17/9/10

Δε θέλω να μου δέσετε τα μάτια


.....akrivos etsi kai na eisai poli prosektikos esy ke ta afentika sou
sto eksis (17 Σεπτεμβρίου 2010 9:29 π.μ.)

(http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/09/blog-post_9101.html)
ΣΤΟ ΑΦΙΕΩΡΩΝΩ ΕΓΩ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΞΙΕ ελληνα
Μετά απο αυτό η παραίτηση μου τίθεται στην διάθεση του Κου Σάββα Καλεντερίδη

58 σχόλια:

  1. Καυκάσιε, όποιος και να 'σαι, έπεσες στην παγίδα που έχω πέσει κι εγώ, από τότε που βρήκα τον Ινφογνώμονα:

    να μπαίνεις στον κόπο να απαντάς σε κομπλεξικά σχόλια, που μόνο ψυχασθενείς άνθρωποι ή άνθρωποι με διατεταγμένη υπηρεσία ή/και εχθρικά συμφέροντα προς την πατρίδα μας έχουνε.

    Έχουμε όλοι μας τις δουλειές μας, η ζωή είναι σκληρή, αλλά εγώ, μα την αλήθεια, έκοψα το τέταρτο ανάγνωσης εφημερίδων "on-line", και μπορώ να πω ότι μ' έχει καθηλώσει ο Ινφογνώμονας...το τέταρτο έγινε και ημίωρο, και σαραντάλεπτο...

    Αξίζει όμως, διότι οι περισσότερες πληροφορίες που έρχονται εδώ είναι αφιλτράριστες και φρέσκιες. Πού θα τις έβρισκα τέτοιες πληροφορίες και τέτοιες αλήθειες, στην Καθημερινή του Παπαχελά και του Μανδραβέλη; Ή στην Ελευθεροτυπία του "Ιού" και των ψευτοαριστερών; Μη μου πεις στα Νέα, γιατί θα ξεράσω...για τον Ριζοσπάστη, μπορώ να πω ότι φλέρταρα μαζί του παλιότερα, αλλά άρχισα να τον βαριέμαι αδελφέ...πολύ χασμουρητό...

    Η "Χριστιανική" ήτανε μια λύση, αλλά έκανα την τύχη μου με τον "Αντιφωνητή". Εκεί έβρισκα νέα αφιλτράριστα, και για να "δοκιμάσω" τον μηχανισμό του, έστειλα κι εγώ άρθρα και...με μεγάλη έκπληξη τα είδα δημοσιευμένα, χωρίς να τα 'χει αγγίξει κανείς, ακόμα και με τα λάθη μου. Τότε άρχισα να λατρεύω αυτή την φυλλάδα...

    Όποιος και να 'σαι φίλε, κάνεις λάθος και παίρνεις στα σοβαρά τέτοιους προβοκάτρορες. Ο Ινφογνώμονας είναι κάτι σαν τον Αντιφωνητή, με την διαφορά ότι δεν χρειάζεται να περάσει ένας μήνας για να διαβάσεις την καινούργια φυλλάδα.

    Με σόκαραν κι εμένα προσωπικές επιθέσεις, όταν έγραφα επώνυμα. Οι επιθέσεις αυτές ήταν σκληρές, και πάντα από ανωνύμους. Έγραψα στον Ινφογνώμονα αρκετά νευριασμένος, κι έλαβα μια σοφή συμβουλή, που θα την θυμάμαι.

    Τους πείραζαν οι αναφωρές μου στον Κοραή, και στις γελοιότητες που έγραφε στα συγγράμματά του: πολεμιστήριο σάλπισμα θα δείτε την αμετροέπεια στο ζενιθ της: τέτοιοι σκοταδιστές έκαναν την χώρα μας προτεκτοράτο, από τότε που ήτανε ακόμα έμβρυο.

    Αν παραιτηθείς από αυτό το διακόνημα, θα κερδίσουνε αυτοί που θέλουνε νηνεμία...αυτοί που φοβούνται την δυναμική της χώρας μας...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν την αντέχω αυτήν την ευθιξία.
    Αν μας έπιανε τέτοια ευθιξία μπροστά σε κάθε έναν που μας αμφισβητούσε το ένα η το άλλο, χαιρετίσματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .....akrivos etsi kai na eisai poli prosektikos esy ke ta afentika sou
    sto eksis (17 Σεπτεμβρίου 2010 9:29 π.μ.)
    (http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/09/blog-post_9101.html)


    ΣΤΟ ΑΦΙΕΩΡΩΝΩ ΕΓΩ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΞΙΕ ελληνα

    Μετά απο αυτό η παραίτηση μου τίθεται στην διάθεση του Κου Σάββα Καλεντερίδη


    exis ton tropo na sygkinis kai edo
    soy vgazo to kapelo.otan malonoun
    sto valto ta vuvalia tha tin plirosoun ta vatraxia.ego ellina
    protos psifizo na mi sou kani dekti
    tin paretisi to afentiko sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καυκάσιε μην παραιτηθείς.
    Εμείς εδώ μέσα διαχειριστές και σχολιαστές, δεν είμαστε "προσεκτικοί" και να πάνε να..ναι αυτό που καταλάβατε όλοι.
    Όποιος παραιτείται φοβάται(όλοι φοβούνται πάντα, δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην φοβάται μέσα του) αλλά επιπλέον δεν μπορεί να ελέγξει τον φόβο του.
    Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να κάνει πίσω, κανένας.
    Είναι μια σκυταλοδρομία. Η σκυτάλη προχωρά ανεξαρτήτως του δρομέα. Δρομέας πάντα υπάρχει και η σκυταλοδρομία δεν σταματάει ποτέ.
    Καυκάσιε, θυμήσου τον περήφανο Ελασίτη εκείνης της φωτογραφίας που είχες βάλει.
    Καυκάσιε, μην γινεις ποτέ ένας άνθρωπος που τον εμποδίζουν να βάδίζει και τον αλυσοδένουνε.
    http://www.youtube.com/watch?v=0u7PT7heg6o

