26/12/09

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΟΥΤΕ ...ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ!

Όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν, γιατί οι μεταλλαγμένοι Βουλγαρόφωνοι των Σκοπίων και οι κομπλεξικοί απόγονοι των ηττημένων Ελλήνων κομουνιστών που γεννήθηκαν στα Σκόπια, δεν θέλουν ούτε να ακούν για τον Αντώνη Σαμαρά. Οι περισσότεροι όμως Έλληνες δεν ξέρουν, για ποιον ακριβώς λόγο δεν τον θέλουν και οι τουρκόφιλοι μουσουλμάνοι της Θράκης. Η ιστορία λοιπόν έχει ως εξής:

O κ. Kεμάλ Γκιούρ, Tούρκος πρόξενος στην Κομοτηνή, απέστειλε τον Φεβρουάριο του 1990 στη

Νομαρχία Ροδόπης μια επιστολή με την οποία χαρακτήριζε τους Έλληνες πολίτες μουσουλμανικού θρησκεύματος ως ομογενείς του (soyadas) και ως πολίτες τουρκικού γένους. H Άγκυρα, από την οποία ζητήθηκαν διευκρινίσεις, κάλυψε πλήρως τον πρόξενό της, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει ανακοίνωση του ελληνικού υπουργείου των Εξωτερικών, στην οποία αναφερόταν ότι η εμμονή της Τουρκίας να χαρακτηρίζει τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας ως Tούρκους «αποτελεί ωμή παραβίαση της Συνθήκης της Λωζάνης, η οποία αναγνωρίζει στη μειονότητα θρησκευτικό και μόνο χαρακτήρα».

H ενέργεια εκείνη θεωρήθηκε ως «επέμβαση της Tουρκίας στα εσωτερικά της χώρας μας» και είχε ως αποτέλεσμα να προχωρήσει η Eλλάδα στην απέλαση του Γενικού Πρόξενου της Tουρκίας στην Kομοτηνή και την επιστροφή του για ξεκούραση πίσω στη…μητέρα πατρίδα.
Έτσι λειτουργούν τα σοβαρά κράτη, έτσι λειτούργησε ο σοβαρός τότε Έλληνας υπουργός των εξωτερικών Αντώνης Σαμαράς.

Όπως έκανε για παράδειγμα η Γερμανία πρόσφατα με τον Τούρκο πρόξενο του Ντίσελντορφ κ. Χακάν Κιβάντς.

Τι είπε ο κύριος πρόξενος και τα …’πήραν’ στο κρανίο οι συνήθως ήρεμοι Γερμανοί;
‘Εάν κόψετε τις φλέβες των Γερμανών, από μέσα θα τρέξει αίμα με καφέ χρώμα…’
Δύο Γερμανοί βουλευτές έθεσαν το θέμα στην γερμανική κυβέρνηση και εκείνη με τη σειρά της, υποχρέωσε την Τουρκία να του πει να μαζέψει τις βαλίτσες του και να γυρίσει πίσω για …διακοπές!

Εδώ στην Ελλάδα ποιοι βουλευτές θα κάνουν το ίδιο και ποια κυβέρνηση ….Παπανδρέου θα τον στείλει για …ξεκούραση;
Υπάρχει όμως ελπίδα για την διάσωση της ελληνικού φιλότιμου και έχει το όνομα του νέου αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας: Αντώνης Σαμαράς.
Έρχεται…

Αναστάσιος Καζαντζίδης

32 σχόλια:

  1. Πραγματικα η μονη ελπιδα αυτος ο τοπος να διοικηθει απο Ελληνα με Ελληνικη Ψυχη.Ειμαι ενας ασημαντος ανθρωπος,αλλα θα ειμαι στο πλευρο του σαν ενας απλος πολιτης.Το ξερω,θα δεχθει πολεμο,επιθεσεις και λασπη απο ολα τα κατεστημενα και διεφθαρμενα κεντρα αποφασεων εντος και εκτος χωρας(εδω αποσαρθρωσαν την κυβερνηση Καραμανλη που ψελλισε μερικα οχι και εφτασαν να κλεψουν το σωμα του Τασσου)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαμαράς και ξερό ψωμί!! ΔΑΓΚΩΤΟ!!
    το ΛΑΟΣ τελειωσε θέλουμε εναν ηγέτη με τις ίδιες απόψεις στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ομως.

