11/6/17

Ο Μητσοτάκης , ο Μιλόσεβιτς και η σύλληψη Λάλα από τις ΗΠΑ για κατασκοπεία

Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ξεκίνησε και τερμάτισε την θητεία του ως πρωθυπουργός εν μέσω της γιουγκοσλαβικής κρίσης και δεν δίστασε να εμπλακεί ενεργά στις προσπάθειες για τον τερματισμό του εμφυλίου πολέμου στην Βοσνία, με κορυφαία την πρωτοβουλία του να φέρει στην Αθήνα τους ηγέτες των τριών εμπόλεμων πλευρών, Σερβων, Βόσνιων Μουσουλμάνων και Κροατών. Εκεί, τους μάντρωσε στον Αστερα της Βουλιαγμένης και με το «μαχαίρι στο λαιμό», τους έβαλε να υπογράψουν ειρηνευτική συμφωνία.
Τη δουλειά χάλασε όμως λίγες ώρες μετά στο Πάλε της Βοσνία ο στρατηγός Μλαντιτς, σε μια θυελλώδη συνεδρίαση, όπου οι δυο άντρες λίγο έλειψε να έρθουν στα χέρια.
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, μου αφηγήθηκε, για λογαριασμό του βιβλίου μου “Η καταρρευση της Γιουγκολαβίας και η οι ελληνικές φαντασιώσεις”, παρασκήνια από τον γιουγκοσλαβικό εμφύλιο, τις σχέσεις του με τον Μιλόσεβιτς, τον οποίο δεν δίσταζε όταν όλη η Δύση τον καταριόταν να αποκαλεί φίλο του και “ικανό πολιτικό ηγέτη”, τις παρασκηνιακές ενέργειές του για να βοηθήσει ώστε να βρεθεί μια λύση, ακόμα και την σύλληψη του Έλληνα κατασκόπου Στήβεν Λάλας που συνέπεσε(;) με την πρωτοβουλία του για την συνάντηση της Βουλιαγμένης.

Για τη συνέχεια Militaire

20 σχόλια:

  1. "Ο Σταύρος Τζήμας είναι δημοσιογράφος"... Πράγματι. Και σπούδασε στην Μόσχα, όπου τον είχε στείλει το ΚΚΕ. ΄Οταν επέστρεψε έγινε στέλεχος του ΚΚΕ και του Ριζοσπάστη. Σ' αυτόν ανατέθηκε και η διεύθυνση του Ραδιοφωνικού Σταθμού του ΚΚΕ. ΄Εβγαλε μάλιστα και λόγο σε πανηγυρική συγκέντρωση, στην οποία ανήγγειλε την απόφασή του να εξασφαλίσει στον σταθμό του ΚουΚουΈ "ηγεμονική θέση" μεταξύ των ΜΜΕ στην Ελλάδα.΄Οταν κάποιος τον ρώτησε εάν επιμένει στον όρο "ηγεμονική', ο Τζήμας απάντησε με την φασιστική μισαλλοδοξία που χαρακτηρίζει ορισμένους/πολλούς κομμουνο-φασίστες: "Μάλιστα, κύριε. Ηγεμονική." Τη συνέχεια την ξέρετε. Ο σταθμός βούλιαξε και ο Τζήμας παράτησε εκεί
    τις κομμουνιστικές αποσκευές του και μετέφερε τον ηγεμονισμό του στο μνημονιακό στρατόπεδο και στο Σκάι-Μέγα και ολιγαρχικό παρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκλονιστικό τό ἀνωτέρω κείμενο στό σύνολό του, ἰδίως γιά ὅποιον ἔχει παρακολουθήσει τάτότε γεγονότα. Σέ ἕνα σημεῖο λέγει, γιά τήν φάση μετά τήν ἀποδοχή ἀπό τόν Μιλόσεβιτς, τῆ παρεμβάσει τοῦ Μητσοτάκη, τῶν ὅρων τῶν δυτικῶν (τῆς Ολμπράϊτ) γιά τό ἱστορικό σερβικό Κοσσυφορπέδιο (πού τό εἶχε ἀλλοιώσει πληθυσμιακῶς μέ Βορείους Ἀλβανούς, σημειωτέον, ὁ Τίτο, μετά τόν Β παγκόσμιο πόλεμο):
    Μητσοτάκης: "Και οι μεν Σέρβοι δέχτηκαν τους όρους, οι δε σύμμαχοι υπήρξαν άτιμοι, διότι άφησαν τους Αλβανούς, ίσως δεν μπορούσαν κιόλας, και πέρασαν στη μαχαίρα τους Σέρβους.»
    Τό Μοναστῆρι DECANI εἶχε ἀναλάβει διά μοναχοῦ/ῶν του τή διεθνῆ ἐνημέρωση ἀπό ποικίλα δημοσιεύματα στόν κόσμο περί τοῦ τί συνέβαινε μέσα στό Κοσσυφοπέδια. Τότε ἦταν στά "σπάργανα"τό Διαδίκτυο, καί ἀργοῦσαν ἀρκετά νά κατέβουν τά κείμενα.
    Προέκυπτε λοιπόν, μεγάλη συμπαιγνία ὁρισμένων δυτικῶν χωρῶν, διά τῶν στρατιωτῶν τους τῆς δυνάμεως τοῦ ΝΑΤΟ, ὥστε νά ἀλλοιωθῆ ἔτι περαιτέρω ἡ πληθυσμιακή σύνθεσις τοῦ Κοσσυφοπεδίου.
    Ἔγινε ἐθνοκάθαρση ἀπό τούς Ἀλβανους σέ βάρος τῶν Σέρβων, πού σέ ὁσισμένες περιπτώσεις ἄγγιζε τά ὅρια τῆς γενοκτονίας. Μέ τή ἀνοχή ἤ καί βοήθεια πολλῶν δυτικῶν, ὅπως Ὁλλανδῶν στό Οὐρόσεβατς , ὅπου ἀφόπλισαν υποχρεωτικά τούς 2.000 ἐναπομείναντας τότε ἐκεῖ Σέρβους, καί ὄχι τούς Ἀλβανούς πού εἶχαν πλέον πλειοψηφία στήν περιοχή.
    Ἔτσι, ἐνῶ τό Κοσσυφοπέδια ἐπί πολλούς αὶῶνες ἦταν Σερβικό, καί γεμᾶτο Ὀρθόδοξα χριστιανικά μοναστήρια, καί τό 1945 εἶχε μιά μικρή μειοψηφία Ἀλβανῶν, τό 1990, τά πράγματα εἶχαν ἀλλάξει.
    Μέ τίς πιέσεις ἐπί τῶν Σέρβων ἀπό ἀντισέρβους κουμουνιστές τοῦ Τίτο, ἐντός τοῦ Κοσσυφοπεδίου, καί μέ τήν μαζική εἰσαγωγή Ἀλβανῶν, ὡς ἐργαζομένων, κάποιοι ἐκ τῶν ὁποίων στή συνέχεια, καί ἐπί δεκαετίες, ὡς πολτική σχεδιασμένης μακροπροθέσμως ἐθνοκαθάρσεως, ἔκαναν τρομοκρατικές ἐπιθέσεις σέ σπίτια Σέρβων, μέ τή ἀνοχή τῶν κουμουνιστῶν ἀστυνομικῶν, ὥστε νά φεύγουν σιγά-σιγά οἱ Σἐρβοι ἀπό τό Κοσσυφοπέδιο, , τό 1990 εἶχαν γίνει πλειοψηφία πλέον, ὁριακή, στό Κοσσυφοπέδιο, οἱ Ἀλβανοί.
    Μετά ὅμως καί ἀπό τήν παρέμβαση τοῦ ΝΑΤΟ ἐπί τοῦ ἐδάφους, το 1998-1999, μεγάλα τμήματα τοῦ Κοσσυφοπεδίου γέμισαν ἀπό Ἀλβανούς κατά μεγάλη πλειοψηφία, καί διώχθηκαν οἱ ὑπόλοιποι Σέρβοι συστηματικά.
    Χαρακτηριστικό εἶναι ὄτι στούς Ἀλβανούς πού ἔσφαζαν Σέρβους, τό ΝΑΤΟ ἀνέθεσε τήν ... ἀστυνόμευση τοῦ Κοσσυφοπεδίου - καί ἀργότερα καί τήν Κυβέρνηση...
    Μόλις δέ ἔπεσε ὁ Μιλόσεβιτς, στήν Ἐλλάδα, οἱ σταθμοί τῆς ἀριστερᾶς, λίαν παραδόξως, ἔπαυσαν νά μεταδίδουν εἰδήσεις ἀπό τό Κοσσυφοπέδιο!
    Αὐτές ἐννοῶ πού μερικές τους ἔβλεπα στό σάητ τοῦ Μοναστηρίου DECANI. Μόνο πλέον διά τοῦ διαδικτύου μποροῦσε κανείς νά γνωρίζῃ πόσο βρώμικος ἦταν στήν φάση ἐκείνη ὁ ρόλος τῶν δυνάμεων τοῦ ΝΑΤΟ. Γι' αὐτό ὁ Μητσοτάκης, ἀγνοεῖ τί ἀκριβῶς συνέβη στή συνέχεια καί ποιός φταίει γιά τήν ἐθνοκάθαρση τῶν Σέρβων, στό Κοσσυφοπέδιο.
    Φταίει τό ΝΑΤΟ, καί ναί, οἱ δυτικοί βεβαίως μποροῦσαν νά κάνουν ἀλλιῶς.
    (σνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Β μέρος
    Νά ἐξάρω μόνον, τήν σωστή καί φορές-φορές σχεδόν ἡρωϊκή στάση τῶν Ἰταλῶν στρατιωτῶν, ὡς φωτεινή ἐξαίρεση, στήν περιοχή τῆς Μονῆς DECANI. Τότε κινδύνευσε πολλε΄ς φορές τό ἐν λόγῳ Μοναστῆρι.
