Σε πορεία καταστροφής οδηγεί η κυβέρνηση τη σημαντική τουριστική ζώνη της Βορειοδυτικής Ελλάδας, καθώς αποφασίστηκε όχι μόνο να περάσει ο αγωγός South Stream από τα Σύβοτα και την Πάργα, αλλά επιπρόσθετα να δημιουργηθεί και εργοστάσιο συμπίεσης Φυσικού Αερίου στην περιοχή!!!
Η κυβέρνηση στα μουλωχτά υπέγραψε τόσο τη χωροθέτηση όσο και τις διαδικασίες της μελέτης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων (!) και μετά κάλεσε τα κομματικά όργανα, ως εκπροσώπους τοπικών φορέων, για… διαβούλευση. Η διαβούλευση γίνεται με τον δικό τους γνωστό τρόπο, που μόνο αυτοί ξέρουν να τον δουλεύουν τόσο καλά… Μπαινάκης - βγαινάκης.
Εδώ όμως μιλάμε για μια περιοχή καταξιωμένη τουριστικά, που δέχεται μαζικό τουρισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία των τουριστικών εκπροσώπων της περιοχής, μόνο το 2009 οι διανυκτερεύσεις από αλλοδαπούς τουρίστες έφτασαν τις 500.000 για την Πάργα και τις 100.000 για τα Σύβοτα. Την ίδια ώρα, το τουριστικό προϊόν που διαθέτουν είναι ανταγωνιστικό όχι μόνο μέσα στην Ελλάδα, αλλά κυρίως στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, ενώ συμμετέχει στο εισόδημα των πολιτών τους με ποσοστό πάνω από 50%.
Ολόκληρη η οικονομία της περιοχής είναι θεμελιωμένη πάνω στον τουρισμό που είναι άμεσα συνδεδεμένος με την υψηλή ποιότητα του περιβάλλοντος και τις όμορφες παραλίες της παράκτιας τουριστικής ζώνης που αρχίζει Νότια της Ηγουμενίτσας και επεκτείνεται μέχρι την Πρέβεζα.
Μετά την εγκατάσταση όμως του εργοστασίου και την έλευση του αγωγού, ποιος θα έρθει να κάνει διακοπές κοντά στα εργοστάσια αερίου, με τη θερμοκρασία της περιοχής να πιάνει «κόκκινο» ενώ οι όξινες βροχές θα δίνουν και θα παίρνουν; Αυτονόητη η απάντηση… Κανείς!
Περίεργη επιμονή
Τα τζιμάνια της κυβέρνησης όμως φαίνεται να μη συγκινούνται. Άλλωστε αυτό το κάνουν, και μάλιστα πολύ επιτυχημένα, εδώ και έναν χρόνο… Βλέπουν απλώς ένα ώριμο έργο… Πεισματικά αρνούνται να εξετάσουν άλλες εναλλακτικές θέσεις, εκτός της ευρύτερης περιοχής. Ωστόσο, αν στρέψουν αλλού το βλέμμα τους, θα πειστούν πως υπάρχουν πολύ πιο συμφέρουσες λύσεις από εκείνες στις οποίες τώρα επιμένουν.
Στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος κινείται και η ΔΕΠΑ, η οποία δεν στρέφεται σε άλλες εναλλακτικές θέσεις, αφού το έργο αυτό, σε περίπτωση που περάσει από την περιοχή, πέρα από την οικολογική καταστροφή που θα επιφέρει, είναι και οικονομικά ασύμφορο.
Η απόσταση του σταθμού συμπίεσης από το σημείο βύθισης του αγωγού δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερη των τριακοσίων (300) μέτρων. Με τη μελέτη του έργου αυτού όμως έχει φτάσει στα εφτά (7) χιλιόμετρα!
Την ίδια ώρα, η τεθλασμένη πορεία του αγωγού αυξάνει το μήκος του κατά πολλά χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής του αγωγού ξεπερνά τα 80 εκατομμύρια το χιλιόμετρο…
Η ιστορία αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2006, οπότε για πρώτη ακούστηκε ότι η ΔΕΠΑ ζητούσε να τοποθετηθεί στην ευρύτερη περιοχή για τις εγκαταστάσεις του αγωγού Φ.Α.
