6/9/10

Ξυπόλητος τσαγκάρης, νηστικός φούρναρης, Ελλάδα χωρίς Νηογνώμωνα! Ήταν να το δούμε κι αυτό!!!

Προετοιμάζεται η κατάθεση των απαιτούμενων εγγράφων
Υστατη προσπάθεια αναγνώρισης για τον Ελληνικό Νηογνώμονα


Τα προβλήματα του Ελληνικού Νηογνώμονα ήταν γνωστά εδώ και πολλά χρόνια. Εξ αυτού του λόγου άλλωστε πήρε και το καθεστώς της προσωρινής αναγνώρισης με βάση τον παλαιότερο κανονισμό, αναγνώριση που έληξε στις 31 Αυγούστου.

Τα σχετικά έγγραφα προετοιμάζει προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η διοίκηση του Ελληνικού Νηογνώμονα σε μία ύστατη προσπάθεια να πετύχει την αναγνώριση με το νέο κανονισμό 391/2009.
Το θέμα του Ελληνικού Νηογνώμονα δεν θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση της αρμόδια επιτροπής της Ε.Ε. (Committee on Safe Seas and Prevention of Polution from Ships) η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 13 Σεπτεμβρίου. Το γεγονός αυτό δίνει στη διοίκηση του Νηογνώμονα όπως εκτιμάται το περιθώριο να ζητήσει με σχετικό αίτημά του την επανεξέταση από Κομισιόν της προόδου που έχει κάνει για να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του νέου κανονισμού με βάση τις τελευταίες παρατηρήσεις που δέχθηκε από τα ευρωπαϊκή όργανα.
Από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανακοινώθηκε ωστόσο ότι: «κατόπιν ολοκλήρωσης των ελέγχων του Ελληνικού Νηογνώμονα (Ε.Ν.) από την αρμόδια Κοινοτική Υπηρεσία (EMSA) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την 10.08.2010 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού 391/2009/ΕΚ δεν δύναται να προβεί σε παράταση αναγνώρισης του Ε.Ν.».
Από την πλευρά του ο Ε.Ν. υποστήριξε ότι «βρίσκεται στην ολοκλήρωση διαδικασίας ελέγχου για αναγνώριση από την Ε.Ε. βάσει του Κανονισμού (Ε.Κ.) αριθ. 391/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που και πάλι αφορά πλοία που εμπίπτουν στις διεθνείς συμβάσεις Solas, Marpol και Load Line».
Επίσης σημείωνε ότι «εκπλήρωσε όλους τους όρους βελτίωσης πού είχαν τεθεί με την Κοινοτική Απόφαση 2009/354/EC που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή του είχε θέσει για την Περιορισμένη αναγνώρισή του για 17μηνες που έληξε στις 30/8/2010. Η αναγνώριση αυτή αφορούσε την Εξουσιοδότηση του Νηογνώμονα να εκδίδει Κοινοτικά Κυβερνητικά Πιστοποιητικά σε πλοία που κάνουν διεθνείς πλόες και εμπίπτουν στις διατάξεις της SOLAS, MARPOL και LoadLine».
Πάντως τα προβλήματα του Ελληνικού Νηογνώμονα ήταν γνωστά εδώ και πολλά χρόνια. Εξ αυτού του λόγου άλλωστε πήρε και το καθεστώς της προσωρινής αναγνώρισης με βάση τον παλαιότερο κανονισμό, αναγνώριση που έληξε στις 31 Αυγούστου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρώτη φορά η Επιτροπή έδωσε περιορισμένη αναγνώριση στις 22 Απριλίου του 1998 με την απόφαση 98/295/ΕΚ. Η διάρκεια της ήταν τριών ετών και τα αποτελέσματα της αναγνώρισης αυτής περιορίζονταν στην Ελλάδα. Μετά τη λήξη της αναγνώρισης και κατόπιν αίτησης των ελληνικών αρχών, χορηγήθηκε νέα περιορισμένη αναγνώριση με την απόφαση 2001/890/ΕΚ της Επιτροπής για δεύτερη περίοδο τριών ετών, της οποίας τα αποτελέσματα περιορίζονταν και πάλι στην Ελλάδα. Η αναγνώριση του οργανισμού παρατάθηκε με την απόφαση 2005/623/ΕΚ της Επιτροπής στις 3 Αυγούστου 2005, για τρίτη περίοδο τριών ετών, τα αποτελέσματα της οποίας περιορίζονταν στην Ελλάδα και την Κύπρο, με βάση αίτημα των ελληνικών και των κυπριακών αρχών. Κατόπιν αίτησης των αρχών της Μάλτας, η αναγνώριση επεκτάθηκε στη συνέχεια στη Μάλτα το 2006 με την απόφαση 2006/382/ΕΚ της Επιτροπής, στις 22 Μαΐου 2006, με ίδια ημερομηνία λήξης.
Η περιορισμένη αναγνώριση του Ελληνικού Νηογνώμονα έληξε στις 3 Αυγούστου 2008. Στη συνέχεια η Επιτροπή αξιολόγησε τον Ελληνικό Νηογνώμονα σύμφωνα με το άρθρο 11 παράγραφος 3 της οδηγίας 94/57/ΕΚ. Η αξιολόγηση βασίσθηκε στα αποτελέσματα τεσσάρων επιθεωρήσεων εξακρίβωσης που πραγματοποιήθηκαν το 2006 και το 2007 από πραγματογνώμονες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) σύμφωνα με το άρθρο 2 στοιχείο β) σημείο iii) του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1406/2002 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Οι αρχές της Κύπρου, της Ελλάδας και της Μάλτας κλήθηκαν να λάβουν μέρος στην αξιολόγηση έτσι, οι εν λόγω αρχές έλαβαν μέρος στην επιθεώρηση που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του οργανισμού το Σεπτέμβριο του 2006.