    Διότι σέ ὅλο τό Κοσσυφοπέδια κατέστρεφαν συστηματικῶς Ὀρθόδοξες Ἱερές Μονές οἱ Ἀλβανοί, καί τρομοκράτες τζιχαντιστές μαζί τους, ὅπως ἔχει πλέον γίνει γνωστό, ἐκπαιδευμένοι ἀπό ἰσλαμιστικές τρομοκρατικές ὀργανώσεις στήν Μέση Ἀνατολή. Στίς εἰδήσεις μας, τίποτα πλέον δέν ἀκούγαμε γι'αὐτά! Φαίνεται ὅτι τό καθστώς Μιλόσεβιτς χρηματοδοτοῦσε δημοσιογράφους καί ἔσπαγε ἡ δυτική παραπληροφόρηση μέσω τῶν σταθμῶν τότε, τῆς ἀριστερᾶς.
    Τότε λοιπόν, οἱ Ἰταλοί αὐτοί ἔσωσαν πολλές φορές τό Μοναστῆρι DECANI καί τούς μοναχούς του. Οἱ Ἰταλοί αὐτοί αὐτενεργοῦσαν πάλι καί πάλι, ἐν μέσῳ τρομοκρατῶν, μέ σοβαρό κίνδυνο τῆς ζωῆς τους, ὡς χριστιανοί. Τήν ἴδια στιγμή, σέ αὐτούς τούς τρομοκράτες ἐκ τῶν Αλβανῶν, παρέδιδε τό ΝΑΤΟ τήν ἀστυνόμευση ἐπί τοῦ Σερβικοῦ πληθυσμοῦ τοῦ Κοσσυφοπεδίου....
    Ὁ δέ Μπερνάρ Κουσνέρ, βοηθοῦσε μετά τήν Ὀλμπράϊτ στήν ἐγκατάσταση τῆς Ἀντι-ὀρθόδοξης καί ἀντιχριστιανικῆς Νέας τάξεως πραγμάτων στό Κοσσυφοπέδιο, διά τῶν τρομοκρατῶν ἐκ τὼν Ἀλβανῶν....
    ΥΓ. Τό ὅτι λέμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, δέν σημαίνει ὅτι συνομωσιολογοῦμε. Διότι τό ὄνομα Κουσνέρ, τό ξαναβρίσκουμε στό πρόσωπο τοῦ ἑβραίου φίλου τοῦ κ. Νετανιάχου καί γαμπροῦ τοῦ κ. Τράμπ, ἀλλά πρόκειται προφανῶς γιά ἁπλῆ συνωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Κοσσυφοπέδιο ήταν πάντα πλειοψηφία Αλβανικό. Ο Τίτο δεν έφερε Αλβανούς από την Αλβανία καθώς τα σύνορα από τον Χότζα ήταν κλειστά. Μην λέτε Βλακειες και κάνετε copy paste προπαγάνδα Σερβική. Το 1900 που μπήκαν οι Σέρβοι στο Κόσσοβο και το κατέκτησαν, οι Αλβανοί ήταν πλειοψηφία, μάλιστα προχώρησαν σε βιαιοπραγιες σε πολλά Αλβανικά χωριά για να καθαρίσουν το Κοσσυφοπέδιο από τους Αλβανούς. Απλά εκείνα τα μοναστήρια που οι Σέρβοι λένε ότι είναι δικά τους, στην αλήθεια ήταν Αλβανικά πριν οι Αλβανοί εξισλαμισθουν. Δεν είναι τυχαίο ότι στην πλειοψηφία των Μοναστηριων βρίσκουμε Αλβανικες εικόνες με το κλασικό καπελάκι και λέξεις γραμμένες στα Ελληνικά καθώς οι Αλβανοί ήταν Ρωμιοί του Βυζαντίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεξε κ. Ἀρη Μπέκο: Οι Αλβανοί ήταν Ρωμιοί του Βυζαντίου, τό μόνο σίγουρα σωστό.
      Γιά τό ὅτι ὁ Τίτο ἐπέτρεψε σέ πολλούς ἀλβανούς ἐπί κουμουνισμοῦ νά ἐγκαθίστανται στό Κοσσσυφοπέδιο, τόσο πού ἀλλοιώθηκε πληθυσμιακῶς ὑπερ τῶν Ἀλβανῶν, ἔχω προσωπική μαρτυρία καλλιεργημένου-λογίου Σέρβου ἱερέως, ὄχι ἐθνικιστοῦ, ἀπό συνομιλία μας τό 1991, δηλαδή σέ χρόνο ἀνύποπτο.
      Γι'αὐτό ἄλλωστε καί χωρίς τίποτα τό κατασκευασμένο ἤ προπαγανδιστικό, αὐτομάτως, ἀναφέρθηκα στό ὅτι τό 1990 εἶχε ἀλλάξει ἡ πλειοψηφία στό Κοσσυφοπέδιο. Ἄν ἐπρόκειτο γιά προπαγάνδα (δική μου ἤ ἄλλων) , ἡ ἀναφορά θά ἦταν γιά τό 1998, πού ξέσπασε τό ζήτημα τοῦ πολέμου γιά τό Κοσσυφοπέδιο, καί ὄχι γιά τό 1990.
      Ὅσα λές γιά "κατάκτηση" τοῦ Κοσσυφοπεδίου τό 1900 ἀπό τούς Σέρβους, εἶναι παράξενα. Δέν ἦσαν ὀρθόδοξοι οἱ Σερβοι; Δέν ἦταν τό Κοσσυφοπέδιο τουλάχιστον ἀπό τόν 14ο αἰῶνα ρωμαίϊκη ὀρθόδοξη χριστιανική περιοχή μέ Σέρβους τότε, καί μᾶλλον καί ἀλβανόφωνους ρωμηούς (χωρίς καμία ὅμως τότε χωριστή ἐθνική συνείδηση- ἄρα δεχθέντων τή σερβική παρουσία τῶν ρωμηῶν ἀδελφῶν τους ὡς κάτι τό καλό);
      Δέν ἐξισλαμίσθηκαν αὐτοί οἱ ἀλβανόφωνοι, μέ διαταγή τοῦ Μωάμεθ Β καί μέ τή βία, πλήν ἐλαχίστων; _ Ἄρα, ὅταν εἰσῆλθαν οἱ Σέρβοι τό 1900, δέν κατέκτησαν, ἀλλά ἐλευθέρωσαν τό Κοσσυφορπέδιο ἀπό τούς μουσουλμάνους (τούρκους τούς ἔλεγαν τότε, κι ἄς ἦσαν ἀλβανοί). Τό λέτε καί μόνος σας.
      Ἄρα, οἱ Σέρβοι ἀποκατέστησαν στό Κοσσυφοπέδια τήν κυριαρχία τοῦ ὀρθόδοξου χριστιανικοῦ ἔθνους πού βρισκόταν στήν περιοχή ἀπό τόν 14ο αἰῶνα τουλάχιστον. Ἐξεδίωξαν κάποιον ρωμηό, δηλαδή ὀρθόδοξο χριστιανό, ἀλβανόφωνο οἱ Σέρβοι;
      Δέν τό ἀποκλείω τελείως, ὡς ὁριακό περιστατικό, διότι οἱ ἀπελευθερώσεις τῶν ἐδαφῶν τῆς πρώην Ὁθωμανικῆς αὐτοκρατορίας, ἐγίνοντο καί μέ τό πρόσημο, πλέον, τοῦ ἐθνικοῦ κράτους, ἀλλά πάντως χωρίς ἐθνοκαθάρσεις ἤ γενοκτονίες –ἁπλῶς, οἱ τοῦρκοι πού κακομεταχειρίζονταν ὡς τότε τούς ρωμηούς, ἀνήσυχοι γιά τυχόν ἐκδικήσεις, ἔφευγαν.
      Τοῦτο ἐγινε , π.χ ἀπό τά τσιφλίκια τους στή Θεσσαλία, πρός τήν Τουρκία, καί οἱ λοιποί ἔμεναν (στήν Ἑλλάδα, ἔμειναν μέχρι τό 1922 καί ἔφυγαν μόνο λόγῳ τῆς συμφωνίας ἀνταλλαγῆς τῶν πληθυσμῶν μεταξύ Ἐλλάδος καί Τουρκίας,τό 1922).

