4/9/14

Υπόμνημα 40 ακαδημαϊκών στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για το Τζαμί, το Αντιρατσιστικό και τη Λαθρομετανάστευση

ΥΠΟΜΝΗΜΑ 
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
Προς:
Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια,
Προεδρία της Δημοκρατίας, Προεδρικό Μέγαρο, Βασιλέως Γεωργίου Β' 2, Αθήνα, 10028.
Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Αντώνιο Σαμαρά,
Γραφείο Πρωθυπουργού, Ηρώδου Αττικού 19 Εντός του Μεγάρου Μαξίμου, Αθήνα, 10674.
Υπουργό Εξωτερικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, Βασ. Σοφίας 1, Αθήνα, 10671.
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ανδρέα Λοβέρδο, Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, 15180.
 Κοιν:
Πρόεδρο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Αλέξη Τσίπρα,
Αρχηγούς Πολιτικών κομμάτων
Όλα τα μέλη της Βουλής των Ελλήνων
Όλους τους Έλληνες Ευρωβουλευτές
Πρόεδρο και Δικαστές Συμβουλίου της Επικρατείας
Πρόεδρο του Αρείου Πάγου
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου


Θέμα: ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ, ΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ



ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Η απόφαση για την ανέγερση του τεμένους στο Βοτανικό πρέπει να επανεξεταστεί διότι οξύνει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, επιβραβεύοντας την  παρανομία, και δημιουργεί τεράστια προβλήματα ασφάλειας και κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας. Παράλληλα, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, όπως έχει, περιορίζει τα δικαιώματα των Ελλήνων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου, και γίνεται κίνητρο που ευνοεί τη λαθρομετανάστευση. Πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας είναι η αντιμετώπιση του εποικισμού της χώρας μας με μέτρα άμεσα και αποτελεσματικά.


Εξοχότατε κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Εξοχότατε κύριε Πρωθυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές,


Η Ελληνική πολιτεία σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την κατασκευή και  λειτουργία τεμένους στο Βοτανικό, προφανώς για να ασκείται κρατικός έλεγχος σε αυτό. Όμως στην πραγματικότητα αυτή η κίνηση, γινόμενη υπό την πίεση της Τουρκίας και των Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, επαυξάνει σοβαρά τους κινδύνους που διατρέχει η χώρα μας από το τεράστιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης.

Η ανεξέλεγκτη εισροή αλλοεθνών στο έδαφος μιας χώρας είναι παράνομος εποικισμός, συνιστά έγκλημα εθνοκτονίας συντελούμενο κατά κανόνα υπό ανώμαλες συνθήκες πολέμου, και απαγορευόμενο από το διεθνές δίκαιο (Άρθρο 8.2.β.viii του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου). Παράνομος μουσουλμανικός εποικισμός είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα: και οι έποικοι, αντί να απελαθούν, όπως διατάσσουν οι νόμοι, εδραιώνονται και α π α ι τ ο ύ ν. Το δε μέλλον διαγράφεται δυσοίωνο καθώς εκατομμύρια παράνομοι αλλοδαποί βρίσκονται ήδη στη χώρα, ενώ οι νέες αφίξεις παρουσιάζουν υψηλό ρυθμό αύξησης ιδιαίτερα από μουσουλμανικές χώρες. Μια χώρα που μαστίζεται από ανεργία της τάξεως του 27% και παραπαίει στο χείλος της χρεωκοπίας όχι μόνο δεν έχει ανάγκη από μετανάστες αλλά δεν μπορεί να τους  προσφέρει, και περισσότερο σε λαθρομετανάστες, ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, αφού δεν μπορεί να τις παράσχει και σε μεγάλο ποσοστό των πολιτών της.

Μετά την συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Ερντογάν το 2013 μπήκαν στην τελική ευθεία οι διαδικασίες για την κατασκευή, με έξοδα του Ελληνικού κράτους, ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, στην περιοχή του αρχαίου Ελαιώνα, επάνω σε οικόπεδο που παραχωρήθηκε σε αυτούς από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Με την  παρουσία του τεμένους ο Βοτανικός, μια περιοχή στο κέντρο της πρωτεύουσας της χώρας, διατρέχει τον κίνδυνο να μετατραπεί σε ένα γκέτο ανέργων παράνομων Μουσουλμάνων μεταναστών, με όλα τα κοινωνικά προβλήματα που μαστίζουν τέτοια γκέτο, και μια βάση του φανατικού ισλάμ που φουντώνει  κάτω από τέτοιες συνθήκες. Επιπροσθέτως, η περιβαλλοντική επιβάρυνση από ένα τέτοιο γκέτο θα είναι καταστροφική για μια περιοχή που χρειάζεται ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή ανακούφιση και χώρους «αναπνοής» για τους κατοίκους.

