14/6/12

Γιατί εκδήλωσε ενδιαφέρον το γραφείο Ερντογάν για τη γραμμή της Τουρκίας

Μπορεί φαινομενικά να έπεσαν τα μποφόρ που σήκωσε η ασυνεννοησία ανάμεσα στους τουρ. πράκτορες και τους πλοιοκτήτες για τις τιμές στη γραμμή της Τουρκίας, η θάλασσα όμως «βράζει» και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τις πιθανές εξελίξεις.
   Μετά τα γνωστά γεγονότα της Πέμπτης στο Λιμάνι, με αφορμή το ότι δύο Γραφεία (Dodecanese και Elit) συνεργάστηκαν με τούρκικο καταμαράν για την διακίνηση των τουριστών τους, ακολούθησαν αυστηρές εντολές της Εισαγγελικής Αρχής προς τον Λιμενάρχη αλλά και πυροσβεστική παρουσία του Περιφερειάρχη, με την έκκληση στις δύο πλευρές «να τα βρουν» στο πνεύμα του κοινού συμφέροντος για τον τόπο…

   Ετσι, οι μεν τόνοι έπεσαν, όμως το πρόβλημα - «αγκάθι» παρέμεινε, αφού παρά την διαφανείσα σύγκλιση των δύο μερών σε συμφωνία για 13 ευρώ, ορισμένα από τα μέλη των πρακτόρων είτε δεν συμφώνησαν, είτε επιλέγουν τη συνεργασία (έχουν υπογράψει και …συμβόλαια) με το τούρκικο καταμαράν, που τους δίνει τιμή …7 ευρώ…

   Και βέβαια, η «κερκόπορτα» παραμένει ανοιχτή και με τον κίνδυνο να ανοίξει διάπλατα και να γίνει καθεστώς, δηλ. «να πλακώσουν» τα δεκάδες παροπλισμένα τούρκικα από το Βόσπορο και τα άλλα τουρκικά λιμάνια, παίρνοντας όχι απλά τη μπουκιά από το στόμα των Ελλήνων πλοιοκτητών, αλλά οδηγώντας τους στη χρεοκοπία, ίσως και στη φυλακή…

ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΤ’ ΕΜΠΟΔΙΩΝ…

   Μέσα σε μια τέτοια κατάσταση συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για να επέλθει συμφωνία και να επιστρέψουν στο μέχρι τώρα καθεστώς, δηλ. οι Ελληνες να διακινούν τους δικούς τους πελάτες από τα λιμάνια τους και οι Τούρκοι τους δικούς τους από τα απέναντι λιμάνια.

ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

   Και εάν μεν επιστρέψουν στα παλιά, κανένα πρόβλημα. Εάν όμως συνεχίσουν να ναυλώνονται τα τούρκικα, τότε στην …καλύτερη περίπτωση θα πέσουν οι τιμές στα …ευρώ, οπότε και όλοι οι εμπλεκόμενοι θα υποστούν μεγάλη καταστροφή, κυρίως οι Ελληνες πλοιοκτήτες, αφού δεν θα αντέξουν τον ανταγωνισμό με τα πολλαπλάσια έξοδα που έχουν σε σύγκριση με τους Τούρκους πλοιοκτήτες (παράδειγμα: μισθός του Τούρκου ναύτη 450 ευρώ και του Ελληνα 2.200…).

ΧΑΜΟΣ ΣΤΗ Γ.Σ.

ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ

   Στο πλαίσιο των παραπάνω συνθηκών έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου συνέλευση των τουρ. πρακτόρων μέσα σε κλίμα έντασης, αφού δεν υπήρξε διάθεση σύγκλισης από τους εμπλεκόμενους με τα τούρκικα πλοία, γεγονός που προκάλεσε την έντονη δυσφορία κορυφαίου μέλους, το οποίο φανερά απογοητευμένο από την «εικόνα» αλλά και τα λεγόμενα νεαρού συναδέλφου, απεχώρησε ιδιαίτερα ενοχλημένος και δηλώνοντας ότι δεν θα ξαναπαραστεί παρά εκπροσωπούμενος από άλλο πρόσωπο του γραφείου του…

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

ΕΡΝΤΟΓΑΝ

   Το όλο θέμα παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον και στα τουρκικά Μέσα, που το έπαιξαν δυνατά την πρώτη μέρα, κυρίως όμως ενδιαφέρθηκε μέχρι και το ίδιο το Γραφείο του Ερντογάν, που πήρε την υπόθεση από το Υπ. Εξωτερικών και ζήτησε από τον Τούρκο Πρόξενο στη Ρόδο να έρθει στην Κω και να παρακολουθεί στενά την υπόθεση, με ανάλογες αναφορές στον Πρωθυπουργό!

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΕΜΟ

«ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ…»

   Το ενδιαφέρον αυτό είναι εύλογο και στο πνεύμα της δήλωσης Ερντογάν, ότι «δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με τους Ελληνες. Θα τους νικήσουμε στην οικονομία».

   Ηδη έχει κινηθεί διαδικασία πώλησης, με ελάχιστα χρήματα, πλοίων της κυβέρνησης Ερντογάν που ήταν παροπλισμένα στα διάφορα λιμάνια, με στόχο να δρομολογηθούν στα νησιά τόσο για τουριστικούς σκοπούς, όσο και για την …ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ, μέσα από τη διαδικασία των συμπράξεων με Ελληνες εφοπλιστές, που θα ανεβάσουν την ελληνική σημαία, όμως κατά κύριο λόγο, η εταιρεία θα είναι τουρκικών συμφερόντων!...

   Θυμίζουμε τη σχετική δήλωση – προτροπή Αγούδημου για να αγοράσουν οι Τούρκοι ελληνικά καράβια σε μιαν εποχή που ακόμα και οι κρατικές εφοπλιστικές εταιρείες της χώρας μας, αν δεν είναι προβληματικές, σίγουρα δυσκολεύονται να μείνουν στις γραμμές των νησιών μας με τα ίδια δρομολόγια, λόγω κάθετης πτώσης της κίνησης.

* Ηδη μια τέτοια «σύμπραξη» Ελληνα και Τούρκου πλοιοκτήτη, φαίνεται να κλείνει για τη γραμμή Πειραιά – Μυτιλήνη…
http://www.vimatisko.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.