    Φιλικά,
    Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί αναλώνεστε σε τσακωμούς άνευ εθνικής προστιθέμενης αξίας;
    Γιατί τρώγεστε μεταξύ σας;
    Αντί να δουλεύουμε όλοι μαζί να το καλό της Πατρίδας, τη μία χτυπάτε ο ένας τον άλλο και την άλλη αυτομαστιγώνεστε!
    Ήμαρτον! Θα με κάνετε να μιλάω σαν τον Γεωργίου! ΑΜΑΝ ΠΙΑ!
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ περιθώρια να αναλωνόμαστε σε τσακωμούς και θεωρητικές έριδες!
    ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ χρειαζόμαστε για να βγούμε από το βούρκο, όχι να βγάζει ο ένας το μάτι του άλλου!
    Σας επαναφέρω στην τάξη!
    Τάξις και ηθική!

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ ΚΑΥΚΆΣΙΕ γράφτους ή ζωγράφισέ τους!


    ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιλάμε για παγκόσμια πρωτοτυπία: Επειδή υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις για έναν καλλιτέχνη, να παραιτείται διαχειριστής ιστολογίου.

    Kαι μάλιστα σε μια ανάρτηση για την Τέχνη!!!
    Ειδικά τη Ζωγραφική, το κατεξοχήν πεδίο ατομικής έκφρασης.
    Να θυμίσω ότι ο Θεόφιλος δεν άφησε κανέναν από εμας ως εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο του έργου του. Οπότε οι αυτόκλητοι θεματοφυλακες είναι τουλάχιστον γραφικοί. Και το λέω με πλήρη συνείδηση, έχοντας πτυχίο αντίστοιχου ελληνικου τμήματος σχολής (η πενταετους φοίτησης Ανώτατη Σχολή που κάποτε ανέφερα εδώ)

    Είναι αδιανόητη η φασιστική νοοτροπία κάποιων που επειδή δεν συμφωνεί ο άλλος μαζί τους, φτάνουν στα άκρα. Μα περιμένετε να συμφωνήσουν όλοι σε κάτι που αφορά την Τέχνη;;;
    Το Βασίλειο της υποκειμενικότητας και των πολλαπλών αναγνώσεων; Φανταστείτε τί οργή νιώθουν για τους διαφωνουντες σε άλλα πιο αντικειμενικά θέματα!!!

    Εξάλλου, Καυκάσιε, ουτε ΣΚΡΟΦΑ, ουτε ΕΛΕΕΙΝΟ-ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ-ΨΟΦΙΟ ΑΡΟΥΡΑΙΟ σε αποκάλεσαν οι διαφωνουντες.
    Και προσωπικά με ενοχλεί η “ευθιξία” σου, όταν δεν είχες την ευθιξία να κόψεις –όχι τα σχόλια, αλλά ΜΟΝΟ- εκείνες τις ΛΕΞΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ όχι για μένα, αλλά ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΙΔΩ.

    Οπότε, πιστευω ότι πρέπει να μείνεις. Γιατί αν μείνεις έχοντας κάνει αυτήν την υπέρβαση, θα έχεις γίνει καλυτερος. Η ελληνικότητα, Καυκάσιε, δεν είναι ωραίες λέξεις. Είναι στάση ζωής. Είναι το Γνώθι Σαυτόν και η αυτοβελτίωση. Θα μείνεις και θα αλλάξεις, θα αλλάξουμε, θα εμπλουτιστείς και θα μας εμπλουτίσεις.

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι ευθεία απειλή στην ζωή μου Κύριοι.

    Αφεντικά δεν έχω και το ξέρουν καλά, όσοι μπήκαν και ασχολήθηκαν με την αυτού μεγαλειότητα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. >Ανώνυμος είπε...
    Δεν την αντέχω αυτήν την ευθιξία.
    Αν μας έπιανε τέτοια ευθιξία μπροστά σε κάθε έναν που μας αμφισβητούσε το ένα η το άλλο, χαιρετίσματα....

    17 Σεπτεμβρίου 2010 12:36 μ.μ.<
    -------------------
    Μετα απο αυτα τα ...(μελο)"δραματικα" γεγονοτα αποσυρω και ενα ερωτημα μου προς Καυκασιο που του ειχα κανει,δεν ειναι η ωρα.
    Αντε γρηγορα στο laptop γιατι ο Antpik κανει επιθεση με καλα αρθρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς, ο Μεγάλος Αδελφός είναι σε θέση να γνωρίζει ποιοι είμαστε και τι πρεσβεύουμε. Το θέμα είναι αν έχει μπει στον κόπο να ασχοληθεί μαζί μας. Νομίζω ότι τα σχέδια δεν του βγαίνουν και πολύ, παρόλη την οικονομική κρίση που έχει δημιουργήσει, Ρωσία, Κίνα και Ινδία δεν φαίνεται να κλωνίζονται, τα μεγέθη τους είναι πλέον συγκρίσιμα, οπότε η απόλυτη υπεροχή χάνεται και αυτός ασχολείται ακόμα με την Τουρκία και το Ισραήλ.

    Όσο για όλους τους υπόλοιπους, δεν νομίζω ότι είναι σε θέση να μας βλάψουν ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαυκάσιε
    πάτ' απάν ή καλλίον γράψον ατς σα κάκαλα σ'.
    Τα δουλείας εμουν πολλά.

    φιλικά

    Σάββας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καυκάσιε γράψτον στ'αρχίδιασ' απ'λέει κι ο Σάββας.
    Η.Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. skal είπε...
    Kαυκάσιε
    πάτ' απάν ή καλλίον γράψον ατς σα κάκαλα σ'.
    Τα δουλείας εμουν πολλά.

    φιλικά

    Σάββας

    17 Σεπτεμβρίου 2010 2:20 μ.μ.


