15/2/11

Κωνσταντινούπολη vs Ἀθήνα


Καµµιά φορά τούς τουρκόφιλους ἑλληνόφωνους τῆς Ἀθήνας τούς λυπᾶµαι. Ἀλήθεια, δέν τό λέω µέ ἔπαρση ἤ περιπαικτική διάθεση. τούς λυπᾶµαι ἀκόµη κι ἄν βρίσκονται στήν κυβερνώσα συµµωρία ἤ στούς τσανακογλεῖφτες της, δηλαδή ἀνήκουν στούς σηµερινούς βιαστές τῆς πατρίδας µας. Εἶναι τόσο ἀγράµµατοι, τόσο ἀνόητοι, τόσο ἀναξιοπρεπεῖς, τόσο οὐτιδανοί, πού πασχίζουν νά ἀποκτήσουν ἀξία ἄλλοτε ἀπό τήν κόντρα τους µέ τήν Χρυσή Αὐγή, ἄλλοτε ὑπερασπιζόµενοι τό πιό ἀνθελληνικό ἰδεολόγηµα κι ἄλλοτε ἐπιτιθέµενοι µέ γελοίους νοητικούς τσαρλατανισµούς σ’ αὐτό πού οἱ ἴδιοι ὀνοµάζουν «πατριωτικό µπλόκ». Ἔτσι θαρροῦν πώς θέτουν τούς ἑαυτούς τους στήν φαντασιακή ἐµπροσθοφυλακή τοῦ «ψηφιακοῦ µέλλοντος», τῆς «εἰρηνικῆς συναδέλφωσης» καί ἄλλων ὑποκρισιῶν ἤ ὀνειρώξεών τους. Σκέτη θλίψη.
Τέτοιες σκέψεις κάναµε καί µέ τήν ἐκποµπή τῆς Τσόκλη γιά τήν «Ἰστανµπούλ» καί – κυρίως – µέ τό δελτίο Τύπου τοῦ δήµου Ἀθηναίων, στό ὁποῖο ὁ Γ. Καµίνης ἀναφερόταν στή συνάντησή του µέ τόν «δήµαρχο τῆς Istanbul Kadir Topbas». Τί νά σχολιάσεις; Ὅταν ξέρεις µέ ποιά ἄτοµα (Καµπύλης καί βάλε…) στελεχώθηκε τό γραφεῖο τοῦ «ἀνεξάρτητου» δηµάρχου, δέν ἐκπλήσσεσαι.

 Νά ἐπιχειρηµατολογήσεις γιά τόν καθιερωµένο ἐξελληνισµό τόσων καί τόσων κυρίων ὀνοµάτων (Λονδῖνο, Βερολῖνο, Μόναχο…) σύµφωνα µέ τά διεθνῶς κρατοῦντα;

Νά ἐπισηµάνεις τήν ἱστορικότητα τοῦ ὀνόµατος «Κωνσταντινούπολη», πού τό χρησιµοποιοῦσαν Ρωµαῖοι, Ἕλληνες κι Ὀθωµανοί γιά 1600 χρόνια;

Ἤ τήν καθιερωµένη διεθνῶς χρήση τῶν παγιωµένων ἐξωνύµων τέτοιου τύπου;

Γιά τή σχέση τῆς Κωνσταντινούπολης µέ τήν ἐθνική µας µνήµη δέν τό συζητῶ, τί νά πεῖς σέ ἀνελλήνιστα ἀνθρωπάκια; Αὐτά παπαγαλίζουν µόνο τίς µποῦρδες πού τούς ἔµαθε ἡ νεοταξίτικη ἀγέλη, περί «στερεοτύπων», «ἐθνικισµοῦ», «πισωγυρισµάτων» κτλ. Πάντως οἱ δυτικοί µας πάτρωνες, πού µόχθησαν δυό αἰῶνες νά καταστρέψουν τήν προσήλωσή µας στήν ἀδιάσπαστη συνέχειά µας καί στήν ὑπαρκτή ρίζα µας στή Ρωµανία, πρέπει νά νιώθουν δικαιωµένοι καί νά κοιµοῦνται ἥσυχοι.

Σήµερα καί ἡ ἁπλή µνεία τῆς πατρώας Πόλης ἔχει ποινικοποιηθεῖ ἀπό τά ἐνθάδε πνευµατικά τους τσιράκια, τά ὁποῖα µέσα σέ µιά ἀεθνική κι ἀµνήµονα τσιµεντούπολη νιώθουν σάν τό ψάρι στό νερό.

