2/2/13

Γιατί προδίδουν την πατρίδα τους οι Τούρκοι αξιωματικοί;

Μέρος Α'
Μια μεγάλη αλήθεια για το «τουρκικό» έθνος
To γεγονός ότι όλα αρχίζουν και τελειώνουν στον Μουσταφά Κεμάλ και την κεμαλική ιδεολογία για το νεόδμητο τουρκικό έθνος, που αποτελεί συνοθύλευμα φυλλών, εθνικών και θρησκευτικών ομάδων που ομογενοποιήθηκαν βιαίως, αποτελεί πλέον επίσημη διαπίστωση, καταγεγραμμένη στα πρακτικά της "Εθνοσυνέλευσης του Μεγάλου Τουρκικού Έθνους"...
Του Σάββα Καλεντερίδη
Στη συζήτηση που έγινε στην Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης για το νόμο με τον οποίο αποκτούν πλέον τη δυνατότητα οι πολίτες της Τουρκίας να υπερασπίζονται τον εαυτό τους στα τουρκικά δικαστήρια, χρησιμοποιώντας τη μητρική τους γλώσσα, η βουλευτής Σμύρνης του Λαϊκού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος (CHP), Μπιργκιούλ Αϋμάν Γκιουλέρ (Birgül Ayman Güler), προσπαθώντας να υποστηρίξει τις θέσεις της, είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια. Αφού κατηγόρησε το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) ότι συμπράττει με το (κουρδικό) Κόμμα Ειρήνης και Δημοκρατίας (BDP) στην ψήφιση του προαναφερθέντος νόμου και στην επικείμενη αναθεώρηση του συντάγματος, με στόχο τη διάλυση του τουρκικού έθνους και τη μεταμόρφωση της Τουρκίας σε μια πολυεθνική χώρα, από το βήμα της βουλής, μεταξύ άλλων, είπε τα εξής (από τα πρακτικά της βουλής):
Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ (CHP) – Αυτά που ακούστηκαν εδώ είναι λόγια που δεν έχουν ξανακουστεί. Η ομιλία της κ Ακάτ, από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του BDP πάγωσε το αίμα μας. Λες και ήταν βουλευτής άλλου κράτους. Απευθυνόμενη σε μας (τους μη Κούρδους) έλεγε «Εσείς», εκστομίζοντας απίστευτα λόγια.

Χασίπ Καπλάν (BDP) – Δεν είμαι βουλευτής του κράτους, είμαι βουλευτής της Τουρκίας.

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Το AKP Είδαμε στην ομιλία της (κ. Ατάκ) πώς συνεργάζεται το ΑΚΡ με το BDP  για να σβήσουν το τουρκικό έθνος από την Ιστορία, να σβήσουν την τουρκική υπηκοότητα από την Ιστορία.

Μεχμέτ Μετινέρ (ΑΚΡ) – Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Δεν έχει καμία σχέση!

Οκτάυ Βουράλ (ΜΗΡ) – Άλλωστε έχουμε συγκυβέρνηση AKP-BDP!

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Πώς δεν υπάρχει τέτοιο θέμα; Στο άρθρο για την υπηκοότητα στην Επιτροπή Συναίνεσης για το Σύνταγμα τι πρότεινε το κόμμα σας κύριοι; Αντί για “Τουρκική υπηκοότητα” προτείνετε «Υπηκοότητα της Τουρκικής Δημοκρατίας”. Ο πρωθυπουργός σας την Τρίτη δήλωσε ότι “Το δικό μας θεμέλιο είναι το Ισλάμ.” Λέει ότι ο Τουρκισμός είναι ρατσισμός.“

Ιχσάν Σενέρ (ΑΚΡ) – Έχει δίκιο.

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Λέει ότι “Εμείς αυτό θα το σβήσουμε από την Ιστορία.”  Εσείς εδώ ορκιστήκατε στο όνομα του μεγάλου Τουρκικού έθνους, ενώπιον του μεγάλου Τουρκικού έθνους.
Μεχμέτ Μετινέρ – Εμείς δεν είμαστε εθνικιστές, δεν είμαστε ρατσιστές. Αυτό το Σύνταγμα θα το αλλάξουμε.

