24/6/19

Ευρώπη Κοσμίδη: Θα κάνω ότι είναι απαραίτητο για να μην χαθεί η Ποντιακή Γλώσσα


Κυρία Κοσμίδη, θα είστε υποψήφια βουλευτής στην Ανατολική Αττική στις εκλογές της 7ης Ιουλίου. Γιατί πήρατε αυτή την απόφαση;
Όπως γνωρίζετε στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές ήμουν υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με τον Γιώργο Πατούλη και εξελέγην στην περιφέρεια Αττικής. Ο μόνος μου γνώμονας ήταν πάντα το καλό της περιοχής μου από όποιο πόστο και να μου ζητούσαν να συνδράμω. Μετά τις περιφερειακές εκλογές δέχθηκα μία πολύ τιμητική πρόταση από τον Κυριάκο Μητσοτάκη για να ενισχύσω το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Ανατολική Αττική.  Σε μία τόσο κρίσιμη συγκυρία, όπου η πατρίδα μας πρέπει να γυρίσει σελίδα και να κάνουμε το μεγάλο άλμα προς το μέλλον, δεν θα μπορούσα να είμαι απούσα. Παρά το ότι κάποιος άλλος στην θέση μου θα σκεφτόταν πως έχοντας εξασφαλίσει την εκλογή του στην περιφέρεια δεν θα υπήρχε λόγος να μπει σε ένα δεύτερο προεκλογικό αγώνα, εμένα κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου. Και ως πόντια αν θέλετε έχω μάθει να δίνω πάντα μάχες, ειδικά όταν το διακύβευμα είναι η πατρίδα. Εξου και το σύνθημα μου: Σε όλες τις μάχες μαζί.
Είπατε ως «Πόντια». Τι ρόλο παίζει ο Πόντος για εσάς;

Είναι τα πάντα. Η ταυτότητα μου, το παρελθόν μου, το dna μου, οι γονείς μου. Οι παιδικές μου μνήμες. Ο Πόντος, όπως συνηθίζω να λέω δεν είναι απλά μία καταγωγή, αλλά πολιτισμικό χαρακτηριστικό που καθορίζει όλη την ζωή σου. Θα σας αποκαλύψω κάτι. Κατά την διάρκεια του προεκλογικού μου αγώνα για τις περιφερειακές εκλογές, η κεντρική μου εκδήλωση είχε ποντιακούς χώρους. Πολλοί φίλοι, καλοπροαίρετα μου είπαν, πως υπερβάλλω όταν τονίζω τόσο έντονα την ποντιακή καταγωγή μου. Δεν το δέχτηκα. Είμαι πολύ περήφανη για την καταγωγή μου και θέλω πάντα να αγωνίζομαι για να αναδείξω τις αρετές του Πόντου και την διαιώνιση τους. Και αυτό είναι ένα στοιχείο που θέλω να το ξέρουν όλοι οι συμπατριώτες μου. Πόντιοι και μη.
Αν εκλεγείτε τι θα κάνετε για τον Πόντο;
Το βασικότερο που με απασχολεί το τελευταίο διάστημα έχει να κάνει με την γλώσσα. Η Γλώσσα είναι πολιτισμός και φοβάμαι πολύ μήπως χαθεί. Πλέον μιλιέται όλο και λιγότερο. Γνωρίζετε πολύ καλά πως πρόκειται για μία διάλεκτο με πρωτοφανή πλούτο καθώς είναι απευθείας απόγονος της ιωνικής. Συνεπώς η απάντηση μου στην ερώτηση σας είναι πως θα αγωνιστώ για τη διατήρηση της γλωσσικής μας ταυτότητας, ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν άνθρωποι που τη μαθαίνουν και τη διδάσκουν, όχι απλά εμπειρικά αλλά επιστημονικά και γλωσσολογικά. Η Γλώσσα είναι ένας βασικός συνδετικός κρίκος των γενεών των Ποντίων και συνάμα ένα ισχυρό εθνολογικό στοιχείο των Ελλήνων.
Επιστρέφουμε στην πολιτική. Γιατί κάποιος να σας ψηφίσει στις 7 Ιουλίου;
Γιατί ξέρω πολύ καλά τα προβλήματα της Ανατολικής Αττικής. Ζω και εργάζομαι στο Μενίδι, ενώ λόγω της συμμετοχής μου στις περιφερειακές εκλογές, διανύω πλέον τον τέταρτο μήνα καθημερινών περιοδειών στην Ανατολική Ατιική.  Μαζί με τους  συνεργάτες μου έχω καταγράψει σχεδόν τα πάντα. Υπάρχει μία λίστα με όσα έχω δει και όσα μου έχουν πει οι πολίτες που θεωρώ πως τα μισά να μπορέσουμε να λύσουμε από αυτά θα έχουμε κάνει άλματα εμπρός. Αυτή η συντονισμένη δουλειά που έχουμε κάνει με την ομάδα μου μπορεί να φέρει αποτελέσματα στην ελληνική Βουλή.
Και κάτι τελευταίο. Γιατί Κυριάκος Μητσοτάκης και όχι Αλέξης Τσίπρας;
Ο κ. Τσίπρας δοκιμάστηκε και μάλιστα μην ξεχνάμε πως ψηφίστηκε δύο φορές από τον ελληνικό λαό. Δεν έλυσε απολύτως κανένα πρόβλημα αντίθετα δημιούργησε πολλά. Θα θυμίσω μόνο την ζημιά που έκανε στα εθνικά μας συμφέροντα με τις Πρέσπες. Τώρα είναι η ώρα για μία νέα κυβέρνηση υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη που έχει ακολουθήσει ένα τελείως διαφορετικό δόγμα: έχει πει μόνο όσα μπορεί να υλοποιήσει. Ασφάλεια, επενδύσεις, νέες θέσεις εργασίας. Και από τις 8 Ιουλίου θα το κάνουμε όλοι μαζί πράξη.
 *Η Ευρώπη Κοσμίδη είναι υποψήφια βουλευτής στην Ανατολική Αττική με τη Νέα Δημοκρατία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.