    -kaykasie
    paratise autus i kalitera grapse
    autus sta paparia su.Kanis kali dulia-

    auta ta diepisteutiria from boss
    ine arketa gia tin sinexisi tis sovaris apasxolisis pu exis.i patrida se eugnomoni you and your boss./sorry but there is problem with pc/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Galia έχουμε έρθει σε ευθεία και οξεία αντιπαράθεση πολλές φορές.Ξέρεις πολύ καλά πως γράφω λοιπόν και πως μιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @GALIA
    >Οπότε, πιστευω ότι πρέπει να μείνεις. Γιατί αν μείνεις έχοντας κάνει αυτήν την υπέρβαση, θα έχεις γίνει καλυτερος. Η ελληνικότητα, Καυκάσιε, δεν είναι ωραίες λέξεις. Είναι στάση ζωής. Είναι το Γνώθι Σαυτόν και η αυτοβελτίωση. Θα μείνεις και θα αλλάξεις, θα αλλάξουμε, θα εμπλουτιστείς και θα μας εμπλουτίσεις.

    Galia <
    -----------------

    Θα σου πω κατι με απολυτη εικρινεια.
    Εισαι σπανιος ανθρωπος και αντιλαμβανομαι οτι εχωμε να παρωμε πολυ ποιοτητα απο εσενα...εφ'οσον δεν μας εξαφανιζεσαι.Γιασου Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καυκάσιε

    Ο Σάββας σου είπε μια κουβέντα που τα λέει όλα,που έχει τεράστια σημασία!

    πάτ' απάν


    Αντιλαμβάνομαι ότι η απειλή εναντίον της ζωής σου είναι κάτι πολύ σοβαρό,αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είσαι άνθρωπος που θα αντέξει να συνεχίσει φιμωμένος.


    Και κάτι πρόσφατο που ταιριάζει στην περίσταση:

    - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ιστορία με νόημα για όλους μας, ίσως κάποιοι να πρέπει να την μεταφράσουν αλλά οι περισσότεροι την ξέρουν ήδη.

    Άρκον, ο λύκον κι’ αλέπον
    Έναν ημέραν άρκον, ο λύκον κι’ άλεπόν εποίκαν συμφωνίαν, να πάνε εντάμαν σ’ αβ και ήνταν ευρίκ’νε εντάμαν να τρώγν’ άτο άμον καλά αδέλφα.
    Αρ’ εξέβαν σο ραχίν, έτρεξαν αδά, έτρεξαν εκεί, ενεγκάσταν και
    σην βραδήν απάν’ επίασαν έναν ελαφόπον.
    Άρκον ετέρεσεν, αν μοιράζ’ άτο, ατός πεινασμένος θ’ απομέν’. Ενούντσεν, επενούντσεν κι’ επεκεί εποίκεν την διαβολοσύναν άτ’.
    — Εξέρετε, παιδία, ντό εν’; είπεν τ’ άλλτς τοι συντρόφ’ς άτ” Εγώ λέω τ’ ελαφόπον είνας μοναχόν άσ’ σοι τρείς έμουν να τρώει άτο, ποίος
    εν’ μειζέτερος. Εσείς πα ντό λέτε;
    Αλεπόν πα κι ο λύκον ντο να εφτάνε! Εποίκαν ατό καπούλ.
    — Αιτέ όγλουμ λύκον, πε μίαν εσύ πόσων χρονών είσαι, είπεν
    άρκον.

    Ο λύκον πα εσέγκεν το κηφάλ’ν ατ’ ανάμεσα σ’ έμπρ τα ποδάρια τ’, ενούντσεν ολίγον κι επεκεί είπεν:
    — Εγώ ση Προφήτα τή Δαβίδ τον καιρόν ακόμαν εβύζανα, έλεε με η σχωρεμέντσα η μάνα μ’. Αρ’ ποίστε εσείς την λογαρίαν κ’ ευράτ’
    ατά.
    — Ατώρα πε κι’ εσύ δαβολίτσον, αλεπέ τ’ έσά τα χρόνια, άμαν τέρεν, ψέμματα ‘κι θα λές, είπεν τον αλεπόν όρκον.
    Άλεπόν πα ατότε εσκώθεν είπεν άτς:
    -Να έχω ούλά τα κρίματα ντ’ εποίκετε και τα χαταλόπα μ’ πα να μη χαίρουμαι, αν λέω ψέμματα. Εγώ, ο κύρη μ’ ο σχωρεμένον έλεε με
    —μάναν ‘κ έγνώρτσα ο χιλάκλερον— ση κατακλυσμού τον καιρόν, όντας εσέβαμε σην Κιβωτόν τη Νώε, έμνε δίχρονος. Εγώ εγλύτωσα, άμαν η μακαρίτσα η μάνα μ’ ‘κ επόρεσεν. Σην βραδήν απάν έτον. Κάπ’ επήεν σην γειτονίαν ‘ς σο δάνος και επιάστεν σην καλατζήν και ους να κλώσκεται οπίσ’ η Κιβωτός εκλειδώθεν, κι’ έκείνε η άχαρος επέμνεν εξ’ και εφουρκίεν. Όπως και να εν’, μίαν άσ’ σον λύκον τρανός είμαι χωρίς άλλο.
    Άρκον ατότε ετέρεσεν, η δουλεία αν κλώσκεται σα διαβολοσύνας ατος πεινασμένος θ’ απομέν’. Εϊνας ο δάβολον ους τον Προφήτην Δαβίδ ‘κ εστάθεν. Κι’ άλλος πα το σολούχ’ν ατ’ τάαχ σον κατακλυσμόν επήρεν.
    — Ε, είπεν άτς, εγώ πα ατώρα σον Τρυγομηνάν απές θα γομώνω τα τρία. Άμαν σα τέσσερα να μη προφτάνω, αν αγούτο τ’ ελαφόπον ούλεν άμον το στέκ κι τρώγ’ άτο εγώ μοναχόν!.. Και χαμάν έσκωσεν τα τατά τ’ έναν τον είνας εδέκεν κι’ έναν τον άλλον και άπλωσεν άτς ‘ς σην γήν. Κι’ εκάτσεν κα μαναχός και εγουρζούλαεν τ’ έλαφόπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kaukasios, αν όντως αισθάνεσαι απειλή, καλό θα ήταν να απευθυνθείς στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη - έχει ένα μικρό διαχειριστικό μπερδεματάκι τους τελευταίους μήνες (χάνονται κρίσιμα πρωτοκολλημένα έγγραφα και γίνονται εσκεμμένα λανθασμένες εισηγήσεις), αλλά πρέπει εν γένει να το εμπιστευόμαστε.

