22/1/09

Ευρωκοινοβούλιο καλεί ΠΓΔΜ

Η επιτροπή εξωτερικών υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κάλεσε την Τετάρτη το Συμβούλιο υπουργών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ορίσει ημερομηνία, εντός του 2009, για την έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.
Τη θέση της επιτροπής καταψήφισαν οι Έλληνες ευρωβουλευτές Γιώργος...Δημητρακόπουλος (Νέα Δημοκρατία), Μαριλένα Κοππά (ΠΑΣΟΚ), Θανάσης Παφίλης (ΚΚΕ) καθώς και ο Κύπριος, Ιωάννης Κασουλίδης (Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα). Πιο συγκεκριμένα, με 64 ψήφους υπέρ, 7 κατά, καθώς πέραν των τριών Ελλήνων ευρωβουλευτων και του Γ.Κασουλίδη αρνητικά ψήφισαν και τρεις Σλοβάκοι ευρωβουλευτές, και 2 αποχές, η επιτροπή υιοθέτησε την έκθεση του Ολλανδού ευρωβουλευτή, Ερικ Μέγιερ σχετικά με την έκθεση προόδου της ΠΓΔΜ.
Παράλληλα, η αρμόδια επιτροπή της Ευρωβουλής κάλεσε την ΠΓΔΜ και την Ελλάδα να καταλήξουν μέσα από διαπραγματεύσεις σε μια συμβιβαστική λύση σχετικά με το θέμα της ονομασίας ώστε το ζήτημα να μην αποτελεί εμπόδιο για τη συμμετοχή της χώρας σε διεθνείς οργανισμούς. Επίσης, κάλεσε την ΠΓΔΜ να διατηρεί καλές γειτονικές σχέσεις και να επιλύσει εκκρεμή ζητήματα με τους γείτονές της.
Ενόψει του νέου γύρου διαπραγματεύσεων υπό τον Μάθιου Νίμιτς, η επιτροπή κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να σταματήσει να κάνει χρήση του βέτο κατά της ΠΓΔΜ. Ακόμη, τάχθηκε υπέρ της ένταξης της ΠΓΔΜ τόσο στην ΕΕ όσο και το ΝΑΤΟ. Όπως υποστήριξε η επιτροπή, μια τέτοια εξέλιξη θα συμβάλει στην σταθερότητα και την ευημερία της περιοχής.
(ENET με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ)

13 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Σάββα χαίρομαι που επιμένεις στο θέμα των Σκοπίων.
    Είναι ξεκάθαρο πως κάποιοι απο την Ε.Ε θέλουν να εντάξουν τα σκόπια με το όνομα Μακεδόνια.
    Γιατί η Ελληνική κυβέρνηση όμως δεν αντιστέκεται έστω και σθεναρά.
    Τα νέα παιδιά ξέρουν λίγα για την ιστορία και την προέλευση της Μακεδονίας.
    Στο σχολείο μας έχουν αποκρύψει την Ελληνικότητα της Μακεδονίας.
    Έχω γράψει ένα εκτενές αφιέρωμα στην Ελληνικότητα της Μακεδονίας.

    Σε παρακαλώ ρίξε μια ματιά στο
    http://topaiditisplateias.blogspot.com/2009/01/blog-post_22.html

    Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές
    Διονύσιος Σολωμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά μήπως το επόμενο βήμα του διαμελισμού της Γιουγκοσλαβίας είναι να γίνει κάτι ανάλογο και στην Ελλάδα?Εκτός αν οι συμφωνίες έχουν ήδη γίνει? Γιατί τόση πρεμούρα να την αναγνωρίσουμε την στιγμή που το ζήτημα τον εδαφικών διεκδικήσεων δεν έχει αποσαφινιστεί, η προκλητικότητα τους δεν έχει υποχωρήσει...Βέβαια τόσα χρόνια πολλοί κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου ως λαός...Κρίμα γιατί ενώ σαν λαός αναδείξαμε ηγέτες τώρα όσοι υπάρχουν αν υπάρχουν το θεωρώ πιθανόν ότι τους ''θάβουμε'' ....
    Πολύ θα ήθελα να υπάρξει κάποιος να γνωρίσει να μάθουν όλοι ποια είναι η Μακεδονία απο που έως που ήταν τα σύνορα της ποιοι είναι οι Μακεδόνες, γεγονότα που έχουν καταγραφεί αλλά ελάχιστοι πλέον γνωρίζουν και ακόμα λιγότεροι φροντίζουν να γίνονται γνωστά στην σημερινή νεολαία.
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που γίνεται λάθος από την κυβέρνηση είναι η επιχειρηματολογία που προβάλει ως βασικό επιχείρημα ότι με την ονομασία αυτή για τα Σκόπια κινδυνεύει η ακεραιότητά μας.Αυτό προφανώς δεν το αντιλαμβάνονται οι ξένοι και δημιουργείται ρεύμα εναντίον μας.Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προβάλλουμε και ιστορικά,εθνολογικά και πολιτισμικά επιχειρήματα και να ξεκαθαρίσουμε ότι κατ'αρχάς θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ποιοι είμαστε εμείς και ποιοι αυτοί.Έτσι θα ευασισθητοποιηθεί η ξένη κοινή γνώμη θετικά προς το μέρος μας.Σήμερα οι περισσότεροι θεωρούν ακατανόητο και παράλογο το αίτημα της Ελλάδας.Οι ξένοι αυτό δεν το ξέρουν ή βρίσκονται σε σύγχυση,ιδίως οι νεότερες γενιές.Κατ'εμέ το θέμα της εθνικής και γλωσσικής ονομασίας είναι πιο σοβαρό και από αυτό της εδαφικής,αφού πιθανή υποχώρηση στο πρώτο οδηγεί αυτομάτως ήττα και στο δεύτερο.Χάνουμε έτσι κομμάτι της ιστορίας μας και μάλιστα σπουδαιότατο!Και αυτό ανοίγει σαφώς το δρόμο για απώλεια γης.Όσες δηλώσεις και να βάλουμε τους Σκοπιανούς να κάνουν τώρα δεν ξέρουμε πως θα είναι μελλοντικά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά σε στενά διαπραγματευτικό-πολιτικό επίπεδο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε οποιοδήποτε μέσω!
    Το Ευρωκοινοβούλιο βέβαια είναι ένας θεσμός χωρίς ουσιαστική εξουσίας και λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό σε επίπεδο κοινής γνώμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σάββα,
    Τί πολιτικό βάρος ἔχει αὐτή ἡ 'ἐπιτροπή ἐξωτερικῶν ὑποθέσεων' τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Κοινοβουλίου; Ἐκδίδει ἀποφάσεις; Εἶναι δεσμευτικές γιά τά μέλη;
    Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να μπορέσουμε να έχουμε , νομίζω, κάποιο θεμιτό αν όχι θετικό αποτέλεσμα στο συγκεκριμένο θέμα καλό θα ήταν να επιλύσουμε τα του οίκου μας πρώτα εφόσον και εντός Ελλάδος ακούγονται από κάποιους ανιστόριτους έντονες αντιδράσεις για τους Μακεδόνες και την Ελληνικότητα τους.Οσο αφορά τους ξένους αν μιλάμε για πολιτικές ηγεσίες θα έλεγα ότι ποσός τους ενδιαφέρει το θέμα συναισθηματικά μάλλον την τσέπη τους ως προς το κέρδος και την χασούρα κοιτάνε.Οσο αφορά τους λαούς πιθανόν να έχουμε κάποιο κέρδος αν και ζούμε στην εποχή της δημοκρατικής δικτατορίας που κανείς δεν αφουγράζεται απλά ακούει.κάποτε που οι λαοί της ευρώπης και γενικότερα του δυτικού κόσμου δεν ζούσαν σε τόση ευμάρια όσο τώρα είχαν και οράματα τώρα πια όσοι έχουν όραμα λέγονται γραφικοί.Ολα νομίζω, έχουν μέτρο, ακόμα και ο διάλογος ως προς τον τροπο, τον τόπο, τον χρόνο και αυτούς που συγκαταλέγονται. Πως μπορούμε να πείσουμε τους ξένους όταν υπάρχουν Ελληνες πουα αμφισβητούν τους Μακεδόνες ως Ελληνες και μάλιστα αυτοί οι Ελληνες έχουν και βήμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Του Συνασπισμού ο ευρωβουλευτής τί ψήφισε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κροκοδείλια τα δάκρυα.Εχουμε αναγνωρίσει de facto την FYR0M ως δημοκρατια της Μακεδονίας από το 1991 όταν δεχθήκαμε να χρησιμοποιούν διαβατήρια με την επικεφαλλίδα republica Macedonjia και όχι FYROM. Και αυτή η κατάσταση συνεχίζεται μέχρι σήμερα.Βάβαια οι ευρωπαίοι θέλουν το ΒΕΤΟ μας και ελπίζω ότι θα το έχουν.Ομως αν περιμένουμε άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα,.....είμαστε πολύ λάθος.Να είστε καλά.ΑΛ από Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε συνέχεια προηγούμενου σχόλιου και επειδή όντως το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές (ο σολωμός δίνει δύναμη στα κόκκαλα και στα μάτια, όπως και τα "κόκκαλα"-άγια λείψανα-δίνουν δύναμη στους ανθρώπους ως κατοικητήρια του Αγ. Πμεύματος), αντιγράφω απο το βιβλίο του Ιερομονάχου Ισαάκ, "Βίος γέροντος Παϊσίου του αγιορείτου", Άγιον Όρος
    2008, που φύλαξε το βιβλίο αυτό ως
    "λείψανο αγιασμένο". Συγχωρέστε μου το μονοτονικό (το βιβλίο είναι γραμμένο σε πολυτονικό).Σε παρένθεση δικές μου παρατηρήσεις.

