24/12/11

Οι τουρκοβάρβαροι κάνουν παιχνίδια με τα μουσουλμανικά μνημεία για φασιστικούς σκοπούς!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Χοντρή προπαγάνδα της Τουρκίας με τέμενος στη Ρόδο
Παιγνίδι προπαγάνδας επιχειρεί η κυβέρνηση της Τουρκίας η οποία εκμεταλλευόμενη κατάρρευση τμήματος του μπροστινού τείχους του τεμένους Ρετζέπ Πασά, στη Ρόδο εξ αιτίας μιας αστοχίας που προκάλεσαν παρατεταμένα καιρικά φαινόμενα, εξέδωσε ανακοίνωση και κανοντας επιλεκτική χρήση στοιχείων ζητάει και τα …ρέστα!

Και αυτό καθώς μάλιστα το τέμενος – φτιαγμένο κατά την οθωμανική κατοχή της Ρόδου – βρισκόταν σε φάση αναστύλωσης από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αν και με αργούς ρυθμούς.
Οι παρατεταμένες βροχοπτώσεις, όπως λένε τοπικοί παράγοντες, προκάλεσαν – στις 19 Δεκεμβρίου – αυτή την αστοχία η οποία είναι αυτονόητα ότι θα διορθωθεί.
Μάλιστα το ενδιαφέρον της ελληνικής πολιτείας γενικά είναι δεδομένο, οχι μόνο γιατί ήδη γινόταν η αναστύλωση-επισκευή, αλλά και από το ότι υπήρξε και εισαγγελικό ενδιαφέρον πολύ πριν …ξυπνήσει το τουρκικό προξενείο και το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών και αρχίσει την προπαγάνδα …Μια προπαγάνδα που γίνεται τα τελευταία 1-2 χρόνια πιο έντονα με παρέμβαση τοπικές κλπ- μάλιστα κάποια στιγμή μπήκε στο παιγνίδι και ο ίδιος ο Νταβούτογλου…
Το εξωφρενικό είναι ότι διαμαρτύρεται η ‘Αγκυρα την στιγμή που για αιώνες ολόκληρους έχει μετατρέψει Ορθόδοξες Χριστιανικές Εκκλησίες ή εβραικές συναγωγές σε σταύλους, τζαμιά ή δήθεν μουσεία, αν δεν τις γκρέμιζε!
Η τουρκική. Μόνο τελευταία κάτω από τις συνεχείς καταδίκες από διεθνή φόρα και πιέσεις από την ΕΕ και τις ΗΠΑ, έχει αρχίσει δειλά – δειλά να αφήνει να ανοίγουν κάποιες Εκκλησίες και να δίνεται η περιουσία κάποιων ενοριών…
Η προπαγανδιστικού χαρακτήρα ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πληροφοριών του τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών που εκδόθηκε αργά χτες βράδυ αναφορικά με την κατάρρευση του τμήματος του τεμένους, σε ελεύθερη μετάφραση στα ελληνικά, αναφέρει τα εξής:
«Αντιμετωπίστηκε με μεγάλη λύπη το γεγονός ότι στις 19 Δεκεμβρίου, κατέρρευσε ένα μέρος του τεμένους Ρετζέπ Πασά, που είναι ένα από τα οθωμανικά μνημεία στη Ρόδο, το οποίο γινόταν προσπάθεια, για πάνω από είκοσι χρόνια, να στηριχτεί με το στήσιμο σκαλωσιάς.
Το τέμενος Ρετζέπ Πασά χτίστηκε το 1588 και συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων δειγμάτων της πλούσιας οθωμανικής πολιτιστικής κληρονομιάς στη Ρόδο.
Τα οθωμανικά μνημεία που βρίσκονται στην Ελλάδα αποτελούν κοινή κληρονομιά Τουρκίας και Ελλάδας. Συνεπώς, η προστασία των μνημείων αυτών, που κατάφεραν να παραμείνουν όρθια μέχρι σήμερα, καθώς και το να φτάσουν στις επόμενες γενιές, έχει μεγάλη σημασία.
Έχοντας αυτή την αντίληψη, η κυβέρνηση μας προβαίνει από τη μια πλευρά, στη συντήρηση και επισκευή των χώρων προσευχής των μη μουσουλμανικών κοινοτήτων στη χώρα μας και από την άλλη, προσπαθεί να κάνει ότι της αναλογεί για την προστασία της οθωμανικής / τουρκικής πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ελλάδα και τις άλλες χώρες.
Για να έχουν θετική απήχηση οι εκκλήσεις συνεργασίας που κάνουμε για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της οθωμανικής περιόδου στην Ελλάδα, ευχόμαστε να ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα για την προστασία του τεμένους Ρετζέπ Πασά, έτσι, που να μην επαναληφθεί μια τέτοια λυπηρή εξέλιξη και η κατάσταση αυτή να αποτελέσει μία καμπή από την οποία θα ξεκινήσει μία συνεργασία, που θα αποτελέσει παράδειγμα συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών σε όλους τους τομείς».
Η προπαγάνδα και η διαστρεύλωση φαίνεται καθαρά πιστεύουμε….
Πηγή