Τα δημοτικά συμβούλια Πάργας και Πέρδικας απέρριψαν το αίτημα και τόνισαν ότι δεν επιθυμούν και δεν επιτρέπουν την εγκατάσταση του εργοστασίου συμπίεσης Φ.Α. και τη διέλευση του αγωγού στα διοικητικά τους όρια, επειδή οι κάτοικοι αντιδρούν σε ένα τέτοιο έργο.
Ο λόγος για τον οποίο αντέδρασαν, όπως είναι φυσικό, οι κάτοικοι της περιοχής είναι ότι οι εγκαταστάσεις φυσικού αερίου θα βλάψουν την ευημερία του τόπου, επιφέροντας ανεπανόρθωτο πλήγμα στην τουριστική προβολή και ανάπτυξη καθώς η οικονομία της περιοχής είναι θεμελιωμένη πάνω στον τουρισμό που είναι άμεσα συνδεδεμένος με την υψηλή ποιότητα του περιβάλλοντος και τις όμορφες παραλίες της παράκτιας τουριστικής ζώνης.
Ο τουρισμός είναι ο βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, και στη φτωχή Ήπειρο η μόνη περιοχή που δέχεται μαζικό τουρισμό (η κύρια πηγή εισοδήματος των κατοίκων, μια και το γεωργικό εισόδημα – από το ελαιόλαδο – έχει καταρρεύσει) είναι αυτή ανάμεσα στα Σύβοτα και την Πάργα και τώρα ετοιμάζονται να τη θυσιάσουν στον βωμό της δήθεν ανάπτυξης με τους αγωγούς και τα εργοστάσια...
Ωστόσο η ΔΕΠΑ προχώρησε στη σύνταξη μελέτης στην περιοχή, σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Σύμφωνα με τη μελέτη της ΔΕΠΑ, οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου συμπίεσης με 3 στρέμματα επιφάνεια των κτιρίων εκτείνονται σε περίπου 50 στρ., ώστε «ο χώρος να επιτρέπει μελλοντική επέκταση των εγκαταστάσεων», ενώ η προτεινόμενη χάραξη του αγωγού θα έχει μήκος 7.062 μ. με πίεση 150 bar.
«Το όραμα της ΔΕΠΑ»
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΠΑ Σπύρο Παλαιογιάννη, «το όραμα της ΔΕ-ΠΑ, στα πλαίσια της πολιτικής που έχει το υπουργείο είναι όχι μόνο να ανοίξει τον τέταρτο διάδρομο, αλλά και να καταστήσει τη χώρα “χώρα εισαγωγής αερίου” από διάφορες πηγές και ταυτόχρονα να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να γίνει ενεργειακός κόμβος η περιοχή».
Εν τω μεταξύ, πριν από λίγους μήνες ιδρύθηκε η εταιρεία South Stream Greece Α.Ε. μεταξύ ΔΕΣΦΑ και Gazprom, που θα μελετήσει, θα κατασκευάσει και θα εκμεταλλευτεί το ελληνικό τμήμα του ρωσικού αγωγού. Οι τεχνικές και οικονομικές μελέτες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2011 και αναμένεται η λειτουργία του αγωγού έως το 2015.
Έτσι λοιπόν δύο, προς το παρόν, οι αγωγοί και πολλά τα εργοστάσια σε περιοχή που ευημερεί χάρη στον τουρισμό. Πάλι τα καταφέραμε ένα έργο εθνικής σημασίας να γίνεται σε βάρος ενός τομέα της οικονομίας, του τουρισμού, του σημαντικότερου τομέα για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας!