    Μερικά σημεία μπορούν και οι ευρωβουλευτές να τα χρησιμοποιήσουν ατόφια και να μάθουν και οι ξένοι για το γέροντα.

    Διαβάστε μέχρι το τέλος. Μια καλή βιταμίνη απο τον γέροντα (και με πολλές πρωτεϊνες):

    Σελίδα 737, στ’ "Υπέρ του γένους και της Πατρίδος":
    «Ενώ ζούσε εκτός κόσμου, αγωνίσθηκε όσο λίγοι για το καλό της πατρίδος. Αξιοθαύμαστη ήταν η δραστηριότητα και η προσφορά του στα εξωτερικά εθνικά θέματα μας. Μιλούσε εναντίον των ανθελληνικών ρευμάτων, των πλαστογράφων της ιστορικής αληθείας, και κυρίως εναντίον των αδίκων εδαφικών διεκδικήσεων σε βάρος της Ελλάδος, των Σκοπιανών, «Πανσλαυϊστών» (δες α), Αλβανών, Τούρκων κ.α. Έλεγε:"ο ένας θέλει τη Θεσσαλονίκη, ο άλλος θέλει να φτάσει μέχρι τη Λάρισα, ο άλλος θέλει το Αιγαίο. Μα τέλος πάντων δεν υπήρχε ποτέ Ελλάδα;".

