20/6/19

Το 40ωρο γίνεται 35ωρο και δύο ημέρες άδειας επιπλέον το χρόνο για τους υπαλλήλους των Περιφερειών


Τυχερή μέρα ήταν χθες για δεκάδες υπαλλήλους και της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, καθώς με απόφαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Πέτρου Τατούλη, ξεκινά η εφαρμογή της Ειδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στην οποία υπάγεται το προσωπικό με σχέση εργασία δημοσίου δικαίου που απασχολείται στους ΟΤΑ Β’ βαθμού και τα ΝΠΔΔ αυτών και εφαρμόζεται αποκλειστικά στα μέλη των Συλλόγων που ανήκουν στην Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας.
Όσοι, λοιπόν, εντάσσονται σε αυτή την ειδική συλλογική σύμβαση, θα εργάζονται λιγότερο και συγκεκριμένα, αντί για 40 ώρες την εβδομάδα, 35. Δηλαδή, θα εργάζονται 7ωρο καθημερινά. Επίσης, κατά περίπτωση θα λαμβάνουν παραπάνω 1-2 ημέρες άδειας ετησίως.
 
Υπηρεσίες
Η απόφαση του κ. Τατούλη αναφέρει αναλυτικά ποιοι υπάλληλοι σε κάθε υπηρεσία εντάσσονται πλέον σε αυτό το καθεστώς εργασίας.


Για τη συνέχεια tharrosnews

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. η κοπρος του ιδιωτικου
      Thanks to the new Tax Cuts and Jobs Act (TCJA), Amazon’s federal tax responsibility is 21% (down from 35% in previous years). But with the help of tax breaks, according to corporate filings, Amazon won’t be paying a dime to Uncle Sam despite posting more than $11.2 billion in profits in 2018.
      Though Amazon might have taken advantage of new breaks and loopholes available under TCJA, this isn’t the first year that Amazon has avoided paying federal tax. The company reported $5.6 billion in U.S. profits in 2017 and paid $0 last year as well.
      Declining tax revenue has only widened deficits, as national debt has ballooned up and over $22 trillion.
      στο μεταξυ το παγκοσμιο χρεος ξεπερασε αισιως τα 75 τρις επειδη δεν δουλευουν οι δημοσιοι υπαλληλοι και δη της Ελλαδος σαν τους κινεζους στις ΕΟΖ που φταχνουν τα μπιχλιμπιδια της Apple.
      χαχαχαχαχαχχαχααχα γραφετε τετοιες μπαρουφες για να μας επιδεικνυετε την ασχετοσυνη σας περι μακρο.

      Διαγραφή
    2. Ο τροπος της απαντηση σου είναι κατω του μετριου ,προφανως θιχτηκες και το ελαβες προσωπικα.

      Ο ιδιωτικός τομεας εχει τεραστια θεματα τα οποια φυσικά και αναφερουμε , μια μικρη διαφορα είναι οτι δεν μας αναγκαζει να τον πληρωνουμε αμεσα, ειναι επιλογη μας. Ας υποθεσουμε οτι αυτο που εγραψες ειναι σωστο , παλι δεν δικαιολογει το βοθρο του δημοσιου.

      ΥΓ Οι ιδωτικοι υπαλληλοι στην Ελλάδα δουλευουν πολυ , οι δημοσιοι οχι, σε περιπτωσεις οπως σε καποια εργοστάσια στην Κινα οπως ανεφερες σε απανθρωπες συνθηκες , αλλα ακομα και εκει οι ΔΥ εργαζονται λιγοτερο και καρπονονται απολαβες απο την εργασία άλλων.

      Διαγραφή
    3. ο βοθρος ειναι ο ιδιωτικος τομεας που στην Ελλαδα ειναι κρατικοδιαιτος,εσωστρεφης και αντιπαραγωγικος. η επιλογη που μας αφηνει ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ιδιωτικος τομεας ειναι οι εισαγωγες με αποτελεσμα παρ'ολα τα διαδοχικα μνημονια να διευρυνεται το δημοσιο χρεος παρα τα δημοσια πλεονασματα.ξερεις να μου πεις πως γινεται αυτο ? και βεβαια δεν ξερεις,οπως δεν ξερεις οτι το δημοσιο ελλειμα δεν ειναι προβλημα.το προβλημα ειναι τα διδυμα ελλειματα που χαρακτηριζουν την ελληνικη οικονομια και καθε οικονομια που χωλαινει.ναι Δ.Υ. και θελω 10 ιδιωτικους ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ που δεν ειναι σε θεση να αρθρωσουν μια προταση στοιχειωδους οικονομικης γνωσης.