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Εσείς, ως ένα μεγάλο εθνικό κόμμα, ένας ένας ως άτομα διαπράττετε προδοσία.

Μεχμέτ Μετινέρ – Θα αλλάξουμε το Σύνταγμα χωρίς τη στήριξή σας.

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Αποκαλείτε τη σοσιαλδημοκρατία «μιλιταρισμό».

Ιδρίς Μαλουκέν (BDP) – Θα εισηγηθούμε την αποβολή σας από τη Σοσιαλιστική Διεθνή, μην ανησυχείτε. Εδώ το παίζετε εθνικιστές και στον κόσμο το παίζετε αριστεροί.

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Δεν μπορείτε να με πείσετε ότι ο κουρδικός εθνικισμός είναι «προοδευτισμός» και «ανεξαρτησία». Δεν μπορείτε να με κάνετε να βλέπω και να θεωρώ την κουρδική φυλή ισότιμη με το τουρκικό έθνος. (Χειροκροτήματα από την πλευρά του CHP και του MHP)

Ιδρίς Μαλουκέν – Εμείς δεν είμαστε φυλετιστές, εσείς είστε εθνικιστές, εθνικιστές!

Μπιργκιούλ Α. Γκιουλέρ – Αξιότιμοι κύριοι, το AKP και το BDP συνεργάζονται μόνο για ένα πράγμα. Στην Τουρκία δεν υπάρχει Κουρδικό Πρόβλημα. Το πρόβλημα αυτό στην Τουρκία εσείς το μετατρέψατε σε Τουρκικό Πρόβλημα…. Από τούδε και στο εξής είμαστε σε άμυνα, θα κάνουμε χρήση το δικαίωμα στη νόμιμη άμυνα και θα περάσουμε στην επίθεση. (Χειροκροτήματα από την πλευρά του CHP και του MHP)

Μετά από την ανωτέρω στιχομυθία, ξέσπασε μεγάλος θόρυβος στη βουλή αλλά και στα τουρκικά ΜΜΕ, με τις μεγαλύτερες αντιδράσεις να προέρχονται από την κουρδική πλευρά, αλλά και από τις προοδευτικές δυνάμεις της Τουρκίας. Η Γκιουλέρ κατηγορήθηκε για ρατσισμό και αναγκάστηκε να κάνει διευκρινιστικές δηλώσεις, λέγοντας για πρώτη φορά τη μεγάλη αλήθεια που αφορά το σύγχρονο τουρκικό έθνος.
Είπε λοιπόν η Γκιουλέρ: «Η έννοια του τουρκικού έθνους είναι καινούργια. Πρόκειται για μια έννοια που καθιερώθηκε μετά το 1923, για ένα νέο έθνος που δημιουργήθηκε από τα μουσουλμανικά έθνη και φυλές που κατοικούσαν στην Ανατολή και συνασπίστηκαν για να αποτελέσουν το τουρκικό έθνος. Υπό την έννοια αυτή, η κουρδική φυλή, που ορίζεται με βάση την εθνοτική καταγωγή, δεν μπορεί να συγκριθεί και να εξισωθεί με το τουρκικό έθνος, γιατί πρόκειται για ανόμοια πράγματα
Η βουλευτής Σμύρνης, προσπαθώντας να δικαιολογήσει την προσέγγισή της, είπε μια μεγάλη αλήθεια, που κανείς μέχρι τώρα δεν τόλμησε να πει δημόσια, μια αλήθεια που εξηγεί –εκτός των άλλων- ένα τεράστιο ζήτημα. Εξηγεί πώς με μεγάλη ευκολία προδίδουν τα μυστικά της πατρίδας τους οι Τούρκοι αξιωματικοί και διπλωμάτες.
Όμως αυτό το σοβαρότατο ζήτημα θα το δούμε στο άρθρο μας της Κυριακής.
δημοκρατία


