28/3/12

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ Κρούσματα λέπρας στην Τουρκία!

Λιάνα Μυστακίδου
http://www.elzoni.g
Η λέπρα, μια ασθένεια που είχε εξαλειφθεί φαίνεται ότι επανεμφανίζεται. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είχε προειδοποιήσει  το 1991 ότι εμφανίστηκαν 5.000 κρούσματα λέπρας στην περιοχή του Δυτικού Ειρηνικού και κάλεσε τις χώρες να λάβουν μέτρα.Η απειλή έφτασε τώρα δίπλα μας!  Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία στην Τουρκία εμφανίστηκαν 8 κρούσματα το  2010, 3 το 2011 και 3 στους πρώτους μήνες του 2012.
Παρακαλούμε τον υπουργό υγείας και όλους τους αρμόδιους φορείς να ελέγχουν αυστηρά τους λαθρομετανάστες που μας στέλνει η Τουρκία, για να μην θυμηθούμε ξανά τη Σπιναλόγκα.

13 σχόλια:

  1. Λιάνα Μυστακίδου
    πατησε επανω θα ιδεις αυτόματα τον συνδεσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nativist το 2010 το δημοσιευμα της ελευθεροτυπίας

    το σχόλιο σου διαγράφηκε κατανοείς τον λογο ελπιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περνάνε τόσες χώρες για να έρθουν εδώ, όλες αυτές το παίζουν μεγάλες και ισχυρές αλλά στους λαθρομετανάστες κλείνουν τα μάτια. Στο τέλος φταίει η Ελλάδα που δεν αστυνομεύει τα σύνορά της. Λες και μπορείς να βάλεις σύνορα στη θάλασσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακρίτας

    Όχι δεν κατάλαβα. Τι έχει το σχόλιο της "Ε"; Απλώς καταδεικνύει ότι το πρόβλημα δεν είναι χθεσινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. >Λιάνα Μυστακίδου
    πατησε επανω θα ιδεις αυτόματα τον συνδεσμο<

    Όταν έγραψα το σχόλιο, ο σύνδεσμος δεν έβγαζε πουθενά. Διαφορετικά δεν θα το έγραφα. Δεν είμαι χθεσινός, Ακρίτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ούτε και εγώ και φυσικά και έβγαζε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να μάθεις να σέβεσαι Nativist και να εκτιμάς την προσπάθεια του άλλου

    Πολύ ορθά εξέφρασες την άποψη σου και τα επιχειρήματα σου μέγα λάθος η προσπάθεια υποτίμησης του αρθρογράφου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το είχα πατήσει αρκετές φορές, διότι εγώ ξέρω πού γράφει η Μυστακίδου, και δεν έβγαζε. Τέλος πάντων.

    Δεν μού απάντησες για το σχόλιο της "Ε". Πού είναι το πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για άκου εδώ, Ακρίτα, έχω το δικαίωμα να σχολιάσω και να ψέξω, όταν έχω δίκιο. Δεν θα μου κάνεις εσύ μαθήματα.

    Εάν ο κ. Καλαντερίδης δεν θέλει τα σχόλιά μου, να μου το πει να σταματήσω να γράφω. Αρκετοπύς έχεις διώξει από δω μέσα με τις ιδεοληψίες σου. Κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το προβλημα ήταν ο απαξιωτικός χαρακτηρισμός προς το πρόσωπο της αρθρογράφου Κας Λιάνας Μυστακίδου
    και στο έγραψα καθαρά

    Για το τι θέλει ο Κος Καλεντερίδης να απευθυνθείς στον ίδιον.

    Στην προσωπική επίθεση προς το πρόσωπο μου δεν θα απαντήσω ούτε και θα την κρίνω, δεν είναι δά και η πρώτη, εχεις χρησιμοποιήσει πολύ πιο βαρείς χαρακτηρισμούς παλαιότερα.Ετσι νιώθεις, έτσι σκέφτεσαι, έτσι συμπεριφέρεσαι, επιλογή σου.

    Δεν θα μπώ ούτε στον κόπο να σου
    απαντησω για το αν η παρουσία μου είναι θετική ή αρνητική στο ιστολόγιο.Υπάρχουν παράμετροι που διαφεύγουν της προσοχής σου και αυτό θέλει λίγο προσοχή απο μέρους σου

    Δεν είμαι δάσκαλος για να σε διδάξω, απλά κουβαλώ τις αξίες και τις αρχές της φυλής μου ως μου παραδόθηκαν.Αυτές υπηρετώ και αυτό μου αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακρίτα,

    >Στην προσωπική επίθεση προς το πρόσωπο μου<

    Κατ' αρχάς, δεν έκανα καμμία προσωπική επίθεση προς το πρόσωπο σου. Ή μήπως δεν έχω το δικαίωμα να μην δέχομαι μαθήματα από σένα; Δυστυχώς, δεν είμαι ο πρώτος που διαπιστώνει ότι τα συμπλέγματα κατωτερότητας και οι ανασφάλειες που φαίνεται να έχεις, δημιουργούν διάφορα προβλήματα και παρανοήσεις. Δεν θα σχολιάσω τα όσα ασυνάρτητα γράφεις παρακάτω, για τις .... "αρχές της φυλής" (sic), διότι μιλάνε από μόνα τους.

    Δεν απαξίωσα απολύτως κανέναν. Έκανα κριτική, όπως εγώ την καταλαβαίνω.Αυτές είναι οι ιδεοληψίες, για τις οποίες σου μίλησα, αλλά προφανώς δεν κατάλαβες.

    Αυτό που ήθελα να γράψω, πιστεύω ότι έγινε κατανοητό, οπότε περαιτέρω ενασχόληση είναι μάλλον περιττή.

    Εσύ τι παριστάνεις τώρα; Τον Δον Κιχώτη με "Δουλτσινέα" σου την κ. Μυστακίδου;

    ΥΓ: Το κος και κα δεν χρειάζονται κεφαλαίο, εκτός ειδικών περιπτώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..Δεν απαξίωσα απολύτως κανέναν. Έκανα κριτική, όπως εγώ την καταλαβαίνω..

    Για να απαξιώσεις θέλεις πολύ δρόμο ακόμα, μίλησα για "απαξιωτικός χαρακτηρισμός" προς το πρόσωπο της αρθρογράφου

    Αν δεν καταλαβαίνεις τις αρχές και τις αξίες της Ελληνικής Φυλής και δεν τις ακολουθείς φυσικό και επόμενο να σου φαίνονται ασυναρτησίες (σαν την αλεπού με τα ξινά σταφύλια) .

    Η κατωτερότητα μου και οι ανασφάλειες σου φαίνονται στην αδυναμία σου για πολλοστή φορά να σταθείς και όχι μόνο απέναντι μου

    Με θίγεις όταν μου λές οτι σου παραδίδω μαθήματα δεν έχω πέσει τόσο χαμηλά ακόμα και μάλλον θα αργήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.