Κωνσταντίνος Χολέβας, Πολιτικός Επιστήμων
Επιτέλους η Ανωτάτη Παιδεία μας απηλλάγη από το ψευδοπροοδευτικό ιδεολόγημα που λεγόταν «Πανεπιστημιακό άσυλο». Είναι αξιέπαινος ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος επέβαλε στην Κυβέρνηση αυτήν τη νομοθετική ρύθμιση. Η πραγματική αξία του ασύλου είναι η προστασία των ιδεών και των φιλοσοφικών ή επιστημονικών αντιλήψεων στον χώρο του Πανεπιστημίου.
Γι’ αυτό και καθιερώθηκε στην Δυτική Ευρώπη όταν υπήρχαν απολυταρχικά καθεστώτα, τα οποία φυλάκιζαν επιστήμονες για τις ιδέες που ανέπτυσσαν. Στην μεταπολιτευτική Ελλάδα είχε καταντήσει ένας διάτρητος θεσμός που παρείχε προστασία στην αυθαιρεσία, στον τραμπουκισμό, στην εγκληματική δράση και κατεξευτέλιζε την έννοια της Παιδείας. Είναι προφανές ότι η κοινωνία μας σε κάποιους τομείς ωριμάζει και είναι έτοιμη να αποδεχθεί την κατάργηση μερικών ψευδοπροοδευτικών μύθων.
Δεν είναι, όμως, μόνο το άσυλο. Υπάρχουν και άλλες ιδεολογικές αγκυλώσεις που έχουν επιβληθεί στην παιδεία, στην κοινωνία και στον χώρο των ιδεών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού, ο οποίος αντιγράφει κάθε τι το αποτυχημένο από άλλες χώρες και το διατηρεί ακόμη και αν οι άλλες χώρες αρχίζουν να το απορρίπτουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πολυδιαφημισμένη πολυπολιτισμικότητα. Σε όλα τα σχολικά προγράμματα και σε άλλες εκφάνσεις της πολιτιστικής μας ζωής ακούμε και διαβάζουμε αυτόν τον όρο, ο οποίος έρχεται σε σύγκρουση με την εθνική ταυτότητα και την ελληνορθόδοξη κληρονομιά του λαού μας. Με πρόσχημα την παρουσία μεγάλου αριθμού μεταναστών, εκ των οποίων οι περισσότεροι παράνομοι, οι δήθεν προοδευτικοί προσπαθούν να καταργήσουν την έννοια του Έθνους, τη συνέχεια του Ελληνισμού, την προβολή των ηρώων μας, την αξία της ελληνικής γλώσσας, τα ελληνορθόδοξα ιδανικά των Τριών Ιεραρχών και του Πατροκοσμά. Λέγουν ότι όλα αυτά είναι «εθνικιστικά» και ότι πρέπει η πολιτιστική ταυτότητα της πλειοψηφίας να υποχωρήσει για να προβληθεί ο πολιτισμός, η θρησκεία και η ταυτότητα των αλλοδαπών και τω λαθρομεταναστών. Στο όνομα του «πολυπολιτισμού» κακοποιούν την Ιστορία μας, καταργούν τον όρο Εθνική από το Υπουργείο Παιδείας, προσπαθούν να αλλοιώσουν τον Ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, συγγράφουν βιβλία Ιστορίας με φιλοτουρκικό περιεχόμενο, υποβαθμίζουν τις εθνικές επετείους και γενικά χλευάζουν την παράδοση και την εθνική φυσιογνωμία του Ελληνισμού.
Η αντίληψη αυτή είναι λανθασμένη και αποτυχημένη. Σε καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν υποχωρεί η εθνική ταυτότητα, η γλώσσα και η ιστορία της πλειοψηφίας για να κολακευθούν οι απρόσκλητοι αλλοδαποί επισκέπτες. Και όπου τυχόν συνέβη αυτό τώρα οι ηγέτες των αντιστοίχων χωρών έχουν το θάρρος να ομολογήσουν την αποτυχία του πειράματος. Η Γερμανίδα Καγκελλάριος Άγκελα Μέρκελ παραδέχθηκε επανειλημμένως ότι το πολυπολιτισμικό πείραμα στη Γερμανία απέτυχε. Την ίδια παραδοχή έκανε δημοσίως και ο Βρετανός Πρωθυπουργός Ντ. Κάμερον. Στην Ιταλία προ ολίγων ετών ο γνωστός αριστερός ηγέτης Μάσσιμο Ντ’ Αλέμα ομολόγησε στον Ιταλοαμερικανό πολιτειολόγο Τζιοβάνι Σαρτιόρι ότι στο ζήτημα του πολυπολιτισμού «οι συντηρητικοί είχαν δίκιο» . Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου προέβη σε μία έμπρακτη ομολογία της αποτυχίας της πολυπολιτισμικότητας: Ενώ αρχικά είχε ζητήσει από την Ιταλία να κατεβάσει τον Εσταυρωμένο από τις σχολικές αίθουσες, με δεύτερη απόφασή του δικαίωσε την Ιταλία και δέχθηκε το δικαίωμα της κάθε χώρας να προβάλλει μέσα στο σχολείο τη θρησκευτική και εθνική της ταυτότητα. Στη Γαλλία μετά από τα αιματηρά επεισόδια που προκάλεσαν νεαροί Αφρικανικής καταγωγής στα προάστεια, ο Νικολά Σαρκοζί δημιούργησε Υπουργείο Εθνικής Ταυτότητος και καταπολεμεί τους πολυπολιτισμικούς μύθους. Είναι χαρακτηριστική και η απάντηση του κορυφαίου Γάλλου ιστορικού των Πολιτισμών Φερνάν Μπρωντέλ . Ερωτηθείς αν μία χώρα εμπλουτίζεται ή απειλείται αν γίνει πολυπολιτισμική, απήντησε:
- «Πολυπολιτισμική», αυτό εξαρτάται από το πώς εκλαμβάνετε τη λέξη. Αν εννοείτε πως διάφοροι πολιτισμοί συνομιλούν μεταξύ τους και ανταλλάσσουν τα αγαθά τους, ναι, είμαι ευνοϊκός για το «πολυ-πολιτισμικό». Αν όμως αυτό σημαίνει πως κάποιος πολιτισμός διαρρήγνυται προς πάσαν κατεύθυνση για να ικανοποιηθούν οι μεν ή οι δε, τότε είμαι εναντίον.