12 σχόλια:

  1. Θα είναι μέρα μεσημέρι όταν διαλυθεί η Τουρκία και απ΄ ότι φαίνεται θα το μάθουμε τελευταίοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχῶς σὲ μεγάλο βαθμὸ τὸ ἰδιο συνέβη και κατὰ τὴν τὴν δημιουργία τοῦ Νεοεεληνικοῦ Ἔθνους μὲ τὸν τροπο ποὺ διαμορφώθηκε νομικὰ ἡ ταυτοτητά του ὄχι βάσει τῶν ἐγγενῶν ἰστορικὰ χαρακτηριστικῶν τῆς ρωμιοσύνης ποὺ ἀπηχοῦσε καὶ ὁλη ἡ Λαϊκὴ ποίηση, ἀλλὰ σύμφωνα μὲ τὶς ἔξωθεν διεθνεῖς ἀπαιτήσεις τῆς έποχῆς τῶν χρόνων 1830-1845 στὶς ἀντίστοιχες συνταγματικὲς ρυθμίσεις τῶν χρόνων ἐκείνων. Ἀκομα καὶ στὶς ἀρχὲς τοῦ 20ου αίώνα ὁ Κωστὴς Παλαμᾶς διευκρίνιζε τοῦς λόγους ποὺ ὁ ὅρος Ἕλλην ὡς ἐθνικὴ ταυτότητα ἀντιμετώπιζε δυσκολίες στὴν χρήση του καὶ κατανόησή του ἀπο τὸν περισσότερο κόσμο ἀντίθετα ἀπο ὅτι συνέβαινε μὲ τὴν ἀποδεκτὴ χρήση τοῦ ὅρου Ρωμιὸς, ὅπως τὸν εἶχε χρησιμοποιήσει μὲ ἀπήχηση γιὰ παράδειγμα ὁ Σουρὴς. Γιὰ τὸ πρόβλημα αὐτὸ ποιὸ χαρακτηριστικὴ μένει ἱστορικὰ ἡ ἀπώλεια τῆς δημίσιας ἐργασίας του ποὺ ὑπέστη γιὰ μία περίοδο ἀκόμη καὶ ὁ ἱστορικὸς τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους Κωνσταντῖνος Παπαρηγόπουλος, καθὼς σύμφωνα μὲ συγκεκριμένες συνταγματικὲς ρυθμίσεις μιᾶς περιόδου δὲν πληροῦσε ὀ ἴδιος ὡς πολίτης τοῦ τότε νεοελληνικου κράτους τὰσυνταγματικὰ κριτήρια ἑλληνικῆς ἰθαγένειας ποὺ προβλέπονταν γιὰ αὐτό. Χαρακτηριστικὸ ἐπίσης εἶναι ὁτι κατὰ τους ἰδιους χρόνους , σύμφωνα μὲ τὸν Τοῦρκο ἱστορικὸ καὶ Cemal Kafandar, (Ἀνάμεσα σε δύο κόσμους ἡ κατασκευὴ τοῦ Ὀθωμανικοῦ κράτους. ἔκδ. ΜΙΕΤ 008) ὅσον ἀφορᾶ στὴν ἀλλη πλευρὰ τοῦ Αἰγαίου στὸν χῶρο τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας, τὸ ὄνομα Τούρκος δὲν εἶχε ἐγγενὴ "τουρκικὴ" προέλευση ἀλλὰ δυτικοευρωπαϊκὴ προγενεστέρων αἰώνων καὶ ὅτι ἡ χρήση του ἀρχισε μετὰ τὰ μεσα του 19ου αἰώνα νὰ χρησιμοποιεῖται ἀπο πολιτευόμενους τουρκεμικῆς καταγωγῆς, τοὺς Νεότουρκους, σὲ μία ἐποχὴ ὅπου οἱ περισσότεροι κάτοικοι τῶν μεγάλων πόλεων τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας καὶ σὲ μεγαλο βαθμὸ τῆς ὑπαἰθρου αὐτοπροσδιορίζονταν Ὀθωμανοὶ (Osmanli) ἢ Ρωμιοὶ (Roum, Roumli) ἀσχέτως ἂν ἦταν χριστιανοὶ ἢ μοσουλμάνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη θα διαφωνήσω μαζί σου και θα σε ρωτήσω να μου εξηγήσεις γιατί ο Ρήγας όταν καλεί τον κόσμο σε επανάσταση και αναφέρεται σε όλους τους λαούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, γραφει, "η Ελλάδα σας καλεί". Νομίζω πως η ταυτότητα των Ελλήνων δεν έχει καμια σχέση με την Τουρκικη, άλλωστε είναι γνωστό πως η λέξη Τούρκος, ήταν ακόμα και "υποτιμιτιτκη", ακόμα και για τους Οθωμανούς Τούρκους. Ο Ελληνικός λαός δεν αποτελείται από διαφορετικές φυλές και διαφορετικά έθνη όπως ο Τουρκικος, αλλα είναι ένα έθνος, με την εξαίρεση της Μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, η οποια προέρχεται από διαφορετικές φυλές.
