12/10/10

Ο λύκον το πόστ'νατ' αλλάζ, το ταπιέτ'νατ' 'κι αλλάζ'*

*Ο λύκος αλλάζει το τρίχωμά του, όμως, δεν αλλάζει τις συνήθειές του.
Ποντιακή παροιμία

http://ra64.files.wordpress.com/2009/08/fasistes.jpg
Ποινή φυλάκισης 1 έτους και 8 μηνών επέβαλε το τουρκικό Πρωτοδικείο Πριγκηποννήσων κατά του Μητροπολίτη...
Tουρκία: Ποινή φυλάκισης (με αναστολή) σε Μητροπολίτη, επειδή προχώρησε στην αναστήλωση εκκλησίας στη Χάλκη

1. Ποινή φυλάκισης 1 έτους και 8 μηνών επέβαλε το τουρκικό Πρωτοδικείο Πριγκηποννήσων κατά του Μητροπολίτη Μοσχονησίων, Απόστολου Δανιηλίδη, και του μέλους της κοινότητας Πριγκήπου, Βασίλη Πορίδη, λόγω παράνομης οικοδόμησης εκκλησίας στη Χάλκη της Προποντίδας, αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα η τουρκική εφημερίδα "Σαμπάχ".
2. Πρόκειται για τον ναό της Μεταμορφώσεως, ο οποίος πριν από σχεδόν τρία χρόνια κατεδαφίστηκε από τις τουρκικές αρχές, όταν το Οικουμενικό Πατριαρχείο προέβη σε εργασίες επισκευής του. Σύμφωνα με τον τότε υπεύθυνο της δασικής υπηρεσίας ο ναός βρίσκεται σε περιοχή που έχει κηρυχθεί εθνικός δρυμός και άρα απαγορευόταν η οικοδόμηση.
3. Το δικαστήριο καταδίκασε επίσης τους Χαλίμ Γκιουμουστζού, Αχμέτ Οκούρ και ο Αμπντί Περνταχτσί, εργολάβους της αναστήλωσης, σε 10 μήνες φυλάκισης, ενώ σε πέντε μήνες τον υπεύθυνο της δασικής υπηρεσίας, Γιουκσέλ Οζτζάν, για την εντολή κατεδάφισης που έδωσε και είχε ως αποτέλεσμα το κτίριο να υποστεί ανεπανόρθωτες ζημιές.
4. Πριν από 3 χρόνια το Οικουμενικό Πατριαρχείο προσπάθησε να επισκευάσει την εκκλησία της Μεταμορφώσεως. Η υπηρεσία Δασών όμως των Πριγκηποννήσων κηρύσσοντας "δασική περιοχή" το χώρο που βρισκόταν ο ναός, στις 13 Νοεμβρίου 2007 διέταξε την κατεδάφιση του κτιρίου και εναντίον των εργολάβων, που είχαν αναλάβει -κατ' εντολή του Πατριαρχείου- την αναστήλωση του ναού, ασκήθηκε δίωξη.
5. Ο έπαρχος των Πριγκηποννήσων, Μεβλούτ Κουρμπάν, ωστόσο εκτίμησε ότι το κτίριο ανήκε στην κατοχή του Πατριαρχείου και με άλλη απόφασή του αποχαρακτήριζε την περιοχή από "δασική". Απαντώντας ο υπεύθυνος της δασικής υπηρεσίας, υποστήριξε ότι το επίμαχο θέμα πρέπει να επιλύσει το Υπουργείο Οικονομικών και ότι το Πατριαρχείο δίνοντας λάθος διεύθυνση είχε συνδέσει παράνομα ηλεκτρικό ρεύμα. Σύμφωνα με την Διεύθυνση Δασών, "για να θεωρείται κάποιος κύριος ενός ακινήτου πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό κατοχής ή να αποδεικνύεται χρησικτησία. Εδώ τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει", είχε υποστηρίξει πριν από τρία χρόνια.
6. Η υπόθεση οδηγήθηκε στη δικαιοσύνη και ο αρμόδιος εισαγγελέας άσκησε δίωξη κατά των ιερέων που εμπλέκονταν, των εργολάβων, αλλά και των εντολέων της κατεδάφισης.
7. Η καταδίκη στην οποία αναφέρεται η εφημερίδα Σαμπάχ είναι με πενταετή αναστολή. Σημειώνεται επίσης ότι ο Μητροπολίτης Μοσχονησίων θα προβεί σε διάψευση του δημοσιεύματος, αφού από αυτό δημιουργείται η εντύπωση ότι πρόκειται για κατασκευή εκκλησίας, ενώ ο ναός υπάρχει από το 1832.
Ως προς το έργο της επισκευής, οι εκκλησιαστικές αρχές στη Χάλκη έχουν πάρει ήδη τη σχετική άδεια από το Συμβούλιο Διατηρητέων Μνημείων και εκκρεμεί να δοθεί η άδεια κι από το δήμο, πράγμα που είναι τυπική διαδικασία. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει το έργο των επισκευών στο Ναό της Μεταμορφώσεως.
Ελεύθερος Τύπος

15 σχόλια:

  1. ¨ετσι καλά κάνουν ενω εμεις την μειονότητα που σημειωτέον βάσει συνθηκών δεν είναι τουρκική και τα ματια μας...κυρια ρεπουση,διαμαντοπούλου,γιαννάκου και σια ε.ε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀφιερωμένο σ'αὐτοὺς ποὺ ὑποστηρίζουν τὸν μῦθο τῆς ἐξημερώσεως τοῦ θηρίου καὶ ἄλλα παρόμοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας

    Να υπενθυμίσω πως σαν αύριο το 1904
    πέθανε για την πατρίδα μας ο Παύλος Μελάς.
    Τότε η άρχουσα τάξη θυσιαζόταν για την πατρίδα, έτσι ερχόντουσαν οι νίκες. Ακόμα και οι ήττες ήταν έντιμες, μεστές περιεχόμενου νίκες με παρακαταθήκες για το μέλλον, για την ιστορική και εθνική συνείδηση του ελληνικού λαού.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μήπως είναι κι αυτό μια απάντηση σ αυτούς που ισχυρίζονται την αρνητική στάση της εκκλησίας για την ελλάδα;
    οι ηλίθιοι και βαλτοί.
    εγώ αν είχα πάντως τα ηνία της εκκλησίας θάλεγα
    έχουμε τους αντιρρησίες συνείδησης,γιαχωβάδες και άλλα λαμόγια που αρνούνται τη στράτευση; μαλιστα. ΈΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΒΛΑΨΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ; ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.


    η ορθόδοξη εκκλησία λοιπόν είναι δομικά κατά του πολέμου.

    με επίσημη εγκύκλιο θα έλεγα σ όλους τους ορθοδόξους να δηλώνουν αντιρρησίες συνείδησης.καμμία στράτευση, καμμία υπηρεσία πλέον σε τέτοια πατρίδα.

    να δω τι θα κάναν τα φουστάκια που μιλάνε εδώ μέσα με στόμφο και με "επιχειρήματα" για τη βλάβη που επιτελεί ανα τους αιώνες η εκκλησία στο έθνος.
    ας πάνε αυτοί να σκοτωθούν για τις όποιες αξίες τους.