Ο Μπρωντέλ αρνείται το πολυπολιτισμικό πρότυπο που έχει επιβάλλει στην Παιδεία μας ο ψευδοπροοδευτισμός. Ένα πρότυπο που διαρρηγνύει την εθνική συνοχή και γκρεμίζει τις αξίες της πατρίδας, της Ορθοδοξίας, του ηρωισμού. Μας υποδεικνύει ότι άλλο πράγμα είναι ο διάλογος των πολιτισμών, κάτι αντίστοιχο με την Οικουμενικότητα του ελληνικού πνεύματος, και άλλο –τελείως εσφαλμένο- είναι να αναγκάζεις ένα λαό να αρνηθεί την ταυτότητά του για να ικανοποιηθούν οι γειτονικοί λαοί και οι λαθρομετανάστες. Ο Ελληνισμός και ως κλασικός και ως Αλεξανδρινός και ως Ορθόδοξος Χριστιανικός και ως σύγχρονος, που μετέχει στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, πάντοτε ήθελε και θέλει να είναι Οικουμενικός. Δεν έμεινε ποτέ κλεισμένος στο καβούκι του. Όμως άλλο πράγμα είναι η Οικουμενικότητα , η οποία διαφυλάσσει την εθνική μας κληρονομιά ώστε να την μεταδώσει ως αγαθό στους άλλους πολιτισμούς, και άλλο είναι η πολυπολιτισμική χοάνη, η οποία καταργεί κάθε τι το ελληνικό για να μάς επιβάλει ξένα πρότυπα και να μας μεταβάλει σε έναν πολυεθνικό, άπατρι και ανελλήνιστο πολτό.
Η Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ έχει παρατηρήσει ορθώς ότι το Βυζάντιο ήταν ένα κράτος πολυεθνικό μεν (προ του 1204), αλλά μονοπολιτισμικό. Ο επικρατών πολιτισμός στη γλώσσα, στην παιδεία, στην κοινωνία, ήταν ο ελληνικός. Τα μονοπολιτισμικά κράτη διαρκούν πολλούς αιώνες, τα πολυπολιτισμικά αποσυντίθενται.
Eφημερίδα Δημοκρατία, 20-8-2011
Επιτέλους η Ανωτάτη Παιδεία μας απηλλάγη από το ψευδοπροοδευτικό ιδεολόγημα που λεγόταν «Πανεπιστημιακό άσυλο». Είναι αξιέπαινος ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος επέβαλε στην Κυβέρνηση αυτήν τη νομοθετική ρύθμιση. Η πραγματική αξία του ασύλου είναι η προστασία των ιδεών και των φιλοσοφικών ή επιστημονικών αντιλήψεων στον χώρο του Πανεπιστημίου.
Γι’ αυτό και καθιερώθηκε στην Δυτική Ευρώπη όταν υπήρχαν απολυταρχικά καθεστώτα, τα οποία φυλάκιζαν επιστήμονες για τις ιδέες που ανέπτυσσαν. Στην μεταπολιτευτική Ελλάδα είχε καταντήσει ένας διάτρητος θεσμός που παρείχε προστασία στην αυθαιρεσία, στον τραμπουκισμό, στην εγκληματική δράση και κατεξευτέλιζε την έννοια της Παιδείας. Είναι προφανές ότι η κοινωνία μας σε κάποιους τομείς ωριμάζει και είναι έτοιμη να αποδεχθεί την κατάργηση μερικών ψευδοπροοδευτικών μύθων.
Δεν είναι, όμως, μόνο το άσυλο. Υπάρχουν και άλλες ιδεολογικές αγκυλώσεις που έχουν επιβληθεί στην παιδεία, στην κοινωνία και στον χώρο των ιδεών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού, ο οποίος αντιγράφει κάθε τι το αποτυχημένο από άλλες χώρες και το διατηρεί ακόμη και αν οι άλλες χώρες αρχίζουν να το απορρίπτουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πολυδιαφημισμένη πολυπολιτισμικότητα. Σε όλα τα σχολικά προγράμματα και σε άλλες εκφάνσεις της πολιτιστικής μας ζωής ακούμε και διαβάζουμε αυτόν τον όρο, ο οποίος έρχεται σε σύγκρουση με την εθνική ταυτότητα και την ελληνορθόδοξη κληρονομιά του λαού μας. Με πρόσχημα την παρουσία μεγάλου αριθμού μεταναστών, εκ των οποίων οι περισσότεροι παράνομοι, οι δήθεν προοδευτικοί προσπαθούν να καταργήσουν την έννοια του Έθνους, τη συνέχεια του Ελληνισμού, την προβολή των ηρώων μας, την αξία της ελληνικής γλώσσας, τα ελληνορθόδοξα ιδανικά των Τριών Ιεραρχών και του Πατροκοσμά. Λέγουν ότι όλα αυτά είναι «εθνικιστικά» και ότι πρέπει η πολιτιστική ταυτότητα της πλειοψηφίας να υποχωρήσει για να προβληθεί ο πολιτισμός, η θρησκεία και η ταυτότητα των αλλοδαπών και τω λαθρομεταναστών. Στο όνομα του «πολυπολιτισμού» κακοποιούν την Ιστορία μας, καταργούν τον όρο Εθνική από το Υπουργείο Παιδείας, προσπαθούν να αλλοιώσουν τον Ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, συγγράφουν βιβλία Ιστορίας με φιλοτουρκικό περιεχόμενο, υποβαθμίζουν τις εθνικές επετείους και γενικά χλευάζουν την παράδοση και την εθνική φυσιογνωμία του Ελληνισμού.
Η αντίληψη αυτή είναι λανθασμένη και αποτυχημένη. Σε καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν υποχωρεί η εθνική ταυτότητα, η γλώσσα και η ιστορία της πλειοψηφίας για να κολακευθούν οι απρόσκλητοι αλλοδαποί επισκέπτες. Και όπου τυχόν συνέβη αυτό τώρα οι ηγέτες των αντιστοίχων χωρών έχουν το θάρρος να ομολογήσουν την αποτυχία του πειράματος. Η Γερμανίδα Καγκελλάριος Άγκελα Μέρκελ παραδέχθηκε επανειλημμένως ότι το πολυπολιτισμικό πείραμα στη Γερμανία απέτυχε. Την ίδια παραδοχή έκανε δημοσίως και ο Βρετανός Πρωθυπουργός Ντ. Κάμερον. Στην Ιταλία προ ολίγων ετών ο γνωστός αριστερός ηγέτης Μάσσιμο Ντ’ Αλέμα ομολόγησε στον Ιταλοαμερικανό πολιτειολόγο Τζιοβάνι Σαρτιόρι ότι στο ζήτημα του πολυπολιτισμού «οι συντηρητικοί είχαν δίκιο» . Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου προέβη σε μία έμπρακτη ομολογία της αποτυχίας της πολυπολιτισμικότητας: Ενώ αρχικά είχε ζητήσει από την Ιταλία να κατεβάσει τον Εσταυρωμένο από τις σχολικές αίθουσες, με δεύτερη απόφασή του δικαίωσε την Ιταλία και δέχθηκε το δικαίωμα της κάθε χώρας να προβάλλει μέσα στο σχολείο τη θρησκευτική και εθνική της ταυτότητα. Στη Γαλλία μετά από τα αιματηρά επεισόδια που προκάλεσαν νεαροί Αφρικανικής καταγωγής στα προάστεια, ο Νικολά Σαρκοζί δημιούργησε Υπουργείο Εθνικής Ταυτότητος και καταπολεμεί τους πολυπολιτισμικούς μύθους. Είναι χαρακτηριστική και η απάντηση του κορυφαίου Γάλλου ιστορικού των Πολιτισμών Φερνάν Μπρωντέλ . Ερωτηθείς αν μία χώρα εμπλουτίζεται ή απειλείται αν γίνει πολυπολιτισμική, απήντησε:
- «Πολυπολιτισμική», αυτό εξαρτάται από το πώς εκλαμβάνετε τη λέξη. Αν εννοείτε πως διάφοροι πολιτισμοί συνομιλούν μεταξύ τους και ανταλλάσσουν τα αγαθά τους, ναι, είμαι ευνοϊκός για το «πολυ-πολιτισμικό». Αν όμως αυτό σημαίνει πως κάποιος πολιτισμός διαρρήγνυται προς πάσαν κατεύθυνση για να ικανοποιηθούν οι μεν ή οι δε, τότε είμαι εναντίον.