Κάπως ἔτσι λοιπόν πρέπει νά δοῦµε κατάµατα τήν πραγµατικότητα καί νά ἀπαλλαχτοῦµε ἀπό τίς φενάκες περί «ἐθνικῆς ἑνότητας». Ὁ λαός µας εἶναι τεχνητά µά βαθειά διχασµένος, µέ ἕνα σηµαντικό του µέρος νά ἀκολουθεῖ τήν λεγόµενη ἐλίτ στόν ἀντίποδα τῶν ἀληθινῶν συµφερόντων του. Δυστυχῶς δέν εἶναι λίγοι ὅσοι θεωροῦν πώς λ.χ. ὁ Βερέµης, ἡ Φραγκουδάκη, ὁ Λιάκος ἤ ὁ Παπαχελάς ἔχουν σχέση µέ τόν τόπο καί τόν λαό µας καί συντάσσονται µέ τήν ἀνθελληνική τους γραµµή. Ὅσοι διατηροῦµε µιά στοιχειώδη σχέση µέ τήν πραγµατικότητα καί τήν λειτουργία τῆς αὐτοσυντήρησης ἄς εἴµαστε σέ ἐγρήγορση: ἡ παρούσα κρίση θά φωτίσει ἀποκαλυπτικά τόν πεµπτοφαλαγγίτικο ρόλο τῆς ἀθηναϊκῆς «διανόησης».
ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ

*Σχόλιο:Η Εκπομπή της Κας Τσόκλη ήταν πραγματικά άθλια.
-Ανέφερε την Κωνσταντινούπολη ως Ινσταμπούλ,
-Διαφήμισε τον πατέρα της καλλιτέχνη Κώστα Τσόκλη (Φυσικά ίσως αγνοούσε το δημοσίευμα της Σαμπάχ για τον Βασίλη Μπορνόβα, και για το πού βρίσκει τα χρήματα το ελληνικό προξενείο και οργανώνει πολιτιστικές δραστηριότητες,)
 -Ανέφερε την γιορτή αρχαία κουρδική γιορτή υποδοχής της Ανοιξης και της αναγέννησης της φύσης ως Νεβρούζ και όχι Νεβρόζ, ανέφερε ως κορυφαία συγκέντρωση των Κούρδων αυτή στην Κωνσταντινούπολη (50,000)  αγνοώντας αυτή στο Ντιγιαμπακίρ στην οποία συγκεντρώνονται πάνω απο 1,000,000 Κούρδοι
-Την ώρα που υπήρχαν πλήθος δημοσιεύσεων για μαζικούς τάφους και για εκτελέσεις εκατοντάδων πολιτών απο παρακρατικούς μηχανισμούς επέμενε να προβάλλει το εκσυγχρονιστικό και προοδευτικό πρόσωπο του ΑΚΡ

16 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ το πολυτονικό!!! και για την Κωνσταντινούπολη ας μας πεί κάποιος ποτε άλλαξε απο Κωνσταντινούπολη σε Ειςτηνπόλη=ισταμπούλ ;;; Αν γνωρίζει ... Αλλά...μωραίνει Κύριος ών βούλεται απολέσει.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαράδεκτη ανάρτηση και σχόλια!

    Αφού ξέρουμε όλοι ότι το θέμα των φίλων και συγγενών έχει τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα:

    http://www.youtube.com/watch?v=rY2ah4RTSTo, 9:05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι η "κυρια" αυτη ειναι Βουλευτης Επικρατειας του ΠΑΣΟΚ, και μελος του ΕΛΛηνικου Κ(υ)νοβουλιου, τρομαρα της !!! Κανει τα ταξιδακια της, πληρωνεται πανακριβα απο την ΕΡΤ- εισπρατει την παχυλη Βουλευτικη αποζημιωση-απολαμβανει ολα τα προνομια των βουλευτων, και ολα αυτα τα πληρωνει ο μ@@@κας Ελληνας φορολογουμενος !!!! και δεν φτανουν ολα αυτα μας διαφημιζει και τον ...μπαμπα της γνωστο καταξιωμενο καλλιτεχνη κυριο ? Τσοφλη, του οποιου οι δηλωσεις για τους παιδεραστες και τους βιαστες, προκαλεσαν προσφατα τοσο θορυβο !!!! Ελεος !ποτε θα απαλλαγουμε απο ολους αυτους σκατοκουλτουριαρηδες-ποντικους ??? Η αναφορα της στην Κωνσταντινουπολη σαν Ισταμπουλ, τι ναπω ? τοσα ξερει τοσα λει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα δει την εκπομπή της Τσόκλη και ανέφερε μία φορά την τουρκική ονομασία της Κωνσταντινουπόλεως, ακριβώς σε αντιδιαστολή με το ελληνικό όνομα της Πόλης ("Η Ιτσανμπούλ κέρδισε το Κίεβο", ή κάτι τέτοιο λέει στην αρχή). Και στο λειψό αυτό βίντεο, Κωνσταντινούπολη την λέει. Μη γράφετε ανακρίβειες και φροντίστε να ακούτε προσεκτικά.