Η κατασκευή τεμένους στο Βοτανικό για την ικανοποίηση της Τουρκίας και των απαιτήσεων παράνομων μεταναστών, η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β' 1453, 5-6-2014), και το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που προωθείται από την κυβέρνηση, έχουν επιπτώσεις πολύ ευρύτερες από αυτές στον Βοτανικό. Η κατασκευή  και λειτουργία τζαμιών με δαπάνες του κράτους ανταμείβει την παράνομη εισβολή και στην συνέχεια εποίκηση από αλλοεθνείς επήλυδες πλήρως αναφομοίωτους και οδηγεί στη διάρρηξη της κοινωνικής συνοχής της χώρας με ολέθρια αποτελέσματα. Με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, το οποίο έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματικό από την Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή, επιβάλλεται στους Έλληνες η φίμωση της ελευθερίας του λόγου (που είναι το θεμέλιο της Δημοκρατίας).
Με την υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β' 1453, 5-6-2014) χορηγείται άδεια διαμονής ενός (1) έτους σε πολίτες ξένων χωρών που φέρονται ως θύματα ρατσισμού, έστω και λεκτικού. Άδεια διαμονής ενός (1) έτους χορηγείται επίσης σε όλους τους ουσιώδεις μάρτυρες, δηλαδή τους  υπόλοιπους λαθρομετανάστες που εισβάλλουν παράνομα μαζί τους. Είναι φανερό ότι και η εν λόγω υπουργική απόφαση οξύνει ακόμη περισσότερο τη μάστιγα της λαθρομετανάστευσης.
Η ανέγερση του τζαμιού προγραμματίστηκε με την υπουργική απόφαση 3512/2006, εφόσον οι νόμοι 1363/1938 και 1672/1939 εξουσιοδοτούσαν τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων να δίδει άδεια για ανέγερση ευκτηρίων οίκων άλλων θρησκειών. Επισημαίνουμε ότι με μια  ad hocτροποποίηση του νόμου περί ευκτηρίων οίκων αλλοθρήσκων το ίδιο έτος (3467/2006) καταργήθηκε η προβλεπόμενη από τους νόμους του 1938-1939 προαπαίτηση της άδειας κ α ι της οικείας εκκλησιαστικής αρχής της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, έτσι ώστε να εκμηδενισθεί κάθε εμπόδιο για την κατασκευή του τεμένους μετά από μια υπουργική απόφαση που να την υποστηρίζει. Δηλαδή άλλαξε η νομοθεσία αποκλειστικά προς εξυπηρέτηση του Ισλάμ και των φορέων του. Τόσο ο 3512/2006 όσο και η απόφαση του ΣτΕ, όμως, παρακάμπτουν το γεγονός ότι οι νόμοι του 1938-1939 (έστω και στην «τροποποιημένη» τους μορφή) σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζουν το δικαίωμα λατρείας σε ευκτηρίους οίκους σε μουσουλμάνους μη Έλληνες πολίτες π α ρ α ν ό μ ω ς διαβιούντες στη χώρα και των οποίων οι συνεχώς αυξανόμενοι αριθμοί αποτελούν άμεση εθνική απειλή για την Ελλάδα.
Η μοναδική διεθνής συμβατική υποχρέωση της Ελλάδας για παραχώρηση τόπων θρησκευτικής λατρείας εδράζεται στη Συνθήκη τη Λωζάννης και σχετίζεται αποκλειστικά και μόνον με την μειονότητα των Ελλήνων υπηκόων μουσουλμάνων το θρήσκευμα, οι οποίοι  κατοικούν στη Θράκη. Η κατασκευή τζαμιού εντός της Επικράτειας και πέραν των ορίων της Θράκης σημαίνει dejure και de facto αναγνώριση ετέρων, αγνώστων το πλήθος, μουσουλμανικών μειονοτήτων στην Αττική ή οπουδήποτε αλλού. Έτσι, αυτόματα, αναγνωρίζονται ως νόμιμοι όλοι οι επήλυδες που έχουν εισβάλλει και διαβιούν παράνομα στην Ελλάδα αφού στερούνται / αποκρύπτουν τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα, αλλά και οι χιλιάδες που συνωστίζονται στα παράλια της Τουρκίας παρά την θέληση του Ελληνικού Λαού και θα εισβάλλουν στο εγγύς μέλλον. Σημειώνεται ότι: α) η περιοχή του χώρου λατρείας για τους μουσουλμάνους αποτελεί και ιδιοκτησία τους, βάσει του ιερού τους βιβλίου, κάτι που συνεπάγεται ιδιοκτησία Ελληνικού εδάφους από παρανόμως ευρισκομένους σε αυτό αλλοδαπούς· β) εκ των πραγμάτων η περιοχή του τζαμιού (ως λατρευτικού χώρου και βάσει διεθνούς δικαίου) αποτελεί χώρο ασύλου που ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί για παράνομες πράξεις.
Το Ισλάμ διαιρείται σε πολυάριθμες σέκτες (σουνίτες, σιίτες, αλεβίτες, κλπ.) κάποιες από τις οποίες βρίσκονται σε αιματηρή αντιπαράθεση εδώ και αιώνες. Ποιους από όλους θα εξυπηρετεί το τέμενος στον Βοτανικό; Σε κάθε περίπτωση η πολιτεία θα αναγκασθεί στο μέλλον να εκδώσει πολυάριθμες νέες άδειες ανέγερσης τζαμιών για τις θρησκευτικές ανάγκες και των υπολοίπων ισλαμικών σεκτών, οι οποίες είναι πολύ πιθανόν να εμπλακούν σε εχθροπραξίες μεταξύ τους, ακριβώς όπως πράττουν σε ολόκληρη την Μέση Ανατολή σήμερα.
Οι προθέσεις των ισλαμιστών της Τουρκίας είναι ξεκάθαρες από την δήλωση του  πρωθυπουργού της Τουρκίας Ερντογάν το 1997: «Η δημοκρατία είναι μόνο το τραίνο, στο οποίο επιβιβαζόμαστε για να φθάσουμε στον στόχο μας. Τα τζαμιά είναι τα στρατόπεδά μας, οι μιναρέδες είναι οι ξιφολόγχες μας, οι τρούλοι είναι τα κράνη μας, οι πιστοί είναι οι στρατιώτες μας». Από το 2001 και έπειτα στο όνομα του Ισλάμ έχουν γίνει περισσότερες από 17.000 τρομοκρατικές επιθέσεις. Οι εκρήξεις στο μετρό της Μαδρίτης το 2004 και του Λονδίνου το 2005 είχαν εκατοντάδες θύματα, πρεσβείες της Δανίας παγκοσμίως έγιναν στόχος εξ αιτίας κάποιων αντί-ισλαμικών γελοιογραφιών και μουσουλμάνοι δεύτερης και τρίτης γενεάς έκαψαν το 2005 προάστια του Παρισιού. Εάν τα ανωτέρω έγιναν σε χριστιανικές χώρες όπου οι μουσουλμάνοι εισήχθησαν ως νόμιμοι μετανάστες, ποιος μπορεί να εγγυηθεί την δημόσια τάξη στην Ελλάδα όπου οι μετανάστες είναι παράνομοι και πολλαπλάσιοι ως ποσοστό απ' ότι στις καλά οργανωμένες και φυλασσόμενες χώρες της Δύσης; Δείγματα γραφής έχουν ήδη δοθεί με συλλογικούς βανδαλισμούς στο κέντρο των Αθηνών με αφορμή την υποτιθεμένη προσβολή αντιτύπου του κορανίου από Έλληνα αστυνομικό το 2009, με την κατάληψη των Προπυλαίων του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και των μεγάλων πλατειών των Αθηνών το 2010, και με αμέτρητες ληστρικές επιθέσεις και δολοφονίες Ελλήνων πολιτών.