    Σιχάθηκε για πολλοστή φορά τον Παγκαλο κρίμα το όνομα πού φέρει..
    Οταν εψεξε τον Σαμαρα στην Βουλή κατα την συζήτηση του προυπολογισμού γιατι είπε οτι θα απορίψει το νέο σχεδιο ΑΝΑΝ..πραγμα που πρέπει να κανει ο Κυπριακός λαός...κατι που διεθκρινησε και ο Σαμαράς στον λόγο του.Δηλαδή η γνώμη του αρχηγού τησ Αξ αντιπολιτευσης δεν μετράει θυμηθήτε τι εκανε ο ΓΑΠ..
    Και επισης τον ειρωνεύτηκε γιατι συμπαρσταθηκε στον Πατριάρχη κατι τέτοιο πρεπει λέει να κάνει μονον ο Προεδρος της Δημοκρατιας που εκφράζει ολους τους Ελληνες οι αλλοι απαγορεύεται..

    ΡΕ ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΑΓΚΩΤΟ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αλλα στο θέμα της ψήφου και ιθαγένειας στους μετανάστες,που είναι ο μεγαλύτερος εθνικός κίνδυνος, φαίνεται να κάνει την πάπια...

    Τελικά η μόνη σοβαρή Εθνική φωνή που φαίνετει να τολμά να τα βάλει με τους πράκτορες του Σόρος είναι ο Μίκης Θεοδοράκης,ο θεός να του δίνει δύναμη στην ηλικία που βρίσκεται!

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι ολόψυχα αγαπητοί ΣυνΈλληνες να
    μην διαψευσθούν οι προσδοκίες σας από
    τον Αντώνη Σαμαρά. Εγώ απλά θα βάλω το
    ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί από τον
    Κύριο Σαμαρά: Θα εμποδίσει την ψήφο
    στους λαθρομετανάστες που θέλει να
    δώσει ο Κύριος GAP ή όχι;
    Εδώ είναι όλη η ουσία, θα παραμείνουμε
    Ελλάς ή θα μετατραπούμε και 'με τη
    Βούλα' σε Ελλαδ-ιστάν.
    Επισυνάπτω τους συνδέσμους στα 5 μέρη
    του ίδιου προβληματισμού από την
    εκπομπή του Αδώνιδος Γεωργιάδη.
    http://www.youtube.com/watch?v=tsn6EZQ_Np8

    http://www.youtube.com/watch?v=IXFlW50D7Z8

    http://www.youtube.com/watch?v=QNCFQOe58Lg

    http://www.youtube.com/watch?v=F6qVq-XYFV8

    http://www.youtube.com/watch?v=f6xCQtOJ_lU

    Καλά Χριστούγγενα και Καλή Ανάσταση
    στο Έθνος των Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Σαμαράς ανήκει στην Μπίλντεμπεργκ και είναι ο πιο Δυτικόφιλος.

    Έβαλε υπεύθυνο εξωτερικών τον Αβραμόπουλο, και υπεύθυνο παιδείας την εβραία Βόζεμπεργκ.

    Περαστικά στους Σαμαρόπληκτους, και καλή σταδιοδρομία στον Καλεντερίδη (για τη ΝΔ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με αυτό το άρθρο θυμήθηκα ότι κάποτε (πρόσφατα) αυτή η χώρα συμπεριφερόταν ως αυτόνομη και κυρίαρχη χώρα. Σήμερα συμπεριφερόμαστε σαν υποτελείς, σαν υπόδουλοι. Επιτέλους λίγη υπερηφάνεια! Αυτό μας λείπει εξίσου με τα φράγκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαμαρας ο τουρκοφαγος .Φανταζομαι να θυμαστε στην εκλογη για αρχηγο στην ΝΔ οι τουρκοι προτιμουσαν λεει την Ντορα ..... τωρα για αντλησουμε ψηφοφορυς απο το ΛΑΟΣ ξαφνικα οι τουρκοι φοβουνται τον Σαμαρα .... γιασου ελλαδα ξυπνατε βρε συμαθητες ηταν με τον Γιωργο στα ιδια σχολεια με τους ιδιους δασκαλους .Τι αλλο εχουμε να ακουσουμε και να διαβασουμε θεε μου.
    Διογενης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >Έβαλε υπεύθυνο εξωτερικών τον Αβραμόπουλο, και υπεύθυνο παιδείας την εβραία Βόζεμπεργκ.<

