20/5/14

Στην Τουρκία θα κατασκευάζει πλέον λεωφορεία και φορτηγά η γερμανική εταιρεία ΜΑΝ

Στην Τουρκία θα κατασκευάζει πλέον λεωφορεία και φορτηγά η γερμανική εταιρεία ΜΑΝ
Η γερμανική εταιρεία κατασκευής φορτηγών MAN SE θα κλείσει το μοναδικό εργοστάσιο λεωφορείων της στη Γερμανία και θα μεταφέρει την παραγωγή της στην Τουρκία όπου οι μισθοί είναι χαμηλότεροι, απαντώντας έτσι στην πτώση της ζήτησης σε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές.

Στους 420 εργαζομένους που επηρεάζονται από το μέτρο θα προσφερθούν νέες θέσεις εργασίας σε ένα γερμανικό τμήμα της Volkswagen, της μητρικής εταιρείας της MAN, ανακοίνωσε η MAN, που έχει την έδρα της στο Μόναχο.

Η συναρμολόγηση των πούλμαν και των δημόσιων λεωφορείων θα έχει μεταφερθεί από το εργοστάσιο στο Πλάουεν της Γερμανίας στην Άγκυρα ως το Μάρτιο του 2015, ανακοίνωσε η εταιρεία.

Η μεταφορά της παραγωγής στην Τουρκία, όπου η MAN απασχολεί σχεδόν 1.700 εργάτες στην Άγκυρα, θα επιτρέψει στον κατασκευαστή να μειώσει σημαντικά τα κόστη παραγωγής του.

Το εργατικό κόστος στην κατασκευαστική βιομηχανία της Τουρκίας ήταν 5,17 ευρώ την ώρα ανά εργάτη το 2012, περίπου το ένα έβδομο των 36,98 ευρώ που ήταν στη Γερμανία, σύμφωνα με το οικονομικό ινστιτούτο IW που έχει την έδρα του στην Κολωνία.

Η σουηδική Scania, η οποία είναι ανταγωνίστρια της MAN και ανήκει επίσης στη Volkswagen, ανακοίνωσε το Μάρτιο πως σχεδιάζει να περικόψει 250 θέσεις εργασίας από το τμήμα των λεωφορείων της.

Τα Νέα

3 σχόλια:

  1. Αυτά ειναι..μακάρι να δούμε και στο τόπο μας κατι τέτοιο στο μέλλον,ας ειναι και...ζασταβα...
    Σημειώστε ότι το δικό μας ωριαίο κόστος ήδη ειναι κατώτερο της Τουρκίας αλλα παραμένουν απαγορευτικά τα υπόλοιπα κόστη..τα οποία η τρόικα κάνει τον ..κινέζο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Γερμανία τελικά έχει μετατρέψει όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση σε μια δική της αποικία. Με μοχλό της Ευρωπαϊκές οδηγίες για την εκπομπή ρύπων π.χ. από μηχανές Diesel επιτρέπει την κυκλοφορία φορτηγών στην Ε.Ε. με εκπομπές τύπου Euro 5 & 6 που κατασκευάζονται στην Γερμανία, αποκλείοντας άλλους κατασκευαστές εκτός Ε.Ε. να εισαγάγουν φορτηγά από άλλες χώρες (π.χ. από Ρωσία τα πολύ καλά φορτηγά KAMAZ http://www.kamaz.ru/en που έχουν μηχανές Euro 2 & 3). Τώρα με τα εργοστάσια που ανοίγουν σε Τουρκία θα μας αναγκάζουν να αγοράζουμε φορτηγά από Τουρκία! Για τις εξαγωγές τους όμως σε τρίτες χώρες εκτός Ε.Ε., που δεν ισχύουν τα Euro 5 & 6, έχουν φτιάξει εργοστάσια στη Κίνα και την Ινδία με μηχανές τύπου Euro 2 & 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντε να ξεβρωμιζουμε απο τους κωλογερμαναραδες. Αρκετα στησαμε κωλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.