29/4/17

Σενέρ Λεβέντ: Μοιράζομαι πληροφορίες off the record

Μετά τις δηλώσεις του αρχισυμβούλου του Ταγίπ Ερντογάν, Γιγίτ Μπουλούτ, κινητοποιήθηκε αμέσως ο Μουσταφά Ακιντζί, ο οποίος θίχτηκε πολύ.
Σίγουρα δεν το ξέρετε. Άλλωστε αυτός που μου το είπε μου το είπε off the record. Για να μην το γράψω, να μην το πω. Έτσι έκανε και ο Ραούφ Ντενκτάς. «Κλείσε το μαγνητόφωνο», μου είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξής μας στο προεδρικό. Το έκλεισα. «Πάντα εμένα θεωρείτε υπεύθυνο γι’ αυτά τα εγκλήματα, αλλά κάνετε λάθος», είπε. Ύστερα μου περιέγραψε πώς έσωσε από τον θάνατο τον δρα Ιχσάν Αλί, για τον οποίο είχε εκδώσει εντολή να δολοφονηθεί η ΤΜΤ.

Ένα τέτοιο μυστικό είναι και αυτό που θα σας αποκαλύψω τώρα. Άκρως απόρρητον! Ξέρετε τι έγινε; Μετά τις δηλώσεις του αρχισυμβούλου του Ταγίπ Ερντογάν, Γιγίτ Μπουλούτ, κινητοποιήθηκε αμέσως ο Μουσταφά Ακιντζί, ο οποίος θίχτηκε πολύ. Θύμωσε πολύ, πάρα πολύ. Δεν μπορούσε να ησυχάσει, λέει. Κάλεσε τον Τούρκο πρέσβη στο προεδρικό. Και του ζήτησε εξηγήσεις, λέει. Τι σημαίνει επαρχία; Από πότε γίναμε επαρχία; τον ρώτησε. Άστραψε και βρόντηξε, λέει. «Κανείς να μην μας κάνει νούμερα», είπε, «εμείς θεωρούμε ως άποψη του αφεντικού του αυτά που είπε ένας αρχισύμβουλος.
Και ξέρουμε πολύ καλά ότι ο κ. Γιγίτ Μπουλούτ δεν μπορεί να ανοίξει το στόμα του χωρίς την άδεια του κ. Ερντογάν. Πώς θα το εξηγήσω τώρα αυτό στον Ελληνοκύπριο ηγέτη που διαπραγματεύεται μαζί μου; Μήπως κατά την πρώτη συνάντησή μας ο άνθρωπος δεν θα με ρωτήσει τι είναι αυτά; Ενώ εγώ έφαγα τη ζωή μου για να παραγκωνίσω τη δική τους ένωση, κάναμε εμείς την ένωση τώρα; Εκείνοι δεν ενώθηκαν και θα ενωθούμε εμείς; Απαιτούμε εξήγηση. Αν επιμένετε στο θέμα της επαρχίας, τότε θα πάρετε εσείς τον δρόμο σας και εμείς τον δικό μας».
Ο πρέσβης τον άκουσε χωρίς να μιλά, λέει. Μόλις τελείωσε την ομιλία του, ο Ακιντζί τού επέδωσε και γραπτό τελεσίγραφο.


