28/3/10

Πώς φθάσαμε στο αδιέξοδο


του Γ. Μαρίνου
Η άποψη της στήλης αυτής παραμένει υπέρποτε ισχυρή, ότι προϋπόθεση αντιμετώπισης κάθε προβλήματος σε μια κοινωνία είναι το επίπεδο και η ποιότητα παιδείας των μελών της. Η ελληνική οικονομία έφθασε στο σημερινό αδιέξοδο λόγω της ανεπαρκούς και παραπλανητικής διαπαιδαγώγησης. Κατά μείζονα λόγο, της χαώδους κατάστασης και της ηθικής κατάπτωσης του χώρου της εκπαίδευσης, βασικού υπεύθυνου για τη σημερινή διεστραμμένη παιδεία την οποία επιμένει να υποθάλπει η ελληνική πολιτεία.


Αλλά για να θεραπεύσεις μια ασθένεια του σώματος ή της κοινωνίας θα πρέπει να προηγηθεί η έγκαιρη διάγνωση και να στηριχθεί σε κάθε είδους εξετάσεις και αναλύσεις, οι οποίες συνήθως είναι από δυσάρεστες έως επώδυνες. Τι και τις πταίει; Αντιγράφω από ένα άρθρο μου στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» της 28.1.1999:

«Μαθητές και καθηγητές με την ανοχή των γονέων έχουν μπει σε ένα σύστημα αμοιβαίας και συνεχώς διευρυνόμενης διαφθοράς και αγραμματοσύνης. (...) Επειδή μαθητές και καθηγητές έχουν αμοιβαίως διαφθαρεί και δεν εργάζονται στα δημόσια σχολεία, σπουδάζουν και μορφώνονται μόνο τα παιδιά των πλουσίων οικογενειών. (...) Ούτε οι μαθητές ούτε οι καθηγητές δουλεύουν αρκετά.Δουλεύουν απαράδεκτα λίγο. Και η κύρια ευθύνη γι΄ αυτή την κατάσταση βεβαίως οφείλεται στις κυβερνήσεις του ΠαΣοΚ που κυβέρνησαν τον τόπο τα τελευταία 18 χρόνια». Πρόκειται για διαπίστωση του σημερινού αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θεόδωρου Πάγκαλου («Τα Νέα», 22.1.1999). Για να παραδεχθεί η τότε υπουργός Ανάπτυξης κ. Βάσω Παπανδρέου: «Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε όλοι ότι υπάρχει ευθύνη για τη λογική της ήσσονος προσπάθειας με την οποία έχομε διαποτίσει τη νέα γενιά της Ελλάδας».

«Στον χώρο της εκπαίδευσης και γενικότερα της παιδείας, τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν κατά τη μεταπολιτευτική περίοδο είναι απειράριθμα και συνήθως σε βαθμό κακουργήματος. Αφού η “φιλοσοφία” των δήθεν εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων είχε ως ανομολόγητη πρόθεση την εισαγωγή της ελάσσονος προσπάθειας και στους μαθητές, και κυρίως στους καθηγητές. Αλλεπάλληλες μειώσεις των ωρών μαθήσεως και διδασκαλίας, κατάργηση κάθε ελέγχου για το συντελούμενο διδακτικό έργο και τα αποτελέσματά του, νομοθέτηση της κοπάνας των καθηγητών, εδραίωση της παπαγαλίας στη θέση της μετάδοσης γνώσεων.

Ολα αυτά διευκολύνθηκαν και παγιώθηκαν με την εισαγωγή του κομματισμού στα σχολεία, με την εκπαίδευση κομσομόλων,που αναδείχθηκαν σε ηγεμονίσκους και εν ανάγκη τρομοκράτες,ακόμη και των δασκάλων τους, με την κατάργηση της αξιολόγησης των καθηγητών,με την αποθέωση της συνδικαλιστικής δραστηριότητας διδασκόντων και διδασκομένων προς ψηφοθηρίαν των κομματικών πατρώνων τους.Και καθώς έτσι υπονομεύθηκε η πειθαρχία,επιβλήθηκε η αναξιοκρατία και διευκολύνθηκε η διαφθορά,που αναπόφευκτατροφοδοτήθηκε παράλληλα με τα ιδιαίτερα μαθήματα και τις ανίερες συναλλαγές καθηγητών- μαθητών και των αναίσχυντων ή ανεγκέφαλων γονέων τους για να εξασφαλίσει το παιδί καλό βαθμό,έστω και επί πληρωμή.

