Τα νεότερα επιτεύγματα της αεροπορικής βιομηχανίας που θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην Αεροδιαστημική Έκθεση MAKS-2015 στη Μόσχα.
Η MAKS-2015 που άνοιξε τις πύλες της στην πόλη Ζουκόφσκι, στην περιφέρεια της Μόσχας, στις 25 Αυγούστου, γίνεται φέτος 22 ετών. Το αεροπορικό σαλόνι στη ρωσική πρωτεύουσα έχει από καιρό καθιερωθεί σαν ένα από τα μεγαλύτερα fora για την ανάπτυξη της διεθνούς αεροπορικής συνεργασίας, αλλά και ως ένα φαντασμαγορικό σόου επίδειξης των τελευταίων επιτευγμάτων της εγχώριας αεροναυπηγικής βιομηχανίας.
Φέτος, θα συμμετάσχουν με περίπτερα 40 χώρες. Στην Έκθεση δεν προβλέπεται η παρουσίαση σημαντικού αριθμού αεροπορικών καινοτομιών, ωστόσο, όπως και σε οποιαδήποτε παρόμοια Διεθνή Αεροπορική Έκθεση, αρκετές εκπλήξεις περιμένουν τους επισκέπτες. Η RBTH παρουσιάζει τις πέντε ρωσικές καινοτομίες που θα κάνουν φέτος το ντεμπούτο τους στη διεθνή αεροπορική σκηνή.
Μαχητικό της ναυτικής αεροπορίας Su-30 SM
Το Su-30SM πολλαπλού ρόλου είναι ένα υπερ-ευέλικτο μαχητικό νέας γενιάς, η εξέλιξη της οικογένειας μαχητικών αεροσκαφών της κλάσης Su-30MK. Το μαχητικό είναι εξοπλισμένο με ραντάρ με κεραία διάταξης φάσης και κινητήρες με δυνατότητα κατευθυνόμενου ελέγχου της ώσης. Το νέο «Σουχόϊ» έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει σύγχρονα όπλα υψηλής ακρίβειας των κλάσεων πυραύλων «αέρος - αέρος» και «αέρος - επιφανείας». Μέχρι το 2020, η Αεροπορία του Πολεμικού Ναυτικού της Ρωσίας θα παραλάβει περισσότερα από 50 μαχητικά Su-30SM.
Ka-52Κ
Πηγή: Sergey Ptichkin / RG
Ο διάδοχος του διάσημου ελικόπτερου Κ-50 «Black Shark» («Τσιόρναγια Ακούλα» - μαύρος καρχαρίας), το επιθετικό ελικόπτερο πολλαπλού ρόλου Ka- 52 «Alligator» που έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με το ομοαξονικό σχήμα, θα εμφανιστεί στη ναυτική του έκδοση (με τα πτερύγια να διπλώνουν για τη τοποθέτηση του ελικοπτέρου στο πλοίο).
Διαβάστε επίσης: Επιθετικά ελικόπτερα Ka-52 και Mi-28
Αυτό το μοναδικό Κ-50 «Black Shark» ελικόπτερο είναι σε θέση να εκτελέσει την αποστολή του κάθε στιγμή και κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες. Τα υπερσύχρονα ηλεκτρονικά συστήματα αεροπλοΐας και ραντάρ του επιτρέπουν να χρησιμοποιεί κατευθυνόμενα βλήματα X-35B, που μετατρέπουν τον «αλιγάτορα» σε ένα ελικόπτερο πραγματικό «δολοφόνο» πλοίων.
UAV «Αγριόπαπια»
Πηγή: RIA Novosti/Vladimir Fedorenko
Ένα από τα πολυαναμενόμενα νέα προϊόντα που θα παρουσιαστεί στη MAKS-2015, θα είναι το μη επανδρωμένου εναέριο όχημα («UAV») «Αγριόπαπια» («Τσιρόκ»). Το μοναδικό αυτό αεροσκάφος διακρίνεται για τον καινοτόμο σχεδιασμό του, έχει «σασί» με αερόστρωμα που επιτρέπει στον χειριστή να το απογειώνει και να το προσγειώνει σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Προκαλεί εντύπωση η ύπαρξη στο UAV καμπίνας με καθίσματα που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του όγκου της ατράκτου του αεροσκάφους. Αυτό γίνεται, όπως εξηγείται στην ιστοσελίδα της εταιρείας υψηλής τεχνολογίας Rostec, επειδή «το νέο UAV μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε μη επανδρωμένες αποστολές, όσο και σε επανδρωμένη λειτουργία, για παράδειγμα, για μεταφορά ανθρώπων σε απομακρυσμένες περιοχές».
Ιπτάμενο εργαστήριο
Πηγή: Vitaly Kuzmin/Wikipedia.org
Για πρώτη φορά στη Μόσχα θα παρουσιαστεί η μακέτα του ιπτάμενου εργαστηρίου του εξελιγμένου ελικόπτερου υψηλής ταχύτητας (PSV). Σκοπός της δημιουργίας του «πειραματικού ελικόπτερου», είναι η διεξαγωγή ερευνών και πειραμάτων που θα βελτιώσουν τα πτητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά των ελικοπτέρων με ταχύτητες πτήσης μέχρι και 450 km/h. Το ιπτάμενο εργαστήριο θα δοκιμάσει διάφορα στοιχεία του ελικοπτέρου σε πραγματικές συνθήκες πτήσης, περιλαμβανομένων των συσκευών οργάνων. Το PSV είναι ένα ελικόπτερο πολλαπλού ρόλου διπλού σκοπού και έχει σχεδιαστεί για να αντικαταστήσει την οικογένεια Mi-8 (Mi-17). Το ελικόπτερο θα μπορεί να μεταφέρει 21-24 άτομα με ταχύτητες μέχρι 450 km/h.
Μονοπλάνο TR-301: η «μετενσάρκωση» του θρυλικού An-2
Πηγή: Anton Petrov
Μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, στη Ρωσία δεν έμειναν μικρά αεροπλάνα. Σήμερα, γίνονται έργα εκσυγχρονισμού και αντικατάστασης κινητήρων των ελαφρών, πολλαπλού ρόλου αεροσκαφών An-2, που έχουν διασωθεί από τη σοβιετική εποχή. Το μονοπλάνο TR-301 αποτελεί μια ακόμα εκσυγχρονισμένη έκδοση του AN-2, έργο που πραγματοποίησε η ιδιωτική εταιρεία «Tehnoregion». Σύμφωνα με τους σχεδιαστές του μονοπλάνου TR-301, το δικό τους αεροπλάνο είναι ελαφρύτερο του An-2 κατά 450 κιλά (με το ίδιο μέγεθος και ωφέλιμο φορτίο), καταναλώνει λιγότερα καύσιμα και είναι πολύ φθηνότερο από τα ξένα ανάλογα αεροσκάφη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.
- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.