20/6/10

ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ.Ιστοσελίδα του Πρακτορείου ειδήσεων Haberturk

Κυκλοφορεί είδηση πως τα μη επανδρωμένα Heron που αγοράστηκαν από το Ισραήλ για την εναέρια συλλογή πληροφοριών ενάντια στο ΠΚΚ, μετά την αποχώρηση των Ισραηλινών μηχανικών (λόγω της έντασης ανάμεσα σε Ισραήλ και Τουρκία) δεν μπόρεσαν να πετάξουν.

Η αιματηρή επίθεση στο Σέμντινλι πραγματοποιήθηκε από μια μεγάλη ομάδα τρομοκρατών. Αυτές οι μεγάλες ομάδες πρωτύτερα, εντοπίζονταν στα σύνορα από τα Heron και λαμβάνονταν μέτρα. Και ενώ διαρκεί η συζήτηση γιατί δεν εντοπίστηκαν νωρίτερα, το γνωστό περιοδικό Defence News δημοσίευσε ενδιαφέρουσα είδηση.

Σύμφωνα με το περιοδικό, τα μη επανδρωμένα Heron που αγοράστηκαν σε εφαρμογή συμφωνίας 180 εκ δολλαρίων ανάμεσα στην Τουρκία και το Ισραήλ το 2004 με σκοπό την εναέρια συλλογή πληροφοριών, δεν έγινε δυνατόν να πετάξουν λόγω της αποχώρησης από την Τουρκία των Ισραηλινών μηχανικών των κατασκευαστικών εταιριών Israel Aerospace Industries και Elbit Systems εξαιτίας των τεταμένων σχέσεων με το Ισραήλ. Η ισραηλινή κυβέρνηση μετά την επίθεση στο πλοίο ¨Μαβί Μαρμαρά¨, έδωσε οδηγία σε όλους τους διπλωμάτες του και επίσημους υπαλλήλους να επιστρέψουν στη χώρα. Στα πλαίσια αυτής της οδηγίας οι Ισραηλινοί που εκπαίδευαν τους Τούρκους αξιωματικούς στα Heron στην βάση στο Μπάτμαν, επέστερεψαν λέγοντας πως ¨δεν υπάρχει ασφάλεια για τη ζωή μας¨.

Ο υπουργός Γκιονούλ είχε πει πως πετάνε
Ο υπουργός άμυνας Βετζντί Γκιονούλ σε ανακοίνωση του προς τους δημοσιογράφους μετά την αναχώρηση των Ισραηλινών, είχε πει : ¨Τα Heron πάει 6 μήνες που ήρθαν. Η εκπαίδευση ολοκληρώθηκε. Τα στελέχη μας μπορούνε να τα χρησιμοποιήσουνε¨. Τούρκος στρατιωτικός όμως μιλώντας στις 15-6 στο έγκυρο περιοδικό Defence News χωρίς να δώσει το όνομα του, είχε δηλώσει : ¨ Αυτή τη στιγμή δεν μπορούνε να πετάξουν τα Heron. Και δεν υπάρχει πληροφορία για το πότε θα μπορούνε να τα πετάξουνε. Μετά από αυτό το περιοδικό Defence News κυκλοφόρησε είδηση με τίτλο ¨Μετά την αποχώρηση των Ισραηλινών αρμοδίων τα τουρκικά μη επανδρωμένα αεροπλάνα δεν μπορούνε να πετάξουν¨.

Όταν τα Heron ήρθαν στην Τουρκία υπήρξαν πολλές ατέλειες, εντέλει 6 τεμάχια παραδόθηκαν στην Τουρκία στις αρχές του έτους. Τα υπόλοιπα 4 αναμένεται να παραδοθούνε από το Ισραήλ μέχρι τον Ιούλιο.

Ο Λαλέ Κεμάλ της εφημερίδας Ταράφ ρωτήθηκε σχετικά και είπε ¨ Αυτή τη στιγμή έχουμε 6 Heron. Το τουρκικής κατασκευής μη επανδρωμένο εναέριο όχημα Gözcü δεν είναι καλύτερο από τα Heron. Μάλιστα λένε πως εδώ και 20 χρόνια έχουμε αναπτύξει μη επανδρωμένο ιπτάμενο όχημα. Τότε γιατί οι TSK ανακοίνωσαν πως έχουν ανάγκη από μη επανδρωμένο ιπτάμενο όχημα ; Με βάση τις ανακοινώσεις το Gözcü έχει βεληνεκές 15 χιλιομέτρων, μπορεί να πετάξει μέχρι τα 12 χιλιάδες πόδια και για μια ώρα. Το δε Heron μπορέι να φτάσει τα 35 χιλιάδες πόδια (12 χιλιόμετρα), παραμένει στον αέρα 52 ώρες και η ταχύτητα του φτάνει τα 207 χιλιόμετρα την ώρα. Οι TSK λένε πως οι Τούρκοι μηχανικοί είναι ικανοί να πετάξουν τα Heron, αλλά τότε τι χρειαζόταν οι Ισραηλινοί μηχανικοί ; Σύμφωνα με Τούρκους μηχανικούς που ήταν δίπλα στους Ισραηλινούς χρήστες η εκπαίδευση δεν είχε τελειώσει.

Τα μη επανδρωμένα ΙΑΙ Heron παράγονται από την Ισραηλινή Αεροπορική Βιομηχανία και χρησιμοποιούνται σε έρευνες μέσου καιμεγάλου βεληνεκούς. Κοστίζουν περίπου 20 εκατομμύρια δολλάρια το καθένα και μπορεί να μείνει επί 52 ώρες στον αέρα.

http://tourkikanea.wordpress.com/

4 σχόλια:

  1. Κι έμειναν οι Τούρκοι με την ... εκπαίδευση στο χέρι!...

    Και εις άλλα με καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μη επανδρωμένα δεν πετάνε γιατί δεν είναι επανδρωμένα(με το κατάλληλο προσωπικό),
    Τα επανδρωμένα κάνουν πιο ανώδυνα δρομολόγια (Αγαθονήσι), ρε σεις Τούρκοι πάρτε τα κουβαδάκια σας να πάτε αλλού,
    είδες μάγκες οι Εβραίοι. Τους πούλησαν παιδικά παιγνίδια για αεροπλάνα.
    Κοινώς τους περάσανε άβρεχους απέναντι που λένε στο χωριό μου.
    Να στείλουν ένα Heron στην παιδική χαρά εδώ δίπλα να παίζουν τα πιτσιρίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τους πουλησαν καθολου παιχνιδια.Απλα πρεπει να αφαιρεσαν τους κωδικους ενεργοποιησης του λογισμικου που τα ελεγχει.Κοινως ψοφησανε τα προβατα και μειναν τα κουδουνια.
    Ολες οι συσκευες προηγμενης τεχνολογιας προστατευονται απο κωδικους που μονον ο τεχνικος εγκαταστασης γνωριζει.
    Αυτοι οι κωδικοι δεν γραφονται σε κανενα manual ...συνεπως!....γιοκ ελεγχος.

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υποθέτω ότι έχουν εκπαιδευτεί πάνω από 24 αξιωματικοί, έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση, εκκρεμεί ακόμα η οριστική παράδοση των ΜΕΑΦ και ο λόγος που δεν πετάνε είναι επείδη μέχρι την οριστική παράδοση μπορούν να τα πλοηγούν μόνο με την επίβλεψη Ισραηλινών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.