    έτσι δεν είναι κάποια μαγκάκια εδώ μέσα; εκεί να σας δώ. όχι από τον καναπέ με το φραπέ και τις δικολαβίστικες "προφεσσόρικες" αγορεύσεις που κάνετε.
    ο παΎΛΟς ΚΑΙ Η ΝΑΤΑΛΊΑ ΜΕΛΆ ΗΣΑΝ ΑΘΕΟΙ ΛΑΜΟΓΑΚΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ; Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΙ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙ ΗΣΑΝ;;
    στον πολεμο του 40 η εκκλησια δεν αντιστάθηκε; στην κύπρο ηλίθιοι το 55 τα παλλικάρια που σκότωναν οι κωλοεγγλέζοι δεν ήσαν παιδιά ορθόδοξα;με το τη υπερμάχω και τον εθνικό υμνο δεν πέθαιναν; σε μοναστηρια δεν κρυβόταν και παππάς δεν ντυνόταν ο αυξεντίου;
    το αίμα είναι νωπό λαμόγια και βοά.
    φευγάτε γιατι δεν είμαστε όλοι μλκσ να χάφτουμε τα ναρκωτικά σας. τελειωσαν οι εποχές του διοκλητιανού. αν κάποιοι θέλουν να με γα....ν για την πίστη μου θα τον γαμ.....εγώ.
    δυστυχώς δεν έχω την υπομονή των μαρτύρων της πίστης μου που τους σφάζανε μονο επειδή ήσαν χριστιανοί

    σημ.εκκλησία δεν είναι οι ξεφτιλισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μήπως είναι κι αυτό μια απάντηση σ αυτούς που ισχυρίζονται την αρνητική στάση της εκκλησίας για την ελλάδα;
    οι ηλίθιοι και βαλτοί.
    εγώ αν είχα πάντως τα ηνία της εκκλησίας θάλεγα
    έχουμε τους αντιρρησίες συνείδησης,γιαχωβάδες και άλλα λαμόγια που αρνούνται τη στράτευση; μαλιστα. ΈΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΒΛΑΨΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.


    η ορθόδοξη εκκλησία λοιπόν είναι δομικά κατά του πολέμου.

    με επίσημη εγκύκλιο θα έλεγα σ όλους τους ορθοδόξους να δηλώνουν αντιρρησίες συνείδησης.

    να δω τι θα κάναν τα φουστάκια που μιλάνε εδώ μέσα με στόμφο και με "επιχειρήματα" για τη βλάβη που επιτελεί ανα τους αιώνες η εκκλησία στο έθνος.
    ας πάνε αυτοί να σκοτωθούν για τις όποιες αξίες τους.

    έτσι δεν είναι κάποια μαγκάκια εδώ μέσα; εκεί να σας δώ. όχι από τον καναπέ με το φραπέ και τις δικολαβίστικες "προφεσσόρικες" αγορεύσεις που κάνετε.
    ο παΎΛΟς ΚΑΙ Η ΝΑΤΑΛΊΑ ΜΕΛΆ ΗΣΑΝ ΑΘΕΟΙ ΛΑΜΟΓΑΚΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ; Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΙ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙ ΗΣΑΝ;;
    στον πολεμο του 40 η εκκλησια δεν αντιστάθηκε; στην κύπρο ηλίθιοι το 55 τα παλλικάρια που σκότωναν οι κωλοεγγλέζοι δεν ήσαν παιδιά ορθόδοξα;με το τη υπερμάχω και τον εθνικό υμνο δεν πέθαιναν; σε μοναστηρια δεν κρυβόταν και παππάς δεν ντυνόταν ο αυξεντίου;
    το αίμα είναι νωπό λαμόγια
    φευγάτε γιατι δεν είμαστε όλοι μλκσ να χάφτουμε τα ναρκωτικά σας. τελειωσαν οι εποχές του διοκλητιανού. αν κάποιοι θέλουν να με γα....ν για την πίστη μου θα τον γαμ.....εγώ.
    δυστυχώς δεν έχω την υπομονή των μαρτύρων της πίστης μου που τους σφάζανε μονο επειδή ήσαν χριστιανοί