      Ὑποθέτω λοιπόν, εὐλόγως, ὅτι τό ἴδιο θά ἔγινε καί στό Κοσσυφοπέδιο, ὅταν ἐλευθερώθηκε ἀπό τούς Σέρβους. Δηλαδή ἔφυγαν γιά τήν Ἀλβανία, ὅσοι μουσουλμάνοι ἀλβανοί εἶχαν βεβαρυμένο παρελθόν, δηλαδή κακομεταχειρίζονταν ρωμηούς (Σέρβους κυρίως, ἀλλά καί τυχόν ἄλλους Ρωμηούς). Ἐνδέχεται νά ἔφυγαν καί ἄλλοι λίγοι ἀλβανοί μουσουλμάνοι, κυρίως ἀνησυχοῦντες ἀπό τυχόν φαινόμενα σερβικοῦ ἐθνικισμοῦ, ἐνδεχόμενο πού δέν μπορεῖ νά ἀποκλεισθῆ. Ὡς ἐκεῖ ὅμως. Ὄχι ὅτι οἱ Σέρβοι ἐξεδίωξαν τούς Ἀλβανούς.
      Ἀπόδειξη, ἄλλωστε, ὅτι δέν τούς ἐξεδίωξαν μέ τή βία εἶναι τό ὅτι τό 1945, ὑπῆρχε ὅπως προανέφερα, μιά μικρή ἀλβανική μειονότητα στό Κοσσυφοπέδιο (οπως μοῦ εἶχε πεῖ ὁ ἀνωτέρω Σέρβος ἱερεύς). Δέν θά ὑπῆρχε, ἄν τό 1900 εἶχαν ἐκδιωχθῆ οἱ ἀλβανοί μέ βία, διώξεις κλπ. ἀπό τό Κοσσυφοπέδιο.
      (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    2. Β Μέρος
      Πάντως, ἄν Ἀλβανοί αἰσθάνονται ὅτι εἶναι ρωμηοί, καλό εἶναι. Το κακό καί δόλιο καί ἐθνιστικό εἶναι, ὅπου βολεύει τήν "μεγάλη Ἀλβανία" νά δηλώνουν πρώην ρωμηοί, ὡς ἀλβανοί ὅμως πλέον, γιά νά ὑποστηρίξουν ὅτι τούς ἀνήκει μιά περιοχή ἐκτός τοῦ σημερινοῦ ἀλβανικοῦ κράτους.
      Μή ξεχνᾶμε, ὅτι ἐπειδή Αλβανός καί Τοῦρκος δέν ταυτίζονται (πλήν ὀλίγων τουρκαλβανῶν), γι'αὐτό ἱδρύθηκε κράτος ἀλβανικό, καί δέν μετακινήθηκαν καί οἱ Ἀλβανοί πρός τήν Τουρκία μετά τό 1912-1913. Δηλαδή, τό Ἀλβανικό κράτος, ἱδρύθηκε χατηρικά, τό 1913, μέ παραχώρηση τῆς Βορείου Ἠπείρου ἀπό τήν Ἑλλάδα, ἀλλά μέ τόν ὅρο τῆς αὐτονομίας τῶν ἐκεῖ ρωμηῶν (-κυρίως ἑλλήνων-καί-βλάχων ἀλλα καί ὀρθοδόξων-ἀλβανοφώνων), ὡς Ἑλλήνων.
      Μέ τό ἐπιχείρημα, μέ τή λογική, μέ τό σκοπό, στόν κρατικό θύλακα αὐτόν, τῆς «Σκηπειρί» ἤ «Ἀλβανίας», νά βροῦν πατρίδα καί ἐθνική ταυτότητα, ἄρτι δημιουργηθεῖσα τότε, οἱ ἐξισλαμισθέντες ἀλλά ὄχι καί ἐκτουρκισθέντες ἀλβανοί, μαζί μέ τούς ρωμηούς ἀλβανόφωνους ἀδελφούς τους, καί μέ συμπόρευση μέ τούς λοιπούς ρωμηούς καί ἐντός τῆς "Σκηπειρί", καί εὑρύτερα, στήν "Σκηπειρία" (ἄλλο ἄν ὁ Πάπας εἶχα σχέδια προσαρτήσεώς τους). Πάντως, δέν ἱδρύθηκε τό ἀλβανικό κράτος, γιά νά γίνῃ.... μεγάλη Ἀλβανία!
      Στά πλαίσια μιᾶς τέτοιας ἐπιδιώξεως γιά μεγάλη Ἀλβανία, ἀνιστόρητης καί ἐκρηκτικῆς γιά τά Βαλκάνια, ἐγγράφεται νομίζω, ἡ ἀπίστευτα παραμορφωτική θεώρησις τοῦ Κοσσυφοπεδίου ὡς ....γῆς κατακτηθείσης ἀπό τούς Σέρβους!