Οι χριστιανοί αποδεκατίζονται σήμερα σε όλο το φανατικό ισλαμικό τόξο (Λίβανο, Συρία, Αίγυπτο, Ιράκ, Σομαλία, Πακιστάν). Το φανατικό Ισλάμ εξασκεί τη λατρεία όχι μόνο προσβάλλοντας «την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη», αλλά επιδιώκοντας  την ανατροπή των δημοκρατικών θεσμών και την επιβολή μιας άγριας θρησκευτικής δικτατορίας. Δεν είναι εφιαλτική υπερβολή μια μελλοντική προσπάθεια για εισαγωγή της Σαρίας στη δημόσια ζωή της χώρας μας με την συνεπαγόμενη διατάραξη της ισονομίας σε σχέση με αστικές ελευθερίες και δικαιώματα, όπως γίνεται κατόπιν πιέσεων φανατικών μουσουλμάνων σε ευρωπαϊκές χώρες: Στο Ηνωμένο Βασίλειο ήδη συζητείται η ενσωμάτωσή του Ισλαμικού νόμου στο Βρετανικό νομικό σύστημα, ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι οι κάτοικοι της χώρας, ανάλογα με το πολιτιστικό τους υπόβαθρο. Στη Νορβηγία, ισλαμιστικές οργανώσεις της χώρας απαιτούν τη δημιουργία Ισλαμικού χαλιφάτου που να τηρεί τους νόμους της Σαρίας, με την απειλή τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον του σκανδιναβικού έθνους.

Καλούμε την Πολιτεία:

1) Να αντιμετωπίσει άμεσα τη μάστιγα της εισβολής-εποίκησης αποκαθιστώντας την υπό πλήρη κατάρρευση πληθυσμιακή συνοχή αλλά και την ασφάλεια της χώρας, όπως έχει υποχρέωση και καθήκον, ως εξής:

α) Καταγγέλλοντας και καταργώντας τους εθνοκτόνους Κανονισμούς «Δουβλίνο ΙΙ και ΙΙΙ» που πλήττουν το εθνικό συμφέρον.

β) Εντοπίζοντας όλους τους αλλοδαπούς που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα και απελαύνοντάς τους άμεσα, με χρέωση των εξόδων απέλασης στις Πρεσβείες τους.

γ) Επαναφέροντας τα προσφάτως καταργηθέντα άρθρα του Ποινικού Κώδικα με τα οποία προβλέπονταν το μέτρο της διοικητικής απέλασης αλλοδαπών με την διάπραξη πλημμελήματος.

δ) Περιορίζοντας δραστικά το θεσμό του πολιτικού ασύλου, δεδομένου ότι ο θεσμός αυτός καταστρατηγείται συστηματικά για να διευκολύνει την είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα.

2) Να αναβάλει την απόφαση για την ίδρυση τεμένους στο Βοτανικό ή αλλού στην Ελληνική επικράτεια, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της απέλασης των παράνομων αλλοδαπών.

3) Να αποσύρει το κριθέν ως αντισυνταγματικό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που, όπως έχει, καταρρακώνει το αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.

Τέλος, καλούμε τους Έλληνες βουλευτές να συνειδητοποιήσουν τους εθνικούς κινδύνους που επισημαίνονται παραπάνω και να πράξουν τα δέοντα στις επερχόμενες ψηφοφορίες της Βουλής.



ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ

Σταύρος Α. Αναγνωστόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ιωάννα Αναστασοπούλου, Καθηγήτρια, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Αντώνιος Ανδρεάτος, Καθηγητής, Σχολή Ικάρων.

Ιωάννης Αργυρόπουλος, PhD, Διευθυντικό στέλεχος τεχνικού προσωπικού  AT&T Labs, Atlanta.

Ευάγγελος Βαλιανάτος, Διδάκτωρ, συγγραφέας.

Νίνα Γκατζούλη, Καθηγήτρια, University of New Hampshire.

Αθανάσιος Επίσκοπος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Χρήστος Κ. Ευαγγελίου, Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ (Τάουσον), ΗΠΑ.

Παναγιώτης Εσκίογλου, Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Πέτρος Ιωάννου, Καθηγητής, University of Southern California.

Λεωνίδας Κουμάκης, Νομικός, συγγραφέας.

Ηλίας Κουρούμαλης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Γεώργιος Κυριακού, Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Xanthippi Markenscoff, Distinguished Professor, University of California, San Diego.

Ευριπίδης Μπίλλης, τ. Επίκουρος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Γεώργιος Μπλύτας, PhD Physical Chemistry, συγγραφέας.

Λευτέρης Μέρμηγκας, Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Μπάφαλο, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.

Νικόλαος Λ. Μωραΐτης, Ph.D., Πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας,  ΗΠΑ.

Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, Πρ. Πρύτανης, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Δημήτριος Παντελής, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Γρηγόριος Παπαγιάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Νικόλαος Θ. Παπαδόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Στέφανος Παπακώστας, ΜΒΑ, τ. Καθηγητής Κολλεγίων Deree, Southeastern, University of Indianapolis.

Νικόλαος Παπαροδόπουλος, τ.Λέκτορας Πανεπιστημίου Αιγαίου

Γεώργιος Παύλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Γεώργιος Πυργιωτάκης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Ευάγγελος Ρήγος, Master Mariner, Pace University, NY - BBA, Ελλάς.

Κωνσταντίνος Ρωμανός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Ηλίας Σταμπολιάδης, Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης.

Αναστασία Τσακιροπούλου, Καθηγήτρια, University of Alabama.