Κατά την αξιολόγηση, αφού λήφθηκαν υπόψη οι παρατηρήσεις του οργανισμού, επιβεβαιώθηκε σημαντικός αριθμός περιπτώσεων μη συμμόρφωσης με τα κριτήρια που καθορίζει η οδηγία 94/57/ΕΚ, οι οποίες επηρεάζουν σοβαρά τα κύρια συστήματα και μηχανισμούς ελέγχου του οργανισμού. Τα συμπεράσματα αυτά κοινοποιήθηκαν στις τρεις ενδιαφερόμενες αρχές, οι οποίες δεν διατύπωσαν παρατηρήσεις, καθώς και στον οργανισμό.
Μετά την κοινοποίηση των συμπερασμάτων, ο Ελληνικός Νηογνώμονας κατάρτισε σχέδιο διορθωτικών μέτρων. Κατ' αίτηση των ελληνικών αρχών, πραγματοποιήθηκε νέα αξιολόγηση του οργανισμού με βάση δύο επιθεωρήσεις εξακρίβωσης που διενήργησε ο EMSA από τις 12 έως τις 20 Νοεμβρίου 2008.
Για τα αποτελέσματα της εξέτασης αυτής η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανέφερε στην απόφαση της 30ής Μαρτίου 2009, με την οποία έδινε την τελευταία παράταση περιορισμένης αναγνώρισης στον Ελληνικό οργανισμό, ότι «παρά το γεγονός ότι κατά την επαναξιολόγηση διαπιστώθηκε περιορισμένη βελτίωση, κατέστη δυνατόν να άρει η Επιτροπή μόνον ένα σημείο μη συμμόρφωσης από εκείνα που είχαν εντοπισθεί προηγουμένως». Σοβαρές ελλείψεις παραμένουν, σύμφωνα με την ΕΕ, όσον αφορά, μεταξύ άλλων, την ποιότητα και τη διατήρηση των κανόνων του οργανισμού, τα συστήματα του οργανισμού για την εκπαίδευση και την παρακολούθηση των επιθεωρητών, την τήρηση τόσο των απαιτήσεων βάσει του νόμου όσο και των κανόνων και των διαδικασιών του ίδιου του οργανισμού, την αποδοχή νέων πλοίων στο μητρώο του οργανισμού, τη χρήση μη αποκλειστικών επιθεωρητών, καθώς και τα μέτρα που λήφθηκαν μετά από απαγόρευση του απόπλου πλοίων από τις αρχές ελέγχου του κράτους του λιμένα για λόγους συνδεόμενους με τα πιστοποιητικά που εξέδωσε ο οργανισμός για τα πλοία αυτά.
Κατέληγε μάλιστα ότι «η επαναξιολόγηση του Ελληνικού Νηογνώμονα δεν επέτρεψε στην Επιτροπή να βεβαιωθεί ότι ο οργανισμός έχει μέχρι τώρα εντοπίσει και αντιμετωπίσει τις βασικές αιτίες των ελλείψεων που διαπιστώθηκαν κατά την προηγούμενη αξιολόγηση, ούτε και την περίπτωση επανάληψής τους και η Επιτροπή αξιολόγησε και πραγματεύθηκε την επικινδυνότητα του στόλου που έχει στο μητρώο του, συνεπεία των ελλείψεων αυτών».
Ωστόσο τελικά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέτεινε το καθεστώς της περιορισμένης αναγνώρισης για περίοδο 17 μηνών ακόμη μετά από δεσμεύεις της ελληνικής πλευράς (πολιτείας και ΕΝ) προκειμένου κυρίως να μην διαταραχθεί η λειτουργία της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Η Ε.Ε. επικαλείται στην απόφασή της τις ελληνικές αρχές οι οποίες δήλωσαν ότι «οι δημόσιες θαλάσσιες εσωτερικές επιβατικές μεταφορές στην Ελλάδα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από πλοία που διαθέτουν πιστοποιητικό κλάσης που έχει εκδώσει ο Ελληνικός Νηογνώμονας και ότι ο οργανισμός αυτός επιθεωρούσε μέχρι τώρα τα πλοία αυτά εξ ονόματος των ελληνικών αρχών». Πρόσθεσαν επίσης ότι, «με δεδομένη την ιδιαίτερη πολυπλοκότητα και το μεγάλο αριθμό πλοίων που ενδεχομένως αφορά το θέμα, μπορεί να αποβεί χρονοβόρα, ακόμη και πολύμηνη, η ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής, κατά τη διάρκεια της οποίας τα αντίστοιχα πλοία δεν θα υπόκεινται σε επιθεώρηση και θα ανασταλεί ενδεχομένως η λειτουργία τους. Η κατάσταση αυτή εμπεριέχει τον κίνδυνο να καταρρεύσει η παροχή μιας δημόσιας υπηρεσίας ζωτικής σημασίας και συνιστά άμεση και σοβαρή απειλή κατά της ασφάλειας και της οικονομικής βιωσιμότητας του αντίστοιχου στόλου».
«Για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο αυτό, είναι αναγκαίο να αναγνωρισθεί και πάλι ο Ελληνικός Νηογνώμονας υπό χρηστούς διαρθρωτικούς και επιχειρησιακούς όρους, ώστε να εξασφαλισθεί ότι ο οργανισμός μπορεί να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες πιστοποίησης και εξέτασης για το στόλο που εξυπηρετεί τις εσωτερικές επιβατικές μεταφορές στην Ελλάδα με ασφάλεια και σε πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της οδηγίας 94/57/ΕΚ» σημείωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