      Διαγραφή
    4. @doonies
      H απάντηση σου δείχνει θεμελιώδη αδυναμία κατανόησης κειμένου. Ας κάνω μερικές παρατηρήσεις:
      1) Η Amazon είναι η μεγαλύτερη τεχνολογική εταιρεία και η εταιρεία με την μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση. Δεν πληρώνει φόρο γιατί έχει tax credits. Γενικά είναι ζημιογόνα. Πάρε τον μέσο όρο ενός χρονικού διαστήματος για να το επιβεβαιώσεις. Λόγω αυτού έχει πάρει tax credits παλιότερα τα οποία μεταφέρει σε επόμενες χρήσεις
      2) Αυτό δείχνει ότι το πρόβλημα των εργαζομένων δεν είναι τα μεγάλα κέρδη.
      3) Το πρόβλημα των εταιριών και των εργαζομένων στον ΙΤ είναι ο ανταγωνισμός. Ο φόρος μπορεί να σου μειώσει τα κέρδη 22% αλλά ο ανταγωνισμός «150%» (να έχεις και ζημιές). Οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα υποφέρουν λόγω του ανελέητου ανταγωνισμού και όχι λόγω των κερδών
      4) Το πιο σημαντικό θεώρημα στην Μικροοικονομική είναι ότι σε ανταγωνιστική αγορά τα κέρδη εκμηδενίζονται.
      5) Αυτό μπορείς πολύ εύκολα να το καταλάβεις από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών στην Ελληνική αγορά. Έχουμε πλατφόρμες για γιατρούς, συνεργεία, κάθε είδους αντικείμενο, μαστόρους κλπ κλπ. Εκεί γίνεται ουσιαστικά μειοδοτική δημοπρασία που το αποτέλεσμά της είναι η ισοπέδωση των αμοιβών στον ιδιωτικό τομέα.
      6) Οι εργασίες των ΔΥ είναι κατά 90% της πλάκας. Αυτό που τους αποδίδει εισόδημα είναι η νομικώς επιβεβλημένη απαγόρευση παροχής ανταγωνιστικών υπηρεσιών. Δηλαδή, η αμοιβή του ΔΥ είναι μια πρόσοδος

      Διαγραφή
    5. 7) Για παράδειγμα βλέπουμε τους υπαλλήλους του μετρό πως κάνουν απεργία χρησιμοποιώντας το μονοπώλιο του μετρό και εκβιάζουν ωμά την κοινωνία Ας δούμε ένα απόσπασμα από το άρθρο «Ιστορίες «υπογείων» προσλήψεων στο μετρό» του Τέλογλου στην Καθημερινή ( http://www.kathimerini.gr/491485/article/epikairothta/ellada/istories-ypogeiwn-proslhyewn-sto-metro ) :
      « Για τις συνεντεύξεις που ελήφθησαν δεν τηρήθηκαν πρακτικά. Παράλληλα, υποψήφιοι, αν και «κρίθηκαν αρνητικά», προσελήφθησαν σε θέσεις χαμηλής ειδίκευσης. Αλλοι υποψήφιοι κρίθηκαν αρνητικά το 2008 και... επανήλθαν για να προσληφθούν το 2009.
      Τα διαβιβαστικά σημειώματα για να γίνουν οι προσλήψεις βρίθουν «μαργαριταριών», όπως π.χ. «Οχι ηλεκτρολόγος. Οχι εμπειρία. Χειρωνακτική εργασία. Πιθανώς για αποθήκη» (πρόσληψη σε αποθήκη) ή «Δεν έχει τεχνικές ικανότητες. Να εξετασθεί για άλλη θέση. Και ο ίδιος δεν προτιμά τεχνίτης». Προσλαμβάνεται τελικώς ως πωλητής εισιτηρίων. Σε άλλο σημείο «δεν έχει ικανότητες, να εξετασθεί από άλλη επιτροπή». Προσελήφθη κι αυτός ως πωλητής εισιτηρίων. «Δεν αξιολογείται ως τεχνίτης. Κάνει μόνο για οδηγός αυτοκινήτου» - προσλαμβάνεται ως υπάλληλος αποθήκης. «Δεν έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο του ψυκτικού. Απάντησε στις μισές λογικές ερωτήσεις». Αυτός προσελήφθη ως βοηθός υπαλλήλου μισθοδοσίας...
      ……
      Από dealer σε καζίνο. .. οδηγός συρμών

      Ενδεικτικές περιπτώσεις προσλήψεων (το 2009) στην ΑΜΕΛ, από σχετικό πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης που συντάχθηκε τον Φεβρουάριο του 2010:

      - Ο Α.Μ., μουσικός με μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ορχήστρα μουσικών εκδηλώσεων και στην ομάδα συναυλιών του Θ.Π., προσελήφθη ως οδηγός συρμών.