    σημ.εκκλησία δεν είναι οι ξεφτιλισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλλη μια "μεγαλειωδης στιγμη" του "Τουρκικου πολιτισμου"
    Χρηστος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρὸς ἀνώνυμον γράψαντα τῇ 13ῃ–10ου–2010, 5:00 π.μ.:
    Ἐπειδὴ εἶναι πλέον ἢ σαφές, ὅτι ἀναφέρεσαι εἰς προηγούμενα σχόλιά μου.
    Ἡ ὀργὴ καὶ ὁ φανατισμὸς ποὺ ἐπιδεικνύεις, αἱ ὕβρεις, καθῶς καὶ τὰ ἄσχετα πρὸς τὸ θέμα τῆς ἀναρτήσεως συμπεράσματά σου (τὸ «Πατριαρχεῖον» ἀνεστήλωσεν ἕνα ἰουδαιοχριστιανικὸν ναόν· ποίαν σχέσιν ἔχει τοῦτο μετὰ τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ πῶς τὸν ἐξυπηρετεῖ;) μαρτυροῦν παχυλὴν ἄγνοιαν τῶν πραγμάτων, βαρείαν ἀμορφωσιὰν καὶ τρικυμίαν ἐν κρανίῳ. Τυπικὸν ἑνὸς «Βυζαντινοῦ» βεβαίως ἀλλ’ ὄχι ἑνὸς Ἕλληνος. Ἐπιπροσθέτως προσφέρεις ἀρνητικὰς ὑπηρεσίας εἰς τὴν πίστιν σου, τὴν ὁποίαν ἐπιχειρεῖς νὰ ὑποστηρίξῃς. Τί ἀπέγινεν τὸ «ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ἡμῶν»; Ἄρα ἀποδεικνύεσαι καὶ ὑποκριτής, ἐφ’ ὅσον δὲν τηρεῖς τὰ ὅσα ὑποτίθεται, ὅτι πρεσβεύεις, καὶ δὲν διαφέρεις ἑνὸς ὀπαδοῦ ποδοσφαιρικῆς ὁμάδος, πρᾶγμα ποὺ ἀποτελεῖ θεμελιώδη θέσιν μου περὶ τῶν ὑποστηρικτῶν θρησκειῶν, κομμάτων, ὁμάδων κ.ἄ. ὀργανώσεων. Ἐπειδὴ μάλιστα εἶναι σαφές, ὅτι ἠνωχλήθης ἐκ τῶν σχολίων μου εἰς τὴν ἀνάρτησιν [http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_1871.html], θὰ προσθέσω, ὅτι τὰ ὅσα ἐκφράζεις εἶναι ἀποτέλεσμα ἀκριβῶς τῆς ἀνελληνίστου «παιδείας» τῆς Ῥωμιοσύνης. Ἀλλ’ ἐκεῖ δὲν τολμᾷς νὰ σχολιάσῃς, καθῶς θὰ πρέπῃ νὰ ἀντικρούσῃς τὰ ὑπ’ ἐμοῦ παρατεθέντα στοιχεῖα.
    Ἄτομα ὡς σὺ ἦσαν οἱ φανατικοὶ καταστροφεῖς τῶν μνημείων τῆς πατρίδος μας, ναῶν, ἀγαλμάτων, μαντείων, θεάτρων, βιβλιοθηκῶν, φιλοσοφικῶν σχολῶν, ἀσκληπιείων καὶ ἀμφιαραείων (ἤτοι νοσοκομείων), μουσείων (ἤτοι πανεπιστημίων) καὶ ἰσοπεδωταὶ ὁλοκλήρων ἑλληνικῶν πόλεων (Δελφῶν, Πειραιῶς, Ἐλευσῖνος, Μεγάρων, Κορίνθου, Ἄργους, Σπάρτης, Ὀλυμπίας καὶ πολλῶν ἄλλων). Ἄτομα ὡς σὺ ἦσαν οἱ σφαγεῖς ἑκατομμυρίων Ἑλλήνων, ὅπως τῶν 15.000 Θεσσαλονικέων ὑπὸ τοῦ Θεοδοσίου, καὶ οἱ βασανισταὶ καὶ ἐκτελεσταὶ τῶν μαθηματικῶν, τῶν ἀστρονόμων, τῶν φιλοσόφων καὶ ὅλων τῶν ἑλληνιζόντων εἰς τὸ στρατόπεδον συγκεντρώσεως καὶ ἐξοντώσεως τῆς Σκυθουπόλεως. Ἄτομα ὡς σὺ ἦσαν οἱ καταδόται τῆς «Ἐκκλησίας» καθ’ ὅλον τὸν «βυζαντινὸν» μεσαίωνα καὶ ἐκεῖνοι ποὺ ἀνελάμβαναν νὰ ἐκτελέσουν τοὺς φρικώδεις ἀνθελληνικοὺς νόμους τῆς ἀλητείας τοῦ παλατιοῦ. Τέλος ἄτομα ὡς σὺ ἦσαν ἐκεῖνοι ποὺ ἐπέλεξαν νὰ προδώσουν τὸ ἴδιον τὸ κράτος των εἰς τοὺς Τούρκους, δι’ ὅτι, ὅπως σὺ «θὰ ἔλεγες εἰς ὅλους τοὺς ὀρθοδόξους νὰ δηλώνουν ἀντιρρησίαι συνειδήσεως», ἐκεῖνοι δὲν ἐπολέμησαν ἀλλ’ ἐκλείσθησαν εἰς τὰ μοναστήρια, πολλοὶ μάλιστα ἐπολέμησαν εἰς τὸν τουρκικὸν στρατόν.
    Ἀλλὰ δὲν πειράζει. Καὶ εἰς τὴν ἀρχαίαν Ἑλλάδα ἐπολέμων οἱ ἐλεύθεροι πολῖται καὶ ὄχι οἱ δοῦλοι, παρὰ μόνον ἐνίοτε ὡς ψιλοί. Ἐὰν κάποιοι ἐξ ὑμῶν αἰσθάνησθε ἔχθραν πρὸς τὴν Ἑλλάδα, μᾶλλον κακὸν θὰ κάμετε παρὰ καλόν. Ὁπότε θὰ ἀποδειχθῇ καὶ πάλιν ποῖοι εἶναι τὰ «φουστάκια».
    Ὡς πρὸς τοὺς ἀγωνιστὰς τῶν νεωτέρων χρόνων, καὶ ἐὰν ἦσαν χριστιανοί, ὁπωσδήποτε δὲν ἦσαν ἀντιρρησίαι συνειδήσεως. Κληρικοὶ ἐπίσης ἐπολέμησαν (κατώτεροι συνήθως) ἀλλὰ ἡ ἰδία ἡ ἐπίσημος «Ἐκκλησία» οὐδέποτε εἰς οὐδένα ἀντεστάθη, παρὰ μόνον ἐφρόντιζεν νὰ διατηρεῖ τὸν πλοῦτον καὶ τὴν πολιτικήν της ἰσχύν. Δι’ ὃ καὶ ἀφώρισεν τὴν Ἐπανάστασιν καὶ τοὺς Ἀγωνιστὰς τοῦ 1.821. Ἄλλως ἂς μᾶς ὑποδείξῃς σύ, ἀρειμάνιε σχολιαστά, ἔστω καὶ ἓν παράδειγμα (βεβαιωμένον καὶ ὄχι προπαγάνδαν τῆς «Ἐκκλησίας») ἀντιστάσεώς της. Καὶ τέλος πάντων οὐδέποτ’ ἐστράφην κατὰ τῶν Ἑλλήνων ποὺ πιστεύουν ἐπειδὴ οὕτως ἔμαθαν, ἀσχέτως ἐὰν διαφωνῶ πρὸς αὐτούς, ἀλλ’ ἐναντίον τῆς προδοτικῆς «Ἐκκλησίας», τοῦ σεσηπότος βαρβαρικοῦ δόγματός της, καθῶς καὶ ἐκείνων ποὺ θέτουν τὴν πίστιν ὑπεράνω τῆς πατρίδος.
    Ἰδοῦ καὶ ἓν παράδειγμα τοῦ πῶς ἀντιμετωπίζουν καὶ σήμερον μερικοὶ τῆς ἐπισήμου «Ἐκκλησίας» (οἱ ἄλλοι, τοὐλάχιστον οἱ συντριπτικῶς περισσότεροι, ἁπλῶς δὲν τὸ ὁμολογοῦν) τοὺς ἀγῶνας τῶν Ἑλλήνων, εἰς τοὺς ὁποίους ἀναμφισβητήτως συνέβαλαν καί τινες κληρικοί:
    http://www.youtube.com/watch?v=lFKSTnX0f4g&feature=player_embedded
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κύριε ειδήμονα διαστρεβλωτά σχεδόν του παντός "είς έλλην" δεν ανέφερα το όνομά σας διότι αν ήσασταν μόνον εσείς διατυμπανιστής αυτών των απόψεων θα ήτο ελάχιστον το ζήτημα. υπάρχει ολόκληρον ύπουλον ρεύμα εκπροσωπούμενον υπό αρκετών και χρηματοδοτούμενον υπό "αγαθών κέντρων". δύναμαι να γνωρίζω ελλογιμώτατε παντογνώστη αλλά αδυνατώ να παραθέσω δημοσίως στοιχεία δι ευνοήτους λόγους.
    Επιπλέον δεν έχω λόγο να κάνω προσωπικές αναφορές.


    άκου φίλε σου επιστρέφω τις ύβρεις και στον κύβο. πόρτες και λούσου της.

    δεν σε ανέφερα και αναφέρεσαι προσωπικά. έχει διαφορά τσίφτη.