10 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει ρε πατριωτισμός πουθενά, σε κανένα κλάδο της δημόσιας διοίκησης.
    Παντού λαμόγια και καθίκια, λές και πληρώνονται από άλλο κράτος οι λεχρίτες γιά να καταστρέφουν το δικό μας.
    Δέκα χρόνια παρατάσεις πήραν οι κοπρίτες και δεν έκαναν τίποτα. Είναι να τρελένεσαι δηλαδή.
    Οι εφοπλισταράδες-ακτοπλόοι του κώλου, τάϊζαν αυτά τα καθίκια, γιά να μπορούν να ταξιδεύουν τα σαπιοκάραβά τους στο Αιγαίο.
    Κανονική αλληλομάσα πουσταράδες..
    Ε ρε Γουδί που σας χρειάζεται ολονών...
    Άντε τώρα να πάρετε πλοϊμότητα απο άλλον νηογνώμονα κουφάλες να σας φύγει ο τάκος.
    Τούρκοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζανιδάκης & σια λαμόγια .... Τρωκτικά που για να γεμίσουν την τσέπη τους δεν δίστασαν να στείλουν στον τάφο τους επιβάτες του Σαμίνα αλλά την έβγαλαν λάδι σαν καλά και υπάκουα κομματόσκυλα.

