29/1/18

Ποιος κατέστρεψε το εβραϊκό νεκροταφείο της Θεσσαλονίκης;

Το δυτικό τμήμα του χώρου που κατελάμβανε το εβραϊκό νεκροταφείο Θεσσαλονίκης σε φωτογραφία εποχής ληφθείσα περί το 1915, από τα λατομεία που λειτουργούσαν στον Άγιο Παύλο. Διακρίνονται στα αριστερά η οθωμανική σχολή Μεκτεμπί Ινταντιέ (το σημερινό κίριο της παλιάς Φιλοσοφικής) και στα δεξιά το γήπεδο του Ηρακλή (στη σημερινή πλατεία Χημείου). Στο δεξιό άκρο της εικόνας, το σύμπλεγμα της οθωμανικής σχολής εφίππου χωροφυλακής (σημερινό Νοσοκομείο “Γεννηματάς”
Φως στο άγνωστο παρασκήνιο μιας εξαιρετικά ταραχώδους εποχής επιχειρεί να ρίξει νέα μελέτη (του υποψήφιου διδάκτορα Σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Λεόν Σαλτιέλ), που δημοσιεύτηκε από το Ίδρυμα Μελετών του Ολοκαυτώματος Yad Vashem. Οι «Ε» παρουσιάζουν τα βασικά της συμπεράσματα, τα οποία είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσουν πολλές συζητήσεις και αντιδράσεις…
Η καταστροφή του εβραϊκού νεκροταφείου, που άρχισε να συντελείται το 1942, ήταν μια από τις πιο ζοφερές στιγμές στη σύγχρονη ιστορία της Θεσσαλονίκης. Η επιτομή της ύβρεως. Ξεπατώθηκαν 300.000 μνήματα, σωροί ξεθάφτηκαν και έγιναν βορά των τυμβωρύχων, που έψαχναν για χρυσά δόντια στα κρανία, και αναθηματικές πλάκες που κάλυπταν τα σώματα νεκρών, έγιναν πεζοδρόμια και δρόμοι, παγκάκια και κρήνες, ενώ ακόμη εξακολουθούν να τις εμπορεύονται σε μάντρες οικοδομικών υλικών!

για τη συνέχεια sofistories

7 σχόλια:

  1. Ας γίνει μάθημα αυτή η ιστορία εξευτελισμού, στο τι παθαίνει ένας λαός και μια κοινότητα που απλά θέλει ειρήνη και την πρόσκαιρη ησυχία της, εθελοτυφλώντας στην σφαγή που τους επιφυλάσσει ο κατακτητής. Οι σοφοί πάντα θα συνιστούν υπομονή κατευνασμό και συνδιαλλαγή με τους καταπιεστές, ακόμη κι όταν θα σε βάζουν να σκάψεις τον λάκκο σου.
    Για τον λόγο αυτό οφείλουμε να προσπαθούμε με κάθε δύναμη και δυνατότητα να βλάψουμε τους εχθρούς μας, είτε μέσω αντιπροσώπων, είτε με τον τακτικό στρατό μας, είτε με το αντάρτικο στα εδάφη του, είτε με το αντάρτικο στα εδάφη μας, είτε ατάκτως και εκ του συστάδην με συμπατριώτες είτε κατά μόνας ως μοναχικοί, αλλά πολύ κακοί λύκοι.
    Οι τούρκοι, οι αλβανοί, πρωτίστως και δευτερευόντως οι σλάβοι, άντρες γυναίκες και παιδιά, δεν πρέπει πουθενά να νιώθουν ασφαλείς, για όσο δεν υποτάσσονται σε αυτά που θέλουν οι Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφερον η ταλμουδικη αποψη χειρισμου εχθρικων απειλων.

      Τυχανει η Ελλαδα να ειναι αλλο Εθνος, αλλο Γενος, σπο τα παιδια της Σιον.
      'Η μηπως κανω λαθος;;

