15/3/10

Πάμε πάλι...

13 σχόλια:

  1. ΟΛΕ!!!!ΟΛΕ!!!!!ΟΛΕ!!!!ΟΛΕ!!!!!

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ...τους δικούς μας μικρούς εξευτελισμένους σαρκολατροφιληδονοφυλάργυρους πολιτικούς μας.....μυ θυμίζει..:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έκανε το κομμάτι του ο ευρωβουλευτής.
    Τι είπε;
    Ότι ξέρει και η κουτσή Μαρία.
    Η πατσαβούρα βέβαια έξινε την μύτη της απο αμηχανία.

    Μεσιέ ευρωβουλευτά,
    οι Άγγλοι δεν είναι πίσω απ'την επίθεση στα εθνικά κράτη;

    Αν δεν ήταν βαλτός και πήρε μόνος του την πρωτοβουλία για την
    επίθεση στην πατσαβούρα, τον βλέπω σύντομα να εξαφανίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή, έχει άδικο; Αυτό δεν είναι το πρόβλημα της Ευρώπης; Λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους και είναι και εξαιρετικός ομιλητής. Μπράβο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαλτός ή όχι να αγιάσει το στόμα του,γιατί κανένας δικός μας δεν έχει τα Α..... ακόμα και βαλτός μα τα πεί αυτά.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ 4:18 μ.μ.

    "Μεσιέ ευρωβουλευτά,
    οι Άγγλοι δεν είναι πίσω απ'την επίθεση στα εθνικά κράτη;"

    Προφανώς όχι αυτός ο Άγγλος. Μην τα ισοπεδώνεις όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ.
    ΣΡΕΦΕΤΑΙ ΣΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΩΝ ΧΡΕΩΚΟΠΟΙΩΝ, ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΩΣ ΦΘΗΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΕΡΙΑ, ΤΩΝ ΕΧΘΡΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΕΛΛΑΔΑ - ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ.
    ΚΕΡΔΗ - ΚΕΡΔΗ - ΚΕΡΔΗ.
    ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
    ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΤΟ Ν ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ.
    ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΓΑΛΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δόξα το θεό η οικογένεια μου έχει κάποια οικονομική άνεση (οκ, όχι και βιομηχανία αυτοκινήτων). Είχα την εμπειρία του ξενόγλωσσου ιδιωτικού σχολείου. Δημοτικό τελείωσα σε ιδιωτικό σχολείο. Τα παιδιά εκεί είναι μικρά αλλά οι τάσεις φαίνονται. Στο ιδιωτικό ελληνογαλικό γυμνάσιο μετά ήταν το κάτι άλλο(στη Θεσσαλονίκη αυτά). Θυμάμαι ακόμα την πλειοψηφία πως φερόταν. Θα σας περιγράψω γεγονότα για να δείτε πως σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι.
    Το σχολείο ήταν υψηλού επιπέδου, η πλειοψηφία γερά μυαλά και αυστηρό σχολείο μπορώ να πω. Φανταστείτε ότι σηκωνόμασταν όρθιοι σε κάθε καθηγητή που έμπαινε στη τάξη όπως τα παλιά τα χρόνια. Όταν έμπαινε ο γυμνασιάρχης ήταν σαν να έκανε ο Στρατηγός επιθεώρηση ένα πράγμα.
    Τα παιδιά φαινομενικά αγγελούδια αλλά πιστέψτε με ήταν το αντίθετο στη πραγματικότητα. Πάντα ήμουν ένα πειθαρχημένο παιδί(ίσως και λόγω του Ταεκβοντο που κάνω άπό τα 6 μου), χαμηλών τόνων. Φανταστείτε ότι ποινολόγιο δινόταν για το παραμικρό (πχ ιδρωμένος έστω και λίγο από τη μπάλα στο διάλειμμα έμπαινες στη τάξη?Ποινολόγιο! Καθυστερούσες δύο φορές πχ για 1 λεπτό να μπεις στη τάξη? Ποινολόγιο!). Σε αυτό το σχολείο τρια χρόνια γυμνάσιο δεν πήρα ούτε ένα ποινολόγιο. Δεν μου βρήκαν όυτε ένα κουσούρι. Χαρακτηριστικά σας αναφέρω ότι ο γυμνασιάρχης που ήταν οικογενειακός φίλος σε μια ενημέρωση γονέων για το τρίμηνο έδιξε στους γονείς μου τη λίστα ποινολογίων. Λοιπόν από τα 80 άτομα όλων των τμημάτων της τάξης μου τα 65 είχαν έστω ένα ποινολόγιο. Εγώ(ένα αγόρι) και 14 κοπέλες δεν είχαμε ούτε ένα ποινολόγιο. Είπε γελώντας στους γονείς μου: "Ας κάνει κάτι, έστω κάτι μικρό, πολύ πειθαρχημένος είναι". Να γελάς δηλ. Κοιτούσαν πολύ την εικόνα και την φαινομενική παιθαρχία αλλά τα παιδιά όλα ήταν κακομαθημένα όσο δεν πάει. Απίστευτοι/ες υπερόπτες/ιες. Το ντύσιμο ήταν επίδειξη μόδας ειδικά για τις κοπέλες αλλά και τα αγόρια δεν πήγαιναν πολύ πίσω. Εγώ για "σπάσιμο" τρία χρόνια πήγαινα σχεδόν κάθε μέρα με φόρμες. Έτσι γούσταρα και έτσι έκανα. Δεν μπορούσαν να μου πουν τίποτα οι καθηγητές διότι φρόντιζα η φορμίτσα να είναι περιποιημένη. Στα κάλύτερα μου θα φορούσά ένα τζιν. Όχι ότι δεν είχα ρούχα, το αντίθετο(εδώ απλοί άνθρωποι δεν έχουν να φάνε) αλλά ήθελα να μπω στο μάτι όλων διότι δεν άντεχα ρε παιδιά αυτό το...τη πλύση εγκεφάλου...τη προώθηση στην υπεροψία κτλ. Αυτόματα μετά το πρώτο τρίμηνο της πρώτης γυμνασίου τέθηκα άτυπα από τα υπόλοιπα παιδιά στο περιθώριο. Έκανα παρέα με 5 άτομα, τους τελευταίους μαθητές(μην φανταστείτε του 10..του 14 οι χειρότεροι) παρόλο που ήμουν του 18. Ήταν φοβερά παιδιά μιλάμε. Παντού υπάρχουν τα διαμάντια. Με τους άλλους είχα ένα καλημέρα χωρίς να μπορούν να με κατηγορήσουν φανερά διότι ήμουν ήρεμος και καλός μαθητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι η πρώτη φορά που Βρετανός με έκανε να συμφωνήσω μαζί του. Κάτι τύποι σαν τον Βέλγο πρόεδρο της ΕΕ και σαν τον ΝοτιοΚορεάτη γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, μου θυμίζουν αυτούς που βλέπουμε στις ταινίες όταν βαράνε οι όλμοι των 81mm ή τα πολυβόλα, να κλαίνε και να μαζεύονται κουβάρι σαν μικρά κοριτσάκια λες και οι υπόλοιποι που πολεμάνε δεν φοβούνται.