    Κατά τα λοιπά συμφωνώ με το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗ
    Με το ίδιο σκεπτικό η Αλεξανδρούπολη θα πρέπει να δεχόμαστε να χαρακτηρίζεται ως Ντεντέαγατς, η Ξάνθη Ισκέτσε και η Κομοτηνή Γκιουμουλτζίνε από τους μουσουλμάνους κατοίκους της και τα επίσημα όργανα της Τουρκίας, αλλά μάλλον τα υπερεθνικά φρονηματά σας υψώνουν ένα τοίχος στο να δείτε παραπέρα. Η διεθνής, επίσημή της ονομασία είναι İstanbul και δυστυχώς πρέπει να το χωνέψετε. Πέρα από αυτό αναφέρετε το δημοσίευμα της Σαμπάχ που βγήκε πρόσφατα ενώ προφάνως τα γυρίσματα της εν λόγω εκπομπής είναι πολύ παλαιότερα (η έκθεση του Τσόκλη στο Σισμανόγλειο ήταν πριν πολλούς μήνες). Πέρα από αυτό όμως το να κάνει διαφήμιση στον πατέρα της είναι αντιδεοντολογικό, πόσο μάλλον όταν ο "καλλιτέχνης" έχει τέτοιες διεστραμμένες απόψεις. Εν κατακλείδι δεν με νοιάζουν καθόλου οι εμμονές σας με την ονομασία της Κωνσταντινούπολης αλλά πραγματικά με φοβίζει ο διακαής αλυτρωτικός σας πόθος που αναδύεται από αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αλλά πραγματικά με φοβίζει ο διακαής αλυτρωτικός σας πόθος που αναδύεται από αυτές.

    16 Φεβρουαρίου 2011 12:57 μ.μ.

    -----------------

    Και εγώ! Και εγώ!
    Διαπνέομαι από την Μεγάλη Ιδέα και έχω αλυτρωτικούς πόθους για την Κωνσταντινούπολη!!!

    Αμ πως! Μόνο οι Τούρκοι θα έχουν "αναστηλωτικούς" πόθους για την Αυτοκρατορία τους που δεν την σεβάστηκαν οι "κακοί" οι Έλληνες;

    Μη φοβάσαι καλέ, εσένα δεν θα σε πειράξουν οι Τούρκοι. Αλλά, καλού κακού κάτσε δίπλα στον Μπουτάρη. Οι κοσμοπολίτες δεν κινδυνεύουν από τον Έρντο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από κάποιον που γράφει με πολυτονικό πως μπορεί να περιμένει κάποιος φυσιολογικό σχολιασμό;...
    Άντε να πάρουμε την Πόλη να ξεμαρμαρώσει ο βασιλιάααααας. χα,χα

    ΥΓ Ιστανμπούλ!Ιστανμπούλ!Ιστανμπούλ!
    Έτσι γθα σπάσιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 12:57 μ.μ

    Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το διεθνές όνομα της Κ/λεως σήμερα είναι Istanbul.
    Στην Ελλάδα, όμως, ή μάλλον στα ελληνικά, εξακολουθεί να είναι Κων/λη ή Πόλη. Δεν νομίζω η γειτόνισά σου να σού είπε ποτέ ότι θα πάει ταξείδι στην Istanbul, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάζω κάτι νεροχύτες και κάτι πάγκους σπίτι.
    Να προτιμήσω μάρμαρο Πεντέλης ή Αυτοκρατορικό Μάρμαρο Istanbul?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. {Με το ίδιο σκεπτικό η Αλεξανδρούπολη θα πρέπει να δεχόμαστε να χαρακτηρίζεται ως Ντεντέαγατς, η Ξάνθη Ισκέτσε και η Κομοτηνή Γκιουμουλτζίνε