Georgia Triantafillou, Professor of Mathematics, Temple University, Philadelphia, ΗΠΑ.

Μαρία Υψηλάντη, Επίκουρος Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Νικόλαος Φυτρολάκης, Ομότιμος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Ιωάννης Χατζόπουλος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

23 σχόλια:

  1. Με μπέρδεψε ο τίτλος σας...
    Νόμισα ότι οι Ακαδημαϊκοί μας, της Ακαδημίας μας καλέ, ξύπνησαν από τον αιώνιο ύπνο τους και ασχολήθηκαν με την Ελλάδα μας!!!
    Τί αφελής που είμαι...
    Ξέχασα ότι ξυπνούν μια φορά το μήνα,να εισπράξουν τον μισθό τους.Εκτός και ασχολούνται μυστικά με την Ελλάδα μας.

    γ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καιρός να αφυπνισθούν και άλλα δημόσια πρόσωπα, διανοητές, καλλιτέχνες, συγγραφείς, επιστημονικοί σύλλογοι, λαογραφικά & πολιτιστικά σωματεία, διότι σ'αυτόν τον ακήρυχτο (συμβατικά) πόλεμο όλοι θα είναι θύματα. Τώρα πλέον μετά από όλα αυτά τα ακραία εγκλήματα που συμβαίνουν στο όνομα του θρησκευτικού φασισμού δεν χωράνε δικαιολογίες πολυπολιτισμικότητας. Καλούμε όλους τους Έλληνες να προσυπογράψουν το ανωτέρω κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 10 από τα ονόματα αφορούν Έλληνες του εξωτερικού.

    Οι ενταύθα ακαδημαικοί συνεχίζουν την μουγγαμάρα τους λόγω της διαχρονικής υπηρεσίας τους στις πάσης φύσεως κομπίνες και λαμογιές σε αγαστή συνεργασίας με τους ομότιμους κλέφτες των κομμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οσοι προσωπα ειναι ευρεως γνωστα και δεν εχουν παρει θεση σε αυτο που συμβαινει στην πατριδα μας, πρεπει να θεωρουνται προδοτες και να λοιδωρουνται αναλογως. Ειναι υψιστο πατριωτικο καθηκον να βγουμε ολοι μπροστα και να δηλωσουμε ανοιχτα στους γελοιους προδοτες που εχουν κατσει στο σβερκο μας, ΩΣ ΕΔΩ ΑΓΥΡΤΕΣ, ΩΣ ΕΔΩ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΩΣ ΕΔΩ ΕΦΙΑΛΤΕΣ, ΩΣ ΕΔΩ!! Εμπρος ολοι η Ελλαδα στο ποδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσα ξέρεις τόσα λες αγαπητέ Dimitri....
    Όσο για σένα g.k. ότι και να πει κανείς είναι λίγο μπροστά στο μεγαλείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Akatanomastos.
    Μέχρι τώρα,κύριε.
    Έχουν εκτελεστεί τουλάχιστον έξι χιλιάδες Έλληνες πολίτες,με ευθύνη των πρακτόρων κυβερνητών μας.
    Χθες, ήδη έπρεπε,κατά την γνώμη μου,να έχουν Εκτελεστεί έστω,εξακόσιοι,τουλάχιστον,από τους εντίμους υπεύθυνους,που δεν ξέρω ακόμα!,πόσο θα μας κυβερνούν.
    Δυστυχώς,και όποιο άλλο κόμμα,πάρει την εξουσία,ακριβώς το ίδιο,θα κάνει με τους προαναφερόμενους εντιμότατους.
    Επειδή τα πρόβατα πρέπει να έχουν πάντα τσοπάνι.
    Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να γλυτώσουν την σφαγή.
    Το αναγνωρίζω,αλλά λέω,μήπως,μεταμορφωθούν σε δίποδα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ > ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΗΣΗ

    Η αντίστροφη μέτρηση για την ψήφιση του «αντιρατσιστικού» εκτρώματος στο νεοταξίτικο και κατοχικό «κοινοβούλιο» φτάνει στο τέλος της, και πριν η Ελληνική κοινωνία αρχίζει να γεύεται τα επίχειρα αυτού του αίσχους, αυτό που θριαμβεύει γι ακόμη μια φορά, είναι ο απόλυτος εξευτελισμός του συνόλου των παραδοσιακών θεσμών στον τόπο μας…

    του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
    http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/08/blog-post_39.html

    Κορυφαία θέση σ αυτό τον πρωτοφανή κατήφορο, έχει η ηγεσία της Ελλαδικής εκκλησίας και ο αρχιεπίσκοπος προσωπικά. Αυτή η άβουλη μαριονέτα αποδεικνύεται καθ όλα ανάξια να αναλάβει τις εκ του ρόλου και της θέσης της απορρέουσες ευθύνες, και να εμπνεύσει έτσι, ένα γενικευμένο εθνικό ξεσηκωμό που να στοχοποιεί ευθέως τη νεοταξίτικη επίθεση και τα ντόπια ανδρείκελα που ανέλαβαν να τη διεκπεραιώσουν, με ευτελέστατο τίμημα και με μηδενική συναίσθηση εθνικής αξιοπρέπειας απέναντι στην κοινωνία την οποία υποτίθεται ότι εκπροσωπούν.

    Στον απόλυτο διασυρμό οδηγείται και το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του αποδεικνύοντας πως ακόμη και οι φορείς των επιμέρους αντιδράσεων σ αυτό το επικίνδυνο έκτρωμα, δε συνιστούν φωνές πραγματικής αντίστασης, αλλά...

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2014/08/blog-post_39.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχώς λίγοι οι πανεπιστημιακοί που υπέγραψαν το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κείμενο...- Κήρυγμα μίσους και πρωτοφανούς ρηχότητας για πανεπιστημιακούς μάλιστα....
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ..
    1. όλοι οι μουσουλμάνοι είναι ντε και καλά λαθρομετανάστες...
    2. απαγορεύεται να υπάρχει τζαμί εκτός Θράκης...
    3. μου απαγορεύεται αν θέλω να γίνω μουσουλμάνος και να θέλω να έχω το τόπο λατρείας μου...