    Αξίζει να τα πεις. Στο κάτω κάτω και αν δεν ξαναπάς στο Ευρωκοινοβούλιο θα έχεις καθαρή συνείδηση ότι με τις δυνάμεις σου τα έδωσες όλα γι' αυτά που πιστεύεις. Προσπαθείς απλά μέσα σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον να τους αλλάξεις τα φώτα όσο περνάει από το χέρι σου.
    Θέλω να σημειώσω κάτι(που το ξέρω καλά, θα καταλάβετε γιατί το λέω).
    Όλα αυτά τα άτομα με τη γραβατούλα, τα χαμόγελα αμηχανίας, το χαμηλό πολιτικό ανάστημα έχουν μεγαλώσει με συγκεκριμένο τρόπο.
    Όταν είναι παιδιά μεγαλώνουν με τουπέ από τα σπίτια τους,κακομαθημένα(όχι όλα αλλά το 85%), στα σχολεία που πάνε κοιτάνε την εικόνα...το λεγόμενο image κτλ. Τα ίδια τα σχολεία τα προωθούν προς τα εκεί. Πολλοί από αυτούς σπουδάζουν αργότερα πολιτικές επιστήμες,νομική, οικονομικά και γίνονται ακόμα μεγαλύτεροι υπερόπτες. Οι καλύτεροι σπουδάζουν στα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου είτε απευθείας, είτε μέσω προγραμμάτων ανταλλαγών, είτε σε μεταπτυχιακά. Ζουν με ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής(παρτι, σαμπάνιες, συνέχεια εκπαιδευτικά ταξίδια ανα τον κόσμο), οι γονείς φροντίζουν για όλα, για τα καμάρια τους που κάθε μέρα που περνά απομακρύνονται από τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν μπορούν να καταλάβουν, να νιώσουν τον απλό κόσμο της υπαίθρου,τον αγρότη, τον ψαρά, τον φαντάρο, τον αξιωματικό, τον αξιωματικό που ρισκάρει σε ιδιαίτερες αποστολές κτλ.Όταν γίνονται πολιτικοί στα πλαίσια του "ρεαλισμού" είναι ανθρωπάκια που συνεχίζουν να ζουν με τον ίδιο τρόπο. Με γραβατούλα, χαμογελάκια, υπεροπτικά βλεμματάκια, νομίζοντας ότι θέλουν το κάνουν. Στην πραγματικότητα είναι μαργιονέτες, με τυποποιημένες γνώσεις και με κουστούμια Αρμάνι (δεν έχω κάτι με την εταιρεία, από τις καλύτερες είναι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε κάθε ευκαιρία πχ στη γυμναστική τα έκανα τα κακομαθημένα να "ταπεινώνονται". Κάναμε γυμναστική κανονική..τρέξιμο αντοχή, κάμψεις, άλματα μέχρι και τέννις(!). Εγώ το τέννις δεν το χώνευα καθόλου.Μου άρεσε το τρέξιμο αντοχής(πρώτος στα τμήματα της τάξης μου και μέσα στους τρεις πρώτους του γυμνασίου..τους περνούσα για "σπασιμο"..πείσμα..έκανα 12 γύρους το γήπεδο ποδοσφαίρου ενώ αυτοί από τρίτο γύρο τα χαν παίξει και έπρεπε να κάνουν 5 γύρους κανονικά), αλλά όχι τέννις. Ήταν και αυτό μέρος της πλύσης εγκεφάλου...