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Καυκάσιο

    Μαλακίες μωρού παιδιού. Εδώ δεν παραιτήθηκες όταν θα έπρεπε πράγματι να είχες παραιτηθεί, που αφήνεις όλους τους αληταράδες κολλητούς σου να καθυβρίζουν τους άλλους και δεν δίνεις δεκάρα για τις διαμαρτυρίες τόσων εδώ μέσα και θα παραιτηθείς τώρα!...

    Ποιος είσαι και απειλείται η ζωή σου, σιγά μην χάσεις κανένα πόντο από το καλσόν.

    Και όλη αυτή η μελοδραματική παρουσίαση με βίντεο, δείχνει ότι δεν έχει ωριμότητα πάνω από παιδί 15 χρονών.

    Δεν ξέρω να μασώ τα λόγια μου και έχω ένα να σου πω:

    Ωρίμασε, Καυκάσιε, ωρίμασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ 17 Σεπτεμβρίου 2010 1:47 μ.μ.

    Κοίτα που μας δίνει μαθήματα ελληνισμού ο Αβραάμ Γκάλιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Με σόκαραν κι εμένα προσωπικές επιθέσεις, όταν έγραφα επώνυμα. Οι επιθέσεις αυτές ήταν σκληρές, και πάντα από ανωνύμους. Έγραψα στον Ινφογνώμονα αρκετά νευριασμένος, κι έλαβα μια σοφή συμβουλή, που θα την θυμάμαι."

    Το κακο με σενα Κ.Π. ειναι οτι εκλαμβανεις ως προσωπικες επιθεσεις τις διαφωνιες που προκυπτουν μεσα απο ενα διαλογο. Απο οποια πλευρα και αν το δεις, δεν γινεται ολοι να συμφωνουμε σε ολα.Κατι τετοιο θα θυμιζε Οργουελικη κοινωνια που ευτυχως ακομα δεν μας την εχουν επιβαλλει παρολο που προσπαθου.Η μηπως λογω της μακρας παραμονης σου εν Εσπερια και την εξ αυτης περιρρεουσα ατμοσφαιρα στην οποια ζεις, υιοθετησες την ex cathedra παραθεση των αποψεων σου;
    Το ειπα και παλιοτερα και δεν θα κουραστω να το ξαναπω ακομα μια φορα.Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ."ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΜΕΝΕΙ". Διαλεγομεθα λοιπον και συνθετουμε.
    Και σε παρακαλω προσπαθησε να καταλαβεις οτι οσοι γραφουμε ανωνυμα εχουμε καποιους σοβαρους λογους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καυκάσιε να παραιτηθείς! Και αυτός που θα αναλάβει το πόστο σου, να φροντίσει να είναι πιο αντικειμενικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για τους αεροψεκασμούς πάνω απο ολη την Ελλάδα( και Ευρώπη) θα πείτε καμιά φορά κάτι; Δηλαδή βαφτίζουμε κατι ως φαιδρό και δεν αντιδράμε; Μας φτύνουν και μεις λέμε βρέχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καυκάσιε προχώρα!!!!'
    Ολη η παλιά σειρά του Ινφογνώμονα σε παρακαολουθεί και ελπίζει!!
    Όποιος ενοχλεί απειλήται...αργήσανε κιόλας...
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    17 Σεπτεμβρίου 2010 5:59 μ.μ.

    __________

    Ε, μην τον βγάλεις και έγκυο, ρε Ευάγγελε :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος ελάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος εσυλλογιζόμην. Ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.

    Την πιο πάνω φράση την αφιερώνω σε όλους μας.
    Α.Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να γιατί θα έπρεπε να παραιτηθείς, Καυκάσιε. Ακόμη και τώρα που σε στηρίζει η Galia, εσύ αφήνεις να την βρίζουν οι συνήθεις αλήτες.

    _____________________________

    @ 17 Σεπτεμβρίου 2010 1:47 μ.μ.

    Κοίτα που μας δίνει μαθήματα ελληνισμού ο Αβραάμ Γκάλιας...

    17 Σεπτεμβρίου 2010 4:00 μ.μ.
    ______________________________________

    Καλά, ίχνος ντροπής δεν έχεις;

    Συμφωνώ με τον 4:56 μ.μ. Σου λείπει η αντικειμενικότητα κι ένας διαχειριστής δεν μπορεί να είναι εμπαθής. Δεν μπορεί να παίρνει το μέρος ορισμένων και να δημιουργεί κλίκες.

    Ξεκίνησες από απλός σχολιαστής πριν δύο χρόνια σαν Sub92, όταν στο ιστολόγιο σχολίαζαν άνθρωποι αξιόλογοι και σοβαροί (τι έγιναν όλοι αυτοί;) και δες πώς έχει γίνει το ιστολόγιο σήμερα.

    Υπάρχει και μία άλλη γενική αρχή στις συζητήσεις: Για ευνόητους λόγους, ο διαχειριστής παρεμβαίνει για να επαναφέρει στην τάξη, ή να επιλύσει κάποια παρεξήγηση. Ποτέ δεν σχολιάζει ο ίδιος. Παραιτήσου από διαχειριστής και σχολίαζε όσο θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΥΤΟ με τσομπανο και τους λυκους γιατι το μου ερχεται στο μυαλο ΚΑΥ ΚΑΣΙΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φίλε 4:36, δεν με γνωρίζεις προσωπικά, ούτε μ' έχεις δει μπροστά σου στην ζωή σου.

