25/5/17

Γιατί ζήτησε ηρεμιστικά ο Ερντογάν χθες το απόγευμα;

Πληροφορίες από την τουρκική πρωτεύουσα αναφέρουν ότι ο Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας χθες το απόγευμα ζήτησε διπλή δόση ηρεμιστικών.
Δείτε το γιατί:

Χθες το απόγευμα περισσότερα από 100 φορτηγά πέρασαν από το Νότιο Κουρδιστάν - Β. Ιράκ, στο Δυτικό Κουρδιστάν - ΒΑ Συρία, τα οποία ήταν φορτωμένα με αμερικανικά όπλικά συστήματα και πυρομαχικά.
Συγκεκριμένα, στο φορτίο μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται υπερσύγχρονα αντιαρμαντικά όπλα, εκτοξευτήρες οπλοβομβίδων MK19, πύραυλοι M4, πιστόλια, τυφέκια M16, τεθωρακισμένα τροχοφόρα οχήματα Humvee, φορτηγά και άλλα στρατιωτικά οχήματα.
Τα φορτηγά κατευθύνονται στο μέτωπο της Ράκα, στην οποία χθες εκλεισε ακόμα περισσότερο ο κλοιός, αφού οι Κούρδοι του YPG κατέλαβαν κωμοπόλεις και χωριά δυτικά και ανατολικά της λεγόμενης πρωτέουσας του Ι.Κ., και το μόνο που απομένει είναι η οργάνωση των δυνάμεων για την τελική επίθεση.
Εν τω μεταξύ, οι Κούρδοι οργανώνουν καταυλισμούς στο Κομπάνι και την Ιεράπολη, για να δεχτούν πρόσφυγες από τη Ράκκα, από την οποία έχει αρχίσει η διαφυγή κατοίκων, εν όψει της τελικής επίθεσης.
Να σημειωθεί ότι ο Ερντογάν είχε θέσει πιεστικά στον Τραμπ το θέμα του εξοπλισμού των Κούρδων από τις ΗΠΑ, στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Ουάσιγκτον.

6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἄνθρωπος σάν τόν Ἐρντογκάν δέν κάμπτεται ἀπό τό ὅτι μία πολτική του ἀποτυγχάνει. Ἀλλά ἀπό τό ὅτι, δέν θέλει φολοσοφία, ἄν πέσῃ ἡ Ράκκα, προφανῶς θά μαθευθοῦν πράγματα σέ βάρος τῆς οίκογενείας του (καί ὄχι μόνον τοῦ ἰδίου, γιατί τόν ἑαυτό του δέν τόν μετράει μπροστά σέ ὅ,τι ἀγαπᾶ ἤ σέ ὅ,τι μεγάλο σχεδιάζει), ἀπό τούς ἐκεῖ τζιχαντιστές, πληροφορίες δηλαδή, πού δέν θά μπορέσῃ νά συμμαζέψῃ. Π.χ. σέ ποιούς λογαριασμούς -καί ἀπό ποιούς λογαρισμούς- πήγαιναν τα ἔσοδα ἀπό τίς πωλήσεις πετρελαίου πού ἔκανε τό ΙΣΙΣ, σέ ποιούς λογαριασμούς ἐδίδοντο μιζες...καί συναφῆ θέματα ὅπλων.
    Κρίμα τά προσόντα τοῦ ἀνθρώπου αὐτοῦ πού τέθηκαν σέ ἐξυπηρέτηση τουρκικῶν, δηλαδή βαρβάρων, σκοπῶν, καί μέ μετοχή του σέ πολλά ἐγκλήματα, καί κατά τῶν Κούρδων, καί μέ τήν ἐνίσχυση τοῦ ΙΣΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ἀπό τίς πωλήσεις πετρελαίου πού ἔκανε τό ΙΣΙΣ"

      Χμμμμμ.... κάτι ξεχνάς να πεις.

      Δημοσίευμα με το οποίο οι Έλληνες εφοπλιστές παρουσιάζονται συνολικά ως λαθρέμποροι πετρελαίου των τζιχαντιστών στη Μεσόγειο φιλοξενεί η τουρκική εφημερίδα zaman στην ιστοσελίδα της, σε ανάλυση για τα λιμάνια της Τουρκίας που δένουν τα τάνκερ του παράνομου εμπορίου αργού πετρελαίου και τα δρομολόγια που ακολουθούν.

      Σύμφωνα με το άρθρο, ελληνόκτητα τάνκερ φέρονται να μεταφέρουν το παράνομο πετρέλαιο του βόρειου Ιράκ από την Τουρκία στο Ισραήλ – μάλιστα ο συνολικός όγκος του παράνομου πετρελαίου που έχει μεταφερθεί από τον Μάιο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2015, φτάνει στα 2,1 εκατομμύρια βαρέλια.

      Τα περισσότερα δρομολόγια, από το τουρκικό λιμάνι του Τζεϊχάν στο λιμάνι της πόλης Ασντόντ του Ισραήλ, τα έχει κάνει το ελληνικής ιδιοκτησίας πλοίο «United Emblem» έχει εκτελέσει τα περισσότερα δρομολόγια, αναφέρει η ιστοσελίδα της Zaman.