Ο Μπρωντέλ αρνείται το πολυπολιτισμικό πρότυπο που έχει επιβάλλει στην Παιδεία μας ο ψευδοπροοδευτισμός. Ένα πρότυπο που διαρρηγνύει την εθνική συνοχή και γκρεμίζει τις αξίες της πατρίδας, της Ορθοδοξίας, του ηρωισμού. Μας υποδεικνύει ότι άλλο πράγμα είναι ο διάλογος των πολιτισμών, κάτι αντίστοιχο με την Οικουμενικότητα του ελληνικού πνεύματος, και άλλο –τελείως εσφαλμένο- είναι να αναγκάζεις ένα λαό να αρνηθεί την ταυτότητά του για να ικανοποιηθούν οι γειτονικοί λαοί και οι λαθρομετανάστες. Ο Ελληνισμός και ως κλασικός και ως Αλεξανδρινός και ως Ορθόδοξος Χριστιανικός και ως σύγχρονος, που μετέχει στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, πάντοτε ήθελε και θέλει να είναι Οικουμενικός. Δεν έμεινε ποτέ κλεισμένος στο καβούκι του. Όμως άλλο πράγμα είναι η Οικουμενικότητα , η οποία διαφυλάσσει την εθνική μας κληρονομιά ώστε να την μεταδώσει ως αγαθό στους άλλους πολιτισμούς, και άλλο είναι η πολυπολιτισμική χοάνη, η οποία καταργεί κάθε τι το ελληνικό για να μάς επιβάλει ξένα πρότυπα και να μας μεταβάλει σε έναν πολυεθνικό, άπατρι και ανελλήνιστο πολτό.
Η Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ έχει παρατηρήσει ορθώς ότι το Βυζάντιο ήταν ένα κράτος πολυεθνικό μεν (προ του 1204), αλλά μονοπολιτισμικό. Ο επικρατών πολιτισμός στη γλώσσα, στην παιδεία, στην κοινωνία, ήταν ο ελληνικός. Τα μονοπολιτισμικά κράτη διαρκούν πολλούς αιώνες, τα πολυπολιτισμικά αποσυντίθενται.
Eφημερίδα Δημοκρατία, 20-8-2011
Ξεχνάμε ότι Παιδεία = ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο και να φτιάξεις τους θεσμούς, όταν ο λύκος έχει μάθει αλλιώς...
ΥΓ. Με θερμά συναισθήματα, επιτρέψτε μου να αφιερώσω την ακόλουθη είδηση στον Andpik:
http://www.newsbeast.gr/entertainment/cinema/arthro/221948/o-ed-oneill-sti-leoforo-tis-doxas/
ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΜΩΥΣΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικοί λένε πως η ζωή μας είναι αρκετά σύντομη. Νομίζουμε όμως πως από μόνοι μας συντομεύουμε το χρόνο της ζωής μας από την κατάχρηση, την παράχρηση και την ηθοφθορία.
Αν τη ζωή τη χρησιμοποιήσουμε με σεβασμό, περίσκεψη και φειδώ είναι σίγουρα αρκετά μεγάλη. Ο άνθρωπος γενικά δεν εκτιμά τον χρόνο, τον αφήνει να κυλά ανεκμετάλλευτα, τον σπαταλά εύκολα, δεν τον αξιοποιεί, δεν τον χρησιμοποιεί χρήσιμα. Οι άνθρωποι ζουν συχνά ως επιγείως αθάνατοι. Δεν εξαγοράζουν τον καιρό, παρά το ότι οι ημέρες είναι αρκετά πονηρές. Ο χρόνος μακραίνει όσο ο άνθρωπος αυξάνεται πνευματικά, όσο πλησιάζει το βάθος και την ιερότητα του νοήματος της ζωής.
Μερικοί γέρασαν χωρίς να ζήσουν όντας γέροι και νέοι γέρασαν προτού να μεγαλώσουν. Φοβούνται τον θάνατο, παρότι δε γνωρίζουν να ζήσουν. Χάνουν τη ζωή μέσα από τα χέρια τους δίχως να τη ζήσουν. Δεν ξέρουν ούτε τι είναι ζωή, ούτε τι είναι θάνατος, ούτε πιο είναι το ουσιαστικό νόημα της ζωής του ανθρώπου. Τον θάνατο πιο πολύ τον φοβούνται όσοι ελέγχονται από τη συνείδησή τους, όσοι δεν βελτίωσαν την πνευματική τους ταυτότητα, όσοι παρασύρθηκαν από τις ηδονές του βίου. Η πνευματικότητα του ανθρώπου αντιστέκεται ισχυρά στη φθορά και στη βλαπτικότητα που μπορεί να προκαλέσει ο χρόνος. Η γαλήνη στην ψυχή του ανθρώπου μπορεί να σκηνώσει μόνιμα μόνον κατόπιν σκληρού διωγμού της κακίας. Η εμπιστοσύνη στη θεία πρόνοια θα συνδράμει σημαντικά σ' αυτή την επίτευξη.