    Σέβομαι τις συμβουλές σου, και τις εκτιμώ, αλλά μάλλον έχεις χάσει πολλές φάσεις, όπου κάποιοι ανώνυμοι μου βρίσανε τον πατέρα (;;;), και με στόλισαν με απίστευτους χαρακτηρισμούς και βρισίές.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 4:36, για να μην το ξεχάσω, γιατί και άλλες φορές ήθελα να στο πω: ο τρόπος που γράφεις είναι ολόιδιος, σε όλα σου τα σχόλια, και τον αναγνωρίζω πια.

    Εξευτελίζεις τις υπηρεσίες στις οποίες έχεις αναφερθεί ότι δουλεύεις.

    Δεν είναι δύσκολο να εντοπιστείς, αν το παρακάνεις με βαρύτατους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Υπάρχει και δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Δεν είναι δύσκολο να εντοπιστείς, αν το παρακάνεις με βαρύτατους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Υπάρχει και δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος."

    Αυτο τωρα ως τι να το εκλαβω;Ως παρεπομενο του δημοκρατικου διαλογου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φτου ρε γαμώτο!
    Είμαι η Galia και πάλι ξέχασα να υπογράψω το σχόλιο μου.
    17 Σεπτεμβρίου 2010 4:36 μ.μ.



    Ευχαριστώ

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καυκάσιε, γράψτον κανονικά εκεί που δεν πιάνει μελάνι !!!
    Είναι κάποιος πιτσιρικάς που τον έχει πιάσει δήθεν το ...αντρικό του.
    Δεν πας πουθενά !!!
    Εδώ θα μείνεις !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καυκάσιε.

    Που θέλεις να πας φίλε μου; Κάτσε εδώ, που θα βρεις καλύτερα από το κλουβί με τους τρελούς;

    "Και το λέω με πλήρη συνείδηση, έχοντας πτυχίο αντίστοιχου ελληνικου τμήματος σχολής (η πενταετους φοίτησης Ανώτατη Σχολή που κάποτε ανέφερα εδώ)"

    Μα ναι, είναι ΤΕΡΑΣ ΜΟΡΦΩΣΕΩΣ!!!


    "Μα περιμένετε να συμφωνήσουν όλοι σε κάτι που αφορά την Τέχνη;;;
    Το Βασίλειο της υποκειμενικότητας και των πολλαπλών αναγνώσεων;"

    Μα βέβαια, δεν υπάρχει το αντικειμενικά αποδεκτό, αλλά όλα είναι υποκειμενικά και άρα όλα είναι σχετικά. Δεν αρέσει σε όλους ας πούμε ο Πραξιτέλης, επειδή μερικοί προτιμούν τις μάσκες των Μαορί.
    Είπαμε τα πάντα είναι υποκειμενικά.
    Δεν είναι αντικειμενικά η Ακρόπολη ένα θαύμα της αρχιτεκτονικής, αλλά η υποκειμενική άποψη κάποιων θεωρεί πως το στόουνχετζ είναι το κάτι άλλο.
    Ούτε ο όμηρος είναι αντικειμενικά ο μεγαλύτερος ποιητής των αιώνων στην άποψη της κοινής γνώμης, ούτε ο Μικελάντζελο ήταν ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης της Αναγέννησης κλπ.

    Τελικά, ούτε η πυραμίδα είναι τριγωνική αν κάποιοι την βλέπουν τετράγωνη.
    Έτσι ώστε η υποκειμενικότητα στην τέχνη και σε οποιοδήποτε άλλο τομέα να συμπεραίνει πως ούτε μια αλήθεια υπάρχει, αλλά πολλές, διάλεξε όποια θες για αλήθεια σου. Το ίδιο είναι. Δεν υπάρχει κακό καλό, καλύτερο ή χειρότερο.
    Μπες στην Υπεραγορά του Σιωνισμού και διάλεξε το στυλάκι σου, τι σου πάει, οποιαδήποτε ιδέα, θρησκεία, προτίμηση στην τέχνη, εδώ έχουμε όλα για όλους.
    Η μια αλήθεια και η αντικειμενικότητα σε σφίγγουν, απελευθερώσου από την τυρρανία τους. Πες στον εαυτό σου 100 φορές "Η μάσκα των Μαορί, είναι ανώτερο καλλιτεχνικό έργο από τον Ερμή του Πραξιτέλη" και θα νιώσεις αμέσως καλύτερα. Θα μάθεις να δέχεσαι τα πάντα γιατί όλα σχετικά είναι σε αυτή τη ζωή, ακόμη και εσύ. Δεν υπάρχει τίποτα σταθερό, κανένα σημείο αναφοράς, άρα για κανένα ιδανικό δεν αξίζει να παθιάζεσαι και να πεθαίνεις.

    ΣΧΕΤΙΚΟΚΡΑΤΊΑ-ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟΣ.

    Αυτές τις ιδέες που είναι η μετεξέλιξη της σοφιστικής σχολής του Πρωταγόρα, η τριανδρία των μεγάλων, Σωκράτης, Πλάτων και Αριστοτέλης τις έτρωγαν για πρωϊνό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καυκάσιε.

    Που θέλεις να πας φίλε μου; Κάτσε εδώ, που θα βρεις καλύτερα από το κλουβί με τους τρελούς;

    "Και το λέω με πλήρη συνείδηση, έχοντας πτυχίο αντίστοιχου ελληνικου τμήματος σχολής (η πενταετους φοίτησης Ανώτατη Σχολή που κάποτε ανέφερα εδώ)"

    Μα ναι, είναι ΤΕΡΑΣ ΜΟΡΦΩΣΕΩΣ!!!


