9/4/18

Θαυματουργό αυτό το άγιο φως

Εddie@N0nServ1am
Θαυματουργό αυτό το άγιο φως. Μέχρι και τους ναζί αγιοποιεί.
9:37 μ.μ. - 7 Απρ 2018 56

Μετά τα Καστελόριζα, ήρθε ο Φαήλος. Μετά τον Φαήλο, ο Αμανατίδης με τον...αρχηγό κράτους συνοδεία "τιμητικού αγήματος" αποτελουμένου από...τον Παππά, τον Παναγιώταρο και τον...κυβερνητικό εταίρο Δ. Καμένο!

Καλά το πάτε το...ξέπλυμα, συνεχίστε!!!

15 σχόλια:

  1. Άθλιο το σχόλιο σας κύριε. Οι ηρακληδεις του στεματος της κλεπτοκρατίας, και οι απολογητές των Σιωνιστικων εγκλημάτων και πολέμων δεν δικαιούνται ούτε για αστείο να βάζουν στο στόμα τους, τους Έλληνες Εθνικιστές. Ντροπή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστός, σωστός, σωστότατος. Η Υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πόπολο μπορεί να χάψει και να καταπιεί αμάσητο οτιδήποτε του σερβίρουν - δεν χρειάζεται καν να το προωθήσουν συγκεκαλυμμένο! Εδώ έχοντες δικαίωμα ψήφου πιστεύουν πως έχει θαυματουργικές ιδιότητες ένα καντήλι (που το ανάβει με zippo κάποιος που υποστηρίζει πως το Σύμπαν δημιουργήθηκε το 5000 πΧ) στην αγιοποίηση των υμνητών του Χίτλερ θα σκόνταφταν; Θα διαβάζουν τα τρισέγγονά μας για τις φιέστες υποδοχής του «αρχηγού κράτους», και θα κλαίνε από τα γέλια με την ανοησία των ιθαγενών (όπως ακριβώς γελούσαμε με τον Τούρκο που περίμενε τον Αη Βασίλη στην σκεπή για να τον πλακώσει στις φάπες).

    Δεν υπάρχει ελπίδα καμιά! Nukes from above και ξαναχτίσιμο της ανθρωπότητας από την αρχή με την ελπίδα η επόμενες γενιές να χρησιμοποιούν τον εγκέφαλο για σκέψη και όχι μόνο ως αντίβαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτο λίγο αλλιώς. Περνιέσαι για πολύ έξυπνος μάλλον, αλλά τελικά δείχνεις την πνευματική γύμνια σου. Εκτός κι αν παίζει κάτι σε payroll. Τότε ΟΚ.

      Διαγραφή
    2. Πρόσεχε μόνο μη δαγκώσεις τη γλώσσα σου και στερηθεί η ανθρωπότητα τέτοιο υπερεγκέφαλο.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο, εύγε. Άλλο ένα επιστημονικό άρθρο από το ελληνικό stratfor (εδώ γελάμε). Άγιοι δεν είμαστε αλλά..τουλάχιστον κανείς από εμάς δεν έχασε σε ελληνικό εθνικό έδαφος έναν ικέτη και δη ηγέτη εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος...και μάλιστα αμαχητί. Εντάξει είμαστε? Και άλλη φορά να μην μπλέκεις τα Ιερά της Πίστεώς μας στην άθλια πολιτική σου προπαγάνδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Θαυματουργό ή ξεθαυματουργό" όπως και να έχει το άγιο φως ένα είναι βέβαιο ότι αυτό δεν ψηφίζει.