    Οι Βλάχοι και οι Αρβανίτες, για να σε προλαβω, ήταν ξεκάθαρα Έλληνες, όπως είναι και μεγάλο μέρος των Αλβανών. Έχω ξαναγράψει πως ο ορος Έλληνας, είναι οικουμενικός και δυστυχώς μονοι μας τον περιορίσαμε στα σύνορα του Έθνους Κράτους. Το ρωμιός και το Έλληνας είναι το ίδιο και το αυτό, αφού η ανατολική αυτοκρατορία, για παρα πολλά χρονια ήταν ξεκάθαρα Ελληνική, η γλώσσα και η μόρφωση των ανθρώπων ήταν Ελληνική, αλλα και πολλοί αυτοκράτορες όταν προσπάθησαν να επαναφέρουν πράγματα από το παρελθόν κοίταξαν προς το Αρχαιοελληνικό παρελθόν.
    Άλλωστε και οι ίδιοι οι Ρωμαίοι δεν είναι και τόσο ασύνδετοι με το ελληνικό Παρελθόν, χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο Αυτοκράτορας Ανδριανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοκράτορας ΑΔΡΙΑΝΟΣ, ADRIANUS. Αδριατική, Αδριανούπολις κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δὲν διαφωνῶ γιὰ ὅσα λὲς, κάθε ἄλλο. Ἂν ξαναδιαβάσεις προσεκτικὰ τί λεω, Μίλησα άκριβῶς γιὰ τὸ πῶς περιορίσαμε τὴν οἰκουμενικότητα τῶν Ἑλληνων. Ὁσον ἀφορᾶ δὲ τὸν Ρήγα σθμφωνῶ ἐπίσης καὶ θυμίζω καὶ τὸ γνωστὸ ἐγὼ Ρωμι[ος γεννήθηκα , Ρωμιὸς θὲ΄νὰ πεθάνω. Δὲν ἀνφισβήτησα τὴν Ἐλλάδα ἀλλὰ τοὺς Ἐλληνοειδεῖς πολιτικοὺς της πράκτορες ξ'΄ενων συμφερόντων, πολιτικοῦς ὅμως ποῦ ἐμεὶς ψηφίζουμε καὶ ἑπομένως γινόμαστε συνυπεύθυνοι τῆς προδοσίας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνῶ καὶ προσυπογράφω ὅ,τι διατυπώνεις. Ἂν προσέξεις τὶ ἐγραψα ἀναφέρω πως περιορίσθηκε ἡοἰκουμενικότητα τῶν ἑλλήνων μὲ μεθοδεύσεις πολιτικῶν σὲ συνταγματικὲς ἀναθεωρήσεις, προσωπικὰ πιστεύω ὅτι τὸ πρόβλημά μας εῑναι οἱ ἑλληνοειδεῖς πολιτικοί μας μετὰ τὸν Καποδίστρια κατὰ κανόνα πρακτορες δυτικῶν δυνάμεων τοὺς ὁποίους ὅμως καθὼς ψηφίζαμε γινόμασταν συνυπεύθυνοι τῆς πρροδοσίας τους καὶ τοῦ αὐτοπεριορισμοῦ μας στὴν Ἑλλαδίτσα τους ποὺ μᾶς διαμόρφωσαν σὲ ἔκταση καὶ πολιτιστικὸ μαρασμό. Δ.Καλομοιράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιλώντας γιᾶ Ρουμἰ μουσουλμάνους ἐννῶ ἐξισλαμισμένους ἑλληνες ποῦ παρᾶ ατῦτα διατηρούσαν ρωμαίικη συνείδηση, συνείδηση ποὺ σ[ε μεγάλο βαθμὸ οἱ Νεότουρκοι καὶ κυρίως ὁ Κεμὰλ ἐκτούρκεψαν. ὅλη ἡ το΄θρκικη κουζίνα ἐξ ἄλλου δὲν ἔχει πολλὰ στοιχεῖα κοινὰ μὲ τὴν τουρκομανικὴ κουζίνα π.χ. τοῦ Οθζμπεκιστὰν, οὔτε Χαμἀμ ὑπάρχουν ἐκεῖ. (ποὺ νὰ βρεθεῖ ἐη ἀλλου τόσο νερὸ ἐκεῖ). Ὅσο δεχόμαστε τὸ Τοῦρκος ὅπως τὸ ἔφτυαξε ὁ Κεμὰλ παίζουμε τὸ παιχνίδι τους, ὁσο ὅμως τοῦς θυμίζουμε τὸν ἐξισλαμισμό τους κρατοῦμε γέφυρες ἀνατροπῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ σωστά ο Γιάννης διόρθωσε το λάθος, έγινε εκ παραδρομής και επειδή συνήθως γράφω από μηχανή μετάφρασης, πολλές φορές, αν βιάζομαι δεν γυρνάω πίσω να διορθώσω, φυσικά Αδριανός, συγγνώμη πάλι.