Σύμφωνα πάντως με την αρχή της Σύμβασης του Αrhus (Ν.3422/2005 ΦΕΚ1/2005 σελ.5617), «κάθε άτομο έχει το δικαίωμα να ζει σε περιβάλλον κατάλληλο για την υγεία και την ευημερία του, καθώς επίσης και το καθήκον τόσο μεμονωμένα όσο και σε συνεργασία με άλλους να προστατεύει και να βελτιώνει το περιβάλλον για να επωφελούνται οι παρούσες και μέλλουσες γενεές», πρέπει να λαμβάνεται «...δεόντως υπόψη το αποτέλεσμα της συμμετοχής του κοινού» (Νομός 3422/2005 άρθρο 6 παρ. 8) και το κοινό συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων για το κατά πόσον θα επιτραπούν δραστηριότητες (άρθρο 6 παρ. 1) όπως «αγωγοί μεταφοράς αερίου (...) με διάμετρο άνω των 800 mm και μήκος άνω των 40 Km».http://topontiki.gr/article/14423
Η κυβέρνηση στα μουλωχτά υπέγραψε τόσο τη χωροθέτηση όσο και τις διαδικασίες της μελέτης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων (!) και μετά κάλεσε τα κομματικά όργανα, ως εκπροσώπους τοπικών φορέων, για… διαβούλευση. Η διαβούλευση γίνεται με τον δικό τους γνωστό τρόπο, που μόνο αυτοί ξέρουν να τον δουλεύουν τόσο καλά… Μπαινάκης - βγαινάκης.
Εδώ όμως μιλάμε για μια περιοχή καταξιωμένη τουριστικά, που δέχεται μαζικό τουρισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία των τουριστικών εκπροσώπων της περιοχής, μόνο το 2009 οι διανυκτερεύσεις από αλλοδαπούς τουρίστες έφτασαν τις 500.000 για την Πάργα και τις 100.000 για τα Σύβοτα. Την ίδια ώρα, το τουριστικό προϊόν που διαθέτουν είναι ανταγωνιστικό όχι μόνο μέσα στην Ελλάδα, αλλά κυρίως στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, ενώ συμμετέχει στο εισόδημα των πολιτών τους με ποσοστό πάνω από 50%.
Ολόκληρη η οικονομία της περιοχής είναι θεμελιωμένη πάνω στον τουρισμό που είναι άμεσα συνδεδεμένος με την υψηλή ποιότητα του περιβάλλοντος και τις όμορφες παραλίες της παράκτιας τουριστικής ζώνης που αρχίζει Νότια της Ηγουμενίτσας και επεκτείνεται μέχρι την Πρέβεζα.
Μετά την εγκατάσταση όμως του εργοστασίου και την έλευση του αγωγού, ποιος θα έρθει να κάνει διακοπές κοντά στα εργοστάσια αερίου, με τη θερμοκρασία της περιοχής να πιάνει «κόκκινο» ενώ οι όξινες βροχές θα δίνουν και θα παίρνουν; Αυτονόητη η απάντηση… Κανείς!
Περίεργη επιμονή
Τα τζιμάνια της κυβέρνησης όμως φαίνεται να μη συγκινούνται. Άλλωστε αυτό το κάνουν, και μάλιστα πολύ επιτυχημένα, εδώ και έναν χρόνο… Βλέπουν απλώς ένα ώριμο έργο… Πεισματικά αρνούνται να εξετάσουν άλλες εναλλακτικές θέσεις, εκτός της ευρύτερης περιοχής. Ωστόσο, αν στρέψουν αλλού το βλέμμα τους, θα πειστούν πως υπάρχουν πολύ πιο συμφέρουσες λύσεις από εκείνες στις οποίες τώρα επιμένουν.
Στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος κινείται και η ΔΕΠΑ, η οποία δεν στρέφεται σε άλλες εναλλακτικές θέσεις, αφού το έργο αυτό, σε περίπτωση που περάσει από την περιοχή, πέρα από την οικολογική καταστροφή που θα επιφέρει, είναι και οικονομικά ασύμφορο.
Η απόσταση του σταθμού συμπίεσης από το σημείο βύθισης του αγωγού δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερη των τριακοσίων (300) μέτρων. Με τη μελέτη του έργου αυτού όμως έχει φτάσει στα εφτά (7) χιλιόμετρα!
Την ίδια ώρα, η τεθλασμένη πορεία του αγωγού αυξάνει το μήκος του κατά πολλά χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής του αγωγού ξεπερνά τα 80 εκατομμύρια το χιλιόμετρο…
Η ιστορία αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2006, οπότε για πρώτη ακούστηκε ότι η ΔΕΠΑ ζητούσε να τοποθετηθεί στην ευρύτερη περιοχή για τις εγκαταστάσεις του αγωγού Φ.Α.