    Υποθέτω λοιπόν ότι δια της παραλείψεως παρουσιάζεται η ροπή του αρθρογράφου προς την αθλιότητα της Συγγρού ή προς αυτήν της Τρικούπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχως που υπαρχουν γραφικοι σαν και σενα και γελαμε.Κατηγορεις τους ναζιστες και καλα κανεις,αλλα γραφεις σαν να εισαι η Αρεια φυλη,εσυ εισαι ο εξυπνος,που εχεις μαλιστα τις λυσεις,οι αλλοι οι ανοητοι.Ο Χιτλερ τουλαχιστον,δεν ειχε σκοπο να..ριξει NUkes from above(και εξυπνος και μορφωμενος,ξερεις και Αγγλικα).ΝΑ σαι καλα,για το γελιο που προσφερεις.Μαλλον η αντιπαθεια σου προς τον Χιτλερ,ειναι οτι ειχε σκεφτει να σου παρει την θεση.Αρεια φυλη αυτος,εξυπνη φυλη εσυ.Μιλας για πυρηνικα και θεωρεις τον εαυτο σου εξυπνο....Aτομα σαν και σενα,θα πρεπει να ανηκουν,μαζι με τον ΧΙτλερ,στην φυλη που ψαχνει τον εγκεφαλο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ή "κακώς"αυτά έχει η αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Οι ψηφοφόροι ψηφίζουν και οι κοινοβουλευτικοί αντιπρόσωποι απλά .... αντιπροσωπεύουν και παρίστανται όπου κρίνουν σωστό. Έτσι νομίζω τουλάχιστον Και το τι πιστεύει ο αρθρογράφος ή τα Nukes που θα ήθελε να ρίξει ο κάθε ένας αντίθετος είναι άλλου "παπά ευαγγέλιο".

    Άλλωστε παρόμοια εικόνα έχουμε δει πολλάκις αρχής γενομένης από τις εθνικές μας επετείους μετά τις παρελάσεις κτλ. Απορώ δε με την ανάρτηση άρθρων αυτού του στιλ που είναι και ανώνυμα.

    Και το επισημαίνω αυτό αφού πολλές φορές το ιστολόγιο σας σε σχόλια που τα κρίνει ως μη ευπρεπή ζητάει επιμόνως το "ονοματάκι" του σχολιαστή διότι υποτίθεται ότι του ιστολογίου είναι επώνυμο (και που πράγματι είναι).

    Ωστόσο σε αυτή την περίπτωση δεν είναι επώνυμο.αν Αν δεν σας αρέσει κύριε ανώνυμε αρθρογράφε ο Φαήλος ή ο Αμανατίδης είναι δικαίωμα σας ιδιωτικό μεν αλλά όχι ωστόσο δημόσιο. Αναρωτιέμαι λοιπόν αλήθεια ποιος επώνυμος έγραψε αυτήν την αθλιότητα που πλασάρεται από το ιστολόγιο "infoognomonpolitics" σαν άρθρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επόνυμο και με πηγή είναι το "άρθρο".

      Διαγραφή
    2. Ως προς το "επώνυμο" έχετε δίκαιο, ως προς την πηγή όμως ένα blogspot είναι και μάλιστα ανώνυμα.

      Ως προς την ουσία όμως συνεχίζω να υποστηρίζω πως έχει δίκαιο όστις έχει απηυδήσει με τέτοιου τύπου πολιτικές ορθότητες όπως αυτήν του συγκεκριμένου και άθλιου αυτού "άρθρου". Διότι νομίζω ότι ο Άρειος Πάγος εγκρίνει ή όχι την συμμετοχή ενός κόμματος και οι πολίτες έχουν δικαίωμα να ψηφίζουν. Και ο Άρειος Πάγος στην προκειμένη περίπτωση ενέκρινε την συμμετοχή της Νέας Δεξιάς όπως και του Συριζα καθώς και της Χρυσής Αυγής, και ότι η ψήφος του ενός αρθρογράφου δεν μπορεί να υπερβαίνει εξ ορισμού την ψήφο πολλών εκατοντάδων χιλιάδων άλλων. Νομίζω!


      Διαγραφή
    3. Όπως και το παρόν blogspot (infognomonpolitics.blogspot.gr), το anemosanatropis.blogspot.gr έχει όνομα ιδιοκτήτη και διαχειριστή, συνεπώς δεν είναι ανώνυμο όπως επιμένεις.

      Ως προς την υποτιθέμενη ουσία που επικαλείσαι κατά τη σεβαστή σου γνώμη, μου φαίνεται ότι έχεις επιλεκτικά κριτήρια κρίσης σε σχέση με πάρα πολλές άλλες αναρτήσεις του παρόντος ιστολογίου –μάλιστα ορισμένες απ’ αυτές από τελείως ανώνυμες πηγές- όπου δεν είδα να έχεις εκφράσει την ίδια ευαισθησία σχετικά με την εφαρμογή του δίκαιου και τη χρήση ακραίων χαρακτηρισμών για πολιτικά πρόσωπα.

