28/2/17

Ιαβέρης: 12 δισ. τον χρόνο το κόστος των τροχαίων, 40% του κόστους υγείας στην Ελλάδα

«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία είναι από τροχαία. Ποσό πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι», δηλώνει ο Ιαβέρης. ΑΠΕ ΜΠΕ/Γραφείο Τύπου ΓΕΑ/STR
«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία είναι από τροχαία. Ποσό πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι», δηλώνει ο Ιαβέρης. ΑΠΕ ΜΠΕ/Γραφείο Τύπου ΓΕΑ/STR

“Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα.

“Και μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στη ηλικία των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών”. Αυτό είναι ένα από τα πολλά συγκλονιστικά στοιχεία που αποκάλυψε ο γνωστός οδηγός αγώνων, Αναστάσιος Μαρκουίζος (Ιαβέρης), λίγες ώρες μετά το τραγικό τροχαίο της Ε. Ο. Αθηνών- Λαμίας.

Ο ίδιος ωστόσο αποκαλύπτει ότι: «τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα. Το 40% του κόστους στην υγεία είναι από τροχαία. Ποσό πολύ μεγάλο, που κανείς δεν κάνει κάτι για να αλλάξει την κατάσταση. Ειδικά τώρα την περίοδο της κρίσης. Μιλάμε για μια γενοκτονία. Και κανείς δεν κάνει κάτι”.

Η έλλειψη παιδείας είναι η σημαντικότερη αιτία των ατυχημάτων. “Είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει παιδεία. Δεν υπάρχει αλληλοσεβασμός. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι όπως ξεκινάμε από το σπίτι μας το πρωί, έτσι πρέπει να γυρνάμε. Υπάρχουν οικογένειες από πίσω που μας περιμένουν. Θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον εαυτό και τους άλλους. Τα παιδιά στο παιδικό κάθισμα, όλοι οι επιβάτες να φορούν ζώνη, όχι υψηλές ταχύτητες. Φθάσαμε να οδηγούμε αυτοκίνητο και λες και κυκλοφορούμε με Καλάσνικοφ” ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Ιαβέρης.

Ο ίδιος πάντως προτείνει αύξηση των προστίμων. “Τα πρόστιμα πρέπει να αυξηθούν και όχι να μειωθούν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε καλύτερους ανθρώπους. Επίσης συχνά θα πρέπει μέσα από τις ΜΜΕ να προβάλουμε όχι ατυχήματα για συνετισμό, αλλά τις στιγμές της κηδείας των θυμάτων, αλλά και την επόμενη μέρα των ατόμων που έμειναν ανάπηροι. Επίσης οι γονείς οφείλουν να γίνουν καλύτεροι κατά τη διάρκεια της οδήγησης, καθώς τα παιδιά αντιγράφουν τους γονείς σε μεγάλο βαθμό. Αν δεν είναι αυτοί σωστοί, ούτε και αυτά θα γίνουν σωστά”.

Για “μαγκιά¨” στην οδήγηση κάνει λόγο ο Θεσσαλονικιός οδηγός αγώνων, Δημήτρης Μανωλόπουλος. “Υπάρχει πολύ μαγκιά στην οδήγηση. Επίσης βλέπουμε πειραγμένα αυτοκίνητα, μαύρα τζάμια, σκεπασμένες πινακίδες με σκούρες ζελατίνες, μουσική στη διαπασών, εξατμίσεις μπουριά, διασκευασμένα τουρμποκίνητα. Και όλα αυτά με την αστυνόμευση ανύπαρκτη. Η οδήγηση των περισσότερων Ελλήνων οδηγών δεν διαφέρει πολύ από μία πίστα με συγκρουόμενα αυτοκινητάκια του λούνα πάρκ”.

Τέλος ο γνωστός οδηγός αγώνων, Δημήτρης Μανωλόπουλος προέτρεψε να: “γίνει υποχρεωτικό το μάθημα ασφαλούς οδήγησης στην τηλεόραση και στα ραδιόφωνα. Να υπάρξουν αυστηρά πρόστιμα στους ανεγκέφαλους οδηγούς και αφαίρεση διπλώματος οδήγησης για πάντα σε οδηγούς που ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια ταχύτητος”.

