31/5/17

Το στίγμα


Ακούγοντας τους "λαϊκούς δικαστές" της πρωινής ζώνης , να επιτίθενται σε ένα απόντα ανώνυμο διευθυντή σχολείου, αποφάσισα να πάω να τον βρω...
Να δω με τα μάτια μου αυτόν τον "χωροφύλακα" , τον "αστυνομικό", τον "μπάτσο" όπως τον αποκάλεσε η Φωτεινή Πιπιλή...
Είχα διαβάσει και την κατάπτυστη ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ( ένωση λειτουργών , πανάθεμα τους για λειτουργούς) Ρεθύμνου, που ζητάει την κοινωνική ΑΠΟΜΌΝΩΣΗ του κ διευθυντή του 1ου γυμνασίου της πόλης .
Ανέβηκα τον δρόμο, καλή ανηφόρα μέχρι εκεί. Σε μια περιοχή που αν εξαιρέσεις τη θέα από ψηλά , όλη η υπόλοιπη δεν είναι κάτι το εξαιρετικό.

Η εικόνα του κτιρίου , μια μόνο λέξη..ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ .. Και σιδεριές ασφαλείας, και κάγκελα παντού...
Βρήκα τις σκάλες, το διάδρομο και έπεσα στο γραφείο του διευθυντή που είχε κίνηση , μια και αύριο αρχίζουν οι εξετάσεις.
Με οδήγησαν σε μια διπλανή αίθουσα για να μην ακούσουνε όλοι...Ήδη η απομόνωση που είχε διατάξει η ΕΛΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ, είχε ξεκινήσει.
Ήρθαν μαζί του και 2 ακόμα καθηγητές..
Δεν ήταν συνέντευξη. Δεν είμαι δημοσιογράφος να κάνω συνεντεύξεις.
Εξομολόγηση ήταν. Ένας χείμαρρος παραπόνων έβγαινε από τα σωθικά του ... Ήταν φανερό ότι τον έπνιγε το δίκιο του.. Μου εξιστόρησε τα γεγονότα , ένας καθηγητής τα επιβεβαίωνε ... η άλλη καθηγήτρια τα συμπλήρωνε...
Δεν μπορούσε να καταλάβει πως ενώ ακολούθησε τους κανονισμούς και ζήτησε από την πολιτεία να παρέμβει, βρέθηκε αυτός να στιγματίζεται από τους "στρατευμένους" συναδέλφους του. Πού να αντιληφθεί αυτός στα 60 του χρόνια το παιχνίδι που του έστησαν γνωστοί πολιτικοί μηχανισμοί , που ζητούν τώρα την προσωπική του εξόντωση..
Δεν κρατήθηκα, όταν τον είδα να λυγίζει συναισθηματικά και ψυχολογικά .. Βούρκωσε και είδα ένα "θεριό" να συνθλίβεται.
Αυτό είναι η περίφημη "δολοφονία προσώπων"

Κύριε Σωκράτη , τιμή μου που σας γνώρισα, που σας έσφιξα το χέρι...
Δεν είστε μόνος, είμαστε πολλοί ...
Είμαστε δίπλα σας


6 σχόλια:

  1. Φυσικά καί ἔχει δίκηο ὁ δάσκαλος πού κατήγγειλε τούς καταληψίες. Δέν εἶναι μορφή πάλης αὐτή, οἰ...καταλήψεις τῶν σχολείων!
    Καί στήν γερμανική κατοχή ἀκόμη, δέν γινόταν κατάληψη τῶν σχολείων. Διαδηλώσεις κάνανε οἱ μαθητές στούς δρόμους τῆς Ἀθήνας, καί prωτοστατοῦσε καί ὁ πατέρας μου.
    Μέ σκοπό, nά ἐπιτρέψουν οἱ γερμανοί τόν ἐρχομό πλοίων βοηθείας καί τήν διανομή γάλατος (χωρίς νά γνωρίζουν τότε τά παιδιά, ὅτι οἱ Ἄγγλοι ἦσαν πού εἶχαν κάνει τόν ἀποκλεισμό στά ξένα πλοῖα, γιά νά πεινᾶνε οἱ Ἕλληνες καί νά ἀνθίστανται πιό πολύ...).
    Φαντάζεται κανείς ἀπό τούς γονιούς πού τά βλαστάρια τους μιμοῦνται τήν πιό κακή πλευρά τοῦ σημερινοῦ πρωθυπουργοῦ..., νά γίνεται κατάληψη "πάλης" στήν πόρτα τους ἀπό ἀγανακτισμέους ἄλλους μαθητές που θέλουν νά μορφωθοῦν; Ἤ μήπως τούς ἐξαφάνισαν τούς μαθητές αὐτούς οἱ συνδικαλιστέςτῆς ΕΛΜΕ μέ τίς ἰδεολογίες τους καί τά Ὑπουργεῖα ἀ-Παιδείας μας μέ τά προγράμματα νεκρῶν σπουδῶν ;
    Πάλη εἶναι να βγοῦν τά παιδά ὤριμα στόν στίβο τῆς ζωῆς, καί ὅ,τι ἄποψη ἔχουν γιά τήν δικαιοσύνη νά τήν κάνουν πράξη. Μέ ὅλα τά νόμιμα καί πρόσφορα μέσα. Ὄχι παρανομώντας! Ὄχι καταστρέφοντας δημόσια περιουσία!
    Καί τό Νομικό Συμβούλιο τοῦ Κράτους τί κάνει τόσα χρόνια; Γιατί δέν ζητᾶ ἀπό τούς γονεῖς τῶν παιδιῶν πού κάνουν καταλήψεις στά σχολεῖα, ἀποζημιώσεις γιά τήν ἀποκατάσταση τῶν ζημιῶν; Εἶναι νόμιμη μορφή "πάλης τοῦ λαοῦ" ἠ .. κατάληψι σχολείων;
    Οἱ καταλήψεις σχολείων, δέν ἔχουν καμία σχέση μέ κοινωνική πάλη, γιά κοινωνική δικαιοσύνη, βελτιώσεις κλπ. Συνιστοῦν μία soft τρομοκρατική μέθοδο. Ἤπια μέν καί χωρίς αἷμα μόνον στήν ἀρχή, ἀλλά μία soft τρομοκρατική μέθοδο.
    Μόνο ἄν ἔχουμε καθεστώς κράτους-τρομοκράτη (ὑπάρχει καί αὐτό τό φαινόμενο...), τότε δικαιολογοῦνται κάποιες καταλήψεις δημοσίων χώρων, ἀλλά καί πάλι ὄχι στά σχολεῖα! Ἀφίστε τά παιδιά ὅσο γίνεται περισσότερο γίνεται μέσα στήν ἀθωότητά τους, ὅσην ἔχει περισσέψει ἀπό τίς πολλαπλές ἐπιθέσεις τῶν συγχρόνων δικτύων χειραγωγήσεως.
    Καί προστατεῦστε τα, γονεῖς καί δασκάλοι, καί δικαστές, ἀπό ἐκεῖνα τά παιδιά πού πρωτοστατοῦν εἴτεἀπό ἀφέλεια εἴτε χειραγωγούμενα, στήν καταστροφή τοῦ σχολικοῦ διδακτικοῦ καί παιδαγωγικοῦ περιβάλλοντος.
