14/11/19

3 στιγμιότυπα που αναδεικνύουν τα μείζονα προβλήματα στο δημοτικό σχολείο


Είμαι δάσκαλος, δουλεύω σε δημόσιο δημοτικό σχολείο και η ομιλία μου σε αυτό αναφέρεται. Επειδή αντιλαμβάνομαι από το ηλικιακό προφίλ του κοινού ότι οι αναμνήσεις σας από το Δημοτικό σχολείο είναι ιδιαίτερα μακρινές και καθώς το σημερινό ελληνικό δημοτικό σχολείο είναι ριζικά διαφορετικό από αυτό του παρελθόντος, επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω ορισμένες έντονα προβληματικές όψεις του μέσα από τρία στιγμιότυπα της σχολικής ζωής. Για ευνόητους λόγους τα ονόματα είναι φανταστικά, αλλά τα περιστατικά απολύτως πραγματικά...

Στιγμιότυπο 1ο: Ο δάσκαλος διαβάζει λογοτεχνικό κείμενο στην τάξη και ένας μαθητής παίζει με το μεταλλόφωνό του. Ο ήχος από το μεταλλόφωνο ενοχλεί και αναγκάζει τον δάσκαλο να κάνει δύο παρακλήσεις - παρατηρήσεις στον μαθητή: «Δημήτρη, σε παρακαλώ, σταμάτα, ενοχλείς τους συμμαθητές σου και εμποδίζεις το μάθημα». Ο Δημήτρης συνεχίζει απτόητος οπότε ο δάσκαλος με έντονη φωνή του λέει: «Πάψε επιτέλους να κάνουμε μάθημα, δεν βρίσκεσαι στο δωμάτιο του σπιτιού σου». Γυρίζοντας σπίτι του το μεσημέρι ο δάσκαλος βλέπει τη μητέρα του μαθητή να τον περιμένει έξω από την πόρτα και να του λέει: «κ. Γεωργίου, ο Δημήτρης ήρθε σπίτι αναστατωμένος με όσα έγιναν σήμερα στην τάξη και είπε ότι τον προσβάλατε. Ξέρετε στο σπίτι μας δεν απευθυνόμαστε με αυτό το ύφος στα παιδιά μας. Αύριο θα πάω να δω τον διευθυντή σας και θα διαμαρτυρηθώ για τη συμπεριφορά σας».

Για τη συνέχεια AthensVoice

2 σχόλια:

  1. Μα αυτο ειναι στο σχεδιασμο .... Δεν πανε στα σχολεια για να μαθουν γραμματα, διοτι αν μαθουν, πως θα παιζουν μπαλα οι ανηθικοι πολιτικοι??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα πολύ καιρό να συμφωνήσω με άρθρο που δημοσιεύεται στο συγκεκριμένο μέσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.