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς εκπλήσσει δυσάρεστα αλλά και προβλέψιμα τελικα το ιστολόγιο για την σκοπιμότητα αυτης της ανάρτηση που έγινε για προφανής λόγους. Το υποβολιμιαιο πονήμα του Ισραηλίτη στρατιώτη και όχι Εβραίου, Λεόν Σαλτιέλ περιέχει σκόπιμες ιστορικες ανακριβιες, στις οποίες δεν θα επεκταθώ και έχουν προφανή πολιτική στόχευση. 1) Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης βρέθηκαν στην Τουρκοκρατούμενη Ελλαδα κατόπιν της εκδίωξης τους από την Ιβηρικη χερσόνησο, λόγω των εχθρικών προς τους εκεί γηγενεις δραστηριοτήτων τους και όχι από την Ρωμαϊκή εποχή η την εποχή του Αδάμ...2) Μετά το τέλος του Β’ ΠΠ, οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης έγιναν Ισραηλίτες έποικοι στην κατεχόμενη Παλαιστινη και δεν εξαφανίστηκαν στα «κρεματόρια» οπως ψευδως αναφέρει ο «διδάκτωρ»!!!!! Ανάμεσα σε αυτούς και οι «μέγιστοι» ανθρωπιστές Εβραιοι ιδρυτές του ΚΚΕ, Μπεναρογια και άλλοι...που είχαν μαγιά της ξένο κινητής και ανθελληνικής δραστηριότητας τους, τους ομόδοξους τους...3) Εκπλήσσει η ομολογία του κατοχικού στρατιώτη Λεόν, ότι οι Γερμανοί συνδιαλλεγοντο με τους πρεσβυτέρους Εβραίους και δεν αποφάσιζαν αυθαίρετα «ναζιστοφασιστικα» οπως μας έχουν συνηθίσει να λένε...4) Ο χωρος του νεκροταφείου έχριζε πολεοδομικού επανασχεδιασμού κάτι που συμβαίνει σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου και δεν είχε στόχευση οπως το παρουσιάζει. Μαλιστα οι κυβερνησεις που το δρομολόγησαν ήταν φιλικες προς τους Εβραιους οπως ο Μπενίν Σελον η ελληνιστί Ελευθεριος Βενιζελος και ο Ι. Μεταξας....και 5) και 6).... Ο τελικός στόχος και σκοπός αυτών των πονημάτων σαν του ελβετότραφους αυτού «κυρίου» είναι η δημιουργία ενοχικου συμπλέγματος στην κοινή γνώμη για δήθεν αντί σιωνισμό, «αντισημιτισμό» το γράφει. Να αφήσουν υπονοιες μισαλλοδοξιας για τους Ελληνορθόδοξους και την εκκλησία μας. Απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθούν οι συνθήκες στην κατεχόμενη Ελλάδα, είτε να επιστραφεί ο χωρος τους νεκροταφείου λες και τους ανήκε ποτέ, η να ζητήσουν χρηματική αποζημίωση η και τα δυο....Ντροπή και παλι ντροπή. Ο «κύριος» αυτός ας καταδικάσει την βάναυση μεταχειρισεί που υφίσταται το Ελληνικό Πατριαρχείο Ιεροσολυμων από της αρχές κατοχής, το οποίο πραγματικά υφίσταται εκεί από την εποχή του Χριστού μας αδιαλείπτως....και ας καταδικάσει τα βάρβαρα εγκλήματα του κατοχικού στρατού που συμμετέχει....και εάν του μείνει χρόνος μας διαφωτίζει ο υποψήφιος διδάκτωρ για αλλά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα σχεδια ειναι ενα πολυοροφο μνημειο για το ολοκαυτωμα καπου στην πολη της Θεσσαλονικης.
      Ενδεχομενως, θεωρουν μερικοι αλλοδαποι τους Ελληνες ως υπευθυνους για τα δρινα των ιουδαιων στον δευτερο ΠΠ.

      Πιθανον να θελουν, παλι μερικοι αλλοφαποι, να αναβιωσουν την παλαια αντιληψη τους, γισ την Θεσσαλονικη ως την "Ιερουσαλημ" των βαλκανιων.

      Ευτυχως που εχουμε διπλα μας τους "αδερφους" μας ιουδαιους!

