28/4/18

Αποστολή: Καταστρέψτε την ελληνική οικογένεια

Το παρόν κείμενο δημοσιεύτηκε πριν από επτά χρόνια. Τώρα που οι μαγαρισιές και η ασέλγεια  γίνονται  νόμος-  «Δεν μπορούμε για λόγους ισότητας και συνταγματικότητας να εξαιρέσουμε τα ομόφυλα ζευγάρια από την αναδοχή" δηλώνει ένα πτώμα υπουργικό  –και παρακολουθούμε την μετατροπή της πατρίδας μας, σε Σόμομα και Γόμορα, τον πλήρη εξευτελισμό του θεοϊδρυτου θεσμού της οικογένειας, καλό είναι να θυμηθούμε τι γράφουν τα σχολικά βιβλία γι' αυτήν. 'Όπως τόσα χρόνια συμβαίνει με την γενοκτόνο μας  Τουρκιά, που τα κοπροκάναλα, μας την παρουσιάζουν τάχα και «νοικοκύρη λαό», τον ίδιο λαό που έσφαζε χιλιάδες Κύπριους πριν από 40 χρόνια, κατά παρόμοιο τρόπο, και το τρισάθλιο υπουργείο Παιδείας, μαγαρίζει, με τα βλάσφημα και καρκινογόνα «πνευματικώς» βιβλία και προγράμματά του, τα παιδιά σας ΕΛΛΗΝΕΣ. Ας ακούσουμε τι μας κανοναρχεί το αθάνατο '21 και ας πράξει ο καθείς κατά την συνείδησή του.
«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα' νεργήσω κι' ό,τι θέλουν ας μου κάνουν» 
Στρατηγός Μακρυγιάννης

Κάποτε πλησίασε τον τροπαιούχο νομπελίστα μας ποιητή Γιώργο Σεφέρη, ένας ξένος διαπρεπής συνομιλητής, «πειράζων αυτόν και λέγων»: «Μα πιστεύετε σοβαρά ότι είστε πραγματικά απόγονοι του Λεωνίδα και του Θεμιστοκλή;». Απαντά ο Σεφέρης: «Όχι, είμαστε απόγονοι μονάχα της μάνας μας, που μας μίλησε Ελληνικά, που προσευχήθηκε ελληνικά, που μας νανούρισε με παραμύθια για τον Οδυσσέα, τον Ηρακλή, τον Λεωνίδα και τον Παπαφλέσσα, και ένιωσε την ψυχή της να βουρκώνει την Μεγάλη Παρασκευή, μπροστά στο ξόδι του νεκρού Θεανθρώπου».
(Το απόσπασμα περιέχεται στο βιβλίο της Μερόπης Σπυροπούλου, «Οικογένεια ώρα μηδέν», εκδ. «Αρχονταρίκι», σελ. 131). Δεν ξέρουμε αν κατάλαβε ο... «πειραστής» ξένος την απάντηση του ποιητή, ο οποίος εξυμνεί την μάνα τη Ρωμηά και την οικογένεια, πριν αυτή ανοίξει τα πορτοπαράθυρά της και εισβάλλουν στο ευλογημένο καταφύγιο του Γένους, ο μαγαρισμένος αγέρας του δήθεν εξευρωπαϊσμού μας. Και η κρίση «τηγανίζει» και ταλανίζει κυρίως την οικογένεια.
Δεν σκοπεύω να γράψω για την σπουδαιότητα και ιερότητα του οικογενειακού θεσμού. Αυτό ακόμα και οι ανίατα προοδευτικοί το κατανοούν. Το βλέπω στο σχολείο. Για τα δικά τους βλαστάρια γίνονται κέρβεροι. Απαιτούν και πειθαρχία και καλή παιδεία, επιλέγουν τα καλύτερα και ακριβότερα κολέγια. Τις προοδευτικές σαχλαμάρες και ψευτοδημοκρατικότητες τις αφήνουν για τα παιδιά του, δηκτικώς λεγόμενου, κοσμάκη. Και οι αφελείς ζητωκραυγαστές τούς πιστεύουν και τους ψηφίζουν.