το τέννις. Είχαμε δύο γυμναστές. Η γυναίκα ήταν απόφοιτος του σχολείου και είχε ίδια μυαλά με την πλειοψηφία των συμμαθητών και συμμαθητριών μου. Ε μια μέρα μας βάζει σαν νεόπλουτους να κάνουμε εξάσκηση τέννις ανά ομάδες δύο ατόμων. Είχα απέναντι μου τον κολλητό μου που είχε τα ίδια μυαλά με μένα. Κάναμε πασούλες επίτηδες δυνατά και το μπαλάκι έφευγε έξω από γήπεδο :) Να βλέπατε τους άλλους πάθος με το τέννις μιλάμε. Μας κοιτούσαν κάπως που δεν ήμασταν καλοί στο τέννις κιόλας. Εμείς η χειρότερη μας. Σαν κρύοι Δανοί, Σουηδοί, Νορβηγοί, νιώθαμε. Μια δυο τρεις έφευγε εκτός γηπέδου(επίτηδες) το μπαλάκι και πέρναμε καινούργιο από τη "δεξαμενή". Στη τέταρτη να τσιρίζει αυτή(ΓΥΜΝΆΣΤΡΙΑ)...
    "Φέρτε τα μπαλάκια σας πίσω τώρααααα!!!"...εγώ ήρεμα,σοβαρά χωρίς ειρωνία..."Μα κυρία είναι μακριά τα μπαλάκια, να πάμε μετά στο διάλειμμα μην σταματήσουμε τώρα".."(Επίθετο μου) φέρε τώρα τα μπαλάκια σας, σε καθιστώ υπεύθυνο". Ε πήγα αλλά η ηθική ικανοποίηση ρε παιδιά...πωωωω...ακούς εκεί.."τα μπαλάκια σας". Δεν καταλάβαινε τι έλεγε απο τα νεύρα της. Όταν κατάλαβε τι είχε πει με κοίταξε νευριασμένη που την "παρέσυρα" :).
    "Ο επαγγελματίας δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο" :)
    Μέχρι και τα κακομαθημένα κρυφογέλασαν με τον τρόπο που την τσάτισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρία χρόνια γυμνάσιο μετά έφυγα πήγα δημόσιο Λύκειο "στους Μαο Και Ουγκα Ουγκα" που ήταν ζωηρά παιδιά με καλή ψυχή. Δεν θα άντεχα άλλα τρια χρόνια σε εκείνο το σχολείο, όχι βαθμολογικά(κανένα πρόβλημα) αλλά δεν ήταν στα θέλω μου.
    Αυτά όλα σας τα είπα για να καταλάβετε πως σκέφτονται αυτές οι μαργιονέτες είτε είναι Βέλγοι είτε οτιδήποτε. Σήμερα έχω επικοινωνία με κάποιους από εκεί μέσω facebook.Εκείνοι με βρήκανε και μου μιλάνε σαν να κάναμε παρέα παλιά ενώ ένα καλημέρα λέγαμε. Αυτά τα ψεύτικα κοινωνικά. Θυμάμαι όταν πήρα βραβείο στο ταεκβοντο όλοι ήρθαν να μου μιλήσουν. Φάγανε μια "πόρτα" γερή τότε. Δεν πάω τους δήθεν και όλοι αυτοί είναι όπως αυτός ο Βέλγος του βίντεο. Σαν να τους βλέπω. Οι πιο πολλοί/ες που ήταν υπερόπτες/ιες όχι απλώς συνέχισαν να ναι αλλά "προοδεύουν". Οι μισοί σπουδάζουν πολιτικές επιστήμες και τρεις είναι στη Βοστόνη. Θα μας έρθουν όπως τόσοι άλλοι να σώσουν τους "κοινούς θνητούς" με το μεγάλο μυαλό τους με βάση τον "ρεαλισμό" και την "κοινή λογική". Ποια λογική ρωτώ. Της πλύσης εγκεφάλου που σας έχουν κάνει στη Βοστόνη οι φοιτητικές αδελφότητες που είστε απαραιτήτως μέλη σε κάποια? Της καταστροφής του έθνους με μη σωστή παγκοσμιοποίηση? Δεν είμαι ρατσιστής. Ο Πακιστανός είναι αδελφός αλλά δεν είναι Έλληνας απλό. Μπορεί να ναι Φιλλέληνας αν θέλει, να σπουδάσει εδώ, να πάει στη χώρα του με τη παιδεία μας, να τη διαδώσει, αλλά όχι