Ετσι αφέθηκε ελεύθερο το έδαφος για να αναπληρώσει η παραπαιδεία αυτό που έγινε απόβλητο από τα δημόσια ιδίως σχολεία, εις δόξαν της δωρεάν παιδείας, εξ αιτίας της οποίας όλες σχεδόν οι οικογένειες που έχουν παιδιά απομυζώνται συστηματικά.

Και φυσικά όλα αυτά συντελούνται με το επίχρισμα των απατηλών συνθημάτων για παιδεία προς όλους, ΑΕΙ για όλους, με την αγιοποίηση συλλήβδην και αθρόως των ενάρετων τέκνων τους που, και όταν ακόμη εγκληματούν στα σχολεία, στους δρόμους ή στα γήπεδα, έχουν την ηθική στήριξη της κοινωνίας. Πολύ λογικό, άλλωστε,αφού παιδιά τους είναι και τους μοιάζουν. Θα πρέπει μάλιστα να υποθέσουμε ότι τίποτε από όλα τα προαναφερθέντα δεν έγινε τυχαία ή ότι προέκυψε παρά τις αντίθετες επιθυμίες των νομοθετών».

Αυτά μεταξύ πολλών άλλων έγραφα πριν από δέκα χρόνια και αυτά οδήγησαν την Ελλάδα στο σημερινό οικονομικό κατάντημα και την παραπλανημένη νεολαία μας στα σημερινά απελπιστικά αδιέξοδά της.

9 σχόλια:

  1. ΚΑΜΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ, ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΤΩΡΑ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΚΛΗΡΑ, ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ... (ΤΟ 25% ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΕΡΣΙΤΕΧΝΙΕΣ...).

    ΑΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ Η ΑΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    http://www.greece.org/blogs/scholars/?p=463

    Your comments are appreciated.
    Νικόλαος Κ. Γεωργαντζάς
    Καθηγητής Συστημικής Δυναμικής
    FORDHAM UNIVERSITY, New York, NY 10023, USA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ASXETO APLA MOU TI DINEI O SYNGEKRIMENOS:

    Ο Καρτζαφέρης ή κατά κόσμον Καρατζα-Fairy (επίσης ισχύει και το Karatzaführer) είναι πολιτικός (έτσι του είπανε να λέει τουλάχιστον) με δικιό του τηλεοπτικό σταθμό. Ωθομανομογγόλος σουλτάνος επί ιουράσιας εποχής, θετός τρισέγγονος του μπατζανάκη του κουνιάδου της συμπεθέρας του 32ου θετού γιού του Μωάμεθ του Β' του Εμπαμέσα, και ιδρυτικό μέλος της τρομοκρατικής οργάνωσης ΛΑ.Ο.Σ.


    Στον Καρά Τζαφέρ οφείλουμε την ανακάλυψη μεγάλων επιστημονικών θεωριών, ορθά αποδεκτών, όπως το πας μη έλλην βάρβαρος, δισβάρβαρος και τρισβάρβαρος και το Η λύση για το σκοπιανό είναι μία: σύνορα κοινά με την Ιρλανδία, πρωτεύουσα της Ελλάδος ειναι το Πεκίνο. Η Μακεδονία είναι ελληνική, όλος ο κόσμος είναι ελληνικός. Έλληνες πείτε όχι και εξοντώστε αυτή τη βρομερή μειωνότητα των 6.000.000.000 που θέλει να μας πάρει τον πλανήτη μας .