Στο βιβλίο «οικογένεια σε κρίση» (συλλογικός τόμος) διαβάζω σ' ένα κείμενο της Ντίνας Πετροπούλου. «Από την δεκαετία του 1970, το διαζύγιο είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο με αυξητική τάση σε όλο τον δυτικό κόσμο. Στις ΗΠΑ για την τριετία 1977-79 ένας στους δύο γάμους κατέληγε σε διαζύγιο, ποσοστό που ανακοινώθηκε και στη χώρα μας 30 χρόνια μετά».(«Αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική», λέει ένα επιτυχημένο ρητό). Στο ίδιο κείμενο περιέχεται και το όνειρο ενός πεντάχρονου παιδιού. Το ρώτησαν τι θα γίνει, όταν μεγαλώσει.
Απάντηση: «Ξέρεις εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω επιστήμονας... μεγάλος επιστήμονας... και θα φτιάξω μια κόλλα, την πιο δυνατή κόλλα του κόσμου... για να κολλήσω την μαμά και τον μπαμπά». Το μικρό παιδί ψάχνει την «κόλλα». Σε τούτο τον τόπο ξέρουμε, ήξεραν οι παλιότεροι – αυτό λέγεται Παράδοση – πως η μόνη «κόλλα», ατσάλινη και συμπαγής, που ένωνε δία βίου το ζευγάρι είναι ο Χριστός.
«Ένθα ανήρ και γυνή και παιδία και τοις της αρετής συνδεδεμένοι δεσμοίς, εκεί μέσος ο Χριστός», γράφει ο άγιος Χρυσόστομος. («Εις Γεν.», λόγος Ζ', 5, ΕΠΕ 8,140). Όταν φεύγει ο Χριστός, από το «μέσον» και στην θέση του μπαίνει η καριέρα, η καλοπέραση, η ηδονοθηρία και η αδιαφορία τότε ο όμορφος και «χρηστός ζυγός» του γάμου καταλήγει σε διαζύγιο. (Και ας με συγχωρέσουν κάποιο ι -δεν μέμφομαι και δεν κρίνω κανέναν, για τα παιδιά γράφω- σπάνια βλέπουμε στα σχολεία, παιδιά διαλυμένων οικογενειών, στις οποίες υπάρχει αναφορά στο Χριστό και την εκκλησία μας.
Σπάνια βλέπουμε διαζύγια σε πολύτεκνες οικογένειες, γιατί τα παιδιά μεγαλώνουν με το «εμείς» και όχι με το καταστροφικό «εγώ» του μοσχοαναθρεμμένου μοναχογιού ή της μοναχοκόρης. Σκέφτομαι, αν θέλουν τα νέα ζευγάρια να τιμωρήσουν το ελεεινό κρατίδιο του μνημονίου, ας κάνουν πολλά παιδιά. Οι στατιστικές λένε ότι τα περισσότερα παιδιά γεννήθηκαν την περίοδο της Κατοχής, εν μέσω φρικτής και ανείπωτης σκλαβιάς. Με 5-6 παιδιά και φόρους δεν πληρώνεις και εργασία βρίσκεις και ο Θεός βοηθάει. Κατανοώ τις αντιδράσεις. Πώς θα τα μεγαλώσουμε, τι θα απογίνουν, είμαστε άνεργοι, μέλλον ζοφερό. Σε λίγα όμως χρόνια θα διδάσκουμε και θα παίρνουν τα προνοιακά επιδόματα οι οικογένειες και τα παιδιά από το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν. Ή μήπως περιμένουμε να λύσει την βραδυφλεγή βόμβα της λαθρομετανάστευσης ο κ. Χρυσοχοϊδης; Όπως το έλυσε στην προηγούμενη θητεία-κοροϊδία του).