    Μια ακόμα από τις μεγάλες αμαρτίες και ντροπή αυτού του κράτους είναι η επιθεώρηση εμπορικών πλοίων. Είναι οι κύριοι υπεύθηνοι για την απομάκρυνση από την Ελληνική σημαία χιλιάδων πλοίων. Δηστυχώς αυτά τα απόβλητα παραμένουν στις θέσεις τους και αποροφούν τόνους "λαδάκϊ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άθλιοι πολιτικοί και άθλιοι κομματικοί υπάλληλοι ευθύνονται για την κατάσταση αυτή.
    Δεν υπάρχουν αρχές και αξίες.
    Αρκεί να είσαι κομματικός και όλα καλά.
    Από το 1980 και μετά ισοπέδωσαν τα πάντα.
    Καταλύθηκε η ιεραρχία στις υπηρεσίες του κράτους και εισέβαλαν μέσα οι αμόρφωτοι μουσάτοι, διαλύοντας τα πάντα.
    Και τώρα αναρωτιώμαστε πώς καταντήσαμε έτσι.
    Εγώ λέω μακάρι να έχουμε φθάσει στον πάτο, όμως αμφιβάλλω.
    Ο κομματισμός συνεχίζει να είναι πιο πολύτιμος από τις σπουδές, τα πτυχία, την αξιοσύνη και την εντιμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Ο Νηογνώμων υπάγεται στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη.

    2. Ο skal αναφέρει "άθλιοι κομματικοί υπάλληλοι ευθύνονται για την κατάσταση αυτή. [...] εισέβαλαν μέσα οι αμόρφωτοι μουσάτοι, διαλύοντας τα πάντα."

    Τώρα θα φταίω εγώ να μιλήσω για άλλο, παρεμφερούς τυπολογίας αλλά απίστευτα σημαντικότερο, το οποίο είναι στο παρά 1 για να έχει το ίδιο τέλος λόγω ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗΣ της κατηγορίας συμβούλων του Υπουργού;

    Ας συγκρατηθώ μέχρι το τέλος της εβδομάδας, μήπως και φιλοτιμηθούν και σοβαρευτούν...

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέσσερα σχόλια όλα κι όλα και αυτά με τους γνωστούς αφορισμούς που χαρακτηρίζουν την κοινωνία μας. Και σε αυτούς τους αφορισμούς υποπίπτεις δυστυχώς κι εσύ Σάββα. Θεωρώ οτι καλό είναι πριν δημοσιεύσουμε κάποιο σχόλιο να ενημερωνώμαστε για το θέμα.
    Οι Νηογνώμονες λοιπόν δεν είναι ΚΡΑΤΙΚΟΙ οργανισμοί αλλά ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ τεχνικοί οργανισμοί και ο Ελληνικός απλά εποπτεύεται από το Υπ. Προστασίας του Πολίτη και ΔΕΝ υπάγεται σε αυτό.
    Τα τελευταία 20 χρόνια το μόνο πράγμα που σιχαίνομαι είναι ο κομματισμός που διέλυσε αυτή τη χώρα (γι΄ αυτό και δεν ψηφίζω τις συμμορίες που σχηματίζουν) αλλά δεν καταλαβαίνω που κολλάει ο κομματισμός στο θέμα του Νηογνώμονα.
    Σε καμμία περίπτωση δεν υποστηρίζω τον Ελληνικό Νηογνώμονα διότι γνωρίζω οτι παρέχει πιστοποιητικά έναντι οποιουδήποτε τιμήματος, χωρίς να γίνει καν επιθεώρηση. Αυτή ήταν η φιλοσοφία του άλλωστε από την αρχή. Γι΄ αυτό κατέληξε και σ΄ αυτή τη κατάσταση.
    Όσον αφορά τον δεύτερο σχολιαστή και την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων ακόμα προσπαθώ να καταλάβω ποιά είναι η ευθύνη τους για την απομάκρυνση πλοίων από την Ελληνική σημαία. Η επιθεώρηση ΔΕΝ ασκεί ναυτιλιακή πολιτική, άλλοι το κάνουν. Για το ΄΄λαδάκι΄΄ θα συμφωνήσω.