19 σχόλια:

  1. Νομιζω οτι ...χωρανε εδω τα παρακατω με λιγη υποχωρηση...
    (1)
    Ολη η συζήτηση στη Βουλή για το απόρρητο ελληνικό σύστημα, που «τυφλώνει» F-16. Βίντεο
    ΔΕΙΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BAcGWhbq220#t=85s
    Στις 17 Αυγούστου το OnAlert αποκάλυπτε ότι Έλληνες τεχνικοί είχαν κατορθώσει να κατασκευάσουν ένα σύστημα παρεμβολών που “τύφλωνε” τα αντίπαλα F-16 σε απόσταση 35 μιλίων! Όχι στα λόγια ,αλλά στην πράξη!
    Το σύστημα είχε τοποθετηθεί σε αεροσκάφη A 7 ,τα οποία κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν F 16. Τα ποσοστά επιτυχίας “τύφλωσης” των F 16 ήταν εκπληκτικά!
    Κι όμως την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα κάνουν υπομονή μέχρι παρεξηγήσεως για το πότε επιτέλους θα τελειώσει …το σήριαλ με τα αμερικανικά συστήματα αυτοπροστασίας στα “τυφλά” F-16,πολύ γρήγορα διαπίστωσαν ότι το ελληνικό εγχείρημα των ανθρώπων της ΠΑ και της ΕΑΒ “δεν μας κάνει” αν και όλοι παραδέχονται ότι λειτούργησε άψογα στις δοκιμές του!
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ONALERT
    Τι απέγινε το σύστημα φτιαγμένο από ελληνικά χέρια; Ο ΑΝΥΕΘΑ Γιάννης Ραγκούσης απαντώντας στην ερώτηση του βουλευτή Η.Πολατίδη περιέγραψε την πορεία της ελληνικής ανακάλυψης.
    http://nationalpride.wordpress.com/2011/12/24/%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%81%CF%81%CE%B7%CF%84/#more-103118