      Διαγραφή
    3. Έχουμε γίνει στα Βαλκάνια μαλλιά κουβάρια :)

      Σωκράτη, προφανώς και σημερινοί οι Ἀλβανοί ΔΕΝ αἰσθάνονται ρωμηοί.
      Εδώ δεν το αισθανόμαστε εμείς. Λυπάμαι που το λέω[*] αλλά έτσι αποφάσισαν κάποιοι Έλληνες κι ξένοι, ακολούθησε κι ο κόσμος και φτάσαμε να λέμε έθνος και να εννοούμε nation κι ένας αμερικάνος ομογενής που λέγεται πχ Ζακ Ογκουστ και δεν μιλάει λέξη Ελληνικά και την κουλτούρα μας και το μέλλον μας τα έχει γραμμένα στα υποδήματά του να έχει περισσότερα δικαιώματα απο κάποιον που έχει γεννηθεί εδώ, τα μιλάει φαρσί, έχει φίλους Έλληνες, κλπ κλπ.

      [*] Όχι πως θεωρώ το Βυζάντιο Παράδεισο, αλλά και πολιτισμό είχε (χοντρά υποτιμημένο) και αρκετά άλλα καλά στοιχεία γι αυτό κι άντεξε τόσο.

      Διαγραφή
  5. Μπορεί να εισήλθαν πολύ λίγοι. Αλλά με τίποτα να έγινε αυτό που λες, δηλαδή οργανωμένη εποικηση από τους Αλβανούς. Οι Αλβανοί ήσαν στην χειρότερη περίπτωση το 70% του πληθυσμού. Χαρακτηριστικό είναι πως οι Σέρβοι πριν τον πόλεμο του 1999 δεν ξεπερνούσαν το 30%. Εάν το Κοσσυφοπέδιο ήταν Σερβική κοιτίδα (αστείο επιχείρημα διότι η περιοχή λεγόταν Δαρδανία πριν την κάθοδο των Σλάβων) τότε πως γίνεται οι Αλβανοί να ήταν πάντα πλειοψηφία? Είναι απλό ή περιοχή πριν την Κάθοδο των Σλάβων ήταν κατοικημενη από Αλβανούς Ρωμιους. Η περιοχή δεν ήταν ποτέ Σερβική, οι Σέρβοι δεν είχαν τον έλεγχο της πάνω από 200 χρόνια όλα κιόλα. Πως έγινε ξαφνικά Σερβική επειδή έχει κάποια μοναστήρια? Δηλαδή στην Τουρκοκρατία που υπήρχαν χιλιάδες Τζαμιά στα Βαλκάνια σημαίνει ότι είναι Τουρκική κοιτίδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ:
      Λές ὅτι οἱ Ἀλβανοί ἦσαν τό 1999 τό 70% τοῦ πληθυσμοῦ τοῦ Κοσσυφοπεδίου καί οἱ Σἐρβοι τό 30%. Ἐγώ ἐπισήμανα, ὅτι τό Κοσσυφοπέδιο ἦταν Σερβικό άνέκαθεν, καί ὅτι ὁ Τίτο μετά τό 1945 ἔδινε ἀδειες ἐργασίας σέ πολλούς βορειοαλβανούς γιά νά ἀλλάξῃ τήν πληθυσμιακή σύνθεση τοῦ Κοσσυφοπεδίου σέ βάρος τῶν Σἐρβων, πράγμα πού, σέ συνδυασμό μέ τρομοκρατικές ένέργειες κάποιων ἐκ τῶν Ἀλβανῶν κατά τῶν Σέρβων κατοίκων, πού ἀντιμετώπιζαν τήν έχθρότητα τοῦ ΚΚ στην Ἀστυνομία Κοσσυφοπεδίου, κατέληξε σέ μικρή πλειοψηφία ὑπέρ τῶν Ἀλβανῶν τό 1990.
      Ταιριάζουν αὐτά μεταξύ τους, γιά τήν πληθυσμιακή ἀλλοίωση κατά τήν περίοδο ἀπό τό 1945 μέχρι τό 1900 καί μέχρι τό 1999.΄
      Ἐκεῖ πού διαφωνοῦμε, εἶναι γιά τό παρελθόν.
      Κατ'ἀρχήν, ἀντιφατικῶς ὑποστηρίζεις, ὅτι πάντα τό Κοσσυφοπέδιο εἶχε Ἀλβανική πλειοψηφία, καί ἀπό τήν ἄλλην, ὅτι οἱ Σέρβοι εἶχαν διώξει τούς Ἀλβανούς τό 1900, μέ τή βία:
      Ἄν τούς εἶχαν διώξει τό 1900 οἱ Σέρβοι, καί ἄν τά σύνορα ἔμεναν περίπου κλειστά ἀπό τό 1945 μέχρι τό 1990, ὅπως λές παραπάνω, τότε πῶς ἦσαν πλειοψηφία οἱ Ἀλβανοί στό Κοσσυφοπέδιο κατά τήν περίοδο αὐτήν; Ἀπό τήν ἀντίφασή σου αὐτήν, προκύπτει ὅτι ψεύδεσαι, εἴτε ἐν γνώσει σου εἴτε ἐν ἀγνοίᾳ σου
      Ἄρα, ἀλήθεια εἶναι ὅτι δέν τούς ἔδιωξαν οἱ Σέρβοι τό 1900 μέ τήν βία, ἀλλά, ὅπως προανέφερα καί ἐξηγησα, ἀρκετοί Ἀλβανοί ἔφυγαν τό 1990, μετά ἀπό τή ἀπελευθέρωση τοῦ Κοσσυφοπεδίου ἀπό τούς Σέρβους Ρωμηούς, γιά νά μήν ὑποστοῦν ἐκδίκηση αὐτοί οἱ μουσουλμάνοι Ἀλβανοί, λόγω κακομεταχειρίσεων πού εἶχαν κάνει σέ βάρος τῶν Ρωμηῶν (Σέρβων καί ἄλλων).
      Μειονότητα ὅμως Ἀλβανῶν, ὅπως πάντα στό Κοσσυφοπέδιο, ἔμεινε, χωρίς νά κινδυνεύῃ ἀπό τούς Ρωμηούς Σέρβους λόγῳ τοῦ προηγηθέντος ἐκμουσουλμανισμοῦ της. Αὐτή εἶναι καί ἡ ἀλήθεια, ὅτι πάντα στό Κοσσυφοπέδιο ἦσαν μειονότητα οἱ Ἀλβανόφωνοι.
      Τώρα, ἄν στούς Ἀλβανούς μετρᾶς καί τούς Ρωμηούς, πού μιλοῦσαν τήν Ἑλληνική στό Κοσσυφοπέδιο, ἐπιμένεις δέ ὅτι οἱ ἐπιγραφές στά Ἑλληνικά τῶν Ἐκκλησιῶν τοῦ Κοσσυφοπεδίου, ἀνήκαν σέ Ἀλβανούς τότε Ρωμηούς, κάτι πάλι δέν λές καλά: Τί Ἀλβανοί ἦσαν αὐτοι πού μίλαγαν Ἑλληνικά; Ρωμηοί, ὡραῖα. Ἄρα καί οἱ Σέρβοι, πού ἐπίσης ἦσαν Ρωμηοί, γιατί νά μή γράφουν καί στήν Ἑλληνική τίς ἐπιγραφές τους στίς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες; Ἔτσι πού νά καταλαβαίνονται μέ τούς συντοπίτες τους λοιπούς Ρωμηούς;
      Ἄρα, Ἑλληνικές ἐπιγραφές στίς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες τοῦ Κοσσυφοπεδίου, δέν σημαίνουν Ἀλβανική παρουσία ἀναγκαστικά. Σημαίνουν καί Σερβική καί Ἑλληνική καί Βλάχικη, καί Ἀλβανική.
      Ὕστερα, ἀφοῦ οἱ Ἑλληνικές ἐπιγραφές στίς Ὀρθόδοξες ἐκκλησίες τοῦ Κοσσυφοπεδίου, σήμαιναν κάτι γιά τό ρωμαίϊκο (κυρίως ἀλβανικό λές) παρελθόν τῶν κατασκευαστῶν αὐτῶν τῶν εἰκόνων καί Ἐκκλησιῶν, τότε γιατί οἱ Ἀλβανοί ἐπιδόθηκαν στό Κοσσυφοπέδιο μέ μανία, σέ συστηματικη καταστροφή τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν - καί αὐτῶν τῶν παλαιῶν Ἐκκλησίῶν;
      Δέν μπορεῖς νά ἐπικαλεῖσαι ρωμαίϊκο παρελθόν μή ρωμηῶν πλέον Ἀλβανῶν, γιά νά ἀποσπάσῃς ἀπό τήν ρωμηοσύνη, παρά τίς ἐθνικές μας διαιρέσεις, τίτλους ἐθνικιστικῆς ἰδιοκτησίας τῶν Ἀλβανῶν. Νά ἔλεγες ὅτι ἐκεῖ κατοικοῦσαν οἱ τάδε Ἀλβανοί ὀρθόδοξοι, πού νά, ἐξεδιώχθησαν ἀδίκως τότε ἀπό ἐθνικιστές Σερβους, μάλιστα, νά τό δῆ κάποιος, καί ἄς ἐπιστρέψουν.
      Ἀλλά ὄχι μέ δολία ἀλλοίωση τοῦ πληθυσμοῦ ἐπί Τίτο, καί μέ βόμβες τοῦ ΝΑΤΟ, νά ἐπιστρέφουν οἱ ἐξισλαμισθέντες καί προσχωρήσαντες στούς κατακτητές, ὡς κατακτητές καί πάλι, σέ ἀπελευθερωμένο τόπο!

      Διαγραφή
    3. Οι Σέρβοι δεν ήταν ποτέ Ρωμιοί. Είχαν δικό τους βασίλειο και κατα καιρούς μας έκαναν και εισβολές που έφτασαν ως την Πελοπόννησο (όταν κάναμε εμφύλιους). Αργότερα βέβαια οι Βυζαντινοί ανέκτησαν τα εδάφη και κάναν τους Σέρβους σύμμαχους.

      Παντως Ρωμιοί δεν ήταν.

      Διαγραφή
  6. http://www.historytoday.com/robert-bideleux/kosovos-conflict
    Εάν ξέρεις Αγγλικά τότε διάβασε αυτό το κείμενο.

    Εγώ δεν είπα πως οι Σέρβοι έδιωξαν τους Αλβανούς όταν εισήλθαν στο Κοσσυφοπέδιο αλλά ότι έκαναν αγριότητες και εγκλήματα.

    Εδώ ακόμα και στην Οθωμανική απογραφή του 1831 που έγινε οι Αλβανοί ήταν 700.000 ή το 60% του πλυθησμου. Οπότε για ποια Σερβική επαρχία μιλάμε?

    Μου λες πως ο Τίτο δήθεν άφησε Αλβανούς να περάσουν τα σύνορα και να εγκατασταθουν στο Κόσσοβο μετά το 1945. Αυτό δεν ισχύει διότι όπως σου είπα τα σύνορα ήταν κλειστά με διαταγή του Χότζα και οι σχέσεις μεταξύ Τίτο και Χότζα δεν ήταν και οι καλύτερες. Και εννοείται πως μαζική εποικηση μετά το 1945 του Κοσσυφοπεδιου από τους Αλβανούς δεν υπήρχε και είναι φτηνή προπαγάνδα που ακόμα και οι Σέρβοι δεν το υποστηρίζουν πια.

    Το Κόσσοβο όταν κατακτήθηκε από τους Σέρβους το 1912 στον Πρώτο Βαλκανικό πόλεμο η πλειοψηφία ήταν Αλβανοί.