    Πολλοί έχουν "κρεμάσει ταμπέλα" σε αυτή τη μεγάλη προσωπικότητα, θεωρώντας τον κομμάτι της ακροαδεξιάς.Η Φρικηπαίδεια κάνει ένα ακόμα μεγάλο βήμα στην πηγή της ενημέρωσης και αποφασίζει να πάρει θέση σε αυτή την αδικία.Όντας αντικειμενικό και αξιόπιστο μέσο η Φρικηπαίδεια ΤΟΝΙΖΕΙ ότι ο κύριος Γεώργιος Καρατζαφούρερ ουδέποτε υποστήριξε ακροδεξιές απόψεις και το κόμμα του αποτελεί τομή στον χώρο της προοδευτικής αριστεράς.

    Πρσφατα εχει γραψει και το περιφημο βιβλιο Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ορθά τονίζει ο κ. Μαρίνος ότι η ρίζα του κακού στην πατρίδα μας ξεκινάει από τη διάλυση της παιδείας. Αν ήθελε να τα κάνει και λίγο πιό χειροπιαστά αυτά που λέει, θα έπρεπε να δώσει και κανένα παράδειγμα γιά το πως εξευτελίζεται και διαλύεται η παιδεία στην Ελλάδα. Θα μπορούσε ας πούμε να δώσει το παράδειγμα του περιβόητου βιβλίου ιστορίας της Ρεπούση.

    Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι κλασσικό γιατί τα έχει όλα:
    1) Αποδόμηση της σκέψης και υποκατάσταση του μαθήματος με την προπαγάνδα, όταν η σφαγή ονομάζεται συνωστισμός ή όταν η έγχρωμη εικόνα του Ευρώ είναι τριπλάσια της εικόνας του Κολοκοτρώνη ας πούμε
    2) Υποβιβασμό της ποιότητας του βιβλίου, με την ανάθεση της συγγραφής του σε χαμηλού επιπέδου μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, που υποφέρουν από ανίατες ιδεολογικές αγκυλώσεις.
    3) Εξυπηρέτηση πολιτικών σκοπιμοτήτων, όταν γίνεται copy-paste από την τετράτομη ιστορία του ιδρύματος Σόρος ή όταν το περιεχόμενο του μαθήματος της ιστορίας καθορίζεται από τη συμφωνία Παπανδρέου - Τζεμ!
    4) Πολιτικοοικονομική διαπλοκή, όταν την έκδοσή του είχαν αναλάβει τα 'Ελληνικά Γράμματα', συμφερόντων Δ.Ο.Λ., με αποτέλεσμα όλα τα μέσα του συγκροτήματος (Βήμα, Νέα, Mega, κλπ) να δίνουν μάχες υπέρ του βιβλίου.

    Ίσως τελικά αυτό το τελευταίο να εμπόδισε τον κ. Μαρίνο να δώσει το συγκεκριμένο παράδειγμα (γιατί μετά ο άνθρωπος θα έπρεπε να ψάχνει γιά δουλειά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διάβασα το τελευτέο σχόλιο που όπως το χαρακτήρισε και ο ίδιος ο γράφων είναι παντελώς "άσχετο" και θα προσθέσω κάπως "εκτός θέματος" .Κατάλαβα την εμπάθεια του για το συγκεκριμένο κόμμα ίσως και για την Ελλάδα.Δημοκρατία έχουμε δεν πειράζει μάλλον σε κάποιον άλλο πολιτικό χώρο ανήκει ,μάλλον στο VMRO υποθέτω.Το "πας μη Έλλην βάρβαρος" ίσχυσε κάποια συγκεκριμένη ιστορική περίοδο και περιέγραφε επακριβώς την κατάσταση που επικρατούσε τότε .Σήμερα το συγκεκριμένο σύνθημα παραμένει επίκαιρο αν αναλογισθούμε το ποιοί είναι οι γείτονές μας .Παρά τον σημερινό ξεπεσμό της παιδείας στην Ελλάδα οι Έλληνες παραμένουν οι πιό καλλιεργημένοι άνθρωποι στο χώρο των Βαλκανίων και αυτό οφείλεται και στην παιδεία που είχαμε μέχρι σήμερα και στην θρησκεία μας. Όσον αφορά το συγκεκριμένο χώρο που ανέφερες και τον συγκεκριμένο πολιτικά εγώ προσωπικά θεωρώ ότι λέει τα πράγματα με το όνομά τους και όλες του οι θέσεις είναι σωστές πλήν όμως σήμερα όπως έχουν γίνει τα πράγματα δεν μπορούν να έχουν εύκολη πρακτική εφαρμογή.Τέλος επειδή κάτι ανέφερες για Μακεδονία δεν κατάλαβα υποννοούσες ότι δεν είναι ελληνική ??? Ευτυχώς δεν μας είπες ότι ο Μέγα Αλέξανδρος δεν ήταν Έλληνας αλλά ήταν γύφτος ζούσε σε τσαντήρι και πουλούσε πατάτες !!! Ελπίζω να μην σε απογοητεύω με αυτά που γράφω παρά το γεγονός ότι όσα έγραψες είναι λάθος (ο φερετζές του δημοκράτη και του προοδευτικού δεν με πείθουν) επειδή είμαι δημοκράτης θα υπερασπίζομαι το δικαίωμά σου να τα λες ! Τά Ελληνικά σου είναι άψογα συνέχισε να γράφεις ίσως το ο δικός σου "ο αγών μου " να κάνει εισπρακτικό ρεκόρ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΑ ΕΣΥ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!
    ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΘΟΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΓΚΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ...
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΠΑΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΝΕ,ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΓΙΑ ΣΩΘΩ.