    Επεσήμαινε τους εθνικούς κινδύνους, πριν ακόμη φανούν. Βοήθησε πολλούς να δούν ξεκάθαρα τις ξένες προπαγάνδες σε βάρος της Πατρίδος, και όσοι είχαν θέσεις και ευαισθησία, έλαβαν τα ανάλογα μέτρα. Σχετικά με το Μακεδονικό, αναφέρει ανώτατος αξιωματικός: "Εγώ ήμουν μέσα στα πράγματα και δεν είχα πάρει είδηση. Ο Γέροντας μου άνοιξε τα μάτια. Στην αρχή παραξενευόμουν και έλεγα: "Τι είναι αυτά που λέγει ο γέροντας και απο που τα ξέρει;". Έπειτα κατάλαβα". Ο Γέροντας ήδη απο το 1977, όταν πήγε στην Αυστραλία, ανέφερε το Μακεδονικό θέμα. Αυτά κάποιοι "ειδικοί" τότε τα θεώρησαν "ανεύθυνες φανατικές κινδυνολογίες".

    Υπερασπιζόμενος την ελληνικότητα της Μακεδονίας ανήρτησε στο Αρχονταρίκι του το κείμενο του προφήτου Δανιήλ (δες β) που αναφέρεται στον βασιλέα των Ελλήνων Αλέξανδρο, και δίπλα του μιά μεγάλη χάρτινη εικόνα ενός Αγγέλου από Σερβικό Μοναστήρι να δείχνη το κείμενο.

    "Το έτος 1992", αναφέρει αγιορείτης
    (δες γ), "επισκεφθήκαμε τον γέροντα Παϊσιο με αλλοδαπό μοναχό που μόναζε στο μοναστήρι μας. Έσπευσα να τον συστήσω γιατί πρώτη φορά επισκεπτόταν τον γέροντα. Δεν προλάβαμε να καθήσουμε και αρχίζει ο Γέροντας μια σφοδρή επίθεση στον αδελφό. Εξεπλάγην και παρενέβην λέγοντας ότι έχει ξεχάσει την πατρίδα του και δεν ασχολείται με εθνικά θέματα παρά μόνο με την πνευματική του κατάρτιση. Και ο Γέροντας με αρκετά έντονο ύφος γυρίζει προς εμένα και μου λέει:"Σώπα, εσυ δεν ξέρεις τι λες".
    Πράγματι. Όπως απεδείχθει εκ των υστέρων, ο Γέροντας είχε καλώς διαγνώσει την υποκρισία και προβλέψει την πορεία του μοναχού. Η κατάληξη του ήταν η κρυφή και χωρίς ευλογία αναχώρηση του το έτος 1999, αφού προηγήθηκαν μυστικές συνεννοήσεις, και τώρα αποτελεί ηγετικό στέλεχος της σχισματικής Εκκλησίας της πατρίδος του (δες δ)".

    Παρωμοίαζε το κράτος των Σκοπίων με οικοδόμημα που είναι κτισμένο με τούβλα και με φαρσαλινούς χαλβάδες, που είναι κομμένοι σε σχήμα τούβλων, και που φυσικό είναι κάποτε να καταρρεύση.

    Το βιβλίο του πρώην υπουργού Βορείου Ελλάδος κ. Νικολάου Μάρτη, "Η πλαστογράφηση της Μακεδονίας", όταν το διάβασε , τον ενθουσίασε. "Δόξα τω Θεώ", είπε, "υπάρχουν και πατριώτες". Πήρε πολλά βιβλία και τα μοίραζε ευλογία. Έγραψε και ένα επαινετικό ποιηματάκι, το οποίο ο κ. Μάρτης συμπεριέλαβε σε νέα έκδοση του βιβλίου του.

    ...........

    Βλέποντας τον απο Ανατολάς κίνδυνο για την Θράκη, μετέβη την Κομοτηνή για να στηρίξη εκχριστιανισθέντες Μουσουλμάνους (δες ε). Ήθελε να παραμείνη μαζί τους για ένα διάστημα με σκοπό να βοηθήση.