    από τους μουσουλμάνους κατοίκους της}


    δηλαδή,ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΡΑ μου,θες να πεις πως οι εναπομείναντες Έλληνες της Πόλης αποκαλούν δημοσίως την Κωνσταντινούπολη στα τουρκικά, Κωνσταντινούπολη ή Κονσταντινοπλ, και γι'αυτό στον υποθετικό συλλογισμό σου προσθέτεις και τους μουσουλμάνους της Θράκης;...Αν το έκαναν, θα τους είχαν αποκεφαλίσει.

    Πάντως,το θέμα είναι πολύ απλό, αλλά μερικοί Έλληνες(;)θέλουν σώνει και καλά να γίνει αυτό που θέλει ο Τούρκος,να τη λέμε δηλ.Ιστανμπούλ
    (γιατί ο κλέφτης πάντα αποζητά τη νομιμοποίησή του από τον νοικοκύρη!).

    Το θέμα λοιπόν ,είναι απλό: όταν μιλάμε ελληνικά λέμε Κωνσταντινούπολη,όπως λέμε Λονδίνο και όχι Λόντον,Λισαβώνα και όχι Λισμπόα,Βρυξέλλες και όχι Μπρουσέλ κτλ.Στις άλλες γλώσσες, λέμε Ιστανμπούλ,εκτός αν αναφερόμαστε σε εποχές πριν το 1930,όπου το επίσημο όνομα της Πόλης ήταν-και επί Οθωμανών Σουλτάνων δηλαδή-Κωνσταντινούπολη.

    Η δε Μάγια Τσόκλη,μια έλεγε την Πόλη Ιστανμπούλ,μια Κωνσταντινούπολη,μάλλον για να μην κατηγορηθεί ή για να μας το φέρει λάου-λάου!
    Είναι,όντως,τουλάχιστον, γελοίο να διαφημίζει τον μπαμπά της!

    Έχασα πάσα ιδέα γι'αυτήν,που μέχρι πρότινος εκτιμούσα ως τηλεθεατής,όταν έβαλε υποψηφιότητα με τον ΓΑΠ,γιατί λέει πιστεύει σ'αυτόν!!!
    Έλεος,πόσα ακόμα λεφτά θα βγάλει από εμάς;και στην ΕΡΤ και βουλευτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eνίοτε θέτω τό ερώτημα: Ποιά είναι η διαφορά των φίλων του Γερμανού κατακτητή μέ τούς φίλους του Τούρκου κατακτητή της Mικράς Ασίας;

    Οι Τούρκοι έκαναν στό πολύπαθο Γένος μας γιά 10 αιώνες ότι έκαναν οι Ναζί γιά 3 χρόνια. Καί όμως οι συνεργάτες των Ναζί απαξιώθηκαν από τήν ελληνική ιστορία ενώ οι συνεργάτες των Τούρκων πρωταγωνιστούν στά κανάλια καί στήν πολιτική ζωή του τόπου.


    Οι γερμανοτσολιάδες επιστρέφουν μέ τό όνομα προοδευτικοί-δημοκράτες-αντιρατσιστές. Ο Τσολάκογλου έγινε Γιωργάκης, η ΕΣΠΟ έγινε κανάλια της τηλεόρασης, ο Στεροδήμος έγινε Μπακογιάννη, οι Ναζί έγιναν αριστερο-αναρχικοί, oι κουκουλοφόροι δοσίλογοι έγιναν Ελληνες πολιτικοί καί πάει λέγοντας.

    Τό Ιστανμπούλ είναι ονομασία πού εδωσε ο άρπαγας καί ο κατακτητής της Πόλης ενώ τό Κωνσταντινούπολη είναι η ονομασία πού έδωσαν οι κτήτωρες της Πόλης. Προσβάλει τά θύματα της γενοκτονίας όλων των γηγενών της Μικράς Ασίας, όποιος αναφέρει τήν ονομασία πού χρησιμοποιούν οι γενοκτόνοι.

    Αύτό τό γιουσουφάκι του ΠΑΣΟΚ, πού δέν ορκίστηκε κατά την ορκομωσία των Ελλήνων βουλευτών, τά παίρνει από εμάς γιά νά φτύνει τά κόκκαλα των προγόνων μας.