Ο φιλόσοφος Σενέκας λέγει πως «το θέμα όμως δεν είναι ότι έχουμε λίγο χρόνο ζωής, αλλά ότι σπαταλάμε μεγάλο μέρος του». Αν ο άνθρωπος παρασυρθεί στο κυνηγητό της ηδονής, της πολυτέλειας, της δόξας και της ευδαιμονίας δεν θα καταλάβει πώς πέρασε μια ολόκληρη ζωή. Η ακόρεστη φιλοχρηματία, η μέθη, η οκνηρία, η φιλοδοξία, η απληστία, η ραδιουργία ταλαιπωρούν πολύ τον εραστή τους. Τα πάθη δεν αφήνουν τον εργάτη τους να δει την αλήθεια. Οι απολαύσεις καθηλώνουν τον άνθρωπο χαμηλά και δεν τον αφήνουν να ανυψωθεί από τα γήινα. Πολλοί θαυμάζουν τους πλούσιους, δεν γνωρίζουν όμως τι φουρτουνιασμένες θάλασσες κουβαλούν μέσα τους. Πολλοί λίγοι θα μπορούσαν άνετα να πουν πως είναι ευχαριστημένοι με τον εαυτό τους αρκετά. Δεν του έδωσαν τον χρόνο που δίκαια ήθελε, δεν τον άκουσαν προσεκτικά, δεν τον είδαν κατάματα, δεν τον ανέκριναν αυστηρά, δεν τον γνώρισαν ποτέ καλά. Για αυτό δεν ήσουν ήρεμος, ατάραχος, άφοβος και υπομονετικός. Λησμονήσαμε για τα καλά ότι είμαστε θνητοί και περαστικοί από εδώ.
Όσο και αν ξεγελά με διάφορους τρόπους ο άνθρωπος τον εαυτό του, πάντα κατά βάθος θα ζητά την πραγματική ανάπαυση. Ένας σοφός ρωμαίος αυτοκράτορας χαιρόταν και μόνο στη σκέψη του πότε θα απαλλαγεί του μεγαλείου του θρόνου του για να αναπαυθεί αληθινά. Όταν ο άνθρωπος ασχολείται με πολλά, μεριμνά και τυρβάζει, δεν μπορεί να συγκεντρωθεί κάπου και να αποδώσει, δεν έχει καιρό να ζήσει ελεύθερα. Πολύ συχνά οι άνθρωποι είναι κουρασμένοι από το παρελθόν και το παρόν. Προσπαθούν να ζήσουν ένα καλύτερο μέλλον, δίχως να κάνουν όμως τίποτε το σημαντικό γι' αυτό. Η ζωή κυλά και ο άνθρωπος βυθισμένος στις πολλές ασχολίες του δεν τον παρατηρεί. Απορεί πώς πέρασαν τόσο γρήγορα τόσα χρόνια. Πιο σύντομη βρίσκουν τη ζωή σίγουρα οι πολυάσχολοι άνθρωποι.
Στη ζωή δίνουμε εξετάσεις. Αν νικήσαμε τα πάθη μας, αν αγαπήσαμε την αγάπη, αν μισήσαμε την κακία, αν γνωρίσαμε τον εαυτό μας, αν συναντήσαμε τον Θεό. Τότε έχουμε βρει τον σκοπό, τον στόχο, το νόημα της ζωής. Έχουμε κερδίσει τις εξετάσεις. Αισθανόμεθα μύρο αιωνιότητος. Δε φοβόμαστε τον θάνατο. Δε μας κουράζει η ζωή. Μετανοούμε Ελπίζουμε. Χαιρόμαστε.ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "Μακεδονία".
Κυριακή, 28 Αυγούστου 2011
Sterg, συμφωνώ 1000%, αλλά τί γίνεται όταν το πάθος είναι η πατρίδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήAnaconda
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αρσενικο λεονταρι θυσιαζεται για την αγελη και σε ανταμοιβη απο αυτην τρωει πρωτο και γονιμοποιει κατα βουληση.Αντιθετα στους ελεφαντες η θηλυκια κυριαρχει και προστατευει το κοπαδι και ο αρσενικος αφου πλησιασει και ζευγαρωσει εκδιωχνεται απο το κοπαδι και διαγει βιο μονηρη.Υπαρχουν ψαρια που γεννιουνται θηλυκα και στην διαδρομη γινονται αρσενικα.Οπως βλεπεις στο ζωικο βασιλειο που το εχωμε πληρως εντος μας ειναι οπως κατσει το θεμα και δεν μετραει και παραπανω.Ελα ομως που στο ανθρωπινο βασιλειο που ειναι το ιδιο το ζωικο αλλα με μεγαλυτερη πολυπλοκοτητα λογω εξελειξης οι απλες παραπανω διαδικασιες εγιναν πολυπλοκες και χαθηκε η απλη αληθεια και η αρχη της μαζι.Ετσι οι απλες επιβιωτικες και γονιμοποιητικες αληθειες αντικατασταθηκαν με αλλες,ενω αν τις ψαξεις ειναι οι ιδιες.Το θεμα ειναι οτι αυτη την στιγμη γραφω ωμα και αληθινα σαν βιολογος...που δεν ειμαι,ενω και εγω κυριαρχουμαι απο τα ιδιες τροποποιητικες της αρχεγονης συμπεριφορας πιστεις.Δεν γινεται αλλοιως διοτι τα συστηματα εξελειχθηκαν,εμεις εχωμε την υποχρεωση της αναλυσης αλλα και προσαρμοζωμαστε στις ιδεες Πατριδας,θρησκειας κλπ που και εγω θεωρω αναγκαιοτατες της υπαρξης του εξελειγμενου συστηματος της δικης μας ομοιογενειας που την ονομαζομε εν συντομια "Πατριδα" και "Εθνος".
ΥΓ
Μη βγουνε τωρα κατι μιζερες υπαρξεις απο το ιστολογιο αυτο και χωρις να καταλαβουν τι γραφει εδω αρχισουν την λασπη.Εσυ νομιζω οτι κατανοεις οτι αλλο ωμοτητα στην αληθεια και αλλο αναγκαια πραγματικοτητα .
Anaconda, καταργής το πάθος όχι την πατρίδα, γιατί πάθος κάποιων είναι η κατάργηση της πατρίδας μας. Έτσι καταργούμε και αυτούς, αυτοί αυτό φοβούνται και περιχαρακώθηκαν από χιλιάδες λαθρομετανάστες, είναι ο κρυφός στρατός τους για έναν νέο εμφύλιο αν κινδυνέψουν να χάσουν την εξουσία. Χαζοί είναι, βλάκες όχι, γιατί θα γυρίζουν εναντίον τους. Μόνον ηελεύθερη ελληνική συνείδηση αποροφά μετανάστες όχι η μισάνθρωπη ευρωπαϊζουσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πάθος για την πατρίδα καταργείται όταν γίνει Αγάπη για την πατρίδα. Απλά, δεν ποθώ την πατρίδα ή να έχω πατρίδα αλλά, πεθαίνω γι΄αυτήν.
Είναι αξιέπαινος ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος επέβαλε στην Κυβέρνηση αυτήν τη νομοθετική ρύθμιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να χρεωθεί η δεξιά και ο Σαμμαράς την κατάργηση του ασύλου και όχι το "αριστερό ΠΑΣΟΚ;
Τους αφήνουν να καυχιώνται ότι διαθέτουν πολιτικό λόγο ικανό για παρεμβάσεις για να μοιραστούν οι επικρίσεις ;
Αντί να συναινεί στην παιδεία με αντάλαγμα την ΜΗ παραπομπή στελεχών της ΝΔ για σκάνδαλα ας επιβάλει και την κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας...