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (2)
    http://nationalpride.files.wordpress.com/2011/12/f16blk521large.jpg
    http://nationalpride.wordpress.com/2011/12/24/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%8E%CE%BD%CE%B7/#more-103126
    Ασκήσεις έρευνας-διάσωσης μάχης, αεράμυνας εναέριου ανεφοδιασμού, εναέριας μάχης, COMAO, ανθυποβρυχιακές ασκήσεις και ασκήσεις προσβολής εχθρικών σκαφών επιφανείας, για το έτος 2012 συμφωνήθηκαν μεταξύ της Ελλάδας και του Ισραήλ κατά την διάρκεια της επίσκεψης μεταξύ 19 έως 22 Δεκεμβρίου 2011 της τετραμελούς αντιπροσωπείας των Επιτελείων ΓΕΕΘΑ, ΓΕΝ και ΓΕΑ.
    Οι ασκήσεις θα γίνουν τόσο στο ελληνικό, όσο και στο κυπριακό και ισραηλινό FIR. Στα πλαίσια των παραπάνω συμφωνήθηκαν αμοιβαίες μετασταθμεύσεις μαχητικών και ελικοπτέρων, αλλά και κοινή ανάπτυξη δυνάμεων στην Κύπρο.
    Ιδιαίτερη σημασία για τους Ισραηλινούς έχει η συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό, αφού θεωρείται ανώτερο σε επιχειρησιακές δυνατότητες ακόμα και από το τουρκικό και οι Ισραηλινοί θέλουν να “αντιμετωπίσουν” στο πεδίο των ασκήσεων ένα προηγμένο Ναυτικό, έτσι ώστε να αποκτήσουν εμπειρία στην διαχείριση καταστάσεων κρίσης, αφού οι ίδιοι δεν διαθέτουν σοβαρό ναυτικό, πέρα από τρία υποβρύχιά τους που έχουν εφοδιάσει με βλήματα cruise πυρηνικής κρούσης!
    Σε ότι αφορά το ΓΕΣ συμφωνήθηκσε συνεργασία σε επιτελικό επίπεδο και ανταλλαγή σπουδαστών στις στρατιωτικές σχολές των δύο χωρών, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άλλα πεδία καθαρά επιχειρησιακής εκπαίδευσης, όπως η αντιμετώπιση των βλημάτων Kortet-E τα οποίαμ “θέρισαν” στα αχέρια των μαχητών της Χεζμπολάχ το 2006 τα ισραηλινά τεθωρακισμένα στον Λίβανο.
    Πάντως, είναι γεγονός ότι για τα ρωσικής κατασκευής σστήματα που υπηρετύν στις έλληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, δεν υπάρχει προθυμία να γαι συνεκπαιδεύσεις με κράτη του ΝΑΤΟ ή και το Ισραήλ, για ευνόητους λόγους, αφού καλό είναι να προφυλαχθεί η “επιχειρησιακή τους ιδιαιτερότητα”…
    Πάντως οι ΗΠΑ, κάνουν ότι μπορούν για να αμβλύνουν την τουρκοϊσραηλινή αντιπαλότητα, φοβούμενοι ότι η εξέλιξη της ασθένειας του Ρ.Τ.Ερντογάν (φημολογείται για καρκίνο του παχέος εντέρου) έχει δημιουργήσει τρόμο στις ΗΠΑ και στην Δύση, για την πιθανότητα μετέξέλιξης της Τουρκίας σε σκληροπυρηνικό ισλαμικό κράτος.
    Το CNN Türk, ανακοίνωσε ότι αναμένεται επίσημη πρόσκληση του Ισραήλ προς την Τουρκία για να συμμετάσχει σε διεθνή στρατιωτική άσκηση το 2013. Ανάλογη αναφορά έκανε και ισραηλινή εφημερίδα.
    Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η πρόσκληση και συμμετοχή του στρατιωτικός ακόλουθου της Τουρκίας στο Ισραήλ στη κοινή σύσκεψη της ισραηλινής Αεροπορίας με την αντίστοιχη της Ιταλίας στην ρόσφατη άσκηση συνεκπαίδευσης.
    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sterg

    Εμένα μου προκαλεί εντύπωση ότι τα αρνείται η Πολεμική Αεροπορία και όχι το ίδιο το υπουργείο,ενώ έχει αλάξει δυο-τρείς ηγεσίες το υπουργείο,όπως και η ΠΑ.

    Επίσης,ο τρόπος που χειρίζονται ένα τόσο σοβαρό θέμα μου θυμίζει λίγο τσίρκο.

    Μήπως απο πίσω βρίσκονται επιχειρηματικά συμφέροντα; Το πιθανότερο.

    Όπως και νά'χει,νομίζω ότι λείπουν σημαντικά κομάτια του πάζλ.Γιατί αν ισχύουν τα παραπάνω μιλάμε για διακομματικό σκάνδαλο μεγάλων διαστάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρηστο μη χολοσκας τετοια μερα.
    Σου ευχομαι Χρονια Πολλα και σε εσενα αλλα και στην αλλη καλη παρουσια στο Λονδινο ,τον αλλο Χρηστο.Να ειστε καλα και ενημερωμενοι γιατι ειστε η επομενη απο εμας γεννεα που θα σας χρειαστει η πατριδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sterg έχουμε και τη Χριστίνα,τα Χριστούγεννα είναι γιορτή για όλους κατά τη γνώμη μου,άσχετα με το όνομα.

