Οι εκδόσεις ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στη δημόσια συζήτηση που διοργανώνουν την Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου, στις 19.30 μ.μ., στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλλιθέας (Μαντζαγριωτάκη 76) με θέμα:
Εκδόσεις ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ, Φιλελλήνων 14, 10557 Αθήνα Τηλ.: 2103316036, Fax: 2103250421
www.infognomon.gr, e-mail: info@infognomon.gr
"Η πορεία των εθνικών θεμάτων σε περιβάλλον οξύτατης οικονομικής κρίσης"
Ομιλητές:
Φαήλος Κρανιδιώτης, δικηγόρος
Σάββας Καλεντερίδης, εκδότης
Κωνσταντίνος Χολέβας, πολιτικός επιστήμων
Αλέξανδρος Αρβανιτάκης, διεθνολόγος
Συντονίζει ο Νίκος Χιδίρογλου, δημοσιογράφος
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΕκδόσεις ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ, Φιλελλήνων 14, 10557 Αθήνα Τηλ.: 2103316036, Fax: 2103250421
www.infognomon.gr, e-mail: info@infognomon.gr
Αχ βρε skal, δεν έκανες την εκδήλωση στην αίθουσα Αρχέλαος, για να γλυκαθεί το τέκνο μου ο sterg που έχει τις μαύρες του αυτές τις μέρες και να έρθει μαζί με το φλογερό ταπεραμέντο του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μοναδικός λόγος που θα ήθελα να γίνω κάτοικος Αθήνας,όλες οι ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις εκεί γίνονται,και όσες γίνονται στην επαρχία συνήθως δεν τραβάνε το ενδιαφέρον του κόσμου,ενδεικτικό της αδιαφορίας μας ώς λαός για πράγματα που μας αφορούν τόσο πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Φαήλο θα ήθελα πολύ να τον ακούσω,είμαι περίεργος να δώ αν είναι το ίδιο καυστικός όπως και στα άρθρα του.
Οσον αφορα εσενα Ανακοντα γνωριζεις καλα οτι για τα λιγα ατομα αξιας που κατοικουν αυτον τον Χωρο ανησυχω και οχι για τον εαυτο μου οπως πολυ καλα γνωριζεις.Οσο για τις ανησυχιες μου θα τις (ξανα)δεις στην προηγουμενη αναρτηση (http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/12/blog-post_2998.html#.Tu9do9QqCgM )μολις δημοσιευτει το σχολιο μου περι σωτηριας με τα ..."σιδερενια τοιχη",δηλαδη με τα λαμογια που παριστανουν τους εφοπλιστες ενω απλα διαχειριζονται ξενα χρηματα κατα 95%,οπως αυτος ο "67ος" στην παγκοσμια καταταξη "εφοπλιστης" κ.καθηγητης στο City university που εμφανιζεται σαν εφοπλιστης μολις πηρε την συνταξη του,για να μη αρχισω να απαριθμω και αλλους και κλαψουν πολλοι εδω μεσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ για τούς ίδιους ανησυχώ τέκνο μου sterg αλλά δεν με παίρνει από κάτω: είμαι όπου γάμος και χαρά, γιατί, όπως είχε πει και κάποιος φίλος εδώ στο ιστολόγιο, οι Έλληνες στη μάχη και στο θάνατο πήγαιναν τραγουδώντας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ
http://www.youtube.com/watch?v=mYjuMxQCKoI
ΑπάντησηΔιαγραφήη απάντηση δεν μπορεί να είναι εσωστρεφής ή παθητική ή αμυντική
Anaconda
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποφασίσαμε να δώσουμε κάποια μάχη και δεν το γνωρίζω; Μακάρι να ήταν μάχη αλλά δεν είναι,επίπονες και εξευτελιστικές διαδικασίες παράδοσης είναι,δίχως να πέσει τουφεκιά.
Γι'αυτό έχεις κέφια εσύ συχνά,νομίζεις ότι δίνουμε μάχη,μια χαρά σε βρίσκω.
Χρήστο, προφανώς δεν γνωρίζεις ποιός και πως δίνει μάχες και αν είμαστε ante portas για τουφεκιές και πολύ παραπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πάντως που άρχισες να ανεβάζεις το επίπεδο τού ψαρέματος.
Ανακόντα,για τί ψάρεμα γράφεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι δεν γνωρίζω ποιός δίνει μάχες,αυτός που τις δίνει το γνωρίζει; Τί γενικότητες είναι αυτές;
Θες ειδικότερα, ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧέλι έγινες και 'συ...
Μια και τα πάντα είναι πατέντες, στο σύγχρονο οικονομικό σύστημα. Έχουν ξεχάσει όμως οι έχοντες πίστη στα πατρώα ότι η ανακάλυψη του χρήματος είναι και αυτή Ελληνική και αυτό έχει και ενέχει όχι λίγα δικαιώματα. Οι αμετανόητοι ναζί με τον γνωστό φθόνο που θα μπορούσε να εκδηλώσει, ποτέ του άνθρωπος έχει κατοχυρώσει και αυτό παρενθετικά λόγω δυσανάλογης παροχής σκουπιδιών, πνευματικά δικαιώματα ίσως ανταλλάσσοντας σίδερα κλοπιμαία ή λουκάνικα με τα Ευκλείδεια μαθηματικά. Σύγγραμμα το οποίον εμπεριέχει κάθε απαρέκκλιτη προϋπόθεση για οποιαδήποτε κατασκευή τεχνική μηχανική κλπ. Ευκλείδης ο οποίος 'Aκμασε γύρω στο 300 π.Χ. στην Αλεξάνδρεια, επί Πτολεμαίου του Α'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκδοτικά δικαιώματα από το πουθενά; Κλοπιμαίου ή χαρισμένου από ελληνόφωνους έως ελληνόφονους γερμανοτσολιάδες και αρκετά βέβηλου στην εφαρμογή του λόγω της παραγωγής ανεπανάληπτων σε ποσότητες σκουπιδιών. Αλλά και κερδοφόρο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο έντυπο στον υπαρκτό λεγόμενο τεχνοκρατικό πολιτισμό μας.
Ας διακριθούν με ευλάβεια οι πράξεις μας εις τα εξής:
-ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
-ΝΟΜΙΣΜΑ= ΝΟΜΟΣ-ΝΕΜΩ- ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑΝ ΤΟΥ
-ΠΑΣΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΧΩΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΥ ΣΟΦΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΥΘΥΜΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ…
ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΘΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ.
αριστόβουλος