22/9/10

Οι αντιδράσεις των μεταφορέων

της Ελίνας Γαληνού
Με σκληρές κινητοποιήσεις, απαντούν οι μεταφορείς στην ταχύτατη προώθηση του σχετικού νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των επαγγελματιών του κλάδου οδικών μεταφορών. ΄Σύμφωνα με αυτό, οι οδικές μεταφορές εμπίπτουν σε ένα ακόμα μέτρο που επιβάλει η κυβέρνηση, πιστή στις επιταγές της τρόικα. Την απελευθέρωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων. "Ηρθαμε να τα αλλάξουμε όλα στην Ελλάδα και θα το πράξουμε. Σε μερικά χρόνια, θα βλέπετε μια διαφορετική Ελλάδα!" κραυγάζει ο πρωθυπουργός μεταξύ του ενός και του άλλου ταξιδιού του, αντιμετωπίζοντας την χαώδη εσωτερική κατάσταση της χώρας μας, με...τα χαιρετίσματα.
Γνωρίζουμε βέβαια, ότι η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, εμπίπτει στους όρους του Μνημονίου, ενώ από χρόνια η Ευρωπαική Ενωση πιέζει να προχωρήσει. Οι εκτιμήσεις θεωρούν ότι η απελευθέρωση αυτή, ίσως απεγκλωβίσει την κατάσταση της ελληνικής αγοράς από κάποιες αγκυλώσεις οι οποίες δυσχεραίνουν την ανταγωνιστικότητά της, αυξάνουν το κόστος πολλών και βασικών υπηρεσιών, αποθαρρύνουν τις επενδύσεις. Εκτιμάται ακόμα ότι αν ελευθερωθούν οι οδικές μεταφορές, θα δούμε σύντομα αύξηση των εξαγωγών και επενδύσεων, τόνωση της εγχώριας ζήτησης και ενίσχυση του Εθνικού εισοδήματος καθώς θα ανέβει η αγοραστική δύναμη του κόσμου.
Ας θεωρήσουμε ότι μέσα σ΄αυτές τις εκτιμήσεις, υπάρχουν και κάποιες αλήθειες όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη βέβαια. Ομως όπως έχουμε πεί και άλλη φορά, οι οικονομίες μπορεί να εκφράζονται με αριθμούς, αλλά δημιουργούνται από κοινωνίες και απ΄αυτές στηρίζονται. Μπορεί η τρόικα και τα εμπορικά επιμελητήρια να βλέπουν μέσα από την απελευθέρωση οδικών μεταφορών, το αναμενόμενο όφελος, δηλαδή το χαμηλότερο μεταφορικό κόστος που θα επιτευχθεί με το νέο καθεστώς. "Αν πάψουν να υπάρχουν μεμονωμένοι μεταφορείς-ιδιοκτήτες και κάτοχοι αδειών φορτηγών Δ.Χ, ο κλάδος θα μπορέσει να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη..." εκτιμούν οι ειδικοί.
Σύμφωνα με τα δεδομένα και τα φαινόμενα, η κυβέρνηση θα προωθήσει τελικά το νομοσχέδιο και θα "απελευθερώσει" τα κλειστά επαγγέλματα. Αλλο η θεωρία όμως και άλλο η πράξη. Γιατί στην πράξη, τα πράγματα δείχνουν εντελώς διαφορετικά. Αυτό που ακούγεται ως "απελευθέρωση" πολλά υποσχόμενη για κάποια συμφέροντα, είναι καρατόμηση δικαιωμάτων κεκτημένων και δεδουλευμένων, όσον αφορά κυρίως τους κατόχους αδειών. Διότι αυτές οι άδειες που κοστίζουν μια περιουσία η καθεμιά, δεν αποκτήθηκαν εν μία νυκτί. Αποκτήθηκαν με θυσίες, με υποθήκες ακινήτων, με σκληρή δουλειά στην ξενιτιά. Οι κάτοχοί τους σήμερα, δεν είναι δυνατόν να αποδεχτούν να τους τις εκμηδενίσουν εν μία νυκτί λοιπόν. Βεβαίως, έχουν συνειδητοποιήσει οι περισσότεροι, ότι το μέτρο θα προωθηθεί και γι΄αυτό κατέθεσαν προ καιρού τις προτάσεις τους στον αρμόδιο υπουργό. Ο υπουργός υποσχέθηκε να τις λάβει υπ΄όψη και να μην αδικηθεί κανένας. Αν η απελευθέρωση λειτουργήσει ορθολογικά, με την χορήγηση ενός εύλογου μεταβατικού χρονικού διαστήματος (πενταετία και όχι τριετία) και την διατήρηση ενός ποσοστού της σημερινής αξίας της άδειας σαν αντίτιμο για έναν νέο επαγγελματία, θα γινόταν και η προσαρμογή ήπια και ομαλότερη. Η ανάγκη προώθησης μεταρρυθμίσεων που έστω, ζητά η τρόικα (η οποία σημειωτέον ανέφερε "να προχωρήσετε σε σταδιακή απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων" ! ) όσο επιτακτική και αν προβάλλεται ότι είναι, δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την ακύρωση μιας κεκτημένης περιουσίας "εν μια νυκτί". Και οι άδειες των ελευθέρων επαγγελματιών γενικά και όχι μόνο των μεταφορέων, δεν μπορεί να μετατραπούν σε κουρελόχαρτα άνευ αντικρύσματος, όταν αντιστοιχούν στους κόπους και τις θυσίες μιας ζωής.

