23/8/11

¨Ο Αλλάχ δεν υπάρχει και ο Προφήτης είναι σε άδεια¨

Εφ. Ταράφ 6-8-2011
Κύριε πρωθυπουργέ δήθεν τέλειωσαν τα βασανιστήρια




Και τι δεν έπαθε ο Αλή Αρσλάν-μουχτάρης του χωριού Γκιούρολουκ, που συνελήφθη μετά την επίθεση του ΠΚΚ στην πόλη Μπασκαλέ του νομού Βαν όπου έχασαν τη ζωή τους 3 στρατιώτες.







Μήνυση υπέβαλαν πολίτες οι οποίοι ισχυρίζονται πως μετά την επίθεση στο Μπασκαλέ όπου έχασαν τη ζωή τους 3 στρατιώτες, συνελήφθησαν και δάρθηκαν, για να αφεθούν αργότερα ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα. Ο Αλή Αρσλάν συνελήφθη και όταν αφέθηκε είχε ματωμένα ρούχα με ιατρική βεβαίωση που πιστοποιεί τα βασανιστήρια δηλώνει : ¨ Για δυο μέρες με βασάνιζαν. Και όταν τους είπα ότι είμαι αθώος πήγαν στο χωριό μου έφεραν τον 75χρονο πατέρα μου και την μητέρα μου και τους έδειραν μπροστά στα μάτια μου.


Συνεχίζονται ακόμη οι επιχειρήσεις που άρχισαν μετά την επίθεση που έκανε το ΠΚΚ στον δρόμο Βαν-Χακκάρι κατά την οποία σκοτώθηκαν τρεις στρατιώτες. Και ενώ συνεχίζονται ασταμάτητα στην εξοχή οι επιχειρήσεις για την σύλληψη των ΠΚΚδων που έκαναν την επίθεση με νοικιασμένο όχημα, στο κέντρο της πόλης υπήρξαν συλλήψεις. Αμέσως μετά την επίθεση πολίτες κοντινών χωριών του σημείου όπου έγινε επίθεση, ακόμη και ένας τσομπάνης που έβοσκε ζώα συνελήφθησαν. Όλα αυτά τα άτομα που συνελήφθησαν με την κατηγορία της ¨συνέργειας προς το ΠΚΚ¨ αργότερα αφέθηκαν ελεύθεροι αλλά εντωμεταξύ κάνουν λόγο για απίστευτα βασανιστήρια.
¨Ο Αλλάχ δεν υπάρχει και ο Προφήτης είναι σε άδεια¨
Ο Αλή Αρσλάν-μουχτάρης του χωριού Γκιούρολουκ είναι ένας από αυτούς που ισχυρίζονται πως υπέστησαν βασανιστήρια. Ο Αρσλάν με ματωμένη μπλούζα, μώλωπες σε σώμα και πρόσωπο και κατάγματα στα πλευρά του πήγε στο νοσοκομείο όπου πήρε ιατρική βεβαίωση και υπέβαλε μήνυση σε βάρος των στρατιωτών. Ο Αρσλάν περιγράφει αυτά που έζησε ως εξής : Η απόσταση ανάμεσα στο Γκεντίκμπασί όπου έγινε η επίθεση και στο χωριό μας είναι 35 χιλιόμετρα. Ιχυριζόμενοι πως είχα σχέση με την επίθεση με συνέλαβαν την ώρα του ιφτάρ και με μετέφεραν στην Διοίκηση Στρατοχωροφυλακής. Εκεί άρχισαν να με βασανίζουν. Προσπαθούσαν να με κάνουν να υπογράψω λέγοντας μου ¨Και εσύ είσαι μέλος του ΠΚΚ, τους βοηθάς, και εσύ είσαι μέσα σε αυτή την επίθεση¨. Καθώς εγώ αρνιόμουν πήγαν στο χωριό μου, έφεραν τους 75χρονους γονείς μου και τους βασάνισαν. Εμένα μου φώναζαν πως ¨Ο Αλλάχ δεν υπάρχει και ο Προφήτης είναι σε άδεια¨, με βασάνιζαν για 2 μέρες και με έβαζαν να κοιμηθώ πάνω στο τσιμέντο, ενώ έχω κατάγματα στην μύτη μου και σε διάφορα σημεία του σώματος¨
.
¨Γιατί δεν εμπόδισες τους τρομοκράτες ;¨
Μαζί με τον Αρσλάν συνελήφθη και ο τσομπάνης Ισμέτ Τσιφτσί. Ο Τσιφτσί δείχνοντας ως αποδείξεις των βασανιστηρίων τους μώλωπες του, έχει υποβάλλει και αυτός μήνυση σε βάρος της στρατοχωροφυλακής. Ο Τσιφτσί λέει : ¨ Την ώρα της επίθεσης έβοσκα τα πρόβατα δίπλα σε ένα ποτάμι. Αυτοί της στρατοχωροφυλακής ήρθαν δίπλα μου και μου είπαν ¨ Οι τρομοκράτες μας πυροβόλησαν από δίπλα σου, γιατί δεν τους εμπόδισες ;¨. Παρά το ότι τους είπα πως δεν είδα κανέναν με μετέφεραν στο Τμήμα της στρατοχωροφυλακής. Με έβριζαν και με βασάνιζαν συνέχεια. ¨.
Ο Τσιφτσί αναφέρει πως λόγω της μήνυσης που υπέβαλε τον απείλησαν πως θα τον σκοτώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.