16/6/10

Δόθηκε η άδεια λειτουργίας των «Μακεδονικών Αερογραμμών» των Σκοπίων

Οι αυτοαποκαλούμενες «Μακεδονικές Αερογραμμές» (MAT) με έδρα τα Σκόπια, που έχουν συσταθεί με την αξιοποίηση κεφαλαίων από σερβικές επιχειρήσεις, έλαβαν άδεια λειτουργίας, από την αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της ΠΓΔΜ.

Η ανάληψη αποτελεσματικού πτητικού έργου απαιτεί την κάλυψη συγκεκριμένων προϋποθέσεων ασφαλείας των πτήσεων, αλλά και των οικονομικών απαιτήσεων για την απόκτηση αξιόπιστου στόλου αεροσκαφών. (Πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ)
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

9 σχόλια:

  1. Ερώτηση: δηλ. θα προσγειώνονται αεροπλάνα της εν λόγω εταιρείας σε Ελληνικό έδαφος; Πόσο μ@λ@κ@ς πρέπει να είναι κάποιος για να μην καταλαβαίνει το προφανές: πέρα από την ψυχοφθόρα κληρονομιά του βουλγάρικου επεκτατισμού που μας "φόρμαρε" τους σκοπιανούς και την άθλια ιστορία των αρνησιπάτριδων που έφαγαν πλύση εγκεφάλου από γεννησιμιού τους μετά τον εμφύλιο, θα κινδυνεύσουν άμεσα πολλές ελληνικές εταιρείες. Τι θα απογίνει με το brand "Μακεδονικές Αερογραμμές" που έχει/ είχε (δεν παρακολουθώ το θέμα) η MIG του Βγενόπουλου; Αν γίνει ΤΟ ΛΑΘΟΣ και οι αυθεντικοί, δηλ. εμείς, δώσουμε πασαπόρτι στους κάλπικους, ετοιμαστείτε για την συνέχεια (με πρώτη την ενιαία Θράκη). Το ζήτημα εδώ είναι η λειτουργία ή μη της Δημοκρατίας. Ας ορίσει η Ελληνική Δημοκρατία δημοψηφίσματα ανά μήνα και από το Διαδίκτυο και επιστολικά για όλα τα μεγάλα ζητήματα (σκοπιανό, τουρκική επιθετικότητα, λαθρομετανάστευση, φοροδιαφυγή, ασφαλιστικό, δημόσιο χρέος), έτσι ώστε να αποφασίζει στην πράξη ο λαός κατά τα πρότυπα των παλιών (δηλ. των "αρχαίων") και των αντιγραφέων τους (π. χ. Ελβετών). Και λάθος να κάνει, δεν πειράζει, θα είναι συλλογικό και στο κάτω -κάτω της γραφής, καλύτερα να δρας έστω και με λάθη από το να κάθεσαι απραγής στον καναπέ βρίζοντας ή λατρεύοντας την δραγώνα και την φραγκουδάκη. Αλλά ξέχασα, ο Μινεσότα Γκούφι πρόσφατα εξέφρασε την γνώμη ότι η Δημοκρατία είναι φασισμός αν αντίκειται στις διαταγές του ή κάτι παρόμοιο, αδυνατώ να ακολουθήσω συλλογισμούς που μου καίνε τα κύτταρα του νευρικού μου συστήματος._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα οι ΜΑΤ υπήρχαν από χρόνια. Δεν επιτρέπεται η προσγείωσή τους σε ελληνικό έδαφος.

    Πέρυσι τον Μάιο δεν ήταν που επέτρεψαν κατ' εξαίρεση την προσγείωση αεροπλάνου των στην Κέρκυρα, το οποίο μετέφερε τον ΥπΕξ των Σκοπίων Μιλόσοσκι; Ήταν μία de facto αναγνώριση του μορφώματος από την Ελλάδα. Μεγάλη πατάτα αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλα αυτά τα χρόνια έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εκάστοτε Ελληνική κυβέρνηση είναι ένα. "ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΠ ΄ΤΑ ΒΑΦΤΙΣΙΑ" όλα τα αλλά είναι ήδη συμφωνημένα οι Βουλγαρόφωνοι της Βαρδαρσκα είναι σαφώς ποιο ενημερωμένοι και μένουμε μόνο εμείς να εκπλαγούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι σας εκπλησσει δηλαδη, με τις δουλικες κυβερνησεις της Ελλαδας των τελευταιων χρονων για να μην πω δεκαετιων?
    Αφου το εχει δηλωσει ο Τζεφρυ......
    Καλυτερα μερικα στρεμματα γης λιγοτερα (Θρακη, Ηπειρος, Μακεδονια, Νησια Αν. Αιγαιου) για να κοιμαται πιο ησυχος τα βραδυα στο Καστρι.......
    Αν δεν πεσει η κυβερνηση του Αμερικανοδουλου Νεοταξιτη Τζεφρυ και του συναφιου του, και δεν αντικατασταθει απο μια αλλη που τουλαχιστον θα τηρει τα αυτονοητα προς προφυλαξη της εδαφικης ακεραιοτητας της χωρας, τοτε πολυ συντομα η Ελληνιτσα θα επιστρεψει στην αγκαλια της Νεοθωμανικης Αυτοκρατοριας. Ακουγεται αστειο, αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "...που έχουν συσταθεί με την αξιοποίηση κεφαλαίων από σερβικές επιχειρήσεις,..."
    Μα οι σέρβοι είναι "φίλοι" μας (;)

    Αυτά για να μην παρασύρονται κάποιοι απο φιλίες μεταξύ εθνών και κουραφέξαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 4:17 μ.μ.

    Επενδύσεις έκαναν οι Σέρβοι, όπως κι εμείς στα Σκόπια (δικά τους ήταν άλλωστε κάποτε). Μήπως ο ΟΤΕ δεν τα ονόμαζε "Μακεδονία" και είχαμε τότε δώσει αγώνες από το Greek Alert;

    Και ασφαλώς δεν υπάρχουν φιλίες στην πολιτική, ούτε ηθικοί φραγμοί. Συμφέροντα και μόνο συμφέροντα. Τίποτε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 12:45 Ανώνυμε :Αν θυμάμαι καλά Μακεδονικές γραμμές υπήρχαν από το 1992 (?) και μάλιστα υπάρχει και απόφαση αγγλικού δικαστηρίου επί του θέματος,που δικαιώνει τους Ελληνες.Ηταν θυγατρική της ολυμπιακής ;;;νομίζω. Τωρα πως γίνεται με το ίδιο όνομα να βγαίνουν τα σκοπιανά στον αέρα ;;; ισως κάποιος μπορεί να το εξηγήσει.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Α.Λ. Θεσσαλονίκη

    Ναι, υπήρχαν "Μακεδονικές Αερογραμμές" θυγατρική της ΟΑ, τις οποίες μάλιστα είχε ανακοινώσει ο Βγενόπουλος ότι θα επαναλειτουργούσε, ακριβώς για να μην μπορούν οι Σκοπιανοί να χρησιμοποιούν αυτό το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Α.Λ. Θεσσαλονίκη

    Ναι, υπήρχαν "Μακεδονικές Αερογραμμές" θυγατρική της ΟΑ, τις οποίες μάλιστα είχε ανακοινώσει ο Βγενόπουλος ότι θα επαναλειτουργούσε, ακριβώς για να μην μπορούν οι Σκοπιανοί να χρησιμοποιούν αυτό το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.