28/02/2017 10:22 ΑΠΕ-ΜΠΕ Θεσσαλονίκη

12 σχόλια:

  1. τα λεει ο ιαβερης κατι χρονια τωρα...κοφτες δεν βλεπουμε με τπτ ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον καταπιεσμένο και τον αποτυχημένο, ένα αυτοκίνητο, μηχανή ή μηχανάκι στα χέρια του είναι εξουσία. Του αλλάζει τα φώτα, το κάνει να φωνάζει με εξατμίσεις και ηχεία για να δείξει ότι υπάρχει και δεν είναι μηδενικό. Τρομακτικό το πολιτιστικό πρόβλημα στην Ελλάδα, γενοκτονικό.
    Ζήτησα να κάνω περισσότερα μαθήματα από το δάσκαλό μου, και δεν λάδωσα να το πάρω. Πόσοι συμπατριώτες μου έκαναν κάτι παρόμοιο; Στο εξωτερικό, παρότι οδηγούσα, ζήτησα να ξανακάνω μαθήματα για να μάθω την συμπεριφορά και τους κανόνες άλλου λαού στην οδήγηση. Έχω λοιπόν δικαίωμα να βρίζω το σκυλαδισμό και στην οδήγηση.

    Να καλέσει άμεσα η κυβέρνηση τον Ιαβερη και τους φίλους του και να τους δώσει αμέσως υπουργείο να κάνουν έργο και να αλλάξουν το καθεστώς στην οδήγηση. Χωρίς σκληρό κράτος, με πολλούς οδηγούς και ηχορυπαντές στη φυλακή, δεν θα αλλάξει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ elias cavadas, o «κόφτης» (αν εννοείς ηλεκτρονικό περιορισμό μέγιστης ταχύτητας) δεν θα ωφελήσει σε τίποτα, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των δυστυχημάτων συμβαίνουν με πολύ χαμηλές ταχύτητες (τάξης 30-40 km/h) και μάλιστα εντός του αστικού ιστού.

    @ Γιώργος Σιδηρούντιος, καμία κυβέρνηση δεν πρόκειται να εφαρμόσει τα μέτρα που προτείνει ο Ιαβέρης διότι πολύ απλά οι κυβερνήσεις θέλουν να χαϊδευουν τα αυτάκια των ψηφοφόρων και κανείς βλακέντιος (πλην όμως ικανός για ψήφο) δεν θα αισθανόταν ευτυχής εάν του επέβαλαν πρόστιμο 10 χιλιάδων ευρώ για παράβαση STOP ή ερυθρού σηματοδότη και επιπλέον υποχρεωτική δωρεά των οργάνων του (ασχέτως αν θέλει ή αν δεν θέλει ο ίδιος) μετά θάνατον και υποχρεωτική κοινωνική εργασία σε νοσοκομεία για 3-6 μήνες καθημερινά για να βλέπει από κοντά τον ανθρώπινο πόνο.

    Όταν η παράβαση του ΚΟΚ (και ειδικότερα σήματος STOP και σηματοδότη), αντιμετωπίζεται ως «πταισματάκι» αντί ως κακούργημα (απόπειρα κατά ζωής και μάλιστα με ενδεχόμενο δόλο, αφού εσκεμμένα ο δράστης θέτει σε κίνδυνο ζωές), δεν πρόκειται να βελτιωθεί η κατάσταση. Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη; Κακούργημα που ισοδυναμεί με εγκλεισμό σε σωφρονιστικό κατάστημα τουλάχιστο τα 5 έτη, παρέα με την αφρόκρεμα του υποκόσμου. Αλλά τι να λέμε τώρα...

    Όταν η νεολαία της χώρας (το μέλλον υποτίθεται) προσπαθεί να μιμηθεί τον Παντελίδη οδηγώντας στην ίδια στροφή με τα ίδια χιλιόμετρα για να test-άρει αν το όχημα θα πλαγιολισθήσει ή όχι κι όταν η ΕΛΑΣ και οι Δικαστικές Αρχές δεν εξαρθρώνουν άμεσα τα κυκλώματα με τους κάγκουρες που μετατρέπουν το δημόσιο οδικό δίκτυο σε πίστα αγώνων ταχύτητας για κόντρες ανοησίας, μην περιμένεις να αλλάξει κάτι.