    Ο πατέρας αυτης της χανούμισσας, όταν βρέθηκε ο βιαστής καί δολοφόνος ενός 12χρονου παιδιού, επειδή ήταν μή Ελληνας ο δολοφόνος, τόν δικαιολόγησε λέγοντας ότι ...τά θέλουν όσες γυναίκες βιάζονται.

    Οι νεο-γενίτσαροι Θά μας κάνουν όλους χρυσαυγίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "αλλά πραγματικά με φοβίζει ο διακαής αλυτρωτικός σας πόθος που αναδύεται από αυτές.
    "


    Bρέ βρέ εσένα έπρεπε νά σέ έχουν πρότυπο οι Ελληνες του 19ου αιώνα πού ήθελαν, άκουσον άκουσον, ήθελαν ελληνική τήν Αθήνα ύστερα από 6 αιώνες ξένης κατοχής (φραγκοκρατία-τουρκοκρατία).

    Ισως έπρεπε νά σέ έχουν πρότυπο οι Ελληνες του 20ου αιώνα πού ήθελαν τήν Θεσσαλονική ελληνική ύστερα από επίσης 6 αιώνες ξένης κατοχής.

    Τί φασίστες πού ήταν οι ελευθερωτές της ΜΑκεδονίας!!!

    Ετσι παραδίδεις χώματα καί πολιτείες κύριε ανώνυμε "16 Φεβρουαρίου 2011 12:57 μ.μ. ";


    Ο κατακτητής δικαιώνεται ύστερα από τήν κατάκτηση καί τήν γενοκτονία; Είχε δίκηο ο Χίτλερ πού έλεγε "δέν έχουν σημασία τά εγκλήματα, σημασία έχει νά νικήσεις".

    Α ρέ πόσους προδότες βγάζει αυτή η χώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απ' όσο ξέρω και έψαξα, βουλευτές επικρατείας γίνονται προσωπικότητες αναμφισβήτητες για την προσφορά τους στη χώρα. Αυτή η Μάγια, καλά να 'ναι η κοπέλλα, τι φοβερό και τρομερό έχει και έγινε επικρατείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 17 Φεβρουαρίου 2011 12:18 μ.μ.

    Αυτή η Μάγια, καλά να 'ναι η κοπέλλα, τι φοβερό και τρομερό έχει και έγινε επικρατείας;

    ---------------

    Ε, αυτή δεν το έχει, εκεί που το έχουν οι άλλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κωνσταντῖνος Ρούμογλου18 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:01 μ.μ.

    πρὸς τὸν φίλο ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη (16 Φεβρουαρίου 2011 1:01 π.μ.) Μὲ τὸν τουρκικὸ νόμο ταχυδρομικῶν ὑπηρεσιῶν 28 Μαρτίου 1930, οἱ τουρκικές ἀρχές ἐπίσημα ζήτησαν ἀπὸ τοὺς ἀλλοδαποὺς γιὰ νὰ ὑιοθετήσουν τὴν İstanbul ὡς μόνο ὄνομα στὶς γλώσσες τους. (πηγή: Robinson, Richard D. (1965). The First Turkish Republic: A Case Study in National Development. Cambridge: Cambridge University Press.) Ἡ Πόλις συνέχισε νὰ ὀνομάζεται καὶ μετὰ τὸ 1453 ἀπὸ τοὺς Ὀθωμανοὺς Κωνσταντινούπολις μαζὶ μὲ ἄλλα ὀνόματα ὅπως Constantiniye, Islambol, Stamboul, Der-i Saadet, μὲ σκοπό τὸ ὄνομα νὰ ἐκτουρκιστῇ. Μόλις τὸ 1926 ἐπίσημα μὲ ἀπὸφασι τοῦ γενοκτόνου Μουσταφὰ Κεμάλ Ἀτατούρκ ὀνομάστηκε İstanbul. Μποροῦμε νὰ δοῦμε γραμματόσημα καὶ χαρτονομίσαματα τουρκικὰ ἕως τὸ 1926 ποὺ ἀναγράφουν τὸν ὄνομα Constantinople. (Διαβάστε τὸ θέμα μὲ τὰ ἐξώνυμα: Το περίπλοκο και δύσκολο θέμα της τακτοποίησης και τυποποίησης των γεωγραφικών ονομάτων απασχόλησε τα Ηνωμένα Έθνη από τη δεκαετία του 1960. http://www.efylakas.com/archives/8439)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.