Τα δημοτικά συμβούλια Πάργας και Πέρδικας απέρριψαν το αίτημα και τόνισαν ότι δεν επιθυμούν και δεν επιτρέπουν την εγκατάσταση του εργοστασίου συμπίεσης Φ.Α. και τη διέλευση του αγωγού στα διοικητικά τους όρια, επειδή οι κάτοικοι αντιδρούν σε ένα τέτοιο έργο.
Ο λόγος για τον οποίο αντέδρασαν, όπως είναι φυσικό, οι κάτοικοι της περιοχής είναι ότι οι εγκαταστάσεις φυσικού αερίου θα βλάψουν την ευημερία του τόπου, επιφέροντας ανεπανόρθωτο πλήγμα στην τουριστική προβολή και ανάπτυξη καθώς η οικονομία της περιοχής είναι θεμελιωμένη πάνω στον τουρισμό που είναι άμεσα συνδεδεμένος με την υψηλή ποιότητα του περιβάλλοντος και τις όμορφες παραλίες της παράκτιας τουριστικής ζώνης.
Ο τουρισμός είναι ο βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, και στη φτωχή Ήπειρο η μόνη περιοχή που δέχεται μαζικό τουρισμό (η κύρια πηγή εισοδήματος των κατοίκων, μια και το γεωργικό εισόδημα – από το ελαιόλαδο – έχει καταρρεύσει) είναι αυτή ανάμεσα στα Σύβοτα και την Πάργα και τώρα ετοιμάζονται να τη θυσιάσουν στον βωμό της δήθεν ανάπτυξης με τους αγωγούς και τα εργοστάσια...
Ωστόσο η ΔΕΠΑ προχώρησε στη σύνταξη μελέτης στην περιοχή, σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Σύμφωνα με τη μελέτη της ΔΕΠΑ, οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου συμπίεσης με 3 στρέμματα επιφάνεια των κτιρίων εκτείνονται σε περίπου 50 στρ., ώστε «ο χώρος να επιτρέπει μελλοντική επέκταση των εγκαταστάσεων», ενώ η προτεινόμενη χάραξη του αγωγού θα έχει μήκος 7.062 μ. με πίεση 150 bar.
«Το όραμα της ΔΕΠΑ»
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΠΑ Σπύρο Παλαιογιάννη, «το όραμα της ΔΕ-ΠΑ, στα πλαίσια της πολιτικής που έχει το υπουργείο είναι όχι μόνο να ανοίξει τον τέταρτο διάδρομο, αλλά και να καταστήσει τη χώρα “χώρα εισαγωγής αερίου” από διάφορες πηγές και ταυτόχρονα να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να γίνει ενεργειακός κόμβος η περιοχή».
Εν τω μεταξύ, πριν από λίγους μήνες ιδρύθηκε η εταιρεία South Stream Greece Α.Ε. μεταξύ ΔΕΣΦΑ και Gazprom, που θα μελετήσει, θα κατασκευάσει και θα εκμεταλλευτεί το ελληνικό τμήμα του ρωσικού αγωγού. Οι τεχνικές και οικονομικές μελέτες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2011 και αναμένεται η λειτουργία του αγωγού έως το 2015.
Έτσι λοιπόν δύο, προς το παρόν, οι αγωγοί και πολλά τα εργοστάσια σε περιοχή που ευημερεί χάρη στον τουρισμό. Πάλι τα καταφέραμε ένα έργο εθνικής σημασίας να γίνεται σε βάρος ενός τομέα της οικονομίας, του τουρισμού, του σημαντικότερου τομέα για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας!