      Εκτός όμως από το συγκεκριμένο, σύμφωνα με την 15μελή λίστα που δημοσιεύει η τουρκική εφημερίδα, λαθρεμπόριο πετρελαίου από την Τουρκία προς το Ισραήλ κάνουν άλλα 5 ελληνικά τάνκερ «United Dynamic», «Delta Sailor», «United Grace» και «United Carrier», καθώς και τα ελληνικής ιδιοκτησίας αλλά με ξένη σημαία -κυρίως Μάλτας- «Kamari», «Angelica An» κ.ά.

      Διαγραφή
    2. Τα πλοία που εμφανίζονται στο δημοσίευμα είναι ιδιοκτησίας της εταιρείας Marine Management Services, η οποία φέρεται να ανήκει στον γνωστό εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλο.

      Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα και το ελληνικής ιδιοκτησίας πλοίο United Emplem έχει εκτελέσει τα περισσότερα παράνομα δρομολόγια από το τουρκικό λιμάνι του Ceyhan μεταφέροντας το παράνομο πετρέλαιο του βορείου Ιράκ στο λιμάνι του Ισραήλ, Ashdod.

      Ο συνολικός όγκος του παράνομου πετρελαίου που έχει μεταφερθεί από την Τουρκία με τα ελληνικά τάνκερ προς το Ισραήλ, σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Zaman, από τον Μάιο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2015 φτάνει στα 2,1 εκατομμύρια βαρέλια! Τα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα πάντα με την Zaman, τα έχουν εκτελέσει τα ελληνικής ιδιοκτησίας πλοία United Emplem, United Dynamik και United Fortitude.

      Τα συγκεκριμένα πλοία με μια έρευνα στο γνωστό σάιτ για το καθεστώς ιδιοκτησίας όλων των φορτηγών πλοίων και των τάνκερ maritime-connector.com ανήκουν όλα στην εταιρεία MARINE MANAGEMENT SERVICES η οποία φέρεται να είναι ιδιοκτησίας του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου.

      Υπάρχει μάλιστα σχετικό δημοσίευμα και στην εφημερίδα Espresso.
      Συγκεκριμένα όλα τα αναφερόμενα πλοία ανήουν στις κάτωθι εταιρείες.

      United Emplem MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
      United Dynamik MARINE MANAGEMENT SERVICES ‐ ATHENS, GREECE
      Delta Sailor DELTA TANKERS - ATHENS, GREECE
      United Fortitude MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
      United Grace MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
      United Carrier MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
      Kamari δεν αναφέρουμε την εταιρεία διότι υπάρχουν δύο πλοία-τανκερ με το όνομα αυτό και το δημοσίευμα δεν αναφέρει το serial number.
      Angelica An ANCORA INVESTMENT - ATHENS, GREECE

      Το θέμα ήρθε για πρώτη φορά στην δημοσιότητα στις 27 Ιουνίου 2014, από την τουρκική εφημερίδα Aydınlık, με αφορμή τους τότε βομβαρδισμούς από το Ισραήλ της λωρίδας της Γάζας.

      Η τουρκική εφημερίδα κατήγγειλε τότε ότι τα καύσιμα των ισραηλινών αεροπλάνων που βομβάρδιζαν την Γάζα, προέρχονταν από την Τουρκία και ήταν από τις πετρελαιοπηγές του βορείου Ιράκ που ελέγχονται από τους Κούρδους και εν μέρει από τους Τζιχαντιστές.

      Τα καύσιμα αυτά καθώς και το πετρέλαιο του βορείου Ιράκ, μεταφέρονταν κατόπιν συμφωνίας της τουρκικής κυβέρνησης με τους Κούρδους του βορείου Ιράκ, που είχαν αποδεσμευτεί από την νόμιμη κυβέρνηση της Βαγδάτης μετά την προέλαση των Τζιχαντιστών και την αποκοπή του βορείου Ιράκ από τον νότο, στα τουρκικά λιμάνια της Αλεξανδρέττας και της Μερσίνας και από εκεί φορτώνονταν σε ελληνικά τάνκερ για να κατευθυνθούν κυρίως προς το Ισραήλ.

      Συγκεκριμένα ένα πραγματικά «ιδιαίτερο» κύκλωμα αποτελούμενο από τους Κούρδους του β. Ιράκ, τους Τζιχαντιστές, την Τουρκία και το πιο εντυπωσιακό, από ελληνικά τάνκερ, είχε δραστηριοποιηθεί από το καλοκαίρι του 2014 για την εξαγωγή του παράνομου πετρελαίου του β. Ιράκ πρωτίστως προς το Ισραήλ, αλλά και προς τις ΗΠΑ.

      Η επιχείρηση αυτή για πολλούς συνδέθηκε και με τον πόλεμο της τιμής των υγρών καύσιμων, δίνοντας την ευκαιρία στους Αμερικανούς να ρίξουν τις τιμές, εξέλιξη που είχε πλήξει σε μεγάλο βαθμό την ρωσική οικονομία.

      Γι’ αυτό δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να έχουμε καταιγιστικές εξελίξεις που αφορούν στην αποκάλυψη κορυφαίων Ελλήνων επιχειρηματιών που εμπλέκονται στο λαθρεμπόριο με το Ισλαμικό Κράτος.

      Διαγραφή
  3. Πιστευεις ότι δεν υπαρχουν αιχμάλωτοι τζιχαντιστες η αυτομολησαντες μαχητες του ISIS που θα εχουν ηδη κελαιδησει για τον ερντογκαν και τα γεγονοτα ;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαββα τελικα οι Κουρδοι ειναι πολυ λεβεντες κατι που αναγνωριζουν και οι 2 υπερδυναμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.