25/3/16

Των εχθρών τα φουσάτα περάσαν - Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821

6 σχόλια:

  1. Για τους προγόνους μου που έπεσαν ηρωικά ένας το 1897, δυο το 1912-1923, και για τον παππού μου που πολέμησε στα βουνά της Αλβανίας. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    Και άσε τον κάθε Φίλη να λέει ότι θέλει στα μηνύματά του.... εμένα αυτά που μου πέρασε στο αυτί μου ο πατέρας μου και ο παππούς μου, αυτά περνάω στα παιδιά μου!!!
    ΖΗΤΩ η ΕΛΛΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν συνέλθουμε για αρχή ώστε να ενώσουμε -τουλάχιστον- τις πνευματικές μας δυνάμεις, τότε η ευχή ζή-τω (ζει το) η Ελλάς θα μοιάζει περισσότερο με ελπίδα και ευχή για την ανάσταση της. Παίδες, ΖΗΤΩ η ΕΛΛΑΣ αλλά... "συν Αθηνά και χείρα κίνει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζητω η Ελλας , Ζητω το Εθνος. Χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για του Χριστού την πίστι την Αγία και της Πατρίδος την ελευθερία! Χρόνια πολλά και καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ, ΜΑ ΕΓΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΜΙΚΡΟΣ,ΕΚΕΙ ΕΧΩ ΘΑΨΕΙ ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥ,ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.