25 σχόλια:

  1. Το αρθρο προσπαθει να παρει ισες αποστασεις και εν μερη να δικαιολογισει το αδειασμα της μικρο-ιδιοκτησιας υπερ των πολυεθνικων κολοσων που θα ακολουθησουν???

    Δειτε τι εγινε στην Ισπανια με τα Ταξι και πως μεσα σε λιγα χρονια ολλοι οι οδηγοι ειναι υπαληλλοι 2-3εταιρειων που τα αγορασαν ολλα σε εξευτελιστηκες τιμες..

    Σε λιγα χρονια οι μεταφορες στην ελλαδα θα γινονται απο μεγαλες εταιρειες με οδηγους Πακιστανους. Το ιδιο εργο εχει παιχτει σε πολλα μερη ανα τον κοσμο οπου κανουν κουμαντο οι Παγκοσμιοι κυβερνητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομίζω ότι είναι επιταγή της τρόικας (βρήκαμε τώρα την πιπίλα). Πουθενά στην ΕΕ δεν υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα και πουθενά στον κόσμο μονιμότητα Δ.Υ. και πανεπιστημιακό άσυλο. Όλα αυτά είναι ελληνικές ιδιαιτερότητες.

    Χάρις της ιστορίας, να υπενθυμίσω ότι τα κλειστά επαγγέλματα καταργήθηκαν επί Χούντας. Ορισμένα επανήλθαν μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ 22 Σεπτεμβρίου 2010 6:46 μ.μ.

    Τα κλειστά επαγγέλματα, δημιουργούν και κοινωνική ανισότητα. Γιατί να είναι κλειστό το επάγγελμα των φορτηγατζήδων και όχι των γιατρών;

    Όλοι πρέπει να έχουν παντού ίσες ευκαιρίες. Τα κλειστά επαγγέλματα δημιουργούν, συν τοις άλλοις και κλίκες, εργατοπατέρες, εκβιασμούς (βλέπε λιμενεργάτες) κλπ.