Εξάλου όποιος διαθέτει την στοιχειώδη λογική βλέπει ότι αυτό δεν στέκει γιατί αν ήταν αλήθεια θα μπορούσε να επιβάλει και άλλου είδους ρυθμίσεις όπως όταν ψηφίζονταν το λαθρονομοσχέδιο πριν την επαναεκλογή του προέδρου της Δημοκρατίας.
Αλλά με ποιους να επιβάλει ;
Με Άκη , Κυριάκο και λοιπούς ;
Ευχαριστούμε και εμείς με την σειρά μας την ΝΔ για την συνεισφορά της στην σημερινή μας κατάντια
Sterg, καταλαβαίνω τί εννοείς. Όμως ομολογώ ότι όσο και να συνειδητοποιώ καθημερινά τη διαφορά των άπειρων λαγών εντός από τις διάφορες κουκουβάγιες που υπάρχουν εντός, εκτός και επί τα αυτά, δεν μπορώ να παραμερίσω το δεδομένο ότι προφανώς και πολλά... σαμιαμίδια απολαμβάνουν τις εξωτερικές οικονομίες κλίμακας της συμπεριφοράς των 'Σπαρτιατών', αλλά, αν δεν υπάρξει αυτή η παρανοϊκή -για το μέσο σαμιαμίδι- επιλογή της μάχης για τη συλλογική επιβίωση, θα χαθεί ο πολιτισμός των αρχών, του ήθους, κτλ των Ελλήνων. Είναι προφανές ότι τα σαμιαμίδια δεν ενδιαφέρονται γιατί δεν έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν ούτε το σθένος να παλέψουν για κάτι που δεν κατανοούν: το επίπεδό τους είναι τέτοιο που είτε με Ελληνική είτε με 'ευέλικτη' ηγεσία, δεν θα έχουν κάτι παραπάνω. Είναι επίσης προφανές ότι κάποιοι 'κάτι παραπάνω από σαμιαμίδια' που κατανοούν, επιλέγουν την 'ευελιξία' γιατί το παίζουν θιασώτες του 'free riding': άσε άλλους να παλέψουν και, αν κερδίσουν, κερδίζουμε και εμείς - αν δεν κερδίσουν, δεν χάσαμε και τίποτα. Ο πολιτισμός όμως δεν μετακυλίεται στους αιώνες από τα σαμιαμίδια ούτε από τους 'ευέλικτους' αλλά από τους ελάχιστους 'Σπαρτιάτες': είναι ο νόμος - όχι μόνο ο ιστορικός της εξέλιξης του ανθρωπίνου γένους αλλά και ο βιολογικός της Δαρβινικής θεωρίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Προς τον 'κολλητό' μου ανθοπώλη: δεν πιστεύω να υπάρξει καμία σύγχιση μεταξύ της έννοιας του 'ευέλικτου' που αναφέρω παραπάνω και του 'ευέλικτου' συνοδού, ο οποίος έχει χαθεί και παρακαλώ να εξευρεθεί και να αποσταλεί εκ νέου γιατί ήταν από τους ελάχιστους αξιοπρεπείς επαγγελματίες που μου έχετε στείλει - παρακαλώ να συνοδεύεται και από το ψηλό ξανθό pitbull με τα extensions.
jean, η πατρίδα δεν είναι γκόμενα. Το πάθος για την πατρίδα είναι ένα στάδιο μετά την αγάπη για την πατρίδα: από το στάδιο του "πεθαίνω γι'αυτή" που πολύ σωστά αναφέρεις, το οποίο είναι σχεδόν πάντα μια θεωρητική θέση που υπάρχει η πιθανότητα να πραγματωθεί σε απροσδιόριστο σημείο στο μέλλον, περνάς στο στάδιο του καθημερινού αγώνα "την προστατεύω με τη ζωή μου και τον θάνατό μου".
Anaconda
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως τα εγραψες ειναι αλλα και παλι γραφεις τα ιδια ,με αλλα λογια.Το "ηρωικο" στοιχειο που θα θυσιαστεις εσυ για να ξανα-βολευτουν τα "σαμιαμιδια" στο νεο σχημα ειναι στοιχειο αναμεικτο απο
αλτροισμο(τι ειναι αυτος? σκεψου),καταλυτικη δυναμη της συστημικης μειοψηφιας,ε! εχει και λιγο επιδειξη του αρσενικου προς τα θηλυκα του ιδιου μας συστηματος.Εχει και λιγο ναρκισσισμο και λιγο απο ολα.Τελικα ομως το συστημα το δικο σου επωφελειται απο ολα αυτα τα "ποιητικα" ατομικα σου χαρακτηριστικα και εσυ μεν εχεις μια κηδεια με μπαντα,βολες στον αερα και "τι καλος που ητανε" ενω τα σαμιαμιδια παραλαμβανουν τα ινια της συνεχισης της επομενης φασης του συστηματος σου.Εσυ μεν γινεσαι η εντροπικη υπερβαση για εξελειξη του δικου σου συστηματος αναλωμαση της συνεχισης της παρουσιας σου στον ματαιο αυτο κοσμο τα δε σαμιαμιδια εκπροσωπωντας την επομενη "ταξη " του συστηματος και την προσωρινη νεα του ισορροπια στην νεα αδρανη του κατασταση (μεχρι να καταρρευσει ξανα και να βγουνε στην θεση σου τα παιδια σου)θα αναλαβουν τα ..."ινια" (χαχαχα) του συστηματος.
Σου αρεσει η οχι αυτο ειναι το κυκλικα επαναλαμβανομενο παιχνιδι|με αλλους ρολους για τον "Λεωνιδα"(που καποιοι θα τον θεωρησουν και μαλα@α)και αλλους ρολους για τα σαμιαμιδια.Το θεμα ομως ειναι αν μπορεις να κανεις και διαφορετικα μεσα απο τον καταιγισμο του εγκεφαλου σου απο τα συναισθηματα η την ανυπαρξια αυτων.Και τα συναισθηματα ειναι ορμονες ,κεντρα και νευρομεταβιβαστες στο Κεντρικο Νευρικο Συστημα που δουλευουν στο φουλ η υπολειπονται.Και αντε τωρα που τα καταλαβες να παρεις το οπλο για την πρωτη γραμμη.Παλι θα πας,ειμαι...σιγουρος αλλα θα ξερεις και τι κανεις και απο τι κατακλυζεσαι ναρκισε επιδειξια (ηρωα και ταυτοχρονα βλακα του συστηματος των πολλων-σαμιαμιδων)
Anaconda
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε να σου πω και το ονειρο του Ποιητη για εναν μελλοντικο Κοσμο,ονειρο που δεν ειναι δικο μου γιατι ειμαι πολυ προσγειωμενος και ξερω οτι ποτε δεν θα γινει αυτο
γιατι προυποθετει την εκκαθαριση του 90% των λαων (Ηομο Erectus)απο τον Πλαμητη Γη.Ο "Μετανθρωπος" σκαει μυτη στον Πλανητη αυτον και περιμενει υπομονετικα στην σειρα.
