6/1/19

Το μικρό οικονομικό θαύμα της Τσεχίας

Μπορεί η Γερμανία να θεωρείται "οικονομική ατμομηχανή" της Ευρώπης, αλλά η στατιστική δείχνει ότι το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας καταγράφεται στη γειτονική Τσεχία. Ποιό είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Είναι μια συνηθισμένη μέρα στη Μλάντα Μπολέσλαβ, μία πολυσύχναστη κωμόπολη 50 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Πράγας, έδρα της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας Σκόντα. Από νωρίς το πρωί χιλιάδες άνθρωποι κατακλύζουν τους δρόμους πηγαίνοντας στη δουλειά τους. Η Σκόντα, που από το 1991 ανήκει στον όμιλο Φολκσβάγκεν, είναι ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας, με παραδοσιακό εξαγωγικό προσανατολισμό και πολύτιμη συνεισφορά στο ΑΕΠ. Ο Μπόνταν Βόιναρ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας και αρμόδιος για το ανθρώπινο δυναμικό, δηλώνει στη DW ότι τα τελευταία οκτώ χρόνια η Σκόντα καταγράφει αύξηση του εργατικού δυναμικού κατά 40%, φτάνοντας τους 35.000 εργαζόμενους (συμπεριλαμβανομένων πάντως εκείνων που έχουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου).

Για τη συνέχεια Capital

2 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει «θαύμα» σε χώρα της ΕΕ.

    Η «ανάπτυξη» στην ΕΕ είναι η εξής:
    1) έρχονται πακέτα χρημάτων από την ΕΕ
    2) για να πάρεις πακέτο ΕΕ πρέπει να δανειστής τουλάχιστον 50% από τις τράπεζες
    3) χρηματοδοτούνται μόνο οι δραστηριότητες που φέρνουν χρήμα στις βιομηχανίες Γερμανίας-Γαλλίας, διαφθείροντας τους πολιτικούς
    4) οι τράπεζες Γερμανίας-Γαλλίας δανείζουν ασύστολα χρήματα για καταναλωτικά δάνεια στους πολίτες

    Και μετά αρχίζει η υπανάπτυξη:
    1) το κράτος χρεοκόπησε άρα πρέπει να πουλήσει ότι έχει και δεν έχει για να ξεπληρώσει τους Γερμανούς-Γάλλους
    2) και οι πολίτες χρεοκόπησαν αρά και σε αυτοί πρέπει να ξεπουλήσουν ότι έχουν και ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ για να τα πάρουν οι γαλλογερμανοί
    3) αν ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ χρήματα, θα τα ξεπληρώσουν το χρέος τα παιδιά τους ή τα παιδιά των παιδιών τους για 99 χρόνια, μπορούν να εργαστούν 12ώρα στις γερμανικές επιχειρήσεις για 400€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγινε καμία επένδυση στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια ;
    Καμία !!!!!
    Κανείς δεν έρχεται να επένδυση , πρέπει να έχει έναν άσχετο έλληνα για συνέταιρο .
    Οποία ιδιωτικοποίηση έγινε ένα 10% πάει στον Νταβατζή ( ολιγάρχη )
    Σπατα -Παναφον-cosmote- τα αεροδρόμια .
    Δυστηχως ποτέ δεν θα γίνουμε ευρωπαϊκή χώρα , ο μεγαλύτερος εχθρός είναι εαυτός μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.