    σε όλες τις Ευρωπαικές χώρες πλην Ελλαδάρας υπάρχουν τζαμιά στις μεγάλες πόλεις.....χωρίς μάλιστα οι διάφορες ""σέχτες"" να σφάζονται μεταξύ τους...
    Ακόμα και στη Τεχεράνη υπάρχει ελληνορθόδοξη εκκλησία...
    'Οσο για τον όρο "λαθρομετανάστες" που χρησιμοποιούν κατά κόρον οι "επιστήμονες"..., αν είναι Χριστιανοί κάποιοι στιγμή θα έρθει η ώρα που θα απολογηθούν στο Πρώτο λαθρομετανάστη Ιησού Χριστό...
    αλλά δεν μασάνε αυτοί από τέτοια.....είναι τόσο βαθειά η Χριστιανοσύνη τους...

    Ο Χριστός δεν πορεύθηκε με την Ελληνική σημαία..., ούτε με καμία άλλη και ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ...

    ΥΓ. για τους δεκάδες και εκατοντάδες μουσουλμάνους που μαχαιρώνονται από τα τάγματα εφόδου των Χρυσαυγιτών, επειδή είναι μελαψοί και χωρίς να τους ζητηθούν προφανώς ταξιδιωτικά έγγραφα, δεν είδα να διαμαρτυρηθούν οι ""Πανεπιστημιακοί"...

    ΑΙΣΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαλλον συμφωνω με τον τελευταιο των τελευταιων σχολιαστη. Η Ελλαδα πρεπει να αποκτησει τζαμια ωστε το ισλαμ να διαδωσει την αγαπη στους ανθρωπους αυτης εδω της χωρας. Να διαδωσει το αγαπατε αλληλους. Να μας διδαξει τον σεβασμο στην γυναικα
    . Να μας πει οτι ο ανθρωπος ειναι προς οψιν θεου , αρα προσωπο.
    Nα μπορεσομε τελος παντων να βγουμε απο τον μεσαιωνα του ελληνικου πολιτισμου.
    αγαπη στους ανθρωπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν θέλετε αυτό το Ισλάμ, τότε μπράβο σας!!! https://www.facebook.com/photo.php?v=4528938477973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Γ.Κ. είναι κλασική κωμικοτραγική περίπτωση ακροαριστερού της σύγχρονης εποχής.Θα σας αναλύσω τώρα που οφείλεται η αγάπη όλων αυτών για το Ισλάμ.
    Μετά την πανωλεθρία της Σοβιετικής Ένωσης,από τον ελεύθερο και αυτοδημιούργητο άνθρωπο (τον Αμερικανό και τον Ευρωπαίο επιχειρηματία,και τις κοινωνίες τους) και συνακόλουθα την εξάλειψη της προοπτικής η κομμουνιστική δικατορία να εξαπλωθεί και να αποτελέσει παγκόσμια τάξη πραγμάτων,οι "προλετάριοι όλου του κόσμου" τυπικό (βλαχομπαρόκ βέβαια) δείγμα των οποίων είναι ο φίλος μας Γ.Κ. και οι εγχώριοι όμοιοι του,απροσάρμοστοι και ανίκανοι να παράγουν οτιδήποτε και να επιβιώσουν στον σύγχρονο ανταγωνιστικό κόσμο με δικές τους δυνάμεις,βλέποντας πως χάνουν την ευκαιρία να επιβάλλουν την συνέχιση της ασήμαντης ύπαρξης τους με μια μορφή δικατορίας που θα εξίσωνε τους πάντες προς τα κάτω,προς το επίπεδό τους δηλαδή,ακολούθησαν διάφορους εναλλακτικούς δρόμους,ανάλογα με τις αντοχές του καθενός.Κάποιοι (οι πιο αδύναμοι) αυτοκτόνησαν,κάποιες γραφικές περιπτώσεις συνέχισαν να αγωνίζονται για την αυθεντική κομμουνιστική ιδέα μέσα από την αστική δημοκρατία,χωρίς βέβαια να επιζητούν την εξουσία επαναλαμβάνοντας συνεχώς πως δεν αποδέχονται το αστικό Σύνταγμα,ενώ οι πιό έξυπνοι μεταπήδησαν στην σοσιαλδημοκρατία η οποία ήταν το δημιούργημα του ελεύθερου ανθρώπου που αποτέλεσε το πολιτικό αντίπαλο δέος την εποχή της ισχύος της Σοβετικής Ένωσης κατασκευάζοντας το λεγόμενο κοινωνικό κράτος.Ήταν θα λέγαμε ένας "μετριοπαθής κομμουνισμός",δημιουργημένος με την ανοχή του ελεύθερου ανθρώπου,στις κοινωνίες μας,ως μια αναγνώριση της σπουδαιότητας της ύπαρξης μιας στοιχειώδους αναδιανομής προκειμένου το σύστημα να είναι πιο ευσταθές.Κάποιες τραγικές περιπτώσεις τώρα,όπως ο φίλος μας Γ.Κ. πάλι ανίκανοι να προσαρμοστούν κατέφυγαν (οι πιο τολμηροί) στην τρομοκρατία,οι δε άλλοι (οι διπλά ανίκανοι) αρχικά σε διάφορα γκρουπούσκουλα της αριστεράς και της "προόδου" που (ανίκανοι όπως πάντα) απλά περιορίστηκαν να θαυμάζουν τους τρομοκράτες και να καταγγέλλουν τον νεοφιλελευθερισμό επικεντρώνοντας την κριτική τους σε υπαρκτά προβλήματα του βιομηχανοποιημένου κόσμου όπως λ.χ. το οικολογικό πρόβλημα.Όταν αυτό το τελευταίο κίνησε το παγκόσμιο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια λόγω της αντικειμενικής υπόστασης της φυσικής κατάστασης που το δημιουργεί,ο ελεύθερος άνθρωπος,με την ευφυΐα που τον διακρίνει,εμπνεύστηκε την λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη,επιβεβαίωσε δηλαδή την δυνατότητα του να συνεχίσει να αναπτύσσεται με παράλληλο σεβασμό στο περιβάλλον μέσα από ένα μεταβιομηχανικό μοντέλο ανάπτυξης.Η προβολή αυτής της εξέλιξης στην πολιτική σφαίρα ήταν η οικολογία να αποκτήσει τον mainstream χαρακτήρα που έχει σήμερα,απομακρύνοντας όλα τα γκουπούσκουλα που είχαν συσσωρευθεί εκεί έχοντας άλλες σκέψεις στο μυαλό τους.Αυτοί οι τελευταίοι διωγμένοι πιά από παντού,ηττημένοι από τον ελεύθερο άνθρωπο,ανίκανοι,αποτυχημένοι,φθονεροί,στράφηκαν στην μόνη ελπίδα που τους απομένει.Στο Ισλάμ ως μόνη ρεαλιστική εναλλακτική λύση στη Δύση που τόσο μισούν,που τόσο τους πονά,που τόσο φοβούνται.Θυμίζουν έτσι τους αντιδιαμετρικά ακραίους εταίρους τους που ανέστησαν τον ναζισμό στην εποχή μας.Και οι δύο ομάδες απροσάρμοστων,μην έχοντας άλλη ελπίδα κατέφυγαν σε αυτό που μπορούν να κάνουν (η να θαυμάζουν) καλύτερα,τη βία.Το μόνο που μπορούν να παράγουν.Όσον αφορά τους αριστερούς μπορούν να αντέξουν τα πάντα ακόμα και την απόλυτη θεοκρατία του Ισλάμ προκειμένου να εκδικηθούν εκείνους που δεν μπορούν να αγγίξουν,εκείνους που φθονούν.Τους ελεύθερους ανθρώπους.Και μάλιστα η θέση τους είναι ακόμη πιο τραγική γιατί ο ελεύθερος άνθρωπος έχει σκοπό να κατασκευάσει ένα "μετριοπαθές Ισλάμ" συμβιβαστό όσο γίνεται με την Δυτική Αστική Δημοκρατία το οποίο θα αντιπαλέψει (κατά τη γνωστή πρακτική) το αυθεντικό.Γι'αυτό θα τους δεις σήμερα να υποστηρίζουν ακόμη και το Χαλιφάτο!Σε ότι αφορά εμάς τους ελεύθερους ανθρώπους,θα νικήσουμε ακόμη μια φορά όλα αυτά τα σκύβαλα και θα προχωρήσουμε μπροστά.Ούτε κομμουνιστές,ούτε νεοναζί ούτε ισλαμιστές είναι ικανοί να μας φοβίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γ.Κ.