    "Μα περιμένετε να συμφωνήσουν όλοι σε κάτι που αφορά την Τέχνη;;;
    Το Βασίλειο της υποκειμενικότητας και των πολλαπλών αναγνώσεων;"

    Μα βέβαια, δεν υπάρχει το αντικειμενικά αποδεκτό, αλλά όλα είναι υποκειμενικά και άρα όλα είναι σχετικά. Δεν αρέσει σε όλους ας πούμε ο Πραξιτέλης, επειδή μερικοί προτιμούν τις μάσκες των Μαορί.
    Είπαμε τα πάντα είναι υποκειμενικά.
    Δεν είναι αντικειμενικά η Ακρόπολη ένα θαύμα της αρχιτεκτονικής, αλλά η υποκειμενική άποψη κάποιων θεωρεί πως το στόουνχετζ είναι το κάτι άλλο.
    Ούτε ο όμηρος είναι αντικειμενικά ο μεγαλύτερος ποιητής των αιώνων στην άποψη της κοινής γνώμης, ούτε ο Μικελάντζελο ήταν ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης της Αναγέννησης κλπ.

    Τελικά, ούτε η πυραμίδα είναι τριγωνική αν κάποιοι την βλέπουν τετράγωνη.
    Έτσι ώστε η υποκειμενικότητα στην τέχνη και σε οποιοδήποτε άλλο τομέα να συμπεραίνει πως ούτε μια αλήθεια υπάρχει, αλλά πολλές, διάλεξε όποια θες για αλήθεια σου. Το ίδιο είναι. Δεν υπάρχει κακό καλό, καλύτερο ή χειρότερο.
    Μπες στην Υπεραγορά του Σιωνισμού και διάλεξε το στυλάκι σου, τι σου πάει, οποιαδήποτε ιδέα, θρησκεία, προτίμηση στην τέχνη, εδώ έχουμε όλα για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η μια αλήθεια και η αντικειμενικότητα σε σφίγγουν, απελευθερώσου από την τυρρανία τους. Πες στον εαυτό σου 100 φορές "Η μάσκα των Μαορί, είναι ανώτερο καλλιτεχνικό έργο από τον Ερμή του Πραξιτέλη" ή πως "η Μητσοτάκαινα είναι πιο όμορφη από την Γκερέκου" και θα νιώσεις αμέσως καλύτερα. Θα μάθεις να δέχεσαι τα πάντα γιατί όλα σχετικά είναι σε αυτή τη ζωή, ακόμη και εσύ. Δεν υπάρχει τίποτα σταθερό, κανένα σημείο αναφοράς,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΧΕΤΙΚΟΚΡΑΤΊΑ-ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟΣ.

    Αυτές τις ιδέες που είναι η μετεξέλιξη της σοφιστικής σχολής του Πρωταγόρα, η τριανδρία των μεγάλων, ο Σωκράτης, ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης τις έτρωγαν για πρωϊνό..άρα για κανένα ιδανικό δεν αξίζει να παθιάζεσαι και να πεθαίνεις.

    Και όμως, και μια αλήθεια υπάρχει με τις πάμπολλες υποκειμενικές της προσλήψεις και την αίσθηση μοιραζόμαστε μιας κοινής αντικειμενικότητας αξιών που μας επιτρέπει να ζούμε ως ομάδα ανθρώπων, ως κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κ.Π. εισαι και πολυ δημοκρατης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καυκάσιε, έχεις δώσει με τη στάση σου πολλές φορές μαθήματα δύναμης. Οι έντιμοι και δυνατοί άνθρωποι όχι μονο δεν περισσεύουν, αλλά είναι σπάνιοι.
    "Αφες αυτοίς..." για όσους μας πληγώνουν.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άσε ΑΠΕΛΛΗ, λάλλησες. Σου τα είπε καλά η Galia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. -Ποιος είσαι και απειλείται η ζωή σου, σιγά μην χάσεις κανένα πόντο από το καλσόν.

    Και όλη αυτή η μελοδραματική παρουσίαση με βίντεο, δείχνει ότι δεν έχει ωριμότητα πάνω από παιδί 15 χρονών.-

    ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΣΚΟΥΞΕ,ΣΚΟΥΞΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΙΛΗ...ΚΑΤΑ ΤΗΣ
    ΖΩΗΣ ΣΟΥ!!! ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΙΔΕΣ,ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ
    ΕΙΣΑΙ!!!


    -Ελίνα Γαληνού είπε...
    Καυκάσιε, έχεις δώσει με τη στάση σου πολλές φορές μαθήματα δύναμης. Οι έντιμοι και δυνατοί άνθρωποι όχι μονο δεν περισσεύουν, αλλά είναι σπάνιοι.
    "Αφες αυτοίς..." για όσους μας πληγώνουν.
    Ελίνα

    18 Σεπτεμβρίου 2010 12:12 π.μ. -


    ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΡΑΤΗΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΥ ΠΑΙΧΘΗΚΕ,ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΤΡΑ ΤΟΥ...ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΠΕΡΙ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΠΟΥ
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΕΛΗΣ ΑΝΕΛΥΣΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΑΘΟΣ ΣΑΝ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΑΙΩΝΙΟ ΘΗΛΥΚΟ,ΑΠΟΓΟΝΕ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΟΠΟΤΕ ΕΙΧΕΣ
    ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΧΥΝΟΤΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΗΞΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΘΕΣΣΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...ΟΡΕΕΕΕΕΕ......

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 6.35 ΘΑ ΣΤΟ ΑΠΛΑ...ΕΧΕΙΣ ΛΑΛΗΣΕΙ...

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 18 Σεπτεμβρίου 2010 10:49 μ.μ.

    Και πως το συμπέρανες αυτό; Έχεις να πεις κάτι δικό σου ή είσαι από αυτούς που βλέπουν την πυραμίδα τετράγωνη;


    9 Σεπτεμβρίου 2010 6:35 μ.μ.

