγγλεζο.Αριστος επιστημων με 7 διδακτορικα,βοηθησε και προσωπικα πολυ κοσμο.Η οικογενεια του σχετικα ευπορη.Τη συγκεκριμενη ειδηση τη γνωριζω καιρο και με συγκλονισε.Σαν συμπερασμα τα εξης μπορει να συμβαινουν.Ο Ματσακης να επαιζε 20 χρονια θεατρο για να εχει μελλοντικες απολαβες.Οικονομικα ηταν και τωρα ειναι υπεραποκατεστημενος για 50 χρονια.Ουτε θα περιμενε 20 χρονια να προσβαλλει ετσι τον Ελληνισμο.Να ελαλησεν ο νους του,πιθανον.Επισης να ειναι ομηρος προσωπικων δεδομενων η καποιων πραξεων του..ισως.Κριμα ηταν ενα προτυπο για οσους αγωνιζονται.Ποις ξερει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η απόλυτη απλοποίηση της εκσυγχρονιστικής βλακείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Διαμαρτύρομαι για την ανάρτηση διότι κατά μείζονα λόγο θα έπρεπε να αναρτήσετε τη δική μου πρόταση καθώς είναι ακόμη πιο ανοικτόμυαλη, πιο προοδευτική και πιο κοσμοπολίτικη. Γιατί δεν καταργούμε εντελώς και το αλφάβητο ώστε να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα εκτός από τους μη γνωρίζοντες την ελληνική γραφή και οι τυφλοί; Μετά άνετα προχωράμε και στη κατάργηση του προφορικού λόγου για να εξαλείψουμε το πρόβλημα του κοινωνικού αποκλεισμού στους μουγκούς και στους κωφούς. Ασε την αισθητική και πολιτιστική αναβάθμιση που θα επέλθει στη χώρα καθώς οι κάτοικοί της θα πάψουν να ακούν, να λέν και να γράφουν μαλακίες. Μια χαρά επικοινωνούσαν και με τα μουγκρητά και τις χειρονομίες οι αρχαίοι ημών... πρωτόγονοι. Επιστροφή στις χαμένες μας ρίζες και παραδόσεις δε θέλουμε; Ορίστε λοιπόν. Άσε που η κατάκτηση του θηλυκού θα είναι απλούστατη υπόθεση καθώς τον πόθο σου για αυτό θα τον εκδηλώνεις τραβώντας του μια με το ρόπαλο, ντανγκ στο κεφάλι και απ' το μαλλί στη σπηλιά για τα περαιτέρω. Και αν ανταγωνιστής στο κυνήγι του θηλυκού ή στην αρχηγία της φυλής βρεθεί κανένας Ματσάκης ας είναι καλά το ρόπαλο. Μέχρι τότε όμως ας τον χτυπάμε αυτόν και τους ομοίους του στο δικό μας το κεφάλι.

    Υ.Γ. Το μπουμπούκι αυτό είναι ο μάγκας που έκοβε βόλτες με τη τζιπάρα του στο πεδίο βολής βαρέων όπλων στην Κύπρο καθιστώντας αδύνατη την σχετική εκπαίδευση στα ασκούμενα ελληνικά τμήματα. (Είχε και αβάντα από προοδευτικούς κατοίκους της περιοχής)

    Π. Σοροπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευγε Γιωργη, εισαι καταπληκτικος !