    Ειμαι χριστιανος ορθοδοξος και Ελληνας και περηφανος και για τα δυο. Προσβαλεις και την θρησκεια μου και τον κυριο μου Ιησου Χριστο. Δεν αντεχεις το διαφορετικο απο εσενα, νομιζεις οτι εισαι super εξυπνος και εχεις βρει την απολυτη αληθεια και ετσι απαξιωνεις, βριζεις και υποτιμας καθε διαφορετικο απο την γνωμη σου. Καθαρος φασισμος δηλαδη. Ο Γκαιμπελς θα σε ζηλευε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αν ολο αυτο το συνονθύλευμα ειναι οι πνευματικη ηγεσια της χωρας, αλίμονο μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αφού παρατηρηθή πως η χώρα κατοικείται κυρίως από νεοέλληνες/γραικύλους και δεν αποτελείται από Έλληνες,πια,ωφέλιμο προβάλλει να τονισθή ότι έχουμε,ήδ’,εισέλθη ‘στο τελικό στάδιο μιας διαδικασίας εκποιήσεως/εκχωρήσεως,εφόσον η νέα μορφή δουλείας,η μετοικεσία,έλαβε πανδημικές διαστάσεις κατά την παρελθούσα πεντηκονταετία.Τα κυριώτερα στοιχεία που έχουν αφαιρεθή από τους Έλληνες και τα οποία αμφίβολον εάν και κατά πόσο θα επανακτηθούν,η δημοκρατία και ο διεθνικός της χαρακτήρας,μέσω της Ε.Ε.,αιτία εκτιμήσεως της καθοδικής πορείας που διατρέχει το ελληνικό έθνος σύνθλιψής του τόσον υπό επιβουλής δυτικοευρωπα’ι’κής,λόγω και μυθευμάτων κάθε φορά περί τουριστικής θυρανοίξεως της σαιζόν,όσον και διεμβολίσεως ξενικών στοιχείων(αδιαφόρως ή μη της εθνοτικής αλλοιώσεως και εθνοταυτοτικής μεταλλάξεως)που και συστήνουν θύλακες που ουδέποτε ‘γνώρισεν ο Ελληνισμός κατά τη μακραίωνα διαδρομή της παραδόσεώς του(μη απαραιτήτως μουσουλμανικών),δημιουργώντας το πολυπόθητο του κέντρου βάρους της ελλαδικής εξουσίας ανομοιογενές αλλά σκληροπυρηνικό σύνολο πληθυσμών εκείνο(μετατροπή ‘σε χώρο συνυπάρξεως και συναντήσεως ψευδοκοινοτήτων),ικανό προς περαιτέρω κατάτμηση δυνάμεων της ελληνικής πρωτοβουλίας της/και παρουσίας και απόδοση ‘σε αυτούς δικαιωμάτων χωρίς υποχρεώσεις,ισοκύρως και ισοτίμως,με τον εκ παραλλήλου διεξαγόμενο και συντελούμενο μαινόμενο και ανοικτό πόλεμο του συγκεκριμένου κρατιδίου προς τους κατ’εξοχήν εκφραστάς της αποστολής της βουλήσεώς του,Έλληνες φορολογουμένους πολίτες.Ώσπου η Ἑλλάς να μεταβληθή,από ανοργανωσία ενός φ(θ)όνου και μόνον,πότε ‘σε άντρο συστηματοποιήσεως πότε σκέψεων/ιδεών και ενίοτε αλλά και σπανίως πότε λογισμών και πότε αναψυκτήριο δειλών ανθρώπων,αψύχων και αβούλων,’σε ένα άριστα υπάκουο και απολύτως,ως εκ τούτου,χειραγωγούμενο,περίπου πειθήνιο ακροατήριο,χωρίς δυνατότητα αυτενεργείας και ικανότητα αξιώσεων αυτονομίας και τεκμηρίων αρνήσεως του διεθνούς απομονωτισμού της,τεκμηρίων αυθυπαρξίας,ολικής ή μερικής,με Σύνταγμα καταλυθέν και νόμισμα υποτιμηθέν(αναλόγως παρακολούθημα των νομισματικών ισορροπιών και ανισορροπιών της Ευρώπης που δεν εκδημοκρατίζεται αλλά εκτραχύνεται προς παρόδους άγνωστες προς το πρωταρχικό της όραμα συμφώνως και προς την απάθεια γενική και επιδεικνύουσα του δυναμικώτερού της μέρους εδώ και σχεδόν μόλις δεκαετία κατανεμημένη και εκπεφρασμένη δια στατιστικών μελετών και προβλεπομένη με ταχύτητα/συχνότητα δυσανάλογον του διεθνούς καταμερισμού της ισχύος μιας υφηλίου αναδιατασσομένης ‘σε νέες και με άλλου τύπου οικονομικές επικράτειες-πιέσεις και ζώνες επιρροής μεταξύ των διαφόρων της ηπείρων).Με ηγεσίες και όρους δουλοκτησίας και κατόπιν και της κάμψεως που ακολουθεί ο ελληνικός γεωργικός τομέας της εθνικής οικονομίας(ανυπαρξία αποδοτικών ελεγκτικών μηχανισμών δια μέσου ποιοτικοποιήσεως των κριτηρίων του ελέγχου ακριβώς αυτού)το ελληνικό μέλλον επί του ελληνικού ζητήματος φαντάζει αχανές αλλά και πλήρες αντιφάσεων και συνίσταται αμήχανον ενώπιον διεθνών εξελίξεων αλμάτων…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν υπάρχει αναιμική ή καχεκτική δημοκρατία αλλά μάλλον ανήκει ‘στις φαντασιώσεις εκείνων που είτε την ευνοούν και ενθαρρύνουν είτ’επιβαρύνουν και φορτίζουν και ποδοπατούν προς ίδιον όφελος και μεγαλύτερη προπέτεια προς επανέλεγχο ασφυκτικότερο και,δη,υπηκόων/δούλων-δουλοπρεπών και ουχί πολιτών,ανθρώπων ελευθέρων.Εξ άλλου,τα σχήματα επιβιώνουν χάριν αυτών και μόνον,οπότε,όποτε και αν αυτοαναιρεθούν,παύουν να ισχύουν,να τελούν ‘σε ισχύ αναφαίρετον αλλά και πάντοτε ανολοκλήρωτον..
    Η δημοκρατία,σήμερα,υπέστη τέτοια ρωγμή που όμοιά της μόνον η πρώτη Άλωση ‘μπορεί να ‘βρεθή,εγκαθιστώντας ένα σύνολο αλληλοαποκλειομένων ενδεχομένων,ένα ως εταιρικό μόρφωμα κεφάλαιο μεταβάσεως των ανθρώπων ενός πλήθους που αμφιβάλλει ως προς τα ουσιώδη και αμεριμνεί με τα αμελητέα υποκύπτοντας ‘στις βουλιμικές ορέξεις των χρηματαγορών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ενδιαφέρον το κείμενο, αλλά και η συζήτηση που άναψε. Δυο παρατηρήσεις μόνο:
    Η ανησυχία για τη δημιουργία γκέτο στο Βοτανικό ακούγεται περίεργα. Το κέντρο τις Αθήνας είναι ήδη γεμάτο γκέτο και διάσπαρτα παράνομα τζαμιά. Μάλλον το γεγονός ότι οι περισσότεροι υπογράφοντες είναι είτε στο εξωτερικό είτε εκτός Αθηνών έχει ως αποτέλεσμα να τους διαφεύγει αυτή η "λεπτομέρεια". Η ίδρυση Τζαμιού υποτίθεται ότι θα δημιουργήσει μια πιο ελεγχόμενη κατάσταση, αν και πολύ αμφιβάλω. Πάντως, σίγουρα η ισλαμική τρομοκρατία δεν θα περιμένει την ίδρυση επίσημου τεμένους για να δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας, αν το επιθυμεί. Αντίθετα, τυχόν αντιμουσουλμανική πολιτική θα ωθήσει αρκετούς μουσουλμάνους σε ακραίες επιλογές. Η φτώχεια, ο κοινωνικός αποκλεισμός και η καταπιεστική εκμετάλλευση (βλ. Μανωλάδα) θα τροφοδοτήσουν την τρομοκρατία, όχι ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η ανεκτικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ 'ΠΟΥΜ',ΕΔΩ,ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΜΕ ΘΕΡΜΗ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ,ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ,ΟΛΩΝ,ΕΚΔΗΛΟΝ,ΤΟΥΣ ΗΓΗΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΑΣ ΤΗΣ(ΑΦΑΝΕΙΣ-ΚΑΙ--ΩΣ-ΗΡΩΕΣ).ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΝ ΤΗΣ ΚΑΡ(Υ)ΔΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ,ΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΟΤΑΜΟΝ (ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ) ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ.Η ΝΕΟ-ΕΛΛΑΔΑ,'ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ,ΠΑΙΖΕΙ ΕΜΦΑΝΩΣ ΚΡΥΠΤΟΝ(ΟΥΔΕΝ ΟΜΩΣ..)ΕΙΣ ΚΕΝΤΡΟΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ(ΚΥΡΟΣ)'ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΝ ΑΦΡΟ-ΑΘΗΝΑΙΩΝ.ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ 'ΣΤΑ ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ Η ΠΑΣΧΑΛΙΑ 'ΣΤΑ ΛΟΥΣΑ(-ΠΟΥ-Δ Ε Ν ΕΡΧΕΤΑΙ..)(ΤΟΥΤ'ΕΣΤΙΝ:''ΑΙΔΩΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ Ε ΙΚΟΣΤΟΥ Π ΡΩΤΟΥ ΜΑΣ ΤΩΝ ΑΙΓΩΝ!'').