      - Ο Α.Β. χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία προσελήφθη ως οδηγός συρμών.

      - Ο Κ.Μ. με εργασιακή εμπειρία σε τοποθέτηση τεντών, συσκευασία CD, άνεργος από το 2007, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών.

      - Η Α.Σ. με εμπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο προσελήφθη ως οδηγός συρμών.

      - Ο Α.Ζ. κατάγεται από την Κομοτηνή (βάσει χειρόγραφης σημείωσης επί του βιογραφικού του) και το βιογραφικό του απεστάλη από τον αριθμό (210-64.58.546) του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ.

      - Η Β.Α. είναι κάτοικος Κομοτηνής, με ειδικότητα βοηθού βρεφονηπιοκόπου και μικρή αντίστοιχη εμπειρία και προσελήφθη ως υπάλληλος γραφείου τεχνικής εκπαίδευσης.

      - Οι Θ.Ζ. και Α.Π. έδωσαν συνέντευξη στις 14 Μαΐου 2009, δηλαδή πέντε ημέρες μετά την πρόσληψή τους!

      - Ο Δ.Β., κάτοικος Λάρισας, χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμού.

      - Η Μ.Β. εργαζόταν από τον Ιανουάριο του 2005 έως την πρόσληψή της ως μετακλητή υπάλληλος του υπουργείου Πολιτισμού. »
      8) Πριν από 1 χρόνο είχαμε απολύσεις στην ΙΒΜ. Για να εργαστείς στην IBM σημαίνει ότι είσαι κορυφή στην επιστήμη σου. Οι εργαζόμενοι απολύθηκαν γιατί η IBM απέτυχε στα projects της σχετικά με την ιατρική πληροφορική. Πολύ απλά εσύ μπορεί να τελείωσες με 9,1 το πανεπιστήμιο και εργάζεσαι 8 ώρες την ημέρα, αλλά ο Ιάπωνας ανταγωνιστής σου τελείωσε με 9,3 και εργάζεται 12 ώρες την ημέρα γιατί αυτή είναι η κουλτούρα της χώρας. Επομένως ο Έλληνας εργαζόμενος στα γραφεία της ΙΒΜ στην Αθήνα ενδεχομένως να απολυθεί εάν το Ιαπωνικό project της ανταγωνιστική εταιρίας αποδώσει καλύτερα. Αλλά αυτό τον Τατούλη δεν τον ενδιαφέρει.

      Διαγραφή
    6. 9) Η παγκόσμια τεχνολογική κοινότητα έχει αξιολογήσει την Ελληνική κοινωνία rent-seeking οικονομία και γι’ αυτό δεν θα κάνουν ποτέ σοβαρή επένδυση στην Ελλάδα στην υψηλή τεχνολογία
      10) Προτιμούν να κάνουν εργοστάσιο στην Ελβετία, Σουηδία, Γερμανία παρά στην Ελλάδα.
      11) Αυτή η παρακμιακή κατάσταση υπάρχει και στο Στρατό. Παρατηρώ ότι τα ποσοστά των γυναικών οδηγών βαρέων οχημάτων στο Στρατό είναι συντριπτικά περισσότερο από ότι στον Ιδιωτικό Τομέα. Πως ερμηνεύουμε αυτό το φαινόμενο. ( Ο Σάβας Καλεντερίδης ως τεθωρακισμένος ας δώσεις ερμηνεία) Μα πολύ απλά οι γυναίκες πάνε στον στρατό για να μπορέσουν να κάνουν οικογένεια. Ο Ιδιωτικός Τομέας είναι πολύ αποδοτικός και επομένως σκληρός. Ο Ελληνικός Στρατός δεν έχει φτιαχτεί για να πολεμήσει αλλά για να βολέψει ψηφοφόρους.
      12) Ο Τραμπ έδειξε στην υπόθεση του ΙΡΑΝ ότι πολιτικά-εκλογικά δεν τον συμφέρει πολεμική εμπλοκή στην Μέση Ανατολή (και επομένως ούτε στην Ανατολική Μεσόγειο)

      Διαγραφή
  2. Πετσέτα να τους δώσουν γιατί ιδρώνουν από την πολύ δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.