    Όσο κι αν μας πονάει (ηθικά και ψυχολογικά), όσο κι αν οι περισσότεροι από εμάς δυσκολευόμαστε να το αποδεχτούμε, ο Δάσκαλος Ιαβέρης έχει απόλυτο δίκιo: Είμαστε ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ λαός στον πλανήτη. Φτάνει απλώς να παρατηρήσει κανείς τον τρόπο που ψηφίζουμε και τον τρόπο που οδηγούμε για να αντιληφθεί το αυτονόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία λύση θα ήταν η ενσωμάτωση του ψηφιακού ταχογράφου στις νέες άδειες οδήγησης, που είναι ήδη σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας και εφαρμογή του (του ψηφιακού ταχογράφου) σε όλα τα οχήματα, όχι μόνο στα επαγγελματικά. Η "άδεια οδήγησης-ψηφιακός ταχογράφος" κρατά ιστορικό και για τις μέγιστες ταχήτητες αλλά και για τις ώρες οδήγησης - ξεκούρασης και επιβολή ανάλογων προστίμων όταν απαιτείται ακόμα και όταν μετά από καιρό η αστυνομία "διαβάζει" την άδεια οδήγησης-ψηφιακό ταχογράφο.

    Για παραβάσεις με σοβαρότατες συνέπειες όπως παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και πίνακίδας stop όπως σωστά ειπώθηκε αλλά και για παράνομη προσπέραση συμπληρώνω να επιβάλλονται αυστηρές ποινές όχι τόσο στο χρηματικό αλλά σε αφαίρεση της άδειας οδήγησης για πολύ μεγάλο διάστημα και στους υπότροπους οριστική αφαίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ electr, όπως έχει κατ' επανάληψη αναφέρει και ο Ιαβέρης, η συντριπτική πλειοψηφία των θανατηφόρων περιστατικών (ίσως ακόμη και το 90%) συμβαίνουν με ταχύτητες ΜΙΚΡΕΣ (σε μερικές περιπτώσεις κάτω των 30 km/h) και μέσα στην πόλη, σε μικρούς δρόμους, μέσα στις γειτονιές. Εκεί που ο βλακέντιος Ελληνάρας δεν θα φορέσει ζώνη ασφαλείας (χωρίς να μπορεί να αντιληφθεί πως η αδράνεια του σώματός του είναι ικανή να του διαλύσει το κρανίο στο παρμπριζ με μόλις 10 km/h), εκεί που ο κάγκουρας με το παπάκι δεν θα φορέσει κράνος για να μην του χαλάσει το μαλλί (χωρίς να υπολογίζει πως αν πέσει θα απλώσει τον εγκέφαλό του στην άσφαλτο), εκεί που ο κλαρινογαμπρός οδηγάει γράφοντας συγχρόνως SMS διότι για αυτόν καμία ζωή πεζού ή δικυκλιστή μπροστά του δεν είναι πιο σημαντική από το γκομενάκι που ψήνει, εκεί που ο υπέργηρος που δεν αντιλαμβάνεται καν αν έχει κατουρηθεί πάνω του ή όχι, έχει το δικαίωμα να οδηγεί και να θερίζει ότι έχει την ατυχία να βρεθεί στο δρόμο του.

      Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις που άνθρωποι μακελευονται ΕΝΤΟΣ αστικού ιστού και με ΜΙΚΡΕΣ ταχύτητες, κανένας ταχογράφος και κανένας έλεγχος ταχύτητας δεν μπορεί να βοηθήσει.