    Ε, αφού προκοπή δεν είδαμε στο υπουργείο παιδείας με "Έλληνες" και "Ελληνίδες" μέχρι σήμερα, άσε μπας και δούμε με καμιά ... Εβραία! :)

    Ο Αβραμό είναι ο μεγαλύτερος φελλός της ελληνικής πολιτικής. Απορώ με τους αφελείς που νομίζουν ότι θα αλλάξει κάτι στην ελληνική εξωτερική πολιτική λόγω Σαμαρά. Έχει δουλέψει ποτέ του; Ένας επαγγελματίας πολιτικός είναι κι αυτός, ο οποίος από το πανεπιστήμιο πήγε στην νεολαία της ΝΔ και απ' εκεί, στα 26 του, στην Βουλή.

    Για μετανάστες δεν μιλά, για ελληνοτουρκικά δεν μιλά, για βορειοηπειρωτικό δεν μιλά, τι αλλάζει δηλαδή; Τόσα χρόνια ήταν βουλευτής και υπουργός στην ΝΔ, δεν έβλεπε τι γινόταν στην Θράκη; Γιατί δεν έβγαλε ποτέ κουβέντα από το στόμα του; Γιατί τήρησε σιγήν ιχθύος για όλα τα εθνικά θέματα, του μεταναστευτικού συμπεριλαμβανομένου;
    Γιατί δεν διαχώρισε την θέση του από τον ανίκανο και ολίγιστο Καραμανλή, όπως είχε κάνει το 1992 από τον Μητσοτάκη;

    Μπορεί κανείς να μου δώσει μία σοβαρή απάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προς πυροβολητη διαβασε αυτο http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=114745

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να μην στηρίζεστε στα πρόσωπα αλλά να ΑΠΑΙΤΕΊΤΕ από αυτούς που στηρίζετε να ακολουθήσουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ.
    Ποτέ πια να μην γίνετε γκεσέμια.Ούτε ξερό ψωμί ούτε ιαχές.ΠΙΕΣΤΕ αν θέλετε να γίνουν αυτά που πρέπει.
    Λέτε οι ελίτ που στήριξαν το Σαμαρά να τον αφήσουν να κάνει ότι θέλει αν δεν τον έχετε από κοντά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο, όπου ο λαός με συλλαλητήρια και άλλες πιέσεις, αναγκάζει πότε-πότε τους πολιτικούς, που αυτός ψήφισε, να τον προδίδουν λιγότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΗ ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ..

    ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΕΙΠΕ ΠΟΛΥ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑΣΥΝΕΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟΥΣ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΓΑΛΛΙΑΣ,ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.

    Ο ΓΑΠ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΙΤΟΡΙΑΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ..ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ

    ΕΨΙΛΟΝ./

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι ηγέτες πρέπει να αφουγκράζονται τη δυναμική της κοινωνίας. Τότε μόνο μπορούν να πετύχουν. Κρίνονται δε από τις πράξεις τους.