    Να είμαστε όλοι καλά,με υγεία πάνω απ'όλα,τα υπόλοιπα και τους υπόλοιπους θα τους στρώσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρήστο, η Χριστίνα (χρόνια της πολλά) έχει χαθεί, η Ρίκα γράφει λίγα και με πίκρα, και όλες οι υπόλοιπες γυναίκες τού ιστολογίου, με εξαίρεση την Ελίνα, εμφανίζονται όσο πατάει η γάτα. Μα καλά, όλες στο Άσπεν έχουν πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανακόντα,όπως σου έγραψα και σε άλλη ανάρτηση,πρέπει να εμπλουτίσουμε το ιστολόγιο και με λίγο γκόσιπ για τις γυναίκες,για τους άντρες κάθε τόσο βγαίνει ανάρτηση με καμιά Πακιστανή καλονή.

    Επομένως,η διαχείριση έχει ανάγκη απο μια γυναίκα γιατί οι άλλοι οι μπουνταλάδες τις παραμελούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρήστο, μη ντρέπεσαι, πες το ελεύθερα ότι θέλεις αναρτήσεις με Ρουβά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Anaconda, έχεις τις καλύτερες ευχές μου, κι ας μην ξέρω πότε είναι του Αγίου Φίδη. Λές ότι γράφω λίγα και με πίκρα. Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση ότι γράφω πολλά ; Για την πίκρα καμία αντίρρηση, ξέρω όμως να με συνεφέρνω. Πιστεύω ότι όποιος δεν έχει φάει τα ατομικά χαστούκια του στην προ (φανερής) κρίσης εποχή, θα δυσκολευτεί πολύ σήμερα να βρει τους τρόπους του να ανταπεξέλθει. Οι παλιές φουρτούνες του καθενός μας και οι τρόποι εξόδου μας από αυτές αποδεικνύονται οι σημερινές μας ευλογίες. Βέβαια είναι τόσες πολλές σήμερα οι πικροπαραγωγικές πηγές σ’ αυτήν την χώρα και στην ζωή μας γενικότερα, που δεν χρειάζεται καν να ορίσουμε πικρο-ΑΟΖ. Έννοια σου όμως, ξέρει η πάπια που είναι η λίμνη. Μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει, και ξανά προς την δόξα τραβά.... άμα φύγουν τα ξεπουλημένα εξευτελισμένα ανθρωπάρια από την μέση, τότε θα δεις χαρές και πανηγύρια που θα κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα μας...

    Χειροπέδες ο Sterg, χαστούκια εσύ, πολύ kinky μάς βγήκατε όλα τα μικρά παιδιά εδώ στο ιστολόγιο...

    Χρόνια πολλά και σε σένα Ρίκα μου, και ας μην ήρθες στην εκδήλωση στην Καλλιθέα για να μού πεις έστω ένα γειά, παρόλο που γκρίνιαζες για το πότε θα βρεθούμε από κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το μυαλό σου να δούμε πως θα το μαζέψουμε, άτιμε Φίδη που κυκλοφορείς με τα μήλα παραμάσχαλα... Ο Sterg να βάλει το χέρι του, εγώ δηλώνω αδυναμία, δεν την προφταίνω την σκέψη σου...
    Και μην μου κάνεις εμένα κόλπα για να νιώσω ενοχές ότι σε αγνόησα και δεν ήρθα να σου πω «γεια».... Πρώτον δεν μπορούσα να έρθω, ούτε .... ρωτήθηκα αν με βολεύει η μέρα και ώρα της εκδήλωσης (!). Σοβαρά τώρα, είχα προκαθορισμένα επαγγελματικά ΡΝΒ που δεν ήταν δυνατόν να αναβληθούν (δεν είναι τώρα εποχές να μεταθέτουμε επαφές με πελάτες, είναι και η ιδιομορφία της απογευματικής δουλειάς μου που δεν μου το επιτρέπει πάντα αυτό, δεν θα ήταν για εκείνους σωστό). ΚΑΙ δεύτερον, εσύ νταμπαντούμπα είχες τάξει.... (πάρε τις ενοχές τώρα πίσω να τις κρατάς εσύ...).
    Εξάλλου σου ‘χω πει πάρτο το έρμο το email/τηλ. μου από τον Skal (ή δως μου εσύ έναν τρόπο επικοινωνίας, σκέψου πως), δεν μπορώ να σου δώσω τρόπο επικοινωνίας από εδώ, γιατί είμαι ...κρυψίνους. Πάρτο και στείλε νταμπαντουμπο-πρόσκληση, εκτός κι αν το μόνο που θες είναι να γκρινιάζεις....(!) Η πίκρα, καλέ μου Φίδη, θέλει αντίδοτα κεφιού, γιατί από τις πολλές αναλύσεις ... θα σκάσουμε στο τέλος.