    Το σχόλιο μου το κάνω (χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον από τους σχολιαστές) γιατί διαπιστώνω καθημερινά οτι όλοι σχολιάζουμε τα πάντα χωρίς να γνωρίζουμε το αντικείμενο. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι κάτι έλεγαν για την ημιμάθεια. Μακάρι να αλλάξουμε μυαλά, θα γίνουμε καλύτεροι.

    Δράκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δράκωντα
    φαινομενικά και εκ πρώτης όψεως έχεις δίκιο.
    Ξέρω τί είναι ο Ελληνικός Νηογνώμων, όπως γνωρίζω και πιος θα έπρεπε να είναι ο εποπτικός ρόλος των αρμοδίων αρχών της Ελληνικής Πολιτείας και του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, που το κατήργησαν άφρονες και ανθέλληνες πολιτικοί, όπως κατήργησαν και το υπουργείο Τουρισμού.
    Και τα δυο είναι τα μόνα υπουργεία που φέρνουν λεφτά στην Ελλάδα και τα καταργήσαμε.
    Τώρα, ας ξαναγυρίσουμε στον Ελληνικό Νηογνώμωνα:
    Από την ιστοεσελίδα του
    Ο Ελληνικός Νηογνώμων (Ε.Ν) παρέχει υψηλή τεχνολογία και αξιόπιστες υπηρεσίες στην εξασφάλιση ποιότητας και την πιστοποίηση των βιομηχανικών προιόντων ή τις κατασκευές εφαρμοσμένης μηχανικής.
    Ενεργεί είτε ως διαπιστευμένος και εξουσιοδοτημένος οργανισμός απο τις δημόσιες αρχές, είτε σαν ανεξάρτητος τρίτος φορέας (Independent third party) σε περιπτώσεις που προβλέπεται στους όρους σύμβασης έργων.

    Η ευθύνη της κατάντιας είναι βαθύτατα πολιτική και επιμένω ότι το ελληνικο κράτος το διέλυσαν οι άθλιοι πολιτικοί, ο κομματισμός, ο λαϊκισμός και η αναξιοκρατία.
    Καλύτερα να μην αναφερθώ με πιο ειδικό τρόπο στα του νηογνώμωνα, γιατί ... άστο καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δράκων...

    Το τι σχέση έχει η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων μπορείς να το ψάξεις και σου υπόσχομαι ότι θα βρεθείς προ εκπλήξεων. Ότι έγραψα έχει βάση.
    Όσο για την σημαία να φέρει ευθήνη που δεν την προτιμούν.
    Μην βιάζεσαι να χαρακτηρήσεις άσχετους τους συνομιλητές σου.