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. να τον χαιρομαστε τον τυπά. εργάζεται κι αυτός για το εθνικό συμφέρον. ουστ από δώ πέρα κοπρίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ego πάνtοσ νοmizo oti πρεπi να ioθetisume tiν Κινεziki γραφi ... iνε to iδio αρχέα κε έχι όλο to μέλον μπροstά tiσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ε τότε να καθιερώσουμε τα greeklish για να τελειώνουμε και με τη γλώσσα.
    Αφού μόνο το έθνος που έχει δική του γλώσσα, έχει και ταυτότητα και η ταυτότητα είναι βασικό θεμέλιο της ανεξαρτησίας, βεβαίως, βεβαίως...
    Κάποιοι βιάζονται πολύ φαίνεται.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γιώργο, δεν νομίζω ότι η περίπτωσή σου με τα αγγλικά ήταν δυσλεξία. Μάλλον ήταν η κακή επαφή με τον διδάσκοντα που πυροδοτούσε τον αρνησμό σου και μπλόκαρε τον εγκέφαλο. Ετσι δεν μπορούσες να απορροφήσεις άνετα την πληροφορία. Συμβαίνει όμως συχνά αυτό. Η διδασκαλία είναι πρώτα απ΄όλα επικοινωνία βλέπεις. Γιατί αν είχες πράγματι δυσλεξία, δεν θα σε βοηθούσε ούτε η φίλη της μητέρας σου, όσο συμπαθής και αν ήταν.
    Κάτι ανάλογο με τη δική σου περίπτωση, είχε περάσει ο πατέρας μου στο σχολείο, με το μάθημα των Θρησκευτικών. Ο δάσκαλος τον χαστούκισε μια φορά γιατί είπε "στο χωράφι" αντί "εις στον αγρόν.." και από τότε ο πατέρας μου αντιπάθησε τα Θρησκευτικά.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο ανθρωπος αυτος εχει ψυχιατρικο προβλημα και το γνωριζουν οι Κυπριοι.Εγω γνωριζω τον αδελφο του που ειναι γιατρος και πασχει απο ανιατο πνευματικο νοσημα και 3 χρονια παιρνει αναρρωτικη συνεχως χωρις διακοπη για να συμπληρωσει την συνταξη του.Ειναι οικογενειακως
    με σοβαρα προβληματα.Ηδη στη Κυπρο δεν τον λαμβανουν τον Μαριο υπ οψιν ο,τι και να πει η να κανει,οπως τις προαλλες που ανεβηκε στον ιστο να κατεβασει δηθεν την αγγλικη σημαια ισα για τους προβολεις της δημοσιοτητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Γιώργος δεν πάσχει από δυσλεξία, αλλά από βαριάς μορφής ...μετριοφροσύνη !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ελίνα,
    Ήταν δυσλεξία που έβγαινε πολύ στα αγγλικά. Μην μπερδεύουμε δυσλεξία με άλλες μαθησιακές δυσκολίες. Αφού είχα διάγνωση από ειδικό ως δυσλεκτικός στην Α δημοτικού(ήπιο προς μέτριο βαθμό δυσλεξίας) καθώς και τεστ νοημοσύνης με υψηλό αποτέλεσμα(εντός φυσιολογικών ορίων για την τότε ηλικία μου αλλά υψηλό σκορ). Κλασσικός δυσλεκτικός. Το είπε.
    Το θέμα με τα αγγλικά ήταν ότι η καθηγήτρια αγγλικών στο δημοτικό ήταν μια γεροντοκόρη βλαμμένη που δεν καταλάβαινε τι είναι δυσλεξία και με μια φάτσα μιλάμε σαν την κακιά μάγισσα (όλα τα καλά δηλ...να μην πω περισσότερα καταλαβαινόμαστε) και ο άλλος στο Γυμνάσιο ήταν ένας ηλίθιος και κομπλεξκικός με το μάθημα του που δεν καταλάβαινε τι είναι δυσλεξία και δούλευε στο μάθημα του μόνο με τα "καμάρια" του. Με αγνοούσε μια τον αγνοούσα δέκα
    Τον είχα συναντήσει μια φορά τώρα φοιτητής, περίμενα λεωφορείο κέντρο στην Εγνατία και τόλμησε να ρθει να με χαιρετήσει κιόλας. Φυσικά τον "δρόσισα" με τον δικό μου τρόπο (χωρίς φωνές, δεν χρειάζονται φωνές). Δεν ξεχνάω ποτέ.
    Ήταν απαίσιος καθηγητής και άνθρωπος.
    Έγραφα αγγλικά με αντιστροφή γραμμάτων, δυσκολευόμουν να τα προφέρω σωστά κ.α. Αυτός ζούσε στον δικό του κόσμο. Νόμιζε ότι σνομπάρω το μάθημα του επειδή στα άλλα μαθήματα τα πήγαινα από καλά μέχρι άριστα. Απλώς η φίλη της μητέρας μου ήξερε πως να αντιμετωπιστεί το θέμα. Είχε σύστημα. Είχε σπουδές στη Βρετανία κτλ. Η κ. Αγγελική (όνομα της) αποδείχθηκε άγγελος πως το λένε.
    Είχε αντιμετωπιστεί παντού η δυσλεξία πλην των αγγλικών που επέμενε. Η φίλη της μάνας μου μέσα σε τρία χρόνια με σύστημα μου μαθε αγγλικά. Κατεδαφίσαμε και χτίσαμε στα αγγλικά από το μηδέν.

    ΥΓ: Τώρα το να απαντήσω στον Τζίμη, στα ειρωνικά του σχόλια και στις προσωπικές του κατά καιρούς λεκτικές επιθέσεις θα χάσω τον καιρό μου. Ένα τραγούδι του αφιερώνω μόνο: http://www.youtube.com/watch?v=LeAS39JD-4c

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.