    Δημήτρη, η ένσταση μου αφορά εκεί που φαίνεται, ίσως λόγω της διατύπωσης, να διαχωρίζεις το Ρωμιός από το Έλλην. Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ, όσο για τους πολιτικούς ακόμα περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλοι μου,

    Αντί να κατατρίβεστε σε συζητήσεις για το είπε ο Ρήγας Βελεστινλής και τι είπε ο Παλαμάς, θα σας συνιστούσα να διαβάσετε προσεκτικά το δυσέυρετο ίσως βιβλίο "Οι Έλληνες και οι Βόρειοι Γείτονες" του αείμνηστου Αρχαιολόγου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών όπου εδίδασκε την "Ιδιωτική κα Δημόσια Ζωή τωνΑρχαίων Ελλήνων" Αντώνιο Δημητρίου Κεραμόπουλλο (1870-1960).

    Ήταν από τα πρώτα Μέλη της Ακαδημίας Αθηνών και διετέλεσε και Πρόεδρός της.

    Ο Αντώνιος Δημητρίου Κεραμόπουλλος υπήρξε ένας εκ των πλέον σπουδαίων επιστημόνων Διεθνούς Κύρους της Νεωτέρας Ελλάδος και μεγάλος Πατριώτης, ο οποίος με την ερευνητική επιμέλεια και την προσεκτική μελέτη του Αρχαιολόγου και Ιστορικού (δηλαδή εργασία ντετεκτίβ ....), αναλύει και αποδεικνύει ότι εσείς επιθυμειτε να βρείτε και να αποδείξετε.