    Σε όλα τα κράτη κάνουν κουμάντο "οι παγκόσμιοι κυβερνήτες"; Εταιρείες υπάρχουν και στα ταξί και στα φορτηγά παντού στην Ευρώπη, ΗΠΑ, Ιαπωνία κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι αδειες ειναι περιουσια του δημοσιου και εκχωρηθηκαν σε καποιους, αν αυτοι οι κάποιοι στη συνεχεια τις μετετρεψαν σε αυλη υπεραξια (με την ανοχη και του κρατους)ειναι δικο τους θεμα.
    Τωρα απο τη στιγμη που εκχωρηθηκαν σε καποιους γαι βιοποριστικους λογους πως γινεται στην πορεια να συγκεντρωθηκε η πλειονοτητα των αδειων στα χερια λιγων;
    Κακα τα ψεματα αυτοι ειναι που αντιδρουν περισσοτερο γιατι χανουν τα προνομια τους, προνομια που ειναι εις βαρος ολων εμας των υπολοιπων. Οι κυριοι αυτοι μπορει να αγορασν την/τις αδεια/ες τους αλλα πληρωναν και πληρωνουν ελαχιστους φορους, τοσους περιπου οσους ενας δημοσιος υπαλληλος των 15-17 χιλιαδων ευρω, και αν ισχυριζονται οτι δεν κερδιζαν απο το επαγγελμα ας δουμε αναλυτικα τα περιουσιακα στοιχεια αυτων και της οικογενειας τους και τον τροπο ζωης των περισσοτερων τους.
    Στους οδηγους δε που απασχολουν επικρατει συνηθως εργασιακός μεσαιωνας, αλλα για αυτους δε μιλαει κανενας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις αδειες στους εχοντες αναγκη οπως πολυτεκνους τις εδωσε η στρατιωτικη Κυβερνηση εναντι πινακιου φακης,νομιζω 1500 δραχμες,
    και δεν ητανε μεταβιβασιμες,δηλαδη στην συνταξη του οδηγου-φορτηγου καταργουνταν η αδεια.Μεχρι εδω πολυ καλα.Ηρθε ομως ο καραμανλης το 1974 και αρχισε να μετατρεπει τις αδειες σε μεταβιβασιμες με 30000 δραχμες.Απο εκει και περα οι αδειες αυτες εγιναν αντικειμενο συναλλαγης με χαμενους και πολλαπλα κερδισμενους με 40 φορτηγα
    μετα καλο πλυντηριο πασης φυσεως και μη παριστανουν τις παρθενες οι φορτηγατζηδες που πληρωναν 500 ευρω
    τον χρονο εφορεια.οι μονοι χαμενοι αυτοι που ουτε πλυντηριο ξερουν και ενα μονο φορτηγο κατεχουν με προσφατη αγορα.αλλα και αυτους οι συναδελφοι τους τους ξεγελασαν και τους πουλησαν την αδεια ενω ηξεραν
    οι πονηροι οτι συντομα ολα θα αλλαξουν,αυτους να πιασουν απο τον λαιμο τα θυματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ'εξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια λές,εντάξει ...όμως οι φορτηγατζήδες τόχουν παραχέσει.Συμφωνώ να τους αποζημιώσει το κράτος-κοστίζει πολύ λιγότερο- εφόσον παρουσιάσουν τα παραστατικά αγοράς των αδειών. Σιγά μην τα παρουσιάσουν.Να φορολογούνται ,οχι παγίως αλλά όπως ολοι οι άλλοι εμείς.Ομως καλομάθανε στην κονόμα και τώρα το παίζουν μανγκες.Τζάμπα μανγκες.Βρίσκουν και κάνουν.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ (με μετακίνηση σε νησί του ΒΑ Αγαίου).Ναι,είναι ωραία οταν χαράζει στο Αγαίο ,αλλά οταν δύει ο ήλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Δειτε τι εγινε στην Ισπανια με τα Ταξι και πως μεσα σε λιγα χρονια ολλοι οι οδηγοι ειναι υπαληλλοι 2-3εταιρειων που τα αγορασαν "

    Δεν έχουν παρά να μαζευτούν πολλοί μαζι 50 - 200 ιδιοκτήτες και να συστήσουν εταιρια. Ηταν οι χαϊδεμένοι όλων των κυβερνήσεων, ειχαν μάθει με τον τσαμπουκά να τους γινεται πάντα το χατήρι και αυτό τους τσούζει τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά όλα αυτά, αλλά υπάρχει περίπτωση να γίνεται όλη η βαβούρα για να πιάσουν την πιάτσα 5-6 μεγαλομάγκες, εν όψει μάλιστα των χιλιάδων κοντέινερς της COSCO που θα πρέπει να φεύγουν για Ευρώπη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακόμα και τώρα υπάρχουν ηλίθιοι που αγοράζουν άδειες ταξί.

    Θα φταίει μετά το κράτος που θα απελευθερώσει το επάγγελμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αποκλειστικοί υπευθυνοι είναι η κυβέρνηση Σημίτη, Καραμανλή και η συνδικαλιστική τους ηγεσία των φορτηγατζήδων.

    Οταν βλέπεις το τραίνο της αλλαγής να έρχεται με 1000 εδώ και χρόνια ( στον πολιτισμένο κόσμο) δεν μπαίνεις μπροστά στις ράγες για να το σταματήσεις.

    Αντιθέτως προσπαθείς να πηδήξεις και εσύ επάνω και να φύγεις μπροστα....

    Η Γή γυρίζει ο κόσμος αλλάζει και όποιος δεν αλλάζει γίνεται κιμάς στη μηχανή της προόδου.

    ΝΕΧΤ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 22 Σεπτεμβρίου 2010 7:45 μ.μ.

    Ακριβώς. Κάποτε ήταν κλειστό και το επάγγελμα των φαρμακοποιών. Για να ανοίξει κανείς φαρμακείο, έπρεπε να αγοράσει από κάποιο φαρμακοποιό τον λεγόμενο "τίτλο".