    Υ.Γ. Που το ξέρεις όμως ότι δεν ήμουν εκεί, αφού δεν με ξέρεις.... Και πως να σου έλεγα γεια, αν ήμουν εκεί, αφού δεν σε ξέρω .... ιδού το ερώτημα, Σέρλοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το μυαλό σου να δούμε πως θα το μαζέψουμε, άτιμε Φίδη [...]
    Δεν μαζεύεται γιατί είναι παντού.

    [...] εσύ νταμπαντούμπα είχες τάξει.... (πάρε τις ενοχές τώρα πίσω να τις κρατάς εσύ...). [...]
    Τα νταμπαντούμπα ήταν αφενός από την Ελίνα (παραδοσιακή φορεσιά, τραγούδι 'λεμονάκι μυρωδάτο', και βέργα κοκορέτσι) και αφετέρου από τον skal (αντιστάθμισμα τού πάρτυ τής Μεσοποταμίας που δεν έγινε - γιατί είμαι σα μικρό παιδί, είναι να μη μού τάξεις...).

    [...] Που το ξέρεις όμως ότι δεν ήμουν εκεί, αφού δεν με ξέρεις.... Και πως να σου έλεγα γεια, αν ήμουν εκεί, αφού δεν σε ξέρω .... ιδού το ερώτημα, Σέρλοκ. [...]
    Θέλεις πάλι να σού υπενθυμίσω τα περί εκτυφλωτικής ομορφιάς για να τα δει ο ζηλιάρης Sterg και να έχουμε πάλι διαδικτυακό μαλλιοτράβηγμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ μπορεί να είσαι Φίδης, με μάτι τρομακτικό, αλλά εγώ έχω μνήμη Ελέφαντα. Νταμπαντούμπα είχες τάξει, με JLo στο ρεπερτόριο, έτσι στο λέω για να μην με στενοχωρείς ... ότι δεν ήρθα να σου πω «γεια»! Δεν ξέρω τι σχέδια έχετε καταστρώσει, αλλά εγώ στην Μεσοποταμία δεν πάω, όποιος μπαίνει στο μέσο του ποταμίου πνίγεται, και κοκορέτσι δεν τρώω, δεν τρώω τους φίλους μου.
    Είδες όμως που είχα δίκιο που σου είπα ότι θες απλά να γκρινιάζεις ; Δεν πειράζει όμως, η γκρίνια είναι ένα ενισχυμένο παράπονο, αλλά κάνε κι εσύ κάτι να μην έχεις παράπονα. Ενισχυμένα η μη...
    Όσο για την εκτυφλωτική ομορφιά, σε ποιου τις χάρες αναφέρεσαι, στις δικές σου, στις δικές μου, στου Sterg ή κάποιου άλλου ; Και προς Θεού (και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν εννοώ εσένα, αλλά τον .... original) μακριά από όποιο διαδικτυακό μαλλιοτράβηγμα, μην μας χαλάσει η κόμμωση και δεν μας θέλει κανείς... ειδικά τώρα που έρχονται να μας κουρέψουν οι τραπεζίτες, οι τρόϊκες, η σάρα, η μάρα και το κακό συναπάντημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε να μη θυμηθώ ότι, όταν πρότεινα νταμπαντούμπα για δεύτερη φορά, ούτε εσύ ήρθες...