      Για το τέλος, θα αναφέρω κάτι που είχε πει ο Ιαβέρης. Ο Σλόμπονταν «Μπόμπαν» Γιάνκοβιτς, έμεινε ΑΝΑΠΗΡΟΣ έχοντας χτυπήσει με σχεδόν 3 km/h!!!!! Να το ξαναπώ; ΤΡΙΑ (3) km/h. Τι σας κάνει να θεωρείται τους εαυτούς σας τόσο άτρωτους, όταν με ΜΟΛΙΣ 3, ή 5 ή 10 χιλιόμετρα την ώρα μπορεί κάποιος να σκοτωθεί ή να μείνει παράλυτος για όλη του τη ζωή;

      Κανένας ταχογράφος λοιπόν και κανένας "κόφτης" δεν είναι ικανός να αποτρέψει την βλακεία. Η βλακεία εξαλείφεται με 2 τρόπους: Ή την προλαμβάνεις (με Παιδεία στην νέα γενιά για να μην κάνουν λάθη στο μέλλον), ή την ξεριζώνεις βιαίως (με επιβολή εξοντωτικών ποινών) σε όσους δεν μπορούν να αντιληφθούν πως δεν είναι οι άρχοντες του Σύμπαντος.

      Επι δεκαετίες ο Έλληνας έχει αποδείξει πως δεν παίρνει από λόγια. Ε, λοιπόν ήρθε η ώρα της φάπας.

      Διαγραφή
    2. Πρώτα από όλα είναι λυπηρό τα "μαθήματα" περί ασφαλούς οδήγησης & οδικής ασφάλειας να γίνονται από παλαιούς οδηγούς αγώνων ταχύτητας, εδώ βάζω και τον Ιαβέρη. Θα προτιμούσα από εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών.
      Καλά τα λέει ο Ιαβέρηςαλλά έχει την τάση να ισοπεδώνει τα πάντα (εκεί υστερεί κατά τη γνώμη μου). Δεν είμαστε όλοι έτσι, γιατί αν ήμασταν όλοι έτσι τότε αυτό που έγινε το Σάββατο θα γίνοταν χίλιες φορές κάθε μέρα. Μια μειοψηφία είναι που οδηγεί έτσι αλλά δυστυχώς γίνεται άκρως επικίνδυνη για όλους όσοι κυκλοφορούν στο δρόμο (πεζούς & οχήματα)
      Επίσης, πριν λιγο καιρό (1 μήνας περίπου) όταν το κράτος είπε ότι θα μειώσει τα πρόστιμα του ΚΟΚ (θα μειώσει όχι θα μηδενίσει) ο Ιαβέρης τα έβαλε με το κράτος, λες και ο λόγος που τηρούμε τον ΚΟΚ (και γενικότερα του νόμους του κράτους) είναι ο φόβος της επιβολής ποινών. Θα το δεχόμουν αν έλεγε ο Ιαβέρης "μείωσε τα πρόστιμα αλλά αύξησε τη διάρκειας της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης".

      Ο ταχογράφος (ή αν θέλεις οι συνέπειες των παραβάσεων που μπορεί να αποδείξει ο ταχογράφος) έχουν μειώσει τα τροχαία των επαγγελματικών οχημάτων.

      Τέλος, μην ξεχνάμε ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα τόσα δραματικότερα είναι τα ατυχήματα ως προς τις συνέπειες τους. Δυστυχώς το είδαμε στο ατύχημα που έγινε.

      ΥΓ: Κρίμα για τον Γιάνκοβιτς αλλά αυτό που έκανε τότε (σαν ένδειξη διαμαρτυρίας-απόροοιας στο σφύριγμα του διαιτητή) εντάσσεται σε αυτό που γράφεις παρακάτω περί βλακείας. Ήταν μια "χαζή" ενέργεια που ο ίδιος αλλά και κανείς μας δεν περίμενε ότι είχε τέτοιες συνέπειες.

      Διαγραφή
    3. Θα διαφωνήσω με το "...μην ξεχνάμε ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα τόσα δραματικότερα είναι τα ατυχήματα ως προς τις συνέπειες τους..."