    Οι προσπάθειες του αυτές είχαν και τις συνέπειες. Κάποτε τον βρήκε ο μακαρίτης Κωνσταντίνος Τσέλιος, έμπορος απο το Αγρίνιο, να κάθεται έξω απο το Καλύβι του και να είναι πολύ στενοχωρημένος. Τον ρώτησε τι είχε και ο Γέροντας απάντησε: "Δυστυχώς, παιδί μου, ανοίξαμε τα σύνορα και μπήκε ό,τι θέλεις μέσα. Πριν απο λίγο καθώς ερχόμουν προς τα εδώ, με περίμενε ένας νέος γεροδεμένος και ψηλός. Μ’ έπιασε απειλητικά και μου είπε:"Γέρο, δεν θέλω να σε ξαναδώ στην Θράκη και να μην ξαναανακατευτής εκεί γιατί ..." (έκανε μορφασμό ότι τον απείλησε χυδαία). Του λέω: "Τι λες βρε παλιάνθρωπε, εσύ που ήσουν Γερμανός κοτζάμ παλληκάρι, με σπουδές και μόρφωση, πήγες στην Μέκκα, σε έκαναν Μουσουλμάνο και τώρα δουλεύεις για τους Τούρκους στη Κρήτη κάνοντας τον βοσκό, και κατασκοπεύεις τις στρατιωτικές βάσεις εκεί; Φύγε απο δώ". Δεν πρόλαβα να τελειώσω και τον βλέπω κατακόκκινο να φεύγη γρήγορα".

    Ρωτήθηκε ο Γέροντας, πότε θα ελευθερωθεί η Κύπρος, και απάντησε: "Η Κύπρος θα ελευθερωθεί, όταν μετανοήσουν οι Κύπριοι. Να κάνετε πνευματικές βάσεις για να διώξουν τις βάσεις των Τούρκων, των Άγγλων και των Αμερικάνων". Έβλεπε δηλαδή το Κυπριακό ως πνευματικό θέμα, όχι ως εθνικό ή πολιτικό, και ότι η λύση του θα προέλθει απο την μετάνοια του λαού και την προσευχή.

    Στα θέματα της Πατρίδος δεν ήθελε οι Χριστιανοί να είναι αδιάφοροι. Πολύ λυπόταν που έβλεπε πνευματικούς ανθρώπους να επιζητούν να βολευθούν οι ίδιοι και να μην ενδιαφέρωνται για την Πατρίδα. Έλεγε:"Σε μια εποχή που ο Σατανάς οργιάζει και οι άνθρωποι του οργανώνονται, οι Έλληνες βρίσκονται σε νάρκη. Τον εαυτό του μόνο κοιτάζει να βολέψη ο καθένας και τίποτε περισσότερο. Και ό,τι να τους κάνης, όσο κι αν τους κουνήσης, με τίποτα δεν ξυπνούν".

    ........

    Λυπήθηκε για την αλλαγή της γλώσσας και είπε: "Η επόμενη γενεά θα φέρει Γερμανούς να μας μάθουν την γλώσσα μας, και τα παιδιά μας θα μας φτύνουν". Έγραφε σε επιστολή του: "Αυτοί που κατάργησαν τα Αρχαία, αφού καταξεφτιλιστούν, μετά πάλι θα τα ξαναφέρουν".

    .............

    Ιδιαίτερα μιλούσε εναντίον της Μασωνίας. Στο Σινά τον επισκέφθηκε κάποιος απο τη Ελληνική Παροικία του Καϊρου συνοδευόμενος απο Σιναϊτη ιερομόναχο. Ενώ συνομιλούσαν φιλικά, ο συνομιλητής ανέφερε οτι είναι Μασώνος. Τότε απότομα ο ήρεμος Γέροντας εξανέστη και του είπε με αγανάκτηση: "Α, να χαθής" και αμέσως τον εγκατέλειψε και έφυγε. Ήθελε να δείξη με τη συμπεριφορά του τον αποτροπιασμό του προς τη Μασωνική ιδιότητα. Άλλος Μασώνος τον επεσκέπτετο και παρουσιαζόταν σαν γνωστός και φίλος του. Όταν ο Γέροντας πληροφορήθηκε -και αφού διεσταύρωσε την πληροφορία οτι είναι Μασώνος-, τον έλεγξε και διέκοψε κάθε σχέση μαζί του.

