31/1/18

Διαβάστε - Μόνο ο αγώνας και η αυτοθυσία μπορεί να σώσει μια Πατρίδα

Ο Ντενίζ Νακί είναι ποδοσφαιριστής που αποκλείστηκε εφ' όρου ζωής από την τουρκική ποδοσφαιρική ομοσπονδία, επειδή έκανε δηλώσεις που θεωρήθηκαν ότι θίγουν την Τουρκία.
Ο Νακί είναι Κούρδος αλεβίτης από το μαρτυρικό Ντερσίμ.
Όταν του ανακοίνωσαν τον ισόβιο αποκλεισμό, έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Δεν μετανιώνω γι' αυτά που έκανα, λυπάμαι για εκείνα που μπορούσα να κάνω και δεν έκανα. Το να παραδοθούμε οδηγεί στην προδοσία και το να αγωνιστούμε στη νίκη. Στο Κότσγκιρι, στο Αραράτ, στον Τίγρη, στο Ντερσίμ, στο Κομπάνι αντισταθήκαμε, στο Αφρίν αντιστεκόμαστε.  Είμαι από το Ντερσίμ, είμαι από το Αμέντ, είμαι μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός μου Κούρδος....

1 σχόλιο:

  1. Ενα πράγμα εχω σταθερό στη ζωη μου,Οσο κι αν κια υπόθεση ειναι δύσκολη , οσο κι αν κατι φαίνεται αδύνατο.Κανε αυτο που πρέπει κι ας κανει ο Θεος ο,τι θελει.Παντα ιστορικά εχει επιβεβαιωθεί η ρήση αυτή.Παντα οταν ένας λαός κανει έστω και κατι μικρό , ο Θεος τον βοηθά στο τέλος.Οσο κι αν αυτο το μικρό στην αρχη φαντάζει σίγουρα αποτυχημένο.Πολλες φορές η τύχη το κανει να πετύχει.Η ιστορια των Κούρδων ειναι η επιτομή της ρήσης αυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.