      Οι υψηλότερες ταχύτητες απλώς προκαλούς πιο "θεαματικά" ατυχήματα / δυστυχήματα. Οι στατιστικές όμως, αποδεικνύουν περίτρανα πως σχεδόν το 90% των νεκρών & εφ' όρου ζωής παραλύτων, προέρχεται από περιστατικά που συνέβησαν με ΜΙΚΡΕΣ ταχύτητες. Το συμπέρασμα βγάζουμε από αυτό; Συμπεριφερόμαστε σαν άσχετοι και "εντυπωσιαζόμαστε" από τα περιστατικά μεγάλων ταχυτήτων ενω καθημερινά τα μικρής ταχύτητας περιστατικά μας ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΖΟΥΝ με ύπουλο και αθόρυβο τρόπο. Είναι σαν τα αεροπορικά ατυχήματα / δυστυχήματα. Οι περισσότεροι έχουν σχηματίσει την λανθασμένη εντύπωση πως τα αεροπλάνα είναι επικίνδυνος τρόπος μετακίνησης επειδή "εντυπωσιάζονται" μια στα τόσα όταν συντριβεί ΕΝΑ αεροπλάνο και πάρει μαζί του 50, 100, 200 ψυχές, την στιγμή που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ σκοτώνονται πολλαπλάσιοι από αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες κλπ.

      Δεν φταίει η ταχήτητα, δεν φταίνε οι δρόμοι, δεν φταίει η κακιά η ώρα, δεν φταίει το κακό το ριζικό μας. Η ΒΛΑΚΕΙΑ στο μυαλό ΟΛΩΝ μας φταίει που οδηγούμε σαν να είμαστε στα "συγκρουόμενα" του λούνα παρκ. Κι όπως έχει πει κατ' επανάλληψη ο Δάσκαλος Ιαβέρης, ο ΒΛΑΚΑΣ, δεν γνωρίζει καν οτι είναι ΒΛΑΚΑΣ - δεν τον αντιλαμβάνεται!

      Διαγραφή
    4. Θυμήσου πχ το δυστύχημα με τη νταλίκα στην Εγνατία Οδό (κοντά στο Κλειδί Ημαθίας)-5/10/14- όπου χωρίς να έχει φρένα και μεγάλη ταχύτητα έπεσε (εκσφενδίνσε) πόσα αυτοκίνητα (καραμππόλα με 40 ΙΧ και 5 νεκρούς).
      αυτό γιατί θεωρείς ότι η ταχύτητα προσφέρει μόνο θέαμα όπως λες, εγώ θα πω ότι "προσφέρει" ακαριαίο θανάτο, ούτε καν την πιθανότητα κατόπιν νοσηλείας να επιζήσεις.

      τώρα όσο για την "βλακεία" και τον Ιαβέρη, έγραψα παραπάνω ότι μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας καλύτερα από εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών. ποιο μήνυμα πενάμε με τους Ιαβέρηδες; γίνε οδηγός αγώνων (τρέχα σαν τρελός σε κλειστούς χώρους) για να γίνεις ειδικός της οδικής ασφάλειας;

      Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι πώς το εννοώ, και να μην σε χαρακτηρίζει η ρήση του Ιαβέρη.

      Διαγραφή
    5. @ electr, επειδή έχω παρακολουθήσει και από κοντά τις διαλέξεις του Ιαβέρη και τον έχω παρακολουθήσει κι από τα δημοσιευμένα βιντεάκια του, δεν θυμάμαι ποτέ να ανέφερε ή να διαφήμισε τον εαυτό του ως παντογνώστη επειδή στα νιάτα του οδηγούσε σε αγώνες.