Έλληνας. Δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει. Θα χύσει το αίμα του για το Πακιστάν. Εγώ είμαι μέγας γαλλόφιλος αλλά το αίμα μου το προσφέρω μόνο για εξετάσεις αίματος, εθελοντική αιμοδοσία και για την πατρίδα μου όχι για την Γαλλία που αγαπώ. Θέλω να τονίσω ότι δεν είμαι εθνικιστής-ακροδεξιός, δεν είμαι καν δεξιός. Είμαι ένα πράγμα όμως: Ελληνας από μαλλιά μέχρι νύχια ποδιών.
    Η χώρα από το 1996 και μετά έχει χάσει πορεία. Άποψη μου. Προδώσαμε τους Κούρδους. Απομακρυνθήκαμε σταδιακά από τους Άραβες(φίλοι είμαστε αλλά όχι τόσο πολύ όσο παλιά). Ο Αντρέας το πήγαινε καλά το καράβι. Οκ έκανε λάθη όπως όλοι, αλλά αν ζούσε σήμερα ούτε χρέος τόσο μεγάλο θα είχαμε,ήξερε να το αυξάνει και να το μειώνει, ούτε η Τουρκία θα έκανε βόλτες στο Σούνιο. Όταν έλεγε τα όρια της Ελλάδος είναι αδιαπραγματευτα το εννοούσε. Μετά ήρθε ο Σημίτης, καλός τεχνοκράτης αλλά μη ανθεκτικός σε πιέσεις, Μετά Καραμανλής ο μικρός(Πως λέμε ο Καραμανλής ο μεγάλος? Ε το αντίθετο) που δεν τόλμησε να μπήξει το μαχαίρι στο κόκκαλο και να μαζέψει όλα τα αλητάκια που κάνανε οργανωμένη επιχείρηση το Δεκέμβριο τότε είτε θελημένα(κατευθυνόμενοι με καινούργιες βαριοπούλες και λοστούς) είτε άθελα(ιδεολόγοι μαθητές που πέταξαν απλώς ντομάτες). Ρεζιλεύτηκε η χώρα. Δεν είχε καμία πολιτική πυγμή να βάλει την ΕΥΠ να του φέρουν τους πράκτορες των ξένων κέντρων όλους δεμένους στα γόνατα μέσα στο Μαξίμου(που λέει ο λόγος). Απέλαση και διάβημα όχι απαραιτήτως έντονο. Γιατί την πάπια? Δεν κατάλαβα. Όσο είμαι εγώ κυβένηση κυβερνάω όπως γουστάρω και ορίζει το σύνταγμα και δεν θα ανακατεύεστε στη χώρα μου γιατι θα σας...ναι.Δεν είμαστε στο 1950. Λίγη πυγμή! Οι γείτονες για Αρμενικό μέχρι πρέσβη ανακαλέσανε. Τα παιδιά με τις ντομάτες, τα πορτοκάλια και τα λουλούδια δεν πειράζανε, τους άλλους με τους λοστούς να μαζεύανε. Στο κάτω κάτω ναι και εγώ αν ήμουν μαθητής θα πετούσα μια ντομάτα για να ξυπνήσει η πολιτική ηγεσία να εκπαιδεύει σωστά τους αστυνομικούς και να μην μαζεύουν και ψυχάκιδες στο σώμα.Να φύγουν οι μπάτσοι από το σώμα και να μείνουν οι αστυνομικοί.
    Τώρα έχουμε τον Γιώργο Παπανδρέου. Αμερικανίζει πολύ. Θα δείξει στο σύνολο. Έκανε σωστά αλλά και λάθη(νομοσχέδιο για μετανάστες λάθος έπρεπε μια άλλη φόρμουλα).Πάντως νιώθουμε ότι υπάρχει κάποιος..καλός κακός υπάρχει. Ο άλλος έπαιζε κρυφτούλι.
    Αυτό που χρειάζεται η χώρα είναι αρχηγός με @@@ που θα σκέφτεται με με το μυαλό του όμως.
    Αρχηγοί πάντως σαν τον Βέλγο πρόεδρο της ΕΕ να μας λείπουν. Να φύγετε κύριε να πάτε αλλού πως το λένε.Ααααααα.

    Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα άλλο περιστατικό από τον σύλλογο ορειβασίας του σχολείου. Πηγαίναμε πεζοπορία -όσοι θέλανε- Σαββατοκύριακα σε διάφορα μέρη...Παγγαίο, Όλυμπο(μέχρι τα 2100μ στο καταφύγιο Σπήλιος Αγαπητός), Φαράγγι Βίκου κ.α. Γενικά καθηγητές στο σχολείο είχαμε και σωστούς χωρίς τουπέ. Δεν έμοιαζαν όλοι στους συμμαθητές?ιες μου. Ο καθηγητής της ορειβασίας(και φιλόλογος) ήταν καλός άνθρωπος, απλός, λάτρευε τη φύση και "επικοινωνούσα" μαζί του. Ήμουν ο "Medic" της ομάδας(κουβαλούσα το αντίστοιχο Ελβετικού τύπου φαρμακευτικό σακίδιακι πάνω στο σακίδιο μου, αν και λεπτό παιδί, ήμουν από τους σκληροτράχηλους). Φτάνουμε στο καταφύγιο (σε ύψος 2050 μέτρων) στη Δρακολίμνη (πάνω από το Πάπιγγο στα Ζαγοροχώρια Ηπείρου). Το καταφύγιο άνοιξε κατόπιν συννενόησης με καθηγητή μας.Δεν είναι καταφύγιο λουξ. Ήταν "καταδρομικού" τύπου και προσωπικά η καλύτερη μου για μένα και τους φίλους μου. Με χαβαλέ όλα υπέροχα είναι. Είχε νερό, ψωμί δύο ημερών, μακαρόνια(με τυρί όσοι θέλανε) ή φασολάδα και αναψυκτικό κουτάκι. Αυτά ήταν τα φαγητά. Πετάγεται ένας τύπος πριν μιλήσει ο άνθρωπος του καταφυγίου, μέγα κακομαθημένο μιλάμε το παιδί, το παιζε και αθλητικός τύπος, "κομμάντο" κτλ. Είπε την ιστορική ατάκα: "Εγώ θα θελά μια μπριζόλα μοσχαρίσια"...Η παρέα μου να γελάμε (λύσιμο όμως μιλάμε) δυνατά, καθηγητής ορειβασίας, υπεύθυνος καταφυγίου να "κρατιούνται" οριακά σοβαροί, υπόλοιπα παιδιά και δυο άλλοι συνοδοί καθηγητές να μας κοιτάνε σοβαρά, περίεργα και λίγο θυμωμένα. Δηλ έλεος! Οι πιο πολλοί πήρανε μακαρόνια με τυρί αλλά δεν τα φάγανε τελικά. Το ψωμί δύο ημερών δεν το άγγιξαν καν. Εγώ και οι δυο φίλοι μου επειδή είχαμε 15 χρονη τρέλα με κορδέλα αν και ήρεμα παιδιά, καθήσαμε στο τραπεζάκι έξω στο μπαλκονάκι του καταφυγίου, στα 2050 μέτρα. Φάγαμε ψωμί δύο ημερών, φασολάδα, μακαρόνια με αλάτι(χωρίς τυρί), νερό, αναψυκτικά και ανοίξαμε κάτι κονσερβούλες που είχαμε προνοήσει να πάρουμε από τη στάση στο Μέτσοβο τη προηγούμενη μέρα για καλό και για κακό. Ήταν Ιούνιος μετά τις εξετάσεις αλλά πιστέψτε με στα 2.050 μέτρα είχε κρύο αρκετό και μερικά απομηνάρια από χιόνι υπήρχαν. Ειδικά για μικρά παιδιά 13-15 χρονών ήταν ζόρι κακά τα ψέματα. Μιλάμε τα άλλα μέσα είχαν κουρνιάσει στο τζάκι, γελάκια κτλ κομμένα μέχρι να ζεσταθούν. Έρχεται έξω ο καθηγητής ορειβασίας (50 χρονών αλλά βήμα 30αρη) και μας λέει πιάνοντας μας σκυμμένος από ώμους μας(εμείς καθιστοί) μόλις είχαμε φάει.."Η ομάδα Δέλτα τι κάνει?"...γελάμε εμείς...του απαντώ "Ποια Δέλτα κύριε! Οι Αμερικάνοι παίζουν playstation με τις διόπτρες, δεν συγκρίνονται με λοκατζήδες και ελληνικές πατέντες(έδειχνα τραπέζι με χέρια ταυτόχρονα)". "Α έτσι?".."Ναι"(με μια φωνή η παρέα ταυτόχρονα με 15χρονη τρέλα)...
    "Οι νέοι Ράμπο γεννιούνται"(το είπε με ένα ύφος δηλ μισοαστείο και σκεφτόταν ταυτόχρονα ένα πράγμα περιεργο βλέμμα). Στη συνέχεια είπε χαμηλόφωνα το εξής ιστορικό(πόσο μας καταλάβαινε ο τύπος..απίθανος!) "Ελάτε μέσα τώρα αρκετά τους χωθήκατε". Μιλάμε, μείναμε ενώ αυτός πήγαινε μέσα... κοιταζόμασταν αν ακούσαμε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχει μάνα Ελληνίδα το παλικάρι και δεν φοβάται, όπως τα παλικάρια χωρίς μάσκα που δείρανε μπροστά στις κάμερες την δική μας πατσαβούρα τον ακατονόμαστο πρόεδρο της ΓΣΕΕ Παναγόπουλο.