Κι αν σήμερα «μες στην ερημιά του κόσμου» έχουμε περισσότερο ανάγκη την οικογένεια, έρχονται τα τρισάθλια κουρελουργήματα «περιοδικά ποικίλης ύλης» -βιβλία γλώσσας- και ευτελίζουν πλήρως τον ιερό θεσμό. Την εποχή του άκρατου ατομισμού και... κανιβαλισμού το «Νέο Σχολείο» τους, επιδιώκει να προσβάλλει και να μειώσει την σημασία που είχε -και έχει ακόμα- ως κοινωνική αξία και πρότυπο στην πατρίδα μας η οικογένεια (με τους δύο γονείς να ζουν μαζί και να φροντίζουν τα παιδιά τους). Πουθενά στα βιβλία αυτά δεν θα βρεις αυτό το εξαιρετικό που γράφει στο βιβλίο του «χάνω το παιδί μου», ο αειθαλής δάσκαλός μας Κωνσταντίνος Γανωτής, ότι «η οικογένεια είναι μια αγκαλιά προσώπων που αγαπιούνται και αγαπιούνται γι'αυτό που είναι και είναι εικόνες Θεού, γεννημένοι για την αιώνια ζωή στη βασιλεία του Θεού». (σελ. 76). Σ' όλο το Δημοτικό ελάχιστες αναφορές γίνονται στην οικογένεια και στον ανθρωποποιό ρόλο της. Στην Στ' τάξη, (γλώσσα, β' τεύχος) υπάρχει ενότητα με τίτλο «συγγενικές σχέσεις». Στο κείμενο «ώρες με την μητέρα μου», διαβάζουμε: Η μαμά μου... με τον μπαμπά μου παντρεύτηκαν από έρωτα στο άψε-σβήσε και οι ευχές που τους έδωσε ο παπάς όταν τους πάντρεψε πραγματοποιήθηκαν. Απόκτησαν καρπόν κοιλίας, δηλαδή εμένα και τον αδελφό μου». Ρηχή ειρωνεία, απαράδεκτη για σχολικό βιβλίο (σελ. 84). Στο κείμενο «πρέπει να φανώ γενναίος», το μοναχοπαίδι μιας οικογενείας, καλείται να επιδείξει την εξής γενναιότητα: να πάει διακοπές μόνο του, για να περάσουν οι γονείς του, προφανώς, καλύτερες διακοπές, χωρίς τις δεσμεύσεις από την παρουσία του μικρού τους παιδιού (σελ. 89).
Στο επόμενο κείμενο με τίτλο «μία οικογένεια ανάμεσα στις άλλες», αφού περιγράφει ένα παιδί, τρίτης δημοτικού, τα «είδη» των οικογενειών (πυρηνική, μονογονεϊκή, «ξαναπαντρεμένων») στο τέλος το παιδί αποφαίνεται: «Όταν μεγαλώσω και κάνω δική μου οικογένεια, δεν ξέρω ακόμα πώς θα μοιάζει...». (Το κείμενο είναι από το περιοδικό «ερευνητές», της εφ. «Καθημερινή»). Ολόκληρη ενότητα, χωρίς ένα κείμενο προβολής μιας φυσιολογικής οικογένειας. Πλήρης καταρράκωση του θεσμού και σαφές «δίδαγμα» στα παιδιά: δεν υπάρχει οικογένεια, «να είσαι ο εαυτός σου», μην ελπίζεις σε παρωχημένα πράγματα. Στο Γυμνάσιο τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Εδώ κυριαρχούν κείμενα καταθλιπτικά, ακατάλληλα για παιδιά, διασύρονται οι γονείς, απαξιώνεται πλήρως η παραδοσιακή, «ομαλή» οικογένεια. Στα «κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας», Α' γυμνασίου, στο διήγημα του Λ. Τολστόι, με τίτλο «Ο παππούς και το εγγονάκι», ο γιος και η νύφη φέρονται βάναυσα και απάνθρωπα στον ανήμπορο γέρο-πατέρα, έως ότου μαθαίνουν από τον μικρό εγγονό να του φέρονται σωστά. Στην σελ. 45 στο κείμενο «Νινέτ» της Ζωρζ Σαρή περιγράφεται, κατά την εισηγητική σημείωση της συγγραφικής ομάδας, «η αδυναμία επαφής των γονιών με τα παιδιά τους και με τις ενοχές που συχνά αισθάνονται αυτοί», όπως και «η κρίση ταυτότητας, την αγωνία, δηλαδή, του παιδιού για την καταγωγή του, τους γονείς, τις ρίζες του».