    Ύστερα από προκλήσεις δεκαετιών (εντός και εκτός) και με τη χρεωκοπία του υπερκαταναλωτικού μοντέλου, η κοινωνία στέλνει ηχηρά μηνύματα. Όποιοι πιάνουν τα μηνύματα προχωράνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρέπει να αποδείξει ο Σαμαράς τις προθέσεις του εμπράκτως. Όχι με λόγια και ευχές.
    Απτές αποδείξεις θέλουμε, θέση σε όλα τα εθνικά θέματα όχι άλλες υπεκφυγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Ε, αφού προκοπή δεν είδαμε στο υπουργείο παιδείας με "Έλληνες" και "Ελληνίδες" μέχρι σήμερα, άσε μπας και δούμε με καμιά ... Εβραία! :)"

    Γιατί σήμερα η Χριστοφιλοπούλου που είναι υφυπουργός Παιδείας δεν είναι εβραία; Τί περιμένετε, αλλαγές με τον Σαμαρά; γελασμένοι είστε.

    ΓΑΠ και Σαμαράς συμμαθητές στα πανεπιστήμια και στην Βildenberg. Σαηεντολόγοι συνεργάτες στο ΠΑΣΟΚ, σαηεντολόγοι και οι φίλοι του Σαμαρά (Γαβράς, Τριανταφυλλόπουλος).
    Ας πρόσεχε, ας προσέχαμε!
    Ας ΜΗ κτίζουμε όνειρα στην άμμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρακολουθωντας τον Σαμαρα στην Βουλη νομιζω οτι οποιος ετρεφε τις οποιες ελπιδες πραγματικα διαψευστηκε.
    Ατολμος, βαρετος λογος χωρις φαντασια και χωρις αποφασιστηκοτητα
    Στην ουσια εκανε πλατη στον παπανδρεου και τιποτα αλλο.
    Για το μεγα θεμα του μεταναστευτικοθ ουτε λογος βεβαια περα απο κατι ψοφοδεη νιανιαρισματα.
    Κριμα και σας ψηφοφορος της ΝΔ ειχα εναποθεσει καποιες ελπιδες σε αυτον.
    Μεγαλη απογοητευση και αυτα που λεει ο Κος Καζαντζιδης μαλλον ειναι για αγριους.
    Σκεφτωμαι ποια σοβαρα να ψηφισω ΛΑΟΣ στις επομενες εκλογες μια και ο μονος πατριωτικος λογος βγαινει απο αυτους
    καλυνηχτα Κε Σαμαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. O Α. Σαμαράς και από την θέση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης μπορεί να δείξει αυτές τις αρετές που λέτε μερικοί ότι διαθέτει.
    Αλλά θα το κάνει;;;
    Αυτό είναι που πρέπει να δούμε και να τον αξιολογήσουμε.
    Ίδομεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο συγγραφέας ας αφήσει στην άκρη τα μισαλλόδοξα υστερικά αντι-κομμουνιστικά σχόλια.

    Ο εμφύλιος είναι 60 χρόνια, πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε. Στον χώρο αυτό υπάρχουν γνήσιες πατριωτικές δυνάμεις, δεν υπάρχει λόγος να τις αποξενώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όπως είπε ο Michael Moore για τον Obama, πρέπει ο κόσμος να πιέσει τον ηγέτη να κάνει αυτά που πρέπει. Διότι απέναντί του έχει τα οργανωμένα λόμπυ των πετρελαϊκών και των τραπεζών.

    Έτσι και ο Σαμαράς (και ο κάθε Σαμαράς) δεν αρκεί να έχει καλές προθέσεις, πρέπει να έχει την στήριξη και την πίεση του κόσμου για να μην τον φάνε λάχανο, όπως έφαγαν τον Καραμανλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για την μουγγαμάρα του k. Σαμαρά γιατί δεν γράφετε τίποτα παιδιά;; Ξέρετε πολύ καλά ότι και να το καταψηφίσει το Νομοσχέδιο η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ το περνάει με 151 ψήφους...ασκήστε πίεση και στην ΝΔ.