    Η Περιοχή του Κοσσυφοπεδιου πριν έρθουν οι Σέρβοι στα Βαλκάνια λεγόταν Δαρδανία και δαρδε στα Αλβανικά λέγεται το αχλάδι,ήτοι η χώρα των Αχλαδιων. Μετέπειτα μετονομάστηκε σε Κοσσυφοπέδιο από τους Σέρβους. Ακόμα και η ονομασία είναι σχετικά νέα. Παρόλες τις προσπάθειες των Σέρβων για εποικηση του Κοσσυφοπεδιου η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν κατάφεραν να γυρίσουν την πλάστιγγα υπέρ τους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δέν γνωρίζω τήν "Οθωμανική απογραφή του 1831" οὔτε ὅτι τότε "οι Αλβανοί ήταν 700.000 ή το 60% του πλυθησμου". Μηπως ἐν πάσῃ περιπτώσει μετρᾶς τούς τούρκους μουσουλμάνους κατακτητές στούς Ἀλβανούς; Πολύ πιθανό.
    Διότι, χωριστή ἀλβανική έθνική συνείδηση δέν ὑπῆρχε τότε. Οὔτε καί οἱ Τοῦρκοι εἶχαν λόγο νά διαφοροποιήσουν τούς Άλβανούς τό 1831. Ἄν λοιπόν βγάλης τούς Τούρκους , τό 40% τῶν ρωμηῶν μᾶλλον ἦσαν ἡ πλειοψηφία.
    Ὁ Τίτο, ὄχι μόνο "ἄφινε" Αλβανούς να περάσουν τα σύνορα και να εγκατασταθουν στο Κόσσοβο μετά το 1945, ἀλλά τούς ἐπέτρεπε να ἐγκαθίστανται νομίμως μέ ἄδειες γιά ἐργασία. Αὐτό δέν εἶναι μέν ἄσχετο μέ τίς σχέσεις μεταξύ Τίτο και Χότζα, ἀλλά αὐτές πέρασαν διακυμάνσεις. Τά σύνορα δέν ἔμειναν ἑρμητικά κλειστά, ὅπως τά σύνορα τῆς Ἀλβανίας μέ τήν Ἑλλάδα.
    "Φτηνή προπαγάνδα που ακόμα και οι Σέρβοι δεν υποστηρίζουν πια" δέν νομίζω νά μοῦ ἔκανε χωρίς λόγο ὁ Σέρβος ἱερέας πού μοῦ ἐξιστόρησε, φιλικά καί μόνον, τήν οὐσία τοῦ προβλήματος τοῦ Κοσσυφοπεδίοπυ σέ ἀνύποπτο χρόνο.
    Λές ὅτι "το Κόσσοβο όταν κατακτήθηκε από τους Σέρβους το 1912 στον Πρώτο Βαλκανικό πόλεμο η πλειοψηφία ήταν Αλβανοί". Αὐτό εἶναι προδήλως ἀναρκιβές, ψέμμα, προπαγάνδα ἀλβανικοῦ ἐθνικισμοῦ -ἴσως καί ἀπό τήν περίοδο τῆς βασιλείας. Καί νά γιατί:
    Ὅταν ἐπρόκειιτο νά ἱδρυθῆ κράτος Ἀλβανίας, ἀναγκαστικά ζητήθηκε, ἐπειδή τό κράτος αὐτό δέν θά ἦταν βιώσιμο, ὡς πολύ μικρό, ἀφοῦ πουθενά ἀλλοῦ γύρω δέν ὑπῆρχε πλειοψηφία Ἀλβανῶν, νά παραχωρήσῃ ἡ Ἑλλάδα τήν Βόρειο Ἤπειρο μέ τόν ὅρο τῆς αὐτονομίας τῶν ἐκεῖ Ἑλλήνων-Ρωμηῶν (περιλαμβάνονταν μάλιστα στήν πλειοψηφία τῶν Ἑλλήνων-Ρωμηπων καί οἱ Βλάχοι πού ἔχουθν καί εἶχαν ἐθνική συηνείδιηση Ἐλληνική), παρά τό ὅτι οἱ Ἀλβανοί ἦσαν μειοψηφία, ὥστε νά μεγαλώσῃ ἡ ἔκταση τοῦ μικροῦ αὐτοῦ κράτους. Καί ἡ Ἑλλάδα δέχθηκε. Δέν νομίζω ὅτι θά δεχόταν ἡ Ἑλλάδα τότε, ἄν μποροῦσε νά πῆ, σύμφωνα μέ ὅσα ἐσύ λές, ὅτι στό Κοσσυφοπέδιο ὑπάρχει ἤδη πλειοψηφία τῶν Ἀλβανῶν. Δέν τό εἶπε, διότι προφανῶς τέτοια πλειοψηφία Ἀλβανῶν στό Κοσσυφοπέδιο δέν ὑπῆρχε.
    Γιά τά τῆς... " Δαρδανίας", - Πῶς στοιχειοθετεῖται ὅτι λεγόταν Δαρδανία τό Κοσσυφοπέδιο; Ἀλλά καί ἄν λεγόταν ἔτσι, μπορεῖ νά πεῖ κανείς ἄνετα, ὅτι ἔλαβε τό ὄνομα Κοσσυφοπέδιο, ἑλληνική ὀνομασία, διότι εἶχε πολλά κοτσύφια, καί διότι επικρατοῦσαν οἱ Ρωμηοί, Ἑλληνόφωνοι σέ δεύτερη ἤ καί σέ μητρική γλῶσσα, καί ὄχι διότι προϋπῆρχαν..."Δάρδανες"-Ἀλβανοί!
    Μήπως ἄλλωστε καί τά Δαρδανέλια σημαίνουν Ἀχλαδοπεριοχή στά Ἀλβανικά καί ἄρα ἀνήκουν στήν Ἀλβανία τά στενά τοῦ Βοσπόρου, ἡ Κωνσταντινούπολη καί ἡ Μαύρη Θάλασσα; Δέν εἶναι σοβαρά πράγματα αὐτά.
    [ Ὅσο γιά τίς ἀγγλικές πηγές, ...., ξέρεις φαντάζομαι ὅτι συνήθως ἔχουν σκοπό νά μᾶς βάλουν νά τσακωνόμαστε στά Βαλκάνια. Ἐν πάσῃ περιπτώσει, θά δῶ τήν παραπομπή σου].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ:
      Εἶδα καί τήν ἀγγλική παραπομπή σου, κε Ἄρη Μπέκο.
      Ἄν αὐτά πού γράφει, εἶναι ἱστορία, εἴμαστε καί οἱ δύο λαοί, Ἕλληνες καί Ἀλβανοί, ἀπόγονοι ....Ἐσκιμώων!
      Θαύμασε βλακεῖες: "...The Ottomans valued the Orthodox Church as an instrument of social control and generally refrained from active colonisation and Islamicisation. Albanians only embraced Islam gradually,..." - Εἶναι ἀντιθέτως γνωστό τοῖς πᾶσι στά Βαλκάνια, ὅτι οἱ Τοῦρκοι χρησιμοποίησαν μέν τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ὥστε νά μήν ἐπαναστατήσουν οἱ Ρωμηοί, καί να ἐργάζονται γιά νά ὠφελοῦνται οἱ Τοῦρκοι, ἀλλά σέ κάθε εὐκαιρία βασάνιζαν τούς ὀρθοδόξους χριστιανούς, τούς ἔσφαζαν γιά ἐκφοβισμό (αὐτό, τρομοκρατία εἶναι καί λέγεται σήμερα), καί τούς ὑποχρέωναν νά γίνονται μουσουλμάνοι.
      Ἐπί πλέον, εἶναι γνωστό ὅτι εἰδικῶς οἱ Ἀλβανοί ἐξισλαμίσθηκαν διά τῆς βίας μέ διαταγή τοῦ ὀργισμένου Μωάμεθ, ἀπό τίς πολλές ἀπώλειες πού εἶχε ὑποστῆ ὁ στρατός του κατά τήν δύσκολη νίκη του ἐπί τοῦ ἑνωμένου στρατοῦ τῶν Ρωμηῶν (καί Ἠπειρωτῶν-Ἑλλήνων καί Σκηπειρίων-Ἀλβανῶν).
      Γι αὐτό ἀκριβῶς, κε Μπέκο, ὅσοι Σκηπείριοι Ρωμηοί κατέφυγαν στά βουνά, κράτησαν μαζί μέ τούς Ἡπειρῶτες Ρωμηούς, τήν ὀρθόδοξη χριστιανική πίστη τους. Εἶναι οἱ σημερινοί ὀρθόδοξοι χριστιανοί Ἀλβανοί. Οἱ ὑπόλοιποι, ἔγιανν μουσουλμάνοι μέ το ζόρι, ἀλλιῶς ἐσφάζοντο. Ὄχι σταδιακά. Ἔτσι ἐξηγεῖται ἡ πολύ χαλαρἠ σύνδεσή τους μέ τόν μουσουλμανισμό ἀνέκαθεν, καί μέχρι τίς μέρες μας.
      Σήμερα ὅμως, τουρκαλβανοί καί τοῦρκοι ἰσλαμιστές, μαζί μέ ἄλλους φανατικούς ἰσλαμιστές, ἔχουν ἀναλάβει τήν ριζοσπαστικοποίηση τῶν Ἀλβανῶν στόν ἰσλαμισμό, πρός σχετικά ἀδάπανη χρήση τρομοκρατῶν, διά τῶν τούρκων, ἀπό αὐτούς πού ὑποκινοῦν τόν Ἀλβανικό ἐθνικισμό στά Βαλκάνια - ὄχι γιά μεγάλη Ἀλβανία..., αὐτό εἶναι παραμυθι, ἀλλά διότι τούς θέλουν τούς Ἀλβανούς, ὡς ἐργαλεῖα τους, ἔμπειρους καί ἀξιόμαχους τρομοκράτες....