    Φίλος μου είχε πληρώσει το 1967 400.000 δρχ. (πολλά λεφτά για την εποχή εκείνη!) κι επειδή βεβαίως δεν τα είχε, τα ξεχρέωνε σιγά-σιγά. Ουσιαστικά, λειτουργούσε το φαρμακείο του για να ξεπληρώνει και μάλιστα στην χήρα του φαρμακοποιού, διότι αυτή του είχε πουλήσει τον τίτλο!!

    Ήλθε μετά λίγους μήνες η δικτατορία και άνοιξε το επάγγελμα, όπως κι αυτό του συμβολαιογράφου και δούλεψαν όσοι μπορούσαν. Προηγουμένως, έπεφταν θύματα εκμετάλλευσης, όπως ο φίλος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΙΑΤΡΕΙΟ ΟΠΟΥ ΘΕΣ.
    ΟΙ ΔΕΝ ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟΝ ΤΗΝ ΣΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΡΟΠΗΛΑΚΊΖΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΩΣ ΠΟΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΒΑΡΑ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ. ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΔΩΝ ΩΣ ΔΙΚΑΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ, ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΤΛ. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΒΑΘΥ ΔΕΞΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ 60 ΚΑΙ 70?
    Αγαπητέ Διαχειριστή ελπίζω να αναρτήσεις και αυτή την αιρετική (σε σχεση με τους λοιπους αναγνώστες σου) άποψη. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Που την είδατε την απελευθέρωση ρε παιδιά,που θα είναι υποχρεωτικό να είναι ΑΕ; Ή μήπως έχει κανείς την εντύπωση ότι δεν θα γίνει ότι έγινε με τα μπακάλικα και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

    Αν ήθελαν απελευθέρωση θα μπορούσαν απλά να αρχίσουν να δίνουν άδειες σε ιδιώτες,όχι σε εταιρείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητοί φίλοι
    Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό για να γίνεται πολιτική εκμετάλλευση . είναι αναμφισβήτητο ότι έπρεπε να προχωρήσει και σωστά έπραξαν για το καλο του γενικού συνόλου και του εμπορίου Σίγουρα θίγονται άνθρωποι που εχουν μοχθήσει για μια άδεια και για αυτούς θα έπρεπε να δουλεύουν οι συνδικαλιστές ώστε να τους προστατέψουν . Όσο αφορά τα υπόλοιπα επαγγέλματα σιγουρα θα πρεπει να ανοίξει των φαρμακοποιών δικηγόρων κλπ.
    Οσο αφορα το ταξι είναι άλλη ιστορία είναι αρκετά για την περιοχή του λεκανοπεδίου κανονικα θα επρεπε να κόψει άδειες επίσης είναι είδος πολυτελείας δεν αφορά το κοινωνικό σύνολο δεν εξυπηρετεί σε τίποτα απλα θα πρεπει να τους κάνει επαγγελματίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καμία δικαιολογία για το άδειασμα της μικροιδιοκτησίας έναντι των πολυεθνικών συμφερόντων.
    Η περιουσίες των ανθρώπων είναι ιερές, προστατεύονται και από σχετικό άρθρο του Συντάγματος. Η ακύρωση της αξίας τους και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περιουσία είναι και ο μισθός που έχει κερδίσει κάποιος εργαζόμενος συν το χρόνω, διότι πάνω σε αυτόν έχει στήσει την ζωή του και την ύπαρξή του.
    Και όμως μας τον κόβουν μας τον λεηλατούν φωνάζουμε και απλά μετά καθόμαστε στα αυγά μας.
    Περιουσία είναι και η πατρίδα μας και τα χωρικά μας ύδατα και τα βουνά και τα βόρεια σύνορα μας.
    Περιουσία μας είναι και αυτά αλλά δεν είδα κανέναν να κλείνει τους δρόμους και να πλακώνετε στο ξύλο σκεπτόμενος ότι χωρίς πατρίδα, δε πα να χεις και 500 άδειες φορτηγού θα τις κορνιζάρεις απλά για ταπετσαρία.
    Όλοι έχουν δίκιο από την μεριά τους όλοι πλην των κυβερνώντων , αυτοί τελούν υπό το καθεστώς ομηρίας επιλεγμένης, από τους ίδιους ‘’καθότι πολλά τα λεφτά Αλέκο’’ , και δικτατορίας επιβεβλημένης σε εμάς.
    Εμείς δε ως λαός κοιτάμε το δάχτυλο μόνιμα και χάνουμε το φεγγάρι.
    Τις άδειες αυτές που τώρα δεν αξίζουν τίποτα ή καλύτερα δεν θα αξίζουν τίποτα ποιος τις ανέβασε στο κόστος που είχαν;
    Μόνες τους πήγαν ; οχι
    Και ποιος με την αδράνεια του συμμετοχή του ''αφωνίά'' του τις έφτασε εκεί που την έφτασε.
    ΤΟ ζήτημα δεν είναι πως αν ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα , θα υπάρξει άνθιση και άνοδος ...
    Γιατί στην Ελλάδα οι έχοντες λεφτά θα δημιουργήσουν συντεχνίες οι οποίες θα φτάσουν το ανοιχτό δήθεν επάγγελμα να το κάνουν μονοπώλιο εφόσον με το κεφάλαιο θα μπορούν να χτυπήσουν τους μικρούς..Έτσι πάλι σε λίγους τα λεφτά και οι πολλοί στη πείνα
    Ανοίξτε το μεν αλλά :
    Δώστε χρονικό περιθώριο προσαρμογής ανάλογο με την ημερομηνία της άδειας
    Βάλτε πλαφόν
    Φορολογικά φτιάξτε κλίμακες αναλόγως με το πόσες άδειες έχει ο κάθε ένας .
    Και αυτά δεν γίνονται μέσα σε μια μέρα γιατί αποφάσισε η Τρόικα να ότι ‘’άντρα θέλω τώρα τον θέλω και αν αργήσει δεν τον θέλω’’.