Εναν Κοσμο ειρηνικο,υψηλης νοητικης και πνευματικης σταθμης που δεν θα κυριαρχειται απο το μοχθηρο ασυνειδητο της εντροπιας και της ατομικης επιβιωσης παντος ειδους.Εναν Κοσμο που θα συνυπαρχει η πνευματικη και ηθικη ελιτ πχ του Χριστιανισμου,Εβραισμου(χωρις τους τοκογλυφους απογονους των σαραφηδων),Βουδισμου,ισλαμισμου(Ναι! και Ισλαμισμου)κλπ με μια κοινη "Πατριδα"για ολα αυτα τα Συμπαντικα ορφανα του Πλανητη Γη με διατηρηση των επιμερους ηθων,εθιμων,μνημων κλπ.Εναν Κοσμο υψηλης σταθμης πλεον που με Γνωση,σωστη πληροφορηση και αποδοχη των Αληθειων που μας περιβαλλουν και μας διαπερνανε θα βαδισει ενωμενος με αλληλοσεβασμο των επιμερους ιδιαιτερωτητων των λαων στην μεταφορα της ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΓΝΩΣΗΣ στο Συμπαν και θα μπολιασει θετικα την ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ του Συμπαντος.Εναν Κοσμο που θα εχει πλεον το Δικαιωμα αλλα και την Υποχρεωση να αποκαλει τον Εαυτο του
σαν Συνδημιουργο και θα το αξιζει αυτο.Διαφορετικα θα ελεγε και ο ποιητης "τζαμπα γεννιομαστε,τζαμπα δηθεν ζουμε και καλα κανωμε και ξαναφευγωμε στην ανυπαρξια".
ΥΓ
Αυτα θα τα ελεγε ο ποιητης γιατι αυτος "Δημιουργει" καπου Αλλου και οχι μεσα στην βαρεια υλη.Ψυγματα της "Δημιουργειας" του παραβιαζουν μερικως και τον υλικο κοσμο και τοτε γινονται τα "προχωρηματα"-μονοδρομος Συμπαντικος- αλλα αυτος ο τροπος φαινεται να επικρατει στην "αφροκρεμμα" του Συμπαντος που ειναι η εμβυος υλη που σκεπτεται και ονειροπωλει.
Sterg, έτσι όπως τα λες είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί όμως ο ήρωας να ενδιαφέρεται για τη γνώμη του συστήματος των σαμιαμιδίων;
Οι επιλογές του είναι απότοκο συναισθημάτων ή κατασκευαστικής ιδιαιτερότητας + αγωγής;
Μήπως δεν είναι επίδειξη από το αρσενικό προς τα θηλυκά του ίδιου του συστήματος (άλλωστε δεν προλαβαίνει να... απολαύσει το αποτέλεσμα) αλλά αμιγώς υπέρτατου σεβασμού των επιλογών αυτών που έκαναν κάποτε το ίδιο;
Άσε τον πατριωτικό ηρωϊσμό και πάρε την ενσυνείδητη τεκνοποίηση: δεν είναι δείγμα αλτρουϊσμού;
Άσε τον πατριωτικό ηρωϊσμό και πάρε την ανάπτυξη στις τέχνες και στις επιστήμες: δεν είναι δείγμα ναρκισσισμού;
Οτιδήποτε ξεφεύγει από τη μάζα ('εντροπική υπέρβαση' σε φυσικούς όρους, όπως το αναφέρεις - αν και ξέρεις ότι προτιμώ τους όρους ρεαλιστικής κοινωνικοοικονομικής πολυπλοκότητας), είναι καταδικασμένο νομοτελειακά να χαρακτηριστεί ομοιοτρόπως.
Επανερχόμαστε λοιπόν στο θεμελιώδες ζήτημα: είναι επιλογή να είσαι αυτός που θα αναπτύξει κάτι ή αυτός που θα εκμεταλλευτεί αυτό που ανέπτυξε κάποιος άλλος;
Εγώ πιστεύω πως όχι.
Ευτυχώς ή δυστυχώς, κάποιοι άλλοι συμφωνούν μαζί μου:
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/08/blog-post_883.html?showComment=1313583541775#c3732783531592757475
Αυτο θα μπορουσε να ειναι ενα κομματακι απο Ελληνικο μουσικο ακουσμα στον κοσμο που περιγραφει ο ποιητης
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://youtu.be/m4QKCdZNJn0
Αφού είσαι σίγουρος ότι ποτέ δεν θα γίνει πράξη το όνειρο του Ποιητή, πώς να αποφύγει κανείς την ηρωική θυσία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ1. >>Αντε να σου πω και το ονειρο του Ποιητη για εναν μελλοντικο Κοσμο,ονειρο που δεν ειναι δικο μου γιατι ειμαι πολυ προσγειωμενος και ξερω οτι ποτε δεν θα γινει αυτο γιατι προυποθετει την εκκαθαριση του 90% των λαων (Ηομο Erectus)απο τον Πλαμητη Γη.<<
Και μετά μου λες ότι δεν είσαι χέλι...
ΥΓ2. >>Αυτο θα μπορουσε να ειναι ενα κομματακι απο Ελληνικο μουσικο ακουσμα στον κοσμο που περιγραφει ο ποιητης http://youtu.be/m4QKCdZNJn0<<
Δηλαδή τα μουσικά ακούσματα στον κόσμο που περιγράφει ο ποιητής δεν ταυτίζονται με αυτά που έχουν αυτοί που λειτουργούν σήμερα ως ποιητές;
http://www.youtube.com/watch?v=MZ4IDVX7NzA
Λες και πηρες εσυ την καμερα και πηγες και τραβηξες τις ποιο ασυναρτητες φασεις απο αυτο το λαμπρο αστερι και...καλλιτεχνη αλλα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι απο τους γυρω...και μη τους ξεχναμε αυτους γιατι αυτοι ειναι που θρεφονται με τα σκ..α.
Μα πώς μιλάς έτσι! Πιπέρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε που ποτέ δεν ξέρεις ποιός θα μπορούσε να είναι σε κάποιο από αυτά τα τραπέζια...
οταν λες αληθειες δεν σε νοιαζει ποιος μπορει να ειναι σε ενα απο αυτα τα τραπεζια.το πολυ πολυ να ζητησω την συνδρομη του ΣΔΟΕ για επι τοπου ψηλαφηση της υποθεσης και τοτε να δεις τι θα βγαλουν αυτα τα "τραπεζια"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και αναφέρθηκα στην τύχη, κοίτα να δεις τί συμβαίνει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις προάλλες είχαμε κουβέντα για τα λόγια ενός δημοσιογράφου ο οποίος ΔΕΝ διαβάζει Ινφογνώμων και αποκλείεται να θυμόταν τα λόγια ενός ξεχασμένου τραγουδιστή.