Δεν τέλειωσε, έχει κι άλλο. Η βουλή μας συνήλθε εκτάκτως, λέει. Έκλεισαν τις πόρτες και τα παράθυρα. Έθεσαν στο τραπέζι τις δηλώσεις Μπουλούτ. Πρώτος πήρε τον λόγο ο ηγέτης του ΡΤΚ Τουφάν Έρχουρμαν, ο οποίος είπε: «Συνάδελφοι, σήμερα μαζευτήκαμε σε αυτή την αίθουσα για μια πολύ σημαντική απόφαση. Όπως η Ισπανία είπε ‘No passaran’ στον φασισμό και η Ελλάδα ‘Όχι’, έτσι και εμείς θα πούμε ’όχι’ σε εκείνους που μας κάνουν επαρχία. Δεν θα γίνουμε Αλεξανδρέττα εμείς. Μας πήραν τα πάντα. Μας έμεινε μόνο η αξιοπρέπειά μας και τώρα μας την παίρνουν και αυτήν. Αν θέλετε την αλήθεια, το επιτρέψαμε και εμείς αυτό μέχρι σήμερα. Μας έβαλαν να ιδρύσουμε ένα ψεύτικο κράτος, μια βουλή και μια κυβέρνηση-μαριονέτα. Τα πήραμε, τα δεχτήκαμε.
Γίναμε κάλυμμα αυτής της ντροπιαστικής κατοχής. Αλλά φτάνει πια! Δεν άφησαν τίποτε που δεν μας είπαν. Πάντα μας μείωναν. Μας πρόσβαλλαν αποκαλώντας μας παράσιτα, τεμπέληδες, τρόφιμους, πίσω κήπο, χοντρό έντερο. Και τώρα επαρχία. Συνάδελφοι, ξέρετε πολύ καλά και εσείς ότι αυτά τα λόγια δεν λέχθηκαν από έναν απλό αρχισύμβουλο και ποιος είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης της ιδέας. Να μην παίξουμε αυτό το παιχνίδι. Να μην μείνουν στα λόγια οι αντιδράσεις μας. Να ξεσηκωθούμε. Ήρθε η ώρα να απαλλαχτούμε από την κατοχή της Τουρκίας. Αυτή την απόφαση να πάρουμε σήμερα στη βουλή. Θα ανοίξουμε έτσι τον δρόμο της συμφωνίας με τα αδέλφια μας τους Ελληνοκύπριους. Ας επωμιστούμε όλοι μαζί αυτή την ιστορική ευθύνη».
Δεν μπόρεσα να μάθω τι έγινε μετά από αυτή την ομιλία στη βουλή. Η συνεδρία συνεχίστηκε μέχρι τα μεσάνυχτα. Και ακόμα συνεχίζεται. Όμως, από αλλού ήρθαν άλλες ειδήσεις. Ξεσηκώθηκαν οι συντεχνίες μας, οι οργανώσεις μας, οι σύνδεσμοί μας, τα σωματεία. Ετοιμάζονται, λέει, για ένα πρωτοφανές συλλαλητήριο και διαδηλώσεις. Και βγάζοντας από την αποθήκη εκείνο το μοναδικό μας πανό, το ξεσκόνισαν. «Άγκυρα ούτε τα λεφτά σου, ούτε το πακέτο σου, ούτε τους υπαλλήλους σου θέλουμε». Εγώ ανάρτησα από τώρα το δικό μου πανό: «Ελευθερωθήκαμε; Άει σιχτίρ».
Ο φίλος μου, ο οποίος μου έδωσε πάρα πολλές πληροφορίες «off the record», μου μετέφερε και άλλες σημαντικές ειδήσεις. Τελικά, λέει, ξέρει και τι συμβαίνει στην Άγκυρα. Αφού τέλειωσε τις δηλώσεις του περί επαρχίας, ο Γιγίτ Μπουλούτ τηλεφώνησε στον Ερντογάν. «Εντάξει, σας άρεσε κύριε;» τον ρώτησε. «Θαυμάσιος ήσουν, Μπουλούτ μου», του είπε ο Πρόεδρος. Και πρόσθεσε: «Να δούμε τι θα κάνουν τα αρνάκια, τα μωράκια τώρα. Παρακολούθησε γλέντι. Θα φωνάξουν, έτσι δεν είναι; Άσε τους να χαζέψουν. Είναι πολύ αργά. Δεν τους άρεσε; Να μου πουν άλλα. Είναι ασκήσεις αυτές προς το παρόν, Μπουλούτ μου. Θα συνηθίσουν και με την επαρχία με το έτσι θέλω. Θα τους προσαρτήσουμε στο τέλος. Μην ξεχνάς, χρειαζόμαστε τέτοιες νίκες για να μπορέσουμε να μείνουμε σε αυτή την καρέκλα».
Ο Γιγίτ Μπουλούτ τού είπε: «Με αποκαλούν συνεχώς ζελέ, κύριε. Δεν γίνεται να τους ανακηρύξουμε και αυτούς οπαδούς του ΦΕΤΟ;» «Σε αποκαλούν ζελέ; Κοίτα έγνοια. Άλλωστε δεν είσαι ζελές; Κοίτα τι ωραία που λάμπουν τα μαλλιά σου. Σύντομα θα βάλω και εγώ».
Ακριβώς εκείνη τη στιγμή ήρθε ο υπασπιστής του Ερντογάν. Με έναν φάκελο στο χέρι. «Τι συμβαίνει;» ρώτησε ο Πρόεδρος. «Από την προεδρία της ΤΔΒΚ, κύριε». Ο Πρόεδρος, αφού το διάβασε στα γρήγορα, το τσαλάκωσε και το πέταξε με οργή στα σκουπίδια. «Τώρα σε έφαγα, Μουσταφά», είπε, «είσαι και εσύ οπαδός του ΦΕΤΟ».
Μην τυχόν και ενθουσιαστείτε. Παρακολουθώ τα γεγονότα. Όταν έρθουν πληροφορίες «off the record», θα τις μοιραστώ μαζί σας. Ετοιμαστείτε να περάσετε από την «Ιστορία των Παράσιτων» στην «Ιστορία της Επανάστασης» στην Κύπρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.