    ΥΓ. Θέλω να δω τώρα που θα κόψουν και τα επιδόματα τα νυχτερινά και το πενθήμερο στην αστυνομία αν θα αντιδράσουν και αυτοί …Τουλάχιστον να τους δω έστω για μια μέρα να μη τους φυλάνε σαν αστακούς να δω αν θα πάνε από το σπίτι στην Βουλή. Να δω και γω τον
    Παγκαλο να τρέχει το 100μ να μετρήσω ταχύτητα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Ελίνα Γαληνού

    Ποιος ... "αδειάζει" μικροϊδιοκτησίες; Δεν κατάλαβα τίποτε από το σχόλιο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΠΗΓΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΑΜΕ ΠΑΓΚΑΛΟΥΣ ΚΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΕΤΣΙ ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Χριστινα 23 Σεπτεμβρίου 2010 9:54 π.μ.

    Μπραβο Χριστινα.Αν απαντουσα εγω στην κυρια Γαληνου θα ημουνα σκληρος.Με καλυψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Χριστίνα
    Αυτό είπα και εγώ, ότι έπρεπε να δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος προσαρμογής, ώστε το μέτρο να λειτουργήσει προς όφελος της ανάπτυξης, χωρίς αδικίες. Η άρον-άρον επιβολή του προκαλεί ακραίες καταστάσεις.
    Αυτό που λές στο ΥΓ, το έχω υπ΄όψη μου. Αλλά δεν σκέφτηκα την περίπτωση "ταχύτητας". Λές;
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ανώνυμο 23/9, 11.13 πμ

    Αναφερόμουν σε σχόλιο άλλου, που γράφτηκε χτές.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Αυτό είπα και εγώ, ότι έπρεπε να δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος προσαρμογής, ώστε το μέτρο να λειτουργήσει προς όφελος της ανάπτυξης, χωρίς αδικίες."

    Αν οι προηγούμενες κυβερνήσεις ξεκαθάριζαν στους συνδικαλισταράδες τους εδώ και 10 χρόνια ότι θα πάμε σε απελευθέρωση ο κόσμος να χαλάσει, θα υπήρχε μεγάλη περίοδος χάριτος.

    Τώρα δεν υπήρχε χρόνος. Τα πράγματα πρέπει να γίνονται με το καλό με αμοιβαία κατανόηση.