    κουταμάρες λές με κάποια δόση αλήθειας διαστρεβλωμένης.
    κύριε γνώμονα της ιστορίας αναφέρω ενδεικτικά μια κουταμάρα σου. μήπως ξέρεις ότι ο άγιος Αμβρόσιος επίσκοπος Μεδιολάνων επετίμησε αυστηρότατα τον Θεοδόσιο για τη σφαγή και δεν του επέτρεψε να μεταλάβει, δημόσια τον ήλεγξε ;.τι εξουσία είχαν οι αυτοκράτορες τότε; ζωής και θανάτου. από ποια εποχή προερχόμαστε τότε; από εποχή ανθρωποθυσιών που γίνονταν και στην αρχαία Ελλάδα. τι άλλο μπορούσε να κάνει ο Αμβρόσιος Μεδιολάνων έξυπνε; η εκκλησία δεν έχει στρατό όπλα αστυνομία.και ποιός σουπε ρε μαγκίτη ότι έγώ είμαι σαν τους σφαγείς της θεσσαλονίκης τότε. Εγώ άλλο είπα ότι αν έρθει κάποιος να γ........ει για την πίστη μου θα τον γ......σω εγώ πριν πεί κιχ. Και ποιός σουπε ότι η εκκλησία μιλάει για αλάθητο φίλε. Υπερασπίστηκε η εκκλησία το έγκλημα του θεοδοσίου λόγιε;

    τι προπαγάνδες της κακιάς ώρας μας πετάς λοιπόν κακέ εκτιμητή και διεκδικείς και αναίρεση όλων των βλακειών σου; μήπως θες να σου φέρω και παραπομπές; έ έχω οικογένεια και παιδιά φίλε. ας μου δώσει υποτροφία το ΙΧΩΡ να ασχοληθώ με όλη τη τεχνική δεοντολογία για τα θέματα
    αν δεν έχεις τη δυνατότητα να κατανοήσεις αυτό το συγκεκριμένο θα κάτσω εγώ έξυπνε αρχαιολόγε να κάνω μάστερ εδώ μέσα;

    -αλήθεια - ελεύθερος είσαι φυσικά- γιατί γράφεις σε βαριά καθαρεύουσα μέχρι αρχαίζουσα; να το εξετάσουμε αυτό σφαιρικά; μήπως θα μας γράψεις και στην ομηρική; χρησιμοποίησε και δυϊκό αριθμό βάλε και ιωνικά.
    αν δοθούν τα κείμενά σου μόνο από μορφολογικής άποψης σε ειδικό για εξέταση ξέρεις τι πόρισμα θα βγάλει; δεν θα στο πώ εγώ αλλά αν θες ψάχτο.πάντως φίλε είναι ιδιόρρυθμο να γράφεις έτσι.
    κι εγώ αγαπητέ θρηνώ για τη λεξιπενία και είμαι σφόδρα σφόδρα υπέρ της αρχαίας. αλλά δεν μιλάω έτσι ούτε κάνω επίδειξη αρχαιομάθειας ή γλωσσομάθειας και παντογνωσίας
    τέλος πάντων αξιοσυμπάθητος είσαι δεν έχω τίποτα μαζί σου φυσικά μπορείς να γράφεις ότι σου κατέβει στην κεφαλή και δεν μου πέφτει λόγος.
    εγώ γενικά φίλε σ αυτή τη γλώσσα μιλάω κι άμα τη γουστάρεις.ξέρω να γράψω κι αρχαία αλλά δεν θα με πάρουνε και στο ψιλό. αν είσαι νέος θα δείς μπροστά σου πράματα και θαματα, αν είσαι ηλικιωμένος, ε τότε έχω ένα λόγο παραπάνω να σε σεβαστώ.
    θα στα πεί εκεί που θα πάς ο Πλάτωνας κι ο Αριστοτέλης. επειδή ακριβώς ήσαν σπουδαίοι φιλόσοφοι θα στα εξηγήσουν όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συνέχεια προς "είς έλλην"

    αλλά επαναλαμβάνω. αν θελήσει κάποιος στύλ διοκλητιανού,δεκίου νέρωνα ή οποιου παπάρα να μ απ αυτώσει όπως έκανε όλο το σκυλολόι τότε αλλά και οι κωλότουρκοι-μουτζαχεντίν και οι πουσ....ες στη σερβία παπικοί εγκληματίες -στέπινατς κλπ σε συνεργασία με τους ναζί-είναι ορθόδοξος σφάξτε τον- θα του κόψω τ απίδια και αν είναι θα πεθάνω στη μάχη.οι καιροί αλλάξανε φίλε. με έφαγε και μένα το γαμ....νο το ΔΝΤ και δεν έχουμε περιθώρια για πολλά.

    Λες δεν σχολιάζω άλλες αναρτήσεις σου.
    Γράφεις λοιπόν καθηγητά « Ἐπὶ παραδείγματι ἡ ὑψηλὴ συχνότης τῶν κρουσμάτων ὁμοφυλοφιλίας καὶ ἄλλων διαστροφῶν μεταξὺ τῶν ἱερωμένων ὀφείλεται ἀσφαλῶς εἰς τὴν ἀπαγόρευσιν τοῦ ἔρωτος, τὸν ὁποῖον ἡ θρησκεία σας θεωρεῖ ἁμαρτίαν στο: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_1871.html#ixzz12H8hws2G»

    Ποιός σου είπε σοφέ ότι ορθόδοξη εκκλησία θωρεί τον έρωτα αμαρτία; Η εκκλησία θεωρεί αμαρτία την πορνεία, τη μοιχεία και την ομοφυλοφυλία. «Ο Θεός τους έρωτας τούτους εγκατέσπειρε» φίλε!!!! Διάβασε ενδεικτικά ιωαννη χρυσόστομο και αστέριο αμασείας. Ανάγει μάλιστα τον έρωτα σε μυστήριο και στην αγάπη που είναι πολύ βαθύτερη και υψηλότερη κατάσταση του έρωτα. Λές τέτοια χονδροειδή και θές να σου κάνω αναίρεση μετα σε κάθε «αρρητο ρήμα» που γράφεις; Και ότι δεν τολμάω κι όλας!!!! Σώπα καλέ.Δεν θα μας τρελλανεις κυριε
    Για σένα λεβέντη μου πρέπει να εργάζεται όλοκληρη ομάδα όλη μέρα,κάθε μέρα.
    γραφεις οτι άνθρωπος ως συ θα έκανες τουτο τάλλο κλπ.σώπα μετρ της ψυχολογίας. τηλεσκοπική μέθοδο εκτίμησης της ψυχής του άλλου χρησιμοποιείς; μήπως ενσαρκώνεις 5-6 πρωτοπορους ψυχολογους διαγνώστες. αν ειναι έτσι θα σε προτείνω για νόμπελ. το αισθητήριο σου ειναι μεγαλύτερο το καλύτερο ανιχνευτή.
    και θα τακανα όλα αυτά έγώ. αν είχα τέτοια δυναμική ευχαριστώ για το κοπλιμάν. με κάνεις ως προς τις δυνατότητες μου ημίθεο. θα γραφα ιστορία δλδ. φτου να πάρει η ευχή να μη γεννηθώ τότε!
    δεν νομίζεις κυριέ μου ότι το παρατραβάς κι εκτίθεσαι;

    -Αγαπάτε αλλήλους ναί αλλά όχι αγαπάτε την βλακείαν. Επιπλέον ομολογώ και πάλι ότι δεν έχω την αγιότητα των τόσων μαρτύρων να τους σφάζουν μονο και μόνο επειδή ήσαν χριστιανοί. Σέβομαι τους πάντες, μπορεί ο καθένας να πρεσβεύει ό,τι γουστάρει και μέχρι εκεί. Απαιτώ ισοτίμως τον σεβασμό των άλλων. Στην κ...λοπαγκοσποιημένη κοινωνία μας-γειτονιά μας-πολυκατοικία μας. Δεν θα μπεί κανείς και στο «βρακί μου».