Σύμφωνα πάντως με την αρχή της Σύμβασης του Αrhus (Ν.3422/2005 ΦΕΚ1/2005 σελ.5617), «κάθε άτομο έχει το δικαίωμα να ζει σε περιβάλλον κατάλληλο για την υγεία και την ευημερία του, καθώς επίσης και το καθήκον τόσο μεμονωμένα όσο και σε συνεργασία με άλλους να προστατεύει και να βελτιώνει το περιβάλλον για να επωφελούνται οι παρούσες και μέλλουσες γενεές», πρέπει να λαμβάνεται «...δεόντως υπόψη το αποτέλεσμα της συμμετοχής του κοινού» (Νομός 3422/2005 άρθρο 6 παρ. 8) και το κοινό συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων για το κατά πόσον θα επιτραπούν δραστηριότητες (άρθρο 6 παρ. 1) όπως «αγωγοί μεταφοράς αερίου (...) με διάμετρο άνω των 800 mm και μήκος άνω των 40 Km».http://topontiki.gr/article/14423
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΗΛΆΔΗ Ο ΑΓΩΓΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΗ Η ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΩΑΣ ΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΓΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ; ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΦΕΡΡΥ ΤΟ ΑΚΤΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ;
ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΕΙ ΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑ ΚΑΙ ΔΙΥΛΙΣΤΉΡΙΟ.
ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ
ΔΗΜ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΙΣΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΟΥΝ.
ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΤΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ (Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ) ΟΛΗ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΠΡΕΒΕΖΑ ΜΑΣΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΦΤΩΧΙΑ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ;
ΠΡΕΒΕΖΙΑΝΟΣ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ" ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Αν και συμφωνω εν μερει με τον πρεβεζιανο μεταναστη πιστευω οτι πρωτιστως πρεπει να τεθει το θεμα σε Τοπικο Δημοψηφισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγουρα θα πρεπει να υπαρχουν εναλλακτικες τοποθεσιες...ησσονος τουριστικου ενδιαφεροντος...
Ο αγωγός μπορεί να περάσει κοντά στη Σαγιάδα και να καθορίσει μια για πάντα τα σύνορα με την Αλβανία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά μερικοί ονειρεύονται Τζαμουριά.
Αν ο "ΠΡΕΒΕΖΙΑΝΟΣ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ" ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ" φρόντιζε να είναι περισσότερο ενημερωμένος θα γνώριζε ότι πρώτη επιλογή της ΔΕΠΑ ήταν η περιοχή Λωρίδα, βόρεια της Σαγιάδας, όπου δεν υπάρχουν δραστηριότητες ανάλογες.Όσον δε ως προς την επιλογή της τοπικής κοινωνίας, αυτή εκφράστηκε με δημοψήφισμα που διεξήχθη στις 10/8/2008 στην Πέρδικα και αποφάσισε με ποσοστό 99,5%, ότι δεν θέλει ούτε το εργοστάσιο συμπίεσης, ούτε και διέλευση του αγωγού απο τα διοικητικά όρια της τότε κοινότητας Πέρδικας.Όποιος δε, θέλει να δεί τι πραγματικά συμβαίνει και τι προσπαθεί να αποτρέψει η τοπική κοινωνία, ας ρίξει μια ματιά και στην ιστοσελίδα της κίνησης πολιτών κατά της εγκατάστασης του εργοστασίου και της διέλευσης του αγωγού απο την περιοχή στην διευθυνση http://www.perdika.eu/index.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΤΟΠΙΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ";
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ.
ΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ;
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ, ΦΩΚΙΔΑΣ ΑΧΑΙΑΣ, ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΠΕΛΑΓΟΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΟΧΛΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΑΡΑ ΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΧΡΥΣΟ, ΠΛΑΤΙΝΑ Η ΜΕΤΡΗΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΣΚΑΨΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΔΗΜΟΣΙΩΝ; ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ;) ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙ.
ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥ ΠΑΜΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΑΔΙΚΟ Η ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΜΕ 4ΩΡΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΟΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΤΟΠΙΚΟ Η ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΠΡΕΒΕΖΙΑΝΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Διωξε το ενα διωξε το αλλο εχετε κανει την ελλαδα μογγολια.Να δω μεχρι ποτε θα ζει ο τοπος απο tzatziki souvlaki kai mouzaka.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχη εδιωξαν τα πετροχημικα την 10ετια του 70 τα θυμαται καποιος?Κατοπιν πηραν σειρα ολες οι αποπειρες βιομηχανοποιησης που εγιναν.Αλφα-Ρομεο Πιρελλι κ.α.
Η πανουκλα που θελει τον ελληνα δεσμιο των διορισμων και η χολερα που θελει αφραγκους & αμορφωτους προλεταριους κερδισαν κατακρατος και οδηγησαν την χωρα εδω που ειναι τωρα.
CROW