    ........

    Ακόμη βοηθούσε πολλούς κρατικούς υπαλλήλους με τις συμβουλές του να είναι τίμιοι και ευσυνείδητοι στην εργασία τους. Εκτιμούσε τους καλούς παιδαγωγούς για το ουσιαστικό έργο που προσφέρουν, και τους ευλαβείς στρατιωτικούς, που έχουν ιδανικά. Πολλούς νέους αναρχικούς τους έπεισε να υπηρετήσουν στρατιώτες.»


    Σελίδα 310,ΙΒ "Στην ΠΑΝΑΓΟΥΔΑ .Δόσιμο στους πονεμένους",κεφ.: "Περί Αντιχρίστου,666 και ταυτοτήτων":

    «Συμερασματικά ο Γέροντας πίστευε ότι: "Πίσω απο την Ε.Ο.Κ. {E.E.} κρύβεται η δικτατορία των Σιωνιστών. Τέτοια στυγνή δικτατορία μόνο ο διάβολος μπορούσε να σκεφθή" »


    Συμπληρώνω απο την Παλαιά Διαθήκη
    (Ελληνική Βιβλική Εταιρία) προς όλους αυτούς που δήθεν στεναχωρήθηκαν και τα έσπασαν όλα και προσπάθησαν να απαντήσουν στο φόνο με άλλο φόνο (δηλ. όχι κατά την Επι του Όρους Ομιλία-όπως ο Μέγας Κολοκοτρώνης στο δολοφόνο του αδερφού του- αλλά κατά το"οφθαλμόν αντί οφθαλμού...") :
    Σελ. 1147
    «Ο Ιωνάς είχε βγεί απο την πόλη κι είχε πάει ανατολικά της Νινευή. Εκεί ήθελε να φτιάξει ένα στέγαστρο απο κλαριά και να καθίσει κάτω απ΄τον ίσκιο του, ώσπου να δει τι θ΄απογίνει η πόλη. Αλλά ο Κύριος, ο Θεός, πρόσταξε να φυτρώσει ένα φυτό και το έκανε να ψηλώσει πάνω απο τον Ιωνά και να του κάνει σκιά στο κεφάλι του για να νιώθει πιο άνετα. Ο Ιωνάς χάρηκε πάρα πολύ γι΄αυτό το φυτό. Νωρίς όμως την άλλη μέρα το πρωί ο Θεός πρόσταξε ενα σκουλήκι ν΄ αρχίσει να τρώει τις ρίζες του φυτού, κι έτσι το φυτό ξεράθηκε. Όταν βγήκε ο ήλιος, ο Θεός πρόσταξε να φυσήξει ένας καυτός ανατολικός άνεμος¨ ο ήλιος έκαιγε το κεφάλι του Ιωνά κι ένιωθε τρομερά εξαντλημένος. Ήθελε να πεθάνει¨ "προτιμώ να πεθάνω", έλεγε, "παρά να ζω". Ο Θεός όμως τον ρώτησε: "Είναι σωστό,Ιωνά, να θυμώνεις εξαιτίας αυτού του φυτού;" Κι εκείνος απάντησε: "Και βέβαια έχω δίκιο να είμαι θυμωμένος¨ καλύτερα να πεθάνω!". Τότε ο Κύριος του είπε: "Πρόσεξε Ιωνά: Εσύ ούτε κόπιασες γι’ αυτό το φυτό ούτε το ΄κανες να μεγαλώσει. Μόνο του μεγάλωσε μέσα σε μια νύχτα και την άλλη μέρα ξεράθηκε. Κι όμως λυπήθηκες γι’ αυτό! Εγώ δεν έπρεπε να λυπηθώ για την Νινευή, τη μεγάλη πόλη; Σ΄αυτήν υπάρχουν περισσότεροι από 120.000 άνθρωποι, που δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν το αριστερό τους χέρι απο το δεξί. Επίσης εκεί υπάρχουν και πολλά ζώα" .»


