29/3/10

Eντός του 2011 η απόφαση για το τουρκικό Πλοίο Aμφίβιας Εφόδου

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Hurriyet, το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό (TDK) αναμένεται εντός του 2011 να επιλέξει το νικητή του διαγωνισμού για τη προμήθεια ενός Αποβατικού Φορέα Δεξαμενής (LPD). Για το πρόγραμμα εγχώριας ναυπήγησης ύψους $500 εκατ. είχε εκδοθεί εντός του Φεβρουαρίου Αίτημα Προσφορών (RfP), σε συνέχεια του Αιτήματος Πληροφοριών (RfI) το 2007.

Το προβλεπόμενο φορτίο του LPD είναι 4 Αποβατικά Σκάφη Μηχανοκινήτων (LCM), 27 Αμφίβια Οχήματα Εφόδου (AAV) και δύο Αποβατικά Σκάφη Προσωπικού και Οχημάτων (LCVP) ενώ πέραν αυτών έχει συνταχθεί μελέτη σκοπιμότητας για την απόκτηση αερόστρωμνων LCAC. Το πλοίο θα επιτρέπει την απο/προσνήωση 8 ελικοπτέρων και τριών Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (UAV) ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 1.000 οπλίτες, 13 άρματα μάχης και 81 τεθωρακισμένα οχήματα καθώς σύμφωνα με Τούρκο αξιωματούχο "είναι αναγκαία η απόκτηση ικανότητας για ταχεία ανάπτυξη και συμμετοχή σε ειρηνευτικές επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ σε μεγάλες αποστάσεις, από τη Βοσνία μέχρι τη Σομαλία και το Αφγανιστάν". Με την ολοκλήρωση του σχετικού προγράμματος, το TDK θα ανήκει στην ομάδα των προηγμένων Ναυτικών με ικανότητες προβολής ισχύος στη ξηρά.

http://strategy-geopolitics4.blogspot.com/2010/03/e-2011.html

2 σχόλια:

  1. KRAVGI POLEMOU ERXETE APO TIN BOULGARIA ELEGE O GERONTAS



    Τέλος χρόνου» είναι έτοιμη να σημάνει η Μόσχα στην Βουλγαρία και δευτερευόντως στην Ελλάδα, για το θέμα του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης. Ο Νικολάϊ Τοκάρεφ εκπρόσωπος της εταιρείας «Τράνσνεφτ» μιλώντας σε δημοσιογράφους έδειξε ότι η ρωσική εταιρεία είναι έτοιμη να εγκαταλείψει το σχέδιο και να στραφεί αποκλειστικά στην Τουρκία με έναν νέο αγωγό που θα περνάει από το έδαφος της Ανατολικής Θράκης και θα φτάνει μέχρι το Αιγαίο ή να προχωρήσει με έναν ελληνοτουρκικό αγωγό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμφωνα με τον Αγγλικό αμυντικό εκδοτικό οργανισμό JANE'S, οι Τουρκικές προδιαγραφές γιά το εν λόγω σκάφος εξέδρας αποβατικών επιχειρήσεων απαιτούν την ικανότητα απόβασης δύναμης τάγματος (battalion) στο Αιγαίο, Μαύρη Θάλασσα, ή αλλού στην Μεσόγειο. Συνεπώς, οι τεχνικές απαιτήσεις του εν λόγω σκάφους είναι και απροκάλυπτες πιά και τα σχόλια περιττεύουν.

    Σύμφωνα με το σχετικό άρθρο JANE'S, δεδομένου ότι τα προτιμητέα Τουρκικά ναυπηγεία στερούνται της απαιτούμενης τεχνογνωσίας γιά την καταβολή πλήρων τεχνικών προτάσεων γιά την κατασκευή του εν λόγω σκάφους, θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία με ξένους ναυπηγικο-σχεδιαστικούς οίκους. Δύο εβδομάδες περίπου πρίν η προσκείμενη προς το κόμμα της κυβ. Ερντογκάν εφημερίδα TODAY'S ZAMAN είχε σχόλιο με το οποίο κατέκρινε το συγκεκριμένο (και ουσιαστικά λίαν άχρηστο για τις πραγματικές αμυντικές ανάγκες της γείτονος) ναυπηγικό πρόγραμμα λόγω του μεγάλου του κόστους και της επικρατούσας ανεργείας. Φυσικά, μ' αυτά δεν ιδρώνουν τ' αυτιά των στρατοκρατών σουλτάνων της Άγκυρας.

    Λάμπρος Ε.Π. - εν Η.Π.Α. μετανάστης
    30-3-2010, τοπική ώρα 00:10, ώρα Ελλάδος 07:10

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.