Εντελώς τυχαία, η εφημερίδα στην οποία γράφει αυτός ο δημοσιογράφος θα έχει CD με τα τραγούδια αυτού του ξεχασμένου τραγουδιστή!
Τί μικρός που είναι τελικά αυτός ο κόσμος...
ΣΔΟΕ; Τίποτα δεν θα βγάλει! Σε πρόλαβε ο Βενιζέλος με τα νέα παράθυρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχεις ακούσει για διάφορα προάστια που έχουν προπωλημένα ΟΛΑ τα διαμερίσματα πριν καν πέσουν τα θεμέλια, ειδικά αν έχουν θέα γήπεδα, στρατόπεδα και... ψησταριές;
ποιον τραγουδιστη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου το εστειλε προ ολιγο ενας φιλος
ΑπάντησηΔιαγραφήο κ Φανης Τσαπικουνης
για να το προωθησω.Αφορα την αλυσιδα Λιιντλ
και επικυρωνει οτι στην ελλαδα η μποχα και η αθλιοτητα πανε μαζι.Μπραβο υπουργε Υγειας!
-1-
Πώς το Lidl "έφαγε" τον πρόεδρο του ΕΦΕΤ !!!
Πέμπτη 7 Ιουλίου, μεσημέρι. Οι νομικοί εκπρόσωποι της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl, γερμανικών συμφερόντων, βρίσκονται στο γραφείο του προέδρου του ΕΦΕΤ, διαμαρτυρόμενοι για «λάθος χειρισμούς» που αφορούσαν μολυσμένα κρεατοσκευάσματα. Ο πρόεδρος δέχεται ένα επείγον τηλεφώνημα από την… Πολωνία και διακόπτει για λίγο τη συνάντηση. Είναι ο προϊστάμενός του υπουργός Υγείας, ο οποίος, ούτε λίγο-ούτε πολύ, του ανακοινώνει ότι «δεν ανταποκρίνεται στο έργο του» (όπως το φαντάζεται ο κ. Λοβέρδος, φυσικά) και του ζητά να παραιτηθεί.
Λίγες μέρες πριν, ο ΕΦΕΤ είχε ανακοινώσει την ανακάλυψη κατεψυγμένων προϊόντων κρέατος, μολυσμένων με το βακτήριο Escherichia coli O157 σε εγκαταστάσεις του Lidl στη Βόρεια Ελλάδα και ζήτησε την απόσυρση και την καταστροφή τους. Αντίστοιχο βακτήριο ευθύνεται ακόμη και για θανάτους στην Ευρώπη. Η επιχείρηση ένιωσε να απειλούνται τα συμφέροντά της. Δεν είχε περάσει πολύς καιρός που ο ΕΦΕΤ είχε απαιτήσει την ανάκληση φιαλών κρασιού από τα καταστήματα της αλυσίδας. Αυτή τη φορά φαίνεται ότι έδρασε αστραπιαία και… δυναμικά.
Η απαίτηση για άμεση λύση δεν μπορούσε να περιμένει λίγες ώρες, μέχρι την επιστροφή του υπουργού στην Ελλάδα. Η παραίτηση του «ενοχλητικού» προέδρου έπρεπε να γίνει ενόσω η αντιπροσωπεία της γερμανικής επιχείρησης βρισκόταν στο γραφείο του. Το μήνυμα προς τους εκπροσώπους των γερμανικών συμφερόντων ήταν παραπάνω από σαφές: «Το πεδίο δράσης είναι πλέον ελεύθερο, όποιος σας ενοχλεί φεύγει από τη μέση».
Ένας ενοχλητικός ελεγκτικός οργανισμός…
Όσο κι αν φαντάζει σενάριο συνομωσίας, το ρεπορτάζ του Δρόμου είναι απολύτως αληθές. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά:
Τον περασμένο Μάρτιο κλιμάκια του ΕΦΕΤ ανακαλύπτουν κομμάτια γυαλιού σε φιάλες κρασιού που εμφιαλώνονται από την εταιρία ΙΝΟ Α.Ε. για λογαριασμό του Lidl. Ολόκληρες παρτίδες κρασιών ανακαλούνται και μάλιστα με έγγραφο του ΕΦΕΤ, στις 10/6, υποχρεώνεται η εταιρία ΙΝΟ να ανακαλέσει όλες τις σχετικές παρτίδες κρασιών για ένα έτος, καταβάλλοντας μάλιστα το αντίτιμο σε όσους τις επιστρέψουν. Οι γνωρίζοντες μιλούν για τεράστια οικονομική ζημιά, τόσο για τη γερμανική αλυσίδα, όσο και για την ελληνική βιομηχανία
-2-
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην 1η Ιουλίου οι έλεγχοι του οργανισμού βάζουν στο στόχαστρο τη γερμανική αλυσίδα για μια ακόμη φορά. Έχει προηγηθεί η ενημέρωση του ΕΦΕΤ από τις αρμόδιες γαλλικές Αρχές για έξι κρούσματα με αιμορραγική διάρροια σε παιδιά, που εικάζεται ότι είχαν καταναλώσει κατεψυγμένο κιμά βοδινού κρέατος που αγοράστηκε από καταστήματα Lidl. Μάλιστα, στη Γαλλία ανακλήθηκαν παρτίδες αυτών των προϊόντων που περιείχαν πρώτη ύλη προέλευσης Γερμανίας, Γαλλίας, Βελγίου και Πολωνίας. Συνεργεία του ελεγκτικού φορέα διαπιστώνουν, λοιπόν, το παθογόνο βακτήριο E. coli O157 σε κατεψυγμένα προϊόντα κιμά και σουτζουκάκια από βοδινό κρέας που διακινούνται σε καταστήματα της αλυσίδας Lidl. Τα προϊόντα δε αυτά προέρχονται από βιομηχανίες της γερμανο-ολλανδικής εταιρίας Vion, η οποία κατέχει μονοπωλιακή θέση στην παραγωγή και διακίνηση κρέατος στην Ευρώπη και είναι ένας από τους μεγαλύτερους (ίσως ο μεγαλύτερος) εισαγωγέας κρέατος στη χώρα μας.
Το χτύπημα στα γερμανικά συμφέροντα είναι καίριο. Η εταιρία Lidl αντιδρά και με ανακοίνωσή της (6/7) κάνει λόγο για εργαστηριακούς επανελέγχους στους οποίους η ίδια υπέβαλε τα προϊόντα για τα οποία κατηγορείται, χωρίς όμως να ανιχνευτεί το συγκεκριμένο βακτήριο. Φαίνεται όμως πως ο γερμανικός κολοσσός δεν αρκέστηκε στις ανακοινώσεις.
