7/7/17

Πως η «φάμπρικα» της δικαιοσύνης, ακυρώνει την ανάπτυξη και σκοτώνει την οικονομία

Ένας από τους λόγους της πολυεπίπεδης θεσμικής χρεοκοπίας της χώρας κατά τη διάρκεια της μεταπολίτευσης είναι ο εκφυλισμός και η... έκπτωση σε βαθμό ακύρωσης της λειτουργίας της δικαιοσύνης. 
Ο θεσμός της δικαιοσύνης που είναι ακρογωνιαίος λίθος για την κοινωνική συνοχή και τη δημοκρατία, έχει εκμαυλιστεί τα μέγιστα, φτάνοντας στην ουσία να ακυρωθεί σε επικίνδυνο για τη λειτουργία του πολιτεύματος βαθμό. Η δυσλειτουργία του θεσμού της δικαιοσύνης, πέρα από τις κοινωνικοπολιτικές επιπτώσεις, έχει και τεράστια επίπτωση στην οικονομία.
Κρατάει την Ελλάδα δέσμια στην τοξικότητα και στη στασιμότητα, απομακρύνει επενδύσεις, ακυρώνει την ανάπτυξη υγιών δυνάμεων σε πολλά επίπεδα, «σκοτώνει» κάθε δημιουργική διάθεση και το κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Το κόστος των καθυστερήσεων στην απονομή της Δικαιοσύνης κατατάσσει την χώρα στην τέταρτη χειρότερη θέση μεταξύ των 47 χωρών-μελών του ΟΟΣΑ, γεγονός που επιβαρύνει το λειτουργικό κόστος της οικονομίας και δημιουργεί ταυτόχρονα επιχειρηματική αβεβαιότητα.
Παράλληλα, η πολυνομία και η νομοθετική αυθαιρεσία κατατάσσουν την Ελλάδα στην τελευταία θέση ως προς την ποιότητα απονομής δικαιοσύνης!

Για τη συνέχεια Liberal

2 σχόλια:

  1. Δέν ὑπάρχει καμία "φάμπρικα" Δικαιοσύνης. Ὁ τίλος εἶναι προβοκατόρικος. Στοχεύει στήν ἀπαξίωση τῶν δικαστηρίων. Καί στήν κατάργηση τῆς δημοκρατίας. Χειραγώγηση ἐν ψυχρῶ.
    Ἡ περίπλοκη καί κακότεχνη πολυνομία εὐθύνεται γιά τό 999 τοῖς χιλίοις τῶν καθυστερήσεων τῶν ὑποθέσεων στά δικαστήρια.
    Ἡ στενή ἑρμηνεία ἄλλωστε τῶν διατάξεων περί προσωρινῆς καί/ἤ ἐπειγούσης δικαστικῆς προστασίας στίς διοικητικές δίκες, διατάξεων, σημειωτέον, πού δέν δίδουν ὡς βάση τήν ἁπλῆ πιθανολόγηση, ἀλλά μόνο τήν πρόδηλη (!!!) παρανομία, γιά παροχή προσωρινῆς προστασίας,
    εὐθύνεται γιά τήν κατάργηση τῆς οὐσιασστικῆς δικαστικῆς προστασίας ἐπί δύο καί παραπάνω χρόνια σέ κάθε στάδιο διοικητικῆς δίκης.
    Ἀντίθετα, γίνονται δεκτές ἀναστολές ἐκτελέσεως χρήσιμων διοικητικῶν ἀποφάσεων, καί παραλύει συχνά ἡ Διοικητική δράσις, μέ την ἀπόδειξη σοβαρῆς βλάβης τοῦ διοικουμένου. Ἡ Διοίκηση δέν πολυ-ὑπερασπίζεται πάντα τίς ἀποφάσεις της καί ἔτσι προβάλλει ἀόριστα ὅτι ὑπάρχει ὑππέρτερο τῆς βλάβης δημόσιο συσμφέρον ἀπό τήν ἐκτέλεση τῆς διοικητικῆς ἀποφάσεως.
    Αὐτά καί ἄλλα πολλά....
    Τέλος, τά σημαντικοῦ ὕψους παράβολα.....γιά τί εὐθύνονται; Γιά ἀνομία τῆς διοικητικῆς δράσεως, ἀφοῦ κοστίζει ἡ προσφυγή στήν Διοικητική Δικαοσύνη - ἀλλά εὐθύνονται καί γιά ἀνομία στήν κοινωνία, ἀφοῦ ἔχει ἀνέβει ἀπαγορευτικά γιά μέσου ὕψους διαφορές, τό κόστος γιά ποινική ἤ ἀστική δίκη.
    Δέν καθυστεροῦν τά δικαστήρια λοιπόν, ἐπειδή δέν ἐργάζονται οἱδικαστές, ἀλλά διότι εἶναι πολλές, ἀντιφατικές , ἀσύνδετες καί ἀντίστροφες ἀκόμη, οἱ ρυθμίσεις τοῦ νόμου.
    Ξέρετε τί σημαίνει προσωρινή προστασία στίς διοικητικές δίκες, μέ βάση τήν πιθανολόγηση; Σημαίνει, π.χ. νά μήν προχωρᾶ ἕνας παράνομος διορισμός... οὔτε ἕνας!
    Σημαίνει νά μήν λειτουργῆ κάτι χωρίς πράγματι νόμιμη ἄδεια.... κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, αφού οι δικαστές διορίζονται από το κράτος, άρα εξαρτώνται από την εκτελεστική εξουσία.

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, αφού η Βουλή (νομοθετική εξουσία) υποκαθιστά την Δικαιοσύνη σε περίπτωση ευθύνης υπουργών (Σύνταγμα άρθρο 86).

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, αφού ο πρωθυπουργός δίνει απ' ευθείας εντολές στον εισαγγελέα και απαξιεί να απαντήσει στις σχετικές τεκμηριωμένες κατηγορίες, ο δε συγκεκριμένος εισαγγελεύς παραμένει στην θέση του, ως να μην συμβαίνει τίποτε. Κανονική Μπανανία, δηλαδή.

    Και το τελευταίο δείγμα αφοσιώσεως ανωτάτης δικαστού στο κόμμα, που την τοποθέτησε εκεί που την τοποθέτησε:

    Μετωπική σύγκρουση για την τοποθέτηση Θάνου στο γραφείο Τσίπρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.