      Διαγραφή
    2. Εγω Ορθοδοξος ειμαι και μαλιστα περηφανος. Για την Τουρκια δεν μου καιγεται καρφι και ουτε μενδιαφερει να εχει η Αλβανια τοσο στενες σχεσεις και ουτε ειμαι θαυμαστης του Ερντογαν. Απο την αλλη ομως, δεν φταινε για ολα οι Αλβανοι σαυτα τα ατιμα τα Βαλκανια. Εχει καταντησει κουραστικο απο την μια να επικρωτειται οτι και να κανουν οι Σερβοι, οι Βουλγαροι, οι Ελληνες και να δαιμονοποιειται καθετι Αλβανικο. Στα Βαλκανια δεν ηταν οι Αλβανοι αυτοι που εφηυραν τον Εθνικισμο και ουτε αρχισαμε καναν Παγκοσμιο Πολεμο οπως καναν οι Σερβοι. Τουναντιον εμεις αργα μπηκαμε σαυτο τον χορο. Πρωτα υπηρχε η Μεγαλη Ελλαδα, μετα η Μεγαλη Σερβια, επειτα η Μεγαλη Βουλγαρια και τελευταια η Μεγαλη Αλβανια. Με την μονη διαφορα πως οι Αλβανοι δεν εχουν κανει καμια επιθεση σε ξενο κρατος για να απελευθερωσουν εδαφη οπως εχουν κανει ανεξαιρετως ολες οι αλλες χωρες κατα το παρελθον. Το 1912 η Αλβανια δεν ειχε στρατο και ουτε κρατος και η Διακυρηξη της Ανεξαρτησιας εγινε οταν την μιση Αλβανια την ειχε κατακτησει η Σερβια και την αλλη μιση η Ελλαδα. Γιαυτο κοιταξτε μια πρωτα τα δικα σας αμαρτηματα και μετα κατηγορηστε τους Αλβανους για ολα τα κακα στον Πλανητη. Ελεος!

      Διαγραφή
  8. Ρε φίλε θα μας τρελάνεις? Για την Λίγκα της Πριζρενης στο ΚΌΣΣΟΒΟ το 1871 έχεις ακουστά? Ήταν η πρώτη Αλβανική διακήρυξη περί αυτονομίας και ίδρυσης του Αλβανικου Κράτους. ΣΤΟ ΚΌΣΣΟΒΟ έγινε η πρώτη Αλβανική Αναγέννηση και όχι στην κυρίως Αλβανία. Το ξέρεις πως τα Σκόπια κατά την Τουρκοκρατία ήταν κατά 80% κατοικημενα από Αλβανούς? Και όσο για την απογραφή οι Τούρκοι στην Πελοπόννησο είχαν κάνει απογραφή και εκτός της Θρησκείας είχαν συμπεριλάβει την εθνοτητα.

    Και Ναι το Κοσσυφοπέδιο κατά την αρχαιότητα πριν τους Σλάβους λεγόταν Δαρδανία. Ψάξτο και θα δεις. Έχει επίσης και μια σχέση με τα δαρδανελια άμα θες θα ψάξω την πηγή στα ελληνικά.

    Όταν έγινε η διακήρυξη της Ανεξαρτησίας η Αλβανία ζήτησε το Κοσσυφοπέδιο και μέρος των Σκοπίων να συμπεριληφθουν στο νέο κράτος ως μέρη κατοικημενα κατά συντριπτική πλειοψηφία από Αλβανούς. Βέβαια οι μεγάλες δυνάμεις λόγω διαφωνιών και συμφερόντων τα παρέδωσαν στην Σερβία.

    Και για να ξεκαθαρίσω. Δεν αποκλείω να δόθηκαν άδειες εγκαταστάσης μεμονωμένων Αλβανών από την κυρίως Αλβανία για δουλειά. Αλλά είναι απολύτως ψευδές πως δεν υπήρχαν καθόλου Αλβανοί πρωτερα και πως σε ένα διάστημα 30 χρόνια από ΜΗΔΈΝ οι Αλβανοί έφτασαν 2 εκατομμύρια. Αυτά είναι αστειότητες. Σου ξαναλέω δες την Λίγκα της Πριζρενης, εάν το Κόσσοβο ήταν Σερβικό τότε η διακήρυξη δεν θα είχε γίνει εκεί. Και επίσης στην πόλη Μοναστήρι στα Σκόπια έγινε το πρώτο Αλβανικό αλφάβητο και σήμερα υπάρχει μουσείο αφιερωμένο σ αυτό το γεγονός.