Η συμμετοχή του Έλληνα υπουργού στην άτυπη σύνοδο των υπουργών Υγείας της Ε.Ε. στην Πολωνία (5 και 6 Ιουλίου) ήταν προφανώς η κατάλληλη ευκαιρία. Γνωρίζοντας από την 20μηνη θητεία του στα υπουργεία Εργασίας και Υγείας τον κ. Λοβέρδο και γνωρίζοντας πόσο «ζεστά» έχει πάρει το ρόλο του υπερασπιστή των τροϊκανών και των συμφερόντων που αυτοί πρεσβεύουν, μπορούμε να φανταστούμε με τι… σθένος αντέδρασε στις πιέσεις που δέχτηκε από τους ομολόγους του (της Γερμανίας; της Γαλλίας; της Πολωνίας;). Η εσπευσμένη παύση του επικεφαλής των ελληνικών ελεγκτικών Αρχών, με το συμβολισμό μάλιστα που αυτή περικλείει, δεν χρειάζεται περισσότερες αποδείξεις.
…αλλά και πολύ ταλαιπωρημένος
Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων, ο οποίος ιδρύθηκε ως ανεξάρτητη Αρχή και εκπροσωπεί τη χώρα μας στην ευρωπαϊκή Αρχή για την ασφάλεια των τροφίμων (EFSA) έχει μια περίεργη ιστορία μετακινήσεων. Υπό την εποπτεία του τότε υπουργείου Εμπορίου και μετέπειτα Ανάπτυξης, πέρασε επί των ημερών της Νέας Δημοκρατίας στην αρμοδιότητα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ως μια λογική εξέλιξη ενιαιοποίησης των ελέγχων στα τρόφιμα. Στον προηγούμενο ανασχηματισμό της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ δόθηκε ως «προίκα» στον κ. Λοβέρδο κατά τη μετακίνησή του από το υπουργείο Εργασίας στο υπουργείο Υγείας.
Παρά το -μάλλον- αταίριαστο περιβάλλον ο ΕΦΕΤ παρήγαγε ένα αρκετά έντονο ελεγκτικό έργο.
Αυτό το έργο φαίνεται ότι ενόχλησε πολλές μεγάλες και, ιδιαίτερα, πολυεθνικές επιχειρήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις στις 8 Ιουλίου (μια μέρα μετά το τηλεφώνημα από την… Πολωνία) ανακοινώθηκαν αποφάσεις του Δ.Σ. του ΕΦΕΤ για επιβολή προστίμων συνολικού ύψους 327.000 ευρώ. Μεταξύ των επιχειρήσεων που
-3-
ΑπάντησηΔιαγραφήσυχνά περιλαμβάνονται στις ανακοινώσεις του οργανισμού είναι και η γαλλικών συμφερόντων αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, της οποίας τα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα έχουν κατ’ επανάληψη γίνει στόχος ελέγχων και επιβολής αντίστοιχων προστίμων.
Ο «παραιτηθείς» με αυτό τον, τουλάχιστον, άκομψο τρόπο πρόεδρος του ΕΦΕΤ, δεν ήταν τυχαίο πρόσωπο. Πρόκειται για τον Γ. Ι. Νυχά, καθηγητή Μικροβιολογίας Τροφίμων στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, ο οποίος έχει να επιδείξει διεθνές επιστημονικό έργο. Μάλιστα, ένα από τα προγράμματα στα οποία συμμετέχει το εργαστήριο που διευθύνει, μαζί με άλλα 40 ευρωπαϊκά ιδρύματα από 17 χώρες, ονομάζεται ProSafeBeef και αντικείμενό του είναι ακριβώς η ασφαλής διακίνηση του βόειου κρέατος. Αντίστοιχες επιστημονικές περγαμηνές φέρουν και οι συμμετέχοντες στο επιστημονικό συμβούλιο του οργανισμού.
Τον επιστήμονα αυτό χαρακτηρίζει ούτε λίγο-ούτε πολύ «ανεπαρκή» ο κ. Λοβέρδος για να ευχαριστήσει τους Ευρωπαίους συνομιλητές του, παρ’ ότι η παραίτηση δεν συνοδεύτηκε από καμιά επίσημη ανακοίνωση και ο ίδιος ο κ. Νυχάς αποικρούει τη σύνδεση της παραίτησής του με την υπόθεση του Lidl. Οι «υποψιασμένοι» καταναλωτές, έχουν άλλη άποψη. Σε ανακοίνωσή της στις 12/7 η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών ζητά την ανάκληση της παραίτησης του πρώην προέδρου και την άμεση καταστροφή όλων των μολυσμένων τροφίμων, καλώντας ουσιαστικά σε μποϊκοτάζ των συγκεκριμένων καταστημάτων, εφόσον δεν καταστραφούν τα συγκεκριμένα προϊόντα.
"Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος που παριστανει τον υπουργο υγειας ειναι σαν τον ΗΡΩΔΗ ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΕ τα παιδια του Ανδρεα Παπανδεου και ενα απο τα παιδια του Ανδρεα ητανε και το Εθνικο Συστημα Υγειας.Ανοιγει πλεον τις πορτες του ΕΣΥ να μπει ολη η ιδιωτικη αθλιοτητα της ιατρικης στην Ελλαδα.Οι παροντες στο ΕΣΥ και αφου το αρμεξαν καλα καλα θα βγουνε στα 68 τους και θα το παιξουν ιδιωτες γιατροι,λες και μεχρι τωρα ητανε κατι αλλο (να ελεγξει το ΣΔΟΕ τα περουσιακα τους στοιχεια αμεσα)Και οι ιδιοι θα ξαναμπουνε απο το παραθυρο στο ΕΣΥ σαν ιδιωτες και συναλλασομενοι με τους πιο νεοτερους του ΕΣΥ θα συνεχισουν το οργιο χρηματισμου και αθλιοτητας.Επιτρεπει επισης στους στρατιωτικους γιατρους να εχουν γιατρεια ιδιωτικα.Αυτα ολα θα τα πληρωσει πολυ ακριβα η φτωχολογια ιδια μολις ολοκληρωθει ο εκμαυλισμος με εισοδο στο ΕΣΥ ασφαλιστικων ταμειων και ιδιωτων επενδυτων.Ο ιδιος αυτος υπουργισκος,σαν προσωπικοτητα ειναι ενας ασημαντος ανθρωπακος,ειναι αυτος που απελυσε τον προεδρο του ΕΦΕΤ επειδη εκανε αριστα και εντιμα την δουλεια που του ειχανε αναθεσει.Υπαρχουν και κατι καυτα,πολυ καυτα για τον υπουργισκο αυτον που οταν χρειαστει θα βγουνε στην φορα και τοτε να δουμε που θα παει να κρυφτει.
ΑπάντησηΔιαγραφή