    Ούτε σχολιασμό δεν αξίζεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ο/Η observer φιλόδοξη η προσπάθεια σου αλλά μάταιη. Δεν σε κατηγορώ που δεν καταλαβαίνεις, έχεις την απόλυτη συμπάθεια μου.

    Οι Ελληνες μιλούσαν πάντα για Παιδεία και καθόριζαν ώς βασικές αρχές της το ήθος, την ευπρέπεια, την ευγένεια. Αυτό σήμαινε και σημαίνει, ό έχων Ελληνική Παιδεία.
    Δεν την έχεις.Εύχομαι να την αποκτήσεις κάποια στιγμή.


    Δεν θα ασχοληθώ με τά όσα λές περί μετοχών, πέτρας σκανδάλου.Ο λόγος απλός, τόσο σου κόβει τόσο γράφεις, ή έτσι σου είπαν να γράψεις.Οταν δεν μπορείς να αποδείξεις τα όσα λές είσαι ένας κοινός συκοφάντης ή ένα καλό παπαγαλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ευ αγγελος 19 Σεπτεμβρίου 2010 7:38 μ.μ.

    Καυκασιε
    Να δημοσιευσεις "δημοκρατη" πρωτα την απαντηση που εστειλα σε αυτον τον τυπο και μετα σου πεφτει λογος
    να απαντας.Δεν εχεις το δικαιωμα να μασας τις απαντησεις που δεν
    σου αρεσουν για να αφηνεις εντυπωσεις.Απο την συμπεριφορα σου αυτη βγαινουν και τα αναλογα συμπερασματα που οδηγουνε και σε αντιστοιχες συμπεριφορες προς το ατομο σου.Παψε να κλαψουριζεις συνεχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παρατηρητή
    εγώ έκοψα το σχόλιό σου και μπορείς να αντιληφθείς το γιατί.
    Ας τον Καυκάσιο ήσυχο.

    Σάββας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπητέ 6:35 αν τα αρσενικά για κάποιοι θυληκό όπως λές έχυναν το αίμα του και αυτό το θυληκό δεν το άξιζε τότε φταίει η μαμά τους που δεν τους έμαθε να σκέφτονται με γνώμονα τον εγκεφαλό τους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χριστίνα είπε...
    Αγαπητέ 6:35 αν τα αρσενικά για κάποιοι θυληκό όπως λές έχυναν το αίμα του και αυτό το θυληκό δεν το άξιζε τότε φταίει η μαμά τους που δεν τους έμαθε να σκέφτονται με γνώμονα τον εγκεφαλό τους ...

    20 Σεπτεμβρίου 2010 11:31 π.μ.


    απαντηση σε Χριστινα
    Δε ειναι η αιτια τι τους εμαθε η ...μαμα τους οπως νομιζεις αλλα οι ...φερορμονες των θηλυκων που τρελαινουν τα αρσενικα και δεν μπορει να γινει....και τιποτα αλλο.
    Απλως μη το παρακανουν τα θηλυκα γιατι ...δεν αντεχουν τα αρσενικα.
    Ξερω οτι σου αρεσε αυτο με τις φερορμονες,ειναι ακαταμαχητη η δραση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο φυσικός χώρος που επιλέγει ως τόπο διαβίωσης και ανάπτυξης κάθε έμβιο όν, διαμορφώνει και τα χαρακτηριστικά του.Μην ξεχνάμε ότι ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης πίστευαν στη σταθερότητα των ειδών.

    Οποτε τα πρωτευοντα παραμένουν ως έχουν και επίσης και τα είδη που ο άνθρωπος εξημέρωσε.

    Απαιτείται λοιπόν ο άνθρωπος ως πρωτευον θηλαστικό να δείξει την μέγιστη επιμέλεια για τις εκτάσεις εκείνες όπου η παρουσία του νερού είναι σταθερή ή παροδική στην διάρκεια του χρόνου. Δεν επιτρέπεται η αισθητική , ο ορισμός του ωραίου δηλαδή, να προκαλεί αποστροφή για αυτά τα έμβια όντα

    Ο Λαός μας με τις παροιμίες του ορθά έχει θέσει τα όρια αυτά παραθέτω δύο απο αυτές:Ο χοίρος την Λάσπη κυνηγά, Οσο κιαν χρυσό βουτήξεις στην Λάσπη Μπρούτζο δεν θα βγάλεις

    Μα εκεί που πραγματικά χάραξε τα όρια της αντριοσύνης είναι με την παροιμία Χέρι που έφτυσες, μην το φιλάς.

    Τέλος για όσους αμέλησαν αξίζει μαι αναδρομή στο κορυφαίο γεράκι τον πετρίτη, στα χαρακτηριστικά που φέρει ώς είδος και τότε θα καταλάβουν ότι τα περί χημικών ουσιών, που εντοπίζονται σε τρίχες και σε δέρμα,που συγκεντρώνονται σε ιδρώτα και ούρα, και που απελευθερώνονται κατά την διάρκεια της πίεσης,είναι στοιχεία ανευ αξίας και σημασίας.

    Το νοσογόνο,χρόνιο στρές δυστυχώς έχει γίνει επωδός της καθημερινότητας τους.Ομως αποτελεί πραγματικό κόλαφο να κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότροια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Απαντηση σε καυκασιο

    21 Σεπτεμβρίου 2010 8:52 π.μ.