    α: είναι το "ευχαριστώ" κάποιων Σλάβων απέναντι στους σημερινούς Έλληνες, που οι Έλληνες Κύριλλος και Μεθόδιος τους έφτιαξαν γραφή για να διαβάσουν το Ευαγγέλιο, αντί να τους μεταφέρουν τα ελληνικά και να τους εξελληνίσουν(όπως λέει και ο π. Ανανίας Κουστένης-Ρ/Σ Εκκλησίας της Ελλάδος 89,5: Πέμπτη 17:00).

    β: Σελίδα 1453 (Παλαιά Διαθήκη, Ελλ. Βιβλ. Εταιρία)
    «Το κριάρι που είδες με τα δυο κέρατα, είναι οι βασιλιάδες των Μήδων και των Περσών. Ο τράγος είναι το βασίλειο των Ελλήνων, και το κέρατο το μεγάλο ανάμεσα στα μάτια του , αυτός είναι ο πρώτος βασηλιάς.» .
    Ο προφήτης Δανιήλ έζησε την εποχή της Βαβυλωνίας αιχμαλωσίας.

    γ: Υπάρχουν στο Άγιον Όρος 160 μοναχοι, που όταν λειτουργούν δεν πατάνε στο έδαφος.

    δ: Αν προλάβαινε ,θα γινότανε και
    Πάππας.

    ε: «Ο Γέροντας συνέστησε να μεταφρασθή το Ευαγγέλιο στην τουρκική γλώσσα, επειδή πίστευε ότι θα βαπτιστούν πολλοί Τούρκοι»


    Ι.Χ.Θ.Υ.Σ.


    Θανάσης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ἔτσι εἶναι, Θανάση. Ὁ Γέροντας τά ἔλεγε ἀπό παλιά κι ὅσοι τόν ἄκουγαν βγαίναν κερδισμένοι. Ἡ εὐχή καί ἡ παρρησία του τώρα εἶναι μεγάλες γι'αὐτό μᾶς συμφέρει νά τόν "βάζουμε" μπροστά. Πρεσβείαις, Κύριε, τοῦ Ἁγίου Πατρός ἡμῶν Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου, σῶσον τό γένος ἡμῶν.
    Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεωργία έλα μαζί.

    Κάθε μέρα στις 21:00 για ένα τέταρτο λέμε τρεις φίλοι την ευχή του Ιησού ή οποια άλλη προσευχή θέλουμε. Και αυτή που πρότεινες είναι εξαίρετη. Μάζι με όλα τ΄άλλα και αυτό.

    Έλα μαζί. Έλα μαζί. Αν θέλεις.

    Κι όποιος άλλος επιθυμεί,
    ας σηκώσει το κομποσχοίνι του κι ας ακολουθήσουμε το γέροντα. Γι΄αυτά και για άλλα.

    Ένα τέταρτο την ημέρα το γιατρό το κάνει πέρα.

    Θανάσης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεωργία, το Ευρωκοινοβούλιο συμβουλευτικά ψηφίσματα βγάζει και δεν εχει αρμοδιοτητα για το ζητημα της ένταξης νεων μελών.Τις αποφάσεις τις πέρνουν οι κυβερνήσεις.
    Πρίν λίγους μήνες υιοθετήθηκε σχετική Εκθεση της Ευρωπαικής Επιτροπής με την οποία η χθεσινή απόφαση της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσων βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @9:10,
    Εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν ἀπάντηση.
    Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.