    ΥΓ Δεν τολμάνε ούτε το παλικάρι, ούτε τα δικά μας λεβεντόπαιδα να αγγίξουν μήτε και να δικάσουν κανένα…. Φαντάσου τη βρώμα που θα βγει άμα κάνουν το παραμικρό …

    ΕΦΗΒΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. EINAI SUGKINITIKO TO ENDIAFERON TON AGGLON GIA TIN EUROPAIKH DIMOKRATIA KAI TON KINDYNO POU ASNTIMETOPIZEI APO MI EKLEGMENOUS ARXONTES (ALITHEIA EKEINI TIN VASILISSA POIOS TIN EKLEKSE?) KAI GIA TO EURO (STO OPOIO DEN SUMETASZOUN) KAI GIA TIN ELLADA (ALITHEIA POIOS SAMPOTARISE TO 2O ARTHRO TIS DUTIKOEUROPIAKIS ENOSIS TO OPOIO ELEGE OTI AN MAI XORA MELOS DEXTEI EPITHESI TA YPOLOIPA PREPEI NA TO YPERASPISTYOUN ? GIA NA MIN MILISOUME GIA TIN KYPRO OPOTE THA XREIAZOTAN ENA VIVLIO)
    EDO AUTOU TOU "VOULEUTI" TOU TA XOSAN OI DIKOI TPOU P/X/ OI "TIMES" EKSEXONTES ANTIEUPOAPISTES TON XARAKTIRISAN OS "GELIODOS AGENI" (PATHETICALLY RUDE) KAI TOI DEN EKPROSPEI ME YIN SYMPERIFORA TIN PLEIOPSIFIA TOU VRETTANIKOU LAOU OPOS EPISIS KAI OTI I PLIOPSIFIA TON AGGLON EUROVOULEUTON EXOUN VARETHEI NA SPOLOGOUNTAI GIA TA KAMOMATA TOU
    Christos Voulgaris apo Londino

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.