    αλλά εσύ φιλαράκο απάντησες σε όσα επιχειρήματα έθεσα π.χ περί κυπρίων αγωνιστών μακρυγιάννη κλπ.
    μουγκα έτσι;
    κατα τ άλλα διδακτωρ.
    για να τελειώνω δεν υπάρχει περίπτωση ν ασχοληθώ ξανά μαζί σου, γιατί «σοφία’ θα πετάξεις πάλι, γιατί "φείδομαι εμού χρόνου" ο οποίος είναι ίσως το μόνο που δεν αναπληρώνεται με τίποτα. έχασες το χρόνο σου τον έχασες για πάντα. και θα δώσω λόγο στο χριστό για το χρόνο μου αγαπητέ. εσύ θα δώσεις στην περσεφόνη και στον πλουτωνα οπότε δεν έχεις πρόβλημα.

    Εγώ δεν παρεξηγούμαι, αν σε στενοχώρησα λυπάμαι αλλά δεν γινόταν να μη στα πώ αφού κάνεις προσωπική αναφορά

    Ερρωσο εν παντί φιλαράκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπραβο βρε ανώνυμε!!ωραια τα λες..κα ακομα ποιο ωραια του τα ειπες του.."αρχαιου"..!!!
    αντε . ενας..ενας να μπαινει στην θεση του απο δαυτους!
    αλλα..επειδη ολοι αυτοι ειναι θρασυδηλοι με μεγΑΑΑΑλη γλώσσα και ακομα μεγαλυτερο εγωισμο , ωστε να καταλαβουν τα σφάλματά τους..μη χαλας κα πολυ απο το σαλιο σου!
    καλα θα κανει το σηνάφι τους να καταλαβει οτι οι χριστιανοι δεν ειμασταν ουτε ειμαστε καρπαζοεισπρακτορες!οποτε..μαζι σου να γ....ουμε οποιον νομιζει οτι μπορει να μας γ...σει πρωτος.
    αντε πια με τους μαλ..κοπιτουρες!
    υπάρχουν πολλοι και γυριζουν απο blog σε blog για να πουν την αρχ..ιά τους!ανωνυμος2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. προς ανώνυμο 14 Οκτωβρίου 2010 6:14 μ.μ

    φίλε μου ψέμματα λένε και διαστρεβλωτές είναι. υπάρχουν και ψυχασθενεις από δαύτους. υπάρχουν και πληρωμένοι για να κάνουν αυτή τη δουλειά. υπάρχουν καθε σάπιας καρυδιάς σκουληκιασμένο καρύδι.υπάρχουν και ιδεοψυχαναγκαστικοί και παραπληροφορημένοι.ο,τι θέλεις.
    ομως να μην ξεχνάμε ότι πράκτορες-σπιούνοι και προδότες υπάρχουν και μέσα στο στελεχιακό δυναμικό της ορθόδοξης εκκλησίας.