    Φιλικά

    Ευμένης Καρδιανός

    Υ.Γ. Υπάρχει και το άλλο βιβλίο του "Τι Είναι οι Κουτσόβλαχοι", το οποίο θα βρείτε ίσως ευκολότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ἀλέξανδρε
    δὲν διαχωρίζω τοὺς Ρωμιοὺς ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες ἀφοῦ πρόκειται γιὰ συνώνυμους ὅρους, μὲ διαφορετικὴ θέση στὸ σύνολό τῆς παράδοσης τοῦ ἑλληνικοῦ γένους ἡ ὁποία διακρίνεται ἀπὸ τρία διαδοχικὰ στάδια ἐξέλιξης: 1. Το Ἡροδότειο ποὺ χαρακτηρίζε τὸ γένος ἕως καὶ τὸν 4ο π.Χ. αἰῶνα ἀναφερόμενο στὸ ὅμαιμο, ὁμογλωσσο καὶ ὁμότροπο, 2. τὸ Ἰσοκράτειο ἀπὸ τὸν 4ο αίώνα ἕως τὴν ὑπέρβαση ποὺ ἔκανε πρὸς τὴν Χριστιανικὴ πίστη, μὲ κύρια ὑπέρβαση στὴν ἑλληνικὴ διάνοια καὶ παιδεία διακεκριμένη σαφῶς ἀπὸ τὴν μῆ ἀποποιουμένου τὸ ὅμαιμου, ὁμογλωσσου καὶ ὁμότροπου. Τὸ 1ο καὶ τὸ 2ο ἐπίπεδο καλύπτουν τὴν προχριστιανικὴ ἑλληνικὴ παράδοση τοῦ ἑλληνικοπυ γενους, ἐνῶ τὸ 3ο, τὸ Ρωμαίικο καλύπτει τὴν χριστιανικὴ περίοδο ἕως σήμερα. Αὐτὸ στηρίζεται κυρίως στὴν ὑπέρβαση τῶν προχριστιανικῶν ἀδιεξόδων τοῦ ἀσυγκατάβατου τῶν Ἀρχαίων θεῶν καὶ τοὺ ἀπὸ μηχανῆς θεοῦ τῶν τραγικῶν ποιητῶν, μέσα ἀπὸ τὴν φιλάνθρωπη συγκατάβαση τὴν γῆ ἐνσαρκωθέντα Χριτοῦ καὶ Σωτῆρα. Τὸ Ρωμαίικο στάδιο διεύρυνε πλέον τὰ κατὰ τὴν διάνοια καὶ παιδεία χαρακτηριστικὰ μὲ τὴν μετανοητικὴ διαπαιδαγώγηση τοῦ ἀνθρώπου ὡς υἱοῦ τοῦ θεοῦ κατ΄είκόνα καῖ ὁλμαοίωσή του πλασμένου, σὲ ἀντιστροφὴ πρὸς τοὺς Ἕλληνες ποὺ ἔβλεπαν τοὺς Θεοὺς κατ΄είκόνα καὶ ὁμοίωση τῶν Ἀνθρώπων. Τὸ ἀδιέξοδο πρὸς τὰ ἀνθρώπινα λάθη ποὺ διεκτραγωδεῖ τὸ προχριστιανικὸ ἑλληνικὸ θεάτρου ἀντικατέστησε ἡ βεβαιότητα γιὰ τὴν βοήθεια του θεοῦ πρὸς τὰ λάθη τοῦ ἄνθρώπου ἀρκεῖ αὐτὸς νὰ θελήσει νὰ ὑπερβεῖ μὲ ἐπίγνωση τὴν βιολογική του ίδιοτέλεια καὶ ἐγωκεντρισμὸ δηλαδή ἀρκεῖ νὰ μετανοήσει. Εἰδικὰ ἡ ἑλληνικότηκα μὲ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη εἶναι τὸσο ἀδιακρίτως καὶ ἀδιαιρέτως συνδεμένες ὥστε νᾶ συμβάλη σὲ ἐξξεληνισμο τῶν ἀνθρώπων