    Τεσπα αυτός ο Σέρβος Ιερέας μάλλον δεν σου είπε όλη την Αλήθεια και γενικά η Σερβική εκκλησία κατά καιρούς ζητάει τον θάνατο των Αλβανών και προσπαθεί συνέχεια να σπείρει μίση και εχθρες. Εγώ σαν Ορθόδοξος μπορώ να κρίνω άνετα και να καταγγείλω τις αντιχριστιανικες πρακτικές εναντίον των Αλβανών και τις εκκλήσεις για γενοκτονία που κάνει ο Ειρηναίος και πιο παλιά άλλοι Ιερείς. Και ένας λόγος που κάποια μοναστήρια δέχθηκαν επίθεση ήταν γιαυτό ακριβώς τον λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α) Ποῦ ἔκανε ἔκκληση γιά γενοκτονία ἀλβανῶν ἤ ἄλλων, Ὀρθόδοξος χριστιανός ἱερεύς; Ανυπόστατο ψέμμα. Ἀπό αὐτό πού λές κε Μπέκο, φαίνεται ὅτι δέν εἶσαι ὀρθόδοξος χριστιανός. Ἀγνοεῖς καί πῶς σκεφτόμαστε ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί, καί ὅτι ἕνας τέτοιος ἱερεύς θά εἶχε ἐκπέσει τῆς ἱερωσύνης του. Δεν εἶναι μουλάδες οἱ ὀρθόδοξοι ϊερεῖς, γιά νά εὐλογοῦν γενοκτονίες. Τά ὅπλα μόνο εὐλογοῦν, ἀλλά γιά τήν ἄμυνα τῆς πατρίδας καί γιά τήν σωτηρία τῶν ἀθώων.
      Ποῦ εἶπε τέτοιο πράγμα πού λές ὁ Εἰρηναῖος, πές το, γιά νά τόν καταγγείλουμε πρῶτοι οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοί στήν ἱερά Σύνοδο τῆς Σερβίας.
      Β) Γιατί λές, ἀνακριβῶς, ὅτι εἶπα ὅτι στό Κοσσυφοπέδιο δέν ὐπῆρχαν Ἀλβανοί; Ἐγώ εἶπα καί λέω ὅτι ὑπῆρχαν ὠς μειοψηφία.
      [Τό νά συναντήθηκαν κάποιοι ὡς ἐκπρόσωποι μειοψηφίας στό Κοσσυφοπέδιο, ὅπου πῆγαν καί ἀπό μέρη τῆς σημερινῆς Ἀλβανίας ἄλλοι Ἀλβανοί, καί τό ὅτι στό Κοσσυφοπέδιο διεκήρυξαν τήν ἀνεξαρτησία τῆς Ἀλβανίας, σημαίνει ὅτι στό Κοσσυφοπέδιο ἦσαν οἱ Ἀλβανοί πλειοψηφία; Ὄχι βέβαια. Προφανῶς, λόγῳ τῶν πολλῶν Σέρβων, καί τῆς μή πανταχοῦ παρουσίας τῶν Τούρκων, αἰσθάνθηκαν άσφαλέστεροι οἱ Ἀλβανοί στό Κοσσυφοπέδιο τότε. Διότι, π.χ., σε πληροφορῶ, ἡ ἀνεξαρτησία τοῦ Πόντου διακηρύχτηκε τό 1919, στό Βατούμ τῆς σημερινῆς Γεωργίας, καί ὄχι στόν Πόντο τῆς σημερινῆς Τουρκίας. Σημαίνει αὐτό ὅτι τό Βατούμ εἶναι μέρος τοῦ Πόντου; ὄχι βέβαια].

      Διαγραφή
    2. Ναι έχει βγει ο Ειρηναίος και έχει πει πως οι Αλβανοί πρέπει να εκδιωχθούν από το Κόσσοβο και πως η Σερβία αργά ή γρήγορα θα πάρει την εκδίκηση της. Εσένα σαν τι σου ακούγεται αυτό? Εγώ ξέρω αρκετά καλά τι εστι Ορθοδοξία και πολλές φορές οι Ορθόδοξοι φέρονται τελείως αντίθετα με το πνεύμα της Χριστιανοσυνης αλλά είναι άλλο θέμα αυτό.

      Κατά την Διάρκεια του πολέμου το 1999 υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες εκτελέσεων Αλβανών αθώων κατοίκων από παραστρατιωτικες ομάδες Σέρβων. Και μάλιστα υπάρχει βίντεο που Σέρβος εξιστορεί τις αγριότητες εναντίον αθώων Αλβανών πολιτών γέρων και μικρών παιδιών. Έκλαιγε ο άνθρωπος και έλεγε αυτά που λέω μπορεί να μου κοστίσουν και την ζωή. Η εκκλησία εναντίον των Αλβανών έχει παίξει ύπουλο και δόλιο ρόλο. Αντί να πάρει από τότε θεση που τα δικαιώματα των Αλβανών με απαγόρευση της γλώσσας και άρση της αυτονομίας του Κοσσοβου από τον Μιλόσεβιτς, ευλογουσε τον Σερβικό στρατό να εκκαθαρισει το Κοσσυφοπέδιο από τους Αλβανούς, άσε τώρα τα ξέρω αρκετά καλά.

      Και αυτό που λες περί του ότι ένιωθαν πιο καλά στο Κόσοβο επειδή υπήρχαν Σέρβοι και γιαυτό έγινε η Λίγκα της Πριζρενης συγγνώμη αλλά δεν στέκει. Στην Πριζρενη έγινε διότι ήταν πλειοψηφία Αλβανική και όχι Σερβική.

      Τεσπα εσύ τώρα θα συνεχίσεις να κατηγορείς 2 εκατομμύρια Αλβανούς του Κοσσυφοπεδιου παιδιά γυναίκες και γέροι ως Εγκληματίες. Απλά πες ότι μισείς καθετί Αλβανικό και πως όλοι σας γύρω γύρω θα προτιμούσατε να μας εξαφανίζετε πάντα υπό την ευλογία της Εκκλησίας και τελειώνει εκεί η υπόθεση.

      Διαγραφή
  9. Εκτός θέματος. Αν ζούσαν σήμερα οι Μητσοτάκης - Μιλόσεβιτς θα είχαν από κοινού συμπεράνει: Δεν μπορείς να έχεις φίδια στην αυλή σου και να έχεις την απαίτηση να δαγκώνουν μόνο τους γείτονες...
    Κατανοητό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀμάν πιά αὐτή ἡ ἰσοπέδωση στό ὄνομα τῆς "ἀντικειμενικότητας" ἤ τῆς "συνθέσεως τῶν ἀντιθέτων".

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.