    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ¨/

    ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΛΒΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΙΡΑΝΟ,ΕΝΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΔΟΣΕΙ ΧΡΙΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ.

    Μαθητές και καθηγητές με την ανοχή των γονέων έχουν μπει σε ένα σύστημα αμοιβαίας και συνεχώς διευρυνόμενης διαφθοράς και αγραμματοσύνης

    ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΧΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλαβα μία απάντηση στο σχόλιο που έκανα και στο οποίο ξεκινούσα γράφοντας " διάβασα το τελευταίο σχόλιο ..." .Έγινε λάθος ο σχολιασμός μου αναφερόταν όχι στο τελευταίο (ΚΡΥΟ ΑΙΜΑ ) ,αλλά στο προτελευταίο σχόλιο που είχε τίτλο "Αsxeto apla ti mou dinei o syngekrimenos " .Ή δεν είχε αναρτηθεί ακόμη το σχόλιοΚρύο Αίμα ή κύλησε πιό γρήγορα η σελίδα και δεν αντιλήφθηκα ότι υπήρχε ένα ακόμη σχόλιο.Συμφωνώ απόλυτα με το Κρύο Αίμα και αν κατάλαβα καλά συμφωνώ και με το σκεπτικό αυτού που μου απάντησε.Πιστεύω ότι εδώ και χρόνια έχει αρχίσει από το ίδιο μας το κράτος στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης ???μία τεράστια προσπάθεια αφελληνισμού των Ελλήνων.Απροκάλυπτα χτυπάνε την παιδεία ,διαστρεβλώνουν την ιστορία ,εγκαταλείπουν τα εξοπλιστικά προγράμματα του στρατού και το σπουδαιότερο κυβερνήσεις επί κυβερνήσεων τράβηξαν συνειδητά σε τελείως λάθος κατεύθυνση στο θέμα της οικονομίας.Ακόμα αναρωτιέμαι ποιός μπορεί να ήταν ο πραγματικός λόγος που ένα υπερχρεωμένο κράτος σαν το δικό μας ανέλαβε την υποχρέωση να κάνει Ολυμπιακούς Αγώνες !Τους έχω για γάτες ,πως και δεν αντιλήφθηκαν ότι μία τέτοια διοργάνωση θα έδινε τη χαριστική βολή στην οικονομία.Ή μήπως είναι βολική η χρεωκοπία από την άποψη του ότι έτσι εγκαταλείπουμε τους εξοπλισμούς χωρίς τύψεις καθώς και το δόγμα της" υπερήφανης και ανεξάρτητης εξωτερικής πολιτικής" και έχουμε άλλοθι για εθνικές παραχωρήσεις? Τά μέτρα που λαμβάνονται τώρα για την οικονομία γιατί δεν μπορούσαν να ληφθούν λχ τριάντα χρόνια πρίν ? Για το θέμα της εκκλησίας που ανέφερες απ' ότι γνωρίζω έκανε κάποτε μία προσπάθεια να βοηθήσει οικονομικά για την επίλυση του δημογραφικού προβλήματος{να δώσει κίνητρα ) και είχαμε κάποια οργισμένη αντίδραση του συνασπισμού που δήλωσε ότι θα έπρεπε να σταματήσει η όλη προσπάθεια αν δεν υπήρχε πρόθεση από μέρους της εκκλησίας να δωθούν τα ίδια κίνητρα και στους μουσουλμάνους πολίτες.