      Τέλος, αν και δεν απευθύνεσαι άμεσα σε μένα, αναρτώ τακτικά άρθρα του προέδρου της Νεάς Δεξιάς, και μέχρι στιγμής είμαι ο μόνος συνδιαχειρηστής που έχει ανάρτησει ορισμένα άρθρα της Χρυσής Αυγής, καθώς όπως το λες, είναι νόμιμα κοινοβουλευτικά κόμματα.

      Διαγραφή
    4. Ασχέτως εάν είναι επώνυμο η ανώνυμο, η ανάρτηση είναι άθλια και μεροληπτική. Εμμέσως πλην σαφώς πλειοδοτεί στην αντιδημοκρατική διαδικασία φίμωσης των μη αρεστών. ( εδω οι αρχές σας κε συνδιαχειρηστα, έγιναν επιλεκτικές). Η επίκληση ότι έχω δημοσίευση παλαιότερα των άρθρα της ΧΑ, που φαίνεται να αμφισβήτηση την νομιμότητα της, δεν είναι άλλοθι... Κατάληξη η δημοσιογραφία στην Ελλάδα, είναι προβληματική και άξιοκατακριτη από όλες τις απόψεις. Αναρωτιέμαι με τι ηθικό ανάστημα μιλούν και σε ποιους απευθύνονται, οι απολογητές των εκατοντάδων δυτικών / σιωνιστικων πολέμων από το Β ΠΠ και μετα. Οι κακόφημοι χαρακτηρισμοί για τους Έλληνες Εθνικιστές δείχνει ότι τελικα δεν πρέπει να σας λαμβάνουμε σοβαρά...

      Διαγραφή
  8. Αίσχοοοος...Κάποιοι είναι ικανοί να αρχίσουν τις διώξεις των Χριστιανών.... Μας βλέπω στην αρένα με τα λιοντάρια. . Σεβαστή η αθεΐα τους αλλά έχουν μετατραπεί στους μεγαλύτερους πολέμιους της Ορθοδοξίας μας...Ευγέ στους κ. Αμανατίδη, Παναγιώταρου για την εκεί παρουσία τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εδώ υπάρχει μια εκτεταμένη αλλά " μια σταλια προπαγανδιστική" αναφορά στην Βικιπαίδεια για το Άγιο Φως στα αναγραφόμενα αλλά δισδιάκριτη στο " κοινό" και " ανυποψίαστο" μάτι.παρακάτω την τοποθέτηση ενός φωτισμένου ιεράρχη του Ιερόθεου Βλάχου " περί τιμών κράτους". Πως χρειάζεται προσοχή! Επίσης μια παρουσίαση βιβλίου με 42 μαρτυρίες στο θαύμα του Φωτός. Τέλος παίρνω το θάρρος να πω πως θεολογικό έχει άλλη έννοια το άτομο σε σχέση με το πρόσωπο.Το περιγράφει ο Χρήστος Γιανναράς στο βιβλίο του Ελευθερία του Ήθους ενώ θέση έχει πάρει και ο π. Γ. Μεταλληνός. Τέλος να παρατηρήσω πως άλλο το Άγιον Φώς της Αναστάσεως και άλλο το Άκτιστο. Κλείνοντας θα ήθελα να παρατηρήσω πως τα θεολογικά θέματα άπτονται ιδιαίτερων μελετών και γνώσης πριν τοποθετηθούμε. Για τον λόγο αυτό έχουμε τις Οικουμενικές Συνόδους που με την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος αποφασίζουν. Επίσης η Πίστη και το βίωμα της είναι κάτι που αφορά το πρόσωπο και όχι το άτομο. Η ανθρώπινη φύση (ως βιολογικό είδος) μπκρεί να προσδιοριστεί αντιμειμενικά ...έχει θέληση, λόγο, νόηση, φαντασία, κρίση κλπ. Αλλά το κάθε ανθρώπινο πρόσωπο θέλει, διαλέγετσι, νοεί, φαντάζεται, κρίνει με τρόπο μοναδιλό., ανομοιότητα και ανεπανάληπτο. Θέλω μα πω κλείνοντάς πως ασκούμε Θρησκευτικό βίωμα και πίστη με πολιτική σκέψη ( όχι κομματική) με την έννοια του πολιτικού όντος.
    https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B3%CE%B9%CE%BF_%CE%A6%CF%89%CF%82

    http://mobile.tovima.gr/article.aspx?id=132625

    https://youtu.be/mLwvLbPVLPc

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.