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...δώστε φωνή στον Ελληνικό λαό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συνέλληνες, έχω βαρεθεί να διαβάζω "πολύξερους που τα ξέρουν όλα!"
    Κάποιοι μιλούν απαξιώνοντας τον Σαμαρά και με πάθος γιά το ΛΑΟΣ και τον Καρατζαφέρη (τον οποίο ψήφισα στις πρόσφατες εκλογές αν και Νεοδημοκράτης - ελλέιψει εναλλακικής πρότασης), χωρίς όμως να λένε το μπάχαλο που έχει δημιουργήσει στο κόμμα ο ίδιος ο προεδρος. Είμαι σε θέση να ξέρω διεργασίες που έγιναν γιά υποβοήθηση Καρατζαφερικών (ακόμα και άχρηστων) εις βάρος αξιόλογων υποψηφίων του Εθνικού Μετώπου και άλλες βλακώδεις ραδιουργίες του αρχηγού! Λοιπον μην λέμε χαζομάρες! Τα κόμματα λειτουργούν όπως λειτουργούν!
    Τα άτομα όμως με ενδιαφέρουν!
    Στην περίπτωση Σαμαρά, ελπίζω ότι θα δούμε κάποιον με πραγματικά πατριωτική σκέψη, να κάνει πέρα άτομα που "μήδισαν" (και μιλώ γιά άτομα που έχουν τις ίδιες απόψεις με την Ντορούλα στα Εθνικά μας θέματα) και να αρθρώσει ένα πολιτικό λόγο που θα βάλει στην θέση τους κυβερνητικούς πολιτικούς τύπου Πάγκαλου που χαίρονται όταν "οι αέρηδες παίρνουν τις σημαίες"!
    Ας μην αρχίζουμε την μεμψιμοιρία γιά Λέσχες Μπιντελμπεργκ και στελέχη Εβραικής καταγωγής!
    Και βέβαια συμφωνώ με τον Ανώνυμο 8:49 στην άποψή του ότι πρέπει να υποστηριχθεί ένας ηγέτης που φαίνεται να αποτελεί μιά Πατριωτική Επιλογή και όχι προτού πει οτιδήποτε να τον ακυρώνουμε με θεωρίες συνωμοσίας! Μπορεί να μην συμφωνείτε μαζί μου αλλά αυτό πιστεύω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. O Kostas Mavroskoufis ta eipe syneta kai oraia.

    Na dosoume tin efkairia ston Samara alla emeis fainetai oti zitame dimagogous kai oxi hgetes me xarismata.
    O logos tou stin Vouli itan poly kalos kai apallagmenos apo dimagogia.
    Tous ta eipe opos exoun. Kai nomizo oti kai to Theama ton Lathrometanaston tha to dei opos to vlepoume kai meis, san thema Ethniko kai tha to xeisristei opos prepei. Ola me tin seira tous.

    Den xreiazomaste dimagogous, mas ftanei o Giorgakis. To zitoumeno einai Arxigos pou na min leei polla, alla na mporei na kanei polla.

    Apo logia prepei na exoume xortasei pleon. As dosoume tin efkairia ston Samara. As ton ypostiriksoume oso mporoume, giati nomizo oti den exoume kai alli epilogi...
    Isos einai i teleftaia mas elpida

    Kali Xronia se olous kai sto Ellino Ethnos

    Xenokrates apo Bienni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ακούστηκαν αρκετές αλήθειες, άλλες πικρές και άλλες ευχάριστες για το θέμα. Εμείς από τον αρχηγό της ΝΔ, προσδοκούμε πολλά, κυρίως όσον αφορά την αποκατάσταση του κύρους της χώρας διεθνώς. Τώρα είναι ευκαιρία να το αποδείξει που η Ελλάδα καθυβρίζεται από τους Ευρωπαίους εταίρους, κατά τρόπο διόλου αρμόζοντα στα "ευρωπαικά" πρότυπα. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Σαμαράς οφείλει να δώσει μια εξήγηση για την τοποθέτηση της Βόζεμπεργ στη θέση της σκιώδους υπουργού παιδείας.
    Ποιά είναι η Βόζεμπεργκ, τί έχει προσφέρει στη χώρα και πήρε αυτή τη θέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ stin Elina

    Tha einai poly dyskolo ston k. Samara na prospathisei na aposkatastisei to katakreourgimeno kyros tis xoras mas stous Europeous etairous mas, giati ekei eisakouetai kai epikratei aksiomatika i foni ton kyvernonton enos kratous alla sxedon pote tou arxigou tis antipolitefsis.