      Κατα την ταπεινή μου άποψη, η διδασκαλία του Ιαβέρη που κατα την άποψή σου (αν αντιλαμβάνομαι σωστά) δεν θα έπρεπε να μιλά για οδική ασφάλεια αφού αγωνιζόταν σε ασφαλές περιβάλον πίστας (όσο "ασφαλές" μπορεί να είναι το χωματινο ορεινό δίκτυο μερικών εκατοντάδων χιλιομέτρων), ενω ας πούμε θα έπρεπε να έχουν άποψη αποκλειστικά εκπαιδευτές οδήγησης (οι οποίοι έγινα εκπαιδευτές πως ακριβώς;). Έχω ακούσει "επαγγελματίες" (τα εισαγωγικά όχι τυχαία) οδηγούς πχ νταλικιέρηδες και ταξιτζήδες να κομπάζουν ως ικανοί οδηγοί με το επιχείρημα "40 χρόνια οδηγός", ενώ στην πραγματικότητα και τα 40 χρόνια της εμπειρίας τους στην άσφαλτο ήταν στραβό αρμένισμα σε στραβό γυαλό. Μεταξύ μας, θεωρώ πολύ πιο ικανό οδηγό και πολύ πιο κατάλληλο να διδάξει οδήγηση και ασφάλεια έναν 25χρονο επαγγελματία οδηγό αγώνων από χίλιους οδηγούς ταξί που οργώνουν την άσφαλτο 20 ώρες το 24ωρο επί 40 χρόνια. Για την δε πλειοψηφία των εκπαιδευτών οδήγησης που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο έχουν μιζώσει με 1200αρια τους εξεταστές για λογαριασμό πελάτη, τι να πω; Χρειάζεται να το σχολιάσω; Και μην μου πεις οτι οι εκπαιδευτές οδήγησης είναι παναγίτσες, διότι αν δεν έχουν σπρώξει χρήμα οι ίδιοι, έχουν σίγουρα δει να συμβαίνει μπροστά τους και δεν βγάλαν κουβέντα.

      Διαγραφή
    6. Δεν θεωρώ κατάλληλους τους οδηγούς αγώνων για μαθήματα οδικής ασφάλειας όχι γιατί οδηγούν (ως οδηγοί αγώνων) σε κλειστούς χώρους αλλά γιατί θεωρώ λάθος πρότυπο ένας που τρέχει με τις ταχύτητες που τρέχουν αυτοί να μιλά ταυτόχρονα για οδική ασφάλεια. Θεωρώ ότι είναι λάθος πρότυπα.

      Τον Ιαβέρη τον έχεις παρακολυοθήσει αρκετά, αυτή η γενικεύση και ισοπέδωση ότι "όλοι τα κάνουμε όλα στραβά στο δρόμο" πώς σου φαίνεται; ισχύει; εγώ διαφωνώ και σε αυτό το σημείο μαζί του.

      Για το πώς γίνεται κάποιος εκπαιδευτής υποψηφίων οδηγών υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία εξετάσεων. Αρκετών εξετάσεων σε όλους τους τύπους οχημάτων. Δεν αρκεί η άδεια οδήγησης όλων των κατηγοριών, αυτή είναι μόνο η αρχή, μετά έχει αρκετά πιο απαιτητικές εξετάσεις.

      Το ότι κάποιος έχει άδεια οδήγησης πχ 10, 20, 40 κλπ χρόνια, για εμένα δε λέει κάτι.

      Διαγραφή
  5. Πόιντμαν, πολλά σωστά λες, αλλά δεν είμαστε ο χειρότερος λαός στον πλανήτη. Δίνουμε μεγάλο αγώνα όμως για να γίνουμε.

    Δεν είναι μόνο η οδήγηση και τα πολιτικά. Τρόμαξα και με τις στατιστικές για παχυσαρκία, κάπνισμα, εκτρώσεις, σκουπίδια και άλλα που λένε ότι όχι απλά η πολιτική μας ηγεσία αλλά και η πνευματική και η πολιτιστική και η ακαδημαϊκή και άλλες έχουν πιάσει πάτο.

    Δεν θα έρθει σωτηρία αν δεν επιβληθεί σκληρό καθεστώς στη χώρα μας με κάποιους σαν τον Ιαβέρη στο τιμόνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα δεν εχει καταλαβει κανεις τι λέει ο Ιαβέρης. Δεν σκοτώνει η ταχύτητα η χαζομάρα σκοτώνει. Δε φοράει ο κόσμος ζώνη δεν ξέρει που να τρέξει δεν ξέρει ποςο να τρέξει δεν ξέρει που να προσπεράσει δεν καταλαβαίνει τις συνέπειες των πράξεων του ! Και ταχογράφο και με 20 να πηγαίνουν στοίχημα πάλι θα σκοτωνόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.