27/2/18

Επίδομα ενοικίου και ηθική των πολιτικών

Υπό Αρίστωνος Δυοκλέους
 Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση, ότι υπουργοί αριστερής κυβέρνησης λάμβαναν επίδομα ενοικίου, παρά το γεγονός της οικονομικής τους άνεσης και της διατήρησης οικίας εντός «των τειχών» των Αθηνών.
Πού έγκειται το αξιοπερίεργο, όμως;
Επειδή είναι υπουργοί θα σεβαστούν τον δημόσιο πλούτο; Όχι.
Επειδή είναι μέλη αριστερής κυβέρνησης θα σεβαστούν το υστέρημα των μεροκαματιάρηδων, οι οποίοι εκτός από την…βουλευτική «αποζημίωση» τούς συντηρούν και την κατοικία τους; Όχι.
Τότε, προς τί όλη αυτή η περισσή υποκρισία όλων των πολιτικών;
Μα, απλούστατα, διότι αυτές οι απροκάλυπτες συμπεριφορές κάποιων πολιτικών ξεσκεπάζουν ολόκληρη τη συνομοταξία, η οποία σιτίζεται στις πλάτες των πολιτών – πελατών – φορολογουμένων.
Τί κι αν η κα Αντωπούλου και ο κ. Παπαδημητρίου είναι από τους πλουσιότερους πολιτικούς του ελληνικού κοινοβουλίου; Τί κι αν οι κ.κ. Μάρδας, Φωτάκης και Σγουρίδης όμνυαν ότι υπηρετούν τους πολίτες και δεν έχουν σκοπό να «τα φάνε»; Τί κι αν η σύντροφος του πρωθυπουργού κα Μπαζιάνα είπε ότι «αυτοί» δεν έχουν κλέψει;
Όλα έπεσαν στο κενό,
Και μόλις παρέλθει ο κρίσιμος δημοσιογραφικός χρόνος και ξεχαστεί και αυτή η πολιτική παρανομία, θα νομίζουμε ότι επέστρεψε η νομιμότητα, όπως και η παλαιότερη αποκάλυψη ότι είχε λάβει επίδομα ο βουλευτής κ. Μπαλαούρας…. Αμ δε!
Όσο το πολιτικό σύστημα θα λειτουργεί με στρεβλώσεις και αδικαιολόγητα προνόμια και ασυλίες, θα βιώνουμε το εξής: οι πολιτικοί, οι οποίοι εκλέγονται από τους πολίτες, δια της χρήσης των προνομίων και ασυλιών, θα απομακρύνονται από τους πολίτες, θα αποξενώνονται και θα γίνονται ελίτ. Και όσο το πολιτικό σύστημα θα λειτουργεί με αυτούς τους κανόνες, τόσο θα επιτρέπει τη δημιουργία δομικών προβλημάτων και την άνιση μεταχείριση των πολιτών.
Η μόνη λύση είναι η αλλαγή του συστήματος, προκειμένου να τελειώσουμε μια για πάντα με την συντήρηση των πολιτικών μας από το υστέρημά μας. Μόνη λύση η κατάργηση της κρατικής επιχορήγησης στα κόμματα και η κατάργηση των ασυλιών και των προνομίων.
Τώρα όχι αύριο!
Μάθε πώς: το δέλτα

3 σχόλια:

  1. Ευριπίδης Μπίλλης
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΠΙΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ κ. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ. ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΛΟΣ Ο ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ

    Αποτελεί λαϊκισμό του χειρίστου είδους το αν θα αμείβεται κανείς για τις υπηρεσίες ανάλογα με την περιουσία του!!! Το χειρότερο στην παρούσα περίπτωση είναι η "αριστεροδεξιοσοσιαλιστική" κατοχική λαϊκίστικη σπίλωση της προσωπικότητας της κυρίας Αντωνοπούλου επειδή νόμιμα ελάμβανε όσα ελάμβανε.

    Με χαρακτηριστική περίπτωση, που επιβεβαιώνει το πολιτικάντικο ποιον του, τον κ. Μητσοτάκη.

    Με έναν επίσης πρωθυπουργό να δείχνει ως αναμενόταν που μπορεί να τον οδηγήσει ο φόβος για πολιτικό ή άλλο κόστος

    Και με όλα τα ΜΜΕ να πλειοδοτούν σε λαϊκισμό και σπίλωση της προσωπικότητας της.
    Όποιος όμως σμίξει με κατοχικούς πολιτικούς με "κατοχικό", τύπου Βατοπεδίου ήθος, αυτά παθαίνει.

    Αναφέρθηκα στην κυρία και όχι στο γενικότερο ηθικό ή όχι του πράγματος. Ως κατά τη γνώμη μου ορθώς είπε η κυρία, εθεωρείτο μέρος των απολαβών τους. Κάτι ως η εκτός έδρας αποζημίωση, για όσους γνωρίζουν. Ορθώς ή λάθος αυτό υπήρχε νομικά.

    Και αποτελεί λαϊκισμό και "αριστεροδεξιο" πολιτικάντικο ρατσισμό κατά τη γνώμη μου να διασύρεται η κυρία, μόνον και μόνον επειδή είναι πολύ πλούσια, ωσάν να εγκλημάτησε. Ενώ για πολλούς άλλους όλοι σιωπούν!!!

    Και περίπου να θεωρείται παραπλανητικά υπεύθυνη και εξιλαστήριο θύμα για όσα όλοι οι άλλοι έκαναν και κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα πολιτευμα ειναι αριστο οταν η πολη αποτελειται απο αριστους πολιτες.
    "Αριστος δε κατα αριστοτελη,είναι ο ενεργός πολίτης, που συμμετέχει κατά προαίρεσιν στις αποφάσεις της πόλης του -τόσο με την ευρύτερη έννοια του βουλεύεσθαι και κρίνειν, όσο και με τη στενότερη έννοια της άσκησης εξουσίας- είναι ο φρόνιμος και μετριοπαθής άνθρωπος, ο επαρκώς διαβιών (ούτε υπερπλούσιος ούτε υπέρπτωχος), ο οποίος πράττει με ευθύνη, για να διασφαλίζει στην πόλη του την ευμάρεια, την παιδεία και την ειρήνη. Είναι ο ελεύθερος νους που δημιουργεί εν αυτονομία και ζει «κατά προαίρεσιν» αλλά ταυτόχρονα υπακούει εθελότρεπτα στο νόμο και παράγει ατομικά και συνολικά έργα αρετής."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρετη περιλαμβανεται ανυπερθετως κιη ανδρεια,αλλα εμεις προτιμουμε να τα φθυνουμε ολα αυτα και να το παιζωμεν χριστιανοι...δηλ. τρεχα γυρευε...

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.