    Afto mporoun na to kanoun monon o Giorgakis kai o armodios Yp Oikonomikon, pou einai kai oi kyrioi ypaitioi tis epideinoseos tis katastaseos me tin dimagogiki anakoinosi tous oti to elleima anerxetai sta 12,3% kai oxi monon 6,1%

    Xenokrates apo Bienni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. makari re paidia,..
    exo tin entiposi pos o antonis samaras ine palikari..

    fobame omos na min pikra80 kai apo afton, an kai den to pisteuvo...

    pistevo pos o antonis kati kalo 8a kani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Pros Xenokrati Vienni. Etsi einai opos lete, alla o kalos karavokiris sti fourtouna fainetai (gia ton Samara afto). Osso gia tous kivernontes mas, simfono apolita oti ehoun tin variteri efthini osson afora tin apokatastassi tou kyrous tis horas. Ara osso den apantoun stis ivreis, tosso ipovathmizetai i paroussia tis horas mas. Kalo Silvester Aben stin agapimeni mou Vienni. Elina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kostas "Mavroskoufis για να τα λεμε τα πραγματα οπως εχουν αναμεσα στους 15 του Καρατζαφερη θα βρεις πολλους πιο αξιλογους απο οτι στην ΝΔ. Μιλας για υποψηφιους στο ΛΑΟΣ απο το Εθνικού Μετώπου. Μα καλα θα μπορουσαν ποτε αυτοι οι ανθρωποι να ηταν εστω και πορτιερηδες στην ΝΔ και δεν μιλαω για υποψηφιους. Καλον ειναι εμεις οι ΝΔκαρατες να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη. Λοιπον μη λεμα ηλιθιοτηες πμονι προς τερψη των αυτιων μας.
    Ο Σαμαρας μεχρις στιγμης ειναι απο βαρετος εως ακρως απογοητευτικος. Και αυτο ειναι αδιαφισβητητο γεγονος.
    Προσωπικα πιστευω οτι η ΝΔ ειναι σε κρισιμη περιοδο. Δεν μπορει να συνεχιζει ετσι. Ειναι ενα ρακος πολιτια και ο Σαμαρας μοιαζει κατι μεταξυ χαμενους και υποταγμενου και υπνοτισμενου να αντιδρασει. Μεγαλη απογοητευση απο οσους εμας περιμεναμε κατι διαφορετικο!
    Ευχομαι να ορθοποδησει γιατι απο αυτα που ακουω στην πιατσα δεν μεταφερονται στο μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kostas "Mavroskoufis για να τα λεμε τα πραγματα οπως εχουν αναμεσα στους 15 του Καρατζαφερη θα βρεις πολλους πιο αξιλογους απο οτι στην ΝΔ. Μιλας για υποψηφιους στο ΛΑΟΣ απο το Εθνικού Μετώπου. Μα καλα θα μπορουσαν ποτε αυτοι οι ανθρωποι να ηταν εστω και πορτιερηδες στην ΝΔ και δεν μιλαω για υποψηφιους. Καλον ειναι εμεις οι ΝΔκαρατες να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη. Λοιπον μη λεμα ηλιθιοτηες πμονι προς τερψη των αυτιων μας.
    Ο Σαμαρας μεχρις στιγμης ειναι απο βαρετος εως ακρως απογοητευτικος. Και αυτο ειναι αδιαφισβητητο γεγονος.
    Προσωπικα πιστευω οτι η ΝΔ ειναι σε κρισιμη περιοδο. Δεν μπορει να συνεχιζει ετσι. Ειναι ενα ρακος πολιτια και ο Σαμαρας μοιαζει κατι μεταξυ χαμενους και υποταγμενου και υπνοτισμενου να αντιδρασει. Μεγαλη απογοητευση απο οσους εμας περιμεναμε κατι διαφορετικο!
    Ευχομαι να ορθοποδησει γιατι απο αυτα που ακουω στην πιατσα δεν μεταφερονται στο μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Xenokratis Biennis
    '
    O logos tou stin Vouli itan poly kalos kai apallagmenos apo dimagogia'