    Υ.γ.ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤ'ΕΥΓΕΝΩΣ ΟΙ ΕΝΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΠΟΛΥΜΕΤΟΙΚΙΑΣ ΠΡΩΤΟ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΑΣ ΠΟΛΥ-ΕΞΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΙ,ΔΕΥΤΕΡΟΝ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ,ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΥΚΝΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΚΡΑΤΙΚΗΣ,ΟΙΟΝΕΙ(ΤΟΥ)ΔΗΜΟΣΙΟΥ(ΤΟΥ-ΚΑΙ...ΤΗΣ..-)ΚΑΙ ΨΕΥΔΟ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ...''ΝΕΡΙΤ''ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΣΑΙ,ΚΑΘΑ ΠΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΗΦΟΡΟΙ,ΕΧΟΥΝ,ΗΔΗ,ΕΛΘΗι,'ΣΤ'ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ,ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ-ΦΑΣΙΣΤΕΣ 'ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΟΜΩΣ,ΤΩΡΑ,ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ..!;Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΟΝΕΙΡΟΒΑΤΕΙ 'ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΩΤΕΡΟΥ ΝΕΟΝΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ Η ΕΙΚΩΝ ΑΝΕΖΗΤΕΙ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟ ΤΗΣ(ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ 'ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΝΑ-ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΩΝ ΕΡΕΙΠΙΩΝ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ-ΚΑΙ-ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ).ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΥ(ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ)ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΠΟΛΥΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ,ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΔΙΑΤΗΡΕΙ,ΑΚΟΜΗ,ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ,ΑΝΤΙΦΑΣΚΟΥΣΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ,ΜΑΛΙΣΤΑ,ΦΕΡΕΦΩΝΕΣ ΦΕΡΕΦΩΝΩΝ Ω ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η εξιλέωσις δεν επιτυγχάνεται με θυσίας(ευχετηρίων καρτών)και η δόξα δεν ανήκει 'στον κόσμο σας.Πόθεν 'γνωρίσαμεν τοιαύτην κατάστασιν;Διεδόθη ή παρεδόθη;Υπερβαίνοντας τα εσκαμμένα έχει σημασία ο άνθρωπος που και του αποδίδεται(-ε)και κατηγοριοποιώντας και ταξινομώντας η σταθερότης της ενότητος;ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ,ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ(ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο νεοελληνισμός,εξ άλλου,δ ε ν έχει υπόστασι(σήμερα).'Βρίσκεται 'σε κενόν ιερόν(ύ)εξουσίας.Έσχατ'απομεινάρια παραλογισμού(δωσιλογισμού)συνοδά ελλείψεως πανεθνικής ενδο-συνεννοήσεως και επαν-α-συμφιλιώσεως,υπό τα κράτη εν κράτει της θρασυ-δειλίας της ψευδοπρωτευούσης.Ο διανοουμενισμός δεν έχει όρκον.Ένας Αδόλφος έμεινε 'στην αιωνιότητα για τον (χάρι 'στον) όλεθρον που εγκατέσπειρεν,ο Μάχνο για τις θέσεις που έλαβεν προσεγγίζων εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις ενώ ο...Κάρολος(ο Μαρξ)συνετήρησεν το σχήμα της πάλης των τάξεων εντός της λουθηρανο-προτεσταντικής(αυστηράς)ηθικής του:η ιδεολογία και ένας ψυχοπαθολογικός εθισμός(ολίγον...ε/Ε φιάλτου),ένας ελιγμός που ελάχιστ'αντιστοιχεί 'στην τωρινή Ελλάδα.Πολύ μεγάλη συμφορά για το τίποτε.ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΝ.ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ,ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ-ΚΑΙ-ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ,ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ.
    Υ.Γ.ΙΙΟ Δήμου και οι ομηγύρεις (του)είναι ο τελευταίος Βοεβόδας των Ελλήνων(μιας εν τούτοις βαθύτατα σκοταδιστικής χώρας-της 'δικής του..-..).Ροβινσών Μούτσος(εκεί όπου η παντοειδής ευχερής αγαπολογία εξαντλεί τα ρέστα-των περιθωρίων-της αρχίζ'η πραγματικότης-της κρίσεως-του συμφέροντος-και αυτής εκείνης της κληρονομίας του ανθρώπου..-...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι Νέοι Βάρβαροι,αυτοί,της κοινής Πατρίδος,Γιάννη,για την κατάληξη,εδώ,όπως και η βλακεία,δεν έχουν ονοματεπώνυμο και περιεχόμενο(εναπόκεινται και ευελπιστούν 'στην ανωνυμία είτε πλήρη είτε μερική).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,Η ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ ΠΤΕΡΝ',ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙ.Κ.Α.ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΣ ΔΙΕΡΧΕΤ'ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΛΦΑ 'ΛΦΑ:ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ,ΣΥΜΜΟΡΙΑ,ΜΑΦΙΑ.Η,ΔΕ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΨΗΦΙΑΚΟΤΗΣ,ΕΝΑ ΙΔΙΟΤΥΠΟΝ ΕΙΔΩΛΟΝ(ΕΙΔΩΛΟΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ),ΠΡΟ-ΞΕΝΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΟΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟ-ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ(ΔΙΚΑΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΙΣΜΟΣ ΕΠΙ-ΦΑΝΕΙΑΣ),ΕΚΕΙΝΗΣ,ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΟΣ.Η ''ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΣ''ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ''ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ'','ΣΤΗ ''ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ'',ΚΥΡΙΟΙ.Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΥΠΙΚΗΣ ''ΥΠΑΡΞΕΩΣ''..
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΕΞ ΑΠΑΝΤΟΣ,ΔΕΝ ΠΡΟΣΙΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣ ΓΚΑΡ-ΣΟΝΥ-Α ΟΥΤΕ ΚΟΜΗΙΕΣΤΑΣ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΚΑΛΟΤΕΧΝΟΥΣ,ΕΡΑΣΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.