Στην σελ. 49, στο απόσπασμα με τον τίτλο «Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο», από το μυθιστόρημα «Η εποχή του υακίνθου», της Τούλας Τρίγκας, η ηρωίδα, ένα νεαρό κορίτσι, καταγράφει τις εμπειρίες της από το διαζύγιο των γονέων και το δεύτερο γάμο της μητέρας της, βλέπει θετικά το γεγονός αυτό, εκφράζει μάλιστα τις θετικές εντυπώσεις της και στον (φυσικό) πατέρα της (τηλεφωνικώς).
Στα «Κείμενα» της Β' γυμνασίου, στο κείμενο «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» (σελ. 48), ο μαθητής θα διαβάσει: «περισσότερο απ' τους άλλους, η μητέρα, με το χαρακτήρα της και τα ελαττώματά της, μου πλακώνει την καρδιά. Δεν ξέρω πια τι στάση να κρατήσω· δε θέλω να της πω βάναυσα πως είναι παράλογη, σαρκαστική και σκληρή».
Κείμενα απαισιόδοξα, παιδαγωγικά ναυάγια, που ελάχιστα συνάδουν με την δροσιά, και την χαρά που πρέπει να προσφέρουμε στην «άνοιξη» της ζωής, στην νιότη του γυμνασίου. Στην σελ. 52 «φιλοξενείται» κείμενο με τίτλο «Οι Κυριακές στην θάλασσα», πρωταγωνιστούν τρία κορίτσια, που οι γονείς τους είναι διαζευγμένοι. Ένα από τα κορίτσια εκθέτει τις αιτίες του διαζυγίου. Μιλά για τον πατέρα της: «Φαίνεται ότι στο παλιό μας σπίτι τον καιρό που ζούσανε με την μητέρα οι δουλειές του το ίδιο τον απασχολούσανε. Ήταν ίσως η κύρια αιτία που χωρίσανε. Αυτό, και το ότι μπορούσα να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος κάνει απιστίες. Τώρα το κατάλαβα». Μάλιστα. Και εμείς καταλαβαίνουμε γιατί επιλέγονται τέτοια κείμενα για 13χρονα και 14χρονα παιδιά. Στη σελ. 42 άλλο απαισιόδοξο κείμενο με τίτλο «Η μάνα», εντελώς ακατάλληλο για παιδιά, στο οποίο ο πατέρας θύμωνε και ξυλοφόρτωνε άγρια τα παιδιά, όταν τον ξυπνούσαν πριν από την ώρα του» και η σύζυγος-μητέρα, που έκανε τα πάντα, ανεχόταν την συμπεριφορά του άντρα της και «ήταν ικανοποιημένη γιατί της έφτανε να γνωρίζει συχνά όλο τον πόθο του άντρα, να πιάνει παιδί μ' αυτόν, να γεννάει...».
Θα μπορούσα να συνεχίσω, όπως για παράδειγμα με εκείνο το «εξαιρετικό», που περιέχεται στην «Νεοελληνική Γλώσσα», της γ' γυμνασίου, όπου ο δύσμοιρος φιλόλογος καλείται να διδάξει το γνωστό τραγούδι των Κατσιμιχαίων «Don't worry be happy», το οποίο είναι κατάλληλο για οινόφλυγες, μεταμεσονύκτιους θαμώνες διασκεδαστηρίου και όχι για τάξη σχολικού διδακτηρίου. Παραθέτω την πρώτη στροφή:
«Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά,
αν κοιταχτείς και έχεις βγάλει βυζιά
don't worry be happy.
Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σου
σε φωνάζει μαμά
don't worry be happy...».
Αυτά τα «ωραία» βγαίνουν σήμερα από τα σχολεία. Πνίγονται, ασφυκτιούν τα παιδιά από τις αναθυμιάσεις. Αντί για το «μάννα» της εξαίσιας παράδοσής μας, τα ποτίζουμε χολή, τα τρέφουμε με ακαθαρσίες. Μία Πνευματική Γενοκτονία, την οποία επιτρέπουμε, γιατί από Έθνος με ήθος θυσιαστικό και αντιστασιακό, καταντήσαμε, αξιολύπητο, δειλό σκορποχώρι. Εσχάτη ώρα εστί, να βρούμε τον εαυτό μας, να καθαρίσουμε την Ελλάδα από τις ανθρωποκάμπιες που την μαραζώνουν.  

Δημήτρης Νατσιός 

δάσκαλος-Κιλκίς

5 σχόλια:

  1. Το φάντασμα του Μάρξ και του Λένιν είναι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θέμα δεν είναι το ποιός θα πάρει πρώτος το πιστόλι για να αρχίζει να ανοίγει τρύπες στους κομμουνιστές. Αυτά έγιναν στο παρελθόν και μάλιστα όχι με τις τρομοκρατικές μεθόδους των αριστερών και των κομμουνιστών, αλλά οργανωμένα, με πραξικοπήματα, από αυτούς που θεώρησαν πως έχουν ιστορικό χρέος απέναντι στην Πατρίδα να την προστατέψουν από τον κομμουνισμό, το όργανο της καταστροφής των εθνών. Πρακτικά, τους δύο αυτούς στρατιωτικούς, τον Ιωάννη Μεταξά και τον Γεώργιο Παπαδόπουλο, που τόλμησαν να πατήσουν το κεφάλι του κομμουνισμού, ο ελληνικός λαός, ένα αχάριστο, και ηλίθιο γαϊδούρι, τους χαρακτήρισε τυράννους και δικτάτορες και τους καταδίκασε στην λαϊκή συλλογική συνείδηση, άνευ αντιλόγου, την ίδια στιγμή που κρυφοκαμάρωνε τους μπολσεβίκους σφαγείς και προδότες του εμφυλίου, όπως τον βελουχιώτη, τον μπελογιάννη και τα άλλα βδελυρά καθάρματα που "πολεμούσαν για τον λαό", τον σλαβικό λαό φυσικά, που ήθελε Αιγαίο ματσεντόνσκι. Αυτόν, που ήθελε την Ελλάδα με σύνορα κάτω από τον Όλυμπο. Γι αυτό πολεμούσε ο 'ανθρωπος με το γαρούφαλο', αλλά ευτυχώς, ηττήθηκαν, όπως έγραψε και ο συναγωνιστής και σύντροφος του ο Τάκης Λαζαρίδης, όταν κατάλαβε ότι πολεμούσε στην λάθος πλευρά.
    Δεν παραξενεύει κανένα ότι ο αγράμματος τσίπρας έγινε δεκτός με τιμές από τις ηπα; Δεν παραξενεύει κανένα ότι κάψανε στην μαρφιν 5 ανθρώπους ζωντανούς ανάμεσα τους και μια έγκυο γυναίκα, σε κομμουνιστική πορεία, αλλά δεν ίδρωσε κανενός το αυτί ούτε έβγαλαν τα κόμματα και τις οργανώσεις εκτός νόμου όπως έγινε με την χρυσή αυγή, στην οποία η αριστερά, άνετα επιτίθεται με τρομοκράτες και σκοτώνει στελέχη της;
    Δεν παραξενεύει κανέναν που οι κομμουνιστές και ο συριζα απολαμβάνουν την καθολική σιωπή των media στις ανακολουθίες και τα τέρατα που εφαρμόζουν;
    Δεν παραξενεύει κανέναν το ανθελληνικό περιεχόμενο στις αφίσες και τα συνθήματα των αριστερών και αναρχικών ομάδων που λυμαίνονται την πόλη μαζί τους εγκληματίες που έχουν ξαμολύσει από τις φυλακές;
    Οποιαδήποτε κυβέρνηση διαφορετικού προσήμου, θα είχε διαλυθεί και εξαφανιστεί. Όμως ο κομμουνισμός στην χώρα μας εφαρμόζεται ως μέρος ευρύτερου σχεδίου.