    ειδικά στην εποχή μας με τέτοια κρίση ηθική και πνευματική παντού φυσικό είναι οι ανάξιοι ναχουν αυξηθεί κι εδώ πολύ.
    υπάρχουν όμως και προσωπικότητες και η εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία του παπά του δεσπότη ή της συνόδου. είναι του χριστού. αν ήμουνα χριστιανός για τον παπά ή τη σύνοδο θαμουνα ο μεγαλύτερος μλκσ.
    επίσης στην εκκλησία έχουμε λόγο κι εμείς οι λαικοί που πρέπει να πετάξουμε έξω όλους τους σαπιους και να προωθ'ησουμε τους άξιους.
    δεν βλέπεις ότι ενορχηστρωμένα από παντού πολεμάνε όλοι την εκκλησία; τυχαίο;άνθρωποι που ξέρουμε από ποια σκοτεινά κεντρα ελέγχονται.από σιωνιστικά κέντρα και απο λέσχες μπιλντεμπερκ κλπ κλπ. και συμφωνούν και κάποιοι επίσημοι εκκλησιαστικοί μαζί τους. αυτοί πρέπει να πάνε στον αγύριστο. να μαζευτεί ο κόσμος έξω από τις εκκλησίες και να τους πετάξει έξω.'ο λαός φύλαξ της ορθοδοξίας εστι".
    στην τουρκοκρατία όποιος αλλαξοπιστουσε τούρκευε. το ίδιο αναλογικά κοιτάνε να κάνουν και τώρα. έξω η πίστη, τα θρησκευτικά, η σημαία, η ιστορία, η πατρίδα και προστασία όποιου ανώμαλου. ε, όχι πια.
    φωτια και τσεκουρι στους προσκυνημένους.έχουμε πόλεμο και δεν τόχουμε καταλάβει. και η εκκλησία ε΄ναι κατά του πολέμου απ την άλλη όμως δεν μπορεί να αφήνει να κυριαρχεί το άδικο και κατ αναγκην ευλογει και τα όπλα τα ιερά. αν αφήσει το σφάξε με αγά μου ν αγιάσω που είναι προεραιτικό για τους τελείους τότε θα γίνει συνενοχη σε εγκλήματα.
    το θέμα είναι οτι ότι από το δντ τον γαπ μέχρι και τον κάθε θεσμικό παπάρα να φύγουν όλοι από το σβέρκο μας
    πολύ ιδιόμορφοι καιροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1 ἀπὸ 3
    Πρὸς ἀνώνυμον γράψαντα τῇ 14ῃ–10ου–2010, 12:59 π.μ.:
    «Ὑπάρχει ὁλόκληρον ὕπουλον ῥεῦμα ἐκπροσωπούμενον ὑπὸ ἀρκετῶν καὶ χρηματοδοτούμενον ὑπὸ “ἀγαθῶν κέντρων”».
    Οὐδὲν τοιοῦτον ὑπάρχει. Ὑπάρχουν μόνοι οἱ Ἕλληνες ἐγειρόμενοι ἀπὸ τοῦ δισχιλιετοῦς ληθάργου οἱ ἀπαιτοῦντες τὴν Νέμεσιν καὶ τὴν Δίκην διὰ τὰ ἐγκλήματα τοῦ ἰουδαιοχριστιανικοῦ δόγματος. Καὶ αὐτὸ εἶναι μία ἀρκούντως καθαρὰ θέσις. Καλὸν θὰ ἦτο νὰ μᾶς ὑποδείξῃς, ποῖα κέντρα ἐννοεῖς, ἀλλὰ προτιμᾷς νὰ καλύπτεσαι ὄπισθεν «εὐνοήτων λόγων». Τῶρα ἐὰν κάποιοι ἐξ αὐτῶν, ἐκ συναισθηματισμοῦ κινούμενοι, ἐπιχειροῦν τὴν ἀναβίωσιν τῆς ἀρχαίας θρησκείας λησμονοῦντες τὸ «δὶς ἐς τὸν αὐτὸν ποταμὸν οὐκ ἂν ἐμβαίης», τοῦτο δυνατὸν νὰ εἶναι ἀναχρονιστικὸν ἢ καὶ γελοῖον, καὶ ἀσφαλῶς δὲν εἶμαι εἷς ἐξ αὐτῶν, ἀλλὰ πάντως εἶναι προτιμώτερον τῆς ξένης θρησκείας.
    Περὶ ὕβρεων: Εἶναι σαφὲς εἰς τοὺς ἀναγνώστας ποῖος ὑβρίζει καὶ ποῖος δικαιολογεῖ τὰ ὅσα ἀποδίδει. Τὸ ὅλον ὕφος σου καὶ εἰς τὸ δεύτερον σχόλιόν σου μὲ δικαιολογεῖ ἀπολύτως. Εἶναι δὲ ἐξ ἴσου σαφές, ὅτι ἀναφέρεσαι πρώτιστα εἰς ἐμὲ ἐκ τοῦ πρώτου ἤδη σχολίου, τοὐλάχιστον ὡς ἀφορμή.
    Περὶ Ἀμβροσίου Μεδιολάνων: Ἀσφαλῶς καὶ ἡ «Ἐκκλησία» ὑπερασπίζεται τὸν Θεοδόσιον καὶ τὰ ἐγκλήματά του, καθῶς τὸν ἔχει ἀνακηρύξει «μέγαν» καὶ «ἅγιον» (ἑορτάζεται εἰς τὰς 17 Ἰανουαρίου). Προφανῶς ὅμως αἱ σφαγαὶ μερικῶν χιλιάδων εἶναι ψιλοπράγματα, καὶ ἐφ’ ὅσον μετανοήσῃς, περασμένα-ξεχασμένα. Ὁ δὲ Ἀμβρόσιος εἶχε σοβαροὺς λόγους «νὰ τὸ παίξῃ αὐστηρός», ὄχι διὰ νὰ φανῇ δίκαιος πρὸς τοὺς Ἕλληνας βεβαίως, διὰ τοὺς ὁποίους δὲν ἔδιδεν δεκάραν τσακιστήν, ἀλλὰ διὰ νὰ ἀναβαθμίσῃ τὸ κῦρός του, καθῶς καὶ τῆς «Ἐκκλησίας». Ἦτο ἡ ἐποχὴ τῶν σκανδαλωδῶν παραχωρήσεων πρὸς τὴν «Ἐκκλησίαν» καὶ ἡ ἀρχὴ τῆς παρακμῆς. Καὶ δὲν προήρχετο ὁ βυζαντινὸς μεσαίων ἀπὸ προηγουμένων σκοτεινῶν ἐποχῶν, ὡς ἰσχυρίζεσαι, ἀλλὰ τοὐναντίον ἦτο τὸ Σκότος τὸ διαδεξάμενον τὸ ἀρχαῖον Ἑλληνικὸν Φῶς, τὸ ὁποῖον βιαίως ἔσβησεν.
    Περὶ ἀνθρωποθυσιῶν εἰς τὴν ἀρχαίαν Ἑλλάδα παραπέμπω εἰς προηγουμένην συζήτησιν μεταξὺ ἐμοῦ καὶ ἄλλων σχολιαστῶν: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/08/blog-post_7966.html
    Ὡς πρὸς τὸ ἐὰν ἡ «Ἐκκλησία» ἀπαγορεύῃ τὸν ἔρωτα, θὰ ἦτο προτιμώτερον, πρὶν ἢ ἐκφέρῃς γνώμην, νὰ μελετήσῃς τὰ ἴδια τὰ κείμενα τῶν οἰκουμενικῶν συνόδων καὶ μάλιστα τὸ «Πηδάλιον» τοῦ Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου. Δι’ ὅτι, ἐὰν ὅλοι αὐτοὶ οἱ κανόνες ἐφηρμόζοντο, θὰ ἀφωρίζετο σύμπασα ἡ Ἑλλὰς καὶ ὁ λοιπὸς κόσμος μαζὺ καὶ μάλιστα διὰ πολὺ μικρότερα «ἁμαρτήματα». Σημειωτέον, ὅτι ὅλοι οἱ κανόνες αὐτοὶ ἰσχύουν τύποις κατὰ τὴν «Ἐκκλησίαν» μέχρι σήμερον, δι’ ὅτι οὐδέποτε τοὺς ἔχει ἀποκηρύξει. Διατί δὲν τοὺς ἐφαρμόζει; Δι’ ὅτι ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ! Καὶ ἐνδεικτικῶς σοῦ ἀναφέρω τὰ ἀκόλουθα λόγια τοῦ Γιόσουα, τὸν ὁποῖον οἱ χριστιανοὶ θεωρεῖτε θεόν (Ματθ. 19, 11–12): «Ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς, Οὐ πάντες χωροῦσιν τὸν λόγον τοῦτον, ἀλλ’ οἷς δέδοται. Εἰσὶν γὰρ εὐνοῦχοι οἵτινες ἐκ κοιλίας μητρὸς ἐγεννήθησαν οὕτως, καὶ εἰσὶν εὐνοῦχοι οἵτινες εὐνουχίσθησαν ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων, καὶ εἰσὶν εὐνοῦχοι οἵτινες εὐνούχισαν ἑαυτοὺς διὰ τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. Ὁ δυνάμενος χωρεῖν χωρείτω». Ἐὰν τοῦτο τὸ χωρίον ποὺ δικαιολογεῖ τὸν αὐτοευνουχισμὸν διὰ τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, δὲν στρέφεται κατὰ τοῦ ἔρωτος, τότε πῶς ἐξηγεῖται; Καὶ πῶς λέγεις αὐτοὺς ποὺ ἄλλα κηρύττουν καὶ ἄλλα πράττουν (περὶ ὁμοφυλοφιλίας, παιδεραστίας καὶ λοιπῶν διαστροφῶν μεταξὺ τῶν παππάδων τοῦτο);