    Δεν αρνούμαι ότι είμαι γκρινιάρης -το έχω παραδεχτεί δημόσια εδώ και καιρό και, όπως φαίνεται, με έχουν πάρει και άλλοι χαμπάρι (http://www.antibaro.gr/node/3594)- αλλά το λόγο μου τον τηρώ άνευ αντιλογίας.

    Για να σε τιμωρήσω, θα πω στον skal να σού δώσει το email μου για να συναντηθούμε με τα άσματα τής JLo - όποιος άλλος το επιθυμεί, ας το δηλώσει και είναι, προφανώς, ευπρόσδεκτος.

    ΥΓ. Αυτός ο τεντυμπόης ο Πιγκουίνος πού εξαφανίστηκε; Φαίνεται είναι των άκρων: από το κέντρο τής δημοσιότητας στο παρασκήνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ πότε το πρότεινες όχι μόνο 1η αλλά και 2η φορά και δεν ήρθα ; Καλά το θυμήθηκες όμως, που είχες πει να έρθει και ο Πιγκουίνος (κι εγώ ελπίζω να επανεμφανιστεί σύντομα) και είχες πει και στην Georgia να έρθει. Δεν θυμάμαι σε ποια ανάρτηση, αλλά θυμάμαι την στιχομυθία (ελέφαντας γαρ... μνήμη εννοώ όχι κιλά, ούτε αυτιά, ούτε φυσικά προβοσκίδα).

    Το έχω διαβάσει το άρθρο του Νίκου Λυγερού, δεν θεωρώ την γκρίνια απαραίτητα κακό πράγμα, είναι χαρακτηριστικό ανθρώπων που έχουν απαιτήσεις, παρότι ομολογώ η υπερβολική κάποιες φορές υπερηφάνειά μου δεν μου επιτρέπει να γκρινιάζω, απλά παίρνω το καπέλο μου και αποχωρώ όταν μου βάζουν τα παράπονα στο αθόρυβο.

    Αναμένω το email σου από τον Skal, μπορεί να το στείλει για ευκολία του στο email μου, ή με όποιον τρόπο επιθυμεί να μου το δώσει. Αφού θες να με τιμωρήσεις, τι να πω, δεν λέω όχι. Κάτι τιμωρητέο θα έχω κάνει κι εγώ, δεν μπορεί.... Εννοείται όποιος άλλος καλός άνθρωπος ενδιαφέρεται για γκρινιάρικα νταμπαντούμπα, αντίδοτα ελευθερίας στα χρόνια της κρίσης, μπορεί να ζητήσει το email μου και να επικοινωνήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρήστο σ’ ευχαριστώ για τις ευχές, είσαι λίγο μακριά για καζαντιπι θα ξινίσει, όπως η μούρη του Πάγκαλου, μέχρι να φτάσει στο Λονδίνο

    Χρόνια πολλά και σε σένα και σε όλους με Υγεία. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται αλλά και να μην έρθουν θα πορευτούμε και με τα υπάρχοντα . Άλλωστε όσοι δεν είχαν ποτέ πολλά δεν θα νοιαστούν για το ζόρι αλλοίμονο από αυτούς που θα πάνε σύμφωνα με την ρήση :

    Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά απ τα πολλά στα λίγα.


    Αγαπητέ Anakonda

    Δεν χάθηκα απλά ‘’μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει’’ .Αλλωστε δουλεύω στο μυαλό μου μια πολύ επαναστατική κίνηση και μου τρώει όλη την ρημαδό φαιά ουσία με αποτέλεσμα να μη αναπαράγεται με γρήγορους ρυθμούς για να μπορώ να ανταπεξέλθω σε όλα J .