ἀλλὰ ποτὲ σὲ ἀφελληνισμό. Δὲν ξεχνῶ ποτἒ ὅτι καθ'ὅλη τὴν διάρκεια τῶν τεσσάρων πρώτων χριστιανικῶν χρόνων ἡ ἑλληνικὴ γλώσσα ἦταν ἡ μόνη γιὰ ὅλους τοῦς Χριστιανιοὺς ὑπεράνω γενῶν, ἕως δὲ καὶ σημερα οἱ Ἕλληνες διατηροῦν τὸ προνομιο μόνο αὐτοὶ νὰ ἔχουν μητρικὴ τὴν γλῶσσα ποὺ μιλοῦσαν οἱ περισσότεροι ἀπὸ τοῦς δώδεκα μαθητὲς τοῦ Χριστοῦ ποὺ ἔγραψαν καὶ τὰ Εὐαγγέλιοα (ἐκτος τοῦ Ματθαίου ποὺ μεταγλωττίσθηκε).
    Εὐμένη,
    γνωρίζω τὸ κείμενο τοῦ Κεραμόπουλου καθῶς συμβαίνει νὰ εἶμαι ἀρχαιολόγος ἤδη σὲ σύνταξη. ὅμως έκεῖ ἐπειδὴ μὲ ἐξαιρετικὸ τρόπο διαπραγματεύεται ἀπὸ διαφορετικὴ ὀτπικὴ γωνία καὶ ἐπίπεδο τὸ θέμα γιὰ τὸ ὁποῖο ἐδῶ γίνεται συζήτηση, εἶναι χρήσιμο καὶ μοναδικὸ στὸ ἐπίπεδο ἐκεῖνο. Ἡ σημασία τῆς προχριστιανικῆς παράδοσης ποὺ ἀφορᾶ στὸν τότε καθημερινὸ βίο πρὸς σὲ σχέση μὲ τὴν χριστιανικὴ παράδοση εἶναι ἕνα κεφάλαιο μεγαλο καὶ ἰδιαίτερο. Ἄλλο εἶναι νὰ βλέπῃς τὸ σήμερα μἐσα ἀπὸ τὸ χθὲς ἢ τὸ χθὲς ἀπὸ τὴν ὀπτική τοῦ σήμερα, (καὶ τὰ δύο ἀπαραίτητα καὶ σημαντικά), καὶ ἄλλο νὰ παρακολουθῆς σταδιακὰ τὴν ἐξέλιξη τοὺ χθὲς πρὸς τὸ σήμερα μὲ τὶς ὅποιες προσθαφαιρέσεις ὁ χρόνος καὶ ἡ ζωἠ φέρουν.
    Δημήτρης Καλομοιράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό που δεν καταλάβαμε είναι ότι πλησιάζει η ώρα διάλυσης των εθνικών κρατών όπως τα δημιούργησε ο εθνικισμός που απέρεε από τη διαφωτισμένη γαλλική επανάσταση. Τα πράγματα θα επανέλθουν όπως πρίν συμβιώσεις λαών στα πλαίσια μεγάλων ομόσπονδων κρατών τύπου ΗΠΑ ή ΕΕ. Αν δε θαγωθούν μεταξύ τους αυτοί που τα σχεδιάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τὰ ἐθνικα κράτη τὰ ἔχουν\/ηδη ὑπονομευσει ὅπου δὲν τὰ ἔχουν διαλύσει. Ἐκείνο ποῦ τοῦς ἐνδθαφέρει μόνο νὰ διαλύσουν κλάθε ἔννοια προσωπικῆς συνειδ΄ήσεως προκειμενου νὰ διοικοῦν ἄβουα ὄντα ὁπως τὰ ζῶα στὰ σύγχρονα ἐκττροφεὶα. Ἡ ὅποια προοδευτικὴ ἰδεολογία ἁπλὰ ὁδηγεῖ προοδευτικὰ σὲ ἕνα νέο μεσαίωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.