    Διότι, όταν μια ηγεμονική δύναμη επιτίθεται σε μια αντίπαλη χώρα, πάντα ξεκινά με την πριμοδότηση των φυγόκεντρων και διχοτομικών στοιχείων μέσα στο αντίπαλο κράτος και κατόπιν την παιδεία και την κοινωνική συνοχή. Αφού διαβρωθεί η παιδεία και το φρόνημα του αντιπάλου, προχωρά στα υπόλοιπα. Ο κομμουνισμός σαν εργαλείο κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτούς τους τομείς. Λειτουργεί σαν φυματίωση και δεν σταματά εύκολα.
    Από τα φαινόμενα λοιπόν συμπεραίνουμε πως το σημερινό μέγεθος της Ελλάδας δεν βολεύει και τόσο πολύ τους "συμμάχους" της και τον προαιώνιο εχθρό, οι οποίοι της επιτίθενται με αυτόν τον "ευγενικό τρόπο". Τι πιο αποτελεσματικό άλλωστε από το να πείσεις τον αντίπαλο σου να αυτοκτονήσει...
    Αφού λοιπόν η χώρα έχει παραδοθεί στους κομμουνιστές και δεν διαφαίνεται κανένα κορόϊδο όπως ο Μεταξάς ή ο Παπαδόπουλος να βγάλουν το φίδι από την τρύπα τι μπορεί να γίνει, θα ρωτήσετε.
    Τίποτε, αφήστε τον εχθρό να προχωρήσει. Όσο ανεβαίνει η μαϊμού τόσο φαίνεται η χάρη της.Αφήστε τον να τιμωρήσει τον γραικούλο και γάϊδαρο ελληνικό λαό. Όταν όμως έρθει η ώρα και θα την καταλάβετε, μην διστάσετε, μην δείξετε έλεος, μην αφήσετε κανέναν κομμουνιστή που να μην τον τιμήσετε όπως του αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δύο άπλες παρατηρήσεις
    1)Εισαγγελέας για τα ζώα υπάρχει.
    Εισαγγελέας για τις οικογένειες ..όχι βέβαια.
    Ρωτήστε ένα χωρισμένο ζευγάρι και ιδίως των πατέρα πόσα χρήματα έχει δαπανήσει για
    το αναφαίρετο δικαίωμα του να βλέπει τα πα ιδία του.Δεν ψηφίστηκε η συνεπιμέλεια στην ελληνική βουλή για να μην χάσουν οι δικηγόροι το 1/4 του τζίρου του(Κοντονής)
    2) Σίγουρα κάποιος από τους αναγνώστες έχει επισκεφθεί σελίδα ερωτικού περιεχόμενου.Ουδείς σχολίασε ότι τα περισσότερα βίντεο γράφουν"mom with son,brother
    f**k sister και όποια άλλη αιμομικτική πράξη μπορει να υπάρχει στην ουσία διαφημίζεται και προλειάνει το έδαφος όχι για την διάλυση της οικογένειες άλλα για την
    πλήρη διαγραφή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προτείνω ανεπιφύλακτα το εξαιρετικό άρθρο από το resaltomag.gr που αναλύει ποιος υποθάλπτει την διάλυση εθνικών κρατών , την εξαχρείωση των ηθών και την καταστροφή του θεσμού της οικογένειας .
    http://www.resaltomag.gr/154.mag
    Παγκοσμιοποίηση-Ανοικτά Σύνορα-Αλλοδαποί]
    Της Σύνταξης του ΡΕΣΑΛΤΟ


    Αυτό που διαφοροποιεί το σήμερα από το χθες είναι ότι η εποχή του εθνικού καπιταλισμού και των εθνικών ιμπεριαλισμών δεν υπάρχει πια. Η Ήττα του σοσιαλισμού σε συνδυασμό με την τεράστια τεχνολογική πρόοδο στον τομέα των επικοινωνιών και των υπολογιστών, επέτρεψε στον ιμπεριαλισμό να αναπτύξει θεαματικά τις εσωτερικές του τάσεις.