    Εὖγε στόν διευθυντή τοῦ Σχολείου. Αὐτός εἶναι πραγματικός δάσκαλος, ὑπεύθυνος καί οὐσιαστικός. Ὅσοι τόν ἀπομονώνουν καί εἶναι ἐκπαιδευτικοί, αὐτοί δέν κάνουνουν γιά δάσκαλοι καί γιά παιδαγωγοί. Ὁμοίως καί ἀντίστοιχα οἱ γονεῖς.
    Ἡ δουλειά τους τῶν λοιπῶν καθηγητῶν ἔπρεπε νά εἶναι τώρα, ἄν κάνουν γιά παιδαγωγοί, νά περιβάλλουν μέ ἀγάπη ὅλους τούς μαθητές, καί αὐτούς πού ἐδιώχθησαν ποινικῶς.
    Οὕτως ὥστε νά ἐξηγήσουν, στούς τελευταίους, ἀλλά καί στά ἄλλα παιδιά, γιατί καλά ἔπραξε ὁ Διευθυντής καί γιατί κακό τούς κάνουν ὅσοι τά συμβουλεύουν νά γίνουν ἀγριάνθρωποι καταστρέφοντας τό σχολεῖο τους καί τήν διδακτική ἡρεμία πού πρέπει νά ὑπάρχῃ σέ αὐτό. Ὁ ρόλος τους τώρα, ἄν ἀγαποῦν τά παιδιά, εἶναι νά μιλήσουν καί μέ τους γονεῖς καί νά τούς συμβουλεύσουν ἀνάλογα.
    Καί νά στηρίξουν τόν ἄξιο Διευθυντή τους, πού ἔκανε τό καθῆκον του, καί ὡς πολίτης καί ὡς παιδαγωγός καί ὡς ὑπέυθυνος Διευθυντής, καί διά τοῦτο ὑφίσταται μία χειραγωγική μείωση προσωπικότητας ἀπό ἀνάγωγους ψευδο-επαναστάτες, ἰδεολόγους τῆς μόνιμης ἤπιας τρομοκρατίας διά μορφῶν "πάλης" κατά τῆς ψυχῆς τῶν παιδιῶν ἀκόμη καί μέσα στό σχολεῖο.
    Ἐπαναλαμβάνω γιά νά τό κατάλαβουν οἱ τῆς ΕΛΜΕ:
    Οὔτε στήν κατοχή τήν γερμανική δέν γινόντουσαν καταλήψεις. Συνεπῶς, τό ἔγκλημα τῆς ΕΛΜΕ, πού μίλησε κατά αὐτοῦ τοῦ ἄξιου Διευθυντοῦ, μέ κριτήριά της μιά ἰδεολογία διαρκοῦς ἀναταραχῆς στήν κοινωνία, ἕως καί ἐθισμοῦ μαθητῶν στήν soft τρομοκρατία μέσα στά σχολεῖα, εἶναι παιδαγωγικῆς φύσεως καί διαρκές, χουντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι χρειαζοταν η συγκριση της γερμανικης κατοχης με Αγγλικο αποκλεισμο. Ρε τι κακοι Αγγλοι και κακομοιροι γερμανοι. Εληφθη

      Διαγραφή
    2. Δέν εἶπα, οὔτε ὑπενόησα, οὔτε ...ἐξαπέστειλα γιά νά ληφθῆ, αὐτό πού μία ὄχι καί τόσο καλόπιστη ἐκ μέρους σας ἀνάγνωσις ἐξώρυξε: "τί κακοί οἱ Ἄγγλοι καί κακόμοιροι γερμανοί. Ἐλήφθη"

      Διαγραφή
  2. Πάλι καλά που δεν προτείνατε να δραστηριοποιούνται στις μαθητικές κινητοποιήσεις ( νόμιμες και παράνομες) οι «νομιμόφρονες» όπως τότε που σκότωσαν τον Τεμπονέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπετε σχέση αὐτῶν πού λἐω παραπάνω, μέ τήν δολοφονία τοῦ Τεμπονέρα; Εἶναι δυνατόν τέτοια σύγχυσις!

      Διαγραφή
  3. Δείξτε ένα κράτος στον υπόλοιπο κόσμο,που συμβαίνουν αυτά τά αίσχη και η κυβέρνηση και η διακαιοσύνη του δεν επεμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.