    Διακαής πόθος της συμορίας που λυμένεται την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων είναι να ενσωματώσουν και την εταιρεία που λέγεται Ελληνικός Νιογνώμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σάββα η κατάντια όπως λες είναι βαθύτατα πολιτική και όντως αυτή τη δύστυχη χώρα τη διέλυσαν οι άθλιοι πολιτικοί, ο κομματισμός, ο λαϊκισμός και η αναξιοκρατία.
    Η κατάντια όμως είναι και βαθύτατα ηθική και σ΄ αυτό ευθυνόμαστε όλοι εμείς που δεν κάνουμε τίποτα απολύτως για να αλλάξουμε. Δεν αντιδρούμε σε τίποτα. Σε λίγες μέρες θα αρχίσουν οι νέες σειρές (συμπεριλαμβανομένων των τούρκικων σαπουνόπερων, κάτι που σε άλλα μέρη το ονομάζουν ΄΄πλύση εγκεφάλου΄΄ή ΄΄ψυχολογική επιχείρηση΄΄) με την συμπαθητική κατά τα άλλα σύζυγο του ΄΄μπουμπούκου΄΄ με το reality μαγειρικής, το νέο Big Brother, το Ελλάδα έχεις ταλέντο, το X Factor και όλες αυτές τις εκπομπές που κατά κοινή ομολογία είναι σκουπίδια. Θυμάμαι όμως οτι κάποτε τα σκουπίδια τα βγάζαμε έξω από το σπίτι μας. Τώρα τα έχουμε στο σαλόνι μας και τα απολαμβάνουμε και σε επανάληψη.

    Επιστροφή στα του Νηογνώμονα.
    ΄΄Ενεργεί είτε ως διαπιστευμένος και εξουσιοδοτημένος οργανισμός απο τις δημόσιες αρχές΄΄.
    Αυτό Σάββα μου σημαίνει οτι ο Νηογνώμονας αυτός είναι ΄΄αναγνωρισμένος΄΄ (όπως και άλλοι δέκα (10) αν θυμάμαι καλά) από το Ελληνικό κράτος. Δεν σημαίνει οτι λειτουργεί ως εκπρόσωπος του κράτους. Απλά το κράτος αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά που εκδίδουν οι νηογνώμονες αυτοί. Η ευθύνη του Ελληνικού κράτους, κατά την δική μου άποψη, εντοπίζεται στο γεγονός οτι δεν έπρεπε ποτέ να αναγνωρίσει τον Νηογνώμονα αυτό αφού από την αρχή όλοι γνώριζαν το τι συμβαίνει.
    Μακάρι να κλείσει λοιπόν αυτή η παράγκα έστω και τώρα.

    Δράκων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δράκων, η ΕΥΘΥΝΗ σε εθνικό επίπεδο για το αν ο Νηογνώμων πάει κατά διαόλου ΥΠΑΓΕΤΑΙ στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη - εκτός και αν θεωρείτε ότι είναι μια απλή εταιρία για την τύχη της οποίας δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται η Ελληνική Πολιτεία.

    Όταν δε το αρμόδιο Υπουργείο, όχι μόνο δεν λειτουργεί προληπτικά, αλλά ούτε προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες όταν ενημερώνεται επισήμως για το πρόβλημα, τότε τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ που ήταν υπεύθυνα γιαυτό πρέπει να υποστούν τις συνέπειες.

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δράκων, τα πράγματα είναι απλά.
    Σε αυτές τις περιπτώσεις μιλάνε τα μεγέθη απο μόνα τους.
    Η πρώτη ναυτιλία του κόσμου είναι Ελληνικών συμφερόντων. Αν δεν ήταν ικανή, δεν θα ήταν πρώτη.
    Στις θάλασσές μας, υπάρχουν πάμπολλα κατοικημένα νησιά και νησάκια, τα οποία χρήσουν ασφαλούς συγκοινωνίας. Και στα οποία ζεί ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού.
    Ε, αυτό το κράτος, δεν όφειλε να φροντίσει ώστε να υπάρχει ένας Ελληνικός Νηογνώμων, αντάξιος της ναυτικής μας κυριαρχίας και των αναγκών των νησιών μας;
    Δεν το έκανε και αυτό συνιστά προδοσία ανάμεσα σε τόσες άλλες προδοσίες.
    Δεδομένων των μεγεθών και της απόλυτης εξάρτησής μας απο την θάλασσα, το πρόβλημα είναι πολιτικό και μόνο πολιτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.