      Διαγραφή
  3. Αυτή η ιστορία του εβραϊκού νεκροταφείου της Θεσσαλονίκης, με του οποίου"τα μάρμαρα των μνημείων χτίστηκε το Πανεπιστήμιο" είναι το ελληνικό "Αουσβιτς" στην μόνιμη και αμείωτη έκφραση εβραϊκης αγάπης για την Ελλάδα και αναγνώρισης του γεγονότος οτι ο
    αρχηγός της υπό γερμανική κατοχή αστυνομίας ΄Εβερτ μοίραζε ταυτότητες ελληνοποίησης,
    ο Δήμος Αθηναίων άλλαξε ονόματα, ο αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός έδινε πιστοποιητικά βάφτισης και εξασφάλιζε κρύπτες και σε νεκροταφεία, μεταξύ πλήθους άλλων και στον αργότερα ανταποκριτή του Ρώϋτερ Σαμ Μοντιάνο.
    Γνώρισα στο Παρίσι τον συγγραφέα της λαογραφίας του υποκόσμου, ξεχνώ το όνομά του, φυγόδικο από την Ελλάδα για μιαν ιστορία κλοπής εικόνων. Μου έδειξε μιαν πολυτελέστατη έκδοση άλμπουμ με φωτογραφίες και με δικά του κείμενα, που πλούσιοι χρηματοδότες του είχαν αναθέσει να συντάξει, γι' αυτό το μνημείο "ελληνικού αντισημιτισμού", το οποίο θα πρέπει και σήμερα να εκτίθεται στο Μουσείο Γκουγκεγχάϊμ της Νέας Υόρκης.
    Διάβασα, στο βιβλίο του Αμερικανοεβραίου γεωπολιτικού συμβούλου Καπλάν για τα Βαλκάνια, το κεφάλαιο για τη θεσσαλονίκη, και την συγκινητική αφήγηση ιδιοκτήτριας βιβλιοπωλείου με το ξέσπασμα ιδιοκτησιακής νοσταλγίας για την Θεσσαλονίκη τους. Και πρέπει να έχω διαβάσει και χιλιάδες άρθρα ομόθρησκων της σε τρεις γλώσσες, πολλά με δηλητήριο γι' αυτή τη χώρα, κανένα, μα κανένα με συνηγορία, συμπάθεια -δικαιοσύνη.
    Πουθενά, από κανέναν (όχι εδώ, για κολακεία -στην διεθνή αρένα, όπου είχαμε ανάγκη) την αναγνώριση, την αντιδιαστολή με άλλους χριστιανικούς λαούς - σφαγείς η καταδότες και άρπαγες των εβραϊκών περιουσιών, στην Ανατολική Καθολική και Προτεσταντική Ευρώπη και στην Γαλλία του Πεταίν. Πουθενά, από κανέναν.
    Είμαστε πάντοτε οι ΄Ελληνες οι εμπρηστές του "Εβραίου" στην Ανάσταση,του σπιτιού του Πατσίφικο, και οι τυμβωρύχοι του εβραϊκού νεκροταφείου της Θσσαλονίκης (ύποπτοι και για την πυρκαγιά) στο ΄Αλμπουμ του Μουσείου Γκουγκενχάϊμ της Νέας Υόρκης.
    Και σύμμαχοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας δώσουν πρώτα τις "Incantadas" που φυγάδευσαν στο Εξωτερικό πουλώντας τες σε ξένο Διπλωμάτη της Θεσ/νίκης κι ας μιλήσουμε μετά για σεβασμό στα πολιτιστικά μνημεία του άλλου. Προσέξτε τί λέει για τη θραύση τους και την πώληση θραυσμάτων στους τουρίστες από τον Εβραίο "ιδιοκτήτη" τους.
    http://www.thessalonikiartsandculture.gr/blog/texnopersona/las-incantadas-oi-magemenes-ta-elgineia-tis-thessalonikis
    Τώρα γιατί εμένα δε μ'αρέσει που σε αυτή τη συγκυρία, την τόσο κρίσιμη για το μακεδονικό ζήτημα, επισκέπτεται ο Πρόεδρος του Ισραήλ τη χώρα μας;
    Γιατί νιώθω άβολα όταν διαβάζω για "Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων", για Σόρρος και βλέπω εδώ τον Πρόεδρό τους στη Θεσ/νίκη αγκαλιά με τον αλκοολο-Δήμαρχο και τον επαγγελματία απατεώνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ να καταλάβω την σκοπιμότητα αυτού του άρθρου αναπαράγοντας αμάσητα τη σιωνιστική προπαγάνδα. Θα συμφωνήσω στα περισσότερα με τον σχολιαστή "sun". Η Θεσσαλονίκη πονάει ήδη από την οικονομική κατοχή των εβραίων που υφίσταται ειδικά στο κέντρο της πόλης. Μην ξεχνάμε ότι μεγάλο ρόλο στο Σκοπιανό παίζει ο εβραϊκός παράγοντας καθώς η περιοχή της Θεσσαλονίκης για τους σιωνιστές αποτελεί ένα "εφεδρικο" Ισραήλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.