    Παρ’ όλα αυτά διάβαζα ανελλιπώς και αδιαλείπτως προσπαθώντας να αυξήσω τις γνώσεις μου και σε εύρος και σε βάθος για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις ‘’αντιξοότητες’’ ενός καθαρά ανδροκρατούμενου μπλογκ. :-ρ καθότι γυνή ανήμπορη , με χαμηλό δείκτη έναντι των ανδρών και πάνω και πέρα από όλα χαμηλών τόνων :-ρ.

    Ευχαριστώ για τις ευχές για την γιορτή μου , θα σου στείλω να φας από τα χεράκια μου καζαντιπι να γλυκαθείς από τις πίκρες που καταφέρνουν να διαπεράσουν το φιδίσιο μάτι σου και τις ανασηκωμένες φολίδες σου .Δεν μιλώ για το μυαλό σου διότι τετραγωνίζει τον κύκλο και διαπερνά και το αθερινόδιχτο στις απαντήσεις με ταυτόχρονους ελιγμούς και σύνθετους συνειρμούς.

    Το Ασπεν δεν το ξέρω δεν το επισκέφθηκα ποτέ και δεν νομίζω να το κάνω διότι το καλάμι το δικό μου δεν είναι χρυσοποίκιλτο για να έχει τόσο υψηλές βλέψεις.

    Εγώ να στο Μεγάλο Χωριό απ έξω στο πάτημα πάω για μερικά κοψίδια έχει καλές ταβέρνες …Ποτέ όμως σε τέτοιες γιορτές γιατί σου πιάνουν τον ..σκούφο και στον κρεμάνε στο καλόγερο από τιμές και δεν τρως και καλά.

    ΕΕ άμα είμαι στα καλύτερα μου μπορεί να δω και Ελάτη εεεε άμα είμαι και στα κέφια μου να πάω και από το χωριό να δω το σόι Αβαντα Φερες κλπ κλπ.

    Αλλιώς Ασπεν δεν ξέρω μόνο το Κάψεν την γούνα μας ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. [...] δουλεύω στο μυαλό μου μια πολύ επαναστατική κίνηση [...]
    Ελπίζω να την προλάβεις πριν από τη δική μου.

    [...] :-ρ καθότι γυνή ανήμπορη , με χαμηλό δείκτη έναντι των ανδρών και πάνω και πέρα από όλα χαμηλών τόνων :-ρ. [...]
    Καλά, αυτά σε τα μας τα πουλάς;

    [...] θα σου στείλω να φας από τα χεράκια μου καζαντιπι να γλυκαθείς από τις πίκρες που καταφέρνουν να διαπεράσουν το φιδίσιο μάτι σου και τις ανασηκωμένες φολίδες σου. [...]
    Αχ τί μού θύμισες τώρα... Την προτελευταία φορά στον Sotis είχα φάει 3 και οι σερβιτόροι με κοίταζαν με πολύ περίεργο βλέμμα - να μη σού πω ότι, αν δεν ήμουν με κουστούμι+γραββάτα, θα με πέρναγαν για πεινασμένο... Κάνε γρήγορα γιατί οι στιγμές είναι κρίσιμες και δεν ξέρεις τί ξημερώνει - μη το φτιάξεις και τζάμπα, αμαρτία θα'ναι... Θα πω στον skal να σού δώσει και σένα το email μου για να βρεθούμε με τη Ρίκα και να πάμε για JLo - θα φέρω πλαστικό κουταλάκι για να φάω το καζάντιπι στο δρόμο για το νταμπαντούμπα.

    [...] ΕΕ άμα είμαι στα καλύτερα μου μπορεί να δω και Ελάτη [...]
    Αχ τί μού θύμισες τώρα... Ένα πιώμα μέχρι τις 10 το πρωΐ σε γλέντι 20-25 ατόμων που είχαν γνωριστεί μόλις πριν από λίγες ώρες... Σε σύγκριση με το ξενέρωτο Άσπεν, έτη φωτός καλύτερα.

    [...] Αλλιώς Ασπεν δεν ξέρω μόνο το Κάψεν την γούνα μας …. [...]
    Εμ, όποιος έχει γούνα, κινδυνεύει - εγώ που δεν έχω εξ'αρχής, είμαι σε ισορροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.