    Ama se rotisw ti eipe amfibalo an 8umi8eiw.
    Kai o logos einai oti o Samaras pera apo tou oti ekane plati sto GAP ebgale isos to pio lapa logo pou exo akousei pote apo Proedro ND sea antistoixes periptoseis.
    Fouska kai malista polu grgora 8a apodeix8ei o Samaras.
    Nomizo den oti se sxesi me ton Karatzaferi 8a apodeix8ei mpoufos kai atzamis. Kai den to leo me xara kai ego elpiza ston Samara, alla ta simadia einai maura!
    Mallon o LAOS 8a 3elapsosei tin parata3i!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά μάλλον καλύτερα Χρόνια Καλά και ας είναι και λίγα.
    Δεν ξέρω τι θα είναι ο Σαμαράς δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά.Γνωρίζω όμως ότι οι πράξεις χαρακτηρίζουν έναν άνθρωπο και όχι τα λόγια.
    Χρόνια τώρα ακούω τους πολιτικούς να λένε μέγαλοστομίες εκατέρωθεν και στο δια ταύτα μια τρύπα στο νερό.
    Δεν καταδικάζουμε ούτε υπερθεματίζουμε κάποιον απλά και μόνο για αυτά που λέει αλλά για το πώς τα υποστηρίζει.
    Ο κος. Σαμαράς έχει όλο το χρόνο να αποδείξει αν αυτά που λέει τα εννοεί, και στην αντιπολίτευση να κάνει αισθητή την παρουσία του.
    Αυτό όμως που με φοβίζει είναι η μετάλαξη που γίνετε από τους αρχηγούς προ αρχηγίας κόμματος ή κράτους και μετά.
    Ας μη ξεχνάμε ότι το πρόβλημα με εμάς τους Ελληνες είναι ότι τάζουμε και λέμε αλλά ψηφιζόμαστε και κατακρεμνιζόμαστε από τα τζάκια που υπάρχουν και τα οποία αντί να τα λιγοστεύουμε ΄τα αυξάνουμε και σε ποσότητα και σε ποιότητα...
    Μάκάρι να βγει αληθινός μακάρι γιατί το χρειάζεται η Ελλάδα αλλά θα υπενθυμίσω στους φίλους συνσχολιαστές την Ελληνική ταινία ''Υπάρχει και Φιλότιμο''.
    Πολλές ατάκες ελέχθησαν σε αυτήν και μάλιστα παρά το γεγονός ότι ήταν γυρισμένη το 1960 αποδείχθηκε διαχρονική ....
    Αν κάνουμε εμείς την αλλαγή τότε θα αναγκαστεί και ο εκάστοτε πολιτκός να αλλάξει.Αν εμείς συνεχίσουμε να λειτουργούμε σαν αγέλη τότε απλά μέχρι την καταστροφή μας θα έχουμε βοσκό που θα ζει εις βάρος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ανώνυμε 12:02 :
    Δεν κατάλαβες τι είπα. Φυσικά στο ΛΑ.Ο.Σ. υπάρχουν στελέχη και βουλευτές πολύ πιό αξιόλογοι από ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ μεσα στην Ν.Δ.
    Δεν διαφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτό!
    ΜΟΝΟ που είμαι σε θέση να ξέρω από πολύ πρώτο χέρι, ότι ο αρχηγός στις εκλογές "έσπρωξε" (σε ορισμένες περιφέρειες τελείως ξεδιάντροπα) στελέχη που δεν θα τους έπαιρνα να μου σκουπίσουν ούτε το σπίτι, ενώ αντίθετα γύρισε το κεφάλι σε υποψηφιότητες πατριωτικές και αδέκαστες!
    Τώρα εσύ μπορεί να έχεις άλλη αποψη, αυτό δεν είναι πρόβλημα!
    Όσο γιά τον Σαμαρά είπαμε... Θα δείξει! Όμως δεν θάμαι εγώ που θα τον ακυρώσω πρωτού δω δείγματα γραφής! Αυτό λέω!
    Επι τη ευκαιρία ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.