    Εἷς Ἕλλην
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 2 ἀπὸ 3 (συνέχεια)
    Ὁ Κολοκοτρώνης, ὁ Μακρυγιάννης καὶ ὁ Παῦλος Μελᾶς ἐπολέμησαν ἐπειδὴ ἦσαν Ἕλληνες καὶ ὄχι ἐπειδὴ ἦσαν χριστιανοί. Χριστιανοὶ ἄλλωστε ἦσαν καὶ οἱ Βούλγαροι, τοὺς ὁποίους ὁ τελευταῖος ἐπολέμησεν. Ἡ δὲ ἀποδοχή, ὅτι ἐπολέμησαν ὡς χριστιανοὶ τοὺς ἀλλοθρήσκους, τοὺς ἐξομοιώνει πρὸς φανατικοὺς θρησκολήπτους καὶ τοῦτο ἀποτελεῖ ἀσφαλῶς ὕβριν πρὸς τοὺς μεγάλους αὐτοὺς ἐραστὰς τῆς Ἐλευθερίας καὶ τῆς Πατρίδος. Ἀλήθεια, εἰς ἓν ὑποθετικὸν σενάριον, ἐὰν δηλαδὴ ἐπετίθεντο π.χ. οἱ ὀρθόδοξοι Ῥῶσσοι εἰς τὴν Ἑλλάδα, τί νομίζεις, ὅτι θὰ ἔκαμαν οἱ ἀνωτέρω; Καὶ ἐπειδὴ ζητεῖς ἐξηγήσεις, ἐν ᾧ τοὺς ἀναφέρω, καλὸν θὰ ἦτο νὰ μᾶς ἀπαντήσῃς καὶ σὺ περὶ τοῦ ἀφορισμοῦ τῶν ἐπαναστατῶν τοῦ 1821 ὑπὸ τῆς «Ἐκκλησίας». Ἐπίσης περὶ τῆς εἰσβολῆς τοῦ Ἀλαρίχου εἰς τὴν νότιον Ἑλλάδα (396–399) μετὰ στρατοῦ καὶ μοναχῶν, τῆς ἰσοπεδώσεώς της καὶ τῆς σφαγῆς τοῦ μεγίστου μέρος τοῦ πληθυσμοῦ αὐτῆς, πολλῶν ἑκατομμυρίων εἰς ἀριθμούς. Ἐπίσης περὶ τοῦ στρατοπέδου ἐξοντώσεως τῶν Ἑλλήνων εἰς τὴν Σκυθούπολιν (περ. 341–360), ἀλλὰ καὶ περὶ τῆς κατακρεουργήσεως τῆς φιλοσόφου Ὑπατίας κατὰ διαταγὴν τοῦ «ἁγίου» Κυρίλλου, ἐπισκόπου Ἀλεξανδρείας (415), περὶ τῆς ἰσοπεδώσεως τῆς Βιβλιοθήκης τῆς Ἀλεξανδρείας ὑπὸ τοῦ ἐπίσης ἐπισκόπου Ἀλεξανδρείας Θεοφίλου (371) καί, καί, καί. Ἀλλὰ τοῦτα δὲν φαίνεται νὰ σὲ ἀγγίζουν, πρᾶγμα ποὺ λέγει πολλά…
    Περὶ τῶν κατὰ τῶν χριστιανῶν διωγμῶν: Δὲν ἀντιλαμβάνομαι διατί τοὺς ἀναφέρεις. Μήπως θεωρεῖς, ὅτι εἶμαι σύμφωνος πρὸς οἱουσδήποτε διωγμούς; Ἢ μήπως θεωρεῖς, ὅτι δύνανται νὰ ἐξισορροπήσουν τοὺς διωγμοὺς κατὰ τῶν Ἑλλήνων, τῶν προγόνων σου ἐν τέλει, οἱ ὁποῖοι ἦσαν κατὰ πάρα πολὺ βιαιότεροι, φανατικώτεροι καὶ καταστροφικώτεροι τῶν πρώτων καὶ ἐπὶ πολλοὺς περισσοτέρους αἰῶνας καὶ ἀδιαλείπτως διαρκέσαντες, ἐν ᾧ οἱ πρῶτοι σποραδικοὶ καὶ μὲ ἐλάχιστα θύματα; Τοὺς κατὰ τῶν χριστιανῶν διωγμοὺς ἄλλωστε διέταξαν καὶ ἐξετέλεσαν Ῥωμαῖοι αὐτοκράτορες καὶ ὄχι Ἕλληνες. Ἢ μήπως ἀγνοεῖς, ὅτι καὶ οἱ Ἕλληνες ἐστέναζαν ὑπὸ τὸν ἴδιον ῥωμαϊκὸν ζυγόν; Ἄλλωστε εἰς τὴν πραγματικότητα οἱ κατὰ τῶν χριστιανῶν διωγμοὶ ἦσαν περιωρισμέναι διώξεις λόγῳ ἀρνήσεως κατατάξεως εἰς τὸν στρατὸν ἢ ἀποδοχῆς τοῦ αὐτοκράτορος ὡς θεοῦ. Εἰς πολλὰς μάλιστα περιπτώσεις ὠφείλοντο εἰς τὸν φανατισμὸν τῶν χριστιανῶν, οἱ ὁποῖοι κατέστρεφαν τὰ ἱερὰ τῶν λοιπῶν θρησκειῶν καὶ μάλιστα τὰ ἑλληνικά. Ἄλλωστε οἱ Ῥωμαῖοι ἐφήρμοζαν ἀνεξιθρησκείαν. Ἀκόμη καὶ ἐὰν δεχθῶμεν τὰ ὑπερβολικὰ μεγέθη (πάντοτε ἐκ χριστιανικῶν πηγῶν), ἀνερωτήθης ἄραγε διατί ἐδίωξαν, εἰς ὃν βαθμὸν πράγματι ἐδίωξαν, μόνους τοὺς χριστιανούς; Μήπως εἶχαν λόγους; Μήπως οἱ τελευταῖοι ἐπεχείρουν νὰ ἀναλάβουν τὸν ἔλεγχον τῆς αὐτοκρατορίας, ὅπως καὶ πράγματι ἔκαμαν; Καὶ μήπως ἦσαν μετὰ τοῦ ἰουδαϊσμοῦ αἱ μόναι θρησκεῖαι, αἱ ὁποῖαι δὲν ἐσέβοντο τὰς ἄλλας θρησκείας; Εἰδικῶς μάλιστα περὶ τοῦ Νέρωνος, ὁ ὁποῖος, ὅταν τῷ ἔφεραν νὰ ὑπογράψῃ θανατικήν τινα καταδίκην, ἔλεγεν «εὔχομαι νὰ μὴ ἐγνώριζα γράμματα», καὶ εἰς τὸν ὁποῖον ἡ Ἑλλὰς χρεωστεῖ εὐγνωμοσύνην, δι’ ὅτι ἄφησεν ἐλευθέρας τὴν Χέρσον Ἑλλάδα καὶ τὴν Πελοπόννησον, προσεπάθησεν μάλιστα ἀνεπιτυχῶς νὰ ἀνοίξῃ διώρυγα εἰς τὴν Κόρινθον (πόσοι τὰ γνωρίζουν αὐτά;), θὰ σημειώσω, ὅτι ὑπῆρξεν θῦμα συκοφαντήσεως ὑπὸ τῶν χριστιανῶν καὶ τῶν εὐγενῶν τῆς Ῥώμης. Δι’ ὅτι δὲν ἔκαυσεν ἐκεῖνος τὴν Ῥώμην ἀλλὰ οἱ χριστιανοὶ κατὰ διαταγὴν τοῦ Παύλου. Ἐκεῖνος μάλιστα ἦτο εἰς τὸ Ἄντιον (60 km ἀπὸ τῆς Ῥώμης) καὶ δὲν ᾖδεν ἀπὸ τοῦ ἀνακτόρου του τὴν πυρπόλησιν τῆς Τροίας, ὡς γελοιωδῶς ἰσχυρίζονται οἱ χριστιανοί. Οὔτε φυσικὰ ἦτο παράφρων. Ἀξιοσημείωτον δὲ εἶναι, ὅτι πολλὰ ἔτη μετὰ τὸν θάνατόν του ὁ λαὸς τῆς Ῥώμης ἄφηνε ἄνθη εἰς τὸν τάφον του (περὶ αὐτῶν καὶ πολλῶν ἄλλων: Λιλῆς Ζωγράφου «Ἀντιγνώση, τὰ δεκανίκια τοῦ καπιταλισμοῦ»).
    Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὸ ὕφος καὶ τὴν γραφήν μου, θὰ εἴπω μόνον, ὅτι μοῦ ἐπιτρέπει καθαρὰν σκέψιν, σαφήνειαν καὶ ἀκριβολογίαν, ὅπου ὑστερεῖ ἡ σύγχρονος μορφὴ τῆς γλώσσης. Κατὰ τὰ λοιπὰ δὲν αἰσθάνομαι τὴν ἀνάγκην νὰ ἀπαντήσω.
    Εἷς Ἕλλην
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3 ἀπὸ 3 (συνέχεια)
    Καὶ διὰ νὰ ὁμιλήσω καὶ τὴν μαγκικήν, τσίφτη, ἄσ’ το, δὲν σὲ παίρνει. Ἐπειδὴ δὲν τὸ ἔχω εἰς τίποτε νὰ κατεβάσω «Χρυσόστομον» ἀπὸ τοῦ T.L.G.. Ἐπειδὴ ἔχω καὶ τὸν Migne, P.G. εἰς pdf. Ἐπειδὴ ἡ πρόσβασις εἰς τὴν αὐτὴν σειρὰν Migne, τὴν Β.Ε.Π.Ε.Σ. καὶ τὴν Ε.Π.Ε. (Γρηγ. Παλ.) μοῦ εἶναι πολὺ εὐχερής. Ἐπειδὴ ἔχω εἰς τὸ παρελθὸν μελετήσει βαθέως τὸ δόγμα σας, ὁπότε τὰ ἐπιχειρήματά σου μοῦ φαίνονται ἀστεῖα. Πράγματι οὐδὲν γελοιωδῶς εὐκολώτερον ἀπὸ τοῦ νὰ ἀνατρέψῃ τις ὡς χάρτινον πύργον τὰς χριστιανικὰς φλυαρίας. Ἀλλὰ καθῶς λέγεις περὶ Ἰωάννου «Χρυσοστόμου», ἰδοῦ καὶ ἐλάχιστα ἀποσπάσματα τῶν κειμένων του, ὅπου καθυβρίζει τοὺς Ἕλληνας:

    «Καὶ ὁ περὶ τῆς ἀναστάσεως δὲ λόγος ἐχώλευε παρ’ αὐτοῖς· ἔνιοι γὰρ αὐτῶν οὐ σφόδρα ἐπίστευον ἀνάστασιν εἶναι σωμάτων, τὰ τῆς Ἑλληνικῆς μωρίας ἔτι νοσοῦντες. Καὶ γὰρ ἅπαντα ταῦτα ἀπὸ τῆς κατὰ τὴν φιλοσοφίαν τὴν ἔξωθεν ἀνοίας ἐτίκτετο, καὶ αὕτη ἦν τῶν κακῶν ἡ μήτηρ· ἐντεύθεν καὶ διῄρηντο, καὶ αὐτὸ τοῦτο ἀπὸ τῶν φιλοσόφων μαθόντες».
    Ὑπόμνημα εἰς τὴν αʹ πρὸς Κορινθίους ἐπιστολήν, ὁμιλία αʹ

    «Καίτοι γε ἐπιθυμεῖτε τὰς Ἑλληνικὰς ἐκπομπεύειν ἀσχημοσύνας ἔτι· ἀλλ’ ὅμως, καὶ οὕτως αὐτὸς ὢν, ἀπάγωμεν· πάντως γὰρ, ὅπου μαρτύρων μνήμη, ἐκεῖ καὶ Ἑλλήνων αἰσχύνη».
    Εἰς τὸν ἅγιον ἱερομάρτυρα Βαβύλαν

    «Οὐδ’ ἂν ἔχοιεν Ἑλλήνων παῖδες, κἂν πάντα ἀναισχυντοῖεν, ἐπιδεῖξαι πρόρρησιν ἢ λόγον τοιοῦτον κείμενον παρ' αὐτοῖς, ἀλλὰ φάσματα μὲν τῶν κατοιχομένων καὶ νεκρῶν τινῶν εἴδωλα δεῖξαι…»
    Λόγος εἰς τὸν μακάριον Βαβύλαν καὶ κατὰ Ἑλλήνων

    «Τούτοις κἂν εἰ θαῦμά τι παρηκολούθησεν μέγα (μὴ ὅτι εἴ που τι καὶ ἐδείχθη μικρὸν καὶ οὐδενὸς ἄξιον λόγου καὶ πολλῆς γέμον ἀπάτης ἦν, ἀλλ’ εἰ καὶ μεγάλα ἦν τὰ γινόμενα) ταῦτα ἅπερ εἶπον τοῖς μὴ λίαν ἐξεστηκόσιν ἱκανὰ δεῖξαι τίνες ἦσαν οἱ καὶ ἐκεῖνα ἐργαζόμενοι, πῶς μιαροὶ καὶ παμμίαροι καὶ πάντα ἐπ’ ἐκτροπῇ καὶ τῆς ζωῆς καὶ τῆς καταστάσεως τεκταίνοντες τῆς ἡμετέρας».
    Ὡς ἀνωτέρω

    Ἀλήθεια, σὺ ποὺ τὸν ἔχεις διαβάσει, αὐτὰ δὲν τὰ εἶδες; Ἢ μήπως διαβάζεις τὰ ὅσα συμφέρουν εἰς τὸ δόγμα σου καὶ προσπερνᾷς ὅλα τὰ ἄλλα; Τέλος πάντων ὅμως, κι ἐσὺ ἀξιοσυμπάθητος μοῦ εἶσαι ἀλλὰ δι’ ἄλλους λόγους.
    Ὁμοίως ἔρρωσο


    Πρὸς τοὺς κατωτέρω μαζοποιημένους ἀκολούθους τοῦ προηγουμένου μάγκα:
    Πεῖτε ἓν «Ἁλλελοῦ Γιάχ» (δόξα τῷ Γιαχβέ) καὶ θὰ περάσουν ὅλα.

    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "ΕΙΣ ΕΛΛΗΝ" ΕΙΠΕ

    "Καλὸν θὰ ἦτο νὰ μᾶς ὑποδείξῃς, ποῖα κέντρα ἐννοεῖς, ἀλλὰ προτιμᾷς νὰ καλύπτεσαι ὄπισθεν «εὐνοήτων λόγων»".


    ΑΛΕΚΟ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;
    ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΑΡΧΙΕΛΛΗΝΑΡΑΣ "ΕΙΣ ΕΛΛΗΝ" ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

    "Ε, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ" ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΚΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ.
    ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΓΡΑΦΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. ΚΙ ΟΠΟΙΟ ΚΟΥΤΟΡΝΙΘΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΗΛΙΘΙΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑ.
    ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΨΕΥΔΟΣ Η ΣΤΡΕΒΛΗ ΠΑΡΑΘΕΣΗ, ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ. ΕΜΠΛΕΚΕΙΣ ΔΛΔ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ΑΠΟΣΙΩΠΑΣ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ.

    ΤΕΛΟΣ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ΜΕΧΡΙ ΑΡΧΑΪΖΟΥΣΑ ΜΙΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΣΤΗ ΛΑΪΚΗ, ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΛΠ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΟΣ ΣΕΑΥΤΩ. ΝΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΕΧΕ ΓΕΙΑ!


    ΚΑΙ ΣΤΡΑΦΕΙΣ ΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΖΟΜΑΙ:

    Ω! ΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ Μ!
    Η ΓΝΩΣΤΗ ΝΟΣΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.