14/1/12

Rebranding.... Turkey


Το νέο εμπορικό σήμα της Τουρκίας  είναι το «made in Turkey», το οποίο αντικαθιστά την μέχρι τώρα ένδειξη «TurkishBrands».

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν,  η Τουρκία το 2030 θα έχει εθνικό εισόδημα 2,77 τρισεκατομμύρια δολάρια και προετοιμάζεται προς την κατεύθυνση αυτή  αλλάζοντας  την εμπορική επωνυμία της εγχώριας παραγωγής.

Την ίδια διαδικασία έχουν ακολουθήσει, τη δεκαετία του 1970 η Ιταλία και η Ισπανία που καθιέρωσαν τα προϊόντα τους από το  ίδιο σήμα πιστοποίησης, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του συνδέσμου των βιομηχάνων Γιλμάζ Γιλμάζ.

«Μια φορά και έναν καιρό, η οικονομία της Ευρώπης παρουσιάζονταν με τις οικονομικές επιδόσεις των χωρών, όπως για παράδειγμα,   η Ιταλία ή η Ισπανία που έδωσαν έμφαση στο εμπορικό τους σήμα. Η Τουρκία, σήμερα,  έχει μια σημαντική παραγωγική ικανότητα, αλλά δεν έχει μια κατοχυρωμένη, διεθνώς, ένδειξη».

Ο Γιλμάζ θα τονίσει στη συνέχεια τη  σημασία που έχει  η κατοχύρωση  της προέλευσης του προϊόντος για μία χώρα που έχει διεθνές αντίκτυπο.
«Δημιουργώντας το εμπορικό σήμα ‘made in Turkey προωθούμε το οικονομικό όραμα της Τουρκίας», είπε.


--

τουρκικός Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.