    Οταν αυτό δεν γίνεται εφικτό, τη πληρώνουν στο τέλος όλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ Sterg δεν ξέρω αν σε κάλυψα αλλά δεν ήμουν σκληρή με την Ελίνα διότι απλά επειδή δεν είμαι αρθρογράφος έγραψα με πιο απλά λόγια αυτό που είπε σε κάποιο σημείο και εκείνη..
    Θα ήθελα να μπορούσα να τα πω πιο ''χύμα'' όπως λένε λαϊκά αλλά δεν ήρθε ακόμα ο καιρός.
    Το κακό είναι ότι στην Ελλάδα καθημερινά αποδεικνύεται ότι η παροιμία ''εμ και μας χρώσταγαν εμ και μας πήραν και το βόδι '' ισχύει στο διηνεκές
    (μην παρερμηνευτεί παρακαλώ ο όρος βόδι , δεν έχω τίποτα με το καθόλα συμπαθές ζωάκι και δεν το συγκρίνω με κανένα γνωστό σε όλους μας πρόσωπο που δεν θα είχα και αντίρρηση να το πάρουν όσο όσο_.
    Βέβαια Ελίνα μου υπάρχει και σχήμα οξύμωρο , τι εννοούμε για τους Έλληνες απαιτούμενος χρόνος. Και ποιος θα ήταν αρκετός για να τους ικανοποιήσει. Η ιστορία έχει αποδείξει ότι απαιτούμενος χρόνος για αλλαγή είναι εκείνος που δεν φτάνει ποτέ άρα;
    Η λύση είναι μία και μόνο. Η σημερινή κυβέρνηση και η προηγούμενη και γενικώς όλοι οι πολιτικοί πλέον δεν έχουν χώρο εδώ τέλος. Κανείς δεν τους πιστεύει πόσο μάλλον να τους εμπιστευτεί..
    Τέλος ανώνυμε 3:08 πως να ξεκαθαρίσουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις στους συνδικαλιστές τους κάποια πράγματα , όταν η κυβέρνηση είναι ο συνδικαλιστής και ο συνδικαλιστής η κυβέρνηση.
    Πως να γίνει ο διαχωρισμός που αν κάποιος γίνει πρόεδρος σε συνδικαλιστικό όργανο μετά πολιτεύεται ..Για πες εσύ ένα τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Χριστίνα

    Δεν διαφωνώ με τον προβληματισμό σου όσον αφορά τον "απαιτούμενο χρόνο" που αναφέρεις. Στην παρούσα περίπτωση, εννοούμε και οι δύο την πενταετία. Γενικα΄ο απαιτούμενος χρόνος θα πρέπει να είναι οριοθετημένος αυστηρά χωρίς παρεκκλίσεις. Στην Ελλάδα όμως, επικράτησε μια τάση όπου η ασυνέπεια πήγαινε να περάσει για "πρεστίζ". Ο συνεπής θεωρούνταν "κορόιδο" και φοβικός.
    Με τις απόψεις σου, συμπλήρωσες παραστατικότερα τις θέσεις του άρθρου. Ο τρόπος που τις διατυπώνεις δείχνει υγιή σκέψη με γνώμονα το κοινό καλό. Το αυθόρμητο ύφος σου μέσω του οποίου εκφράζονται αλήθειες, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ.
    Οσο για τον serg, είπε και εκείνος πριν από σένα τις δικές του απόψεις και τις διαβάσαμε. Δεν κατάλαβα γιατί έλεγε ότι πρέπει να τις επαναλάβει με σκληρό τρόπο. Μια χαρά ήταν όπως τα είπε αρχικά. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλλο δεν "γουσταρω"κανεναν απο αυτους και αλλο να αδικεις καποιον οποιος και αν ειναι αυτος.
    Λοιπον. Οταν η παρουσα κυβερνηση(ικανων και ανικανων και σε αυτο που θα αναφερθω ειναι ικανων) επροτεινε στο προεδρειο του συνδικατου των φορτηγατζιδων να γινει ιδιαιτερη συμφωνια της κυβερνησης με τους φορτηγατζιδες
    του 1-2 φορτηγων και προσφατης αποκτησης της πανακριβης αδειας απο αλλα λαμογια που τους κοροιδεψαν και τους την πουλησαν οι
    μεγαλοφορτηγατζιδες των 40 και ανω φορτηγων που ειναι σαν νταβατζηδες
    και επικεφαλης του συνδικατου
    ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ.Δηλαδη εμπρος στα ανομα συμφεροντα τους οι βρωμεροι μαφιοζοι των μεταφορων ΘΥΣΙΑΣΑΝ τους συναδελφους της φτωχολογιας και τους κρατησαν ομηρους για να μη μεινουν μονοι τους στον εκβιασμο του κρατους και ξεβρακωμενοι απο δικαιολογιες.Οι επικεφαλης τους ειναι μαφια και...
    πολυπραγμονες ανα την υφηλιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.