    Αξιεπαινη η προσπαθεια σου.Αλλα...
    Παλι επιθετικο το υφος σου περι αλλοτριων,κολαφου και οτι αλλο σου κατεβει στο...καθαρο νου που ...κατεχεις,ισως διοτι απο το χωριο που καταγεσαι γευοσουνα καθε βραδακι και ενα υπεροχο ηλιοβασιλεμμα.Την Ανατολη δεν γευτηκες με επαρκεια και οι συνεπειες ειναι αυτες που βλεπουμε.
    Ελπιζω να μη πιστευεις στην "σταθεροτητα των ειδων" για να γινεις...Πλατωνικος.Μια ματια,αντικειμενικη ομως,στον καθρεπτη θα σε βοηθησει για το αντιθετο.
    Θα σου δωσω και μια φιλικη συμβουλη.Μαθε οτι αν ο σκοπος το...
    αγιασει ,τοτε και το χερι που ειναι για φτυσιμο κανεις πως το φιλας για να το κοψεις αν αποδειχθει ψευτικη η "αντριοσυνη" στην οποια αναφερθηκες.Ασε το γεματο επαρση ψευτοσυναισθημα και κοιτα γυρω σου
    την πραγματικοτητα οτι εισαι για να δεινεις,αν εχεις,και οχι για να παιρνεις.Αυτο ειναι αντριοσυνη και οχι η ψευτικη πιστολα,αγορασμενη απομιμηση,που φορας και καμποικα περιφερεις στην αγορα.
    και για να σε προσγηωσω και αλλο σημειωσε οτι δεν ειναι ανευ αξιας
    αυτα που "περιφερονται στον αερα".
    Αυτο το ξερει και η βιομηχανια που
    αν πας στο μπακαλικο θα δεις τι γρα
    φει το κουτι με το υλικο που προσελκυει εντομα και σκορπα στον αερα.Βλεπω οτι σου αρεσει ο Πετριτης.Αυτος δεν κολλαει σε αυτα
    που κολλας συνεχεια εσυ και γιαυτο
    λεγεται πετριτης και οχι καυκασιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το μόνο που έχω και περιφέρω είναι μια ματιά που δεν λυγάει, ένα βλέμμα που δεν σκοτεινιάζει, δύο ώμους που δεν σκύβουν και δύο χέρια γυμνά μα με καθαρές παλάμες.Αυτά δείχνουν και τις προθέσεις ενός ανθρώπου και την ζήση του.Σου απαντώ σε αυτό μόνο γιατί αυτό είναι το σημείο στο σχόλιο σου που βγάζει νόημα.Το υπόλοιπο μοιάζει με απολογία και εξομόλογηση.

    Η σκέψη σου δεν έχει συνέχει, δομή.
    Αν ποτέ αποκτήσει το ξανασυζητάμε, εύχομαι να είναι εύκολος ο δρόμος της εξέλιξης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 21 Σεπτεμβρίου 2010 9:31 π.μ.

    Οι πρωτες...5,5 σειρες καλες μου φανηκαν και κοιταξε να τις σταθεροποιησεις γιατι σε καταστασεις conflict μπαζεις νερο
    και μπορει να πνιγεις.
    Οι αλλες ...4,5 σειρες θα σου αρεζε
    να ητανε αυτο που επιθυμει η εγωιστικη σου υποσταση,αλλα δεν ειναι ετσι.
    Και τελος για τις οι αλλες...3 σειρες δεν μπορω να σου εξηγησω τι σημαινει να μη δουλευεις γραμμικα οταν χρειαζεται αλλα πολυεπιπεδα και κυκλικα διοτι εσυ κατεχεις γραμμικη και μονοκομματη σκεψη και
    καπου μπερδευεσαι με την εμφανιση
    διαφορετικων ταυτοχρονα εννοιων που ομως εχουν στην δεδομενη στιγμη την ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ξαναγύρνα στο φυσικό σου στοιχείο, θα σου κάνει καλό θα σε παλλάξει απο την δυσβάσταχτη αποστολή σου.Αγκομαχάς δεν το βλέπεις; Δεν βλέπεις ότι απολογείσαι και εξομολογείσαι συνέχεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πλακα εχεις και εισαι μεσα στο γυψο
    απο πανω μεχρι κατω.
    Θα τα ξαναπουμε στην πορεια και οποτε χρειαστει να επεμβω εαν και οταν ξαναδειξεις το ολοκληρωτικο του χαρακτηρα σου στους αλλους διοτι εμενα προσωπικα δεν με απασχολεις.Εχεις προτερηματα αλλα
    και τοσα ελατωμματα που γινεσαι ευκολοδιαχειρηστος και μπορει καποιος να σε βαλει εκει που επιθυμει ανα πασα στιγμη.
    Εισαι σκληρος κρικος του ιστολογιου
    αλλα απο χυτοσιδηρο και οχι απο τον
    σκληρο και ταυτοχρονα ευλυγιστο χαλυβα που οσο και να τον κτυπουσες
    απλως τον σφυριλατουσες.Εσυ με μερικα "σωστα" κτυπηματα αρχιζεις
    την κλαψουρα και σπας σε κομματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τα επιχειρήματα σου δείχνουν και την ποιότητα σου.Περίπτωση να κατέβω στο επίπεδο σου δεν υφίσταται, δεν με υποβιβάζω.

    Οσο για τα περί συνεκτικότητας και αντοχής τα συμπεράσματα σου είναι έωλα.

    Κρίνεις με βάσεις τις ψευδαισθήσεις σου, τα οράματα σου.

    Είσια πολύ προβλέψιμος και στο επαναλαμβάνω απολογείσαι συνεχώς, εξομολογείς τα πάθη σου.

    Αν ποτέ αποκτήσεις πρωτοποριακή σκέψη και παράγεις τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θα τα ξαναπουμε στους...μπαξεδες και να φορας γαλοτσες γιατι βουλιαζει το χωμα και θα λασπωσεις τα ...τσουραπια σου.
    Κλεινω προς το παρων γιατι εχω και το ψωμι μου να βγαλω,αληθεια εσυ τι
    κανεις στο θεμα αυτο.Καλημερα σε οσους απολαυσαν τα χαλια σου καυκασιε.Δεν αγοραζεις κανενα φορτηγο τωρα που πεσανε και οι τιμες να εχεις και απασχοληση και να μη μας μεταφερεις την κλαψα σου.
    Δεν φταιω εγω αλλα πρεπει να φυγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.