    Η πιο σημαντική εξέλιξη που καθορίζει τη σημερινή εποχή, την παγκοσμιοποίηση, όπως συνηθίζουμε να λέμε, είναι η γέννηση και η επέκταση αυτών των ίδιων παγκόσμιων επιχειρήσεων. Η διαδικασία βεβαίως δεν έχει ολοκληρωθεί. Δεν φτάσαμε στο παγκόσμιο μονοπώλιο και δεν πρόκειται να φτάσουμε ποτέ. Ωστόσο, τα τραστ εθνικών διαστάσεων πέρασαν σε ένα νέο στάδιο. Έγιναν πολυεθνικά.
    Όταν συνεπώς μιλάμε για παγκοσμιοποίηση εννοούμε τον υπερεθνικό, πλανητικό ιμπεριαλισμό, τις συγχωνεύσεις δηλαδή των γιγάντιων επιχειρήσεων πάνω από τα σύνορα, συγχωνεύσεις που δημιουργούν μια πλατιά οικονομική βάση η οποία επιτρέπει και επιβάλει την πολιτική ενοποίηση των πιο ισχυρών τμημάτων του κεφαλαίου.
    Οι απολογητές και τα «αριστερά» φερέφωνα του πλανητικού ιμπεριαλισμού ταυτίζουν την παγκοσμιοποίηση με την παγκόσμια ανθρώπινη κοινότητα, δηλαδή με την ενότητα και τη συναδέλφωση των λαών, με τη διεθνή αλληλεγγύη και το διεθνισμό. Αυτό είναι μύθος. Η παγκοσμιοποίηση είναι ακριβώς το αντίθετο: Η πολτοποίηση των λαών. Η διαίρεση και το αιματοκύλισμά τους, συνακόλουθα η μετατροπή των ανθρώπων σε γρανάζια, σε άβουλα όντα που θα ανταγωνίζονται και θα σπαράσσονται μεταξύ τους.
    Δεν είναι οι λαοί που οικοδομούν την παγκόσμια λαϊκή κοινότητα, αλλά ο καπιταλισμός που ενοποιεί τα παγκόσμια συμφέροντά του και τη βαρβαρότητά του.
    Είναι ο καπιταλισμός που θέλει να επιβάλει σε παγκόσμια κλίμακα μια αποικιοκρατία μοντέρνα, ανώτερης μορφής.
    Αυτή η νέα ιμπεριαλιστική αποικιοκρατία, όπως και η παλαιότερη, αποτυπώνεται στο μιλιταριστικό εθνικισμό. Των εθνικών ιμπεριαλισμών στο παρελθόν, του πλανητικού ιμπεριαλισμού σήμερα. Δεν μπορούμε συνεπώς τα εθνικά ζητήματα να τα αντιμετωπίζουμε με τα δεδομένα των εθνικών ιμπεριαλισμών, αλλά με τα δεδομένα του πλανητικού ιμπεριαλισμού. Και το σπουδαιότερο πρέπει να διακρίνουμε τούτο: ότι η πλανητική εξουσία, Η Νέα Τάξη, αναδείχνει τα εθνικά ζητήματα σε ζητήματα στρατηγικής προτεραιότητας.
    Η συνέχεια στο εξαίρετο ιστολόγιο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά ΑΚΡΙΤΑΣ για την σώφρονα και ενημερωμένη ανἀλυσή σου!
      Γιατί γράφονται πολλά που δείχνουν ότι πολλοί δεν έχουν καταλάβει τί οργανώνεται πίσω από την πλάτη μας.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.