Πιστεύει κανείς ότι οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης ή οι Πακιστανοί ή όσοι άλλοι μουσουλμάνοι υπάρχουν στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν δημογραφικό πρόβλημα ? Μετά από αυτό φαντάζομαι η εκκλησία έχασε το μεγάλο αυθορμητισμό της .Αλλά και την παιδεία να χρηματοδοτούσε πιστεύεις ότι δεν θα γινόταν η αλλαγή του βιβλίου με τις τρελλές εκδοχές της ιστορίας μας ?Η εκκλησία αισθάνεται αυτή τη στιγμή στόχος έχει άδικο ?Ακούμε ότι ενοχλούν οι καμπάνες , τα θρησκευτικά πάνε για κατάργηση , ο σταυρός και οι εικόνες στα δικαστήρια και σχολικές αίθουσες αποσύρθηκαν ,άθεες ταυτότητες καθιερώθηκαν και σύντομα εάν τους δοθεί η δυνατότητα θα καταργήσουν και το σταυρό στη σημαία!Κάτι πλέον πάει σοβαρά στραβά και νομίζω ότι τζάμπα μαλλιάζει η γλώσσα μας ,γιατί τίποτα πλέον δεν μπορεί να αλλάξει.Εύχομαι να κάνω λάθος αλλά σαν να μου φαίνεται ότι για λόγους φιλανθρωπίας αποφασίσαμε να κάνουμε δώρο ολόκληρη πατρίδα και εθνική ανεξαρτησία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ρωτάτε όλοι οι δημοσιογράφοι λες και έχετε αλτσχάιμερ, για το ποιοί ήσαν αυτοί που υπόγραψαν τις συμβάσεις και τσέπωσαν τα 10 εκ. ευρώ σύμφωνα και με την γερμανική δικαιοσύνη;
    Πρωθυπουργός ήταν τότε ο Κώστας Σημίτης, οικονομικών ο Γιάννος Παπαντωνίου και αμύνης ο Άκης Τσοχατζόπουλος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαλύθηκε η οικογένεια,
    ισοπεδώθηκαν οι ρόλοι ,
    ευτελίστηκαν οι αξίες,
    απαλλοτριώθηκαν τα όρια μεταξύ
    φίλος - γονιός
    δάσκαλός - μαθητής
    Επιτρέψαμε να κομματικοποιηθούν οι μαθητές, τα σχολεία, ακόμα και η ίδια η παιδεία.
    Μπερδέψαμε τις έννοιες κομματικοποιήση και πολιτικοποίηση σε όλα τα επίπεδα
    Η δημοκρατία αντικαταστάθηκε στην ασυδοσία επ’ ονόματι της δημοκρατίας.
    Τίποτα δεν δρα από μόνο του ,
    τίποτα δεν έχει αποτέλεσμα μόνο του,
    τίποτα δεν μπορεί να σταθεί από μόνο του και να έχει αποτελέσματα.
    Ταυτόχρονα με όλα τα ως άνω διευρύνθηκαν και οι έννοιες
    σεβασμός, αξίας, ηθική , ήθος.

    Τέλος για να κλείσει το όλο σχέδιο καταστρέφεται και η δομή της γλώσσας με αποτέλεσμα η σκέψη να μη μπορεί να εκφράζεται για να αποδώσει τα νοήματα που χρειάζονται και φτάνουμε εδώ που είμαστε ίσως και λίγο παρακάτω σε λίγο καιρό.
    Στο απόλυτο τίποτα.
    Με μια νεολαία που εμείς επιτρέψαμε να καταστραφεί γιατί απλά χάσαμε το μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.